View Full Version : Vanavond Sugar Jackson vs Nascimento Monteiro (boksen)
FTW
11th November 2009, 16:14
Word zo opgehaald om in Antwerpen een verslag te schrijven voor Fighttalk van de partij in de topic titel. Ken iemand deze boksers? En zo ja is het wat?
chief108
11th November 2009, 16:18
zegt mij niets nee...
maar misschien Wilhelmus wel...
missj
11th November 2009, 16:18
Die sugar Jackson is die Belg meen ik,maar of het wat is,geen idee .
heb ze nog niet zien vechten,op wat korte stukjes na op het nieuws
Kebal
11th November 2009, 16:23
die sugar jackson zag ik in een kort docu geloof ik op de belgische tv, geen idee of het wat is, volgens de belgen wel in ieder geval.. toen had ie dacht ik een titelgevecht maar voor welke bond weet ik niet.
zal sowieso vandaag of morgen even de belgische tv in de gaten houden, zullen ze wel weer iets uitzenden hierover
The boxer
11th November 2009, 16:31
Sugar is zeer zeker geen slechte bokser. Kan mss zijn laatste partij zijn vanavond. Bij dopingcontroles heeft hij een aantal keer niet opgegeven waar hij zat.Kan dus goed zijn dat hij voor een tijdje geschorst word. Eigenlijk hetzelfde verhaal als tennissers Malisse en Wickmayer. Als hij vandaag wint krijgt hij mss wel weer een kansje op een titelgevecht, mits natuurlijk een positieve afloop van dat dopingverhaal.
FTW
11th November 2009, 23:44
Sugar gewonnen in r2 op een levertje. Tegenstander was ondanks wat benelux titels minder begaaft zullen we maar zeggen...
missj
11th November 2009, 23:47
Sugar gewonnen in r2 op een levertje. Tegenstander was ondanks wat benelux titels minder begaaft zullen we maar zeggen...
Dat was snel over dan...Maar vond je het wat die sugar?Zover je kon zien...
FTW
12th November 2009, 00:08
Vond die Sugar van wat ik er van zag een goeie compacte bokser maar moet er wel bij vertellen dat ik in boksen echt een noob ben en er vanavond wederom achter kwam dat ik meer van het hardere werk met de benen erbij ben. Dat clinchen zonder wat te doen als knieen, laag inkomen met het hoofd etc etc... Het is het net niet voor me.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.