View Full Version : badr in telegraaf
snip83
12th June 2010, 19:18
weet niet of t een mokie is maar iemand t al gelezen?
roy s
12th June 2010, 19:20
als je niks plaatst is het ook niet een echte MOKIE
chief108
12th June 2010, 19:20
wat de neuk is een telegraaf?!?!?! :huh:
snip83
12th June 2010, 19:21
iets wat ze in het haantje niet kennen blijkbaar
chief108
12th June 2010, 19:24
ehhh... neuh...
telefoon, telex, fax, interwebz...
dat hebben we allemaal wel ja
maar een telegraaf ken ik niet nee
is dat een nuttig apparaat?
zal wel weer wat nieuwerwets zijn...
met van die rare stadse fratsen enzo...
moe'k niets van weet'n man
snip83
12th June 2010, 19:24
OOIT LEEK de Amsterdammer Badr Hari (25) het gedroomde rolmodel voor Marokkaanse jongeren. De flegmatieke vechtsportatleet sleepte grote internationale prijzen in de wacht en werd wereldkampioen na heroïsche partijen in uitverkochte stadions. Maar de laatste tijd bokst de King of the Ring zichzelf in grote problemen. Een onreglementaire doodschop leverde Badr vorige maand diskwalificatie én een striemend fluitconcert van een stampvolle ArenA op. Ernstiger is dat de Amsterdamse politie hem aan de tand wil voelen wegens zware mishandelingen buiten de ring en connecties met topcriminelen. Is de definitieve knock-down van kickbokskampioen Badr Hari nabij?
KICKBOKSKAMPIOEN verdacht van mishandelingen en connecties met topcriminelen
BADR HARI KNOCK-OUT?
„In de ring wil ik maar één ding: mijn tegenstander slopen. Zijn kop van zijn romp slaan!”
door JOHN VAN DEN HEUVEL
AMSTERDAM, zaterdag
Club Blinq is dé trendy hotspot van het Amsterdamse Leidseplein. Jong uitgaanspubliek swingt op vrijdagavond 19 februari op gezellige discobeats en sexy housetunes, als aan de deur plotseling rumoer ontstaat. Een paar mannen, onder wie een atletisch gebouwde Marokkaan gekleed in sportoutfit, willen de club binnen maar worden door de portiers tegengehouden. De trainingsbroek van één van hen voldoet niet aan de kledingvoorschriften.
Dan gaat het plotseling snel. In een flits vallen er rake klappen en tuimelen de toch stevig uit de kluiten gewassen portiers als bakstenen tegen de grond. Getuigen verklaren later dat het wel een film leek. Na de korte maar ongekend hevige geweldsexplosie zijn de mannen snel verdwenen. Een van de portiers is er slecht aan toe. Hij wordt afgevoerd met een gebroken neus en oogkas. Zijn gezicht moet later met behulp van een metalen plaat worden gereconstrueerd.
Inderhaast opgetrommelde agenten krijgen te horen dat de slachtoffers geen aangifte willen doen. Als de beelden van de beveiligingscamera’s worden opgevraagd, blijken die spoorloos verdwenen. Maar de Amsterdamse uitgaansscene weet dan allang wie die geoliede vechtmachine bij Blinq was. Kickbokskampioen Badr Hari zou zijn handjes weer eens hebben laten wapperen.
Een natuurtalent, zo omschrijven kenners van de vechtsport de op 8 december 1984 in Amsterdam geboren Badr Hari. Zelden bereikte een kickbokser zo snel de top als hij. Al op 7-jarige leeftijd kreeg hij oudere en zwaardere tegenstanders moeiteloos tegen het canvas. Gerenommeerde vechtsporttrainers als Thom Harinck en Mike Passenier roemen zijn enorme snelheid, kracht en incasseringsvermogen en schetsen het beeld van een klassieke kampioen. Binnen de ring onverschrokken en niemand ontziend en daarbuiten gewoon een aardige jongen.
Succesvol
Tot 2007 lijkt Badr Hari voor de buitenwereld een schoolvoorbeeld van succesvolle integratie. Hij groeit op in een keurig Marokkaans gezin en hangt in tegenstelling tot veel leeftijdgenoten niet op straat of in coffeeshops. Badr bezoekt dagelijks sportscholen om zijn toch al getrainde body te vervolmaken. Werken hoeft hij niet, want zijn sport levert genoeg op om zijn liefde voor exclusieve horloges en snelle sportbolides te vervullen. Op 28 april 2007 bereikt de onder Marokkaanse vlag vechtende Amsterdammer zijn eerste grote succes. Op het prestigieuze K1-toernooi in Hawaï trapt hij zijn tegenstander Yusuku Fujimoto met een onnavolgbare high kick tegen zijn kaak knock-out. Trots houdt Badr het schild van wereldkampioen boven zich.
Terwijl de successen zich opstapelen en olympische medailles binnen bereik komen, beginnen zijn trainers en andere vertrouwelingen zich zorgen te maken, vooral over het explosieve karakter van Badr Hari. Want zijn talloze fans mogen dan wel jubelen om Hari’s onnavolgbare vechttechnieken, achter de schermen vinden minder frisse zaken plaats. Zo wordt hij gearresteerd vanwege mishandeling van de buren van zijn vriendin. Het levert hem een celstraf op, die hij uitzit in de gevangenis in Zwaag. Ook brengt de recherche hem in verband met een brandstichting in een flat in Amstelveen, onder meer vanwege het aantreffen van de auto van Badr Hari vlak bij de plaats van het delict. Hard bewijs voor de verdenking kan de recherche echter niet leveren.
Inlichtingendiensten van de politie krijgen signalen over beruchte onderwereldtypes die Badr Hari steeds meer omringen, zoals familieleden van de voortvluchtige topcrimineel Dino Soerel. Ook de gevreesde misdadiger Gwenette Martha laat zich erop voorstaan goede vriend van Badr te zijn, wat door de kickbokser niet wordt tegengesproken. Integendeel, bij een groot toernooi in Tokio betreedt Badr de ring in een T-shirt met opschrift ’Gwenette forever’.
Reputaties
Het is een bekend verschijnsel in vechtsportkringen, beseft de politie. Al van oudsher worden topcriminelen graag gezien met grote namen uit de ring. De connecties zijn wederzijds profijtelijk. De reputaties van de vechtsporters stralen ook uit op de ’bevriende’ crimineel, die in ruil daarvoor leuke klusjes regelt. Veel kickboksers eindigen zo als portiers aan de deuren van discotheken of helpen bij incasso’s. Criminelen treden op als sponsor van grote gala’s, bijvoorbeeld door het aanschaffen van peperdure viptafels direct aan de ring.
Sommigen belanden in de drugshandel, zoals ooit vechtkampioen André Brilleman, klusjesman werd van wijlen maffiabaas Klaas Bruinsma. Het bracht Brilleman weinig goeds. Na een conflict werd hij vermoord, ingemetseld in een vat beton en in een rivier gegooid. Zou Badr Hari dezelfde fout als veel van zijn collega’s maken, vraagt de recherche zich al in 2008 af.
De reputatie van The Champ begint in die periode ook in de ring steeds meer deukjes op te lopen. In de K1 grand prix finale neemt Badr het op tegen zijn grote rivaal Remy Bonjaski. Al in de eerste ronde werkt de Amsterdammer Bonjaski tegen het canvas, maar opnieuw laat Badr zijn zelfbeheersing varen. De weerloos op de grond liggende Bonjaski krijgt een paar ferme stoten en als toetje een keiharde hielkick tegen het hoofd. Diskwalificatie is het gevolg. Ook moet Badr Hari zijn prijzengeld van 30.000 dollar inleveren.
