PDA

View Full Version : Gezeur over gangs

Derek Ogilvie
11th May 2010, 22:22
Van de ene kant schitterende foto's, met een beeld van een rauwe wereld. Van de andere kant neigt het ook een beetje naar verheerlijking van een uitermate kansloos bestaan en een doelloos leven.

d4nd3l10n
11th May 2010, 22:54
Van de ene kant schitterende foto's, met een beeld van een rauwe wereld. Van de andere kant neigt het ook een beetje naar verheerlijking van een uitermate kansloos bestaan en een doelloos leven.

Wat loop je nou te nuilen man.
Heeft niks met verheerlijking te maken. Puur fotografie van een rauwe cultuur waar wij heel wat uit hebben overgenomen.

Derek Ogilvie
11th May 2010, 23:01
Nee zo bedoel ik het niet Dande. En dat wij er heel wat van hebben overgenomen is ook wel een beetje overdreven, hooguit de kleding, maar daarin hoef je ook geen baan te zoeken lol.

roy s
11th May 2010, 23:12
wat is nuilen?

d4nd3l10n
11th May 2010, 23:31
Nee zo bedoel ik het niet Dande. En dat wij er heel wat van hebben overgenomen is ook wel een beetje overdreven, hooguit de kleding, maar daarin hoef je ook geen baan te zoeken lol.

Kleding, tatoo's, muziek, kunst, auto's, fietsen etc. Best veel zo uit het blote hoofd.
Wat heb jij trouwens met die banen en carriere obsessie? Heb je iets te bewijzen ofzo?
Of wordt je er geil van dat jij je als de lolclown voordoet die stiekem toch wel slim is...

wat is nuilen?

:D das deventers voor lullen

Derek Ogilvie
12th May 2010, 02:02
Haha Dande, ik moet je eerlijk zeggen, betrapte mezelf er vanavond ook op. Ik denk dat het komt door mijn academische studie: ik word gesmeed tot een carriereman, iemand die iets moet gaan doen met zijn studie om geld te verdienen. In mijn ogen lijkt dat heel normaal, voor een ander klinkt het raar of misschien saai. Mijn obsessie is niet persé carriere maken, maar geld maken, snap je? Wat dat betreft verschil ik niet zoveel van de meesten hier. Ik heb teveel shit doorstaan tijdens mijn studies om ineens de brui eraan te geven.

Ey dude, dit is maar hardop denken he, maar je raakte ff een goeie snaar ;)

d4nd3l10n
12th May 2010, 02:11
Ha ben blij dat je eindelijk een keer eerlijk bent of je althans zo voordoet.
Fuck het is maar internet and i don't give a fuck.
Just do your thing.

Maar hier ben je het nog steeds niet mee eens?

"Kleding, tatoo's, muziek, kunst, auto's, fietsen etc."

flip-mo
12th May 2010, 02:15
vond weer eindelijk een qoute die me aanspreekt--------------------------------------------------------------------------------

“And when I’m lying in my bed, I think about life and I think about death– and neither one particularly appeals to me

oneleg

flip-mo
12th May 2010, 02:17
Ha ben blij dat je eindelijk een keer eerlijk bent of je althans zo voordoet.
Fuck het is maar internet and i don't give a fuck.
Just do your thing.

Maar hier ben je het nog steeds niet mee eens?

"Kleding, tatoo's, muziek, kunst, auto's, fietsen etc."

hij is fan van eminem.... en hij gebruikte best veel straattaal/slang ,,,wat denk je zelf?

Derek Ogilvie
12th May 2010, 02:19
Haha Dande de punt van mijn laatste post was indd dat ik je gelijk gaf. Ik dacht veel te moralistisch, omdat het mooie foto's waren. En ik haat moralisten.

En indd Flip, ik als geen ander had moeten weten wat de invloed van die subcultuur op de Nederlandse cultuur is geweest. Er zijn dus zeker positieve kanten aan te merken! Want Wu Tang is gewoon de shit :D

flip-mo
12th May 2010, 02:20
psies mte...
\
why so sanchez?

