PDA

View Full Version : Drugs: Wat al gebruikt?

Tom El
13th November 2009, 14:18
Nou, bij mij is het een lang lijstje. Schaam me er overigens niet voor, ik vind dat het allemaal moet kunnen als je het met mate gebruikt. Voor mij persoonlijk is mijn lijstje:

-Alcohol
-Wiet
-Paddo's
-2-cb
-5-meo-dipt
-mephedrone
-Speed
-Coke
-GHB
-Ketamine
-4-fluoramfetamine
-Ether
-Dextroamfetamine
-MDMA (in pilvorm en in kristalvorm)
-MDA
-LSD (te weinig voor echt hardcore te trippen)

En ik vergeet er nog wel een paar waarschijnlijk. Ik vind der niets mis mee, ook al weet ik dat veel mensen mij hiervoor veroordelen. Kan me weinig schelen. Zolang je geen zielige junkie bent is er niets aan de hand voor mij. Ik blijf overigens uit de buurt van zaken als basecoke aka crack en heroine.

thefxr
13th November 2009, 14:19
dude, geen goede thread, je weet maar nooit wie meeleest,he?

snip83
13th November 2009, 14:21
Denk dat jij op www.drugsforum.nl thuis hoort ouwe

Dierenamerbulance
13th November 2009, 14:26
dat zal ik nooit toegeven

wilhelmus777
13th November 2009, 14:26
Nou, bij mij is het een lang lijstje. Schaam me er overigens niet voor, ik vind dat het allemaal moet kunnen als je het met mate gebruikt. Voor mij persoonlijk is mijn lijstje:

-Alcohol
-Wiet
-Paddo's
-2-cb
-5-meo-dipt
-mephedrone
-Speed
-Coke
-GHB
-Ketamine
-4-fluoramfetamine
-Ether
-Dextroamfetamine
-MDA
-LSD (te weinig voor echt hardcore te trippen)

En ik vergeet er nog wel een paar waarschijnlijk. Ik vind der niets mis mee, ook al weet ik dat veel mensen mij hiervoor veroordelen. Kan me weinig schelen. Zolang je geen zielige junkie bent is er niets aan de hand voor mij. Ik blijf overigens uit de buurt van zaken als basecoke aka crack en heroine.

Bij deze ben je onze officiele "Lieve Lita.." voor al onze drugs gerelateerde vragen

Lieve Lita,
welke drugs uit dat lijstje waren het lekkerst en welke het vreemdst ?

Tom El
13th November 2009, 14:32
Mja, ik zit ook op drugsforum.nl :) Overigens ga ik niet zeggen onder welk alias uiteraard. Posten op internet dat je drugs gebruikt is geen criminele zaak. Ik kan evengoed liegen. De eventueel meelezende politie agent gaat echt niet in actie schieten omdat ik op internet schrijf dat ik drugs gebruik. Telt niet als bewijswaarde. Anders zou iedereen van drugsforum.nl al lang in de bak zitten.

Tom El
13th November 2009, 14:36
Bij deze ben je onze officiele "Lieve Lita.." voor al onze drugs gerelateerde vragen

Lieve Lita,
welke drugs uit dat lijstje waren het lekkerst en welke het vreemdst ?

Favoriete stimulant: Vroeger speed, nu mephedrone.

Favoriete trip: 2-cb, definitely.

Favoriete downer: Blijft alcohol voor mij. (en zolpidem eventueel)

Een heel lekker gevoel is mdma kristallen van hoge kwaliteit, dat is echt 'pure gelukzaligheid' op een heel foute chemische manier. Vreemdste vond ik paddo's, ben ik echt niet zo'n grote fan van, het is een heel chaotische trip die je fokking moeilijk kan sturen, zit een grote 'mindfuck' factor aan. Vergelijk het een beetje met de paranoia die je soms kan hebben met wiet vermenigvuldigd met 20 ofzo. Overigens zijn er genoeg mensen die paddo's geweldig vinden, het is gewoon niet mijn ding.

snip83
13th November 2009, 18:16
Anders zou iedereen van drugsforum.nl al lang in de bak zitten.

Horen ze ook al die junkies

Socra
13th November 2009, 18:31
Hahaha...

Is dit levensbeschouwing, politiek of wetenschap? :laugh:

Denk dat ik em effe verplaats...

flip-mo
13th November 2009, 18:31
Ik blijf uit de buurt van alle halucinerende shit en heroine en crack heb ik ook nooit gebruikt....

speed
xtc
ghb
coke
coke
coke
coke
coke
coke
alchohol
wiet
hasj
paddo... philosophical

dat was het wel geloof ik

Socra
13th November 2009, 18:33
Het is duidelijk vrijdag...

Ik ga hier nog even over nadenken, geloof ik.

ICON
13th November 2009, 18:39
fluoramfetamine... dat krijg je toch bij de tandarts?

FOCUS
13th November 2009, 18:42
greetings earthling, take me to your dentist

oh trouwens, gebruik van drugs is niet strafbaar,
bezit van drugs is strafbaar, maar gebruiken mag
dus je kan gewoon hier je stoere verhalen kwijt

oh en chief, mods, krik die jongen zn addictionlevel ff op, die wordt bij Lita wordt zwaar onderschat.

enne, ik vraag me af...
kijk als ik naar mn dealer ga en daar wat haal, dan heeft ie bijvoorbeeld speed. En als hij denkt interessant te kunnen overkomen, dan heeft ie appeltjesspeed, of roze speed. MAar hij heeft nog nooit gezegd dat ie bijvoorbeeld 4-fluoramfetamine heeft...
Of ik koop n pilletje XTC en dan zit er MDA in of MDMA, MDEA, DOET, DTP etc etc, maar weet je, dr is niemand die dat weet.
Ik koop gewoon extacy en de fabrikant alleen weet wat voor troep hij heeft gefabriceerd...
Maar jij kan gewoon vragen om een pilletje 5-methoxynogwatmoeilijks???
You lucky bastard

en oh ja, dex is mn medicijn tegen mn ADD en ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik word daar niet waus van hoor.
Wel lekker rustig en relaxed, maar nog niet half zo chill als bij een joint, en op pep lijkt het al helemaal niet....

