View Full Version : The Real Bacon Fatty
phranq
13th July 2010, 23:01
Zit eigenlijk te wachten tot GVD Hard zegt dat ie dit niet te vreten vind...
chief108
13th July 2010, 23:16
hahaha...
of ninurta die de fucking yanks de schuld geeft van jouw bizarre bbq praktijken waardoor wij allemaal naar de kloten zullen gaan :p
phranq
13th July 2010, 23:42
hahaha...
of ninurta die de fucking yanks de schuld geeft van jouw bizarre bbq praktijken waardoor wij allemaal naar de kloten zullen gaan :p
Zit natuurlijk wel wat in, yanks zijn debet aan obesitas... zij eten deze shit voor ontbijt....
chief108
13th July 2010, 23:45
moedig hem nog ff aan idioot....
:p
phranq
13th July 2010, 23:49
moedig hem nog ff aan idioot....
:p
Gast, wij kunnen die caloriën hebben!!! En 011 moet niet piepen, die wil ze ook... ;)
Socra
14th July 2010, 00:21
Zit eigenlijk te wachten tot GVD Hard zegt dat ie dit niet te vreten vind...
hahaha...
:laugh:
Briljant één-tweetje...
chief108
14th July 2010, 08:51
:laugh:
Briljant één-tweetje...
that's FC108 for you mate....
phranq
14th July 2010, 14:22
Wat is er mis met eten voor de boeren? Eet jij iedere dag oesters of sushi?
phranq
14th July 2010, 14:28
Dat jij basic eet was wel duidelijk uit je verhaal....
Paganstars
14th July 2010, 15:29
jezus... wat ben jij eik voor geitenwollensok GVDhard? Je had je naam beter in Zacht eitje kunnen maken! WTF dit is voedsel voor echte mannen!
Paganstars
14th July 2010, 15:37
goh en ik maar denken dat ik cryptische antwoorden gaf!
phranq
14th July 2010, 19:12
bbq is zo 2001
Toen ík 14 was had ik er ook niet zo veel mee, ik voel met je mee..
Paganstars
14th July 2010, 19:25
LoL... @ GVD hard, als jij een keer een goeie roast, rib of pulled pork hebt gehad... Dan weet ik zeker dat je nooit meer iets anders wilt!
d4nd3l10n
14th July 2010, 19:33
And fuck you too..
Ga ff in het margriethoekje huilen jankbek. Damn!
phranq
14th July 2010, 19:47
toen ik 14 was, vond ik de ouderlijke bbq's awesome (en mét groentjes)!
verder, ik heb hier een, jawel, een fucking weber to the neger staan, en I digg it.
maar fuck ribbetjes, pulled pork en andere rotzooi.
Dit is al de 2e keer dat je jezelf tegen spreekt, eerst is mijn gerecht niet verfijnd genoeg maar hou je zelf van basic eten, en nu was bbq ontzettend 2001 en heb je zelf een weber staan die je digged... daarnaast wil je me helpen als consultance ipv van consultant, terwijl je geen 3 zinnen kunt tiepen zonder het woord kanker en je geen begrijpelijk Nederlands kunt schrijven, dus ik denk dat ik maar niet van je diensten gebruik ga maken...
Succes met je spiesjes, voorgegaarde worstjes en bbq pakketten van de Appie...
ik kijk erg uit naar wat jij op je Weber produceert...
Judas
14th July 2010, 19:51
http://blogimages.bloggen.be/defielesoofen/50-7f3f3f173f3f2a8a1544de15c4ec3ad9.jpg
phranq
14th July 2010, 19:55
LoL... @ GVD hard, als jij een keer een goeie roast, rib of pulled pork hebt gehad... Dan weet ik zeker dat je nooit meer iets anders wilt!
Hij weet vantevoren al dat hij geen PP lust, ik weet 1000% zeker dat ie dat nooit heeft gegeten...
Ik hoop wel dat ie door gaat met posten, dat jochie maakt zichzelf zo ontzettend belachelijk dat ik niet meer bij kom van het lachen...:D
phranq
14th July 2010, 20:04
appie hebben we hier niet.
KANKER
ik hou van basic én verfijnd.
KANKER
dus niet basic én lomp.
KANKER
nou nou, die consultance shizzle zou mss wel eens uit de lucht gegrepen kunnen zijn.
KANKER
ik neuk de kanker van je varkensvleesjes man.
KANKER
fuck je neg kwark die je juist in m'n muil deponeerde.
