PDA

View Full Version : Schijt-Snip

I_LOVE_KNOCKOUTS
11th May 2010, 00:44
Die schijthond altijd met z'n gezeik over dat kutvoetbal van die tyfusclub van hem!

Gozer werkt niet, heeft alle tijd en nog te fucking beroerd om een beetje geduld op te brengen voor mensen die WEL wat doen, behalve vastzitten en steun trekken! Als je niet KUNT werken, oke geen probleem; daar is onze verzorgingsstaat voor. Maar als je niet WIL werken omdat je te lui bent en liever op je luie, stinkende hol op de bank zit, ben je wel de laatste die moet gaan zitten zeiken op andere mensen!

GA WERKEN IN PLAATS VAN ZEIKEN, LUL!!!

Zo, dat moest er bij mij even uit. Ik heb verder niks tegen Snip, maar in dit gedeelte mag je los dus kon ik hier wat dingetjes typen. Snip, als ik de tyfus aan je had, was ik wel ECHT los gegaan :p

Dat lucht op. Net als Bas Boef gebruik ik nu even een forum als therapie.

Lee Hottie
11th May 2010, 01:02
volledig mee eens, op het gebied van niet werken en er nog trots op zijn,

aan de andere kant is snip wel een held op het forum, hij brengt tenminste leven in de brouwerij en beleefd nog is wat anders als een mtb tochtje of een reisje met moeders.. dat is ook weer de andere kant van de medaille

en voor de rest.. So Long homo´s

snip83
11th May 2010, 19:07
Het enige wat mister ik hou van knockouts hoeft te doen op dit forum zijn de bets.
als dat dan niet op tijd gebeurt moet je dit ook niet op je nemen omdat je werkt.
en snip is niet lui, ik ben druk zat op een dag, misschien nog wel drukker dan jij, en raad eens wat, ik verdien er nog meer mee ok:DIk snap de frustratie best als je clubbie 106 doelpunten maakt en geen kampioen word
life is a bitch sometimes.

en nu met je ass weer naar de bet gedeeltes want de volgende keer krijg je een infrectie van me schatje.

doe boer tjerk de groete van me in hoevelaken:D

love you to Sebas :D:D:D

Socra
11th May 2010, 19:11
best als je clubbie 106 doelpunten maakt en geen kampioen word
life is a bitch sometimes

2 te weinig. :laugh:

R.D.N
11th May 2010, 23:20
Die schijthond altijd met z'n gezeik over dat kutvoetbal van die tyfusclub van hem!

Gozer werkt niet, heeft alle tijd en nog te fucking beroerd om een beetje geduld op te brengen voor mensen die WEL wat doen, behalve vastzitten en steun trekken! Als je niet KUNT werken, oke geen probleem; daar is onze verzorgingsstaat voor. Maar als je niet WIL werken omdat je te lui bent en liever op je luie, stinkende hol op de bank zit, ben je wel de laatste die moet gaan zitten zeiken op andere mensen!

GA WERKEN IN PLAATS VAN ZEIKEN, LUL!!!

Zo, dat moest er bij mij even uit. Ik heb verder niks tegen Snip, maar in dit gedeelte mag je los dus kon ik hier wat dingetjes typen. Snip, als ik de tyfus aan je had, was ik wel ECHT los gegaan :p

Dat lucht op. Net als Bas Boef gebruik ik nu even een forum als therapie.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

flip-mo
11th May 2010, 23:44
hier geef ik je geen ongelijk in..... ilko

d4nd3l10n
11th May 2010, 23:55
achja moet zeggen dat het ook niet altijd ff makkelijk is.

Laatst ook gesolliciteerd, maar kwam niet in aanmerking omdat ik daar in verhouding te weinig zou verdienen ivm mijn vorige werkgever. Mijn 'coach' wou me daar niet hebben. Aan de andere kant mag ik wel bij de groenvoorziening aan het werk en bij TNT hadden ze volgens hem ook nog een leuke functie voor mij, zag ik vandaag in m'n mailbox..

M.a.w. als ze daar nou eens competente mensen neerzetten..... Dat zou heel wat werkeloosheid schelen.

Judas
12th May 2010, 00:14
Snip heeft groot gelijk. Helemaal uitmelken die koe. Als die geile Bea en de rest van de geile royals het mogen, mag Snip het ook. Iedereen is toch immers gelijk?

Lee Hottie
12th May 2010, 00:38
Snip heeft groot gelijk. Helemaal uitmelken die koe. Als die geile Bea en de rest van de geile royals het mogen, mag Snip het ook. Iedereen is toch immers gelijk?

nee, in dit opzicht sla je de plank mis, In de sovjet unie was iedereen gelijk. In nederland geld nog altijd het loon na werken principe, dus als je meer harder of hogergeschoold werkt dan "verdien" je meer geld

uitkeringstrekkers verdienen geen geld, als je je kunt redden met niet werken ( nacht werk) zeg dan ook je uitkering op kost "ons" heel wat minder en maakt de trekker (oud ijzer boer snip) imo geen kansloos figuur. Het boeit mij niet hoe je aan je centen komt, als je er maar voor werkt

Judas
12th May 2010, 00:47
Euuuh, neem je die post nou serieus?

I_LOVE_KNOCKOUTS
12th May 2010, 00:53
Het enige wat mister ik hou van knockouts hoeft te doen op dit forum zijn de bets.
als dat dan niet op tijd gebeurt moet je dit ook niet op je nemen omdat je werkt.