Tom El
13th November 2009, 19:00
greetings earthling, take me to your dentist

oh trouwens, gebruik van drugs is niet strafbaar,
bezit van drugs is strafbaar, maar gebruiken mag
dus je kan gewoon hier je stoere verhalen kwijt

oh en chief, mods, krik die jongen zn addictionlevel ff op, die wordt bij Lita wordt zwaar onderschat.

enne, ik vraag me af...
kijk als ik naar mn dealer ga en daar wat haal, dan heeft ie bijvoorbeeld speed. En als hij denkt interessant te kunnen overkomen, dan heeft ie appeltjesspeed, of roze speed. MAar hij heeft nog nooit gezegd dat ie bijvoorbeeld 4-fluoramfetamine heeft...
Of ik koop n pilletje XTC en dan zit er MDA in of MDMA, MDEA, DOET, DTP etc etc, maar weet je, dr is niemand die dat weet.
Ik koop gewoon extacy en de fabrikant alleen weet wat voor troep hij heeft gefabriceerd...
Maar jij kan gewoon vragen om een pilletje 5-methoxynogwatmoeilijks???
You lucky bastard

en oh ja, dex is mn medicijn tegen mn ADD en ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik word daar niet waus van hoor.
Wel lekker rustig en relaxed, maar nog niet half zo chill als bij een joint, en op pep lijkt het al helemaal niet....

Mja, Antwerpen is 1 groot drugshol. Hier kan je zowat alles krijgen. Er is een heel grote 'scene' van 'geen junkies' die wel heel geinteresseerd zijn in verschillende drugs, hun effecten, wat ze doen, en die heel specifieke eisen hebben. Ik ben er ook wat ingerold door veel naar psytrance en breakcore feesjes te gaan. Het is ook niet zo dat ik '1 dealer' heb waar ik iets aan vraag..

Heel veel van de drugs die ik opnoem (met name mephededrone, 4-fluoramfetamine en 5-meo-dipt) worden ook op zo'n kleine schaal gebruikt dat ze zelfs nog niet op de verboden lijst staan. Meph en fluor kun je o.a. gewoon bestellen op deze site www.gethighlegally.net (uiteraard aan woekerprijzen), maar ze voeren ook uit naar Nederland alleszins. Ik heb het zelf nog nooit besteld via internet.

Appeltjesspeed of roze speed is trouwes grote bullshit, roze speed heeft te maken met het verbrandingsproces, appeltjesspeed omdat er heel veel aceton is gebruikt bij het aanmaken. Speed is speed, altijd een racemisch mengsel van levoamfetamine en dextroamfetamine. Ik heb zelf ook adhd en wordt ook niet 'waus' van pure dextro, eerder gefocused, wakker en gwn minder chaotisch. Ik vind het alleszins toch lekker.

roy s
13th November 2009, 19:10
hahahaha, kenners in da house.....

...hier word ik vrolijk van

FOCUS
13th November 2009, 19:17
Appeltjesspeed of roze speed is trouwes grote bullshit, roze speed heeft te maken met het verbrandingsproces, appeltjesspeed omdat er heel veel aceton is gebruikt bij het aanmaken. Speed is speed, altijd een racemisch mengsel van levoamfetamine en dextroamfetamine.

ja daarom zei ik het:D

maar Antwerpen is best n mooie stad zo te horen:)

Tom El
13th November 2009, 19:20
ja daarom zei ik het:D

maar Antwerpen is best n mooie stad zo te horen:)

Lees nu pas dat je cynisch over je dealer bezig was met zen 'appeltjesspeed' en 'roze speed'.

En @ Antwerpen: Ja, ik woon hier graag.:) Dat kan je wel stellen! The neverending party hier!:D

Tom El
13th November 2009, 19:22
fluoramfetamine... dat krijg je toch bij de tandarts?

Haha, was dat maar waar! http://en.wikipedia.org/wiki/4-Fluoroamphetamine

Dierenamerbulance
13th November 2009, 19:24
http://www.youtube.com/watch?v=5JxcyIxMFfw&feature=related

Flamingo
13th November 2009, 20:04
Ik gebruik bijna niks, heb last van verslavingsgevoeligheid. gecombineerd met mijn het feit dat ik maar 2 standjes ken(Ik ga altijd vol gas, of vol remmen.), heb ik al vroeg mijn lesje geleerd.

XTC
SPEED (geprobeerd- niks voor mij, rete agressief werd ik)
THC
ALCOHOL

jointje een paar keer per jaar, compleet bezopen worden 1x per maand.

Mokie14
13th November 2009, 20:15
home made wiet
home made cake
mislukte home made chocolade

Pitbull.
13th November 2009, 20:17
Hou het bij een lekker jointje.. heb ook nooit iets anders geprobeerd..

Beetje coke op me tong maar nooit meer dan noodzakelijk..