De zorgen bij de recherche nemen toe als Badr Hari toetreedt tot de omstreden promotor It’s Showtime, die jaarlijks kickboksgala’s organiseert in de Amsterdam ArenA en banden onderhoudt met criminelen. Organisator Simon Rutz, zelf net als Badr Hari in 2006 veroordeeld voor betrokkenheid bij bedreiging en mishandeling, werkt samen met Rini S., lid van de Amsterdamse Hells Angels en veroordeeld voor betrokkenheid bij het doodmartelen van een drugshandelaar. ’It’s Showtime’ is voor Badr Hari duidelijk geen omgeving, waarin de opvliegendheid en gespletenheid in zijn karakter in rustiger banen wordt geleid. Van rolmodel wordt hij steeds meer een soort cliché-Marokkaan. Het blijkt op 29 mei als Badr in een uitverkochte Amsterdam ArenA opnieuw zwaar in de fout gaat. In het gevecht met Hesdy Gerges slaat de opgefokte Hari zijn tegenstander in de tweede ronde neer. Als de scheidsrechter het gevecht stillegt en Gerges aangeslagen overeind krabbelt, trapt Badr Hari hem keihard tegen het hoofd. Anders dan vroeger keert het publiek zich nu volledig tegen zijn ooit zo populaire kampioen. De woede op de tribunes is zo groot, dat de speaker probeert Badr Hari zijn excuses te laten aanbieden. Die lijkt verbaasd door de agressie vanaf de tribunes en doet er slechts het zwijgen toe.
Volgende kolom
• Badr Hari wordt door zijn fans bejubeld om zijn onnavolgbare vechttechnieken. Maar inlichtingendiensten van de politie krijgen een ander beeld van hem. Hij omringt zich met beruchte onderwereldtypes, zoals familieleden van de voortvluchtige topcrimineel Dino Soerel.
• Vechtkampioen André Brilleman, klusjesman van wijlen maffiabaas Klaas Bruinsma, werd met ’betonnen voeten’ in een rivier gevonden.
• Terwijl Remy Bonjaski al gevloerd is, krijgt hij van Badr Hari nog een paar ferme stoten en een keiharde hielkick tegen het hoofd. Diskwalificatie is het gevolg. Ook is Hari zijn prijzengeld van 30.000 dollar kwijt.
FOTO’S: FEG INC., RICHARD MOUW, DE TELEGRAAF
• Club Blinq bij het Amsterdamse Leidseplein, waar op 19 februari rake klappen vallen. Een van de portiers raakt zwaar gewond. Kickbokskampioen Badr Hari zou zijn handjes weer eens hebben laten wapperen…
snip83
12th June 2010, 19:25
Het filmpje van het incident op YouTube is in twee weken tijd meer dan 200.000 keer bekeken. Opnieuw wordt Badr gediskwalificeerd en een korte verklaring in de week na het gala laat hij weten zijn carrière voorlopig te beëindigen. „Tijdens de wedstrijd tegen Hesdy Gerges in het It’s Showtime gala in de Amsterdam ArenA heb ik voor de tweede keer in mijn carrière dezelfde fout gemaakt. Hierdoor heb ik de wedstrijd verloren die ik graag had willen winnen. Een actie waarmee ik niet alleen mij zelf maar ook het publiek heb teleurgesteld. Ik heb erover nagedacht en ben tot mijn beslissing gekomen dat het beter is voor mij om er voor een onbepaalde tijd tussenuit te gaan. Ik wil hier geen tijd aan koppelen, want ik wil mij zelf in die periode terugvinden en alles op een rijtje zetten. Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf”, schrijft Hari in een persbericht.
Of het ’ertussenuit gaan’ ook heeft te maken met een nieuw probleem, maar nu buiten de ring, is niet duidelijk. De Amsterdamse politie rondde afgelopen week het onderzoek naar het mishandelen van de portier van Blinq af en denkt nu over voldoende bewijs te beschikken tegen Badr Hari. De gevallen topsporter wordt sinds afgelopen week officieel verdacht van zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Een rechercheteam meldde zich vorige week woensdag tevergeefs bij de woning van Badr om hem te arresteren. Zijn advocate Bénédicte Ficq beloofde dat haar cliënt zich in de loop van de dag zou melden, wat niet gebeurde. „De vorige keer waren Hari en zijn advocate boos dat we hem niet hadden ontboden. Nu deden we dat, maar kwam hij niet”, aldus een politiewoordvoerder.
Badr Hari beseft volgens een recent interview met het vechtsportmagazine Ringsports wel dat het beeld over hem niet langer onverdeeld positief is. „Toch ben ik niet anders dan andere mensen”, laat hij optekenen. „Ook ik ben soms zeer onzeker. Heel emotioneel ook. Te veel spanning? Ik weet het niet, maar op het moment dat ik op weg ben naar de ring, dan gaat er een knop om. Dan wil ik maar één ding: mijn tegenstander slopen. Zijn kop van zijn romp slaan!”
Advocate Bénédicte Ficq wil niet inhoudelijk ingaan op de beschuldigingen van justitie. „Mijn cliënt heeft via de pers al eerder vernomen dat hij met deze zaak in verband wordt gebracht.
De uitlatingen die de politie in dit verband heeft geventileerd, zijn niet bevorderend voor een objectief onderzoek naar de waarheid”, laat ze deze krant in een schriftelijke verklaring weten.
chief108
12th June 2010, 19:29
thnx
roy s
12th June 2010, 19:31
thanks Snip
John van de Heuvel heeft uit zelfgeiligheid weer een levende criminele legende gecreeerd.
Zozo, familieleden van een voortvluchtige crimineel omringen hem, althans inlichtingendiensten van de politie krijgen signalen daarover.....
Pffffffffff...
journalistiek van likmevessie.
I_LOVE_KNOCKOUTS
12th June 2010, 20:16
Lekker origineel ook wel.
Paar weken geleden op de Telegraaf-redactie:
Redacteur: "Shit, Parool heeft een sensatiestuk geschreven, misschien snoepen ze zo wel iets af van onze verkoop!"
Hoofdredacteur: "Dan kunnen we natuurlijk niet achterblijven. Sensatiestukken zijn namelijk onze specialiteit. Zullen we met iets origineels komen of zullen we hetzelfde onderwerp vanuit een andere hoek belichten? Dan lijkt het alsof we zelf iets bedacht hebben, maar kunnen we weer iets terugkrijgen van het marktaandeel. John (van den Heuvel), Bert (Huisjes)...weten jullie nog iets?"
John van den Heuvel: "Nou, ik zit eigenlijk liever met Albert Verlinde bij RTL Boulevard de nichtennieuwtjes te presenteren, maar vooruit dan maar, ik zal de pen weer eens oppakken. Maar ik kan niet beloven dat het echt vernieuwend is hoor."
Hoofdredacteur: "Geeft niks John, als het maar sensatie en negatief is, want dat is het enige dat verkoopt."
John: "Maak u niet druk, chef. Ik zal zorgen dat ik positieve voorbeelden als Andy Souwer, Remy Bonjasky en Ernesto Hoost vooral NIET noem."
Hoofdredacteur (handenwrijvend): "Klasse John! Doe je ding..."
En zo geschiedde...
Mokie14
12th June 2010, 20:19
ik wordt een beetje misselijk van die John van den heuvel
met zn hazen lip
THE HAIROBSERVATOR
12th June 2010, 20:27
WhatDAFUCK:D:D:DGRTZX:evil:
roy s
12th June 2010, 20:30
Redacteur: "Shit, Parool heeft een sensatiestuk geschreven, misschien snoepen ze zo wel iets af van onze verkoop!"
Hoofdredacteur: "Dan kunnen we natuurlijk niet achterblijven. Sensatiestukken zijn namelijk onze specialiteit. Zullen we met iets origineels komen of zullen we hetzelfde onderwerp vanuit een andere hoek belichten? Dan lijkt het alsof we zelf iets bedacht hebben, maar kunnen we weer iets terugkrijgen van het marktaandeel. John (van den Heuvel), Bert (Huisjes)...weten jullie nog iets?"
