>
>

Go Back   FightClub108 Boksen

Boksen MMA, kickboksen, BJJ, judo, whatever... vechten dus!!!!

Reply

Thread Tools Rating: Thread Rating: 1 votes, 3.00 average. Display Modes
Old 28th May 2010, 07:51
snip83's Avatar
snip83 snip83 is offline
Addiction Level: spa blauwcola light sletjesneeuwwitjeBierdrinkerShotjes sterke drankPure VodkaPuntje SpeedLijntje CokeEther

vCash: 21937500
snip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud of

Mood
Drunk

Default Badr hari volledig interview

Na 5 jaar zwijgen wilde Badr Hari schoon schip maken met zijn imago in de Nederlandse pers. De beeldvorming die in de loop der jaren was ontstaan, was hem een doorn in het oog. Of Ringsports langs wilde komen naar het industrieterrein van Oostzaan. De nieuwe locatie van de sportschool van Mike Passeniers.

In de hardcore vechtschool aangekomen zien we Badr bezig met zware spierversterkende rompoefeningen onder leiding van Pappa Mike. Nee niet Mike Passenier maar Mike Tekcandan, die als krachttrainer van de krachtsportbond en als bondscoach van de bodybuildingbond zijn sporen heeft verdiend. Een pracht van een nieuwe accommodatie overigens met een heuse vechtkooi in de hoek.

''Ik sta bekend als een slechterik. Dat beeld koestert men nu eenmaal graag in de media''.

-We vallen maar meteen met de deur in huis. Waarom Ringsports en waarom nu?
Badr: Ik ben nogal een binnenvetter. Ik krop de dingen op. Eigenlijk nooit geinteresseerd geweest om met de pers te praten. Men schrijft toch wat men wil.Wat ik zeg komt niet in de krant. Ik sta bekend als een slechterik. Dat beeld koestert men nu eenmaal graag in de media. RingSports is het enige blad dat in mijn ogen de mening van de vechters op een eerlijke manier weergeeft. Hoewel het wat mij betreft soms wel wat pittiger mag worden neergezet.

-Dus er zijn geen taboes?

Badr: Nee, je mag alles vragen. Ik vind het tijd om openheid van zaken te geven.

''Hassan behoort net als Mousid nog steeds tot mijn vriendenkring''.

-Over je begeleiders. Mousid Akamrane waar je op 7-jarige leeftijd met kickboksen begon.

Badr: Mousid heeft een hele positieve invloed op mijn ontwikkeling gehad. Dat was de periode van wie is er het sterkste van het plein. Op een gegeven moment waren wij uit elkaar gegroeid en was het voor mij tijd om verder te gaan. Het was een leuke tijd met heel veel leuke momenten. No hard feelings. We zijn goed uit elkaar gegaan en als we elkaar zien praten we enthousiast over de sport.

-Dan Mohamed Ait Hassou van Sitan Gym.
Badr: Van Hassou heb ik eigenlijk nooit les gehad. Hassan Ettaki was mijn trainer bij Sitan Gym. Hij was meer dan mijn trainer alleen. Kwam bij me thuis, praatte met mijn ouders. Zorgde dus dat ik niet alleen als kickbokser, maar ook als mens ontwikkelde. Qua kickboksen was Hassan technisch en taktisch ook zeer sterk. Een goede begeleider. Hij had als trainer het ouderwets thaiboksen hoog in het vaandel. Hassan was een serieuze, lieve man. Als ik aan mijn tijd met hem terugdenk, krijg ik een goed gevoel. Hassan behoort net als Mousid nog steeds tot mijn vriendenkring.

-Waarom de overstap naar Chakuriki?
Badr: Sitan Gym verhuisde en ik had toen nog geen auto. Nog wel een tijdje met Hassan doorgetraind in Amsterdam-West waar hij les aan kinderen gaf. Omdat het op een gegeven moment allemaal niet meer aan te fietsen was, ben ik naar Chakuriki gegaan.

