View Full Version : Je eerste Troll actie ooit.
Flamingo
12th November 2009, 20:30
Naar aanleiding van het topic waarin blijkt dat we hier een aantal prettig, en minder prettig, gestoorde mensen hebben kwam er een oude herinnering boven. Het is mijn eerste troll actie die ik herinner.
Het is ongeveer 1987. Ik ben een jaar of 8/9, en samen met de klas gaan we op excursie. Dat vind ik al niks, ik had al heel vroeg moeite met het feit dat ik dingen MOET doen. En behandeld worden als een kind kon ik echt giftig van worden. We gaan, en samen gaan we allemaal de Sint jans kerk in Den Bosch bezoeken. Helemaal naar fucking boven klimmen om een stel muffe stenen te zien, en een uitzicht over een kutstad met nog meer stenen. Ik begin snel grijnzig te worden. Dan de volgende verrassing. We gaan met een rondvaartbootje door de grachten van Den Bosch varen. Dat was voor mij de druppel. Ik klap ertussen uit, en ga in mijn eentje de stad bekijken. (Van mijn moeder hoor ik jaren laten dat " meneer jan" na 20 minuten zoeken in paniek aan de lijn hing met mijn moeder. Mijn moeder ken me al langer, en zegt dat ik niet in 7 sloten tegelijk loop, en wel weer aan kom zetten als het mij zint :) mijn moeder paniekt niet zo snel, ik deed toch wat ik wilde. )
Dus, zei met zijn allen de boot in, en de excursie gaat verder zonder mij. Ondertussen ben ik het rondlopen in mijn eentje ook beu, en ik ga eens kijken wat de route is van de rondvaartboten. Ik wist het opstappunt al snel te vinden. Halverwege de route ga ik op de kade zitten, en jawel hoor, na een paar minuten komt de klas langs in een boot. Mijn leraar ziet me, en gaat compleet door het lint. Allemaal schreeuwen en roepen, met een kop de kleur van een tomaat. Ik lach vriendelijk terug, en zwaai terwijl ze voorbij varen. Reden om nog verder door het lint te gaan. In de boot allemaal stille kindertjes met de hoofden naar beneden gericht. Ik vergeet nooit meer hoe die gast niet meer wist hoe hij het had, en er geen fuck aan kon doen. Hij kon moeilijk uit de boot springen naar waar ik stond.
Op het einde van de route sloot ik weer aan, de leraar wist he-le-maal niks tegen me te zeggen. Einde van de dag.
hehehe, goeie herinnering voor me.
thefxr
12th November 2009, 20:34
schitterend:D:evil:
Socra
12th November 2009, 20:35
Naar aanleiding van het topic waarin blijkt dat we hier een aantal prettig, en minder prettig, gestoorde mensen hebben kwam er een oude herinnering boven.
Euh... Daar hebben we er inmiddels meer dan 800 van... :laugh:
Ikzelf ben niet zo van het trollen, geloof ik... Opstandig gedrag, wel. En een misdraginkje, zo nu en dan. Maar trollen is niet zo mijn ding...
roy s
12th November 2009, 20:43
hahahaha
echte jeugdtroll herinnering..
veranderd je nooit meer:D
chief108
12th November 2009, 20:56
doet me denken aan:
schoolreis naar België
moesten we in zo'n kutstad rondlopen met vragenlijst
allerlei shit over cultuur enzo...
dus naar VVV gestapt, die alles in laten vullen
en de hele middag de kroeg in
stomdronken papiertje inleveren
en de eerste prijs winnen
what a fags...
maar niet mijn eerste troll actie
denk ik
geheugen is ook niet meer wat het ooit geweest is :)
Dierenamerbulance
12th November 2009, 21:17
7 jaar
mezelf verstoppen in de carvan van een vriendje en daar niet meer uitkomen (zelfs toen we iedereen hoorde roepen)
resultaat.. ze waren een zoekaktie op aan het zetten met het leger ed..
Wiseguy
12th November 2009, 21:44
Mijn geboorte. Dat er zo iets moois is gemaakt.. dat kon niemand bevatten.
roy s
12th November 2009, 22:07
Mijn geboorte. Dat er zo iets moois is gemaakt.. dat kon niemand bevallen.
chief108
12th November 2009, 22:15
ik heb mijn moeder in een coma gekregen tijdens de bevalling
beat that suckers...