Derek Ogilvie
12th May 2010, 02:21
Oh, enneh, je weet toch bradda, gierige shit yo.

TheHagueBoxer
12th May 2010, 02:48
lol @ mte die ineens de aardige begripvolle jongen uithangt

Wat is er gebeurt met de tijd dat je nog stoere pm's stuurde als iemand je uitlacht omdat je eminem fan ben

Derek Ogilvie
12th May 2010, 02:59
Waar is die tijd dat jij ooit stoer bent geweest?

Btw, ik ben altijd een aardige medelevende kerel geweest. Alleen niet tegen iedereen.

Derek Ogilvie
12th May 2010, 03:05
Grappig dat ik zo een lange tijd weg ben geweest met de hele shit die er nog eens bij kwam, nu zo af en toe weer eens terug kom, een postje maak hier en daar, en nog steeds meer highprofile ben dan jij. Besef je wel dat echt niemand de moeite neemt je posts te lezen, op je in te haken of iets van je aanneemt?

Ach en wat is stoer, ik las ergens dat jij het al stoer vond dat je meerdere keren in elkaar geslagen bent. Sja laat mij dan maar de aardige begripvolle jongen zijn, menneke.

d4nd3l10n
12th May 2010, 03:13
Ik haat rappers en ik haat 'kunst'.

Maar eminem is een goede rapper en die fotos zijn 'kunst'.

Ik weet nog dat ik (ik had nog geen internet als arme schooier) eminem hoorde op soundbombing 2 met z'n anyman. Ik was impressed.

Maarja dude kon ook weer niet omgaan met z'n succes en heeft daarna weinig tot niks boeiends uitgebracht.

Geld verkloot wijven, rappers, fietsenmakers, garages, mma, forumhouders, familie, vrienden, penguins, tijgers, apen, slangen, honden(!), kickboksen en bomen.

it's the root of all evil

d4nd3l10n
12th May 2010, 03:14
Ach en wat is stoer, ik las ergens dat jij het al stoer vond dat je meerdere keren in elkaar geslagen bent. Sja laat mij dan maar de aardige begripvolle jongen zijn, menneke.

Ik hoorde in de wandelgangen die shit binnenkort in een boek komt. :brow:

chief108
12th May 2010, 10:26
:laugh:

LOL @ MTE die denkt dat zijn leven wel een doel heeft
grow up dude...
het maakt echt geen zak uit wat je doet met je leven hoor
de enige keuzes die je hebt en moet maken is hoe erg je jezelf wil laten beperken in je vrijheden

Flamingo
12th May 2010, 13:07
je leven heeft een doel als je dat zelf eraan geeft, in mtes geval doekoe dus. helaas is het zo dat als je dat doel bereikt, er more of the same old shit is. je kan dus beter van de weg ernaartoe genieten. pluk de dag ofzoiets

TheHagueBoxer
12th May 2010, 13:08
Besef je wel dat echt niemand de moeite neemt je posts te lezen, op je in te haken of iets van je aanneemt?

ja, post hier enkel voor mezelf, lees regelmatig mijn eigen posts nog eens terug... kan altijd genieten van verstandige taal

btw hoe verklaar je dan 599x kwarks over 620 posts als niemand ze leest:D

Ach en wat is stoer, ik las ergens dat jij het al stoer vond dat je meerdere keren in elkaar geslagen bent. Sja laat mij dan maar de aardige begripvolle jongen zijn, menneke

dat heb ik idd lang geleden gepost... blijkbaar neem jij zelfs de moeite om mijn posts van maanden geleden nog door te lezen... dat ontkracht wel een beetje je vorige argument maar dat maakt niet uit hoor, menneke

mijn punt was, voordat je weg ging was je de stoere jongen van het forum die overal tegenin ging, totdat je zo voor lul werd gezet dat je weg ging, en nou durf je niet meer zo stoer te doen... en dat vind ik grappig:D

