View Full Version : Badr Hari over Thom Harinck
snip83
21st May 2010, 19:05
Over Thom Harinck.
"Wat betreft techniek ontwikkelde ik mij bij Chakuriki door op
wat ik van Hassan had geleerd. Thom was goed in het promoten.
Hij kan iets wat eigenlijk niet belangrijk is, hèèl interessant
laten lijken. Aanvankelijk had ik als opkomende vechter een goede band met Thom. Maar hij wist dondersgoed dat hij met mij een groot talent in huis had.
Er kwam een punt dat ik merkte dat mijn ontwikkeling stokte. Er was geen vooruitgang meer. Toen kwam ik erachter dat Thom een probleem had met Japan. Hij was daar niet meer welkom. Men zag hem daar liever gaan dan komen. Dat hij nu weer in japan mag zijn heeft hij te danken aan Peter"
Hoe wist je dat van Japan?
"Dat hoorde ik van Simon Rutz die mij belde. Simon kon mij via It`s Showtime in Japan bij de K1 krijgen. Daarop ben ik naar Thom gegaan en gezegt: `Thom ga met Simon praten, want Simon kan mij een ticket bezorgen voor de K1` Aanvankelijk had Thom daar geen oren naar. Hij zag zijn eigen tekortkomingen wat betreft Japan niet onder ogen. Hij stelde zich op als een bokkige man. Te koppig om aan mijn belang te denken. Op mijn aandringen is hij toen toch met Simon gaan praten.
Na dat gesprek bleek het struikelblok het managementfee. Thom wilde wat zijn 30% betrof geen concessies doen. Dat zorgde voor steeds meer irritatie. Waarom zo moeilijk doen?Het werd van kwaad tot erger. Waarom niet samenwerken? Toen kreeg ik een telefoontje van Simon:`Badr ik moet je spreken. Ik heb met Thom gesproken en we komen er niet uit.`
Ook deze keer was het grote struikelblok de 30% provisie. Simon rekent 15%. er werd gezegt:`Badr hoeft toch niet te weten wat ie verdiend?` Wie Simon een beetje kent, weet dat hij niet op deze manier werkt. Die opmerking deed pijn. Immers Thom en ik hadden zoveel samen meegemaakt. Vergelijk die band met een liefdesrelatie. Ik was er stuk van.
snip83
21st May 2010, 19:11
Logisch dat ik thom met die uitspraak heb geconfronteerd. Ik kon het namelijk niet geloven. Want moest ik Simon die ik nog maar pas kende dan geloven?
`Thom luister. Dit is mij verteld. Hoe zit het?`
Thom ontkende. Ik twijfelde. daarna volgde er nog een gesprek tussen thom en Simon.
Daar zat ik toevallig bij met de telefoon op de luidspreker. Toen werd mij veel duidelijk. Mijn relatie met thom ging daarna van kwaad tot erger. Een bizarreomkering volgde. Na weer een gesprek met thom gaf hij sommige opmerkingen lichtelijk toe. Hèèk emotioneel allemaal. Een zwaar gesprek waar aan beide kanten de tranen vloeide
snip83
21st May 2010, 19:12
Als jullie meer willen weten zeg het dan ff dan tik ik de rest ook ff over
blackadder
21st May 2010, 19:15
Start ticking.
snip83
21st May 2010, 19:15
ok
snip83
21st May 2010, 19:17
Ja ik ben een emotioneel persoon dat snel getriggerd word. Vergeet niet, ik vertrouwde thom onvoorwaardelijk. Dat vertrouwen was beschaamd. En dat deed mij heel veel pijn.
