>
>

Go Back   FightClub108 Lower Level Levensbeschouwing/politiek/wetenschap

Levensbeschouwing/politiek/wetenschap the deep shit, you're in it now...

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 30th July 2010, 12:31
Wiseguy's Avatar
Wiseguy Wiseguy is offline
Conspiracy Expert
Addiction Level: spa blauwcola light sletjesneeuwwitjeBierdrinkerShotjes sterke drankPure Vodka

vCash: 108
Wiseguy look at me mum, I am a postwhore!Wiseguy look at me mum, I am a postwhore!Wiseguy look at me mum, I am a postwhore!

Mood
Flirty

Default George Galloway is een held

Gekaapt van de buren. Wat een begenadigd spreker.

Old 30th July 2010, 16:02
Judas's Avatar
Judas Judas is offline
Lapzwans
Addiction Level: spa blauwcola light sletjesneeuwwitjeBierdrinkerShotjes sterke drankPure VodkaPuntje SpeedLijntje CokeEther

vCash: 1080
Judas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud of

Lol, wat een slappe ouwehoer.
Reply With Quote
Old 30th July 2010, 17:30
sikkwittet's Avatar
sikkwittet sikkwittet is online now
SPELLINGWÜNDER
Addiction Level: spa blauwcola light sletjesneeuwwitjeBierdrinkerShotjes sterke drankPure VodkaPuntje SpeedLijntje CokeEther

vCash: 125
sikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud of

Mood
Inpain

sorry

voor mij doet hij al af, als hij zegt dat hezbollah geen terroristische groeperingen is.
en hij zegt dat omdat israel raketten krijgt, mogen zij dat dus ook hebben.
FOUT!!!! israel is aangevallen door iedereen om hen heen, vanaf dag een dat ze bestaan. en ze moesten vaak met keiharde hand toe slaan om niet zelf weg gevaagd te worden. dat dus dat zij bedreigd worden door landen om hen heen, en natuurlijk iran.
dus zij moeten zich alvast voorbereiden op een nieuwe aanval. want een moment van zwakte, en ze worden weer aangevallen.

mar hij trekt wel van leer. dat dan weer wel

staat op mijn spirituele ziel

Reply With Quote
Old 30th July 2010, 17:43
sikkwittet's Avatar
SPELLINGWÜNDER

sikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud ofsikkwittet has much to be proud of

Mood
Inpain

2de filmpje heeft hij een heel goed punt

als wij iran aanvallen, ookal is het een airstrike. iran zal kei en keihard terug slaan

want iran en israel zijn 2 zelfde staten voor mij eigenlijk.
israel moet bij elke beledeging keihard terugslaan anders komen ze zwak over. en ze hebben zat vijanden die hun bloed wel kunnen drinken(van kinds af aan al aan geleerd)

iran ook. als zij worden aan gepakt, moeten ze wat terug doen. want anders hebben zij daar een probleem, intern want dan valt hun prestige en mogelijk hun grip op de gewone bevolking weg. en die bevolking wil ook vrijheid, weet ook dat het gewoon kut is hoe ze nu zitten. en verder natuurlijk extern, want als iran zich laat zien als mietje, dan zitten ze in zelfde schuitje als israel

maar toch vind ik niet dat hij gelijk heeft dat zij wel nukes mogen hebben.
ik vind dat er minder landen moeten zijn met nukes. en gewoon minder nukes in bij de vs en andere landen. want het gaat nergens meer over.

maar toch, een land dat zo extreem is in zijn gedachten goed, dat zo grote mafkezen als leiders heeft(ja bush was ook een mafkees. maar toch minder dan die achmadinejad)
en dat zo grote haat heeft tegen alles wat westers is, en joods. die moet je toch niet nukes laten hebben

zeker niet in een regio dat al zo onstabiel is al de fucking pest.

want als zij het mogen, dan mag n-korea het dus ook????
en dan????? mot duitsland er dan ook aan???

dan moet belgie er ook weer hebben, en dan willen de wallonen wel dat zij daar de baas over zijn. dus moeten de vlamingen ook weer nukes tegen de walonen hebben.
en zijn de duitssprekende belgen weer vergeten. dus die zijn weer beledigd.