Derek Ogilvie
12th May 2010, 15:17
Haha ik ben nog steeds de stoere jongen, ben niet voor lul gezet, er zijn bepaalde zaken geweest (zowel op het forum als in mijn echte leven) die.... Weet je kerel. Jij weet daar niets van, zult daar ook nooit iets van weten en hoeft daar ook helemaal niets van te weten. Makes you wonder he, dat ik na maanden absentie nog steeds tot de harde kern hier behoor, en jij, met je kwarks en je lobby-gepost, nog steeds een nietszeggend meisje bent.

chief108
12th May 2010, 15:19
bek houwe en kwark vrete

TheHagueBoxer
12th May 2010, 17:10
Haha ik ben nog steeds de stoere jongen, ben niet voor lul gezet, er zijn bepaalde zaken geweest (zowel op het forum als in mijn echte leven) die.... Weet je kerel. Jij weet daar niets van, zult daar ook nooit iets van weten en hoeft daar ook helemaal niets van te weten. Makes you wonder he, dat ik na maanden absentie nog steeds tot de harde kern hier behoor, en jij, met je kwarks en je lobby-gepost, nog steeds een nietszeggend meisje bent.

als je nouje antwoorden is in rap-vorm zou opschrijven zou het misschien nog enigzins interessant en vermakelijk zijn

Derek Ogilvie
12th May 2010, 17:23
Die grap blijft elke keer beter worden. Over je arsenaal hoeven we het dus niet eens te hebben. Hoe oud ben je eigenlijk? Ik krijg een sterke Leon-vibe van je. Laat ik je een ding zeggen menneke, je probeert als labrador-puppy een volwassen leeuw omver te krijgen.

TheHagueBoxer
12th May 2010, 17:33
ik ben nog van de generatie die om eminem en zijn fans moet lachen omdat dat meestal onzekere blanke jongentjes zijn die in negerkleding lopen en die liever als stoere negert geboren zouden zijn.

flip-mo
12th May 2010, 18:57
*zucht*

MTE jongen... je bent zo keihard exposed hier dat je het gewoon zo keihard verdrongen hebt...

Maar blijf ontkennen....je gelooft er in ieder geval zelf al in...

Derek Ogilvie
12th May 2010, 19:03
Sja ach, Flip Mo... He.. Lul. Sjongejonge toch. Tis wat. Helemaal exposed enzo. Nou..

Derek Ogilvie
12th May 2010, 19:06
ik ben nog van de generatie die om eminem en zijn fans moet lachen omdat dat meestal onzekere blanke jongentjes zijn die in negerkleding lopen en die liever als stoere negert geboren zouden zijn.

Aah de jaloerse generatie die meedoet met conventioneel en ouderwets denken: Rap is voor zwarten, daar mogen anderen niet naar luisteren. :D lol

flip-mo
12th May 2010, 19:22
och jeetje...mte heeft weer balletjes gekregen. schattig...

http://burgeboy.darkship.net/wp-content/uploads/2008/12/img_2087.jpg

Derek Ogilvie
12th May 2010, 19:38
Feng shui bitch.

Derek Ogilvie
12th May 2010, 19:44
Overigens, al had ik geen balletjes, maar was ik een chemisch gecastreerde eunuch-hermafrodiet met een sexchange-operatie achter de rug, botox in mijn reet en borst, dan nog zou ik binnen een minuut half om half gehakt maken van het Haagse Boxershortmenneke.

TheHagueBoxer
12th May 2010, 19:49
Overigens, al had ik geen balletjes, maar was ik een chemisch gecastreerde eunuch-hermafrodiet met een sexchange-operatie achter de rug, botox in mijn reet en borst, dan nog zou ik binnen een minuut half om half gehakt maken van het Haagse Boxershortmenneke.

