PDA

View Full Version : Stel...

TheHagueBoxer
11th November 2009, 14:22
op dit moment is Fedor nr 1 en Brock nr. 2 op heavyweight

iedereen mee eens? oke dan

nu lees ik net dit:

Emelianenko, 33, also is dealing with health issues. He suffered a fracture and tendon damage in his left thumb, and a fractured nose in the Rogers fight, Coker said. Emelianenko stopped in Los Angeles on Monday to be treated for the injuries.
[The hand injury] could've been from that blow when he had Brett on the mat at the end," Coker said. "We're hearing he could be out for four to six months.

http://www.latimes.com/sports/la-sp-fedor10-2009nov10,0,2976507.story

Waarschijnlijk zal Fedor dus 6maanden uit de running zijn, dus eer hij weer daadwerkelijk vecht zal dit over zo'n 8 maanden zijn (als de info klopt) en waarschijnlijk is dit dus tegen Overeem.

Stel nou dat Brock binnen die 8 maanden (of zelfs daarna) Shane Carwin en de winnaar van Noguira-Cain Velazquez (UFC 108 lees ik net) verslaat

Dan zullen we toch echt moeten gaan toegeven dat Brock nr. 1 is en Fedor nr.2 (en dit hele scenario is niet bepaald ondenkbaar)

chief108
11th November 2009, 14:31
nee hoor...

zolang Brock Fedor niet verslagen heeft
is hij geen nr.1

chief108
11th November 2009, 14:34
dit ook weer.... :slap:

"The guy just got his face smashed in by Brett Rogers. Do you know what Brock or [UFC heavyweights] Frank Mir and Cain Velasquez would do to Brett Rogers?" White said. "It's time to bring this guy [Fedor] in, to see Brock Lesnar smash his head."

Donjopie
11th November 2009, 14:35
nee hoor...

is hij geen nr.1
ook een beetje krom...
dus als fedor dood is kan er nooit meer een andere op nr komen.....:D

chief108
11th November 2009, 14:44
precies

thefxr
11th November 2009, 14:47
http://www.latimes.com/sports/la-sp-fedor10-2009nov10,0,2976507.story

Waarschijnlijk zal Fedor dus 6maanden uit de running zijn, dus eer hij weer daadwerkelijk vecht zal dit over zo'n 8 maanden zijn (als de info klopt) en waarschijnlijk is dit dus tegen Overeem.

Ik heb die Scott Coker in een interview horen zeggen dat Overeem, zijn titel moet verdedigen in het eerste kwartaal, anders weg Belt.

TheHagueBoxer
12th November 2009, 16:12
nee hoor...

is hij geen nr.1

ik bekijk het zo,

bij sport gaat het om prestaties, en dan niet alleen maar uit het verleden.

Heath Herring, Randy Cotoure, Frank Mir, Velazquez of Noguira (wie er wint) en Shane Carwin

tegenover

Hong Man Choi, Tim Sylvia, Arlovski, Brett Rogers en Overeem

conclusie: Brock verslaat betere competitie en zou dus hoger gerankt moeten zijn. ik heb het niet over een all-time ranking, dan zou fedor idd hoger staan, maar gewoon de heavyweight ranking van dit moment.

prestaties uit het verleden blijven niet tellen als je het niveau van tegenstanders niet aanhoud imo.

btw: kijk net een interview met Fedor: hand niet gebroken

maargoed als hij alleen overeem verslaat in de tijd dat Brock Carwin en Velazquez/Noguira verslaat (grote kans, wie kan Fedor anders verslaan die beter dan Overeem is buiten de UFC?)
dan geld mijn hypothese nog steeds. (ALS Brock van hun alletwee wint)

Socra
12th November 2009, 16:37
ik bekijk het zo,

Heath Herring, Randy Cotoure, Frank Mir, Velazquez of Noguira (wie er wint) en Shane Carwin

tegenover

conclusie: Brock verslaat betere competitie en zou dus hoger gerankt moeten zijn. ik heb het niet over een all-time ranking, dan zou fedor idd hoger staan, maar gewoon de heavyweight ranking van dit moment.

prestaties uit het verleden blijven niet tellen als je het niveau van tegenstanders niet aanhoud imo.

maargoed als hij alleen overeem verslaat in de tijd dat Brock Carwin en Velazquez/Noguira verslaat (grote kans, wie kan Fedor anders verslaan die beter dan Overeem is buiten de UFC?)

In alle warrigheid denk ik dat je stukje goed duidelijk maakt dat het moeilijk vergelijken is... ;)

Derek Ogilvie
12th November 2009, 17:12
ik bekijk het zo,

tegenover

http://www.fatenfarid.com/036.Jibberish1.jpg