View Full Version : De allereerste donkere boswachter
d4nd3l10n
9th June 2010, 14:57
"Haar naam was Lauraaaaaaaaaaaaaaaaaaa, een hele geile meid, die haar benen spreid en ook je beste vriend, die kan ze nog wel kwijt.
Haar naam is Lauraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, echt een neger wijf, die je aankijkt als ze pijpt en slikt als het verdwijnt."
Laura. Dat was haar naam en ik kan het me nog herinneren als de dag van gisteren. Ze was iets jonger dan ik , blond, lang, slank en kwam uit een dorp in de buurt van Deventer. Mijn eerste grote liefde en probeer hier de pijn, vernedering, rariteiten en complete blindheid te beschrijven, die bijna elke jongen moet doorlopen om voor de eerste keer pussy te krijgen. 1,5 jaar heb ik met haar gelopen, mijn langste relatie tot nu toe. Maar hell no, dat ik ooit weer zoveel ga doen om ‘the pussy’ te krijgen.
Tijdens een achterlijke nacht uit in de, voor ons beiden, naast gelegen discooooo stond ze praten met een vriendin van mij. Ik was de hele avond al op jacht geweest maar was alles behalve succesvol bij de vrouwen. Met die dikke kop en hangbuik die ik toen nog had, is dat natuurlijk niet zo raar. Goddamn, wat heb ik het geprobeerd die nacht, maar toen ik later mot had met bijna een heel dorp heb ik de moed maar opgegeven. Maar toen kwam Wendy. Oh, oh geile boerin Laura!
Terwijl zij met een vriendin van mij staat te praten loop ik langs en van iets van hun gesprek op. ‘dat is d4nd3, een vriend van mij’. Hmm leuke jongen hoor. Uiteraard doe ik net alsof ik niks hoor en loop door naar de bar om wat te drinken te bestellen. Ik kijk om en we maken oogcontact. Ze kijkt verlegen. Lief! GEIL! Wanneer ze wegloopt, loop ik naar die vriendin van mij toe en vraag wie zij is en vertel dat ik haar een leuk meisje vind. Zoals ik verwacht verteld ze me dat het wederzijds is. Tik nog wat bier achterover (wat iets langer duurt dan tegenwoordig, omdat ik toen nog in de leer was) en besluit om op haar af te stappen. Alle schaamte opzij en ach, mocht ik klappen krijgen, dan voel ik er in ieder geval niet zoveel van.
'Sorry, mag ik je wat vragen?' stelde ik me heel netjes voor. Ik zag je net met een vriendin van mij praten en ik vind je er wel leuk uitzien. Weer die blosjes op haar wangen, weer die lieve maar oh zo geile blik. Chit chat over en weer en ik schat mijn kansen in. Op de manier waarop ze praat en hoe ze kijkt zit ik goed, maar ergens komt ze toch terughoudend en onzeker over. Ja of Nee? En voordat ik mezelf een antwoord heb kunnen geven staan we volop te kussen. Tot op de dag van vandaag is dat nog altijd mijn lekkerste kus ooit. Mijn handen glijden van haar rug naar haar heupen. Slank maar toch een stevige kont. Handen weer omhoog en mijn duim glijdt zogenaamd per ongeluk over haar borst. Mmmm. Ze drukt zich tegen me aan en na, voor mijn idee een uur, te hebben staan kussen gaan we wat te drinken halen, praten wat, kussen nog meer en needless to say heb ik mijn vrienden de hele avond niet meer gezien. In die tijd kon ik met 25 gulden mezelf helemaal de tering in zuipen (hell, ik kon er zelfs nog een pakje sigaretten bijhalen), maar door die drankjes van haar was ik al snel door mijn munten heen. Gelukkig had ik mijn nieuwe engel in haar roze topje op een donkere spijkerbroek. Zo lui als ik was werkte ik toen uiteraard nog niet en zij wel. Ik kreeg bier in overvloed en de dingen daarna ben ik zo goed als kwijt. Weet alleen nog dat ik bij m’n zus in de auto stapte (die haalde ons altijd op) en haar vertelde dat ik verliefd was.