Laat mij maar lekker chillen ipv trippen.. wil niet weten wat voor effect al die shit op me zou hebben.. :)

Pipo de Cliniclown
14th November 2009, 00:32
Voor mij alleen alcohol. Bier of wiskey. Geen dope. Ben ik veels te verslavingsgevoelig voor. Heb één keer coke gebruikt (was knette zat) en dat monde uit in één enorme brawl en één gebroken hand. Geen succes dus.

sikkwittet
14th November 2009, 01:08
alcohol(goes with out saying) veel vodka dus. veel.
blowen, veel grassies en hassisch.
blijft het bij. saai, boeiend. junkies suck ass.
crackers

Neochamp
14th November 2009, 01:22
Hebben we t over alleen vanavond ???:P

Ik kan rustig zeggen, wat niet.... Maar nu al tijden rustig. Zeker al 5 maanden gestopt met blowen na 26 jr elke dag 25 gulden of 20 euro weg te paffen. Zo heel af en toe een lijntje coke, en thats it
Krijg wel heel vaak aanbiedingen van een zeer mooie vrouw om een g'tje (ghb) te komen doen bij haar en lekker te wappen.. Maar toch.. tis niet mijn ding.. Bang dat ik knockie ga denk ik ofzo.. lol

Gary
14th November 2009, 01:44
paddos
nootmuskaat
salvia divinorum
lsa
wiet
alcohol
coke

sikkwittet
14th November 2009, 03:21
gary foei

Derek Ogilvie
14th November 2009, 16:08
Alcohol

Wiet / Hasj

Lachgas (ballonnetjes)

Paddo's

Xtc / MDMA

Coke

Redelijk standaard dus..

Kingster
14th November 2009, 18:08
Alcohol
Wiet/hasj
Xtc/Mdma
Coke
Paddo`s
Speed

Tegenwoordig hou ik het op een biertje. (Met mate) LOL

Dierenamerbulance
14th November 2009, 18:14
ik zou willen dat ik het nog allemaal wist..
ik ben door die shit gewoon een periode kwijt... god weet wat ik toen allemaal gedaan heb

snip83
14th November 2009, 19:25
nootmuskaat

Hahaha, jij hebt in de bajes gezeten :D
Heb wel meer gasten meegemaakt op de afdeling die dat opvraten om te spacen

Hier mijn lijstje:

Coke
GHB
Alcohol
Nicotine
Ritalin
Xtc
MDMA Cristal
Kutjes

aliendwurf
16th November 2009, 07:20
-Alcohol
-Wiet
-Paddo's
-2-cb
-Speed
-Coke
-GHB
-Lachgas
-MDA
-MDEA
-LSD
-Base
-Rohypnol

dat was het wel zo'n beetje geloof ik...

Tom El
16th November 2009, 07:53

Je vergeet er altijd een paar. :)

Jou lijstje bekijkend doet me eraan denken dat lachgas, LSA, amylnitriet en benzodiazepines (en nog andere medicatie die voor 'fun' kan zorgen) ook nog in mijn lijstje thuishoren. Waarschijnlijk zie ik er nog een paar over het hoofd overigens.

Vraagje over die base, gaat het hier over basecoke? Waarschijnlijk wel, maar ik vraag het maar even omdat er massa's dingen zijn die je kan basen. Zo ja, hoe waren je ervaringen met basecoke? Iets waar ik me zelf overigens nooit aan zou wagen ivm verslavingsgevoeligheid en dat het me niet echt interesseerd.

En wat vond je van Rohypnol? Heb ik zelf ook nog nooit gedaan.

aliendwurf
16th November 2009, 08:00
basecoke heeft me ernstige problemen opgeleverd. in mijn ergste periode gebruikte ik minstens 5 a 6 gram op een dag, en dat duurde ongeveer 1 jaar. bedenk me net dat ik in die periode ook een paar keer bruin heb geprobeerd maar daar werd ik echt doodziek van, gelukkig...

aliendwurf
16th November 2009, 08:06
Rohypnol is de zwaarste knockouter die ik ooit gehad heb, en die base was de lekkerste drugs die ik ooit gebruikt heb.

thefxr
16th November 2009, 08:36
Rohypnol is de zwaarste knockouter die ik ooit gehad heb, en die base was de lekkerste drugs die ik ooit gebruikt heb.

en in tegenstelling tot GeHaktBalle proef je dat een stuk minder.

Tom El
16th November 2009, 21:23
basecoke heeft me ernstige problemen opgeleverd. in mijn ergste periode gebruikte ik minstens 5 a 6 gram op een dag, en dat duurde ongeveer 1 jaar. bedenk me net dat ik in die periode ook een paar keer bruin heb geprobeerd maar daar werd ik echt doodziek van, gelukkig...

Heb ook een paar vrienden die aan de base hangen. Niet mijn ding. Blijf er wijselijk van uit de buurt. Overigens veroordeel ik ze er niet voor.

Het prijskaartje van een baseverslaving swingt trouwens echt het zwaarste de pan uit van alle verslavingen als ik het allemaal zo hoor.

Basecoke en bruin zijn echt twee soorten drugs die ik heel bewust vermijd en met goede reden, zo blijkt telkens weer.

Tom El
16th November 2009, 21:28
Achteraf gezien toch redelijk wat drugservaring op het forum. En waarom ook niet: Reality sucks ass!:)

ICON
16th November 2009, 21:36
jezus man verander de forumnaam maar naar junk108 ;)

chief108
16th November 2009, 21:39
Reality sucks ass!:)
fuckin' A dude..

Derek Ogilvie
16th November 2009, 21:54
Base is toch gewoon een hip woord voor coke? Base is in ieder geval geen aparte drug..

sikkwittet
16th November 2009, 21:58
tering

weetje wat lekker is????

sex.

zou het toch nog eens moeten doen. tering. dat afkicken daar van. dat deed pijn

thefxr
17th November 2009, 00:00
Hier mijn lijstje:

Coke
GHB
Alcohol
Nicotine
Ritalin
Xtc
MDMA Cristal
Kutjes

Die drugs ken ik niet, leg uit?

Wiseguy
17th November 2009, 10:01
-Alcohol
-Wiet
-Paddo's
-2-cb
-Speed
-Coke
-GHB
-Lachgas
-MDA
-MDEA
-LSD
-Base
-Rohypnol

dit verklaart een boel.

thefxr
17th November 2009, 10:28
Ik heb nog niemand kwarks horen roepen!

