View Full Version : bijna dood...
roy s
7th November 2009, 11:32
toen ik jong was, heel lang geleden in de geschiedenis, ben ik een keer of 8 op het nippertje aan de dood ontsnapt. Een gebeurtenis ga ik nu vertellen..
Mijn vrienden, tuig, en ik hadden een hut gebouwd van twee etages. wij zaten op de eerste verdieping en op een gegeven moment zei een van mijn vrienden 'zullen we de onderkant in de fik steken en kijken wat er dan gebeurt?' Ik was altijd voor een avontuurtje in dus zei 'ja tuurlijk..'
hahaha en toen kwamen we er ff niet zo snel uit, want de hut was echt goed in elkaar gezet...:D
welke gruwelijke ervaring heb jij gehad?
Jeru
7th November 2009, 11:37
Laatst was mijn kwark op en de winkels waren dicht.... dacht dat ik dood ging man.
missj
7th November 2009, 11:43
Laatst was mijn kwark op en de winkels waren dicht.... dacht dat ik dood ging man.
:D
Heb als 5 jarige kind,een leuke belevenis gehad.Die ikzelf niet meer kan herinneren.
Me ouders waren pas verhuist ,en overal lag rommel en spullen rond.
Missj had schijnbaar een spijker gevonden ,en tja ik dacht dat je die overal in kon steken...Opeens schijnt er een grote knal te horen zijn geweest,en rook kwam vrij...Toen me ouders kwamen kijken,was ik schijnbaar een paar meter door de woonkamer gevlogen...me haren waren recht op me hoofd en ik lag te kwalmen
En ik was passed out compleet....bleek dat ik een spijkertje in het stopcontact had gestoken...en tja heb dus wel een geluksengel op me schouder gehad ...want volgens de dokter moest ik dood zijn geweest
wilhelmus777
7th November 2009, 11:50
:D
Heb als 5 jarige kind,een leuke belevenis gehad.Die ikzelf niet meer kan herinneren.
Me ouders waren pas verhuist ,en overal lag rommel en spullen rond.
Missj had schijnbaar een spijker gevonden ,en tja ik dacht dat je die overal in kon steken...
ik dacht oh nee ! die stak een spijker in d'r 5 jarige kutje
maar gelukkig was het het stopcontact...
pffff...
missj
7th November 2009, 11:52
ik dacht oh nee ! die stak een spijker in d'r 5 jarige kutje
maar gelukkig was het het stopcontact...
pffff...
gelukkig wel ja:D:finger:
Jeru
7th November 2009, 11:55
Dat werkt toch andersom? Jongens stoppen toch hun spijkertje in het stopcontact?
missj
7th November 2009, 11:56
Dat werkt toch andersom? Jongens stoppen toch hun spijkertje in het stopcontact?
Normaal wel ja:laugh:
TOON
7th November 2009, 12:07
vroeger toen ik nog in vietnam vocht ben ik ooit gebeten door de two-step-snake, gelukkig heb ik daarna maar een step gezet...
AD!
7th November 2009, 12:25
vrouwen met spijkers....
is vragen om problemen.....missj
flip-mo
7th November 2009, 12:34
Ik heb ook nog wel een paar bijna doodervaringen...
Die beginnen bij mij vaak op vrijdagavond en op een zondagavond/maandagochtend kom ik vaak weer tot leven/ontwaak ik uit me coma
wilhelmus777
7th November 2009, 12:35
door mijn gulzigheid, meerdere malen bijna in voedsel gestikt
heb mezelf wel eens keihard op m'n borst zitten rammen om een stuk beschuit weer uit m'n luchtpijp te krijgen.
zo ben ik ook door anderen eens gered toen er een stuk wortel vastzat
FTW
7th November 2009, 12:54
Keer in coma geweest van te veel verschillende soorten xtc pillen in combinatie met speed.
I_LOVE_KNOCKOUTS
7th November 2009, 13:42
heb mezelf wel eens keihard op m'n borst zitten rammen om een stuk beschuit weer uit m'n luchtpijp te krijgen.
Hahaha, zijn daar ook filmpjes van? Net zo'n autist die zichzelf zit te beuken :p
Keer in coma geweest van te veel verschillende soorten xtc pillen in combinatie met speed.
Zo ken ik je weer! ;)
Muay Thai Elite
7th November 2009, 13:56
door mijn gulzigheid, meerdere malen bijna in voedsel gestikt
zo ben ik ook door anderen eens gered toen er een stuk wortel vastzat
Hahaha wat een fail.. Maar goed dat je er nog bent Wim!