Hey halve tamme, de vechtsportbets staan altijd op tijd online en voetbal is nog steeds bijzaak. Helemaal de play-offs man, dat volgt toch niemand?

Bovendien, als je nou eens met je luie hol een klein stukje van je overtollige en eindeloze vrije tijd had besteed aan het lezen van dit stukje (http://www.chief108.com/showthread.php?t=3078) had je ook nooit kunnen zeiken.

en snip is niet lui

Waarom werk je dan niet?

ik ben druk zat op een dag, misschien nog wel drukker dan jij

Lijkt me stug, maar vertel maar eens wat je de hele dag doet.

en raad eens wat, ik verdien er nog meer mee ok

Punt 1: dat weet je niet, want je weet mijn inkomen niet.
Punt 2: krijgen/genereren is niet hetzelfde als verdienen.

Ik snap de frustratie best als je clubbie 106 doelpunten maakt en geen kampioen word
life is a bitch sometimes.

Dude, ik ben teletekst-supporter en als die maat van mij met z'n Ajax-seizoenskaart zelf naar elke wedstrijd was gegaan, was ik nu nog steeds vaker voor een kickboksgala dan voor een voetbalwedstrijd in de ArenA geweest.

en nu met je ass weer naar de bet gedeeltes want de volgende keer krijg je een infrectie van me schatje.

Ik ga idd naar het wedgedeelte, om de bet waar jij over de odds liep te zeiken te verwijderen :D

doe boer tjerk de groete van me in hoevelaken:D

Je hebt tijd zat en Hoevelaken is klein. Rij er eens een rondje doorheen, dan zul je zien dat er maar weinig boeren zijn.

love you to Sebas :D:D:D

Up yours.

achja moet zeggen dat het ook niet altijd ff makkelijk is.

Laatst ook gesolliciteerd, maar kwam niet in aanmerking omdat ik daar in verhouding te weinig zou verdienen ivm mijn vorige werkgever. Mijn 'coach' wou me daar niet hebben. Aan de andere kant mag ik wel bij de groenvoorziening aan het werk en bij TNT hadden ze volgens hem ook nog een leuke functie voor mij, zag ik vandaag in m'n mailbox..

M.a.w. als ze daar nou eens competente mensen neerzetten..... Dat zou heel wat werkeloosheid schelen.

Ik vind jouw situatie totaal niet vergelijkbaar. We hebben jouw verhaal kunnen lezen en jij hebt gewerkt en wil ook graag werken. Dat je niet elke baan aanneemt, vind ik niet meer dan logisch. Moet natuurlijk wel een beetje aantrekkelijk zijn, zowel qua functie als qua salaris.
Maar Snip's intentie bij het steuntrekken is heel anders, daar komt ie openlijk voor uit. In alledaags Nederlands is daar een woord voor: lui!

thefxr
12th May 2010, 01:59
bea is de grootste steuntrekker van dit land! waar denk je dat het geld vandaan komt?

snip83
12th May 2010, 11:05
Hey halve tamme, de vechtsportbets staan altijd op tijd online en voetbal is nog steeds bijzaak. Helemaal de play-offs man, dat volgt toch niemand?

zeker wel!!!

Bovendien, als je nou eens met je luie hol een klein stukje van je overtollige en eindeloze vrije tijd had besteed aan het lezen van dit stukje (http://www.chief108.com/showthread.php?t=3078) had je ook nooit kunnen zeiken.

Waarom werk je dan niet?

Ik mag niet werken, ben 80 tot 100% afgekeurd

Lijkt me stug, maar vertel maar eens wat je de hele dag doet.

Ben met dingen bezig wat niet iedereen hoeft te weten, maar het loont wel

Punt 1: dat weet je niet, want je weet mijn inkomen niet.

Ik weet zeker dat ik meer in de maand heb dan een werkende

Punt 2: krijgen/genereren is niet hetzelfde als verdienen.

Ik verdien het want ik span me er voor in

Dude, ik ben teletekst-supporter en als die maat van mij met z'n Ajax-seizoenskaart zelf naar elke wedstrijd was gegaan, was ik nu nog steeds vaker voor een kickboksgala dan voor een voetbalwedstrijd in de ArenA geweest.

Het meerendeel van de joden supporters is teletekstsupporter, daarom zijn het ook jodensupporters

Ik ga idd naar het wedgedeelte, om de bet waar jij over de odds liep te zeiken te verwijderen :D

top, want die odds sloegen nergens op

Je hebt tijd zat en Hoevelaken is klein. Rij er eens een rondje doorheen, dan zul je zien dat er maar weinig boeren zijn.

Als ik een keer zin heb om van me`n luie hol te komen zal ik eens kijken

Up yours.

:thup:

!

:D

flip-mo
12th May 2010, 11:14
snip snip snip....

beetje jammer dit... dat je elke keer wil laten merken dat je je geld verdiend op een manier die niemand mag weten......... zo jammer....

snip83
12th May 2010, 11:19
Ik weet toch ook niet hoe hij zijn geld verdiend

Ik denk dat hij ččn of andere rijke man is.
Als hij 1250 euro neer kan tikken voor 2 uurtjes karten

flip-mo
12th May 2010, 11:24
Ik zal je een korte omschrijving van ilko geven...

beschermend opgevoed, verstandige jongen heeft ze studie afgemaakt, altijd verstandig met ze geld omgegaan, nooit gekke uitspatting ( in ieder geval niet zoals ik of jij die heb) dat je op een avond 300 in de kroeg verbrast... Werkt en heeft waarschijnlijk een spaarrekening waar die maandelijks een bedragje op stort..