Fast forward naar een week later. In die tijd was het nog niet normaal om als puber een mobiel te hebben dus was je genoodzaakt om te bellen op de huistelefoon en je ergste angst, de ‘schoonmoeder’, aan de lijn te kunnen krijgen. Yup, bij het eerste telefoontje was het al raak. Godverdomme wat klonkt dat wijf als een bitch. Na een paar minuten stilte kreeg ik dan toch mijn grote liefde aan de telefoon. Of ik lang wilde komen? Langskomen? Euhmmm sure, why not? Vriend opgebeld: “of we naar dat dorp van laura willen gaan’. Ja is goed, kunnen we lachen. Dus de volgende dag wij op de scooter erheen...........
2bc
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th June 2010, 15:27
Oké dan! Eindelijk weer een nieuw verhaal! Kom op met het vervolg ouwe!
d4nd3l10n
9th June 2010, 15:28
Komt eraan... Moest ff de hond uitlaten en eten.
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th June 2010, 15:32
Dat doe je maar in je eigen tijd ;)
Tyler_Durden
9th June 2010, 15:44
Leuk man!
Ben ook benieuwd hoe dit verhaal verder gaat en de turn maakt naar Dierenamerbulance en hoe die in dit verhaal terecht komt...;)
:laugh:
chief108
9th June 2010, 15:49
Ben ook benieuwd hoe dit verhaal verder gaat en de turn maakt naar Dierenamerbulance en hoe die in dit verhaal terecht komt...;)
idd ja...
kom op luie donder!!!
typen!!!! :laugh:
d4nd3l10n
9th June 2010, 15:51
Working on it.
Vanacht wat moeten bijwerken en kan niet slapen. Zit aan het bier en dan typt het wel lekker weg.
d4nd3l10n
9th June 2010, 16:29
Na lang zoeken haar huis gevonden en na nog een sigaretje te hebben gerookt toch maar aangebeld. We hadden in het dorp hier en daar aan willekeurige mensen gevraagd waar haar straat lag en hoe we er moesten komen. Het waren niet de vriendelijkste mensen, maar toch eind goed al goed. Aanbellen en gelukkig deed Laura zelf open. Ja me moeder zei al dat jullie eraan kwamen. Later hoorde ik dat een of andere buurvrouw die wij bij de supermarkt hadden aangesproken om de weg te vragen, bij thuiskomst direct ‘miss crabtree’ had gebeld om te vertellen dat wij naar hun ‘op zoek’ waren. Nu ik erover nadenk, volgens mij waren wij de marokkanen van toen. Twee getinte dudes op een scooter in een uber wit en gristelijk dorp. Leren jas met voering, timberlands aan de voeten, uiteraard een petje op en een snaak in de bek.
Bij een beetje een ongemakkelijke groet van laura en mij loop ik de woonkamer binnen. Zit daar godverdomme bijna de hele familie binnen. Ik had gedacht dat ze alleen thuis zou zijn, want waarom zou ze ons anders uitnodigen. Hele rondje voorgesteld en ik werd nogal gek aangekeken, mede omdat ik mijn haar toen ook 3mm had en ook nog helemaal geblondeerd was (tja was de tijd van Dru Hill). De moeder kan ik het beste omschrijven qua uiterlijk als Ms. Crabtree van SouthPark. Ze miste alleen het vogelnestje in haar haar en ik kon een glimlach dan ook niet onderdrukken (ja motherfuckers zolang kijk ik al southpark, Filmnet southpark marathon FTW!). Neefje, nicht, oom en broertje kwamen voorbij totdat ik bij Papa Bear was aangekomen. Een grote (!), dikke man met kolenschoppen als handen en een stoppelbaard van vier dagen. Hij stelde zich voor. Ik stelde me voor. Hij keek me aan en zei iets. Ik keek hem aan en zei niets. Verstond er geen flikker van en hoe ongemakkelijk de situatie ook was ik kwam er niet onderuit. Ik moest hem wel vragen of hij zijn zin kon herhalen. Een norse blik. Een glimlach van mij. Nog een zin waar ik de ballen van snapte. Nog een vriendelijke ja van mij. Weer een vreemde blik van hem. Hij herhaalde zichzelf (denk ik) weer. En ik kon er eindelijk een beetje chocola van maken. Damn, wat een binnenkomer en terwijl die vriend van mij en ik gaan zitten wisselen we een veelbetekende blik uit.