Ik neem het maar van je aan, want aan jou geloofwaardigheid valt absoluut niets af te dingen :D

TheHagueBoxer
12th May 2010, 19:55
Aah de jaloerse generatie die meedoet met conventioneel en ouderwets denken: Rap is voor zwarten, daar mogen anderen niet naar luisteren. :D lol

je mag er best naar luisteren, ik vind het alleen uitermate triest als een blank jongentje in negerkleding, pratend als een neger uit de gettho, gaat staan rappen over allemaal stoere dingen die hij in het echt nooit zou doen, en dat er dan blanke jongetjes naar luisteren dat nog goed vinden ook... als dat me ouderwets en conventioneel denkend maakt, so be it, wat er jaloers aan zou zijn ontgaat me even.

Socra
12th May 2010, 19:57
je mag er best naar luisteren, ik vind het alleen uitermate triest als een blank jongentje in negerkleding, pratend als een neger uit de gettho, gaat staan rappen over allemaal stoere dingen die hij in het echt nooit zou doen, en dat er dan blanke jongetjes naar luisteren dat nog goed vinden ook... als dat me ouderwets en conventioneel denkend maakt, so be it, wat er jaloers aan zou zijn ontgaat me even.

Eminem rapt toch alleen over relaties, plankenkoorts en zijn dochtertje?

Derek Ogilvie
12th May 2010, 19:58
Haha wat ben je eigenlijk zielig. Maar ik merk dat je Eminem persoonlijk kent, en het botert niet echt tussen jullie...... Kneusje.

TheHagueBoxer
12th May 2010, 20:02
Haha wat ben je eigenlijk zielig. Maar ik merk dat je Eminem persoonlijk kent, en het botert niet echt tussen jullie...... Kneusje.

luister je trouwens nu nogsteeds naar hem?

ik bedoel iedereen heeft zijn jeugdzondes, maar dat zou wel erg lachwekkend zijn

TheHagueBoxer
12th May 2010, 20:06
btw je vind me toch niet echt zielig?

hoop dat je begrijpt dat ik er flink van onder de indruk ben als iemand als jij zoiets tegen me zegt

:D

Derek Ogilvie
12th May 2010, 20:11
Ow. Nou. Proficiat.

missj
13th May 2010, 01:07

:rotflmao::D :whistling:

Derek Ogilvie
15th May 2010, 17:20
Jammer, dit begon als een mooie thread.

TheHagueBoxer
17th May 2010, 00:36
Jammer, dit begon als een mooie thread.

tja sorry, je weet mn interesse niet vast te houden

Il Loco
17th May 2010, 01:31
Ow lieve god, what the hell is wrong here...

Je had beter de originele joker tekst kunnen gebruiken MTE, past toch een stuk beter bij je....

In een topic over straatcultuur in beeld gaan lopen bitchen over je geldlust, kom op zeg.. Iedereen wilt geld, en zelfs die paar die mischien geen geld willen kunnen desondanks niet zonder, dat heeft niks met straatcultuur an sich te maken..

Ik ben een jongen van de straat, drugsverslaving, drankprobleem, depressie's, subculturen... I been there and done that. Het waren leuke tijden, het waren kut tijden.

Een hoop domme dingen gedaan, waar ik ook zeker spijt van heb...

Maar weet je wat, als ik het allemaal opnieuw kon doen, deed ik het precies zo, nog beter en harder zelfs. Want daar heb ik lessen geleerd die geen enkel boek mij kan leren, daar ben ik gevormd zoals geen enkele universiteit een mens kan vormen...

Er is ook een ander leven, je privé leven. Weet je wel, het echte leven, NAAST je carriere/werk... Daar waar je status en opleiding niks betekent...

Je hebt een ilussie in je brein dat je tot de 'harde kern' van dit forum behoord? Ik wist overigens niet dat een forum een harde kern had, zijn we een voetbalclub tegenwoordig? En betekend dat wat dan, om bij een harde kern van een internet forum te horen?

Ik vind je een vrij triest iemand, met uitspraken als "je bent een puppy die een leeuw probeert te temmen"..

Dan heb ik er een recht terug voor jou!;

"It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog"

Denk daar maar eens over na Einstein...