En reserveerd denk ik ook elke maand wat ie uit mag geven en wat ie opzij legt

snip83
12th May 2010, 11:26
ok ok netjes...

zal bijna trots op hem worden

thnx flip

flip-mo
12th May 2010, 11:27
dat denk ik he!!! kweet ook neit of het daadwerkelijk zo is.

snip83
12th May 2010, 11:28
Wat jij verteld was redelijk het beeld dat ik ven hem heb

geen slechte jongen, alleen een azijnzeiker :D:D:D

flip-mo
12th May 2010, 11:29
ach laat m... hij werkt wel voor de grootste promotor van NL...

:finger:

snip83
12th May 2010, 11:30
Laat BB dat maar niet lezen hier, die komt je post van net even weerleggen dan denk ik :D

chief108
12th May 2010, 12:19
denk dat Flip wel gelijk heeft met zijn omschrijving
hij zit iig wel heel dicht in de buurt denk ik

snip83
12th May 2010, 12:32
ILKO is de ideale schoonzoon dus

Judas
12th May 2010, 13:14
Volgens mij heeft Ilko gewoon een dik strafblad. Ghetto van Hoevelaken, oooouwe!

snip83
12th May 2010, 13:23
JWZ!!

chief108
12th May 2010, 14:47
pffff....
denk dat ILKO's zelfs nog nooit een appel gestolen heeft of hardop KUT!!! heeft geroepen in de klas op de middelbare school....

I_LOVE_KNOCKOUTS
13th May 2010, 01:10
zeker wel!!!

Ik zie het, al 1 hele keer gewed!

Ik mag niet werken, ben 80 tot 100% afgekeurd

Je hebt je moedwillig af laten keuren, bedoel je? Want je hebt al eens geschreven dat je je best hebt gedaan om afgekeurd te worden.

Ben met dingen bezig wat niet iedereen hoeft te weten, maar het loont wel

Dat kan iedereen wel zeggen...

Raar he, met je uitkering EN je gesjoemel ernaast. Wat haal je in een maand binnen dan?

Ik verdien het want ik span me er voor in

Voor die uitkering span je je niet in, dus dat kun je al aftrekken van wat je verdient.

Het meerendeel van de joden supporters is teletekstsupporter, daarom zijn het ook jodensupporters

Oké, hier mis ik even de logica...
Zul je wel hooligankunde ofzo voor gestudeerd moeten hebben.

top, want die odds sloegen nergens op

Oké, u vraagt; wij draaien. Bet wordt verwijderd.

Als ik een keer zin heb om van me`n luie hol te komen zal ik eens kijken

Doe dat, maar waarschuw effe van tevoren, dan draai ik de boel op slot als ik er niet ben.

Ik zal je een korte omschrijving van ilko geven...

beschermend opgevoed, verstandige jongen heeft ze studie afgemaakt, altijd verstandig met ze geld omgegaan, nooit gekke uitspatting ( in ieder geval niet zoals ik of jij die heb) dat je op een avond 300 in de kroeg verbrast... Werkt en heeft waarschijnlijk een spaarrekening waar die maandelijks een bedragje op stort..

En reserveerd denk ik ook elke maand wat ie uit mag geven en wat ie opzij legt

Sparen? Neuh...
Studie afgemaakt? Neuh, nog steeds bezig (al jaaaaaaaaren).
300 euro in de kroeg? Neuh, voor minder ben ik ook al van de planeet.
Beschermd opgevoed? Ja, denk het wel, maar dat is iets goeds, vind ik. Heeft me in ieder geval behoed voor de bezoekjes aan het rijkshotel.

ILKO is de ideale schoonzoon dus

Als je als moeder een gruwelijk lekkere dochter hebt, wil ik wel de ideale schoonzoon spelen hoor.

Volgens mij heeft Ilko gewoon een dik strafblad. Ghetto van Hoevelaken, oooouwe!

Grmpf, ghetto in Hoevelaken? Nee man, bij ons wonen alleen maar blanken ;)
We hebben trouwens wel een ghetto, maar die woonwagens daar zien er tig keer beter uit dan de gemiddelde ghetto.

pffff....
denk dat ILKO's zelfs nog nooit een appel gestolen heeft of hardop KUT!!! heeft geroepen in de klas op de middelbare school....

Appels zijn gezond, dus wat is er bad ass aan het jatten van iets gezonds?

flip-mo
13th May 2010, 01:16
lol...

die 300 sloeg ook niet op jou... maar meer dat je niet het type bent die 300 uitgeeft in een kroeg ...dat is te buitensporig

Wiseguy
13th May 2010, 01:19
Dat is zonde.