KANKER
"bbq is zo 2001" is een insider en gelul, natuurlijk hou ik van bbq eenvoudige gast die je bent.
KANKER
op m'n weber produceer ik verfijnde vleeswaren zoals kip, kalkoen, runds, etc
KANKER KANKER IK NEUK JE WIJFIE NAAR DE KANKER
edit: eerst geef je kwarks omdat ik je aan het lachen breng, en vandaag krijg ik er zure voor dezelfde reden, ik hou niet van verwarring en verwacht duidelijkheid vieze vuile KANKERLIJDER zure kwarks recht terug op je muil
Goh wat een verrassing dat je geen consultance bent, wie had dat verwacht?
Plemp ff 1 recept neer van de verfijnde vleeswaren die je maakt, ik wil nog een keer lachen!
ps: Wijfie is met dubbel F.
phranq
14th July 2010, 20:05
BTW, geen appie waar je woont?? Die hebben ze zelfs in 't Haantje!
phranq
14th July 2010, 20:10
fok jou, daarom schrijf je het met enkele f?
fuck je onlogica
fok schreiffffouten en fok je varkensvleesjes
Ik hoop niet dat je aan vechtsport doet, jij bevestigd het stigma.
En vertel nou 's hoe jij je verfijnde bbq gerechten maakt, ben ik wel benieuwd naar.. en de rest hier ook denk ik..
phranq
14th July 2010, 20:13
GODVERDOMME er is een blokje kwarks weg kloothommel die je bent man, ik gaf voor één keer geen aanleiding en nu dit :'(
nagenoeg ontroostbaar.
Tsja, vooral zo doorgaan zou ik zeggen! En dat ene blokje komt vast niet alleen door mijn negreps....
phranq
14th July 2010, 20:19
nagenoeg bitch!
Lul er nou niet overheen jochie, post een recept van die verfijnde bbq van jou!
tip: mensen moeten je leuk of aardig vinden en je moet positief bijdragen aan het forum, dan krijg je er weer blokjes bij...had je kunnen weten als consultance.
roy s
14th July 2010, 20:28
hahahaha..
BBQ verbroedert
Judas
14th July 2010, 20:31
Fuck Kofi Annan, misschien dat Phranq eens met z'n bbq- setje naar de grens van Israel en Gazastrook moet gaan. Pork wordt wel lastig, vrees ik.
phranq
14th July 2010, 20:33
Fuck Kofi Annan, misschien dat Phranq eens met z'n bbq- setje naar de grens van Israel en Gazastrook moet gaan. Pork wordt wel lastig, vrees ik.
Ik ga uit principe niet naar Israël, voor de Palestijnen maak ik wel een mooie beef roast! ;)
Judas
14th July 2010, 20:35
Ik ga uit principe niet naar Israël, voor de Palestijnen maak ik wel een mooie beef roast! ;)
LOL, je weet niet wat voor vlees je dan misloopt.
Judas
14th July 2010, 20:39
En zet je principes ff opzij, man. Misschien ben jij wel het laatste redmiddel voor de ondergang van het Midden-Oosten.
phranq
14th July 2010, 20:43
En zet je principes ff opzij, man. Misschien ben jij wel het laatste redmiddel voor de ondergang van het Midden-Oosten.
Sorry, ben geen Greta Duisenberg.. ;)
phranq
14th July 2010, 20:44
Jammer dat GVD Hard weg is, moest vast in de lopende band ploegendienst werken vanavond als consultance..
roy s
14th July 2010, 20:47
LOL, je weet niet wat voor vlees je dan misloopt.
Henoch 90.27
"..En ik zag die schapen branden, en hun gebeente verbrandde."
:D
roy s
14th July 2010, 20:50
ik studeer loser die je bent.
welke job heb jij?
ééntje die je beu bent en nu wil je van de grond komen met lompe bbq shizzle die slechts een marginaal publiek aantrekt.
luister dan niet ... maar probeer niet te dissen a.d.h.v. uiterlijkheden als job en carrière wanneer ik je daar zwaar in own.
mihihihi.
Ben je in je reet geneukt door Dutroux of zo?
phranq
14th July 2010, 20:50
And fuck you too..
Ga ff in het margriethoekje huilen jankbek. Damn!