Dierenamerbulance
12th November 2009, 22:17
ik heb dat mijn moeder wakker is gebleven tijdens mijn bevalling...
Ik was een stuitligging dus ik moest er eerst met mijn reet uit... voordat mijn hoofd het levenslicht had gezien had ik de verloskundige al ondergescheten...
BEAT THAT
ataraxia
12th November 2009, 22:46
Andere uiterste: ik was zo snel klaar met geboren worden dat m'n vader m'n navelstreng moest knippen.
chief108
12th November 2009, 22:52
ik zie het al...
allemaal natural born dwarsbongels hiero
roy s
12th November 2009, 22:53
Andere uiterste: ik was zo snel klaar met geboren worden dat m'n vader m'n navelstreng moest knippen.
nou, dat heb ik twee keer gedaan bij mijn dochters.........
word je een goed vrouwtje!!!
een anti-paternalistisch dochtertje........:laugh:
ataraxia
12th November 2009, 22:55
ik zie het al...
allemaal natural born dwarsbongels hiero
Yup, en nog een bastaard ook :)
roy s
12th November 2009, 22:59
Ik ben ouderwets met de helm op geboren.....:D
rocket
13th November 2009, 04:01
Mijn meest succesvolste acties waren in de tijd dat ik telemarketing deed. 1 keer deed ik alsof ik de manager was van Romeo ( die kwam toen net met nieuwe cd uit ) en dat we een signeer sessie in Free record shop in nieuwegein wilde doen. Dus ik belde elke week effe op om te bevestigen en op de dag zelf liep ik naar de FRS om te kijken wat er gebeurde en ik wist niet wat ik zag. Ze hadden een enorme stapel cd's ingekocht, posters gehangen en het stikte van de mensen, alleen geen Romeo
Wat ook leuk was is mensen met rare achternamen met elkaar doorverbinden. Dus bv iemand met de achternaam appel verbind je door met iemand met de achternaam peer. Dan hoorde je ze met elkaar in gesprek: Hallo met appel, ja hallo met peer. Of mensen die ruzie met elkaar hadden met elkaar doorverbinden, of iemand die een oogje op iemand had maar dat niet durfde te zeggen
Socra
13th November 2009, 07:58
Hahaha! :rotflmao:
Een kenner...
chief108
13th November 2009, 08:23
heel mooi
kwark
___RZA___
24th February 2010, 15:05
Zit ff ouwe posts te lezen en kom deze thread tegen en hier wil ik nog wel even mijn actie neeknallen...
Toen ik in groep 7 zat van de basisschool op een railrunner door heel Nederland met de trein gegaan. Van Zoetermeer naar Den haag om vervolgens langs Amsterdam (oa. de Arena), Utrecht, Groningen en Rotterdam weer naar huis te gaan.
Bij terugkomst natuurlijk ouders onder ogen komen die zoals gewoonlijk ongerust waren. Als ik er op terugkijk kan ik me dat ook wel voorstellen aangezien in het in de tijd van Dutroux was:w00t:
Donjopie
24th February 2010, 15:12
Heb ooit een oude boerderij in de fik gestoken.:whistling:
En toen gaan kijken met de woorden : ooooo en aaaaa kijk dan.
___RZA___
24th February 2010, 15:14
Heb ooit een oude boerderij in de fik gestoken.:whistling:
En toen gaan kijken met de woorden : ooooo en aaaaa kijk dan.
Ik had ooit eens de behoefte om te kijken wat "wonderwater" nou precies was... Dat was dus een fles wasbenzine en die had me broer aan me gegeven.
Ik dus "wonderwater" op de glijbaan in het speeltuintje gedaan en daarna wat vuur erbij... Ja hoor binnen de kortste keren was het, voor grotendeels van houten, speeltuintje met de grond gelijk...
Oh ja, toen was ik 6 ofzo :rotflmao:
Donjopie
24th February 2010, 15:18
Leuk he vuur :D
ik was altijd met vuur bezig man.