FOCUS
17th November 2009, 10:41
Base is toch gewoon een hip woord voor coke? Base is in ieder geval geen aparte drug..

http://i967.photobucket.com/albums/ae159/vingtsun108/dr_evil.jpg

Tom El
17th November 2009, 11:11

Base = Basecoke = crack. Het is inderdaad ook coke, maar het het is gecleande coke. De versie die je kan 'basen' dus. Het is uiteraard dezelfde chemische stof als snuifcoke, maar het effect is veel intenser en een pak korter.

FOCUS
17th November 2009, 12:51
basecoke valt bij hogere temperaturen uiteen dan 'gewone' coke. Daardoor kun je het door verhitting in rookvorm laten overgaan, waarna je het kunt inhaleren.
Gewone coke valt bij verhitting uiteen en is daardoor niet of nauwelijks meer werkzaam.
met het zgn ploffen gaat je coke dus letterlijk in rook op, lol/

Ik kwam nog een mooi stukkie tegen over GHB en 2CB
vers van de pers..

16 november 2009

De xtc-markt is ingestort omdat de kwaliteit van de pillen steeds slechter wordt. Als vervangende middelen gebruiken jongeren steeds vaker GHB en de drug 2cb. Dat blijkt uit het onderzoek Tendens van verslavingsinstelling IrisZorg.

IrisZorg onderzoekt jaarlijks de belangrijkste ontwikkelingen in het gebruik van alcohol en drugs onder jongeren en jongvolwassenen in Gelderland. De belangrijkste conclusies werden deze week gepresenteerd. De gegevens uit het onderzoek zijn afkomstig van interviews uit een panelstudie met jongerenwerkers, portiers van uitgaansgelegenheden en jongeren zelf. Daarnaast geeft de testservice van de verslavingszorginstelling een beeld van de kwaliteit van verschillende soorten drugs.

Bron en volledig artikel: Psy.nl - 13.11.2009

snip83
17th November 2009, 12:54
Die drugs ken ik niet, leg uit?

Ik beschouw het als een drug....

Het is het lekkerst en als je het een dag niet heb is het zwaar afkicken

aliendwurf
17th November 2009, 14:01
Heb ook een paar vrienden die aan de base hangen. Niet mijn ding. Blijf er wijselijk van uit de buurt. Overigens veroordeel ik ze er niet voor.

Het prijskaartje van een baseverslaving swingt trouwens echt het zwaarste de pan uit van alle verslavingen als ik het allemaal zo hoor.

Basecoke en bruin zijn echt twee soorten drugs die ik heel bewust vermijd en met goede reden, zo blijkt telkens weer.

Heel slim, zou er ook vooral niet aan beginnen...

Derek Ogilvie
17th November 2009, 14:03
Base = Basecoke = crack. Het is inderdaad ook coke, maar het het is gecleande coke. De versie die je kan 'basen' dus. Het is uiteraard dezelfde chemische stof als snuifcoke, maar het effect is veel intenser en een pak korter.

Dus... Ik win? Dacht ik al...

aliendwurf
17th November 2009, 14:16
Dus... Ik win? Dacht ik al...

Nou niet helemaal want de basis is dan wel hetzelfde maar de werking totaal niet te vergelijken.

Derek Ogilvie
17th November 2009, 14:25
Volgens mij is het een beetje de hasj wiet vergelijking.. En kom op, dat is als Coca Cola en Pepsi.

aliendwurf
17th November 2009, 14:27
Je hebt in dit geval echt geen flauw idee waar je over praat, geloof me. Base heeft echt een totaal andere, onvergelijkbare en vooral veel en veel sterkere werking als een snuif. Het is bijna niet te geloven dat de werking door het schoon te maken en te roken zo anders kan zijn.

Derek Ogilvie
17th November 2009, 14:40
Ik geloof je schat. Maar ik heb wel gelijk.

aliendwurf
17th November 2009, 14:42
i agree tot disagree :finger:

FOCUS
17th November 2009, 14:49
jullie hebben beiden gelijk

het enige verschil is de zuiverheid. coke die je snuift is cokehydrochloride, het zout in deze verbinding zorgt ervoor dat het gemakkelijk oplost in water en dus makkelijk via de slijmvliezen wordt opgenomen.
De concentratie werkzame stof, namelijk cocaine, is in vergelijking met basecoke vele malen lager en bovendien wordt er via inname via de longen een grotere hoeveelheid ineens opgenomen, dus het effect is heftiger en daardoor ook de onttrekkingsverschijnselen of verslavingseffecten.

chief108
9th March 2010, 15:42
paddos
nootmuskaat
salvia divinorum
lsa
wiet
alcohol
coke
post ff: http://www.chief108.com/showthread.php?t=5368

we zijn nu benieuwd weetje....

Il Loco
9th March 2010, 15:48
Ow leuk een oude thread, ff aanvullen dan maar;

Wiet, Hasj, Coke, Speed, XTC, LSD, Paddo's, MDMA, Ketamine, Truffels, GHB

En zelfs ooit XTC pillen waar na een test Heroine in verwerkt bleek te zitten...

FOCUS
10th March 2010, 07:25
dit soort topics is natuurlijk de pest voor mn geheelonthouding
net als oude kung fu films kijken, dan wil je na afloop meteen je dragonstyle uitproberen op willekeurig iemand...

Il Loco
10th March 2010, 09:58
hahah lol @ dragonstyle

chief108
10th March 2010, 10:04
precies ja...
my eagle claw will DESTROY your dragonstyle....

I_LOVE_KNOCKOUTS
10th March 2010, 13:38
LOL @ al die halve junks hier. Ik ben wat dat betreft het braafste jongetje uit deze klas haha.

Judas
10th March 2010, 13:44
Nog nooit wat gebruikt?

I_LOVE_KNOCKOUTS
10th March 2010, 14:41
Op z'n tijd zuip ik me wel klem, en dan ben ik ook vaak stukjes(/stukken) kwijt van die avond/nacht, maar verder niet echt.