Last edited by sikkwittet; 30th July 2010 at 17:46.
Reply With Quote
Old 30th July 2010, 18:44
Judas's Avatar
Judas Judas is offline
Lapzwans

Judas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud ofJudas has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by sikkwittet View Post
2de filmpje heeft hij een heel goed punt

als wij iran aanvallen, ookal is het een airstrike. iran zal kei en keihard terug slaan

want iran en israel zijn 2 zelfde staten voor mij eigenlijk.
israel moet bij elke beledeging keihard terugslaan anders komen ze zwak over. en ze hebben zat vijanden die hun bloed wel kunnen drinken(van kinds af aan al aan geleerd)

iran ook. als zij worden aan gepakt, moeten ze wat terug doen. want anders hebben zij daar een probleem, intern want dan valt hun prestige en mogelijk hun grip op de gewone bevolking weg. en die bevolking wil ook vrijheid, weet ook dat het gewoon kut is hoe ze nu zitten. en verder natuurlijk extern, want als iran zich laat zien als mietje, dan zitten ze in zelfde schuitje als israel

maar toch vind ik niet dat hij gelijk heeft dat zij wel nukes mogen hebben.
ik vind dat er minder landen moeten zijn met nukes. en gewoon minder nukes in bij de vs en andere landen. want het gaat nergens meer over.

maar toch, een land dat zo extreem is in zijn gedachten goed, dat zo grote mafkezen als leiders heeft(ja bush was ook een mafkees. maar toch minder dan die achmadinejad)
en dat zo grote haat heeft tegen alles wat westers is, en joods. die moet je toch niet nukes laten hebben

zeker niet in een regio dat al zo onstabiel is al de fucking pest.
Punt of geen punt, Israel heeft geen keus. Ze kunnen onmogelijk het risico lopen dat Iran zo'n wapen in handen krijgt. Die gasten roepen openlijk dat Israel van de kaart geveegd moet worden.
En als er dan een harde reactie volgt, so be it. Nog altijd liever een conventionele oorlog, dan een nuke op je porem.
En wat die reactie betreft, moet ik nog maar zien hoe dat zal lopen. Die Iraniers zijn niet achterlijk en beseffen maar al te goed dat wanneer het uitloopt op een all-out war, dat dat hoogstwaarschijnlijk het einde van hun regime betekent. Zeker omdat, zoals je zelf al zegt, der bevolking op hun kans zit te wachten om hen van de troon te schoppen.
Reply With Quote
Old 30th July 2010, 18:59
Tyler_Durden's Avatar
Tyler_Durden Tyler_Durden is offline
FC108 Mascotte
Addiction Level: spa blauwcola light sletjesneeuwwitjeBierdrinkerShotjes sterke drankPure Vodka

Tyler_Durden has much to be proud ofTyler_Durden has much to be proud ofTyler_Durden has much to be proud ofTyler_Durden has much to be proud ofTyler_Durden has much to be proud ofTyler_Durden has much to be proud ofTyler_Durden has much to be proud ofTyler_Durden has much to be proud ofTyler_Durden has much to be proud ofTyler_Durden has much to be proud ofTyler_Durden has much to be proud of

Mood
Fine

Quote:
Originally Posted by Judas View Post
dat dat hoogstwaarschijnlijk het einde van hun regime betekent.
Denk wel dat er aan meer een einde zal komen dan alleen hun regime bij een total war.

Maar @ Sikk: stel je voor dat er iemand zomaar je studentenkamer binnenkomt en zegt: Hoi, ik ben Ik en ben van plan om hier te gaan zitten want ik vind dat ik daar recht op heb (das iets wat we 2000 jaar geleden met een paar man hebben afgesproken dus het is zo), sterker nog: ik heb liever dat je eigenlijk gewoon weggaat of doet wat ik ga zeggen. Met andere woorden: je assimileert maar! Ga je daar dan ook zonder slag of stoot mee akkoord? Want zo zien de meeste mensen die pro Palestina zijn die kwestie met Israel....

Ben wel benieuwd naar je redenering..En dat het islam een achterlijk of achtergesteld geloof is, daar ben ik het niet mee eens. Want in onderstaande trailer aanbidden ze een Cola-fles en zijn stamhoofden met meerdere dames gehuwd. Moeten wij, het westen, daar dan ook even voor beschaving gaan zorgen?

Gewoon nieuwsgierig om te weten en misschien wel een leuke discussie waard....

www.mikesgym.nl
Reply With Quote
Old 30th July 2010, 19:06
sikkwittet's Avatar
SPELLINGWÜNDER

Mood
Inpain

Quote:
Originally Posted by Tyler_Durden View Post

yesss

lets not get mte in this bitch

Reply With Quote
Old 30th July 2010, 19:21
sikkwittet's Avatar
SPELLINGWÜNDER

Mood
Inpain

Quote:
Denk wel dat er aan meer een einde zal komen dan alleen hun regime bij een total war.