John van den Heuvel: "Nou, ik zit eigenlijk liever met Albert Verlinde bij RTL Boulevard de nichtennieuwtjes te presenteren, maar vooruit dan maar, ik zal de pen weer eens oppakken. Maar ik kan niet beloven dat het echt vernieuwend is hoor."
Hoofdredacteur: "Geeft niks John, als het maar sensatie en negatief is, want dat is het enige dat verkoopt."
John: "Maak u niet druk, chef. Ik zal zorgen dat ik positieve voorbeelden als Andy Souwer, Remy Bonjasky en Ernesto Hoost vooral NIET noem."
En zo geschiedde...
Zo is het ongeveer wel gegaan. Vooral niet achterblijven..
Een soort bier-en-worst-voor-het-volk verhaal.
Althans zo leest het wel:)
FOCUS
12th June 2010, 21:35
?
Van rolmodel wordt hij steeds meer een soort cliché-Marokkaan.…
weer een nieuw woord voor de dikke Van Dale
Kebal
12th June 2010, 21:38
ben blij dat de sport meer aandacht krijgt bij het gewone publiek
Socra
13th June 2010, 00:53
thanks Snip
John van de Heuvel heeft uit zelfgeiligheid weer een levende criminele legende gecreeerd.
Zozo, familieleden van een voortvluchtige crimineel omringen hem, althans inlichtingendiensten van de politie krijgen signalen daarover.....
Pffffffffff...
journalistiek van likmevessie.
En zo geschiedde...
Sorry, maar deze reacties zijn gewoon hypocriet. Echt hypocriet.
Toen dat stuk in de Parool verscheen hebben Engeltje en ik en stukje geschreven als reactie. Kwam er op neer dat het stuk geen nieuws bevatte en bovendien op een gemene manier suggestief was.
Maar dit stuk...
Kom op! Is er hier iemand die niet gelooft dat Badr een probleem heeft?!
Het lijkt me een relevant nieuwsfeit als een nr. 1 vechter zich blameert door een illegale actie te maken, vervolgens zegt in retraite te gaan en daarna spoorloos blijkt. Hoe kan je nou vinden dat de Telegraaf daar geen bericht van mag doen?
Socra
13th June 2010, 00:58
Doet me overigens denken aan de kots/drol grap van Raoul Heertje, over dat interview met dat jochie van die vliegramp in Tripoli. Ik weet het niet meer precies, maar het kwam er op neer dat als je elke dag de Telegraaf leest en dan vervolgens boos wordt over zo'n interview, dat vergelijkbaar is met iemand die elke dag kots bestelt in een restaurant en dan boos wordt als er een drol in zit...
Nou ja. Ik vertel em niet zo goed. Kijk anders maar op uitzendinggemist ofzo... :rolleyes:
I_LOVE_KNOCKOUTS
13th June 2010, 01:27
Toen dat stuk in de Parool verscheen hebben Engeltje en ik en stukje geschreven als reactie. Kwam er op neer dat het stuk geen nieuws bevatte en bovendien op een gemene manier suggestief was.
Maar dit stuk...
Kom op! Is er hier iemand die niet gelooft dat Badr een probleem heeft?!
Het lijkt me een relevant nieuwsfeit als een nr. 1 vechter zich blameert door een illegale actie te maken, vervolgens zegt in retraite te gaan en daarna spoorloos blijkt. Hoe kan je nou vinden dat de Telegraaf daar geen bericht van mag doen?
Ik vind dat je jezelf een beetje tegenspreekt. Je schrijft het Parool aan omdat ze met iets komen dat geen nieuwsfeit is. Wat dacht je van dit hele artikel omtrent Badr dan? Telegraaf heeft al die dingen al een keer eerder belicht, ook van de week nog. En niet alleen Telegraaf, maar ook Metro, Parool en AT5. Dan is het in mijn optiek vandaag dus ook geen nieuws meer.
I_LOVE_KNOCKOUTS
13th June 2010, 01:28
Doet me overigens denken aan de kots/drol grap van Raoul Heertje, over dat interview met dat jochie van die vliegramp in Tripoli. Ik weet het niet meer precies, maar het kwam er op neer dat als je elke dag de Telegraaf leest en dan vervolgens boos wordt over zo'n interview, dat vergelijkbaar is met iemand die elke dag kots bestelt in een restaurant en dan boos wordt als er een drol in zit...
Nou ja. Ik vertel em niet zo goed. Kijk anders maar op uitzendinggemist ofzo... :rolleyes:
Dat was wel weer typisch "een Heertje" ja haha. Geweldig altijd als hij zich ergens druk om maakt en daar dan zijn visie op geeft.
Socra
13th June 2010, 01:32
Ik vind dat je jezelf een beetje tegenspreekt. Je schrijft het Parool aan omdat ze met iets komen dat geen nieuwsfeit is. Wat dacht je van dit hele artikel omtrent Badr dan? Telegraaf heeft al die dingen al een keer eerder belicht, ook van de week nog. En niet alleen Telegraaf, maar ook Metro, Parool en AT5. Dan is het in mijn optiek vandaag dus ook geen nieuws meer.
Het Parool kwam met veroordelingen van tien jaar geleden. Vd Heuvel schrijft een (achtergrond-)stukje over iets dat nu gaande is.
I_LOVE_KNOCKOUTS
13th June 2010, 01:35
Het Parool kwam met veroordelingen van tien jaar geleden. Vd Heuvel schrijft een (achtergrond-)stukje over iets dat nu gaande is.
Geen van de dingen die ik daar las, las ik vandaag voor het eerst.
Socra
13th June 2010, 01:38
Aha...
Dus als Sebastiaan v. D. iets gelezen heeft, moet het per direct van de telex gehaald worden? Ok...
I_LOVE_KNOCKOUTS
13th June 2010, 01:41
Aha...
Dus als Sebastiaan v. D. iets gelezen heeft, moet het per direct van de telex gehaald worden? Ok...
Staat dat er? Nee. Jij gaf aan dat het nieuws was, ik geef aan dat ik het al eerder heb gelezen, dus dat er niets nieuws in staat. En als je m'n naam gebruikt, schrijf hem dan alsjeblieft goed ;)
Socra
13th June 2010, 01:47
Staat dat er? Nee. Jij gaf aan dat het nieuws was, ik geef aan dat ik het al eerder heb gelezen, dus dat er niets nieuws in staat. En als je m'n naam gebruikt, schrijf hem dan alsjeblieft goed ;)
Een 'equivocation' heet dat wat je net deed.
Whatever. Het kan me werkelijk niks schelen wat jij van het onderwerp vindt, dus ik hoef je niet te overtuigen.
I_LOVE_KNOCKOUTS
13th June 2010, 01:51
Een 'equivocation' heet dat wat je net deed.
Mooi man, Socra geeft les. Ik geef alleen aan dat iets dat al eerder geschreven is geen nieuws is. Lijkt me vrij duidelijk.
Whatever. Het kan me werkelijk niks schelen wat jij van het onderwerp vindt, dus ik hoef je niet te overtuigen.
Als het je niet kan schelen, had je ook niet op me hoeven reageren.
aliendwurf
13th June 2010, 01:52
vond de laatste zin van het tweede deel in de Televaag wel grappig; "Bij het ter perse gaan van dit artikel was Badr Hari nog altijd voortvluchtig."
Socra
13th June 2010, 01:52
Mooi man, Socra geeft les. Ik geef alleen aan dat iets dat al eerder geschreven is geen nieuws is. Lijkt me vrij duidelijk.
Dat is niet duidelijk, dat is hilarisch.
:laugh:
I_LOVE_KNOCKOUTS
13th June 2010, 01:55
Dat is niet duidelijk, dat is hilarisch.
Vind je? Good for you.
blackadder
13th June 2010, 02:52
Dus olympische medailles waren binnen handbereik?
I_LOVE_KNOCKOUTS
13th June 2010, 03:03
Dus olympische medailles waren binnen handbereik?