Ongemakkelijk maken we praatjes over en weer en Ms. Crabtree blijft maar vragen stellen over school, werk, ouders, familie en alle andere niet boeiende dingen. Leuk, maar wat moet ik vertellen dan? Hoe geef je het juiste antwoord als er tig kritische blikken op je gericht zijn. Terwijl ik mijn koffie oppak flikkerd die bijna uit m’n handen door het zweet. Laura voelt waarschijnlijk de situatie aan en verlost me uit mijn lijden; ze wilt ff naar buiten toe. Bob Sapp valt van mijn schouders af en binnen no time hebben we onze jassen aan. Na een waarschuwing van Ms Crabtree: ‘je gaat niet hangen op straat he!?’ en het antwoord van Laura ‘dat we gewoon ff bij een vriendin langsgaan’, wisselen ze nog enkele hele betekenisvolle blikken uit. Eindelijk verlost en straat verderop draaien we de tweede jonko. Die vriendin waar we heen gaan, is helemaal niet thuis en we zwerven een beetje rond in het ‘centrum’ van dat grafdorp (waar overigens, naar later blijkt, wel een goede tattooshop zit). Een bank, een supermarkt en cafetaria op het plein en verder 1(!) winkelstraatje met nutteloze hobbywinkeltjes. (als je me niet geloofd kun je een pm sturen en dan geef ik je de naam van het dorp zodat je zelf kan gaan kijken).
De rest van de middag doen we niks anders dan een beetje praten, beetje kussen, beetje ouwehoeren en opeens uit het niets, komt het hoge woord eruit: of ik wil blijven eten. Nu moet je weten dat ik per definitie een schijthekel heb om bij andere te eten als ik niet weet wat we eten. ‘ja m’n moeder heeft speciaal bami voor jou gemaakt.’ Goddamn, ik wil Laura haar poes en weet dat ik die niet krijg als ik Ms Crabtree voor d’r hoofd stoot. Na wat overleg met die vriend die meewas, besluit ik om toch te blijven eten. En god, had ik dat maar nooit gedaan. Tot 2 jaar terug luste ik geen bami door de horror’s die ik daar heb meegemaakt.
‘Ja, jij bent de gast, dus jij mag als eerste opscheppen’ kan ik opmaken uit Papa Bears, nadat ik twee keer ‘Sorry?’ heb gezegd. Met die nog altijd zweterige en kleffe handen pak ik de twee houten vorken met motief en zet ze in de bami. Barney (het broertje) vraagt wat aan me en terwijl ik zijn kant op kijk is het gewicht aan de opschep vorken iets zwaarder dan ik verwacht had. Maarja fuck it, ik doe net alsof ik Barneys verhaal over skelters graag wil horen en blijf dus zijn kant op kijken. Maar hij kijkt niet terug. Papa Bear hoor ik mompelen. Ms Crabtree kucht en Laura, die naast me zit, tikt me zo onopvallend mogelijk aan. Ik kijk en kijk nog eens. Die vieze gore kleffe bami, de hele inhoud van die pan, ligt gewoon op me bord. Ja, nog steeds in de vorm van de pan waarin het is opgediend. Ik laat de vorken los en die blijven er serieus gewoon rechtop instaan. Barney ligt in een deuk en ik excuseer me terwijl ik met beide vorken probeer om de bami terug in de pan te krijgen, die in het midden van tafel staat. De helft valt er natuurlijk naast en die gooi ik maar op m’n bord. Laura speelt de reddende engel en verdeeld de bamikloet tussen de gezinsleden en mij. Na het toetje, die Papa Bear en Ms Crabtree overigens gewoon op hun bord flikkeren en opvreten met de restjes bami, praten we nog wat en kijken even later tv. Papa en Crabtree pakken een biertje en dat is het enige positieve dat ik die dag op de begane grond heb gezien.
