PDA

View Full Version : Contract met de staat opzeggen

thefxr
8th November 2009, 02:28
http://zaplog.nl/zaplog/article/beste_bea/

Socra
8th November 2009, 02:40
http://zaplog.nl/zaplog/article/beste_bea/

Heb jij het uitgelezen?

thefxr
8th November 2009, 02:58
Ja hoor,maar het is idd niet het beste tijdstip dat ik dit plaats,hahah:w00t:

Socra
8th November 2009, 03:06
Ja hoor,maar het is idd niet het beste tijdstip dat ik dit plaats,hahah:w00t:

:w00t:

roy s
8th November 2009, 12:40
hahahaha, wat zie ik daar links op zaplog staan.....

Trefwoorden: anarchie · anarchy · anders denkenden · bea · belasting · elite · humor · informatief · inzicht · leugens · nederland · onderdrukking · oogkleppen · overheid · politiek · rebellion · satire · vaderland · vrijheid ·
Toerisme: www.chief108.com · chief108.com · rechtenforum.nl · »»

thefxr
8th November 2009, 14:30

Trefwoorden: anarchie · anarchy · anders denkenden · bea · belasting · elite · humor · informatief · inzicht · leugens · nederland · onderdrukking · oogkleppen · overheid · politiek · rebellion · satire · vaderland · vrijheid ·
Toerisme: www.chief108.com · chief108.com · rechtenforum.nl · »»

:D:rotflmao::w00t:

chief108
8th November 2009, 17:33

Toerisme: www.chief108.com (http://www.chief108.com) · chief108.com · rechtenforum.nl · »»
http://img21.imageshack.us/img21/1521/abboh.jpg

Mokie14
8th November 2009, 17:41
:thup::thup::thup::rotflmao:hahahah briljant we worden steeds breder bekend:rotflmao::thup::thup:

Dierenamerbulance
8th November 2009, 18:22
ik pas wel op.. dan ben ik werkeloos

Pipo de Cliniclown
8th November 2009, 22:31
Niemand hier zegt wat dan ook op. Ik heb jullie contributiegelden later namelijk hard nodig als ik als verlicht despoot van de Lage Landen mijn kruistvaart tegen de Engelsen begin. Na die Vierde Nederlands-Engelse Oorlog hebben we namelijk nog een rekening uit staan met die mannen.

roy s
8th November 2009, 22:37
roy s say's.....
....pipo warrrrrrrrrrrrr!!!!

(hahahaha)

Pipo de Cliniclown
8th November 2009, 23:04
roy s say's.....
....pipo warrrrrrrrrrrrr!!!!

(hahahaha)

You better believe it ;). Na de burgeroorlog in Nederland van 2015 tot 2022 zal ik tiomfantelijk over het Binnenhof marcheren om aldaar mijn plaats op de troon der Nederlande in te nemen. En U zult allen buigen. Buigen zeg ik U! Muhahahahaha

roy s
8th November 2009, 23:52
You better believe it ;). Na de burgeroorlog in Nederland van 2015 tot 2022 zal ik tiomfantelijk over het Binnenhof marcheren om aldaar mijn plaats op de troon der Nederlande in te nemen. En U zult allen buigen. Buigen zeg ik U! Muhahahahaha

hahahahahaha, briljante gozer....
....ik steun je in de staatsgreep:laugh:

flip-mo
8th November 2009, 23:55

Im in!

d4nd3l10n
9th November 2009, 01:57
Geweldig stuk man, bedankt!
Heb hem meteen doorgestuurd naar alle fuckers in mijn adressenboekje..
Love Peace

chief108
9th November 2009, 09:05
staan nog wel meer goede stukkies daar...
kunnen we nog wel aantal threads uitslepen :p

mr.rosso
9th November 2009, 17:32
interessant, allemaal mensen die het niet eens zijn met de maatschappij en hun walging via het internet uiten om gevolg te geven aan de gevoelens van rebellie die ze in zich hebben, terwijl je terugrijden naar huis van hun middelmatige kutbaan bij de gemeente, in hun Opel Astra Station op weg naar moeders de vrouw met hangtieten en 2 portesteerden pubers als kinderen daar aan de JanModaalstraat in een vinex-wijk in Haarlemmermeer waar ze ongetwijfeld hun hele miserabele leven zullen slijten.

Het internet is er voor U!

Wiseguy
9th November 2009, 17:33
interessant, allemaal mensen die het niet eens zijn met de maatschappij en hun walging via het internet uiten om gevolg te geven aan de gevoelens van rebellie die ze in zich hebben, terwijl je terugrijden naar huis van hun middelmatige kutbaan bij de gemeente, in hun Opel Astra Station op weg naar moeders de vrouw met hangtieten en 2 portesteerden pubers als kinderen daar aan de JanModaalstraat in een vinex-wijk in Haarlemmermeer waar ze ongetwijfeld hun hele miserabele leven zullen slijten.

Je beschrijft nu chief :bash:

chief108
9th November 2009, 17:43
alleen die baan bij de gemeente...

d4nd3l10n
11th November 2009, 18:43

Klopt want hoe zouden we anders onze onvrede moeten uiten? Door de oude media? Denk niet dat die aandacht besteden aan uiting van ongenoegen door de normale burger..

Viva La Resistance!

Chico
28th November 2009, 22:25
ik vraag me af hoeveel forumbroeder ambtenaren zijn...

chief108
7th January 2011, 12:00
Bump. Vanwege vermakelijkheid.