View Full Version : en heb je gewonnen flamingo...?
roy s
14th November 2009, 22:02
en .......?
Flamingo
14th November 2009, 22:04
open klasse brown/black belts gewonnen. Dus das leuk. mijn eigen klasse verloren op 2 puntjes in de finale. Maar ik kreeg meteen rematch tegen Rahad Darpinyan in de Open, toen won ik wel.
chief108
14th November 2009, 22:08
not a bad day then
congrats mate
now...
time to watch some UFC and get fuckin' wasted...
Derek Ogilvie
14th November 2009, 22:08
Shabab.
snip83
14th November 2009, 22:12
kabak?
met knoeflooksausj?
roy s
14th November 2009, 23:48
open klasse brown/black belts gewonnen. Dus das leuk. mijn eigen klasse verloren op 2 puntjes in de finale. Maar ik kreeg meteen rematch tegen Rahad Darpinyan in de Open, toen won ik wel......goed gedaan gap!!!
Socra
15th November 2009, 00:02
Er zijn filmpjes, als het goed is...
Ik kijk daar morgen wel effe naar, ga nu echt slapen...
chief108
15th November 2009, 00:03
trusten maat...
ataraxia
15th November 2009, 11:09
Er zijn filmpjes, als het goed is...
Ik kijk daar morgen wel effe naar, ga nu echt slapen...
Filmpjes? Ja, d'r liep daar zo'n meisje rond dat de hele tijd met 'r telefoontje bepaalde mensen liep te filmen :p
roy s
15th November 2009, 11:17
Filmpjes? Ja, d'r liep daar zo'n meisje rond dat de hele tijd met 'r telefoontje bepaalde mensen liep te filmen :p
ataraxia spielberg..?
ataraxia
15th November 2009, 12:20
ataraxia spielberg..?
:laugh: Behalve dan dat ik Pipo's oscarwaardige overwinningsdansje er niet op heb staan... :blush:
flip-mo
15th November 2009, 13:59
Alleen NSFW filmpjes... Die PinkFagBird hoef ik neit te zien rollen ... evenmin als Bassie de clown en die nepfilosoof..
Socra
15th November 2009, 14:41
:laugh: Behalve dan dat ik Pipo's oscarwaardige overwinningsdansje er niet op heb staan... :blush:
Dat is idd fuckin' jammer. Die zou echt klassiek geworden zijn op dit forum! Met bijbehorende smilies, fotoshops, ringtones, alles...
Bij deze vast twee mooie partijen van Jochem, gefilmd dus door Ataraxia. Al met al duurt het iets van twintig minuten, dus ook het mobieltje ophouden was een hele klus. :laugh: Maw eventuele kwark gaat naar haar.
Kijk, en geniet. Kwaliteit is maar zozo (mobieltje, dus), maar zeker de tweede is de moeite waard.
Eerste partij, finale zwaargewicht. Zoals jullie kunnen zien is Darpinyan van oorsprong een judoka en worstelaar. Afgelopen jaar vocht hij in de A'dam open nog mee in de witte banden klasse. Het bleek dat hij daar niet helemaal op zijn plek was. :laugh: Inmiddels heeft hij dus bruin.
http://www.youtube.com/watch?v=k_hjzpdlwog
Jochem's eerste partij in de open klasse was gelijk een rematch!
Een uurtje later, achtste finale open klasse:
http://www.youtube.com/watch?v=tFMTsDpz4XY
Punten hier niet te zien, maar de uitslag was 6-3, geloof ik...
Op 3.29 hoor je de stem van Socra. :D
Mephisto
15th November 2009, 15:08
feli!
Pipo de Cliniclown
15th November 2009, 17:24
Voor de mensen die de partijen van de Fagbird vs Rahad niet hebben gezien: jullie hebben wat gemist; was allemaal erg close en geen van beiden wilde ook maar een strobreed toegeven.
@Fagbird: ik krijg nog een nieuwe bidon van je, ouwe bleeder! Die van mij is vanmiddag door een 'hazard waste'-afdeling van de DAR opgehaald om vernietigd te worden...
sikkwittet
15th November 2009, 20:28
gefel dude
Socra
15th November 2009, 20:51
Voor de mensen die de partijen van de Fagbird vs Rahad niet hebben gezien: jullie hebben wat gemist; was allemaal erg close en geen van beiden wilde ook maar een strobreed toegeven.
Euh...
Flamingo
15th November 2009, 22:13
fuck, als ik die 1e parij zie... Die 1e takedown van hem was zo onnodig. Ik dacht ik spring eronder en sweep hem. Maar als de tegenstander je broek heeft krijgt hij de takedown. Nou jah, had mij revenge. Thx voor het posten.