:slap:
Marquis
13th June 2010, 08:37
Als het je niet kan schelen, had je ook niet op me hoeven reageren.
Geen ruzie maken dames :laugh:
flip-mo
13th June 2010, 11:44
fout stuk...heel fout stuk...vooral dat badr pas vanaf 2008 bij showtime zou zitten en dat het vanaf dat punt slecht zou gaan, dus wat mr. van den Heuvel nou bewust onbewust doet is simon ook een slechte naam aanpraten.
roy s
13th June 2010, 11:59
Zelfs als je met John praat loopt je broek wel eens vol....:laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=tx8lygiq45A
Socra
13th June 2010, 12:03
fout stuk...heel fout stuk...vooral dat badr pas vanaf 2008 bij showtime zou zitten en dat het vanaf dat punt slecht zou gaan, dus wat mr. van den Heuvel nou bewust onbewust doet is simon ook een slechte naam aanpraten.
Das frappant, idd...
Socra
13th June 2010, 12:04
Zelfs als je met John praat loopt je broek wel eens vol....:laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=tx8lygiq45A
Bizar.
FOCUS
13th June 2010, 12:12
one leg, definately one leg.....
Donjopie
13th June 2010, 13:10
Vond die John al een eikel, en nu helemaal !!!!
Wat een galbak zeg.
Allemaal steken onder water, idd dat verhaal wat flip al schreef, en nog ff lekker cursief eindigen met hij is voortvluchtig.
Misselijke vent is het
Socra
13th June 2010, 13:15
Vond die John al een eikel, en nu helemaal !!!!
Wat een galbak zeg.
Allemaal steken onder water, idd dat verhaal wat flip al schreef, en nog ff lekker cursief eindigen met hij is voortvluchtig.
Misselijke vent is het
Hij ís toch voortvluchtig? Snap echt het probleem niet. Als je niet zulke verhalen over je in de krant wil, moet je:
1. Niet beroemd worden
2. Geen hoofden aan puin slaan
Of Badr schuldig is aan #2 weten we natuurlijk niet, maar het begint er inmiddels wel zodanig op te lijken, dat een krant daar over mag schrijven, IMHO. En het is dus niet het eerste akkefietje.
Met dat punt van Flip over It's Showtime ben ik het wel eens. Dat lijkt pure speculatie.
roy s
13th June 2010, 18:53
Hij ís toch voortvluchtig? Snap echt het probleem niet. Als je niet zulke verhalen over je in de krant wil, moet je:
1. Niet beroemd worden
2. Geen hoofden aan puin slaan
Of Badr schuldig is aan #2 weten we natuurlijk niet, maar het begint er inmiddels wel zodanig op te lijken, dat een krant daar over mag schrijven, IMHO. En het is dus niet het eerste akkefietje.
Met dat punt van Flip over It's Showtime ben ik het wel eens. Dat lijkt pure speculatie.
Het is en blijft een suggestief opgeblazen verhaal. Kan mij niet voorstellen dat jij het journalistiek van de bovenste plank vindt.
Socra
13th June 2010, 19:01
Het is en blijft een suggestief opgeblazen verhaal. Kan mij niet voorstellen dat jij het journalistiek van de bovenste plank vindt.
Zoals ik al suggereerde met die Heertje-grap: wat verwacht je anders van de Telegraaf? Dat dit nou iemand is die sommigen hier kennen, maakt het geval niet anders dan alle andere sensatieverhalen in 's lands grootste krant.
En, tja, je kan ook niet zeggen dat het pure fantasie is. Denk dat die jongen wel een probleem heeft. En dan is het dus hypocriet om te doen of JvdH hier de grote boosdoener is.
En het is dus wel nieuws. Roddelnieuws, maar evengoed nieuws.
roy s
13th June 2010, 19:13
Zoals ik al suggereerde met die Heertje-grap: wat verwacht je anders van de Telegraaf? Dat dit nou iemand is die sommigen hier kennen, maakt het geval niet anders dan alle andere sensatieverhalen in 's lands grootste krant.
En, tja, je kan ook niet zeggen dat het pure fantasie is. Denk dat die jongen wel een probleem heeft. En dan is het dus hypocriet om te doen of JvdH hier de grote boosdoener is.
En het is dus wel nieuws. Roddelnieuws, maar evengoed nieuws.
John vd Heuvel is niet de boosdoener. Hij schrijft een inderdaad een suggestief sensatieverhaal voor het volk, met linken naar het verleden die Badr moeten vergelijken met Brilleman uit de tijd van Bruinsma. Ronduit slap!
Ten tweede zet hij Simon Rutz neer als een crimineel a la categorie Bruinsma. Dat is schandalige journalistiek.
Ten derde is het suggestief omdat naar zijn zeggen de inlichtingendiensten van justitie ter ore is gekomen dat Badr wel eens gesignaleerd is met familieleden van Dino Soerel.
Als vergelijking noem ik een ontmoeting die ik had met Hong Man Choi bij de Arena doet vermoeden dat ik gevaarlijke kontakten onderhoudt met Don Baard Beer en de Engel Mata Hari:laugh:
Dat is het volk een worst voorhouden uit journalistieke geiligheid!
Socra
13th June 2010, 19:22
John vd Heuvel is niet de boosdoener. Hij schrijft een inderdaad een suggestief sensatieverhaal voor het volk, met linken naar het verleden die Badr moeten vergelijken met Brilleman uit de tijd van Bruinsma. Ronduit slap!
Ten tweede zet hij Simon Rutz neer als een crimineel a la categorie Bruinsma. Dat is schandalige journalistiek.
Ten derde is het suggestief omdat naar zijn zeggen de inlichtingendiensten van justitie ter ore is gekomen dat Badr wel eens gesignaleerd is met familieleden van Dino Soerel.
Als vergelijking noem ik een ontmoeting die ik had met Hong Man Choi bij de Arena doet vermoeden dat ik gevaarlijke kontakten onderhoudt met Don Baard Beer en de Engel Mata Hari:laugh:
Ik snap wat je bedoelt, en ben het er grotendeels mee eens.
Maar toch...
In tegenstelling tot het stuk in het Parool probeert JvdH aannemelijk te maken dat er een symbiose tussen onderwereld en vechtsport. Zijn punt is dat vechtsporters en gewelddadige criminelen elkaar opzoeken omdat ze daar allebei iets te winnen hebben. Ik geloof dat wel. Dus die vergelijkingen komen niet helemaal uit de lucht vallen. En de familie van Dino Soerel ken ik niet. Weet dus ook niet wat voor mensen dat zijn. Dat Badr een t-shirt aan had met daarop Gwenette, dat weet ik wel zeker. :)
Begrijp me niet verkeerd, ik heb verder geen oordeel over wat Badr allemaal doet en laat (nou ja, misschien wel, maar dat doet hier niet ter zake). Ik zeg alleen dat als je beroemd bent, je omgaat met mensen die intensief in de gaten worden gehouden en je vervolgens ook nog tikken uit gaat delen, je niet gek moet staan te kijken als dat in de krant komt.
Marquis
13th June 2010, 19:40
Los van het verhaal van John van de Heuvel..op een gegeven moment kan je een vechter niet blijven verdedigen. Als je aan topsport doet en ook als een echte sportman leeft en discipline hebt dan kom je niet eens in aanraking met dit soort dingen. Ik zie nog te veel vechters die aan de top zitten wekelijks in clubs of bordelen hangen. Saki zag ik bv vlak voor zijn pot tegen Manhoef ook in het nachtleven. Ik vraag mij dan af waar is dat voor nodig? Als hij nou betrokken raakt met een opstootje of wat dan ook en hij raakt gebleseerd (zie AO op Bloemendaal) dan gaat een pot tegen Manhoef ook niet door.