Barney raakt steeds meer in zijn element en vraagt of ik boven op zijn kamer naar de kikkers en schildpadden wil kijken. Tuurlijk! Zolang ik hier maar wegben. Weet nog goed dat terwijl ik de trap opliep bij mezelf dacht: hoe de fuck ben je hier nou weer beland? Het lijkt wel alsof die mensen ligtjaren achterlopen. Barney verteld over zijn beestjes en Laura legt me uit dat haar moeder nog maar een paar keer bami had gemaakt en omdat ik donker ben, dacht dat ik dat wel zou waarderen. Ook vinden Bear en Crabtree niet al te leuk als hun kids de hele avond boven zitten, maar Laura laat me weten dat ze graag een kus van me wilt. Op naar haar kamer en daar aangekomen begint eindelijk hetgene waarvoor ik gekomen was: het kleffen met haar. We kunnen niet van elkaar afblijven en al snel ligt ze me rukken op haar bed terwijl ik d’r ouders beneden hoor lachen. Ze heeft geen handdoek of tissues maar geeft me nog wel een lekkere kus terwijl ik mijn kwak in haar dekbedhoes dump. Na een uurtje beneden die wel een hele avond leek te duren ben ik met de trein naar huis gegaan. Ms Crabtree wou me wel brengen, maar ik heb al mijn smoesen ertegen aangegooid om maar alleen thuis te kunnen komen.
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th June 2010, 16:39
Hahahah, zo gaaf beschreven weer! Die details ook, ik zie die bami al op je bord liggen (nou ja, "staan" is denk ik een beter woord) met zo'n ronde vorm onderaan die bonk.
thefxr
9th June 2010, 18:33
FUCK, zoveel moeite voor alleen een handjob!
d4nd3l10n
9th June 2010, 18:56
Heb het gezeik van familie, racisme, boeren en blablabla toch maar zoveel mogelijk achterwegen gelaten anders is het net een Disney script. De etentjes bij opa en oma. De verjaardagen, de bruiloften, de bbq's.
MAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRrr. Hier het laatste deel van dit drieluik. :laugh:
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th June 2010, 18:59
Heb het gezeik van familie, racisme, boeren en blablabla toch maar zoveel mogelijk achterwegen gelaten anders is het net een Disney script. De etentjes bij opa en oma. De verjaardagen, de bruiloften, de bbq's.
Mag er van mij allemaal in. Zoals jij het schrijft, is het toch grappig!
d4nd3l10n
9th June 2010, 19:03
Door al die die stress heb ik haar poes wel aangeraakt maar veel verder zijn we niet gekomen. Ik wil haar, want ik moet ontmaagd worden. Ik ben godverdomme 16 en m’n zak valt er bijna af. Verder dan trekken en droogneuken ben ik niet gekomen. En wel nu goddammit! We bellen en ik ga langs. We praten hele nachten door en ze verteld me haar stoutste dromen. Ze verteld dat ze maagd is, dat ik d’r eerste jongen ben en dat mijn piemel sowieso de eerste is die ze heeft gezien buiten papa bear en barney om, vroeger tijdens het douchen.
Omdat ik niet de beroerdste ben ga ik vaak langs en ook Papa Bear en Ms Crabtree beginnen me enigszins te accepteren. En dat is goed nieuws, want dan gaan ze niet zeiken als we boven zijn. Steeds gaan we een stapje verder en ik kom erachter dat ze een natural is. Ze kan pijpen als de beste en al snel slapen we ook regelmatig bij elkaar. Maar van neuken wil het maar niet komen. Ze durft het niet, is bang, onzeker en weer ik wat allemaal meer. Tja, heel mooi, maar ik heb een deadline yo! Ik wordt bijna zeventien en dan moet ik toch in ieder geval m’n pik erin hebben gehad. Alle achterlijke en domme advances van mijn helpen geen zak. Pijpen, trekken en een beetje vingeren. Beffen blijft ze raar vinden.
Met haar en de dudes uit haar dorp mee uit. Allemaal pakken we de disco bus naar een of andere godvergeten boerendisco waar ‘mensen zoals ik’ op een hand te tellen zijn. Ahh boeiend, altijd in voor wat dom gezuip gaan wij mee. Maar niet voordat we Laura en een aantal chick vriendinnen hebben opgehaald. Inclusief Renske (maar dat verhaal komt nog wel een keer), wat op z’n zachts gezegd een leuk meisje was om te zien. Die hele chickbende halen we op bij haar vriendinnetje thuis. 9 ‘vroegere mocro’s’ die een boerderij instappen die afgeladen zit met boeren vrienden van haar broer. Kun je het voorstellen? Het is als Chief’s huis maar dan op een ‘echte’ boerderij. Compleet met silo’s, koeien, melk en klompen. De minst snuggere vroeg nog (wel na wat jonko’s, dat dan weer wel): wat doen al die beesten hier dan, ze zijn wel heel erg gek op dieren of niet? Toch nog ff een drankje gedaan en toen met al die idioten op de fiets naar de discobushalte.