''Ik ben een emotioneel type dat snel getriggerd wordt. Vergeet niet, ik vertrouwde Thom onvoorwaardelijk''.

-Over Thom Harinck.
Badr: Wat betreft techniek ontwikkelde ik mij bij Chakuriki door op wat ik van Hassan had geleerd. Thom was goed in het promoten. Hij kan iets wat eigenlijk niet belangrijk is, heel interessant laten lijken. Aanvankelijk had ik als opkomend vechter een goede band met Thom. Maar hij wist dondersgoed dat hij met mij een groot talent in huis had. Er kwam een punt dat ik merkte dat mijn ontwikkeling sokte. Er was geen vooruitgang meer. Toen kwam ik erachter dat Thom een probleem had met Japan. Hij was daar niet meer welkom. Men zag hem daar liever gaan dan komen. Dat hij nu weer in Japan mag zijn, heeft hij te danken aan Peter (Aerts).

-Hoe wist je dat van Japan?

Badr: Dat hoorde ik van Simon Rutz die mij belde. Simon kon mij via It's Showtime in Japan bij de K-1 krijgen. Daarop ben ik naar Thom gegaan en gezegd: 'Thom ga met Simon praten, want Simon kan mij een ticket in voor de K-1 bezorgen. Aanvankelijk had Thom daar geen oren naar. Zag zijn eigen tekortkomingen wat Japan betrof niet onder ogen. Te koppig om aan mijn belang te denken. Op mijn aandringen is hij toen toch met Simon gaan praten.

Na dat gesprek bleek het struikelblok het managementfee. Thom wilde wat zijn 30% betrof geen concessies doen. Dat zorgde voor steeds meer irritatie. Waarom zo moeilijk doen? Het werd van kwaad tot erger. Waarom niet samenwerken? Toen kreeg ik een telefoontje van Simon: 'Badr ik moet je spreken. Ik heb met Thom gesproken en we komen er niet uit'. Ook deze maal was het grote struikelblok de 30% provisie. Simon rekent 15%. Er werd gezegd: 'Badr hoeft toch niet te weten wat hij verdient?' Wie Simon een beetje kent, weet dat hij niet op deze manier werkt. Die opmerking deed pijn. Immers Thom en ik hadden samen zoveel meegemaakt. Vergelijk de band met een liefdesrelatie. Ik was er stuk van. Logisch dat ik Thom met die uitspraak heb geconfronteerd. Kon het namelijk niet geloven. Want moet ik Simon die ik nog maar pas kende, dan geloven? 'Thom luister. Dit is mij verteld. Hoe zit het?' Thom ontkende. Ik twijfelde. Daarna volgde er nog een gesprek tussen Thom en Simon. Daar zat ik toevallig bij met de telefoon op de luidspreker. Toen werd mij veel duidelijk. Mijn relatie met Thom ging daarna van kwaad tot erger. Een bizarre omkering volgde. Na weer een gesprek gaf Thom bepaalde opmerkingen lichtelijk toe. Heel emotioneel allemaal. Een zwaar gesprek waar aan beide kanten de tranen vloeiden. Ja, ik ben een emotioneel type dat snel getriggerd wordt. Vergeet niet, ik vertrouwde Thom onvoorwaardelijk. Dat vertrouwen was beschaamd. En dat deed mij heel veel pijn.

''Ik heb mijn hoogtepunten, maar ook mijn dieptepunten gekend. In het extreme''.

-Bij je huidige coach Mike Passenier ben je uitgegroeid van een talentvolle kickbokser in Nederland tot een icoon in Japan. Ondanks die status gebiedt de eerlijkheid te zeggen dat je niet altijd even goed getraind in de ring verschijnt.
Badr: Dat klopt want ik bereid me ook wel eens niet 100% voor. Maar wat wil je. Ik ben vanaf mijn zevende bezig. Vanaf mijn elfde met wedstrijden. Ik heb mijn hoogtepunten, maar ook mijn dieptepunten gekend. In het extreme. Zowel binnen als buiten de ring.