Grappig stuk van vd Heuvel... kan weer aan zijn Mokie literatuur erfgoed worden toegevoegd...
roy s
13th June 2010, 19:43
Dat er een aantrekkingskracht zit tussen de vechtsport en de "firma" zal ik niet durven ontkennen. Maar dat heeft meer te maken met haantjes gedrag en overwinningen op het mentale vlak. De "firma" heeft het wat minder op met gymnastiek, zoals dat tegenwoordig turnen heet.:)
De symbiose is dus niet een zakelijke aangelegenheid, maar puur een hobby en interesse. Ik ben het met je eens dat deze symbiose in het verleden wel eens fout heeft uitgepakt, wat overigens al breed uitgemeten is in de pers.
Nu is er een K1 vechter betrokken is bij een nog niet bewezen feit. Hij heeft zich onsportief gedragen jegens Hesdey Gerges en hij is voortvluchtig...
En alle alarmbellen gaan rinkelen. En wordt er van alles en nog wat gesuggereerd in de telegraaf en worden er allerlei scenario's uit de kast gehaald om maar een vergelijking met Klaas Bruinsma en Andre Brilleman te maken.
Dat gaat mij te ver, was ik maar badroemd..
btw. Niemand weet waarom hij even weg is.
Il Loco
13th June 2010, 19:44
Tja, aan de ene kant kan ik zeggen dat Badr dit over zichzelf heeft afgeroepen..
Maar dat neemt ook niet weg dat John een sensatie zoeker is, en de boel zoals gewoonlijk behoorlijk opblaast...
Maar goed wat verwacht men anders van de telegraaf...
Pers = 90% bullshit, als het niet meer is.
Judas
13th June 2010, 19:47
Volkskrant FTW!
FOCUS
14th June 2010, 11:38
Als hij niets verkeerd heeft gedaan, dan had ie zich wel even kunnen melden op het politiebureau, openheid van zaken kunnen geven, en dan was ie daar binnen no time weg.
Dragontail
14th June 2010, 11:53
Het is toch een publiek geheim dat Badr nu in Marokko verblijft?
Of..?
chief108
14th June 2010, 12:19
en nu ook internationaal:
http://www.headkicklegend.com/2010/6/13/1516607/the-media-turns-on-badr-hari
The Media Turns on Badr Hari, Accuses Badr of Organized Crime Connections
With a name like the Bad Boy, you knew eventually things would catch up to Badr Hari, and catch up they did. Badr's bad luck began earlier this year when outside of a nightclub (Club Bling), he was denied entry for wearing a tracksuit and supposedly Badr and his friends decided to make the bouncer pay for refusing them entry, leaving him badly beaten with a metal plate in his skull. They were not able to link Hari to the assault at the time, so he continued about his business as one of the world's best kickboxers. Then at It's Showtime in Amsterdam ArenA he decided to punt Hedsy Gerges in the head while down and get himself disqualified. To say that Badr Hari is suffering from some anger issues is an understatement.
All throughout this, the media and Badr's management have been more than kind to him, but it looks like this article (http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2010/6/12/TE/TA_2S_20100612_1/pagina.php) in 'De Telegraaf' in the Netherlands has broke the seal on Badr Hari. Let me put it this way, the headline of the piece is; "Kickboxing champion accused of mistreatment and connections with top criminals." In the world of PR they always claim that any PR is good PR, well this flies in the face of that and spits everywhere along the way. An article that touts that Badr Hari seemed like a great role model for young Moroccans by overcoming adversity and at a young age becoming a kickboxing champion being nothing more than a "thug" and running with "dangerous criminals." It has been a well-known but not widely publicized fact that Badr Hari was good friends with European drug kingpin Gwenette Martha, who escaped from prison and due to the link, the police were shadowing Badr to see if Gwenette attempted to contact him. I mean, Badr Hari wore a shirt in K-1 that said "Gwenette Forever" if anybody has any doubts.
On top of that, the article links Badr Hari with the king of the underworld, Dino Soerel (http://nl.wikipedia.org/wiki/Dino_Soerel). They even go as far as to compare Badr Hari to a kickboxing champion from the 80s Andre Brilleman who was a known bodyguard and on the payroll of a mob boss, Klaas Bruinsma. There are also whispers of some of Badr's loss to Gerges and his demeanor being part of a fix in the fight due to his connections and the incredible betting odds for the fight. While these are just rumors and cannot be confirmed, it can help to explain Badr Hari's actions in the ring as well as his stone cold demeanor after the fight, as well as make sense as to why he'd do something when it seemed like he was in complete control of both the fight and his emotions.
The main thing to take away from this is that the press has begun to attack him and call him out on issues they never would before in such a public forum, could this be a sign of things to come for Badr Hari? They include a quote from a recent interview with Badr Hari, which helps sum this whole thing up.
Kebal
14th June 2010, 12:29
is die headkick trouwens NLer?
I_LOVE_KNOCKOUTS
14th June 2010, 12:29
when it seemed like he was in complete control of both the fight and his emotions.
Ik ben het niet geheel eens met dat Badr op dat moment "in complete control of the fight" was. Ik had het idee dat de wedstrijd enigszins begon te kantelen met een Hesdy die niet neerging, een Badr die veel van zijn kruit verschoten had EN wel neer kan gaan, en nog anderhalve ronde te gaan.
Wiseguy
14th June 2010, 12:33
Socra wat ben je af en toe toch een irritante betweter.
blackadder
14th June 2010, 13:00
Ik ben het niet geheel eens met dat Badr op dat moment "in complete control of the fight" was. Ik had het idee dat de wedstrijd enigszins begon te kantelen met een Hesdy die niet neerging, een Badr die veel van zijn kruit verschoten had EN wel neer kan gaan, en nog anderhalve ronde te gaan.
x2
ataraxia
14th June 2010, 13:14
http://img517.imageshack.us/img517/6743/imgp8986kboeh.jpg
flip-mo
14th June 2010, 13:38
true
Socra
14th June 2010, 18:34
true
Jij bent gewoon nog steeds gefrustreerd omdat ik het zeg als ik het niet met je eens ben.
Ik ben geen ja-knikker, klopt. Pech voor de fanboys.
roy s
14th June 2010, 19:05
Omdat Socra een "on-topic" mening geeft....?
Waar jij nogal moeite mee schijnt te hebben, irritante namaak naffer!
Pas maar op dat allah geen zand in je kutje duwt.
Wiseguy
14th June 2010, 19:45
Omdat Socra een "on-topic" mening geeft....?
Waar jij nogal moeite mee schijnt te hebben, irritante namaak naffer!
Pas maar op dat allah geen zand in je kutje duwt.
Nee sorry ik heb geen kutje... anders zou ik wel leer dragen en bij de hells angels zitten.
Derek Ogilvie
14th June 2010, 19:53
Pff Wisegay, draai die plaat eens om.. En Flip, kanker jij gewoon weer eens lekker op.
roy s
14th June 2010, 20:55
"The Media Turns on Badr Hari, Accuses Badr of Organized Crime Connections."
Maar is dit wel terecht?
chief108
14th June 2010, 21:09
start singing:
the media totally sucks motherfucker...
the media totally sucks!!!!
blackadder
21st June 2010, 23:40
'Badr Hari houdt zich schuil in Marokko'
Volgens bronnen die contact hebben gezocht met AT5 is Hari, nadat de politie bekend maakte hem te zoeken, met de auto naar Parijs gereden en daar op het vliegtuig naar Marokko gestapt.
Hari wordt verdacht van de mishandeling van een uitsmijter bij een café op het Leidseplein. Zelf ontkent de kickbokser iets met het incident te maken te hebben.
Video (http://www.at5.nl/artikelen/43280/badr-hari-gevlucht-naar-marokko)!
sikkwittet
22nd June 2010, 00:02
Volkskrant FTW!
boeh
Donjopie
22nd June 2010, 00:04
hmmmm.....vreemd
Socra
22nd June 2010, 00:07
hmmmm.....vreemd
'Boeh', vreemd?
Nee, man, dat zegt iedereen hier de hele tijd als ze het ergens mee oneens zijn...