Hele avond kloten, zuipen, kleffen, klooien en soms kotsen. De boeren bleken zo erg nog niet en nadat beide partijen goodwill hadden getoond, hebben we met die gasten toch nog een leuke avond gehad. Boeit niet, ondanks dat het makkelijk was voor drinken, maar waar mij het om ging was natuurlijk ‘the whole mighty pussy’. En boy had ik geluk. Op de weg terug in de bus liet ze me al merken dat me heel erg wou. 40 minuten heb ik met haar handen op m’n kloten gezeten. Thuis aangekomen verteld ze me heel plechtig in badkamer dat ze er klaar voor is. 5 sec later lagen we dus in bed en was het go time! Niks speciaals, maar wel alles zat erbij en we waren allebei losser than ever. Lang leve alcohol.
We hielden de relatie aan en naarmate de tijd vorderde werd ze geiler en geiler. Op werkelijk alle plekken hebben we het gedaan. Toen dat maagdenvlies van haar brak, brak er ook iets in haar. Ze neigde naar een werkelijke exhibitionist. Pijpen tijdens een zondag avond flick in bios, neuken in het parkje terwijl we naar huis gingen vanaf een feestje, aftrekken terwijl ik in de keuken drinken stond in te schenken, tijdens haar familiefeest, vriendinnen die zij graag aan mij wou zien zitten. En daar maakte ze afspraken over met mij, want dat vond ze geil om te zien. Zij vroeg dat wie ik van haar vriendengroep wel lekker vond en tijdens een dagjes strand zorgde zij dan dat die meisjes aan mij zaten. Overal. En dan ook echt overal zaten ze aan mij. En zij stond ernaast. Voelde me ongemakkelijk, maar who cares. Ik dacht laat ze maar gaan. Fuck ik. Ik doe niks. Kortom, chick veranderde binnen een half jaar van bekrompen boerin naar geile slet, terwijl ze ondertussen op het Gymnasium deed alsof er niks aan de hand was. Ze zei altijd tegen mij dat zij van niks wisten, maar nu zie ik heel af en toe nog wel eens een meisje waar zij destijds mee omging en die kijken mij toch anders aan. Dat zie je en dat voel je. Toch nog maar eens vragen, de volgende keer als ik ze met mijn bezopen harses tegenkom.
Op naar het park nadat we bij opa en oma in een nog kleiner dorp ‘lekker’ chinees hadden gegeten. Een heel groot en uitgestrekt natuurlijk gebied dat vogelwachters e.d. aantrekt. Van Ms. Crabtree mochten we natuurlijk niet te lang wegblijven, want zo’n stadse jongen als ik kon volgens haar in paniek raken daaro. Jaaaaa, Deventer is heel stads. Na een tijdje wandelen komen we aan in een soort van boswachters hutje waarbij je over een plas van Ijssel uitkijkt. Voordat ik het wist stond ik haar te neuken om vervolgens op d’r knieën te gaan. Ik hield het niet meer na een hele dag non contact met haar en ik kom. De eerste keer dat ze ‘alles tot haar nam’ voelde ze zich de koning te rijk en was er helemaal weg van. Of dat nou kwam door mijn enthousiasme of omdat het haar daadwerkelijk opwond. Dat heb ik haar nooit gevraagd.
KRrrrrrrrrrrrrrrrrrAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaKKKK KKKKKKKKKKKKKKKKKK. Deur gaat open. Boswachter. Schrik van hem. Schrik van mij. Kijk naar beneden en zie haar slikken met mijn lul nog aan d’r mond. De boswachter zegt doodleuk dat hij mij hier niet verwacht had, ik zeg dat ik dacht dat hij op zondag niet hoefde te werken. Hij kijkt nog een keer, keert om en loopt weg. Ik kijk weer naar beneden en zie haar daar op d’r knieën met mijn slappe die voor d’r gezicht bungelt. Ze kijkt verward, moeilijk, vermoeid. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen en besluit de restjes buiten ergens aan af te vegen. Dus met m’n lul in m’n hand loop ik naar buiten toe op zoek naar grote blaadjes ofzo. Trek de deur open en met die KrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAkkkkk kkkkkkk trek ik de aandacht van de boswachter die nog in zicht is. Dude draait zich om. Kijkt. Kijkt nog eens beter en loopt opvallend snel weg. Zelf weet ik niet zo goed hoe ik me moet voelen. Aah blaadjes, veeg af en loop weer naar binnen toe. Met een verschrikt gezicht zie ik Laura op het bankje zitten. D.aaaa......sssssssss..........das....das.... EEN VRIEND VAN M’N VADER!