-Over extremen gesproken. Onlangs berichtte de krant van wakker Nederland dat je weer vast zat omdat je iemand zou hebben mishandeld.
Badr: Na wat achteraf bleek weer niet waar te zijn. Dit was overigens niet de eerste keer. Hoewel ik wel vaker in dat hok van vier bij vier heb gezeten, ben ik niet een keer schuldig bevonden. Alles wordt ingeval van een kickbokskampioen dan in de krant opgeblazen. Wat dat betreft ben ik een hoge boom die veel wind vangt. Dat begrijp ik wel want slecht nieuws verkoopt beter dan goed nieuws. Heel vervelend allemaal. Die ongein kostte me soms mijn voorbereiding en in 1 geval zelfs een wedstrijd!
Maar deze extremen zijn wel typisch voor een chaoot als ik. Dat werkt overal door. Dat geldt ook voor de liefde. Ook daarin ben ik zelfs chaotisch.

-Tijd voor verandering? Voor wat meer rust misschien?
Badr: Ik krijg eindelijk mijn emoties wat beter onder controle. Ik voel me steeds meer verantwoordelijk.

-Heeft het aanbod van Marokko om als bokser aan de Olympische Spelen deel te nemen daarmee te maken? (Kijkt met een veel betekende blik naar coach Passenier).
Badr: Zeker. Hoewel dat vorige maand in De Telegraaf stond, wisten wij dat al een half jaar eerder. We zijn serieus bezig om die overstap te gaan maken. Een nieuwe uitdaging. In een tak van sport die Mike en ik helemaal zien zitten. Ik ben bereid daar in te investeren. Heb niet voor niets krachttrainer en voedingsdeskundige Pappa Mike erbij gehaald om mij optimaal op beide fronten te begeleiden.

''Ook als ik wankel, zal ik altijd proberen op te staan''.

-Je bokskwaliteiten zijn onmiskenbaar aan het licht gekomen sinds je bij Passenier traint.
Badr: Zeker! Toen ik bij Mike kwam had ik armen als spaghettislierten (lachend). Mike vond het wel een goed idee om mijn bokskwaliteiten wat meer te ontwikkelen.

-Meedoen aan de Olympische Spelen. De droom van iedere sporter.
Badr: Meedoen? Een gouden medaille voor Marokko winnen, dat is mijn droom!

-En daarna de bokssport uit het slop helpen?
Badr: Dat zou wel eens tijd worden. Want na Mike Tyson ligt de bokssport wat mij betreft op zijn kont.

''Geef mijn geld maar aan jeugdopleiding heb ik gezegd''.

-Dus de gebroeders Klitschko moesten gaan oppassen voor Badr Hari?
Badr: Eerst de Olympische Spelen en daarna zien we verder. Maar ik sluit het niet uit.

-Mocht je definitief voor het boksen kiezen, dan zit je wel meteen zonder inkomen. Of krijg je van het Marokkaanse Olympische Comite een A-status?

Badr: Die is voor mij door de minister van Sport van Marokko inderdaad aangeboden. Maar die heb ik geweigerd. Geef mijn geld maar aan jeugdopleiding heb ik gezegd. Maar inderdaad zit in dan zonder inkomen uit het kickboksen. Maar sponsors hebben zich al aangemeld. Los daarvan is dat me dat boksavontuur wel waard.

-Je grootste fout als kickbokser?
Badr: Dat ik bleef zitten in mijn eerste gevecht in 2006 tegen Ruslan Karaev. Laten we maar zeggen dat ik bij het uitglijden nog een halve natrap van hem kreeg waardoor ik uitgeteld werd. Stom! Ik had hoe dan ook moeten opstaan. Dat was voor mij de ommekeer. Ik dacht: de tyfus! Maar ik zal nooit meer blijven zitten! Ik werd me toen wel bewust wie ik als vechter was. Ook als ik wankel, altijd proberen op te staan. Ik besefte toen dat ik gevoelsmatig niet kan verliezen.