Ben je in je reet geneukt door Dutroux of zo?
jezus... wat ben jij eik voor geitenwollensok GVDhard? Je had je naam beter in Zacht eitje kunnen maken! WTF dit is voedsel voor echte mannen!
lezen is lastig begrijp ik...
phranq
14th July 2010, 20:57
mijhihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii It's on, oew en nu moeten de bbq gasten je te hulp schieten omdat je hen een plaatsje gaf om alpha-heid tentoon te spreiden, It's It's on .... komaar ip flikkers
Alpha-heid, het nieuwe woord voor vandaag? Dit kost je weer blokjes, schijnen nogal belangrijk voor je te zijn..
Judas
14th July 2010, 21:07
Henoch 90.27
"..En ik zag die schapen branden, en hun gebeente verbrandde."
Hehe, nice one.
phranq
14th July 2010, 21:11
ik moet door phranq.
hopelijk wordt deze thread lekker aangedikt tegen vannacht.
dag jongen, dag, doeg, dooei dope aarslikker, bvang bang je wijfie anaal gebukt, verdrukt, versmacht en verkracht
Tekst van een verliezer
phranq
14th July 2010, 21:13
"http://www.kantenklarebbqpakketten.nl" (http://www.kantenklarebbqpakketten.nl/)
echt belachelijk man, je post normaal nooit in tattoo threads dus kom nu niet aanzeulen met je shit.
kankerlijder die je bent.
KANKER.
och en oew en ash, 't mannetje kan het niet aan dat ik z'n heilige bbq shizzle aanviel waar je je status hier op bouwt, fok dat man, het is niet omdat ik je kankervleesjes neuk dat ik daarom kant-en klaar koop.
again, het is een feit dat mijn mening is dat ik jouw shizzle vindt sucken.
het is geen feit dat ik kant-en klaar koop, bewijs dat eens.
nog nooit kocht ik een kant- en klaar bitch, dus ja ...KANKER
je bent een fokking gezwel.
Je doet niet aan recepten, laat dan 's zien wat jij maakt!
En wat betreft de tattoo topics, ik heb er 1 die 17 uur duurde voor ie klaar was... heel anders dan die strontvlieg die jij op je pukkelige piemeltje hebt laten zetten, heb je al schaamhaar eigenlijk?
d4nd3l10n
14th July 2010, 21:15
Ik hoop niet dat je aan vechtsport doet, jij bevestigd het stigma.
En vertel nou 's hoe jij je verfijnde bbq gerechten maakt, ben ik wel benieuwd naar.. en de rest hier ook denk ik..
Ey GVD hard.... Wat ben je toch weer GVD Hard. Maar ballen heb je niet laten zien anders was je wel naar de BBQ gekomen. :Loser:
Als troll doe je wel goed werk, dat dan weer wel.
MAAR FUCKING IRRITANT!
phranq
14th July 2010, 21:16
kom dat staven flikker.
ik negeer tenminste niet wat wordt aangebracht, je bent je eigen woorden niet trouw.
Zei de consultance
Judas
14th July 2010, 21:18
Ey D4, hoe is het nog afgelopen met nr. 2?:whistling:
roy s
14th July 2010, 21:20
GVD heb je wel eens een mooie houtskooltekening gemaakt?
Flamingo
14th July 2010, 21:21
he GVD hard, hard dissen is oke, lukraak grof uitschelden NIET.
als je het niet kunt winnen, houdt gewoon je bek dicht. - bij nog een keer, ik haal al je kwarks weer weg. voorgoed dit keer kan je weer op 0 beginnen.
roy s
14th July 2010, 21:21
reps?:D
Flamingo
14th July 2010, 21:23
reps?:D
que?
roy s
14th July 2010, 21:25
que?
hahahahaha...
wat maak je me nou Flamingo?:laugh:
d4nd3l10n
14th July 2010, 21:26
Ey D4, hoe is het nog afgelopen met nr. 2?:whistling:
Vooruit geschoven man.
Door dat voetbal ben ik alleen maar wasted geweest.
Ben nu weer alles op de rails aan het zetten voor een normaal leven.
Morgen weer pilates! :thup: Schaambenen drukken enzo.
phranq
14th July 2010, 21:29
-1 omdat ik nooit gevraagd heb wat voor werk je doet
-1 omdat je nog niet eens werkt en gewoon studentje bent
-1 omdat je niet beseft dat je geen consultant kan zijn als je het als consultance spelt
-1 omdat je de ballen niet hebt om 1 van je bbq recepten te posten en dat constant negeert
-1 omdat je denkt dat je een flinke jongen bent en iedereen neerhaalt die op de forum bbq is geweest.