Donjopie
22nd June 2010, 00:09
hmmm vreemd....
sikkwittet
22nd June 2010, 00:10
ja goed gelezen bolle ongeschoren big
ik ben het namelijk niet eens met de stelling volkskrant ftw
zo en nu ga ik eens ongenuanceerd worden
http://www.youtube.com/watch?v=Q5im0Ssyyus
<object width="980" height="765"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/EIyixC9NsLI&hl=nl_NL&fs=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/EIyixC9NsLI&hl=nl_NL&fs=1&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="980" height="765"></embed></object>
Socra
22nd June 2010, 00:16
ja goed gelezen bolle ongeschoren big
ik ben het namelijk niet eens met de stelling volkskrant ftw
Ik ook niet.
Hoewel ik niet 'boeh' zou zeggen.
Eerder zoiets als: "Vaak teleurstellend wat opinie betreft, matige columnisten, maar over het geheel wel erg betrouwbaar".
Donjopie
22nd June 2010, 00:20
tis gewoon een juppen krant
sikkwittet
22nd June 2010, 00:21
Ik ook niet.
Hoewel ik niet 'boeh' zou zeggen.
Eerder zoiets als: "Vaak teleurstellend wat opinie betreft, matige columnisten, maar over het geheel wel erg betrouwbaar".
vooral met dat laatste ben ik het dus vooral niet eens met je
zij hebben de grootste bull shit
en nu die ene wap er uit gaat met die miljoen in zijn broekzak, hoop ik dat ze minder gekleurden berichtgeving gaan doen
Socra
22nd June 2010, 00:24
tis gewoon een juppen krant
Nee.
Het is een krant voor hoger opgeleiden en linkse mensen -van oorsprong arbeiders.
Yuppen lezen eerder de Telegraaf of het Financiële Dagblad. Of geen krant.
Socra
22nd June 2010, 00:28
vooral met dat laatste ben ik het dus vooral niet eens met je
zij hebben de grootste bull shit
en nu die ene wap er uit gaat met die miljoen in zijn broekzak, hoop ik dat ze minder gekleurden berichtgeving gaan doen
Ok... Prima. Kan mij echt niet boeien, maar we hebben vanavond ook al een discussie gehad over aanvullende ziektekostenverzekeringen, dus dan kan dit er ook wel bij.
Melkquota? Waterschapsverkiezingen? Hypotheekrenteaftrek?
sikkwittet
22nd June 2010, 00:29
Nee.
Het is een krant voor hoger opgeleiden en linkse mensen -van oorsprong arbeiders.
Yuppen lezen eerder de Telegraaf of het Financiële Dagblad. Of geen krant.
oorsprong zegt tegenwoordig niks meer
het gaat om nu
van oorsprong komt alle westerse cultuur uit het midden oosten
tegenwoordig zijn het maar allemaal behaarde droeftoeters
dus die fiets gaat niet op
en ze doen zich graag voor als de krant voor de hoger opgeleiden.
maar het is gewoon een krant overeind gehouden door de overheid.
en lezers die zonder dat ze het door hebben ook van de overheid leven, want ze zijn leraar ofzo.
maar ondertussen altijd maar zeiken
Donjopie
22nd June 2010, 00:30
ik ben aardig hoog opgeleid, en het blijft een kutkrant :D
sikkwittet
22nd June 2010, 00:37
ik ben aardig hoog opgeleid, en het blijft een kutkrant :D
????
jopie hoog opgeleid betekend een hoge opleiding afgerond hebben
niet het hoogste diploma onder de beroepen hebben gehaald waar je geknield en voorovergebogen op straat met je ass crack na buiten komend werkt:D
Donjopie
22nd June 2010, 00:40
twijfel niet aan mijn studies :D
ik ben 31 he :) heb genoeg opleidingen afgerond
sikkwittet
22nd June 2010, 01:00
twijfel niet aan mijn studies :D
ik ben 31 he :) heb genoeg opleidingen afgerond
twijfel niet aan mijn twijfel he:d
ik ben 23 en heb genoeg studies niet afgrond
Derek Ogilvie
22nd June 2010, 01:10
lol@ discussies over intellect tussen non-intellectuelen.
Ickcc BEN sSIKK end I K ben Hogopgelejd!!! LOlzOrR
d4nd3l10n
22nd June 2010, 01:18
ik ben nie opgeleit en leez geen krantu
sikkwittet
22nd June 2010, 02:18
lol@ discussies over intellect tussen non-intellectuelen.
Ickcc BEN sSIKK end I K ben Hogopgelejd!!! LOlzOrR
ik ben mte en net als ik vind dat ik een goed punt heb gemaakt ga ik schelden om dat kracht bij te zetten, want verder heb ik niets om krachtig mee over te komen.
en word het mij te heet, ga ik lekker weg
puh
chief108
22nd June 2010, 08:26
LOL @ afronden van studies... :D
ataraxia
22nd June 2010, 08:26
Geef mij maar het NRC.
THE HAIROBSERVATOR
22nd June 2010, 09:56
GRTZX:laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=Zl6R3cTFe94
Kebal
22nd June 2010, 10:17
Geef mij maar het NRC.
bah
je wil gewoon even de conclusie weten maar daarvoor moet je eerst 3 pagina's doorzoeken en als je het dan lijkt te hebben blijkt het door iemand geschreven die er een heel boek over heeft die je net zo goed had kunnen lezen
En bij elk stuk merk je dat de schrijver bang was om niet intelligent genoeg over te komen. Zelfs tegen een bal aantrappen wordt in een keer een wetenschap
oh ja en te weinig leuke plaatjes
net als die programma's op discovery, interesseert mij het nou hoe het onderzoek ging, wil gewoon in 10 minuten zien waarom dat gebouw instortte.
maar het werkt wel goed op de feestjes
Kebal
22nd June 2010, 10:20
'Badr Hari houdt zich schuil in Marokko'
Volgens bronnen die contact hebben gezocht met AT5 is Hari, nadat de politie bekend maakte hem te zoeken, met de auto naar Parijs gereden en daar op het vliegtuig naar Marokko gestapt.
Hari wordt verdacht van de mishandeling van een uitsmijter bij een café op het Leidseplein. Zelf ontkent de kickbokser iets met het incident te maken te hebben.
Video (http://www.at5.nl/artikelen/43280/badr-hari-gevlucht-naar-marokko)!
Brandend zand en nergens water
Mokie14
22nd June 2010, 11:04
is er al nieuws is er al nieuws?????????
misschien moeten we John vd heuvel bellen
die maakt wel nieuws
d4nd3l10n
22nd June 2010, 11:13
Brandend zand en nergens water
Brandend zand in je vagina en nergens water
Mokie14
22nd June 2010, 11:14
brandend zand in m'n ogen ik zie geen kut
chief108
22nd June 2010, 11:25
brandende kut in je ogen en nergens zand
Pipo de Cliniclown
22nd June 2010, 11:34
brandende kut in je ogen en nergens zand
'Brandende kut'....ahhh, brings back memories :wub:
Derek Ogilvie
22nd June 2010, 11:35
ik ben mte en net als ik vind dat ik een goed punt heb gemaakt ga ik schelden om dat kracht bij te zetten, want verder heb ik niets om krachtig mee over te komen.
en word het mij te heet, ga ik lekker weg
puh
Scheldenlol...
Donjopie
22nd June 2010, 11:40
hahahaha heb je wat achter gelaten :D
Socra
22nd June 2010, 12:54
Koorts! The best! :laugh:
Socra
22nd June 2010, 13:00
"Waarom zit Badr nu in Marokko?"
Telegraaf:
"Het is een gewéldige atleet, maar helaas een Marokkaan, dus tuig"
Volkskrant:
"Het is een vechtsporter en dus getattoeëerde onderklasse, dus tuig"
NRC
"Dat weten we niet"
Parool:
"Daartoe is hij aangezet door Meesterschurk Rutz. Hij is betrokken in mensenhandel, omdat hij een neef heeft die iemand kent"
Judas
22nd June 2010, 13:12
Wat een boef, die Badr.