''Wat mij betreft mogen ze in Japan strenger gaan controleren, ik gebruik niets wat verboden is''.

-Neergaan op een solar plexus punch en niet kunnen opstaan. Hoe frustrerend is dat?
Badr: Heel frustrerend. Overkwam me bij Leko eenmaal in 2005 en onlangs in de finale tegen Sem. Een een marteling. Je wilt opstaan, maar het lukt je niet.

-Alistair Overeem ligt op dit moment onder vuur. Hij zou doping gebruiken. Ben jij niet bang dat men jou daar ook bvan gaat beschuldigen?
Badr: Daar kan ik dus helemaal niets mee. Kijk, Alistair heeft een gigantische lichaam. Maar laten we niet vergeten dat dat wel zijn bouw is. Dat mensen dan gaan roepen dat hij gebruikt, daar kan je op wachten. Maar volgens mij is hij bij een controle nog nooit positief bevonden. Dus vind ik dat mensen die dergelijke verdachtmakingen in de wereld brengen gewoon hun mond moeten houden. Wat mij betreft mogen ze in Japan strenger gaan controleren. Voor mij geen probleem, want ik gebruik niets wat verboden is. Met voeding en supplementen doe ik wat Pappa Mike zegt. Wat dat betreft ben ik een machine. Ik stop erin wat hij zegt. Dat is dus zijn onderdeel. Los daarvan denk ik niet dat je van doping een betere vechter wordt.

''Hippolyte was bang dat het een slachtpartij was geworden. En dan wilde hij voorkomen''.-Je gevecht voor de K-1 titel tegen Remy Bonjasky in 2008. Je werd gediskwalificeerd. Wat gebeurde er precies?
Badr: Kortsluiting in mijn hoofd. Nastoten terwijl hij op de grond lag. Dom! Had niet gemogen. Terecht dat ik er een gele kaart voor kreeg. Maar toen ik de herhaling zag, waren de stoten niet heel heftig.

Wat mij verder mateloos irriteerde was dat zijn hoek, Hippolyte met name, bleef roepen dat hij moest blijven liggen. Dat vond ik onbegrijpelijk. Ik heb later daarover andere vechters gesproken. Peter Aerts bijvoorbeeld. Maar die vertelden me allemaal dat ze zouden zijn opgestaan. Kijk die eerste ronde was ik al neergegaan. Die was dus verloren. In de tweede ronde een gele kaart, dus ook die was verloren. vecht dan die partij gewoon uit. Achteraf heb ik Hippolyte daar nog over aangesproken. 'Dat iemand van jouw kaliber, zelf altijd gevochten als een leeuw, nu in de hoek staat te roepen, dat hij moet blijven liggen...
Onbegrijpelijk! Hippolyte vertelde me waarom hij dat had geroepen. Hij was bang dat het anders een slachtpartij was geworden. En dan wilde hij voorkomen. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, want alleen op knock-out had ik die wedstrijd nog kunnen winnen.

-Nu staat er tweemaal verlies tegen Bonjasky op de cv.

Badr: Dat is waar. Maar laat ik er geen doekjes om winden. Remy is lastig. Heeft een goede dekking. Pakt netjes zijn puntjes en wint zo zijn wedstrijden. Hij is een vechter die het spelletje lieverd safe dan sorry speelt.

''Tegen Sem vecht ik graag. Ik vind hem een heer''.

-Hoogtepunten, dieptepunten. Het verhaal van je leven. Je gevechten bijvoorbeeld tegen Sem Schilt. In de Amsterdam Arena vorig jaar eerst een spectaculaire knock-out-overwinning, daarna in Yokohama in de K-1 finale een even spectaculaire knock-out-nederlaag. Ook in de eerste ronde.
Badr: Sem is voor mij een ideale tegenstander. Tegen hem vecht ik graag. Ik vind Sem een Heer. Ook met zijn hoek, Dave en Jelle, kan ik het goed vinden. Gewoon drie leuke boeren bij elkaar. Sem is een groot sportman. Heeft iedereen verslagen. Petje af. Met zijn drietjes vormen ze een perfect team daar in Zuidlaren.