Ooit een kwart pil (rustig beginnen) maar ik voelde er niets van. Wilde aan de ene kant dan wel meer nemen, maar had echt enorm pijn in m'n harses toen, dus ik heb het maar laten zitten. Verder niet meer geprobeerd. Heb er geen behoefte aan, en ik hou niet van het idee dat dingen m'n waarneming beïnvloeden op een manier die ik niet ken, of niet kan voorspellen. Bij drank weet ik wel wat voor effect het heeft en wat het met me doet, maar bij die andere dingen niet. Misschien net iets teveel controlfreak.

FOCUS
10th March 2010, 16:28
...beïnvloeden op een manier die ik niet ken, of niet kan voorspellen. Bij drank weet ik wel wat voor effect het heeft en wat het met me doet, maar bij die andere dingen niet. Misschien net iets teveel controlfreak.

het loslaten van verwachtingen is een mooie stap richting transcendentie

snip83
10th March 2010, 16:38
Met drank heb je toch ook eerst moeten uitvogelen wat het met je deed?

I_LOVE_KNOCKOUTS
10th March 2010, 23:46
Klopt Snip, maar das toch anders. Dat gebeurt gewoon een keer als je gaat stappen en lekker zuipt en zuipt en zuipt. Je voelt niets en opeens BAM, ben je zo lam als een vogel. Dat heb je dan meegemaakt en weet je hoe het is. Dat zal voor andere drugs vast net zo gaan, maar toch is op de een of andere manier die drempel voor mij hoger. Mede doordat ik soms op een feestje om me heen kijk en dan wel eens denk "Zoals hem/haar wil ik er echt NOOIT bij lopen!".

Dierenamerbulance
11th March 2010, 00:16
drugs? na daar doet deze jongen niet aan..

Rverm
11th March 2010, 00:58
drink niet...al 5,5 jaar niet meer op...
rook niet...nooit gedaan...
geen drugs...nooit gedaan...

chief108
11th March 2010, 08:28
just say no

Socra
11th March 2010, 09:07
Mede doordat ik soms op een feestje om me heen kijk en dan wel eens denk "Zoals hem/haar wil ik er echt NOOIT bij lopen!".

Dat denk ik ook wel eens, maar dan is het vaak een spiegel.:laugh:

chief108
11th March 2010, 09:13
http://img189.imageshack.us/img189/5411/sdc10124r.th.jpg (http://img189.imageshack.us/i/sdc10124r.jpg/)

FOCUS
11th March 2010, 10:36
http://www.youtube.com/watch?v=EJg4zlWzEQc

chief108
11th March 2010, 10:39
LOL @ Dennis Leary!!!!

Donjopie
11th March 2010, 11:43
Op z'n tijd zuip ik me wel klem, en dan ben ik ook vaak stukjes(/stukken) kwijt van die avond/nacht, maar verder niet echt.

Ooit een kwart pil (rustig beginnen) maar ik voelde er niets van. Wilde aan de ene kant dan wel meer nemen, maar had echt enorm pijn in m'n harses toen, dus ik heb het maar laten zitten. Verder niet meer geprobeerd. Heb er geen behoefte aan, en ik hou niet van het idee dat dingen m'n waarneming beïnvloeden op een manier die ik niet ken, of niet kan voorspellen. Bij drank weet ik wel wat voor effect het heeft en wat het met me doet, maar bij die andere dingen niet. Misschien net iets teveel controlfreak.

Same here.
Bij mij houd het op bij blowen
Ik wil te veel de controle houden

I_LOVE_KNOCKOUTS
11th March 2010, 13:15

Hahahaha!

Same here.
Bij mij houd het op bij blowen
Ik wil te veel de controle houden

Oh ja, blowen heb ik overigens ook meerdere keren geprobeerd maar ik krijg die shit niet over m'n longen joh. Gewone sigaretten trouwens ook niet. Ik hoest dan de longen uit m'n lijf en begin meteen te duizelen. Bij vaker proberen werd dat ook niet minder ofzo, dus ik probeer het maar niet meer. Eigenlijk wel relaxed, zo kan het ook nooit hobby (lees: verslaving) worden.

phranq
11th March 2010, 13:48
Hahahaha!

Oh ja, blowen heb ik overigens ook meerdere keren geprobeerd maar ik krijg die shit niet over m'n longen joh. Gewone sigaretten trouwens ook niet. Ik hoest dan de longen uit m'n lijf en begin meteen te duizelen. Bij vaker proberen werd dat ook niet minder ofzo, dus ik probeer het maar niet meer. Eigenlijk wel relaxed, zo kan het ook nooit hobby (lees: verslaving) worden.

Dan moet je het via een vaporizer roken, heb je er geen last van.. ;)

I_LOVE_KNOCKOUTS
11th March 2010, 14:00
Ik ga niet 'moeilijk' doen of dingen aanschaffen om dope tot me te kunnen nemen, ouwe. Ik zuip wel een borreltje extra.

FOCUS
11th March 2010, 15:44
Ik ga dit weekend op wintersport met m'n werk, denk niet dat ik het durf te slikken.....

TOK TOK TOK....
chicken, Mc Fly?

aliendwurf
11th March 2010, 16:01
maandag dan ff verslagje doen gozer!!!

Idd, ben ook heel benieuwd. :)

Socra
11th March 2010, 16:06
Ik kan zelf best wel wat dingen afvinken...

Maar ben het wel eens met ILKO's. Als er al drugs voorhanden zijn, waarom zou je dan nog meer problemen zoeken?

Ik hou niet van cannabis, omdat ik graag fel blijf. Of in ieder geval niet totaal suf.:laugh:

chief108
11th March 2010, 16:21
Ik hou niet van cannabis, omdat ik graag fel blijf. Of in ieder geval niet totaal suf.:laugh:
http://img203.imageshack.us/img203/1697/imgp3270c.jpg

Socra
11th March 2010, 16:25
Win.

chief108
11th March 2010, 16:44
http://img339.imageshack.us/img339/4593/dsc02805small.jpg (http://img339.imageshack.us/my.php?image=dsc02805small.jpg)

Socra
11th March 2010, 16:47
QED

aliendwurf
Als dat zijn definitie van 'fel' is zou ik ook geen wiet gaan roken als ik hem was. :w00t:

chief108
http://img684.imageshack.us/img684/3080/dsc02786small.jpg (http://img684.imageshack.us/my.php?image=dsc02786small.jpg)

Judas
11th March 2010, 16:48
Socra = Cannabis cup.

