PDA

View Full Version : Romantiek toen ik sliep

d4nd3l10n
15th May 2010, 18:04
Vele zullen dit verhaal al gelezen hebben maar ik pleur het ff hier neer, zodat ik het straks niet nog een keer vertel als ik van de kaart ben.

Voor de mensen die het niet kennen, veel leesplezier.

Nu niet dronken. maar vanaf koninginnennacht tot gisteren wel...

Meisje mee naar huis genomen, echt zo'n meisje die je al best een tijdje wilt, waar je altijd mee loopt te sjansen, maar die je niet als vriendin ofzo wilt. Altijd geil gekleed, lekker kop, mooi lichaam en via via hoor je dat ze echt dirty is. Het was dus jackpot en ik met haar mee naar huis onder het mom van een kopje thee drinken. Ik drink geen homo koffie en bij aankomst vertelde ze dus dat ze geen koffie had, maar nog wel een paar biertjes..
Op dat moment was ik al flink van de kaart en wist niet of het wel zo verstandig zou zijn om nog een biertje te nemen. Maarja verstandig is voor mietjes, dus ik ging maar voor het biertje. Toen ik 2/3 ophad zag ik het al niet meer zitten en heb mezelf even excuseert naar het toilet. Daar de laatste witte olie door m'n neus gehaald en weer terug naar de woonkamer annex slaapkamer.

Leuk appartementje in de binnenstad en ze komt aanzetten met een kannetje heet water, een mok en wat theezakjes. Waar ik van baalde waren haar katten. Waarom moet elk wijf dat op zichzelf woont katten hebben? Neem dan een neukertje die drie keer per week langskomt, de rest van de tijd breng je toch door met vriendinnen in cafetjes of met je moeder als je weer moet shoppen.

Helemaal vrolijk begint zij haar hele dagverhaal tegen mij af te steken. Als ik ergens niet tegen kan, zijn het wel die koetjes en kalfjes verhalen en snel ben ik dan ook in een andere wereld. The sir faps alot wereld zoals sommige het noemen. Ver weg hoor ik nog de drukte en ruis van de diverse kroegen in m'n hoofd en de onzin gesprekken die erbij horen als je 200 vreemden en een goede dj op 100 vierkante meter zet. Wat heb ik gedaan!? Wat heb ik gezegd, dat ik hier beland bij deze schooljuf op de bank met mijn doorgesnoven en dronken kop. Ziet ze niks aan me? Zie ik er nog zo normaal uit? En terwijl zij door ratelt over haar werk in groep 4, probeer ik me te concentreren, maar mijn gedachten dwalen via haar ikea inrichting af naar de geile gesprekken die we eerder gevoerd hebben. Is dit hetzelfde meisje die eerder zei dat ze hem diep in haar wou voelen? Kutwijven denk ik, jullie liegen en bedriegen ook altijd maar he. Met je bh's, je gloss, je make-up, je kleding en je haar. Alles is nep. En zodra wij als mannen ook maar 1 keer liegen, dan heb je oorlog.

Ahh gelukkig, de coke begint te werken. Ik voel me weer wat energieker, zit nog wel te spacen, maar kan m'n gedachten weer op orde brengen en de ruis is uit m'n oren. Ik ben gelukkig weer gefocusd op haar en terwijl ik dom met haar gesprek meepraat, moet ik om mezelf lachen en de domme vragen die ik stel. Is ze nou zo vol van zichzelf of luisterd ze echt niet naar mij? Die pleuris die uit mijn bek komt kan ze toch niet serieus nemen? Heb ik haar soms onderschat en is ze meer van de wereld dan ik denk? Met vrouwen weet je namelijk maar nooit, die hebben zo'n survival mode; ik praat jou dood voordat het saai wordt en gaan vervolgens over op de automatische piloot waarbij ze zelf geeneens meer weten wat ze zeggen.

Het boeit mij niet, ik kijk naar haar blonde krullen en vraag mezelf af hoe haar lichaam eruit zal zien zonder kleding. Je weet het namelijk niet, want vrouwen zijn meester in het verbergen. Voor hetzelfde geld trek je bh los en vallen een paar van die dooie platte tieten tot haar enkels. Misschien heeft ze wel van die grote tepels van d'r oksel tot haar borstbeen. Of erger nog: haar tot aan haar knieeen. Ahhh fuck it, dat heb je toch niet door en als je het nu niet doet heb je er morgen spijt van.