Derek Ogilvie
22nd June 2010, 13:13
Telegraaf:
Volkskrant:
NRC
"Dat weten we niet"
Parool:
"Daartoe is hij aangezet door Meesterschurk Rutz. Hij is betrokken in mensenhandel, omdat hij een neef heeft die iemand kent"
Ik geloof ze allemaal..
chief108
22nd June 2010, 13:22
de Waarheid ligt in het midden....
Telegraaf:
Volkskrant:
NRC
"Dat weten we niet"
Parool:
zo kan je er ook wel een paar van de verschillende fora maken :D
FC108:
who gives a fuck.... bier???
Donjopie
22nd June 2010, 13:29
de Waarheid ligt in het midden....
zo kan je er ook wel een paar van de verschillende fora maken :D
FC108:
who gives a fuck.... bier???
kleine aanvulling :cool:
FC108:
who gives a fuck.... bier en tieten !!
Derek Ogilvie
22nd June 2010, 13:29
Reformatorisch Dagblad:
Badr op zoek naar de goede God: de blanke Jezus.
Socra
22nd June 2010, 13:38
Kb.nl:
"Racist!"
Judas
22nd June 2010, 13:42
MF.nl:
"Onze Lieve Ali verloor balans"
chief108
22nd June 2010, 13:42
Kb.nl:
"Racist!"
en natuurlijk:
"samenzwering!!!"
Derek Ogilvie
22nd June 2010, 13:48
Brabants Dagblad:
Woar's die verrekte moslim nou hin? Witte gij't?
Judas
3rd July 2010, 12:26
zaterdag 03 juli 2010 11:24
'Badr gaat zich in augustus melden'
Badr Hari is van plan zich in augustus te melden bij de politie. Dat meldt Het Parool. De politie is al een maand naar de verdachte kickbokser op zoek, omdat hij wordt verdacht van het in elkaar slaan van een portier in februari van dit jaar.
http://www.at5.nl/imgcache/0/00172447ee206b6e685df54c3292dcef.jpg
De advocate van Badr, Bénédicte Ficq, zegt dat hij zich na haar vakantie wil aangeven. Hari zou zich graag laten bijstaan door Ficq en omdat zij in juli op vakantie is, wil hij zich na haar terugkomst pas melden, aldus de raadsvrouw.
Badr Hari is sinds begin juni op de vlucht (http://www.at5.nl/artikelen/42231/drie-aanhoudingen-na-mishandeling-portier). Hij staat gesignaleerd op de internationale opsporingslijsten. Volgens bronnen die contact hebben gezocht met AT5 zou de Amsterdammer zich schuilhouden in Marokko (http://www.at5.nl/artikelen/43280/badr-hari-gevlucht-naar-marokko).
Begin juni deed de recherche invallen in huizen waar Badr vaak verblijft, maar trof hem daar niet aan. Wel werden twee medeverdachten aangehouden. Een derde meldde zich zelf bij de politie. Deze drie verdachten zijn na verhoor vrijgelaten, omdat de politie ervan uit gaat dat Hari de hoofdrol heeft gespeeld in de mishandeling.
In de nacht van vrijdag 19 op zaterdag 20 februari zou Hari (http://www.at5.nl/artikelen/37505/k1-vechter-badr-hari-verdachte-in-mishandelingszaak) samen met drie andere mannen een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen in elkaar hebben geslagen. De 33-jarige portier weigerde de vier de toegang tot de club omdat hun kleding niet aan de voorschriften zou voldoen. Er ontstond een ruzie waarbij de portier zo hard getrapt en geslagen werd dat hij met ernstige verwondingen in het ziekenhuis belandde. Vooral Hari zou de man volgens Het Parool zo hrad geslagen en geschopt hebben, dat hij zijn oogkas en zijn neus brak. De portier heeft nu een metalen plaat in zijn gezicht.
FOCUS
3rd July 2010, 12:37
sow dat moet ik es doen
me melden bij de politie wanneer het mij uitkomt
staan ze vroeg in de ochtend opeens in mn slaapkamer
Derek Ogilvie
3rd July 2010, 13:00
Iedereen is Badrmoe. DOEI
Kebal
3rd July 2010, 13:25
gelijk heeft ie dan is het ook niet meer zo warm als nu
Tyler_Durden
3rd July 2010, 13:38
staan ze vroeg in de ochtend opeens in mn slaapkamer
Dat deden ze ook bij Badr, maar die was er niet ;)...
Begin juni deed de recherche invallen in huizen waar Badr vaak verblijft, maar trof hem daar niet aan.
THE HAIROBSERVATOR
3rd July 2010, 14:19
Jammer voor BADR maar hiero krijgt hij een voorbeeldstrafmaat want
dit is een probleem waar de maatschappij mee kampt zeg
geweldadig nutteloos gedrag/geweld zeg dit is
herkenbaar gedrag van door vele MocroNederburgers?medebugers? dus kijkt héél NL dadelijk met
veel spanning toe endandit na een overwinning van het rechtse front bij de
verkiezingen tja HARI kan wel eens het grote slachtoffer worden:whistling:
..er is vluchtgevaar dus dan
maar gelijk straf uitzitten in voorarrest haha achter de
tralies zien hoe bonjasky de titel pakt haha Knockout4YOU:bash:
Is wel mooi voor het verhaal van BADR HARI GRRR zeg daarna terugkomen blabla ach
we zullen eens zien wat er gebeurt..
GRTZX
roy s
3rd July 2010, 15:08
beter een plaat in je gezicht, dan een bord voor je kop.
THE HAIROBSERVATOR
3rd July 2010, 20:48
..ik denk een half jaar:whistling:
+ proeftijd van 2 jaar & boete van 2.500 !!
Haha Badr dan toch uiteindelijk naar Breda of maybe Arnhem.. GRTZX:D
chief108
3rd July 2010, 21:00
beter een plaat in je gezicht, dan een bord voor je kop.
dichterlijk...
de tranen springen uit me hol
roy s
3rd July 2010, 21:16
dichterlijk...
de tranen springen uit me hol
sorry, ik heb de symptomen van de ziekte kurkhell..
snip83
3rd July 2010, 21:22
koepel heb je ook nog in haarlem
thefxr
3rd July 2010, 22:01
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/07/ook_de_amsterdamse_k1fighter_b_1.html?utm_source=f eedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+geenstijl%2FJxBx+%28GeenStijl %29
snip83
3rd July 2010, 22:02
thnx fxr
Marquis
4th July 2010, 07:17
Iedereen heeft toch recht op vakantie ?!? :huh:
Kingster
4th July 2010, 13:01
De k-1 last 16 is toch altijd in september?
Gaat nog moeilijk worden als de polizei een voorbeeld wil stellen.
THE HAIROBSERVATOR
4th July 2010, 13:36
..die gaat absoluut niet meewerken met het onderzoek dus
Untersuchungshaft haha die gaat vanuit de politiecel direct naar
het HVB en niets anders dan hopelijk versneld voorkomen voor hem maar
die gaat brommen tot in het nieuwe jaar das voor mij 1000% zeker kan
en mag ook niet anders daarna openkamp ik denk totaal 6maanden:eek:
Ik weet niet of hij al eens alternatieve straf heeft gedaan maar ik
denk niet dat de Nederlandse maatschappij dat accepteerd dus
gewoonweg zitten zeg onvoorwaardelijke straf maar ook
voorwaardelijk ik denk 2 jaar bij herhaling uitzetting uit de
Nederlanden tja zo gaat dat ff afwachten met rutten & wilders anders
ziet het er voor hem nog veel slechter uit.. Ik zou tekenen voor
6 maanden sorry maar is niet anders we zien hem dan
terug medio 2011 :)
Training in Nederlanse gevangenschap ???