Socra
11th March 2010, 16:50
Als dat zijn definitie van 'fel' is zou ik ook geen wiet gaan roken als ik hem was. :w00t:

Je wil niet weten hoe 'fel' ik kan zijn...

aliendwurf
11th March 2010, 16:54
Dat geloof ik direct...je hebt zo te zien ook tijd zat om de accu op te laden. :)

Socra
11th March 2010, 16:56
Dat geloof ik direct...je hebt zo te zien ook tijd zat om de accu op te laden. :)

:)

Bertje
11th March 2010, 19:28
Teringbende allemaal!

roy s
11th March 2010, 19:42
Teringbende allemaal!

wat?

dat je t-shirtje te groot is...?:laugh:

aliendwurf
11th March 2010, 19:43
Sodom en Gomorra

Wiseguy
11th March 2010, 21:37
Wat een junkies hier.

flip-mo
11th March 2010, 21:53
lol

chief108
7th January 2011, 11:37
Bump. Vanwege vermakelijkheid.

aliendwurf
7th January 2011, 13:21
-Alcohol
-Wiet
-Paddo's
-2-cb
-Speed
-Coke
-GHB
-Lachgas
-MDA
-MDEA
-LSD
-Base
-Rohypnol

update:
DMT
Liquid acid
Ketamine

chief108
7th January 2011, 13:24
hahaha

thnx mate!
dat zijn de betere posts

chief108
21st March 2011, 15:25
update?

Chico
21st March 2011, 16:07
vroeger wel wat wiet... maar ben er mee gestopt... werd er een paar dagen lang duf van (niet alsof ik elke week blowde ofzo...)

en drink zo nu en dan een biertje... maar ben ook niet zo'n alcohol drinker...

ben best saai eigenlijk ;)

Derek Ogilvie
21st March 2011, 16:09
goh..

chief108
21st March 2011, 16:11
dat had je niet gedenkt of wel MTE? :)

Chico
21st March 2011, 16:33
:D

Derek Ogilvie
21st March 2011, 16:35
ik moest er wel even bij gaan zitten ja..

Chico
21st March 2011, 16:40
dat zijn die onverwachte ontdekkingen hé ;)...

d4nd3l10n
21st March 2011, 19:06
Heb onlangs wat paddestoelen gegeten. Geen idee welke of wat voor soort. Iemand vond dat ik teveel demonen bij me had welke ik moest overwinnen.

Laat ik het zo zeggen, ik denk nog steeds dagelijks na over de dingen die ik tijdens die trip, want dat was het wel, gezien heb.....

d4nd3l10n
21st March 2011, 19:07
Voor de kenners: is het normaal dat die shit je zolang bij blijft en dat je er zo bewust van bent?

Il Loco
21st March 2011, 19:47
Voor de kenners: is het normaal dat die shit je zolang bij blijft en dat je er zo bewust van bent?

Jongen je hebt niet goed opgelet bij mijn epic story's.. This shit can haunt you.. Daarom snap ik ook niet waarom dat paddo verbod zo laat kwam, zie liever coke of whatever legaal dan dingen als paddo's of lsd...

Derek Ogilvie
21st March 2011, 20:16
haha. Nee man, wtf. Coke wordt je agressief van, paddo's niet. Bij mij is de grens: zodra andere mensen er last van hebben, heb je een kutdrug.

Derek Ogilvie
21st March 2011, 20:17
gewoon niet teveel nemen d4. Vooral niet een eerste keer.

d4nd3l10n
21st March 2011, 20:44
Nah was een of ander vaag kruidenvrouwtje met haar meneertje.
Fucking apart. Droom er nog over en denk er elke dag nog aan.

Ow well, fuck it.

Chico
21st March 2011, 20:50
vriend van me had eens paddo's of lsd genomen.... en toen begon het bloed te regenen en shit... en nog meer van die vage hallucinaties... toen ik dat hoorde had ik zoiets.. laat maar.. niets voor mij :D

d4nd3l10n
21st March 2011, 20:51
Wat wel vet was and i shit you not: ik zag heel veel 108 dingen voorbij komen. Dus ik zit teveel achter internet. Zag MTE z'n avatar vermengd met die van chico en niek en roy die vanaf de bestuurdersstoel mij aanspraken. Heel vaag. Daarna kwam ik in een oerwoud waar een dude mij overtuigde dat ik daar vandaag kwam. Mensen hadden een oranje gezicht. Daar heb ik gechilled tot de bomen mij oppakten en mij weggooiden naar de stad. Daar gingen de huizen versmelten. Het gras bewoog en mijn sigaretten liepen weg. Ze liepen weg als in een organische transformer movie. fucking vaag. De huizen gingen tekeer als een motherfucker. Van groot naar klein en van links naar rechts.

Maffe zooi. Heel maf.

d4nd3l10n
21st March 2011, 20:52
vriend van me had eens paddo's of lsd genomen.... en toen begon het bloed te regenen en shit... en nog meer van die vage hallucinaties... toen ik dat hoorde had ik zoiets.. laat maar.. niets voor mij :D

Ja dat had ik ook. Tot ik die shit moest eten, was beter voor de verwerking en ik zou meer rust krijgen enzo. Normaal zou ik die shit niet zo snel nemen.