Flamingo
15th November 2009, 22:22
@Fagbird: ik krijg nog een nieuwe bidon van je, ouwe bleeder! Die van mij is vanmiddag door een 'hazard waste'-afdeling van de DAR opgehaald om vernietigd te worden...
dat noemen ze nou "filmpjes" in de post boven je. @ 2e gedeelte. Pijn is fijn en bloed moet, je weet toch.
FOCUS
16th November 2009, 13:37
kijk zie je wel dat Jochem van knuffelen houdt
goed geknokt mensen, respect
Pipo de Cliniclown
16th November 2009, 16:01
dat noemen ze nou "filmpjes" in de post boven je.
Hmmmz...idd een FAIL-momentje van de Cliniclown.
I_LOVE_KNOCKOUTS
17th November 2009, 00:58
Goed bezig roze gevederde forumbroeder!
Dierenamerbulance
17th November 2009, 01:05
haha die rahaad.. gaat wel erug hard ineens..
goed gedaan jonchem
Derek Ogilvie
17th November 2009, 01:47
Jonchem.
Wiseguy
17th November 2009, 09:25
Een roze vogel die loopt de droogneuken op de grond met een andere man. Hoe gay wil je het hebben.
Solar
17th November 2009, 10:53
Eerste partij van Jochem was echt jammer.
Tweede partij was een echte titanenstrijd: kracht tegen techniek (en toch ook nog best veel kracht af en toe).
chief108
17th November 2009, 10:55
welcome Solar...
Solar
17th November 2009, 15:43
Thanks,
Nog een beetje wennen hier, maar het zit zo weer in mijn dagelijkse routine :whistling:
ataraxia
17th November 2009, 15:51
fuck, als ik die 1e parij zie... Die 1e takedown van hem was zo onnodig. Ik dacht ik spring eronder en sweep hem. Maar als de tegenstander je broek heeft krijgt hij de takedown. Nou jah, had mij revenge. Thx voor het posten.
Vroeg me trouwens nog af, tijdens die eerste partij heeft hij twee keer side control, en de tweede keer hoor je ook iemand roepen "hee! drie punten, drie punten", heeft hij ze niet gekregen omdat het min of meer buiten de mat gebeurde?
Derek Ogilvie
17th November 2009, 15:52
Thanks,
Nog een beetje wennen hier, maar het zit zo weer in mijn dagelijkse routine :whistling:
Veel lolz posten, dan gebeurt dat vanzelf ja.
Flamingo
17th November 2009, 18:15
Vroeg me trouwens nog af, tijdens die eerste partij heeft hij twee keer side control, en de tweede keer hoor je ook iemand roepen "hee! drie punten, drie punten", heeft hij ze niet gekregen omdat het min of meer buiten de mat gebeurde?
2e partij is dat. Side control is geen punten, de pass krijg je punten voor. Dus als hij me omdraait vanuit turtle position, krijgt ie geen punten.
Socra
17th November 2009, 19:21
Ik heb de rest van de partijen van Jochem er ook maar even opgegooid. Nog steeds matige kwaliteit en minder sensationele partijen dan het tweeluik met Darpinyan, maar misschien toch leuk om te kijken...
Alles gefilmd door Ataraxia, dus...
In de halve finale zwaargewicht (vs. Jasper van der Gaag) een leuke choke:
http://www.youtube.com/watch?v=aAFmrd9Y8SQ
Kwartfinale open klasse (weet iemand wie dit is? Is het toevallig Marcos Moyo Sarsa?):
http://www.youtube.com/watch?v=GU8DQU7HjRk
Halve finale open klasse, tegen Maurice Goffart:
http://www.youtube.com/watch?v=ga8ocZMMycU
En dan de finale... Verdomme alleen maar de eerste vijf minuten (batterij van het mobieltje van Ataraxia hieldt er mee op), maar er zitten een paar mooie acties in. Op punten gewonnen door Jochem (toch? ik was een beetje wazig aan het einde van de dag...):
http://www.youtube.com/watch?v=8UG3qM0iw9o
ataraxia
17th November 2009, 20:22
2e partij is dat. Side control is geen punten, de pass krijg je punten voor. Dus als hij me omdraait vanuit turtle position, krijgt ie geen punten.
Ah, ok, dank. Dan heb ik een keer iemands opmerking "passeren en sidecontrol is punten" verkeerd geïnterpreteerd. Had wel het eerste filmpje in gedachten, op 8.48 kan je iemand '3 punten' horen roepen.
jan shihan kyokushin
18th November 2009, 07:54
Osu Jochem nog van harte gefeliciteerd met je behaalde titel dat is de goede kokoro spirit van een krijger
respect !!!
osu
Derek Ogilvie
19th November 2009, 00:08
Kokosnoot spirit?
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.