-1 omdat je blinder bent dat Ray Charles en alleen reageert op wat je uit komt
-1 voor het wonen bij je moeder
roy s
14th July 2010, 21:31
echt loser, ze hebben hier de grofste dingen over m'n dode moeder gezegd en dat mag ... maar als ik wat doe dan moet het modje komen dreigen met maatregelen, dit is fucking hypocriet, als je definitief m'n kwarks afneemt, post ik hier nooit meer.
fucking censuur, dit treft chief recht in z'n108 hart.
vorige keer was je vader dood..
..en niet je moeder
Flamingo
14th July 2010, 21:35
echt loser, ze hebben hier de grofste dingen over m'n dode moeder gezegd en dat mag ... maar als ik wat doe dan moet het modje komen dreigen met maatregelen, dit is fucking hypocriet, als je definitief m'n kwarks afneemt, post ik hier nooit meer.
fucking censuur, dit treft chief recht in z'n108 hart.
klopt het is hypocriet. jij bent hier de bitch. ga er maar lekker over janken.
Dragontail
14th July 2010, 21:44
klopt het is hypocriet. jij bent hier de bitch. ga er maar lekker over janken.
Gvd heeft hier wel een punt.
De peilers waarop FC108 op was gestoeld in tegenstelling tot andere niet te noemen fora was 'alles mag', dus geen onnodige slotjes, geen censuur, geen mod machtsmisbruik (in ieder geval ruggespraak houden met de eigenaar en andere mods of iemand moet worden gebanned, etc.), etc. Vrijheid blijheid.
Dat was ook de reden dat ik het hier leuk vond.
Je uit laten schelden kun je zelf voorkomen door eerlijk tegenover elkaar te zijn anders is schelden gewoon terecht, alhoewel er ook weirdo's zijn die je maar moet nemen zoals ze zijn. Dat brengt wel een beetje sjeu aan dit forum.
phranq
14th July 2010, 21:47
Je uit laten schelden kun je zelf voorkomen door eerlijk tegenover elkaar te zijn anders is schelden gewoon terecht, alhoewel er ook weirdo's zijn die je maar moet nemen zoals ze zijn. Dat brengt wel een beetje sjeu aan dit forum.
Quote even waar ik oneerlijk tegenover GVD Hard ben geweest dan.
Dragontail
14th July 2010, 21:53
Quote even waar ik oneerlijk tegenover GVD Hard ben geweest dan.
Nee, dit is geen kritiek op jouw posts of zo, maar in het mod-zijn in zijn algemeenheid en de peilers van fc108.
Overige reacties of uitleg mijnerzijds is verspilde energie. Het leven is tekort om er niet van te genieten. (weet effe niet met welke smiley ik dit toepasselijk moet afsluiten).
Neem-alles-niet-zo-serieus-smiley en laat ons genieten van jouw bbq-gerechten.
Heb je nog zo'n vlechtwerk in de aanbieding, met spaghetti of zo?
roy s
14th July 2010, 21:54
De peilers waarop FC108 op was gestoeld in tegenstelling tot andere niet te noemen fora was 'alles mag', dus geen onnodige slotjes, geen censuur, geen mod machtsmisbruik (in ieder geval ruggespraak houden met de eigenaar en andere mods of iemand moet worden gebanned, etc.), etc. Vrijheid blijheid.
Vind ik ook! mooi gezegd..
Dragontail
14th July 2010, 21:55
Dan moet je ook niet piepen over een uitnodiging die niemand gehad heeft.. en je had hem toch echt kunnen zien.. hij staat nog steeds sticky bovenaan..
Hey wees niet zo hardvochtig tegen mij, ik leef met je mee....:laugh:
phranq
14th July 2010, 21:57
Nee, dit is geen kritiek op jouw posts of zo, maar in het mod-zijn in zijn algemeenheid en de peilers van fc108.
Overige reacties of uitleg mijnerzijds is verspilde energie. Het leven is tekort om er niet van te genieten. (weet effe niet met welke smiley ik dit toepasselijk moet afsluiten).
Sorry, dan begreep ik je even verkeerd begrepen, no harm done!
Ehhh, haha.. een spaghetti weave? Die gaat niet echt werken denk ik.. ;)
Zou het nog steeds leuk vinden als je er de volgende keer bij bent!
phranq
14th July 2010, 21:59
Vind ik ook! mooi gezegd..