Chico
21st March 2011, 21:03
Wat wel vet was and i shit you not: ik zag heel veel 108 dingen voorbij komen. Dus ik zit teveel achter internet. Zag MTE z'n avatar vermengd met die van chico en niek en roy die vanaf de bestuurdersstoel mij aanspraken. Heel vaag. Daarna kwam ik in een oerwoud waar een dude mij overtuigde dat ik daar vandaag kwam. Mensen hadden een oranje gezicht. Daar heb ik gechilled tot de bomen mij oppakten en mij weggooiden naar de stad. Daar gingen de huizen versmelten. Het gras bewoog en mijn sigaretten liepen weg. Ze liepen weg als in een organische transformer movie. fucking vaag. De huizen gingen tekeer als een motherfucker. Van groot naar klein en van links naar rechts.

Maffe zooi. Heel maf.
dude... :eek:

Socra
21st March 2011, 21:25

Maffe zooi. Heel maf.

Klinkt voor mij als een vrij gemiddelde droom.

Grappige is: toen ik vanochtend wakker werd, meende ik ineens te begrijpen hoe het komt dat sommige zwervers waanzinnig mompelend door de stad lopen.

Ik bedoel maar, je geest kan gekke dingen met je doen.

O ja, en oneens met Il Loco. Hoewel het wel linke shit is, hallicinogene drugs. Maar niet verslavend.

d4nd3l10n
21st March 2011, 21:34
Ja het is ook als een droom, maar je denkt of je voelt dat je fysiek aanwezig bent. Dat 'stukje' realisme wat je mist in je dromen is daar echt. Te vaag om te beschrijven. Of je met je volle wakkere verstand in een droom zit. Een droom met vage dingen.

Socra
21st March 2011, 21:35
Ja het is ook als een droom, maar je denkt of je voelt dat je fysiek aanwezig bent. Dat 'stukje' realisme wat je mist in je dromen is daar echt. Te vaag om te beschrijven. Of je met je volle wakkere verstand in een droom zit. Een droom met vage dingen.

Sommige van mijn dromen kunnen behoorlijk heftig zijn.

wilhelmus777
21st March 2011, 21:56
Grappige is: toen ik vanochtend wakker werd, meende ik ineens te begrijpen hoe het komt dat sommige zwervers waanzinnig mompelend door de stad lopen.

fascinerend is dat, dat ze ergens een grens over gaan en niet eens weten dat ze dat doen. heb ook wel eens dat ik bij mijn weten gewoon met m'n ogen dicht in bed lig na te denken. bij bewustzijn dus en dat ik dan ineens een por krijg dat ik lig te snurken. niks van gemerkt, niet eens in slaap gevallen, weet alles nog maar een deel van mijn geest besluit toch te negeren dat ik gore snurkgeluiden lig te maken of met een open bek m'n kussen onder kwijl.

zou het met die zwervers ook ongeveer zo gaan ?

wilhelmus777
21st March 2011, 22:05

dat komt van die rare muziek van je
luister the beegees greatest hits voor het slapen gaan
en geen vuiltje meer aan de lucht

p.s. had jij kunnen zijn trouwens, die zanger...

maf ! hoor het ineens helemaal voor me

niet om je te fucken

hoewel het wrschl wel zo voelt

Socra
21st March 2011, 22:18
fascinerend is dat, dat ze ergens een grens over gaan en niet eens weten dat ze dat doen. heb ook wel eens dat ik bij mijn weten gewoon met m'n ogen dicht in bed lig na te denken. bij bewustzijn dus en dat ik dan ineens een por krijg dat ik lig te snurken. niks van gemerkt, niet eens in slaap gevallen, weet alles nog maar een deel van mijn geest besluit toch te negeren dat ik gore snurkgeluiden lig te maken of met een open bek m'n kussen onder kwijl.

zou het met die zwervers ook ongeveer zo gaan ?

:laugh:

Dat had ik dus vanochtend ook.

Maar niet alleen dat. Ook gewoon dat je waarneming en beleving enorm snel heen en weer schieten van normaal naar best wel krankzinnig.

Wij hebben altijd die katten op het bed en op een gegeven moment ben ik dan in gesprek met een van die beestjes...

Ik heb veel maffe verhalen over dromen, maar ik krijg ze nooit of zelden echt onder woorden.

Socra
21st March 2011, 22:21
dat komt van die rare muziek van je
luister the beegees greatest hits voor het slapen gaan
en geen vuiltje meer aan de lucht

p.s. had jij kunnen zijn trouwens, die zanger...

maf ! hoor het ineens helemaal voor me

niet om je te fucken

hoewel het wrschl wel zo voelt

Neuh.

http://www.youtube.com/watch?v=I_izvAbhExY

I'd settle for that.

ataraxia
21st March 2011, 22:45
Hmm... Maar dan zou ik, die weliswaar nooit naar de beegees luistert, maar dus wel veel vergelijkbare klanken aan hoort, minder vreemde dromen moeten hebben... Niets is echter minder waar. Dus of de beegees helpen niet, of Socra klinkt niet als die gast van de beegees.

Socra
21st March 2011, 22:47
Staayyyiiing aaalliiiiiiiiiivvvee...

Socra
21st March 2011, 22:53
http://chief108.com/showthread.php?t=14994

Kebal
21st March 2011, 23:14
dude... :eek:

ach trek het je niet aan, ik en de andere 3 members van het forum zijn ook niet genoemd

Kebal
21st March 2011, 23:16

ja kut is dat

Judas
21st March 2011, 23:18
Heerlijk juist.

Socra
21st March 2011, 23:21
ja kut is dat

Nee!

Heftig is goed.

Ook nachtmerries. Daar heb ik een verhaal over, maar heb effe geen zin om het op te schrijven.

Kebal
21st March 2011, 23:25
nee man, dat je er de hele ochtend over moet denken hoe fucked up het in je hoofd eigenlijk is

en dat je toch midden in de nacht het bed uit moet om jezelf te overtuigen dat het niet klopte enzo

ach dat, enzo

Derek Ogilvie
21st March 2011, 23:27
jezus huilie dan. Je weet toch godverdomme dat als je drugs gebruikt, je vage shit gaat meemaken/zien/voelen/ervaren? Grow the fuck up man, shit. Het leven is al boring genoeg, wees blij dat er zoiets bestaat als geestverruimende middelen.