Gelukkig voor mij zag ik Laura bijna alleen in het weekend omdat ze zich moest concentreren op d’r studie volgens Papa Bear en Ms. Crabtree. Op de dinsdag erna was er zoals gewoonlijk studentenavond waar ik nogal regelmatig naartoe ging. Zoals het mijn ‘koeltoer’ eigen is, neem ik het niet zo nauw met monogamie. Stond uiteindelijk met een meisje te kussen waar ik een hele gezellige avond mee heb gehad. Blijkt het na veel gepraat een goede klasgenoot van Laura te zijn. Kut! Ik zet de aanval in (beste verdediging) en zeg dat ik niks over haar flirtirige gedrag zal vertellen, als zij mij zou vertellen wat Papa Bear van de boswachter had gehoord. Na veel gelul buiten, kwam ik erachter dat Papa Bear niks had gehoord! Damn wat een opluchting. Paar dagen erna ofzo heb ik Laura aan de tel. Eerst Papa Bear die iets bromt, Barney die grappig doet en dan nog 5 minuten Ms Crabtree aan de lijn. Enfin, eindelijk Laura aan de tel. Zoals gewoonlijk de laatste tijd gaat het gesprek al snel over sex en de wildste fantatsieen komen weer voorbij. Negers, meerderde dudes, Renske en ik. Sex, sex en sex. Op het laatsts ging het alleen nog maar daarom. En god wat was ik blij. Helaas is de trio van haar, Renske en mij er nooit gekomen. Een beetje verder dan voelen en handensex in een dronkenbui kwamen we niet. Is ook wel lastig denk ik achteraf. Met z’n allen in een eenspersoonsbedje was het vast geen succes geweest.
Zo ging de relatie dus door totdat we elkaar uit het oog verloren nadat ze voor een half jaar naar zuid amerika was geweest. Ik kreeg een vaste vriendin en zij was een beetje het sletje van de donkere mensen upperclass (voor zover als dat bestaat, maar bij wijze van spreken dan. Geen straat mocro’s iig) hier in de omgeving. Tot een paar jaar geleden en ik haar weer tegenkwam. Er was niks veranderd en de sex van als vanouds. Alle fantasieen kwamen weer voorbij, waarbij ik deze toch wel noemenswaardig vind. Zij wou dat ik op een on afgesproken tijdstip langskwam met een masker op en haar gewoon keihard neukte. Dus tja, na een avondje stappen en het verhaal aan vrienden verteld te hebben, vonden zij allemaal dat ik dat moest doen. Bivak bij Kwakko opgehaald en met Gulliver in de auto daar naartoe. Capuchon op, zwarte broek, zwarte schoenen en een lichaam met minstens 10 bier erin. Sluip de tuin in, wacht tot ik haar ik de keuken zie en storm naar binnen toe. Ze zei dat ze het altijd hard wou en ik doe dus ook echt hard. Gooi haar alle kanten op, ze schreeuwt, hand op de mond en op d’r keel, ze schreeuwt harder en ik hoor ergens de woorden serieus, serieus. ‘Dat vind je lekker toch? Dit is jouw fantasie!’ Trek de kleding van d’r lichaam, neem haar en dwing haar. Totdat ik iets in m’n ooghoek zie bewegen. Ik laat haar los, krijg een klap van haar en kijk nog eens goed. Staat die fucking vriend van haar huisgenoot me aan te gapen met trillende beentjes en z’n schoenen in z’n handen (wat de fuck doet moest ie daarmee?)...
Fast forward 1 a 2 jaar. Haar fantasieën waren bij mij bekend. De trio’s met twee of meer mannen, het gebruikt worden etc. Na een goede lange avond uit in de stad met een paar vrienden, rijden we wat rond en gaan bij een paar meisjes langs, wat niet echt een succes bleekt. Nog maar weer langs de coffeeshop, kip en bier halen bij de turk, gokken en zo maar wachten tot de avond tot een einde komt. Maart toen kreeg ik de magische ingeving. Laura woont nu alleen, want d’r huisgenoot is sinds vorige week weg. ‘JAAAAAAAA laten we daar langs gaan. Ze heeft ook altijd drinken en ze heeft een playstation’ was een van de reply’s die ik kreeg.