Ik ben het er ook wel mee eens... maar dan moet het wel een beetje van nivo zijn en niet zoals GVD Hard.. dat is gewoon te simpel voor woorden en bied totaal geen tegenstand.. gewoon té makkellijk....
roy s
14th July 2010, 22:04
Ik irriteer me aan kanker/tyfus als het persoonlijk gepost wordt..
Als woord op zich, maakt het mij geen zak uit.
Verder vind ik GVD hier wel tussen passen als dorpstroll..
thefxr
14th July 2010, 22:04
uitschelden mag heus hier,maar om dan in bijna elke post een dodelijke ziekte te gebruiken is een ander verhaal!
phranq
14th July 2010, 22:07
Ik irriteer me aan kanker/tyfus als het persoonlijk gepost wordt..
Ik irriteer me er sowieso aan, maar hij zegt dat ie het zich kan permitteren.. misschien ziet ie er zelf uit alsof ie 6 chemo's heeft gehad..
Nu ff serieus, het schijnt dat zijn vader óf moeder is gestorven dus daar zal ie zijn recht wel aan ontlenen.. bullshit.. mijn vader heeft polio gehad en dat zal je mij nooit horen zeggen.. hij is niet de enige die kanker in z'n familie heeft meegemaakt..
d4nd3l10n
14th July 2010, 22:10
Ik heb kwarks afgenomen.. Ben benieuwd.
Don't fuck wit Phranq. Phranq = Spareribs en Spareribs = Phranq.
phranq
14th July 2010, 22:11
Ik heb kwarks afgenomen.. Ben benieuwd.
Don't fuck wit Phranq. Phranq = Spareribs en Spareribs = Phranq.
hurrah!
Flamingo
14th July 2010, 22:18
lol, die peilers verzin je ter plekke ben ik bang. er is geen onderliggende gedachte, geen structuur, geen vast omlijnde regels. we zijn met een man of 20 opgestapt omdat we het gejank om niks beu waren. Maar dit is ook geen slappe democratie waar we iedereen zijn zin geven of je je eindeloos kan misdragen. als 1 van de mods om wat voor reden dan ook vind dat er ergens een grens wordt overtreden, geven we een waarschuwing, en daarna grijpen we in. over het algemeen kan hier vrij veel, maar het is zeker niet een vrijbrief voor eindeloze stromen scheldwoorden. We kunnen trouwens ook iemand bannen omdat iemand gewoon een kutdag heeft, of iemand bannen omdat we daar zin in hebben. zou ook niet de eerste keer zijn. en dan worden we in het modforum helemaal hysterisch, loopt flip of MTE huilend weg, en de volgende dag is iedereen weer gelukkig. yea for chaos!
phranq
14th July 2010, 22:19
stoer dat je al 1-2 jaar op jezelf woont.. ik was ook 17 toen ik op mezelf ging wonen.. 24 jaar geleden.... maar ja, ik heb maar een sociale eengezinswoning met 3 slaapkamers en een grote achtertuin... hoe woon jij? mag jij je Weber wel aansteken op je balkonnetje?
En als recepten voor homo's zijn, vertel dan hoe je het wel maakt... het maakt nl niet uit wat voor kruiden je op die culinaire gerechten van je gooit.. dat is hoe dan ook een recept...
Flamingo
14th July 2010, 22:21
ik zie, waarom sukkeltje, neem jij kwarks af van mij?
+ leer lezen, echt wat een idioten hier, ik zei als flamingo al m'n kwarks definitief delete, dan post ik hier nooit meer.
ik zei niet, als die sukkel d4 me zure kwarks geeft, post ik hier nooit meer.
lijder die je bent.
relax dan met je gekanker en gescheld, hoef je ook niet bang te zijn dat je kwark wordt afgepakt.
lol trouwens dat mensen dit zo serieus nemen. ik bedoel - ik dreig dat ik een paar groene bolletjes afpak, mensen dreigen voorgoed weg te gaan (like I care) en we krijgen een discussie over het forumbeleid. ik denk dat ik binnenkort maar van wat mensen lukraak kwark ga deleten, kijken wat er dan gebeurt.