Zonde is zo'n gaywoord. Net als fijn.

flip-mo
13th May 2010, 01:23
ach wiseguy....dat is toch normaal voor zo een badguy als jou

I_LOVE_KNOCKOUTS
13th May 2010, 01:24
lol...

die 300 sloeg ook niet op jou... maar meer dat je niet het type bent die 300 uitgeeft in een kroeg ...dat is te buitensporig

Hoe de fok moet ik 300 euro uitgeven op 1 avond in een kroeg? Dat zou betekenen dat er veel teveel mensen op mijn kosten zitten te zuipen, en dat moeten we niet hebben! Dat schaar ik meer onder dom (want minder geld voor mij om na de kater weer te zuipen) dan onder buitensporig haha.

snip83
13th May 2010, 11:50
He balhaar, nu heb je allebei die bets weggehaald.
Je zou die ene weghalen waarvan de odds nergens op sloegen

thefxr
13th May 2010, 12:04

haha, screwed:evil:

snip83
13th May 2010, 12:05
nee dat niet, dat heet je eigen laten kennen

I_LOVE_KNOCKOUTS
13th May 2010, 12:55

Odds van beiden waren vrijwel gelijk.

nee dat niet, dat heet je eigen laten kennen

Nee hoor, je vroeg erom dus ik heb ze netjes verwijderd.

snip83
13th May 2010, 12:56
het ging om 1 bet, hij is verwijderd dus wwaar is me v cash?
die is kwijt

Socra
13th May 2010, 13:02
Hoe de fok moet ik 300 euro uitgeven op 1 avond in een kroeg? .

:laugh:

Tip: denk niet in termen van pilsjes...

thefxr
13th May 2010, 13:03
die is kwijt

dat is klassiek matenaaien :laugh:

I_LOVE_KNOCKOUTS
13th May 2010, 13:21
Druk een keer op F5 en check je saldo, Snip. En dan niet meer huilen.

I_LOVE_KNOCKOUTS
13th May 2010, 13:22
:laugh:

Tip: denk niet in termen van pilsjes...

Maar dan geef je die 300 toch meer op straat uit? Als we in termen van lijntjes denken? ;)

snip83
13th May 2010, 13:29
die is kwijt

nu me cash van die andere bet nog

thefxr
13th May 2010, 13:38
Druk een keer op F5 en check je saldo, Snip. En dan niet meer huilen.

het lijkt wel mifi hier.

I_LOVE_KNOCKOUTS
13th May 2010, 13:42
nu me cash van die andere bet nog

Done.

het lijkt wel mifi hier.

???

Socra
13th May 2010, 14:21
???

x2

Zal wel weer een hele gedachtegang achter zitten (misschien is het 'links' om te wedden, ofzo)...

flip-mo
13th May 2010, 14:24
thefxr heef teen kutje dat weten we nu toch wel... en hij moet gewoon ze bek houden want dit is het pmsmomentje

Kebal
13th May 2010, 14:42
http://cdn.cagepotato.com/www/sites/default/files//Arianny_Celeste_Maxim_May2010_beach2.jpg

I_LOVE_KNOCKOUTS
13th May 2010, 14:51
DAMN!!!

thefxr
13th May 2010, 15:06
thefxr heef teen kutje dat weten we nu toch wel... en hij moet gewoon ze bek houden want dit is het pmsmomentje

we weten nu wel dat je alle lekkere wijven niet kan krijgen,maar erover zeiken is zoooo rendementsloos.

sikkwittet
14th May 2010, 05:07
hahahah heerlijk ditte weer

zolang missyj of mte er niet in komt
zal ook niemand beledigend en huilend na buiten rennen.

hahahah

maar ilko. hahahahaha kom op. je word nu steeds door onze invalide in de verdediging gedrukt.

waar is die agressieve aanval nou van je???

of heb je in de hedendaagse pit echt serieus alle kruit in een aanval verschoten??

dat heet verspilling. of gebruik je nu ff rope a dope????

want je moet snip dan nu ook echt ko hoeken.

flip is scheids. hij telt.

dat heeft hij geleerd.

ookal ging het vroeger in zijn jeugd ook niet altijd goed man
had je de basisschool moeten afmaken man

snip83
14th May 2010, 11:07
nee man nee man ILKO is lievv

I_LOVE_KNOCKOUTS
14th May 2010, 11:26
Hey Sikk, waar ga ik in de verdediging dan?
Of bedoel je de vcash van beide bets teruggeven? Dat doe ik omdat ik geen matennaaier ben en ook geen steuntrekkende regelmatig terugkerende bajesklant.

flip-mo
14th May 2010, 11:28
hahahaha... go for it!!! ideaal schoonzoontje

edit:: en trouwens nog een aanvullig voor ILKO : vind het leuk om andermans teksten te controleren en corrigeren op spelvauten

snip83
14th May 2010, 11:30
Dat doe ik omdat ik geen matennaaier ben en ook geen steuntrekkende regelmatig terugkerende bajesklant.

Het zit je wel dwars he dat je elke dag lekker voor mij aan het werk bent.
Kan je ook niet wat overuurtjes draaien? Dan komt er meer in de pot van het UWV

snip83
14th May 2010, 11:37
En kom eens een keer met wat nieuws, bajesklant en steuntrekker is zoooooooooooo 1998

I_LOVE_KNOCKOUTS
14th May 2010, 13:10
hahahaha... go for it!!! ideaal schoonzoontje

edit:: en trouwens nog een aanvullig voor ILKO : vind het leuk om andermans teksten te controleren en corrigeren op spelvauten

Hahaha. Is niet altijd leuk hoor. Moet wel een beetje boeiende tekst zijn.

