PDA

View Full Version : Mike Tyson op zwart zaad

Kingster
9th May 2010, 18:38
AMSTERDAM - Voormalig bokser Mike Tyson verdiende in de ring maar liefst 300 miljoen dollar, maar zou geen cent meer te makken hebben.

Dit heeft Mike verteld aan de dames van het Amerikaanse praatprogramma The View. "Ik ben helemaal berooid", zegt de bokslegende. "Ik heb veel lol gehad. Het is gewoon snel gegaan."

Het ziet er gelukkig niet alleen maar somber uit. Mike krijgt een realityshow op de zender Animal Planet om de rekeningen te kunnen betalen. Mike zal in Brooklyn, New York, om zijn liefde voor (race)duiven worden gevolgd. "Ik ben gek op deze vogels."

pffff 300 miljoen er doorheen brassen. :D

Socra
9th May 2010, 18:41
Mook!

snip83
9th May 2010, 18:49
Mook!

dat dus

Judas
9th May 2010, 18:50
Klassieke Mook.

flip-mo
9th May 2010, 18:51
lets do it...........lets do it.........the mokiepokie........mokie mokie mokie pokie

roy s
9th May 2010, 19:43
AMSTERDAM - Voormalig bokser Mike Tyson verdiende in de ring maar liefst 300 miljoen dollar, maar zou geen cent meer te makken hebben.

Dit heeft Mike verteld aan de dames van het Amerikaanse praatprogramma The View. "Ik ben helemaal gemookt", zegt de bokslegende. "Ik heb veel lolz gehad. Het is gewoon snel gegaan."

Het ziet er gelukkig niet alleen maar somber uit. Mike krijgt een realityshow op de zender Animal Planet om de rekeningen te kunnen betalen. Mike zal in Brooklyn, New York, om zijn liefde voor (race)duiven worden gevolgd. "Ik ben gek op deze vogels."

pffff 300 miljoen er doorheen moken. :D
:laugh:

thefxr
9th May 2010, 19:48
hokie, mokie, pookie,hahah