PDA

View Full Version : Ranking

Wiseguy
10th May 2010, 17:45
Verveling heerst dus hier komt mijn top5 van elke divisie. Deze top 5 is gebaseerd op skills en op potentie dan op prestaties.

HW:

1. Fedor
2. Lesnar
3. Carwin
4. JDS
5. Overeem

Nog is over de hill. Mir is overrated. Het was even twijfelen tussen Cain en JDS maar JDS heeft toch meer indruk op mij gemaakt.

LHW:

1. Shogun
2. Machida
3. Anderson Silva
4. Lil Nog
5. Jon Jones

Rampage valt er net buiten. Hij zou tekort komen tegen de absolute top omdat hij niet eens fatsoenlijk een lowkick kan blokkeren. Mousasi komt tekort tegen worstelaars en zou niet redden tegen bijvoorbeeld Jon Jones of Evans. Bader gaat de top 5 wel halen als hij zo doorgaat.

MW:

1. Anderson Silva
2. Shields
3. Belfort
4. Sonnen
5. Hendo

De enige van dit rijtje die ook maar enigszins kansmaakt is Belfort. Laten we hopen dat dit gevecht er gaat komen. Shields en Sonnen zijn van die irritante vechters waar je maar lastig van kan winnen vandaar dat ze zo hoog staan. Ben er alleen geen fan van.

WW:

1. GSP
2. Shields
3. Fitch
4. Nick Diaz
5. Thiago Alves

De ww divisie word geregeerd door worstelaars. Laat dat nou net de zwakke plek van Diaz zijn. Jammer want zie hem graag winnen.

LW:

1. BJ Penn
2. Florian
3. Edgar
4. Melendez
5. Aoki

Als ik dit topic vorige maand had geopend was de kans zeer groot geweest dat ik Aoki op 1 zou zetten. Hij gaat het gewoon niet redden tegen al dat worstelgeweld. Edgar gaat de rematch tegen BJ niet winnen en ik schat Florian hoger in. Alvarez valt er net buiten.

Een dan als klap op de vuurpijl mijn p4p lijst.

1. Fedor
2. Shogun
3. GSP
4. Anderson Silva
5. Jose Aldo
6. Lyoto Machida
7. BJ Penn
8. Shields
9. Fitch
10. Lil Nog

Shogun heb ik op twee omdat hij in de lastigste division zit en al zijn losses of onterecht of door blessures kwamen. Anderson Silva heeft in mijn ogen nooit tegen een goede striker gestaan vandaar dat ik hem op 4 heb. De rest spreekt redelijk voor zich.

Judas
10th May 2010, 18:16
Nadat ik Lesnar op nr 2 zag staan, ben ik eigenlijk gestopt met lezen.

chief108
10th May 2010, 18:30
meh

TheHagueBoxer
10th May 2010, 18:33
Jon Jones boven rampage, rashad, tiago silva?? Hij heeft potentieel, maar nog niet genoeg toppers verslagen

En ik weet dat je een JDS nuthugger ben, maar schat Velazquez, Mir en Rogers toch wel wat hoger in

snip83
10th May 2010, 18:44

nadat ik Overeem op 5 zag stopte ik

Socra
10th May 2010, 19:11
Ben het er in grote lijnen wel mee eens. Zou Shields alleen nooit tussen die MW's zetten.

THE HAIROBSERVATOR
10th May 2010, 19:45
..ook hiero weer een heel mooi lijstje !!

Jahaaaa MMAli op 5 das toppie !!
Ik denk dat na volgende week ons Übereem op 7 of 6 staat in de
wereldwijd toonaangevende lijsten als die überhaupt bestaan !!
Moet hij natuurlijk eerst ff Brett trakteren op een geweldige knockout !!
GRTZX

Wiseguy
10th May 2010, 19:59

Ik heb een schijthekel aan Lesnar maar het is gewoon een monster waar je weinig tegen kan beginnen. Als hij bovenop je ligt heb je een probleem. Hij heeft de kracht om zich uit alle submissions te wringen en een fout zoals die tegen Mir zal hij niet meer zo snel maken.

Jon Jones boven rampage, rashad, tiago silva?? Hij heeft potentieel, maar nog niet genoeg toppers verslagen

En ik weet dat je een JDS nuthugger ben, maar schat Velazquez, Mir en Rogers toch wel wat hoger in

Thiago Silva vind ik overrated. Hij is overklast door Machida en zijn grootste winst is tegen Jardine. Hij is slechts een gatekeeper. Rampage en Rashad zijn taaie vechters maar geen uitzonderlijke talenten zoals Jones.

Ik heb JDS zo hoog staan omdat hij letterlijk dwars door elke tegenstander is gegaan die hij tegen is gekomen in de UFC. Het is idd nog even afwachten hoe hij zich gaat verdedigen op de grond maar aangezien hij bij blackhouse traint zie ik dat wel goedkomen.

nadat ik Overeem op 5 zag stopte ik

Overeem heeft zichzelf nog niet bewezen op HW, maar als je ziet hoe hij het in de K1 doet en hij ook nog eens een goede grondgame heeft zal hij zeker potten gaan breken.

Ben het er in grote lijnen wel mee eens. Zou Shields alleen nooit tussen die MW's zetten.

Shields heeft zicht op MW bewezen door Lawler, Mayhem en Hendo te verslaan. Dat zijn toch niet de minsten.

Socra
10th May 2010, 20:33
Shields heeft zicht op MW bewezen door Lawler, Mayhem en Hendo te verslaan. Dat zijn toch niet de minsten.

Niet de minsten, maar ook geen top.

Cote, Belcher, Maia, Leites, Marquardt...