Flamingo
14th July 2010, 22:23
Degene die post number 165 in dit topic heeft is al zijn kwarks kwijt!! dan weet je het vast
phranq
14th July 2010, 22:24
relax dan met je gekanker en gescheld, hoef je ook niet bang te zijn dat je kwark wordt afgepakt.
lol trouwens dat mensen dit zo serieus nemen. ik bedoel - ik dreig dat ik een paar groene bolletjes afpak, mensen dreigen voorgoed weg te gaan (like I care) en we krijgen een discussie over het forumbeleid. ik denk dat ik binnenkort maar van wat mensen lukraak kwark ga deleten, kijken wat er dan gebeurt.
Voor knulletjes die geen leven hebben en alleen K kunnen zeggen zijn kwarks erg belangrijk, moet je toch ook begrijpen Jochem... Zet mij ff op 0, als statement.
phranq
14th July 2010, 22:25
151
phranq
152
phranq
153
phranq
14th July 2010, 22:26
154
phranq
155
phranq
156
phranq
14th July 2010, 22:27
157
Flamingo
14th July 2010, 22:27
lol. nee. jij hebt ze verdiend.
phranq
14th July 2010, 22:28
Flamingo
14th July 2010, 22:28
ik edit straks gewoon die 157 in een post van iemand die ik niet mag. :D
phranq
14th July 2010, 22:30
ik edit straks gewoon die 157 in een post van iemand die ik niet mag. :D
Mag ik een suggestie doen?
Flamingo
14th July 2010, 22:30
hahahahaaaa
roy s
14th July 2010, 22:34
wat wordt het stil hiero..
roy s
14th July 2010, 22:37
Degene die post number 165 in dit topic heeft is al zijn kwarks kwijt!! dan weet je het vast
...:laugh:
Dragontail
14th July 2010, 22:38
Ik snap hier van die kwarks net zo weinig als van die reps op mixfight.
Dat mensen hier over kunnen vallen als ze worden afgenomen en erop geilen als ze die ontvangen.
Zal wel iets zijn waar ik geen feeling mee heb. Ik hou van mooie vrouwen. Jullie van kwarks.
Maar waarom dwalen we hier van deze topic af van phranq met zijn mooie vlechtwerken?
Ik schreef iets over het beleid en hup.... links, rechtsaf, middendoor, de andere kant op.
Flamingo
14th July 2010, 22:41
ja, wil je nou dat ik daarop ga moderaten? je verandert ook snel van mening.
phranq
14th July 2010, 22:46
Ik snap hier van die kwarks net zo weinig als van die reps op mixfight.
Dat mensen hier over kunnen vallen als ze worden afgenomen en erop geilen als ze die ontvangen.
Zal wel iets zijn waar ik geen feeling mee heb. Ik hou van mooie vrouwen. Jullie van kwarks.
Maar waarom dwalen we hier van deze topic af van phranq met zijn mooie vlechtwerken?
Ik schreef iets over het beleid en hup.... links, rechtsaf, middendoor, de andere kant op.
Maak je niet sappel pik..de topic werd sowieso al een beetje verneukt maar dat maakt niet uit... ik blijf gewoonb bbq topics openen waar jullie allemaal van kunnen genieten, en ik hoop vooral dat jullie ze na gaan maken!
Heb jij nog een bijzonder indosesisch/moluks (sorry) bbq recept om te delen?
Dragontail
14th July 2010, 22:51
ja, wil je nou dat ik daarop ga moderaten? je verandert ook snel van mening.
ik snap je niet.
Is moderaten jouw levensdoel? Wat is moderaten voor jou?
Je hoeft toch pas te moderaten als er iets te moderaten valt, dus waarom stel je die vraag eigenlijk?
Is moderaten plots mode?
Draag jij een t-shirt met op de voorzijde 'IK MODERATE' en aan de achterzijde 'IN M'N MOEDERSREET'
Moet ik nu echt smileys gaan gebruiken om de zin en onzin van mijn posten te verduidelijken. Kennen jullie mij dan nog steeds niet? Ga even op audientie bij Chief of ILKO.
phranq
14th July 2010, 22:55
ik snap je niet.
Je hoeft toch pas te moderaten als er iets te moderaten valt, dus waarom stel je die vraag eigenlijk?
Is moderaten plots mode?
Draag jij een t-shirt met op de voorzijde 'IK MODERATE' en aan de achterzijde 'IN M'N MOEDERSREET'
Moet ik nu echt smileys gaan gebruiken om de zin en onzin van mijn posten te verduidelijken. Kennen jullie mij dan nog steeds niet? Ga even op audientie bij Chief of ILKO.
Sensei, je doet moeilijk en je begint lichtelijk te overdrijven..
roy s
14th July 2010, 22:57
ik snap je niet.