Dat was het over Harinck.
is best een lang interview verder staan leuke dingen in
Kingster
21st May 2010, 19:26
snip kun je geen scan maken?
snip83
21st May 2010, 19:26
nee helaas niet anders had ik dat wel gedaan ipv me eigen de tyfus te tikken haha
Kingster
21st May 2010, 19:29
Daar zit wat in :D Morgen ff naar de shop om het blad te halen.
snip83
21st May 2010, 19:29
maybe als Snippie zometeen ff wat biertjes op heb en losse vingers krijgt tik ik alles wel ff over
d4nd3l10n
21st May 2010, 19:31
typen snip typen... :D
d4nd3l10n
21st May 2010, 19:35
Maar ringsports loopt dus een beetje achter want dit was toch allang bekend, d.w.z. over het hoe wat?
snip83
21st May 2010, 19:35
Nou Badr geeft zlef aan voor het eerst openheiod van zaken te geven
chief108
21st May 2010, 19:41
typen snip typen... :D
SNELLER!!!!
snip83
21st May 2010, 19:44
hahahaha ben nog niet eens bezig man
d4nd3l10n
21st May 2010, 19:45
Nou Badr geeft zlef aan voor het eerst openheiod van zaken te geven
Klopt maar als je een beetje die zooi in de gaten houdt en dingen leest dan kan je die conclusie zelf ook wel trekken..
Maar top snip! Go on
snip83
21st May 2010, 19:54
bij je huidige coach Mike Passenier ben je uitgegroeid van een talentvolle kickbokser in nederland tot een icoon in Japan. Ondanks die status gebiedt de eerlijkheid te zeggen dat je niet altijd even goed getraind in de ring verschijnt
"Klopt, want ik bereid me ook wel eens niet 100% voor. Maar wat wil je, ik ben vanaf mijn zevende bezig. Vanaf mijn elfde met wedstrijden. Ik heb mijn hoogtepunten, maar ook mijn dieptepunten gekend. In het extreme, zowel binnen als buiten de ring".
Over extremen gesproken. ondanks berichtte de krant van wakker Nederland dat je weer vast zat omdat je iemand zou hebben mishandeld.
"Na wat achteraf WEER niet waar bleek te zijn. Dit was overigens niet de eerste keer. Hoewel ik wel vaker in dat hok van 4 bij 4 heb gezeten, ben ik niet èèn keer schuldig bevonden. Alles word in geval van een kickbokskampioen dan in de krant opgeblazen. Wat dat betreft ben ik een hoge boom die veel wind vangt. Dat begrijp ik wel, want slecht nieuws verkoopt beter dan goed nieuws. Heel vervelend allemaal. Die ongein kost me soms me voorbereiding en zelf eenmaal een wedstrijd
snip83
21st May 2010, 20:02
Ik gebruik helemaal niets!!
Alistair Overeem ligt op dit moment onder vuur! hij zou doping gebruiken. Ben jij niet bang dat men jou daar ook van gaat beschuldigen?
"Daar kan ik dus helemaal niks mee. Kijk, Alistair heeft een gigantisch lichaam. Maar laten we niet vergeten dat het wel zijn bouw is. Dat mensen roepen dat hij gebruikt, daar kan je op wachten. Maar volgens mij is hij bij controles nog nooit positief bevonden. Dus vind ik dat mensen die dergelijke verdachtmakingen in de wereld brengen gewoon hun mond moeten houden. Wat mij betreft mogen ze in japan strenger gaan controleren. Voor mij geen probleem, ik gebruik niets wat verboden is. Met voeding en supplementen doe ik wat papa Mike zegt. Wat dat betreft ben ik een machine. Ik stop erin wat hij zegt. dat is dus zijn onderdeel. Los daarvan denk ik niet dat je van doping een betere vechter word"
d4nd3l10n
21st May 2010, 20:04
Gasten geef de snipmeister ff kwarks..
Sinds de cito toets heeft die jongen niet meer zoveel geschreven ;)
snip83
21st May 2010, 20:05
Gasten geef de snipmeister ff kwarks..
Sinds de cito toets heeft ie niet meer zoveel geschreven ;)
wat is een cito toets?
toetsen ze dan of je aanhouding terecht was? :D
d4nd3l10n
21st May 2010, 20:06
:laugh:
Keep 'em cumming snip. Ik kan je helaas geen kwarks meer geven.
snip83
21st May 2010, 20:17
Remy Bonjasky en het blijven liggen
Je gevecht tegen Remy Bonjasky voor de K1 titel in 2008. Je werd in de tweede ronde gediskwalificeerd. Wat gebeurde er precies?
"Kortsluiting in me hoofd. natrappen terwijl hij op de grond lag. Dom! Had niet gemogen. Terecht dat ik er een gele kaart voor kreeg. Maar toen ik de herhaling zag, waren die stoten niet heel heftig.
Wat mij verder mateloos irriteerde was dat zijn hoek, hippolyte met name, bleef roepen dat hij moest blijven liggen. Dat vond ik onbegrijpelijk. Ik heb daarover andere vechters gesproken. peter aerts bijvoorbeeld. Maar die vertelde me allemaal, Peter ook, dat ze zouden zijn opgestaan. kijk die eerste ronde was ik al neer gegaan. Die was dus verloren. In de tweede ronde een gele kaart, dus die was ook verloren. Vecht dan die partij gewoon uit.Achteraf heb ik Hippolyte daarover nog aangesproken. `dat iemand van jouw kaliber, zelf altijd gevochten als een leeuw, nu in de hoek staat te roepen dat hij moet blijven liggen... onbegrijpelijk`. Hippolyte vertelde me waarom hij dat had geroepen. Hij was bang dat het anders een slachtpartij was geworden. En dat wilde hij voorkomen. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, want alleen op KO had ik die wedstrijd nog kunnen winnen.
mokumnised
21st May 2010, 20:59
Openhartig en veelzeggend over zijn groei dat hij het ook voor Overeem opneemt. Ik kan echt niet wachten tot volgende week, zal Hesdy er ook zo veel zin in hebben?
chief108
21st May 2010, 21:19
top werk Snippelaar!!!
snip83
21st May 2010, 21:51
ik tik de rest morgen wel ff verder ok
chief108
21st May 2010, 21:55
is goed maat...
well done
kwarks earned
Donjopie
21st May 2010, 23:29
top man thanks !
flip-mo
22nd May 2010, 00:35
zegt veel over badr dat ie zo positief en niet minderwaardig over alistair is.....
Flamingo
22nd May 2010, 00:52
Snip gebruikt gewoon een scanner, en laat de tekst indexeren.... Ouwe repsboef.
:)
thx voor de moeite.
snip83
22nd May 2010, 11:46
Ik zou die RS zeker kopen staat ook een mooi interview met Peter Aerts in.
En ook een goed interview met Saki
Ik zou die RS zeker kopen staat ook een mooi interview met Peter Aerts in.
En ook een goed interview met Saki he grote boef... leg je hem vandaag bij mo nog neer.:pimp:
snip83
22nd May 2010, 11:52
he grote boef... leg je hem vandaag bij mo nog neer.:pimp:
haha ja doe ik maar neem hem niet mee dan he lees m daar ff wat mounier wou hem daarna s avonds lezen bij chicken master
haha ja doe ik maar neem hem niet mee dan he lees m daar ff wat mounier wou hem daarna s avonds lezen bij chicken masterfuck chicken master.:finger:
snip83
22nd May 2010, 12:08
fuck chicken master.:finger:
haha nee man had hem beloofd
Pitbull.
22nd May 2010, 15:23
thanks ouwe !!
waar verkopen ze RS allemaal want zie hem nooit ergens liggen
Alexander1986
22nd May 2010, 15:52
Bedankt man!
snip83
22nd May 2010, 16:58
Beetje grote Bruna en Ako heeft m meestal wel
R.D.N
22nd May 2010, 17:23
Beetje grote Bruna en Ako heeft m meestal wel
nee man die ouwe leg er nog met hesdy op de voor pagina
snip83
22nd May 2010, 17:28
ha ja in sk ja
daar durft de postbode niet door de straten heen om nieuwe te brengen
THE HAIROBSERVATOR
22nd May 2010, 17:31
haha viel me straks op bij ons in het dorpje liggen er
nu veeel nieuwe exemplaren van RINGSPORTS:whistling:
GRTZX
Vitor Belfort
22nd May 2010, 19:03
http://files.samhart.net/humor/MOAR.jpg
Mokie14
22nd May 2010, 19:50
staan leuke items in
deze maand.
Effective
22nd May 2010, 20:19
Thanks Snip83!! Reps eh KWARKS!!!!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.