Kebal
21st March 2011, 23:29
nee bedoelde gewoon dromen, dat wijvengedoe

growlol trouwens

Derek Ogilvie
21st March 2011, 23:30
oow okee. Naja weet je, is goed man, je weet toch, okee en dan gewoon. Is goed.

Kebal
21st March 2011, 23:32
haha ja growlol echt

Derek Ogilvie
21st March 2011, 23:33
Rebecca laat mijn penis growlollen.

Derek Ogilvie
21st March 2011, 23:33
Of mag ik dat niet zeggen eigenlijk?

Kebal
21st March 2011, 23:34
haha ja dat zeg ik growlol man

Derek Ogilvie
En als ik nou net doe alsof ik niet wist hoe oud ze was? Dan is het te goeder trouw jongen.. Ik weet dat, ik ben jurist.

Kebal
ha ik dacht dat je die member hier bedoelde maar dat is een andere

Kebal
21st March 2011, 23:35
ja ik weet niet veel maar wel dat alles wat je gedaan hebt in het leven naar jailbait moest leiden, dus ook jurist worden...

Derek Ogilvie
21st March 2011, 23:38
Damn Kebal. Diepe shit. Respect.

Kebal
21st March 2011, 23:39
inspiratie man die black jessica

Derek Ogilvie
21st March 2011, 23:47
http://x46.xanga.com/e29e171524535275569707/q219614315.gif

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lhzgwrFKeE1qcnhhzo1_500.gif

http://27.media.tumblr.com/tumblr_li23cgnIqW1qc4dcso1_500.gif

http://i55.tinypic.com/1490fmg.jpg

Kebal
21st March 2011, 23:47
ja toch wel :D

Judas
21st March 2011, 23:51
Ooooooh, die. Zij is wel geil.

Derek Ogilvie
21st March 2011, 23:51
ja.

Maar zij is van mij.

Derek Ogilvie
21st March 2011, 23:52
Dus FUCK OFF! Zoek je eigen keldertiener maar..

Derek Ogilvie
21st March 2011, 23:53
http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0

Kebal
21st March 2011, 23:54
ja

Judas
Geen probleem. Ik ben die back door man. Oftewel, de man van een uurtje later.

Kebal
tijd om blackie te steunen

Kebal
21st March 2011, 23:55
Geen probleem. Ik ben die back door man. Oftewel, de man van een uurtje later.

damn jij ziet alles man

dat zei ik welcome back

http://26.media.tumblr.com/a5B8WGNKtjveosavqvGnf5RIo1_400.jpg

Judas
21st March 2011, 23:58
Ben al weg. Ik ben de runaway negro.

Kebal
21st March 2011, 23:59
nee man was goed toch

en black is nu ook goed volgens MTE dus niets aan de hand

chief108
22nd March 2011, 07:54
haha. Nee man, wtf. Coke wordt je agressief van, paddo's niet. Bij mij is de grens: zodra andere mensen er last van hebben, heb je een kutdrug.
dat is erg persoonsafhankelijk
waar de 1 een lading energie van krijgt
wordt ik weer lekker rustig van in me kop
en waar iedereen lief en aardig van wordt...
..wordt de Buurman een enorm onuitstaanbaar irritant kutventje die alles gaat slopen

pest is dat je daar alleen proefondervindelijk achter kan komen

ik denk nog steeds dagelijks na over de dingen die ik tijdens die trip, want dat was het wel, gezien heb.....
dan was het de moeite waard
je krijgt wat je nodig hebt

chief108
22nd March 2011, 10:49
en als je niet tegen drugs kunt:

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lifm8tWAKJ1qcbo9lo1_400.jpg

Derek Ogilvie
22nd March 2011, 10:51
pillen zijn lekkerder dan pizza.

chief108
22nd March 2011, 10:53
niet voor Buurman

Wiseguy
22nd March 2011, 10:54
Ik heb je moeder gebruikt.

Derek Ogilvie
22nd March 2011, 10:55
verhaaltje?

chief108
22nd March 2011, 10:59
over Buurman op de pillen?
staat hier al ergens denk ik

Derek Ogilvie
22nd March 2011, 11:15
okee. boring

chief108
22nd March 2011, 11:24
pcies

iets met "emmen the plees to be" ofzo

Derek Ogilvie
22nd March 2011, 13:11
oh. Ouwe shit dus

chief108
22nd March 2011, 13:17
ja
en paar maanden later nog een keer
bij final 16 van K-1 geloof ik
liep helemaal uit de hand

sindsdien krijgt hij geen dope meer van ons

Derek Ogilvie
22nd March 2011, 13:21
pff wat een kleuter. Beetje mdma en gastje begint te flippen. Laat me raden, gelovig opgevoed? Strenge ouders?

Socra
22nd March 2011, 13:30
ja
en paar maanden later nog een keer
bij final 16 van K-1 geloof ik
liep helemaal uit de hand

sindsdien krijgt hij geen dope meer van ons

Vertel.

chief108
22nd March 2011, 13:39
pffff....
lang verhaal...

hij was iig bezig om de digitale tv ontvanger open te schroeven omdat internet het niet goed deed
en wou dat we op youtube gingen zappen met de scooter omdat ander de tandwielen weg zouden vliegen
ofzo...
en ondertussen zo hard tandenknarsen dat hij boven de muziek uitkwam
en telkens bierflesjes kapot laten vallen
en maar blijven zeggen dat hij er niets van merkte
echt...
heeee-le-maal NIETS mienjonge!!!

en de volgende dag er niets meer van weten
maar wel goed ziek zijn...

pffff.....

chief108
22nd March 2011, 13:40
ik zie er ook wel eens beroerd uit op de middeltjes