-Schilt weegt een heftige 130 kilogram met zijn 2.12 meter. Jij zit op dit moment ronde 105 met 1.97 meter. Je had nog niet zo lang geleden een hekel aan krachttraining. Sinds wanneer doet Hari iets waar hij een hekel aan heeft.
Badr: Ook dat valt onder Pappa Mike. Inderdaad, vroeger werd ik al moe als ik naar een dumbbell keek. En met 105 kilo zit ik nu perfect in mijn vel. Ik begin het zelfs leuk te vinden. Dit voelt nu als mijn ideale gewicht.

''Laat Peter bij ons trainen. We hoeven niks aan hem te verdienen''.

-Wat vind je van de afvalrace van Peter Aerts?
Badr: (Kijkt naar coach Passenier). Ik weet dat Mike een hekel heeft om over collega's te praten. Maar ik vind dat hier een kapitale fout in de begeleiding is gemaakt. Waarom zo diep gegaan? Ik ken Peter van tussen de 114 en 120 kilo. Een geweldige beuker! Dit had dus niet gehoeven. Wat heeft die man nog te bewijzen? Hij heeft zijn strepen verdiend. Een levende legende. Ik vind Thom hier de grote schuldige. Peter verdient dat niet. Die moet nog een keer met zijn houthakkersoutfit in een vol stadium afscheid nemen van de sport. Hem zo te zien afgaan, deed me pijn in het hart. Later zag ik hem met Bert van Wingerden bij de McDonalds. Ik vond hem alleen. En waar was Thom nu hij verloren had? Ik heb nog tegen Mike gezegd, laat Peter bij ons trainen. We hoeven niks aan hem te verdienen. Laat hij die laatste twee, drie jaar bij ons afsluiten. Met nog die ene grote afscheidspartij. Dat zou ik hem zo gunnen.

-Over partijen die niet door gingen. In de Arena tegen Ernesto Hoost.
Badr: Samen met Ernesto in de ring. Daarmee zou voor mij een grote wens in vervulling gaan. Na eerst akkoord zegde Ernesto helaas wat later af. Met een eerlijke reden. Hij zag zichzelf de partij niet winnen. Dat vond ik klasse dat hij dat durft te zeggen. Dat zegt iets van zijn grootheid

-In de Arena tegen Peter Aerts.
Badr: Peter wilde wel tegen me vechten, maar niet in de Arena. Die mening respecteer ik van Peter.

''Op het moment dat ik op weg ben naar de ring dan gaat er een knop om''.

-Tegen Remy Bonjasky in de Arena.
Badr: Eerst ging hij akkoord, maar later moest hij om persoonlijke redenen afzeggen.

-Hesdy Gerges staat nu op de rol.
Badr: Vroeger klaagden we als jonge garde dat we de kans niet kregen tegen de grote jongens. Dus zeg ik tegen Simon, geef Hesdy een kans. Waarom niet? Die jongen is de laatste tijd goed in beeld. Stond drie rondes uit tegen Schilt. Dat is tegenwoordig al reden om een feestje te vieren. Net als Alexey Ignaschiv die onlangs tegen mij zijn comeback maakte. Door drie rondes tegen mij uit te staan is de kans groot dat hij verder mag in de K-1. Ik moet zeggen dat ik hem dat van harte gun. Datzelfde geldt voor Hesdy. Dat hij tegen mij volslagen kansloos is, dat is weer een ander verhaal.