Het zit je wel dwars he dat je elke dag lekker voor mij aan het werk bent.
Kan je ook niet wat overuurtjes draaien? Dan komt er meer in de pot van het UWV

Voor jou aan het werk? Dude, denk effe na! Ik werk voor mezelf. Het geld dat jij aan uitkering krijgt, zal wel komen uit de pot die ze opbouwen met de verkoop bij de Domeinen.

En kom eens een keer met wat nieuws, bajesklant en steuntrekker is zoooooooooooo 1998

Als dat 1998 was, had je laatst niet nog een keer vastgezeten en had je nu al 12 jaar gewerkt, dus lul niet.

I_LOVE_KNOCKOUTS
14th May 2010, 13:14
Hier nog een stukje van je kansloze bullshit in een andere thread. En vertel mij eens wat ADHD te maken heeft met het niet dulden van autoriteit. Ik ken meer mensen met ADHD en die hebben dat probleem niet, dus verzin iets beters of shut the fuck up.

Je bent gewoon een luie hond. Als je echt wil werken, is er echt wel wat te vinden.

Er is genoeg te vinden maar ik MAG van het uwv niet werken

Dan ben je de enige die dat van hen niet mag. Het is 1 van hun taken om iemand aan het werk te krijgen. Waarom mag jij niet werken dan?

Ik duldt geen autoriteit

Dat is een kwestie van:
A) slechte opvoeding
B) slechte instelling
C) mentaliteitsprobleem
D) combi van meerdere factoren hierboven

Als je geen autoriteit duldt, betekent dat dus dat je je boven alles verheven hoeft, want niemand mag jou vertellen wat je 'moet' doen. Zulke gasten moeten eens in een zwaar onderdeel in het leger, dan wordt ze die problemen met autoriteit wel afgeleerd.

ADHD

Daar ken ik er wel meer van, en die kunnen ook gewoon werken.

I_LOVE_KNOCKOUTS
14th May 2010, 13:15
En oh ja, ik ga nu werken en geld verdienen dus als ik even niet reageer, weet je waarom.

flip-mo
14th May 2010, 13:19
chief heeft ook adhd.... zegt ie.... in reallife merk je er niet veel van ;)

en die werkt ook gewoon... ik heb ook een vorm van adhd of add ofzo... ik heb altijd gewerkt... ik duld ook geen autoriteit... maar kan best werken hoor...

I_LOVE_KNOCKOUTS
14th May 2010, 13:20
Dat bedoel ik.

Judas
14th May 2010, 13:20
Zozo, Ilko is vandaag zijn imago ff aan het bijspijkeren:laugh:.

I_LOVE_KNOCKOUTS
14th May 2010, 13:21
Nee joh, ben nog steeds ideale schoonzoon. Heb zelfs m'n eigen bedrijf! Een Keurslagerij op FC108 ;)

flip-mo
14th May 2010, 13:22
lol.... in welke richting judas?

als badboy die soms wel eens stout doet?

Judas
14th May 2010, 13:31
Hehe, zoiets, ja. Hoevelaken boefje.

snip83
14th May 2010, 13:37
Deze man denkt van alles te weten, als je niet weet dat ADHD en geen autoriteit dulden samen gaan hou je bek er dan ook over.
Het is niet bij iedereen zo en bij mij dus wel.

Ik snap dat het fukking frustrerend is dat je elke dag moet werken met de gedachte dat er mensen de hele dag van de zon genieten.
En het mooie is, je bent belastingbetaler, dus je betaald aan mijn uitkering mee.
thnx schatje

snip83
14th May 2010, 13:40
uitkering en bajesklant, als je nou eens met iets oresjineels komt krijg je van mij een schouderklopje en een lolly

snip83
14th May 2010, 13:40
oja en hup nu werken want me vakantiegeld moet uitgekeerd worden

chief108
14th May 2010, 14:21

zonder de h...

heb de rustige versie :)

flip-mo
14th May 2010, 14:43
hey snip....

hou gewoon je bek man...

snip83
14th May 2010, 15:37
voor wie?

snip83
14th May 2010, 15:38
en ga jij ook eens werken man luie flikker

flip-mo
14th May 2010, 15:40
houd.........je .........bek.........

snip83
14th May 2010, 15:41
kanker..........op............luie.........hond

flip-mo
14th May 2010, 15:50
smoel houden jij!....kansloze werkloze

snip83
14th May 2010, 15:51
bek houden jij!!.... Kansloze nepafgekeurde

Lee Hottie
14th May 2010, 17:24
snip het is niet "stoer" om een uitkering te hebben. De meeste mensen zien je als de kanker van de samenleving.

snip83
14th May 2010, 17:25
o mijn god komt die ballendrager ook weer om de bocht

sterf is jij pisflikkertje

Lee Hottie
14th May 2010, 18:17
met genoegen.. over 80 jaar kk snip, ouwe oudijzerboer

thefxr
14th May 2010, 19:26
snip, ga maar weer plantjes water geven!

I_LOVE_KNOCKOUTS
14th May 2010, 20:19
Deze man denkt van alles te weten, als je niet weet dat ADHD en geen autoriteit dulden samen gaan hou je bek er dan ook over.
Het is niet bij iedereen zo en bij mij dus wel.

Lezen gozer! Ik denk niet van alles te weten, maar ik schreef dat ik meerdere mensen met ADHD ken, en niemand van die mensen heeft een probleem met autoriteit. Geen autoriteit dulden is dus niet inherent aan ADHD en zijn dus 2 verschillende zaken. En over de tweede zaak (geen autoriteit dulden) staat in een voorgaande post al wat.