Is moderaten plots mode?
Neem je het niet een beetje te serieus DT...?
Kom bij mij op audientie en dan vertel ik je de onzin van Jochem:laugh:
die houdt van klieren, dat weetjetoch....
Dragontail
14th July 2010, 23:07
Neem je het niet een beetje te serieus DT...?
Kom bij mij op audientie en dan vertel ik je de onzin van Jochem:laugh:
die houdt van klieren, dat weetjetoch....
Hee jongens kom op man. Ik zeik ook maar wat door.
Mijn manier van grappig doen. Jullie nemen mij echt te serieus. Ik moet echt op jullie bbq komen om mij beter te leren kennen. tsss tsss tsss
De enige zware post hier was over 'de peilers van fc108.....'
En daarna was lang leve de lol.
Moet ik echt smileys toepassen. Dat heeft een te hoog kwarkgehalte voor mij.\
Trouwens, waar kan ik zien hoeveel kwarks ik heb.... of niet heb?
phranq
14th July 2010, 23:09
Hee jongens kom op man. Ik zeik ook maar wat door.
Mijn manier van grappig doen. Jullie nemen mij echt te serieus. Ik moet echt op jullie bbq komen om mij beter te leren kennen. tsss tsss tsss
De enige zware post hier was over 'de peilers van fc108.....'
En daarna was lang leve de lol.
Moet ik echt smileys toepassen. Dat heeft een te hoog kwarkgehalte voor mij.\
Trouwens, waar kan ik zien hoeveel kwarks ik heb.... of niet heb?
Ik heb je vaker in de hoek gehad, en ja.. je bent vreemd.. ;)
Socra
14th July 2010, 23:31
lol@ 108 als "vrijheid, blijheid". :laugh:
Socra
14th July 2010, 23:47
vorige keer was je vader dood..
..en niet je moeder
:brow:
phranq
15th July 2010, 08:43
fok jullie socra en d4 voor zure kwarks zonder hier iets mee te maken te hebben, en dit geldt nog meer voor socra.
ik leg je om.
Huilie weer een blokje kwijt?
Paganstars
15th July 2010, 16:58
@ gvd hard;
sukkeltje, moest je iederen zure geven die een slechte monoloog voert, je doet het enkel om dat socra en en vuile hoer van een anta je vriendjes zijn, again hypocriet kutkind, eeuwig zure kwarks terug bitch
Hahahahaha WTF die kwarks maken mij geen fuck uit! echt serieus niet... LMFAO!!
snip83
15th July 2010, 17:01
GvD Hard is lievvv
best een baasje
redelijk narcist, maar wel kewl
Paganstars
15th July 2010, 17:02
zijn commentaren zijn te hilarisch...
(must not feed the troll, must not.....)
Socra
15th July 2010, 17:03
Of een bazinnetje...
Denk dat zij hier zo los gaat omdat het zelf een Bacon Fatty is...
Judas
15th July 2010, 17:07
Dikke Bertha.
Socra
15th July 2010, 17:16
Aan het taalgebruik te zien een vadsig studentenwijf uit Brabant of Limburg.
Paganstars
15th July 2010, 17:21
denk Antwerpen omg.
snip83
15th July 2010, 18:21
gvd hard is my bff
snip83
15th July 2010, 18:24
je weet tog
roy s
15th July 2010, 18:57
hmm ik ben blij dat ik de waarheid ken, ik ben altijd eerlijk hier en nu opnieuw dus, ik heb niet te klagen ... hoop voor jullie hetzelfde
lekker trolleke van me..:laugh:
Judas
16th July 2010, 15:59
Phranq, serveer je bij je BBQ ook hapjes (hummus, Tahin, enz) met pita's, Turks brood oid? Zo ja, probeer eens deze peper erbij te maken (valt trouwens met heel veel gerechten goed te combineren). Vind ik persoonlijk de lekkerste peper die er is. Is vrij simpel te maken:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://humus101.com/wp-content/uploads/2008/06/yemenite-schug-1.jpg&imgrefurl=http://humus101.com/EN/2008/06/23/the-yemen-bomb-plus-a-zhuk-recipe/&usg=__JLDUuZpz4bEVV7hLZvVzgz6voEE=&h=541&w=812&sz=118&hl=nl&start=4&um=1&itbs=1&tbnid=vHDZq1h5FRkpuM:&tbnh=96&tbnw=144&prev=/images%3Fq%3Dschug%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26r lz%3D1R2ADSA_nlNL381%26tbs%3Disch:1
Op die site staan volgens mij trouwens nog wat recepten voor lekkere hapjes bij je BBQ.