-Over beeldvorming gesproken. Van Bad Boy tot Golden Boy. Achter de facade van de koele kikker, de ruwe bolster zit een blanke pit?
Badr: Ik ben niet anders dan andere mensen. Ook ik ben soms zeer onzeker. Heel emotioneel ook. Het is gebeurd dat ik vlak voor een wedstrijd huilend in de armen van mijn coach Mike val...Waarom? Ik zou het niet weten. Of dat ik twintig minuten voor de wedstrijd moest kotsen. Ook dat is me een keer overkomen. Teveel spanning? Nogmaals ik weet het niet. Maar op het moment dat ik op weg ben naar de ring dan gaat er een knop om. Dan wil ik maar een ding: mijn tegenstander slopen. Zijn kop van zijn romp slaan!

-Verder nog iets?
Badr: (lacht). ''Ja iedereen bedanken, mijn trainers, mijn tegenstanders die het mogelijk hebben gemaakt dat ik tot nu toe zoveel schitterende momenten heb mogen beleven...''

Quote:
Originally Posted by Vitor Belfort View Post
Als iemand vrij neemt, dan neemt ie toch ook een snipperdag?
vechtsportforum nederland mixfight mma kickboksen tattoo fighttalk kyokushin grappling bjj muay thay vechtsport vechten boksen anarchy lifestyle gala worstelen forum kickbox
Old 28th May 2010, 08:05
snip83's Avatar
snip83 snip83 is offline
Addiction Level: spa blauwcola light sletjesneeuwwitjeBierdrinkerShotjes sterke drankPure VodkaPuntje SpeedLijntje CokeEther

vCash: 21937500
snip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud ofsnip83 has much to be proud of

Mood
Drunk

Chief modderfucker

kijk even 5 minuten niet en me thread staat gelijk onderop pagina 2 lamlul

Quote:
Originally Posted by Vitor Belfort View Post
Als iemand vrij neemt, dan neemt ie toch ook een snipperdag?
vechtsportforum nederland mixfight mma kickboksen tattoo fighttalk kyokushin grappling bjj muay thay vechtsport vechten boksen anarchy lifestyle gala worstelen forum kickbox
Old 4th August 2012, 09:24
Unregistered
Anonymous Coward

vCash:
Default hair removal

Paul as well as John could not write "Here Can come The Sun". George Harrison written and sang that. I bear in mind way-back-when my buddy Patrick started referring to going to be able to Atlantis. No he / she wasn't higher. Apparently your dog found this particular giveaway day at a hotel/ resort sorta-like spot. And as it was behind a Lego newspaper, he appeared to be sure he'd the only one entering that. All I can say i actually, he never went along to Alantis... Ahhh, fresh fruit. Peaches, Strawberrys, Black Berrys, Apples, Oranges, Avocados... the list goes on and with. Healthy and delicious, they tend to be nature's sweet. Both lovely and delightful. Awesome!
http://hairremovalproductreviews.com/ http://kathleenmcgookey.com/ http://wallet-world.net/ http://moonhoax.us/ http://aluma-wallet-reviews.info/ http://nono-hair-removal.info/
That took place to our gram this holiday season. It ended up being so wonderful to check out. Despite being of their 70s, they either positively glow when they really are near one, and look like teenagers. Awesome! Years ago I had created a kitten called Cuddles. Well the truth is, although she was my bithday present, she followed my sibling and generally ignored me for usually. One day in my early kids I was lying upon my mattress, bawling my personal eyes outside about one thing (silly hormones!) in addition to Cuddles came to see merely was alright. I had been so upset i always didn't even notice the woman was now there, till the woman slapped me over the face a few times. It seemed to be like your woman was so worried about me this she was trying to snap me from it. I just almost sobbed "Oh Cuddles, " and held her for a little bit. Normally the lady wasn't your huggy cat but she seemed to understand that we needed that, and simply snuggled with. YES! I had been watching a Travel Channel "Top Roller Coasters" countdown as well as "Goliath" on Six Red flags Magic Mountain was ranked fastest and also highest decline and over-all best roller coaster. I was screaming at my apt by itself... "OMG! OMG! I went on there on holiday and I actually thought I actually was just to be a sissy! " It had been terrifying!
Old 4th August 2012, 09:41
Jeru's Avatar
Jeru Jeru is offline
The Damaja
Addiction Level: spa blauwcola light sletjesneeuwwitjeBierdrinkerShotjes sterke drank