Ik snap dat het fukking frustrerend is dat je elke dag moet werken met de gedachte dat er mensen de hele dag van de zon genieten.

Dit is het punt waar je jezelf klem begint te lullen. Hele dag van de zon genieten he? Eerder beweerde je nog dit:

En snip is niet lui, ik ben druk zat op een dag, misschien nog wel drukker dan jij

Make up your mind dude, ben je nou zogenaamd drukker dan ik of lig je met je luie reet in de tuin? Als je dat beslist heb, probeer dan 1 uitspraak vol te houden, is beter voor je geloofwaardigheid. En die ben je net deels door de uitspraken hierboven verloren, dus pas goed op het kleine beetje dat je nog hebt.

uitkering en bajesklant, als je nou eens met iets oresjineels komt krijg je van mij een schouderklopje en een lolly

Schouderklopjes don't mean shit als ze van mensen komen waaraan ik geen waarde hecht, dus hou ze maar bij je. Misschien is je arm optillen voor die schouderklopjes veel teveel beweging voor dat luie lijf.

oja en hup nu werken want me vakantiegeld moet uitgekeerd worden

Krijg je vakantiegeld over je uitkering? Moet niet gekker worden.

en ga jij ook eens werken man luie flikker

kanker..........op............luie.........hond

2x het woordje lui uit jouw mond richting een ander. Wat maakt Flip lui ten opzichte van jou dan?

snip83
15th May 2010, 12:56
Lezen gozer! Ik denk niet van alles te weten, maar ik schreef dat ik meerdere mensen met ADHD ken, en niemand van die mensen heeft een probleem met autoriteit. Geen autoriteit dulden is dus niet inherent aan ADHD en zijn dus 2 verschillende zaken.

JIj hebt er voor geleerd om te weten dat die 2 niet aan elkaar verbonden kunnen zijn?

Dit is het punt waar je jezelf klem begint te lullen. Hele dag van de zon genieten he? Eerder beweerde je nog dit:

Snip geniet vaak van de zon en moet soms even weg, anders komt er geen brood op de plank he.
Snip zit niet op een kamertje bij papa en mama, snip is vader van 3 kinderen.

Make up your mind dude, ben je nou zogenaamd drukker dan ik of lig je met je luie reet in de tuin? Als je dat beslist heb, probeer dan 1 uitspraak vol te houden, is beter voor je geloofwaardigheid. En die ben je net deels door de uitspraken hierboven verloren, dus pas goed op het kleine beetje dat je nog hebt.

Wat jij van mijn geloofwaardigheid vind boeit mij geen ene kut.
Feit is dat jij voor een paar knaken per dag aan het werk bent en ik niet.

Schouderklopjes don't mean shit als ze van mensen komen waaraan ik geen waarde hecht, dus hou ze maar bij je. Misschien is je arm optillen voor die schouderklopjes veel teveel beweging voor dat luie lijf.

Hier weet ik niet echt antwoord op te geven.
Maar mijn luie lijf? Gaan we beledigend worden?

Krijg je vakantiegeld over je uitkering? Moet niet gekker worden.

Natuurlijk krijg ik dat, krijgt iedereen toch?

2x het woordje lui uit jouw mond richting een ander. Wat maakt Flip lui ten opzichte van jou dan?

Moet ik jou daar een verklaring voor geven?

Dierenamerbulance
15th May 2010, 13:39

add.. is gewoon een ander woord voor autisme...

flip-mo
15th May 2010, 13:43
lol...zou een hoop duidelijk maken

I_LOVE_KNOCKOUTS
15th May 2010, 13:46
JIj hebt er voor geleerd om te weten dat die 2 niet aan elkaar verbonden kunnen zijn?

Nee, ik leer voor iets anders. Maar aangezien ik meer mensen ken met ADHD zonder autoriteitsproblemen dan met (jij bent de enige die weet), neem ik gemakshalve aan dat het geen standaardcombinatie is. Misschien kun je wat linkjes geven waaruit jouw combinatie duidelijk wordt. Sla je 2 vliegen in 1 klap: je lijkt wat minder lui en je snoert mij de bek. Prachtig toch?

Snip geniet vaak van de zon en moet soms even weg, anders komt er geen brood op de plank he.

Oh, nu is het soms? En hoezo geen brood op de plank, je hebt toch een uitkering?
En oh ja, ik studeer er nog bij, dan is een goedkope kamer best handig ;)

Wat jij van mijn geloofwaardigheid vind boeit mij geen ene kut.
Feit is dat jij voor een paar knaken per dag aan het werk bent en ik niet.

Mooi onderbouwd gozer. Daar vloog weer een stukje van je geloofwaardigheid het raam uit. LOL @ paar knaken per dag hahaha!
Op deze manier klopt de zin beter:

Feit is dat jij aan het werk bent en ik niet.

Maar goed, dat wisten we al.

Hier weet ik niet echt antwoord op te geven.

Jammer.

Maar mijn luie lijf? Gaan we beledigend worden?

Vat het op hoe je wil.

Natuurlijk krijg ik dat, krijgt iedereen toch?

Geen idee, ik weet niet zoveel over uitkeringen als jij. Vind het wel verbazingwekkend dat iemand vakantiegeld krijgt over de uren die hij/zij niet werkt.