Derek Ogilvie
17th May 2010, 02:37
Ik zou op Il Loco kunnen reageren.. Maar ik heb een interne jeuk tussen het uiteinde van mijn endeldarm en anus die nu prioriteit heeft. Why so Sanchez zul je jezelf afvragen? Jeuk hoort er nou eenmaal bij. Ook leeuwen krabben.

Il Loco
17th May 2010, 11:21
Overigens was het een labrador-puppy en hij zou omver werpen, niet temmen.

Wat het des te debieler maakt, ik neem aan dat je kontenmaatje MTE wel voor zichzelf kan opkomen...

Ninurta
17th May 2010, 14:46
mooie fotos,

kanslose gasten

Socra
17th May 2010, 14:55
.

Wat het des te debieler maakt, ik neem aan dat je kontenmaatje MTE wel voor zichzelf kan opkomen...

:laugh:

Zo, zo, jij zit in de verdedigingsmodus... Ik probeerde voor niemand op te komen & gaf je niet eens ongelijk. Ik maakte een grapje. Je weet wel.

'Kontenmaatje'... Damn gast...

Jij bent nu alsnog deze thread aan het verzieken...

Derek Ogilvie
17th May 2010, 14:55
.

Zozo wat een praat, zand in je vagina?

Derek Ogilvie
17th May 2010, 14:56
lol, kontenmaatje.. Als je dat een paar keer herhaalt is het eigenlijk best lol.

Il Loco
17th May 2010, 15:03
Zozo wat een praat, zand in je vagina?

Ja het jeukt een bietje, sanchez enzo je weet wel, lol.

Il Loco
17th May 2010, 15:05
http://i25.tinypic.com/e7gk9i.jpg

leren kont, maat 164

Kontenmaatje?

Derek Ogilvie
17th May 2010, 15:10
Hier een ECHTE crimineel die naar de gevangenis wordt gebracht. Lucky Luciano. Andere koek dan die gunslinging dickheads met puisten en tattoo's.

http://www.cubamafia.info/imgs/photos/bigs/lucky-luciano.jpg

Socra
17th May 2010, 15:13
Wtf is een 'echte crimineel'?

Ik kan vanaf hier niet moderaten, maar ga even een belletje plegen... :rolleyes:

Derek Ogilvie
17th May 2010, 15:15
Je weet toch Socra.

Socra
17th May 2010, 15:16
Wtf is een 'echte crimineel'?

Ik kan vanaf hier niet moderaten, maar ga even een belletje plegen... :rolleyes:

Fail. Dus geduld.

Il Loco
17th May 2010, 15:17
Hier een ECHTE crimineel die naar de gevangenis wordt gebracht. Lucky Luciano. Andere koek dan die gunslinging dickheads met puisten en tattoo's.

http://www.cubamafia.info/imgs/photos/bigs/lucky-luciano.jpg

Kijk hier heb je zeker een punt.

Socra MTE bedoeld dus met 'echte' crimineel dat het geen nietszeggende bandenleden zijn maar meer succesvollere criminelen..

Dus niet een paar gasten die achter elkaar aan hollen zeg maar...

Hier nog zo eentje, Meyer Lansky

http://www.itusozluk.com/img.php/0a75cf5f7bd3151574ac277b08855f4225673/meyer+lansky

Il Loco
17th May 2010, 15:18
Fail. Dus geduld.

rofl ben je van het academisch spul aan het snoepen Socra?

Kom op man niks modereren we doen niet aan 'zesuur'

Socra
17th May 2010, 15:20
rofl ben je van het academisch spul aan het snoepen Socra?

Kom op man niks modereren we doen niet aan 'zesuur'

Geen zesuur, maar de helft van deze thread gaat naar magriet.

Il Loco
17th May 2010, 15:23
Heftig, margrietje rules.

Ninurta
19th June 2010, 21:31
ik zie helemaal niks behalve een paar zinnen...

O11
19th June 2010, 22:12
lol, deze thread kende ik nog niet. MTE je bent een kneusje. Denken dat je 'high profile' bent en tot de 'harde kern' behoort.

Teee-ring wat een pannekoek.

roy s
19th June 2010, 22:38
Ik schrik hier ook van..