vCash: 108
Jeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by snip83 View Post
Chief modderfucker

kijk even 5 minuten niet en me thread staat gelijk onderop pagina 2 lamlul
Zou je Chief niet even bedanken? Hij staat weer bovenaan de eerste
Old 4th August 2012, 21:23
Kebal's Avatar
Kebal Kebal is offline
Yuudachi
Addiction Level: spa blauwcola light sletjesneeuwwitjeBierdrinkerShotjes sterke drankPure VodkaPuntje SpeedLijntje CokeEtherCrack FTWUitgewoonde CRACKHOERAidsposterChief108 SLUT

vCash: 2344
Kebal God Himself isn`t this popularKebal God Himself isn`t this popularKebal God Himself isn`t this popularKebal God Himself isn`t this popularKebal God Himself isn`t this popularKebal God Himself isn`t this popularKebal God Himself isn`t this popularKebal God Himself isn`t this popularKebal God Himself isn`t this popularKebal God Himself isn`t this popularKebal God Himself isn`t this popular

Mood
Whatever

hari is hot
Old 5th August 2012, 01:54
Derek Ogilvie's Avatar
Derek Ogilvie Derek Ogilvie is offline
Satan's puppeteer
Addiction Level: spa blauwcola light sletjesneeuwwitjeBierdrinkerShotjes sterke drankPure VodkaPuntje SpeedLijntje CokeEtherCrack FTWUitgewoonde CRACKHOER

vCash: 500
Derek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant future

Mood
Twisted

wat een kutinterview. Wat is Badr een homo.

Dat ik bleef zitten in mijn eerste gevecht in 2006 tegen Ruslan Karaev. Laten we maar zeggen dat ik bij het uitglijden nog een halve natrap van hem kreeg waardoor ik uitgeteld werd. Stom!

LOL Je bent gewoon een fag en je deed precies hetzelfde als Bonjasky later tegen jou zou gebruiken. Alleen gebruikte Bonjasky het om te WINNEN, ipv te verliezen. Zal het IQ verschil wel zijn.

Met voeding en supplementen doe ik wat Pappa Mike zegt. Wat dat betreft ben ik een machine. Ik stop erin wat hij zegt. Dat is dus zijn onderdeel.

LOL Slim. Vooral niet over nadenken. Dat doe je al zoveel...

Dom! Had niet gemogen. Terecht dat ik er een gele kaart voor kreeg. Maar toen ik de herhaling zag, waren de stoten niet heel heftig.

Wat mij verder mateloos irriteerde was dat zijn hoek, Hippolyte met name, bleef roepen dat hij moest blijven liggen. Dat vond ik onbegrijpelijk. Ik heb later daarover andere vechters gesproken.

LOL Ga geen "andere vechters" erbij halen die op dat moment jou met je mond meepraten flikker. Je zat gewoon fout en Bonjasky had alle recht op te blijven liggen. Dat je pas in de "herhaling zag" dat de stoten niet zo heftig waren zegt NIKS.

Hij is een vechter die het spelletje lieverd safe dan sorry speelt.

LOL Nee hij is een vechter die het spelletje liever eerlijk dan als een fag speelt.

We hoeven niks aan hem te verdienen. Laat hij die laatste twee, drie jaar bij ons afsluiten. Met nog die ene grote afscheidspartij. Dat zou ik hem zo gunnen.

LOL Wie ben JIJ, Badr fucking criminele Arena beuker Hari, om te zeggen dat de grote Peter Aerts wel bij jullie "mag komen". We hoeven niets aan hem te "verdienen"... FUCK die arrogantie echt zo hard

“We serial killers are your sons, we are your husbands, we are everywhere. And there will be more of your children dead tomorrow.”
- De mooiste meisjes. De beste vechter. De grootste internet warrior.-
Old 5th August 2012, 09:45
Anonymous Coward
Anonymous Coward

vCash:

ZING! Een beetje laat, maar toch... Heel scherp...