Judas
16th July 2010, 16:02
De bereidingswijze op die site is trouwens wat anders dan ik gewend ben. Ik zal ff voor je navragen hoe je de echte home-made shizzle bereidt.
Socra
16th July 2010, 16:17
Phranq, serveer je bij je BBQ ook hapjes (hummus, Tahin, enz) met pita's, Turks brood oid? Zo ja, probeer eens deze peper erbij te maken (valt trouwens met heel veel gerechten goed te combineren). Vind ik persoonlijk de lekkerste peper die er is. Is vrij simpel te maken:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://humus101.com/wp-content/uploads/2008/06/yemenite-schug-1.jpg&imgrefurl=http://humus101.com/EN/2008/06/23/the-yemen-bomb-plus-a-zhuk-recipe/&usg=__JLDUuZpz4bEVV7hLZvVzgz6voEE=&h=541&w=812&sz=118&hl=nl&start=4&um=1&itbs=1&tbnid=vHDZq1h5FRkpuM:&tbnh=96&tbnw=144&prev=/images%3Fq%3Dschug%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26r lz%3D1R2ADSA_nlNL381%26tbs%3Disch:1
Op die site staan volgens mij trouwens nog wat recepten voor lekkere hapjes bij je BBQ.
Je zit in de verkeerde thread, Judas....
Judas
16th July 2010, 17:21
Ohja shit, ik zie het. Ik koos gewoon 1 van de 21 BBQ- threads.
phranq
16th July 2010, 17:58
Nee hoor, hij zit in de goed thread.. kan ik sinds gisteren ook lezen..:D
Ik maak meestal MOINK (http://www.bbq-nl.com/2009/05/moink-balls.htm) balletjes en Evil Balls of Hell (http://geert-staes.be/BBQ%20-%20Smoking%20Paradise/pagina41.html) en ook wel Qeasadillas.. Turks brood heb ik ook al vaak afgegrilld op de bbq, word ie heerlijk knapperig van.
Goeie site inderdaad, gaat in de bookmarks!
Socra
16th July 2010, 18:01
Nee hoor, hij zit in de goed thread.. kan ik sinds gisteren ook lezen..:D
Ik maak meestal MOINK (http://www.bbq-nl.com/2009/05/moink-balls.htm) balletjes en Evil Balls of Hell (http://geert-staes.be/BBQ%20-%20Smoking%20Paradise/pagina41.html) en ook wel Qeasadillas.. Turks brood heb ik ook al vaak afgegrilld op de bbq, word ie heerlijk knapperig van.
Goeie site inderdaad, gaat in de bookmarks!
Maar wat heeft dat met Gvd Hard te maken?
Paganstars
16th July 2010, 18:02
geen ene fuck.... BBQ ftw!
phranq
16th July 2010, 18:27
Maar wat heeft dat met Gvd Hard te maken?
ehh, niets?
phranq
16th July 2010, 18:27
geen ene fuck.... BBQ ftw!
Wat voor grill heb je zelf Pagan?
Dragontail
19th July 2010, 17:11
Wat voor grill heb je zelf Pagan?
Het is maar een mode-grill. :D
Flamingo
27th July 2010, 14:55
lol
phranq
27th July 2010, 17:14
he's back!
d4nd3l10n
10th August 2010, 23:27
http://i65.photobucket.com/albums/h219/severnsmustache/turtle.jpg
Handmade ground beef patties, topped with sharp cheddar cheese, wrapped in a bacon weave, then the next step, add hotdogs as the heads, legs with slits for toes and tail.
Next step. Place on an oven rack, covered loosely with foil and baked for 20-30 minutes at 400 degrees. A little crispy, not too crunchy...
Voor de mensen die net als ik moeten werken met een wegwerpbbq of met slecht weer een oven...
chief108
11th August 2010, 09:23
gaaf
snip83
17th August 2010, 12:08
http://i65.photobucket.com/albums/h219/severnsmustache/turtle.jpg
Voor de mensen die net als ik moeten werken met een wegwerpbbq of met slecht weer een oven...
die gaan er ook wel in na een avondje zuipen
chief108
18th August 2010, 10:23
maar hier is de Echte Bacon Fatty (http://www.chief108.com/showthread.php?t=9653)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.