Wij doorgerookt, gedronken en zo gaar als een motherfucker daarheen. Aanbellen. Geen gehoor. Fuck dan maar opbellen, maar ook daar geen reply. Smsen hielp ook niet en toen besloot een dude om via de regenpijp op haar dak te klimmen. Over het dak heen en dan aankloppen op haar raam of checken of hij openstond. Normaal zou ik het niet accepteren om een meisje zo te belagen maar aangezien zij zo vaak aangaf dat het haar de bomb leek en omdat ze een erg vaste slaper was, dacht ik, waarom niet? Hij met z’n kutkop op dat dak en wij met 3’en lachen beneden. 2 minuten later wordt er open gedaan. Laura. WTF!? Maar oke, wij naar binnen op zoek naar Prince P. die zich in de slaapkamer bevond. Iedereen bezopen en inmiddels zo geil als boter. Asbak komt naar boven, drinken komt erbij en Frog en ik gaan naar beneden om tv te kijken. Naar een klein half uurtje komen Prince P. en zijn protoge naar beneden samen met Laura. Na nog wat praten en voordat we bijna in slaap vallen begin ik te kussen met Laura. Bijna weer naar boven maar ik wil Frog niet in de steek laten. Maar hem wakker en die gast reageert wel erg wilt.
Ze was zo uitgewoond dat ze uit d’r woning werdt gezet.
Laura woont nu in Guatemala waar ze samen met haar vriend een restaurant runt (serieus)
4 of 5 maanden geleden heb ik nog wel haar oudere nicht gepakt die heel goed in de smaak zou vallen bij de chubby chick lovers hier. Niet mijn voorkeur maar vond het toen wel een geil idee.
d4nd3l10n
9th June 2010, 19:05
Mag er van mij allemaal in. Zoals jij het schrijft, is het toch grappig!
Ooit...............typ dat ik vast wel.
Lee Hottie
9th June 2010, 19:49
yes,, echt goed leesvoer mooi verhaal ook
vooral het 1e deel over alles voor het kutje
d4nd3l10n
9th June 2010, 19:54
Ja sorry de rest heb ik niet echt afgeschreven. Broer kwam langs en vrienden enz kwamen langs.
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th June 2010, 20:58
D4 heeft de titel 'story teller' overgenomen van Il Loco. Prachtig man hahaha!
chief108
9th June 2010, 21:01
gotta love the 108 Gonzo Stories...
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th June 2010, 21:06
gotta love the 108 Gonzo Stories...
One leg!
d4nd3l10n
9th June 2010, 21:08
Allemaal janken dat ik het af moet schrijven en dan geen reacties? Lolque?
Edit: te vroeg gezeur van mij....
ataraxia
9th June 2010, 21:10
Hurrah voor D4!
(zo goed?)
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th June 2010, 21:13
Give the man some kwarks! Zoals hij ze gaf aan Laura in de boswachtershut.
ataraxia
9th June 2010, 21:22
Oja, ook hurrah voor de nog thuiswonende setting. Doet me denken aan mijn eigen geklooi op de slaapkamer van m'n vriendje toen, en zijn moeder die als ik de bus moest hebben in plat leeuwarders omhoog riep: "tinke jim om 'e tiid?' En wij naar beneden roepen: jaah, we tinke wel om 'e tiet!' (klinkt exact hetzelfde :))
chief108
9th June 2010, 21:25
yay for ata's tiet!!!
thefxr
9th June 2010, 21:35
whahaha
d4nd3l10n
9th June 2010, 21:49
Oja, ook hurrah voor de nog thuiswonende setting. Doet me denken aan mijn eigen geklooi op de slaapkamer van m'n vriendje toen, en zijn moeder die als ik de bus moest hebben in plat leeuwarders omhoog riep: "tinke jim om 'e tiid?' En wij naar beneden roepen: jaah, we tinke wel om 'e tiet!' (klinkt exact hetzelfde :))
Hurrah voor deze reactie! Dat zijn de dingen waar ik op zat te wachten. Iedereen herkent vast wel iets in dit verhaal, maar niemand deelt het. Ik zit niet te wachten op kwarks, ik zit te wachten op zulke reacties als dit. Wat jullie over zulk gelijk situaties hebben te vertellen.
roy s
9th June 2010, 21:55
hahahahaha....
topverhaal weer!!!!!!