Maar @ Sikk: stel je voor dat er iemand zomaar je studentenkamer binnenkomt en zegt: Hoi, ik ben Ik en ben van plan om hier te gaan zitten want ik vind dat ik daar recht op heb (das iets wat we 2000 jaar geleden met een paar man hebben afgesproken dus het is zo), sterker nog: ik heb liever dat je eigenlijk gewoon weggaat of doet wat ik ga zeggen. Met andere woorden: je assimileert maar! Ga je daar dan ook zonder slag of stoot mee akkoord? Want zo zien de meeste mensen die pro Palestina zijn die kwestie met Israel....

Ben wel benieuwd naar je redenering..En dat het islam een achterlijk of achtergesteld geloof is, daar ben ik het niet mee eens. Want in onderstaande trailer aanbidden ze een Cola-fles en zijn stamhoofden met meerdere dames gehuwd. Moeten wij, het westen, daar dan ook even voor beschaving gaan zorgen?

nou 1. mijn chamber/dungeon

ja als je dat bij mijn hokkie komt doen. hebben we een probleempje

maarrrrr

er is nooit een palestijnse staat geweest. ofwel dan????
lees deze shit maar eens
en waar moest je de mensen die al minimaal 5 jaar de meest verschrikkelijke dingen hebben meegemaakt dan laten wonen????toch minstens een eigenstaat
want zij waren gewoon net als de koerden nu.als uitschot beschouwd in de verschillende landen waar zij woonden, wat vaak jammer genoeg nog steeds zo is.

en de engelse moesten/wilden daar weg, en dus land was over. en laat dat net de plek te zijn waar zij vandaan komen. althans waar zij lange tijd eigen koninkrijkjes hadden. en war zij terug na wilden.

en ja ik vind de islam achterlijk. maar dat vind ik val elk geloof. voor die geloven die zeggen, dat een dude zombie werd en na de hemel opsteeg(iedereen weet dat zombies niet na de hemel gaan, maar aan brainzzzzzz willen)
de enigste die ik niet achterlijk vind, is de russisch orthodoxe kerk. niet achterlijk. maar gewoon oooo zo fout, wel lekkere wijven.en met fout bedoel ik dat fout wat je ziet bij die wijven die 1 kilo verf op de porum hebben en een goude kettinkje met hun naam er op.chantalle, lesianne en precilla. en dan ook nog eens geen kont hebben.

en vertrouw jij wel die mullahs dan??? ik toch echt niet. als je zo je eigen bevolking onderdrukt, denk aan al die vrouwen die niet mogen kiezen hoe ze zich willen kleden.(en ook al is het lelijk, maar alle breezah sletjes mogen van mij toch wel zelf kiezen hoe ze zich kleden)

Reply With Quote
Old 30th July 2010, 20:37
Judas's Avatar
Judas Judas is offline
Lapzwans

Quote:
Zal best, maar waar doel je op?
Reply With Quote
Old 30th July 2010, 22:13
roy s's Avatar
roy s roy s is offline
beroepsfucker
Addiction Level: spa blauwcola light sletjesneeuwwitjeBierdrinkerShotjes sterke drankPure VodkaPuntje SpeedLijntje CokeEtherCrack FTW

roy s has a brilliant futureroy s has a brilliant futureroy s has a brilliant futureroy s has a brilliant futureroy s has a brilliant futureroy s has a brilliant futureroy s has a brilliant futureroy s has a brilliant futureroy s has a brilliant futureroy s has a brilliant futureroy s has a brilliant future

Mood
Inspired

Beide partijen kijken als S'wonder...........
Reply With Quote
Old 31st July 2010, 01:11
Muay Thai Elite's Avatar
Muay Thai Elite Muay Thai Elite is offline
Supervillain
Addiction Level: spa blauwcola light sletjesneeuwwitjeBierdrinkerShotjes sterke drankPure VodkaPuntje SpeedLijntje Coke

vCash: 500
Muay Thai Elite is a splendid one to beholdMuay Thai Elite is a splendid one to beholdMuay Thai Elite is a splendid one to beholdMuay Thai Elite is a splendid one to beholdMuay Thai Elite is a splendid one to beholdMuay Thai Elite is a splendid one to beholdMuay Thai Elite is a splendid one to beholdMuay Thai Elite is a splendid one to beholdMuay Thai Elite is a splendid one to beholdMuay Thai Elite is a splendid one to beholdMuay Thai Elite is a splendid one to behold

Mood
Twisted

Israel, das toch die kat van Gargamel.

"I love to kill people. I love to watch them die. I would shoot them in the head and they would wiggle and squirm all over the place, and then just stop. Or I would cut them with a knife and watch their faces turn real white. I love all that blood."
Reply With Quote
Reply

FightClub108 Lower Level Levensbeschouwing/politiek/wetenschap

Tags
een, galloway, george, held

Thread Tools
Display Modes