Derek Ogilvie
21st June 2010, 00:47
ik neuk de jongens die je elke avond in hun reet neemt.

Lol

Derek Ogilvie
21st June 2010, 00:47
lol, deze thread kende ik nog niet. MTE je bent een kneusje. Denken dat je 'high profile' bent en tot de 'harde kern' behoort.

Teee-ring wat een pannekoek.

Jammer dat je clubje zo hard werd ingemaakt vanavond.

O11
21st June 2010, 02:01
Kweenie wat je bedoelt m'n liefste.

Derek Ogilvie
21st June 2010, 02:48
Das het nadeel van altijd de slimme neger uithangen, je kunt je niet van de domme houden als het er op aankomt.

O11
21st June 2010, 11:46
'k

O11
21st June 2010, 11:48
O, wacht, ik snap het.

Maar OK.

Derek Ogilvie
21st June 2010, 14:13
Negerlol.

Derek Ogilvie
21st June 2010, 14:24
Hoe vaak heb je die 'grap' nou al gemaakt Gvd? Spuit11 verwijt de spuit011 dat ie zwart ziet.

Derek Ogilvie
21st June 2010, 14:28
Het is nooit een grap. Er worden hier geen grappen gemaakt.

Wiseguy
21st June 2010, 14:48
spuit011?!

http://treebeard31.files.wordpress.com/2009/12/at-first-i-was-like.jpg

TheHagueBoxer
21st June 2010, 16:34
bek toe GVD bek toe

TheHagueBoxer
21st June 2010, 16:39
ik was eerst met die bek toe vierkante na-aper.
ben ik toch niet de enigste die oude shit brengt.
:finger:

bek toe jij ik was eerst

Derek Ogilvie
21st June 2010, 17:23
klopt niet.
leer lezen mongool.
en WISEGUY, nu valt me opeens iets op, waarom heb jij als ancien zo bitter weinig kwarks?

Bek toe jij

TheHagueBoxer
21st June 2010, 17:31
klopt niet.

klopt wel dus bek toe jij

Wiseguy
21st June 2010, 17:39
Gij zijr nen bloatn

O11
21st June 2010, 17:42
nope, maar ik ga wel trainen nu dus doegggggggggggggggggg

WAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHZZZZZZ!!!!!!11

Dragontail
30th June 2010, 16:44
wat is nuilen?

In het oost'n waar nuilen, iemand de-gek-aan-steken, er-niets-op-uit-doen en de ramen los-doen bij elkaar komen.
Waar Guus naar huus en soms naar hoes gaat.

Derek Ogilvie
30th June 2010, 19:08
Homo.

Derek Ogilvie
30th June 2010, 19:30
Bek toe jij. Anders haal ik Bas Rutten erbij.

Derek Ogilvie
30th June 2010, 20:38
haha @ feit dat ik je opeet.

Derek Ogilvie
30th June 2010, 21:36
En jij laat zien waar je over praat, da's duidelijk..

Derek Ogilvie
30th June 2010, 21:55
lol @ "quasi-onmogelijk" en doen alsof jij wel intelligent bent. Quasi-onmogelijk lol :D Onmogelijk, maar quasi-onmogelijk, dus toch wel mogelijk?

Derek Ogilvie
30th June 2010, 21:56
En ik eet je nu al op, daar hoef ik niet voor te 'powertrainen'.

Wiseguy
30th June 2010, 22:50
http://files.abovetopsecret.com/uploads/ats57064_motivatorGrammar.jpg

Socra
30th June 2010, 23:05
lol @ "quasi-onmogelijk" en doen alsof jij wel intelligent bent. Quasi-onmogelijk lol :D Onmogelijk, maar quasi-onmogelijk, dus toch wel mogelijk?

Haast quasi onmogelijk... :laugh:

Derek Ogilvie
1st July 2010, 01:22
lol, "intelligenter als jou"

Om te lollen die gast..

O11
1st July 2010, 01:52
haha @ feit dat ik je opeet.

hardemburgs