Altijd de avond voor de plaatselijke kersbomenverbranding ( er waren dan al een boompje of 100 aanwezig ) staken wij die hoop al in de fik :D
Paganstars
24th February 2010, 15:52
Mijn meest geniale troll actie.... met mijn vriendjes als 7 jarige alle vissen in de wijk met o&n belly up laten gaan, en campinggaz flessen als bottle rockets gebruiken
___RZA___
24th February 2010, 16:08
Leuk he vuur :D
ik was altijd met vuur bezig man.
Altijd de avond voor de plaatselijke kersbomenverbranding ( er waren dan al een boompje of 100 aanwezig ) staken wij die hoop al in de fik :D
Vuur is iets wat me altijd bezighield en eigenlijk nog steeds wel haha, als er weer is ergens een vuurtje wordt gestookt moet ik altijd ff tips geven hoe het beter kan:pimp:
Judas
24th February 2010, 16:26
Toen ik een jaar of 2,5 a 3 was, moest m'n opa op mij passen. M'n broertje werd geboren en ik moest met mijn opa in het ziekenhuis wachten tot het gebeurd was. Dus we zitten in een overvolle wachtruimte met overwegend oudere mensen.
Na een tijdje liet ik een vernietigende stille scheet in de gesloten ruimte. Mensen wisten niet waar ze kijken moesten en keken al rond wie de schuldige kon zijn. Precies op dat moment schreeuwde ik door die wachtruimte: Opa, waarom laat je een scheet? Hij kreeg flink wat vieze blikken en kreeg nog te horen dat hij een ouwe stinkerd was. Hij ging helemaal stuk natuurlijk en vond het de grap van de eeuw. Ik werd dan ook beloond met een lekker stuk chocola:laugh:
knetter
24th February 2010, 19:12
Toen ik een jaar of 2,5 a 3 was, moest m'n opa op mij passen. M'n broertje werd geboren en ik moest met mijn opa in het ziekenhuis wachten tot het gebeurd was. Dus we zitten in een overvolle wachtruimte met overwegend oudere mensen.
Na een tijdje liet ik een vernietigende stille scheet in de gesloten ruimte. Mensen wisten niet waar ze kijken moesten en keken al rond wie de schuldige kon zijn. Precies op dat moment schreeuwde ik door die wachtruimte: Opa, waarom laat je een scheet? Hij kreeg flink wat vieze blikken en kreeg nog te horen dat hij een ouwe stinkerd was. Hij ging helemaal stuk natuurlijk en vond het de grap van de eeuw. Ik werd dan ook beloond met een lekker stuk chocola:laugh:
HAHAHAHA vette actie!!Ik was een paar weken geleden aan een het rollen met een vrouwelijke judoka die voor het eerst meedeed.. Toen ik in mount zat wilde ik voor een armbar gaan maar voor dat ik van die buik kwam liet er wel zo'n dikke ruft!!maarjah het ging eigenlijk over eerste troll acties..Heb weleens een fiets gejat tijdens een dropping toen ik een jaar of 16 was en recht naar de dichtsbijzijne coffeeshop gefiets en ben toen out gegaan op het station
Jasper
24th February 2010, 19:36
Ik heb toen ik 6-7 was eens een paaltje dat 2 boeren tussen hun land hadden gezet om het af te bakenen eens een paar metertjes verplaatst, een paar dagen hebben ze een uur ofzo naar elkaar zitten brullen aan dat paaltje.
I_LOVE_KNOCKOUTS
24th February 2010, 23:16
Hahaha, leuk topic! Had ik nog niet eerder gelezen.
Mijn meest succesvolste acties waren in de tijd dat ik telemarketing deed. 1 keer deed ik alsof ik de manager was van Romeo ( die kwam toen net met nieuwe cd uit ) en dat we een signeer sessie in Free record shop in nieuwegein wilde doen. Dus ik belde elke week effe op om te bevestigen en op de dag zelf liep ik naar de FRS om te kijken wat er gebeurde en ik wist niet wat ik zag. Ze hadden een enorme stapel cd's ingekocht, posters gehangen en het stikte van de mensen, alleen geen Romeo
Schitterende actie hahahaha! Wie herhaalt dit en maakt foto's? :p
chief108
7th January 2011, 11:37
Bump. Vanwege vermakelijkheid.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.