Hij mag als topsporter wel EXTRA trainen !!
Hij wordt getraind in de bajes zeg in het HalfOpen of Openkamp
in 2011 door JP die dan ook haha zouwatzijnzeg nee hahazouwelkunnen
hoho ff afwachten danmaar hahatoch nogpositiefnieuwsvoorbadrhari:w00t:
GRTZX:whistling:
THE HAIROBSERVATOR
4th July 2010, 13:56
http://www.at5.nl/artikelen/43961/badr-hari-wil-zich-aangeven
GRTZX:slap:
THE HAIROBSERVATOR
4th July 2010, 14:33
koepel heb je ook nog in haarlem
..die gaat naar Breda of Arnhem(2x) vanwege bezoekuur jeweetwel hmm
Doetinchem is overigens het paradijs met ruime trainingsmogelijkheden !!
GRTZX
sikkwittet
4th July 2010, 19:45
frank maakt ook es een punt
goed
met je punt/ eeuh blok kop
snip83
4th July 2010, 21:42
..die gaat naar Breda of Arnhem(2x) vanwege bezoekuur jeweetwel hmm
Doetinchem is overigens het paradijs met ruime trainingsmogelijkheden !!
GRTZX
blue band is klote man haha, familie van mij woont precies erachter.
ken je beter koepel of nieuwegein zitten.
gevangenis lelystad is goed.
en half open heb ik anderhalfjaar bankenbosch gezeten in veenhuizen.
is net centerparcs daar bolkie, heb je daar wel is gezeten?
http://www.inspectiesanctietoepassing.nl/images/Inspectierapport%20PI%20Arnhem%20locatie%20Arnhem% 20Zuid_tcm56-75985.pdf
kijk die is frank, onderzoek geweest daar, veel zelfmoorden in de blueband
THE HAIROBSERVATOR
5th July 2010, 00:24
blue band is klote man haha, familie van mij woont precies erachter.
ken je beter koepel of nieuwegein zitten.
gevangenis lelystad is goed.
en half open heb ik anderhalfjaar bankenbosch gezeten in veenhuizen.
is net centerparcs daar bolkie, heb je daar wel is gezeten?
http://www.inspectiesanctietoepassing.nl/images/Inspectierapport%20PI%20Arnhem%20locatie%20Arnhem% 20Zuid_tcm56-75985.pdf
kijk die is frank, onderzoek geweest daar, veel zelfmoorden in de blueband
jojo ik zie op internet een
polletje vanwege badass on the planet zonder badr hari ???
http://polldaddy.com/poll/3429069/
GRTZX
aliendwurf
5th July 2010, 00:30
lol
thefxr
5th July 2010, 00:38
slachtoffer heeft geen aangifte gedaan,dus badri krijgt helemaal geen straf! snappen jullie dat echt niet?
THE HAIROBSERVATOR
5th July 2010, 00:45
slachtoffer heeft geen aangifte gedaan,dus badri krijgt helemaal geen straf! snappen jullie dat echt niet?
Bij Hari zit een heleboel tegen zeg de tijd waarin we leven plus
het herkenbare gedrag van soortgenoten tja ben keihard maar
hier wordt nu dadelijk een voorbeeld gesteld kan niet anders dus
brommen voor badr jammer maar dat is misschien ookwelgoedzo.
Haha ik kom over 2maanden dat kan tochniet dat gedrag of ???
Waar gaat die Benefick dan op vakantie haha Marokko ???
GRTZX:huh:
thefxr
5th July 2010, 01:03
ik heb idd nog niet veel met justitie te maken gehad. omdat ik niet aan unfinished business doe.
keer een inbreker gesnapt, je denkt toch zeker niet dat ik de blauwe heb gebeld?
die is ko de kofferbak ingegaan en gedumpt in de grindgaten bij heerlen.
nooit meer wat van gehoord.
blackadder
5th July 2010, 02:38
Afwachten.
lol, druifje.
snip83
5th July 2010, 10:55
ojo ik zie op internet een
polletje vanwege badass on the planet zonder badr hari ???
http://polldaddy.com/poll/3429069/
GRTZX
hahahahaha
hoe kan badr daar nou niet bij staan en wel alistair en semmy
THE HAIROBSERVATOR
5th July 2010, 12:52
..haha je zult maar een cel moeten delen met Badr haha
voor dat hij komt had ik het hele celletje FF volgeplakt met
LEKO & MMAli:D Groot GG LOGO aan het plafond haha
GGondergoed GGbadlakens GGovertrek GGkoffiekop GGRRR &
dan snurken als een echte houthakker haha wordt vervolgd !!
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGRTZX
I_LOVE_KNOCKOUTS
5th July 2010, 13:32
Vandaag noemde John van den Heuvel Badr ook nog ff in zijn column in de Telegraaf. JvdH schreef echter over "freefighter", knuppel.
Derek Ogilvie
5th July 2010, 13:42
Vandaag noemde John van den Heuvel Badr ook nog ff in zijn column in de Telegraaf. JvdH schreef echter over "freefighter", knuppel.
Boeiend.
I_LOVE_KNOCKOUTS
5th July 2010, 13:45
Thanks.
Kebal
5th July 2010, 13:46
die freefighters zijn gek
vechten ze nou voor vrij of voor gratis
Judas
5th July 2010, 13:47
Belgische frietfighters zijn het allergekst.
Derek Ogilvie
5th July 2010, 13:59
Thanks.
Nee ik bedoel, boeiend dat John het over freefighter heeft.. Kan me voorstellen dat ie geen moeite gaat doen om te achterhalen wat ene Badr Hari nou precies doet. Voor ons is het een bekende naam, maar voor de meeste mensen is mijnheer Hari een volstrekt onbekende mocro.
I_LOVE_KNOCKOUTS
5th July 2010, 14:04
Nee ik bedoel, boeiend dat John het over freefighter heeft.. Kan me voorstellen dat ie geen moeite gaat doen om te achterhalen wat ene Badr Hari nou precies doet. Voor ons is het een bekende naam, maar voor de meeste mensen is mijnheer Hari een volstrekt onbekende mocro.
LOL.
Tyler_Durden
5th July 2010, 14:17
die freefighters zijn gek
vechten ze nou voor vrij of voor gratis
Gratis ken ik niet maar denk niet dat freefighters voor Vrij vechten. Kickboksers weer wel want weet dat Dick samen met Hans de trainers zijn van Aussie en Douwes......
:)
Wiseguy
5th July 2010, 16:41
Wat een onzin. Als hij de moeite neemt om artikel over hem te schrijven moet hij op zijn minst de feiten juist hebben.
roy s
5th July 2010, 17:05
Badr wordt een uitstekende kooivechter..
THE HAIROBSERVATOR
5th July 2010, 17:07
..freefighter das die actie in die openbare gelegenheid zeg
zoefklets snuutje kapot sloan veur de disco doar in adam van der Türsteher of ???
GRTZX
chief108
5th July 2010, 17:17
Nee. De christenen moeten verliezen. Al was het maar omdat ze het waarschijnlijk extra erg vinden om van een drakenpark te verliezen...
ja
Derek Ogilvie
5th July 2010, 18:27
Wat een onzin. Als hij de moeite neemt om artikel over hem te schrijven moet hij op zijn minst de feiten juist hebben.
Nogmaals, boeiend.
Kebal
5th July 2010, 19:00
Gratis ken ik niet maar denk niet dat freefighters voor Vrij vechten. Kickboksers weer wel want weet dat Dick samen met Hans de trainers zijn van Aussie en Douwes......
kijk we komen er wel
Marquis
5th July 2010, 20:39
Ik snap jullie probleem niet.. de beste man had nog vakantiedagen staan en heeft ze opgenomen.
roy s
5th July 2010, 20:47
Ik snap jullie probleem niet.. de beste man had nog vakantiedagen staan en heeft ze opgenomen.
en hij neemt er nog meer op..:laugh:
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.