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th June 2010, 22:00
Ben ooit eens zwaar link naar m'n vriendin gegaan (jaren terug), want we hadden weer eens een keer gezeik, voor de 'verandering'. Schoonmams zag al dat ik niet happy was en ik liep naar boven, naar m'n ex' kamer. Ruzie, praten en daarna weer de beruchte goedmaaksex. Haar kamer was naast de badkamer en normaal hoorden we het altijd wel als iemand de trap op kwam, maar de ruzie was heftig dus het goedmaken ook ;)
De trap hadden we even gemist en ook de geluiden in de badkamer van een (schoon)moeder die de was doet. Toen ik weg was, vroeg m'n schoonma meteen aan m'n ex "Zo, het is weer goed zeker?"
Wat had ze gelijk...
d4nd3l10n
9th June 2010, 22:02
Kwarks!
Moar people moar!!!
chief108
9th June 2010, 22:08
chick veranderde binnen een half jaar van bekrompen boerin naar geile slet, terwijl ze ondertussen op het Gymnasium deed alsof er niks aan de hand was.
:laugh:
wij deden vroeger allemaal vakantiewerk in de horeca van de dierentuin...
was een mooie hechte vriendengroep
lekker na werktijd nog wat zuipen en blowen daar
heel apart altijd...
tot op een dag een Duits nichtje van de baas ingewerkt moest worden
arme kind was in Nederland komen wonen en was echt streng katholiek opgevoed
sokken tot aan d'r knietjes en een rok tot op de enkels
en echt zo groen als gras
op een gegeven ogenblik gingen haar ouders weer een weekendje terug naar die Heimat en bleef zij alleen achter
dat roken we meteen natuurlijk
dus... haar uitgenodigd voor een "verjaardagsfeest"
zorgden ervoor dat het vlak bij haar in de buurt was, dus dat er eigenlijk geen excuus voor haar was om even langs te komen
en ja hoor...
ze kwam
in haar rare kleren
gelukkig had de jonge zus van mijn makker (dat meiske heeft mij vlak voor mijn 16e ontmaagd... geil kreng trouwens... ze was 13 ofzo... en deed alles...) nog wel wat kleren voor haar en nam haar even onderhanden
en een heel ander wijfie kwam weer beneden
die avond heeft ze dus voor het eerst gezopen
voor het eerst gerookt
voor het eerst geblowd
voor het eerst gepijpt
en is ze meteen ff grondig ontmaagd
de week daarna begon de ellende al...
ze wou thuis niet meer haar preutse kleren dragen
en had dus constant ruzie thuis
ze ging roken, neukte iedereen en was regelmatig bezopen en stoned
een paar maanden later hoorden we dat ze in groningen woonde in een kraakpandje
een jaar of twee kwam ik haar tegen op het schoolplein
moest ze het kind van een vriendin van school halen
ze herkende me meteen
en bedankte me voor alles wat we voor haar gedaan hadden
dat was geheel wederzijds :laugh:
d4nd3l10n
9th June 2010, 22:25
Hahahahahaha! Die zijn de beste want die gaan helemaal los. Heb je die eenmaal weten te strikken dan is er geen stoppen meer aan.
Maar serieus bedankt?
chief108
9th June 2010, 22:47
ja...
is nu wel weer redelijk "normaal"
maar we hebben haar wereld even goed ondersteboven gezet
en dat is een goed ding voor mensen
De Buurman hier kan daar ook over meepraten
voordat Muth naast hem kwam wonen zat hij ook alleen maar achter de geraniums...
de eerste keer dat hij meeging naar een gala in Ter Apel en we na het politiebezoek van Wilhelmus na een knokpartij daar helemaal terug moesten lopen naar Emmen met een fokking masagetafel op ons nek...
...zei hij op een gegeven ogenblik: "godver... die verhalen van jullie zijn gewoon allemaal echt waar of niet?!?!" :w00t:
Kebal
20th June 2010, 01:08
haha eindelijk eens kunnen lezen. Ook zo vaag, sta je nog wel eens bij stil, tijd zonder mobiel en weet ik wat.
Geweldige verhalen haha
alhoewel, good girls gone bad dankzij jullie, schaam jullie
:D
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.