Moet ik jou daar een verklaring voor geven?

Nee hoor. Erg inhoudelijk is het toch allemaal al niet.

Snip, kun je anders hier effe het gras komen maaien? Betaal ik je 10 euro. Zwart uiteraard, anders denken ze bij het UWV dat je nog echt wil werken ook. Maar dan kun je mij in ieder geval het zwijgen opleggen door iets te doen.

snip83
15th May 2010, 13:53
Nee, ik leer voor iets anders. Maar aangezien ik meer mensen ken met ADHD zonder autoriteitsproblemen dan met (jij bent de enige die weet), neem ik gemakshalve aan dat het geen standaardcombinatie is. Misschien kun je wat linkjes geven waaruit jouw combinatie duidelijk wordt. Sla je 2 vliegen in 1 klap: je lijkt wat minder lui en je snoert mij de bek. Prachtig toch?

Als je een keer op de koffie bent bij me, mag je best mijn UWV papieren inzien waarin het staat

Oh, nu is het soms? En hoezo geen brood op de plank, je hebt toch een uitkering?
En oh ja, ik studeer er nog bij, dan is een goedkope kamer best handig ;)

Ik heb een uitkering van nog geen 1200 eurie, denk je dat je daarvan een gezin kan onderhouden, huur kan betalen, leuke dingen kan doen?
Nee dat gaat niet dus moet ik soms ff de deur uit.

Mooi onderbouwd gozer. Daar vloog weer een stukje van je geloofwaardigheid het raam uit. LOL @ paar knaken per dag hahaha!

Vat het op hoe je wil.

Je gaat bijdehand doen krullebol?

Geen idee, ik weet niet zoveel over uitkeringen als jij. Vind het wel verbazingwekkend dat iemand vakantiegeld krijgt over de uren die hij/zij niet werkt.

Iedereen met uitkering of met werk krijgt vakantiegeld, lang leve holland

Snip, kun je anders hier effe het gras komen maaien? Betaal ik je 10 euro. Zwart uiteraard, anders denken ze bij het UWV dat je nog echt wil werken ook. Maar dan kun je mij in ieder geval het zwijgen opleggen door iets te doen.

Ik bij een student het gras komen maaien? kerel je hebt geen eens gras.
Is van je pappie en mammie.
Dus misschien mag jij het voor ze doen voor een joetje.
Je mag bij mij wel dagelijks de hond komen uitlaten, vul ik je studiefinanciering wat aan:Loser:

thefxr
15th May 2010, 14:06
In NL mag je niet veel,maar het recht op vakantie blijft altijd bestaan, zelf als je een sociale dienst uitkering hebt, krijg je nog vakantiegeld. Bij het uwv zoiezo,maar het schijnt dat ze behoorlijk failliet aan het gaan zijn, ivm de kredietcrisis!

I_LOVE_KNOCKOUTS
15th May 2010, 14:09
Als je een keer op de koffie bent bij me, mag je best mijn UWV papieren inzien waarin het staat

Gezellig ouwe. Kom ik dan levend van 't kamp af?

Ik heb een uitkering van nog geen 1200 eurie, denk je dat je daarvan een gezin kan onderhouden, huur kan betalen, leuke dingen kan doen?
Nee dat gaat niet dus moet ik soms ff de deur uit.

Das idd niet veel. Dan loont werken beter.

Je gaat bijdehand doen krullebol?

Ik? Nooit.

Iedereen met uitkering of met werk krijgt vakantiegeld, lang leve holland

Mooie deal!

Ik bij een student het gras komen maaien? kerel je hebt geen eens gras.
Is van je pappie en mammie.
Dus misschien mag jij het voor ze doen voor een joetje.
Je mag bij mij wel dagelijks de hond komen uitlaten, vul ik je studiefinanciering wat aan:Loser:

Das inderdaad van di papa en di mama, dat heb je goed. Maar waar stond dat het gras van mij is dan? Nergens, dus ik snap je punt niet helemaal.

En oh ja, ik doe niet aan studiefinanciering. Ik werk voor mijn geld.

snip83
15th May 2010, 14:28
Kerel snip woont met roosje in een keurig huis nu.

je bent altijd welkom en hoezo zo je niet levend bij me weggaan?

snip is lievvvv

I_LOVE_KNOCKOUTS
15th May 2010, 14:31
Een huis? Dude, ben je van je geloof gevallen? Of hebben ze je 't kamp af getrapt? ;)

Thanks voor het aanbod ouwe!

snip83
15th May 2010, 14:32
haha nee heb daar in schothorst maar even gewoont
daarna even in een apartement en nu een mooi 2 onder 1 kap woning

I_LOVE_KNOCKOUTS
15th May 2010, 14:33
Dus je hebt het kamp gehad, maar ook een appartement en nu een huis? What's next, een tent? Woonboot?

snip83
15th May 2010, 14:34
aan de amstel ja:D

nee blijf hier lekker zitten

heb de tuin helemaal opgeknapt

tuinhuisjes geplaatst voliere gebouwd etc.
zal binnekort wel foto tje plaatse als alles klaar is,.

Judas
15th May 2010, 14:40
Kom gewoon hier in de echte stad wonen, Snip. Hier hebben we ook huizen met een tuin. Ook nog es aan de Amstel, wat wil je nou nog meer?

snip83
15th May 2010, 14:44
hahaa, niet in a`dam kerel.

snip blijft ten alle tijden in regio utreg

thefxr
15th May 2010, 15:03
snip, hoest met je kale benen?