En nu in zijn gezicht.
Old 5th August 2012, 12:05
Derek Ogilvie's Avatar
Satan's puppeteer
Addiction Level: spa blauwcola light sletjesneeuwwitjeBierdrinkerShotjes sterke drankPure VodkaPuntje SpeedLijntje CokeEtherCrack FTWUitgewoonde CRACKHOER

Derek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant futureDerek Ogilvie has a brilliant future

Mood
Twisted

Als hij mij wil mishandelen weet ik in ieder geval dat deze post de waarheid bevat. En ik klaag m aan voor alles wat ie heeft, want sja, niet alleen materiële schade maar ook vooral immateriële schade, dat gaat nou eenmaal kosten. Dan kan ik een vakantiehuisje kopen van de rente die ik daarover ontvang.

“We serial killers are your sons, we are your husbands, we are everywhere. And there will be more of your children dead tomorrow.”
Old 5th August 2012, 12:31
Anonymous Coward
Anonymous Coward

vCash:

Jezelf verrot laten slaan door BN'ers.

Het is ook een vak.
Old 5th August 2012, 13:09
Derek Ogilvie's Avatar
Satan's puppeteer

Mood
Twisted

No more work for me baby! Dan hink ik rich as fuck door het leven.

Old 5th August 2012, 13:16
Derek Ogilvie's Avatar
Satan's puppeteer

Mood
Twisted

Maar denk dat Badr genoeg aan zijn hoofd heeft met die 2 (en nog more to come, waarschijnlijk) gevallen van ernstige mishandeling met zwaar letsel als gevolg.

Artikel 302

1. Hij die aan een ander opzettelijk zwaar lichamelijk letsel toebrengt, wordt, als schuldig aan zware mishandeling , gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Vijfde categorie betekent € 78.000 ,-

Old 5th August 2012, 14:13
Jeru's Avatar
Jeru Jeru is offline
The Damaja
Addiction Level: spa blauwcola light sletjesneeuwwitjeBierdrinkerShotjes sterke drank

vCash: 108
Jeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud ofJeru has much to be proud of

Ik ga alvast sparen

Schade meestal vergoed door samenleving
AMSTERDAM - Het leeuwendeel van de schadevergoedingen aan slachtoffers van zeden- en geweldsmisdrijven wordt betaald door de samenleving. Sinds vorig jaar is er ruim 10 miljoen euro uitgekeerd, maar daarvan kwam slechts 550.000 euro ook uit de portemonnee van de daders.

Dat blijkt uit onderzoek van RTL Nieuws. Die scheve verhouding ontstaat door een regeling, die bepaalt dat de overheid de schadevergoeding voorschiet. In totaal zijn er sinds 2011 ruim 6500 schadevergoedingen uitgekeerd door het Ministerie van Justitie. Staatssecretaris Fred Teeven van Justitie geeft aan dat de regeling goed werkt, maar dat het lastig is om het geld te verhalen op de daders. Dat moet volgens hem beter, bijvoorbeeld door meer mensen op te leiden om het geld te verhalen op de daders.

Overigens bleek er ook 850.000 euro van de in totaal 10 miljoen euro aan schadevergoedingen oninbaar. Dat wordt sowieso betaald uit de staatskas
Old 5th August 2012, 14:19
Derek Ogilvie's Avatar
Satan's puppeteer

Mood
Twisted

Leuk onderzoek. Maar dat geldt voor de normale straatcrimineel die letterlijk geen cent te makken heeft. Denk dat Hari wel goed leeg te plukken valt. Weet zeker dat ie, naast een eventuele gevangenisstraf, zijn portemonnee wel kan trekken voor die Koen Everink.

Reply

FightClub108 Boksen

Tags
badr, hari, interview, volledig

Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread: