PDA

View Full Version : Israel vs Palestina

Wiseguy
9th November 2009, 13:13
Wie moet er weg.

Ik zeg jews get the fuck out. Ze horen niet in het midden oosten tussen alle arabieren en dan ook nog eens op gestolen land.

flip-mo
9th November 2009, 15:02
Krijg een beetje het idee met NL....Wat doen al die arabieren hier tussen al die europeanen... En dan ook nog klagen en zeiken.

Ik zeg Arabs get the fuck out ( NL dus )

Derek Ogilvie
9th November 2009, 15:04
Ik zeg: Wiseguy shut the fuck up.

missj
9th November 2009, 15:06
Je kunt dit topic het beste even hier neerzetten.
http://www.klaagmuur.nl/overzicht.php?action=keyword&keyword=kutmarokkanen

flip-mo
9th November 2009, 15:10
Je kunt dit topic het beste even hier neerzetten.
http://www.klaagmuur.nl/overzicht.php?action=keyword&keyword=kutmarokkanen

lol

Wiseguy
9th November 2009, 15:21
Krijg een beetje het idee met NL....Wat doen al die arabieren hier tussen al die europeanen... En dan ook nog klagen en zeiken.

Zeg je dit ook tegen je maatje Badr?

Derek Ogilvie
9th November 2009, 15:25

Hij zou het eerst mijn oprotpremie van 2 euro krijgen.

aliendwurf
9th November 2009, 15:27
*must not respond*

Wiseguy
9th November 2009, 15:32
Hij zou het eerst mijn oprotpremie van 2 euro krijgen.

Doe nou niet anders heb je voor niets 2 uur moeten bukken.

Mephisto
9th November 2009, 15:34
Doe nou niet anders heb je voor niets 2 uur moeten bukken.

lol, dat zegt meer over jou tarieven dan over die van MTE :D

Wiseguy
9th November 2009, 15:37
lol, dat zegt meer over jou tarieven dan over die van MTE :D

Nee hoor de tarieven van katoeys zijn algemeen bekend

aliendwurf
9th November 2009, 15:39
you fail

Wiseguy
9th November 2009, 15:40
Ben je weereens uit de kont van MTE gekropen. Miezerig ballendragertje

Derek Ogilvie
9th November 2009, 15:41
Wisegay kent het principe van oprotpremie niet? Hij kan 2 euro van krijgen als ie vandaag nog een enkeltje Marrakesh pakt.

Enneh, je moeder, dat is toch ook een "katoey", wtf dat ook moge betekenen...

aliendwurf
9th November 2009, 15:43
stom varken, hahaha

Wiseguy
9th November 2009, 15:43
Wisegay kent het principe van oprotpremie niet? Hij kan 2 euro van krijgen als ie vandaag nog een enkeltje Marrakesh pakt.

Enneh, je moeder, dat is toch ook een "katoey"?

Origineel hoor om over moeders te beginnen.

Hier een originele reply terug.

Ik denk dat je in de war bent met jou moeder

aliendwurf
9th November 2009, 15:48
ik kom er tenminste vooruit dat mijn ouwe moer een kankerhoer is. maar jij moet natuurlijk niet denken omdat jou moer snel een doek om d'r kop doet ze geen hoer is.....nee, dan is ze een HOER met een doek om d'r kop...

Derek Ogilvie
9th November 2009, 15:48
Nee even serieus, je was toch een halfbloed.. Dat betekent toch dat je in een enorme identiteitscrisis moet zitten..

Wiseguy
9th November 2009, 15:49
ik kom er tenminste vooruit dat mijn ouwe moer een kankerhoer is. maar jij moet natuurlijk niet denken omdat jou moer snel een doek om d'r kop doet ze geen hoer is.....nee, dan is ze een HOER met een doek om d'r kop...

Wel je mond afvegen na die rimjob die je aan MTE hebt gegeven. Je praat alleen maar poep.

Wiseguy
9th November 2009, 15:50
Nee even serieus, je was toch een halfbloed.. Dat betekent toch dat je in een enorme identiteitscrisis moet zitten..

Ja joh. De ene dag sta ik op als een mohammed en de andere dag als een jan.

Derek Ogilvie
9th November 2009, 15:51
Praat dan niet stoer over katoeys jongen.. Spreek gewoon je moerstaal. Je bent niet eens een mocro, wees blij.

Wiseguy
9th November 2009, 15:55
Praat dan niet stoer over katoeys jongen.. Spreek gewoon je moerstaal. Je bent niet eens een mocro, wees blij.

Hoe voelt het om iemand te hebben die je adoreert? Ik zou het echt irritant vinden als ik mijn eigen aliendwurf zou hebben.

aliendwurf
9th November 2009, 15:58
ghehe, het wil niet echt vlotten he? :D

mr.rosso
9th November 2009, 18:24
Wie moet er weg.

Ik zeg jews get the fuck out. Ze horen niet in het midden oosten tussen alle arabieren en dan ook nog eens op gestolen land.

wie zegt dat het gestolen is? Was je er bij?
Vergoed dat al het geweld wat tegen de joden gepleegd is?
Waarom zijn jullie anti-joden, zijn jullie de nazi's van het nieuwe millenium?
Zo ja, Waarom? Werden jullie vroeger niet vervolgt en zouden juist jullie daarom niet wat toleranter moeten zijn?
Delen gaat jullie niet goed af, terwijl jullie wel van ons verwachten dat we heel Nederland aan jullie overdragen en we ons aanpassen aan jullie cultuur?

Ik zeg; geef dat stuk land en nog een beetje aan die Joden, het is niet meer dan woestijn en er zit geen olie onder.
Laat eens zien dat jullie ook wat voor de medemens overhebben.
Ik bedoel, het is niet zo dat jullie er zelf willen gaan wonen ofzo en jullie heel veel ruimte te kort hebben.
Stelletje jankerds.

Wiseguy
9th November 2009, 18:47
wie zegt dat het gestolen is? Was je er bij?
Vergoed dat al het geweld wat tegen de joden gepleegd is?
Waarom zijn jullie anti-joden, zijn jullie de nazi's van het nieuwe millenium?
Zo ja, Waarom? Werden jullie vroeger niet vervolgt en zouden juist jullie daarom niet wat toleranter moeten zijn?
Delen gaat jullie niet goed af, terwijl jullie wel van ons verwachten dat we heel Nederland aan jullie overdragen en we ons aanpassen aan jullie cultuur?

Ik zeg; geef dat stuk land en nog een beetje aan die Joden, het is niet meer dan woestijn en er zit geen olie onder.
Laat eens zien dat jullie ook wat voor de medemens overhebben.
Ik bedoel, het is niet zo dat jullie er zelf willen gaan wonen ofzo en jullie heel veel ruimte te kort hebben.
Stelletje jankerds.

Stel je voor.. Joden komen naar jou land pakken jou grond af bouwen een muur om jou gebied en rijden daar doorheen met tanks. Klinkt dat niet als een bezetting?

Kijken of je dan nog zo zou reageren.

flip-mo
9th November 2009, 19:05

Wat is dit nou weer voor ON - GE - LOOF - LIJK achtelijk antwoord....
Dit antwoord kan alleen door een marokkaan gegeven worden.. Echt waar ... Je FAILT hier zo hard... Je hebt geen idee..

Met je zielige minderwaardigheidscomplex pleur lekker op man triest ventje... Is Palestina JOUW land? Nee toch... dus waar maak je je druk om.
Misschien moet je je is druk maken om alle vooroordelen die hier zijn over arabieren...En een constructieve bijdrage leveren om dit vooroordeel uit de wereld te helpen.... Maar nee nee... Je laat hier weer DUIDELIJK merken dat de vooroordelen stuk voor stuk kloppen

Wiseguy
9th November 2009, 19:11
Komop man flipper zaterdag zei ik nog dat ik van je hou en nu ga je zo doe. Relax eens.

Judas
9th November 2009, 19:23
Stel je voor.. Joden komen naar jou land pakken jou grond af bouwen een muur om jou gebied en rijden daar doorheen met tanks. Klinkt dat niet als een bezetting?

Wat is het probleem met die muur? Sinds die muur er staat, zijn er zo goed als geen aanslagen meer. Simpele rekensom toch?
Buiten dat, waarom lopen Marokkanen altijd te janken over dit conflict? Als je zo begaan bent met je moslimbroeders, neem dan eens een kijkje in bijvoorbeeld Darfur. Is in wreedheden en aantallen slachtoffers vele malen erger. En wie vangt de moslims op die voor de wreedheden daar moeten vluchten? Egypte? Nee, die schiet op zijn mede moslims. Wie wel? Juist, Israel.
Maar als je er zo fel tegen gekant bent, en vindt dat alle joden daar weg moeten, hebben ze vast nog wel een plaatsje voor je vrij bij Hamas of Hezbollah. Die hebben dezelfde ideeen als jij en dan kan je er nog wat aan doen ook!

Wiseguy
9th November 2009, 19:24
Judas.. ironie

flip-mo
9th November 2009, 19:25
*zucht*

Wiseguy
9th November 2009, 19:28
Hier trollen is te makkelijk.

Donjopie
9th November 2009, 19:30
Waarom doen mensen zo moeilijk ????
Je woont hier gozer ! niet daar ! fuckit !
Denk je dat het mij een fuck kan schelen wat daar allemaal gebeurd ? of zou ik ook nachten wakker liggen van de hoetsies en de toetsies weet ik veel hoe die gasten heten, elkaar afslachten met een botte bijl midden in de nacht terwijl hij zn smatje aan het pompen is ?
Antwoord : nope.
Ik maak me meer druk om ergere dingen die mijn aangaan ! Wanneer mn peuken bijna op zijn ofzo.....dat is pas erg.

Derek Ogilvie
9th November 2009, 19:31

Natuurlijk jongen, doe maar weer alsof.

flip-mo
9th November 2009, 19:33

je bent gewoon een rascist

daar heb ik een probleem mee

Wiseguy
9th November 2009, 19:35
je bent gewoon een rascist

daar heb ik een probleem mee

Zeker niet. Ik ga met mensen van alle afkomsten om ook met joden ( die niet achter het beleid van israel staan). Heb met niemand problemen.. wist niet dat je zo emotioneel zou worden schatje.

Wiseguy
9th November 2009, 19:35
Natuurlijk jongen, doe maar weer alsof.

Heb ik geleerd van je vriendin

Wiseguy
9th November 2009, 19:37

Trouwens vuile hypocriet. Lees net dit weer. Jij noemt mij racist.

Pot en ketel...

Guess
9th November 2009, 19:43
Arabieren eruit en ook die joden eruit, dan ist weer gezellig.
Vind dit trouwens een globale oplossing voor wel meer problemen.
Snel koloniseren die maan en ze kunnen erheen.

flip-mo
9th November 2009, 19:57
Trouwens vuile hypocriet. Lees net dit weer. Jij noemt mij racist.

Pot en ketel...

Nee nee... lees nou eens ff goed, ik stel hier een voorbeeld schatje

Wiseguy
9th November 2009, 19:59
I do it all for love

L O V E

Wiseguy
9th November 2009, 20:11
Het staat gelijk!

Welk volk gaat het onderspit delven als het aan FC108 ligt???

aliendwurf
9th November 2009, 20:16
sjongejongejonge wat een imbeciel is die geitenneuker

Wiseguy
9th November 2009, 20:18
sjongejongejonge wat een imbeciel is die geitenneuker

Ik weet dat je moeder nou niet bepaald JLO is maar om haar nou een geit te noemen :eek:

Judas
9th November 2009, 20:23
Judas.. ironie

:blush:

wilhelmus777
9th November 2009, 20:41
Naast de Hoge Commissie voor Vluchtelingen van de VN werd in 1949 voor de Palestijnse vluchtelingen een aparte organisatie opgericht: de UNRWA (UN Relief and Works Agency). Deze organisatie definieert Palestijnse vluchtelingen anders dan andere vluchtelingen, namelijk:

personen die in Palestina woonden tussen juni 1946 en mei 1948, die zowel hun huis als hun bron van inkomsten zijn kwijtgeraakt als gevolg van het Arabisch-Israëlisch conflict in 1948; en bovendien: de nakomelingen van deze personen.

Volgens de officiële schatting van de VN waren er oorspronkelijk 711.000 vluchtelingen.[2] Dat aantal is volgens de definities van de UNWRA inmiddels opgelopen tot ruim 4 miljoen. Volgens de definities van de Hoge Commissie zijn er echter nog ongeveer 200.000 over.

Deze 200.000 vluchtelingen en hun 4 miljoen nakomelingen wonen veelal in vluchtelingenkampen in de Palestijnse Gebieden, Jordanië, Libanon, Egypte, Syrië en Irak. Alleen in Jordanië en Israël kregen zij burgerrechten.

die palestijnen worden door omringende arabische landen nog harder uitgekotst dan in Israel zelf.
zijn een soort zigeuners van het midden oosten
niemand moet ze
en met de joden is het al net zo

in plaats van dat dat nou een band schept, mogen ze mekaar ook nog eens niet...

Wiseguy
9th November 2009, 20:44
Ja ik mag friezen ook niet.

Pipo de Cliniclown
9th November 2009, 22:20
Ik stel voor dat we zowel alle Palestijnse als Israelische mannen uitroeien en er dan wat potente edel-Germanen heen sturen om de boel daar te bezwangeren. Hou dat 5 generaties vol en het probleem is opgelost.

Het enige probleem dat dan nog over is; waar stuur ik de factuur voor deze top-oplossing heen? :pimp:

Wiseguy
9th November 2009, 22:33
Waar ik helemaal aan heb zijn al die lobbyisten die de daadwerkelijke macht hebben in Amerika. Wat een vies manipulatief en gierig volk is het ook.

Mephisto
9th November 2009, 22:48
Het enige probleem dat dan nog over is; waar stuur ik de factuur voor deze top-oplossing heen? :pimp:

'tuurlijk jongen, die edel-Germanen van jou staan te springen om de boel daar te bezwangeren... ik denk dat het enige dat jij bereikt een explosieve groei van homoseksualiteit onder blonde blauwogige knapen is... wellicht dat je daar een factuur voor kan sturen, naar de één of ander :slap:

TheHagueBoxer
10th November 2009, 00:31
Israel, Palestina... who gives a fuck

@ iedereen die zich hierover druk maakt:

http://i65.photobucket.com/albums/h204/coroad100/Seth%20Stuff/cartmanhippies.jpg

Lee Hottie
10th November 2009, 01:07
Het probleem is gewoon dat niemand van ons er ooit geweest is niemand exacte oorzaak van het conflict weet en dat alle kk mocro's als wiseguy zich opeens zou verbonden voelen met de palestijnse zaak, maar ondertussen zitten ze hier perfect in hun niet moslim landje, zou toch vervelend zijn als je niet meer mocht blowen, geen chicks meer mag neuken of uberhaubt uitgaan maar gewoon weer schapen moet hoeden ergens in het rif gebergte. Dus doe aub niet of je zo begaan bent met de moslim wereld want ondertussen vinden ze het hier allemaal prima

Derek Ogilvie
10th November 2009, 02:20
Wisegay is geen mocro..

aliendwurf
10th November 2009, 08:10
eens een geitenneuker altijd een geitenneuker....

Wiseguy
10th November 2009, 08:53
Het probleem is gewoon dat niemand van ons er ooit geweest is niemand exacte oorzaak van het conflict weet en dat alle kk mocro's als wiseguy zich opeens zou verbonden voelen met de palestijnse zaak, maar ondertussen zitten ze hier perfect in hun niet moslim landje, zou toch vervelend zijn als je niet meer mocht blowen, geen chicks meer mag neuken of uberhaubt uitgaan maar gewoon weer schapen moet hoeden ergens in het rif gebergte. Dus doe aub niet of je zo begaan bent met de moslim wereld want ondertussen vinden ze het hier allemaal prima

Niet meer blowen? Dude ik weet niet waar jij denkt dat Hasj vandaan komt. Mafkees.

aliendwurf
10th November 2009, 09:01
méhéhéhé

Wiseguy
10th November 2009, 10:53
Kun je het niet meer aan jongetje dat je je verlaagt tot zulke taal.

Wat een onwetendheid. Iemand die tegen een marokkaan zegt dat ze hier in nederland zijn om te blowen terwijl 90% van de koffieshops in handen zijn van marokkanen die het importeren vanuit marokko.

Ignorance is a motherfucker.

Socra
10th November 2009, 11:00
'tuurlijk jongen, die edel-Germanen van jou staan te springen om de boel daar te bezwangeren... ik denk dat het enige dat jij bereikt een explosieve groei van homoseksualiteit onder blonde blauwogige knapen is... wellicht dat je daar een factuur voor kan sturen, naar de één of ander :slap:

http://www.youtube.com/watch?v=yiD2aCb5-5g

wilhelmus777
10th November 2009, 11:22
ben 3 x in israel geweest
beetje werken en zo.
vrijdagmiddag gingen we vaak op het busstation van tel aviv biertje drinken, lekkere wijven (soldates) kijken

zijn ook vrij makkelijk die israelische dames

Wiseguy
10th November 2009, 11:23
ben 3 x in israel geweest
beetje werken en zo.
vrijdagmiddag gingen we vaak op het busstation van tel aviv biertje drinken, lekkere wijven (soldates) kijken

zijn ook vrij makkelijk die israelische dames

Zijn wel makkelijk maja die kraaienneuze...

wilhelmus777
10th November 2009, 12:06
niet allemaal hoor
maar veel wel idd

Judas
10th November 2009, 13:28
Zijn wel makkelijk maja die kraaienneuze...

Nosejobs zijn daar in de mode, dus dat probleem is opgelost. Ze hebben van nature vaak wel dikke prammen.

Derek Ogilvie
10th November 2009, 14:29
Nederlandse wijven staan bekend om hun van nature dikke tieten, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen..

Lee Hottie
10th November 2009, 14:34
Kun je het niet meer aan jongetje dat je je verlaagt tot zulke taal.

Wat een onwetendheid. Iemand die tegen een marokkaan zegt dat ze hier in nederland zijn om te blowen terwijl 90% van de koffieshops in handen zijn van marokkanen die het importeren vanuit marokko.

Ignorance is a motherfucker.

okee my bad,

maar ik blijf bij mijn mening dat alle moslims of andere buitenlanders die klagen hier over dit kutland gewoon moeten oprotten naar die teringlanden van ze, ze zouden blij moeten zijn met zulke coulante politie etc ipv alleen maar te zeiken en de boel te verzieken

Wiseguy
10th November 2009, 15:37
okee my bad,

maar ik blijf bij mijn mening dat alle moslims of andere buitenlanders die klagen hier over dit kutland gewoon moeten oprotten naar die teringlanden van ze, ze zouden blij moeten zijn met zulke coulante politie etc ipv alleen maar te zeiken en de boel te verzieken

Jep daar ben ik het mee eens.

Wiseguy
10th November 2009, 15:37
Nederlandse wijven staan bekend om hun van nature dikke tieten, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen..

En om hun grote binnenste schaamlippen. Nederland is geen cameltoe volk.

Derek Ogilvie
10th November 2009, 15:38
lol, gelukkig hebben ze hier hun clit nog wel...

Wiseguy
10th November 2009, 15:41
Trouwens MTE ik ben afgelopen weekend mn eerste squirter tegengekomen en ze komt uit tilburg haha toeval ofniet.

Derek Ogilvie
10th November 2009, 16:09
Oh die clitpost hierboven: MIJN 1000-ste POST!!! :thup:

chief108
11th November 2009, 16:41
http://img.chan4chan.com/img/2009-07-11/1247288998922.jpg

Wiseguy
11th November 2009, 16:44
Shalom

Judas
11th November 2009, 16:52
Shalom aleikum

Judas
11th November 2009, 16:52

Maar die hebben vaak weer zo'n amperkontje

Derek Ogilvie
11th November 2009, 18:35
Maar die hebben vaak weer zo'n amperkontje

Dat vind ik de laatste tijd wel meevallen, maar je hebt gelijk, sommigen hebben amperkont. Dat geldt overigens net zo goed voor negerinnen of andere buitenlandse wijven, dus ja..

flip-mo
11th November 2009, 19:02
lekkere tieten dat wijf

Wiseguy
11th November 2009, 19:36
Vorm is mooi maar die tepels mogen iets donkerder.

Derek Ogilvie
11th November 2009, 19:42
Vorm is mooi maar die tepels mogen iets donkerder.

Denk dat dat door de flits komt..

ataraxia
11th November 2009, 20:24
Te grappig, deze thread! Conclusie: als er maar genoeg vrouwen in de regio topless rond zouden gaan lopen zou het gauw gedaan zijn met het conflict, iedereen zou dan te druk zijn met het bespreken van tepels en lichtval. :D

Derek Ogilvie
11th November 2009, 20:33
Dat is iets wat een vrouwmens nooit zal snappen.

ataraxia
11th November 2009, 20:38
Maybe not... Maar ik blijf nu vooral hangen in de filosofische vraag of wij vrouwen nu een morele plicht hebben :p

Derek Ogilvie
11th November 2009, 20:40
Ga daar maar even een twijfelsessie over hebben ja... Heb je tenminste nog iets aan je nutteloze studie.

ataraxia
11th November 2009, 20:42
Is geen kwestie van twijfelen, is een kwestie van de argumenten nagaan. Maar dat zal een MTE-tje wel nooit snappen. Die is te druk met tepels :p

Wiseguy
11th November 2009, 20:55
Tieten verbroederen.

Socra
11th November 2009, 21:09
Mmm...

Tepels... :drool:

mr.rosso
11th November 2009, 21:27
ik zuig het kleurverschil wel weg...

WAT een lekkere tieten zeg.. goddamn.

My little Tony
5th December 2009, 17:51
van mij mogen ze het aanpakken zoals in mortal kombat. Allebei een vechter uit laten kiezen, en wie t langste blijft staan wint. en ppv's verkopen

Derek Ogilvie
5th December 2009, 17:55
lol@nutteloze kutopmerking..

My little Tony
5th December 2009, 18:03
lol@nutteloze kutopmerking..

nee jij bent ff lekker productief

Dierenamerbulance
5th December 2009, 18:13

psv vs ajax

ik kan godverdomme niet meer aan de andere kant van eindhoven komen als dat volk hier is.. halve stad afgezet...

aliendwurf
5th December 2009, 18:33
hebben de joodjes eendhoven bezet?

Derek Ogilvie
5th December 2009, 18:38
nee jij bent ff lekker productief

Productief?

Dierenamerbulance
5th December 2009, 19:40
hebben de joodjes eendhoven bezet?

zo nu en dan... een uurtje of 2 later gaan ze dan weer met een hangend hoofd naar huis..

Derek Ogilvie
5th December 2009, 20:31
zo nu en dan... een uurtje of 2 later gaan ze dan weer met een hangend hoofd naar huis..

Niet zonder nog even een verkeersbord uit de grond te trekken.. Je bent ten slotte Ajax hooligan of je bent het niet, he!

aliendwurf
5th December 2009, 20:47
om vervolgens hard weg te rennen.....

sikkwittet
9th December 2009, 00:59
joden joden joden

ooh geen voetbal

oke oke oke

euhm death to the infidel

euhm israel heeft recht daar te zijn, en iedereen kapot te schieten. laat ze ff wraak nemen op die palisteinen voor wat wij europeanen hen hebben aangedaan.
dus niet zeuren
en op de gaza bommen pleuren
en schiet die palistijnen naar de filistijnen

hoezee

Derek Ogilvie
16th December 2009, 00:36
lol@Sikk

blackadder
16th December 2009, 02:05
http://www.youtube.com/watch?v=9oYDBtCN-hk

Judas
16th December 2009, 02:17