I_LOVE_KNOCKOUTS
15th May 2010, 15:36
Zo, het gras is gemaaid en heb weer een joetje verdiend! Mocht het alleen niet in 1 keer uitgeven en ook geen ijsje kopen :(

Moi
15th May 2010, 19:08

Die uitdaging wil ik best met je aan gaan.

d4nd3l10n
15th May 2010, 19:22
Ha Moi is van de belastingdienst?

Moi
15th May 2010, 19:28
Nope, verdien en krijg gewoon genoeg doekoe's

d4nd3l10n
15th May 2010, 19:37
*valt ff in voor chief*

Braaf! :p

Il Loco
17th May 2010, 01:45
Ik heb ook een wajong uitkering idem dito als onze Snip...

Echter ga ik desondanks toch beginnen met werken binnenkort, thuis zitten is a bitch.

Maar ik krijg wel het gevoel dat Snipje hier het beeld van mensen met een stoornis zoals Autisme nou niet echt beter maakt, wat ik jammer vind, je hebt een houding alsof iedereen dood moet vallen en voor jou centen moet gaan werken etc...

Terwijl ik zelf zoiets heb van; ik wil wel werken, maar ik kan het niet. Heb ik recht op die uitkering, jazeker, Snipje ook. Maar ben ik blij dat anderen in principe voor mij werken, nee. Want als het even kon werkte ik ook, en daar werk ik dan ook nu naar toe, sterker nog Dinsdag is mijn eerste werkdag.

Niet allereerste werkdag offcourse, maar eerste werkdag bij een nieuw bedrijf na een jaartje weer..

Maar het verschil tussen Snip en mij is de instelling. Juist iemand als Snip draagt er nu niet aan toe dat mensen eens een keer begrip krijgen met mensen zoals mij, en helaas ook hij...

snip83
17th May 2010, 12:18
Ahhh wat lullig voor je zeg.
Krijgen ze misschien een verkeerd beeld van je

agossie

Il Loco
17th May 2010, 15:25
Mag ik een tissue lenen van je?

BTW dit jaar toeslagen indienen Snippie, wajong FTW lolz.

snip83
17th May 2010, 15:55
allang gedaan

Derek Ogilvie
17th May 2010, 16:12
Wajong? Wtf, zijn jullie gehandicapt? Haha en maar stoer doen. Ik ga geen mongol stompen Snip :D

snip83
17th May 2010, 16:14
Mongolen lopen niet huilie weg jij huilie

inteelt kind

Derek Ogilvie
17th May 2010, 16:19
Sticks and stones may break my bones, but I still buttfuck your girlfriend.

Il Loco
17th May 2010, 16:46
gehandicapt in de vorm van een aan Autisme verwante stoornis, en nodige jeugdzorg problemen van vroeger blablabla...

Dusja recht op Wajong

Derek Ogilvie
17th May 2010, 16:50
"recht op" in de brede zin van het woord.

snip83
17th May 2010, 17:03
MTE moet gewoon vandaag of morgen eens ergens met iemand van hier afspreken

maar je had echt een toffe hyves emieltje hahahahahhaa

Il Loco
17th May 2010, 17:06
"recht op" in de brede zin van het woord.

So what's your point..

Wel lolz voor je subname!

snip83
17th May 2010, 17:08
So what's your point..

Wel lolz voor je subname!

Dze kanker nerd moet echt klitsen hebben haha

Derek Ogilvie
17th May 2010, 17:17
Il Loco snapt tenminste hoe hij moet reageren. Jij begint meteen stoer te praten. Begin te snappen waar Flip het over had.

snip83
17th May 2010, 18:06
jij moet je bek houden en morgen komen karten gezellig toch inteelt marokaan

Derek Ogilvie
17th May 2010, 18:23
Ik zie de foto's wel tegemoet :D

snip83
17th May 2010, 18:24
fag

I_LOVE_KNOCKOUTS
20th May 2010, 01:08
En toch heeft Il Loco een punt, Snip.

sikkwittet
20th May 2010, 03:15

je hebt flips flipmode

en je hebt snips sneermode:D

snip83
20th May 2010, 12:25

:rotflmao:

Vitor Belfort
20th May 2010, 13:59
Als iemand vrij neemt, dan neemt ie toch ook een snipperdag?:p

rafi
20th May 2010, 14:04
Als iemand vrij neemt, dan neemt ie toch ook een snipperdag?:p:rotflmao:

snip83
20th May 2010, 14:11
hahahahaha hij is goed, skerp ouwe

chief108
20th May 2010, 14:20
kwarks

I_LOVE_KNOCKOUTS
21st May 2010, 15:23
LOL!

snip83
9th July 2010, 16:24
Snip werkt hard nu :D

Vitor Belfort
9th July 2010, 17:37

aan een kleurtje in de zon??:laugh:

snip83
9th July 2010, 17:52
en wederom heeft v b gelijk :D

Vitor Belfort
9th July 2010, 17:55
en wederom heeft v b gelijk :D

http://www.eiaonline.com/intercepts/wp-content/uploads/2009/01/captobvious-738633.jpg

chief108
9th July 2010, 18:32
LOL...

roy s
9th July 2010, 18:51

ik heb het ook druk:D