View Full Version : Vrijheidsberoving
thefxr
11th November 2009, 23:01
http://www.youtube.com/watch?v=NDIqJGPySMo
Had die blauwe bij mij moeten flikken om mijn eigen camera in mijn eigen huis af te pakken, rammen,kicken,war,oorlog!!!:wtf::angry::jason:
roy s
11th November 2009, 23:10
sorry, kenka gasten.......
Vitor Belfort
12th November 2009, 21:52
Ongelovelijk....wat een lijers!
Dierenamerbulance
12th November 2009, 22:02
maruuuh waarom kwamen ze nou?
Socra
12th November 2009, 22:04
Sorry, maar ik word hier niets wijzer van. Als ik het verhaal ken, dan wil ik er wel over oordelen, maar deze beelden zeggen mij echt weinig.
Hoezo 'vrijheidsberoving' eigenlijk?
chief108
12th November 2009, 22:10
ach ja...
is niet veel anders als de fuik na afloop van het GGala
wat die gasten allemaal deden kan ook niet door de beugel
Socra
12th November 2009, 23:53
Eigenlijk, hoe langer ik er over nadenk, hoe lamer ik dit filmpje vind. Wie doet er nou met een draaiende camera de deur open? Weten wij veel wat dit voor gozer is, misschien was die 'huisgenoot' wel een groep van vijftig chinezen. En wat wordt ie hard aangepakt zeg! In menig ander land is een zich 'misdragende' wetsdienaar iemand die je doodmept. Klaar.
Dat verongelijkte, ik kan er steeds slechter tegen. Lees die comments op youtube... Sommige van die lui zijn echt totaal niet meer voor rede vatbaar.
Jammer.
thefxr
13th November 2009, 00:35
Sorry, maar ik word hier niets wijzer van. Als ik het verhaal ken, dan wil ik er wel over oordelen, maar deze beelden zeggen mij echt weinig.
Hoezo 'vrijheidsberoving' eigenlijk?
Ze kwamen om de basis administratie te checken, in dit geval met echte politie, die dus ook de deuren hadden geforceerd.
Ik heb het vrijheidsberoving genoemd omdat, hij er op het laatst niet meer uit kon.
In je eigen huis mag je toch altijd filmen, ongeacht wie er op bezoek is.
Als ze bij mij die camera probeerde af te pakken, dan was het tijd!
Socra
13th November 2009, 07:50
Ze kwamen om de basis administratie te checken, in dit geval met echte politie, die dus ook de deuren hadden geforceerd.
'Basis administratie'... Dat kan toch nog steeds een miljoen dingen betekenen? Mij zegt dat iig zo niets, zou wat mij betreft ook kunnen betekenen dat hij vijftig illegalen op zolder heeft. Sowieso moeten we hem daarin maar op zijn woord geloven.
Ik heb het vrijheidsberoving genoemd omdat, hij er op het laatst niet meer uit kon.
Kom op, man. De deur wordt twee seconden vastgehouden... Is niet direct een inbreuk op je mensenrechten, toch? Of even voor het stoplicht staan moet dat ook zijn...
In je eigen huis mag je toch altijd filmen, ongeacht wie er op bezoek is.
Als ze bij mij die camera probeerde af te pakken, dan was het tijd!
'Dan was het tijd'? Wat dan? Ging je dan meppen? :D Dan zou je tegen de grond gedrukt, geboeid en afgevoerd worden in je eigen huis. En terecht, trouwens. Als zij zich niet aan de voorschriften houden, kan je altijd gewoon een klacht indienen...
Mijn reactie was niet direct op jou gericht, btw maar vooral op de aansteller die dit filmpje post en nog meer op al die reacties op youtube. Heb me weer eens ouderwets doodgeergerd aan mijn medeburgers...
Pitbull.
13th November 2009, 10:32
mja.. ACAB ouwe!!!
thefxr
13th November 2009, 13:58
'Basis administratie'... Dat kan toch nog steeds een miljoen dingen betekenen? Mij zegt dat iig zo niets, zou wat mij betreft ook kunnen betekenen dat hij vijftig illegalen op zolder heeft. Sowieso moeten we hem daarin maar op zijn woord geloven.
Kom op, man. De deur wordt twee seconden vastgehouden... Is niet direct een inbreuk op je mensenrechten, toch? Of even voor het stoplicht staan moet dat ook zijn...
'Dan was het tijd'? Wat dan? Ging je dan meppen? :D Dan zou je tegen de grond gedrukt, geboeid en afgevoerd worden in je eigen huis. En terecht, trouwens. Als zij zich niet aan de voorschriften houden, kan je altijd gewoon een klacht indienen...
Mijn reactie was niet direct op jou gericht, btw maar vooral op de aansteller die dit filmpje post en nog meer op al die reacties op youtube. Heb me weer eens ouderwets doodgeergerd aan mijn medeburgers...
Dan laat je ze toch gewoon ongevraagd binnen en ja, dan werd het bij mij meppen, my house, my domain!
Socra
13th November 2009, 14:02
Dan laat je ze toch gewoon ongevraagd binnen en ja, dan werd het bij mij meppen, my house, my domain!
:laugh:
Jouw feestje...
chief108
13th November 2009, 14:02
http://www.ratemyeverything.net//ImageDatabase/PostImages/149/Large/Trespassers_will_be_shot.jpg
chief108
13th November 2009, 14:03
http://www.holocaustresearchproject.org/nazioccupation/images/A%20sign%20outside%20the%20Breendonk%20transit%20c amp%20warning%20that%20trespassers%20will%20be%20s hot.%20Breendonk,%20Belgium.jpg
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.