PDA

View Full Version : brand/ontruiming oefening..

Il Loco
22nd June 2010, 20:04
FFUUUUUUUCCCCKKKKKKKKKKKKKKKK.

Tering tyfus schijt gezeik.

Ik ga het verkloten, want ik haat het.

Wij hebben een eigen ingang en als er foking brand is ben ik in 1 seconde al buiten. Maar omdat de plus supermarkt ook in dat gebouw zit, moeten wij aanwezig zijn...

Fuck toch op met die shit..

Er is 1, 1 voordeel wat ik zie..

Hulpeloze plus kassa meisjes die slachtoffer moeten spelen...

Im gonna make some lol's..

Dus tot straks, dan zal ik wel vertellen wat het geworden is...

Judas
22nd June 2010, 20:07
Wat je ook flikt, film het.

Il Loco
22nd June 2010, 21:56
Sorry te laat Judas.

Het viel allemaal nog wel mee. Wel erg overdreven, ik moest met een collega 'winkelen' in de plus en dus als een figurant optreden. Ik zat allemaal lekkere zooi in mijn mandje te stoppen tot iemand zei; "je moet niks in je mandje doen" ik; "jaja ik ruim het straks weer op, het moet wel realistisch zijn hé"...

Tot er rook kwam en het alarm afging, een gillend vet wijf kwam achter ons aan gerend, wat best een beangstigend beeld was, tot ze begon te schreeuwen "aaaah brand, rennen, brand aaaaaah" ..

Op een dood gemakje liepen we de supermarkt uit, half geduwd door het dikke varken wat haast wilde maken...

Ik zag kansen, twee geile kassa meisjes, beschminkt met bloed etc op de grond. Optillen en dan onbewust aanraken waar je maar kunt. Glimlachend keken ze me aan.. De een zei niks en de ander zei; "huh de BHV'ers (bedrijfs hulp verleners) moeten ons helpen"..

"ow sorry..."..

Nou mooi dat was het, dacht ik. Niet dus, "hey jij".. Ik? "ja jij"..

Ga jij daar staan en het verkeer tegen houden, er mag geen enkele auto meer langs, nou braaf gedaan, tot er een schone poolse kwam aanrijden, na mijn instucties zei ze; "ahhh aber ich gehn parkeren dah".. "eigenlijk mag het niet, maar voor jou maak ik een uitzondering" zei ik lachend. "hihi" en ze reed de parkeerplaats op. De rode kruis mensen wierpen me een rare blik toe. Ik haalde mijn schouders op en de poolse kwam knipogend langs gelopen...

Tot er een gabber debiel op een scooter aankwam... "jaaa ik wil er langs, moet ik echt omrijden?".. "ja dat moet echt".. "en wat als ik nu doorrij'

"dan trek ik snel aan je jas, val je op je plaat, en is je scooter naar de tering, kies maar"

"ja dan rij ik wel om.." en weg was ie...

Toen heb ik nog in ons bedrijf, waar de rookmachine en brandmelder stonden, nog even met de rookmachine gespeeld...

Nou toen was die shit klaar, en ben ik nog met de baas een biertje gaan drinken.

Terwijl die rode kruis en plus supermarkt oetzi's nog gingen nabespreken blablabla..

Kom ik er ook nog achter dat er twee mensen hadden geklaagd, ik moest laatst werken tot 8 uur, en kwart voor 8 was ik al pleite gegaan, waren er nog mensen gekomen voor een dichte deur... Haha..

Conclussie; not so bad after all

d4nd3l10n
23rd June 2010, 00:45
Kom ik er ook nog achter dat er twee mensen hadden geklaagd, ik moest laatst werken tot 8 uur, en kwart voor 8 was ik al pleite gegaan, waren er nog mensen gekomen voor een dichte deur... Haha..

Heeft die luie nazi eindelijk werk, smeert die hem weer te vroeg. Damn wat een loyaliteit en hart voor de zaak....

Goed werk dus want ik had hetzelfde gedaan.

chief108
23rd June 2010, 08:49
Ga jij daar staan en het verkeer tegen houden, er mag geen enkele auto meer langs, nou braaf gedaan, tot er een schone poolse kwam aanrijden, na mijn instucties zei ze; "ahhh aber ich gehn parkeren dah".. "eigenlijk mag het niet, maar voor jou maak ik een uitzondering" zei ik lachend. "hihi" en ze reed de parkeerplaats op. De rode kruis mensen wierpen me een rare blik toe. Ik haalde mijn schouders op en de poolse kwam knipogend langs gelopen...
je weet dat dat niet echt gebeurd is hè?
that's the roids making you see shit

voor je het weet lig je er midden op straat bovenop te rijden en als ze je met 10 man bewapend met wapenstokken er vanaf geslagen hebben schreeuw je nog "MAAR ZE ZEI ZELF TEGEN ME DAT ZE ME WOU NEUKEN!!!!" oid...

Il Loco
23rd June 2010, 10:02
Heeft die luie nazi eindelijk werk, smeert die hem weer te vroeg. Damn wat een loyaliteit en hart voor de zaak....

Goed werk dus want ik had hetzelfde gedaan.

Haha ja toch, fuck die shit ik werk voor mn geld, loyaliteit heb ik alleen voor mijn eigen vrije tijd.

je weet dat dat niet echt gebeurd is hè?
that's the roids making you see shit

voor je het weet lig je er midden op straat bovenop te rijden en als ze je met 10 man bewapend met wapenstokken er vanaf geslagen hebben schreeuw je nog "MAAR ZE ZEI ZELF TEGEN ME DAT ZE ME WOU NEUKEN!!!!" oid...

Ik geloof je meteen, die shit is crazy:w00t:

chief108
23rd June 2010, 10:04
on top of the world dude....
on top of the world

Paganstars
23rd June 2010, 10:58
Nee on top op die Poolse chief. On top op die Poolse