Na nog een paar keer een stemmend ja te hebben geknikt ga ik voor de laatste keer naar de wc. Ik tik m'n bier achterover en loop met ferme pas naar de wc. Ze lacht lief en ik denk bij mezelf nu lachen, straks huilen.
Op de wc aangekomen kicked alles opeens in. Ik grijp naar het bovenste plankje en trek dat hele teringding van de muur. Terwijl ik nog van me afpis flikkeren alle familie foto's op de grond en ik pis precies bij haar opa in z'n bek. Kut kut kut. Na twee rollen wc papier en een half verstopte wc strompel ik weer terug naar de kamer waar zij inmiddels druk in gesprek is met een vriendin aan de tel.

Terwijl ze blijft bellen ga ik als een cowboy op d'r zitten. Ze kan d'r tengels niet van me af houden en lacht me blij toe. Ik moet nog ff in mezelf lachen als ik terug denk aan een verhaal van een vriend van mij die zijn vriendin onderkotste terwijl hij haar aan het likken was. Lach maar meisje, lach maar juf!

Ze is al wat ouder dan ik en ondanks dat we altijd met elkaar in weer waren wilde ze me nooit omdat ik toen te jong was. Heb haar een paar keer gezien tijdens uitgaan en verder dan een kus en wat voelen kwam het niet. GVD! Nu wil ik haar nog meer. Maar ik moet ook kotsen. Zou ik voor de kotsten optie gaan met het risico om pussy te verliezen of zou ik gewoon ff m'n tanden op elkaar zetten en haar doen?....

De telefoon legt ze op tafel neer en na een paar leuke kusjes gaan we naakt richting slaapkamer. Nog meer ikea rotzooi en wat nog erger is meer katten! Gadverdamme, er ligt gewoon een kat op het bed. Heb hem heel lief opgetild, in de huiskamer geflikkerd terwijl zij haar nachtlampje aandeed, en snel de deur dichtgetrokken.

Ze ligt op bed te wachten and the party started. Ze heeft een boxspring! Mijn favoriete bed. Het bed dat ik met m'n verhuizing kapot heb laten gaan.
Anyways, na een aantal minuten gaat ze down on me. Mijn hersenen zijn dood, maar ik leef nog wel. Ik kan wakker blijven maar ben het niet. Moet kotsen maar ben niet ziek. Of ze heeft heel veel natuurfilms gekeken of ze heeft heel veel geoefend en tips gekregen. Ik ga voor het gemak maar uit van het tweede.

Hey leuke lamp! Raar behang en die foto vind ik totaal niet passen. Haar andere.....ZzzZZZZZZzzzzZZzzZZzzzzZZzZ

*Tuduululu Tuduululu Tuduululu luuuuuuuuuuuu, Tuduululu Tuduululu Tuduululu luuuuuuuuuuuu.*

Ja een telefoon, dat is het! Een nokia, ik weet het zeker. En terwijl ik moeite doe om m'n ogen op te krijgen kapt de telefoon ermee. Ik kijk in het rond... Waar the fuck ben ik!?!?!! Een lichte paniek maakt zich van mij meester en terwijl ik naar links kijk, begint het me enigszins te dagen waar ik ben. Fuck ze is wel mooi yo. D'r string zit half om haar enkel heen en het dekbed bedekt maar een klein stukje van haar rug.

Testosteron speelt weer op en ik kijk op de wekker. Het is pas half acht en tot drie uur heb ik niks te doen. Zet haar telefoon -en de mijne uit en laat die hormonen maar doen wat ze niet kunnen laten. Ze schrikt, draait om en glimlacht en zegt: "lekker bier he grolsch".

Ik lach terug en was een uur te laat op mijn afspraak gisteren om naar een festival toe te gaan.

d4nd3l10n
15th May 2010, 18:05
Ben nu bezig met m'n trailertrash story..
Vanavond de presentatie.

I_LOVE_KNOCKOUTS
15th May 2010, 23:19
Meesterlijk man, die verhalen van jou hahahaa!