Ik was een keer met vrienden in een maisveld aan het rondrennen, toen we ineens het geluid van een tractor hoorde. Ik raakte vervolgens de weg kwijt (welke kant moest ik op om uit die kutmais te komen) en toen ik eindelijk volledig in paniek uit die shit kwam reed dat ding daar met zo'n mais-verdelver (o.i.d.)
http://www.hei-heg-hoogeind.dse.nl/images/hhh/educatie/traktor%20mais%20mensen%20leende.jpg
Heb toen wel ff gedacht, damn, als ik daar in was gerend, was ik nu MTE-bolognese.
Kingster
7th November 2009, 14:00
Geen dood ervaring maar heb als klein mannetje ooit eens m`n vinger in een roltrap gestopt. Het gedeelte waar de zwarte "leunband" weer naar binnen ging.
Er was aardig wat paniek, heb er zelf niks aan overgehouden.
Stop niet snel meer mijn vingers ergens nog in :D
Muay Thai Elite
7th November 2009, 14:01
hahaha lol.. Bijna vingerdoodervaring.
I_LOVE_KNOCKOUTS
7th November 2009, 14:03
Ben 1 keer aan de dood (of op z'n minst een megazwaar ongeluk) ontsnapt op introductiekamp van de HBO.
We waren in Valkenburg op survival en moesten een takkeneind teruglopen vanaf het bos naar de tenten waar we sliepen. Een grote groep liep redelijk door en ik liep samen met een gozer (Michael) en 2 meiden er een stuk achter, waren een beetje aan het ouwehoeren. Op een gegeven moment liepen we langs een weiland waar wat pony's stonden. Die meiden vonden dat wel leuk en bleven daar even staan terwijl Michael en ik doorliepen. Iets daarna liepen we onder een viaduct door en precies toen we er onder vandaan kwam zagen we ineens een taxi snoeihard door de bocht onze kant op komen. We dachten al "wat rijdt die mongool hard" maar goed, wij liepen op het fietspad en hij reed gewoon op de weg. Totdat ie zag dat er wat asfalt los lag (leek wel grint)... Die kerel raakte ff in paniek, remde (domme lul) en verloor de macht over het stuur en de auto. Hij spinde en kwam echt recht op Michael en mij af, met zeker nog 80 km/u. Omdat we in die korte beslissingstijd niet goed konden zien waar ie terecht zou komen, leek vooruit of achteruit rennen ons geen optie. Echt in een 'split second' renden we de schuine kant van het viaduct op en terwijl we half strompelend, half klimmend een wand van gras probeerden op te klimmen, hoorden we achter/onder ons twee enorme knallen! De taxi raakte eerst met de voorkant de schuine kant van het viaduct en sloeg toen door en raakte het met de achterkant. Toen ie stil stond, stond ie dus met de neus naar de kant waar ie vandaan kwam.
Die grote groep voor ons kwam er meteen aan rennen omdat ze het zagen gebeuren. Gelukkig liepen wij daar maar met z'n 2-en want als daar de hele groep liep, kom je veel minder snel weg, zeker als iedereen in paniek een andere kant op wil en elkaar in de weg loopt.
Michael en ik dachten dat die auto wel een meter of 2 onder ons het gras raakte, maar wij keken op dat moment alleen maar in de richting van waar we heen renden. De 2 meiden die eerder bij dat weiland stonden en dus een stukje achter ons liepen zeiden dat het echt maar een haartje scheelde of we waren vol geraakt, en die stonden helemaal te shaken haha.
Ik had toen direct niet echt nagedacht over wat er gebeurde want die taxichauffeur kwam z'n auto uit (hij zag lijkbleek) en het eerste wat ie zei, was "Oh kut, m'n auto!". Ik zei "Ja hoor, met ons is ook alles goed".
Geloof dat daarna een docent nog met die kerel heeft staan lullen maar iedereen van die groep vroeg wel heel bezorgd hoe het met ons was. Maar ja, we hadden niks en we waren er daardoor heel nuchter onder. Dat vond iedereen maar vreemd haha. Dus iets later waren we "die 2 jongens die bijna doodgereden waren" haha.
I_LOVE_KNOCKOUTS
7th November 2009, 14:05
Hahaha wat een fail.. Maar goed dat je er nog bent Wim!
Ik was een keer met vrienden in een maisveld aan het rondrennen, toen we ineens het geluid van een tractor hoorde. Ik raakte vervolgens de weg kwijt (welke kant moest ik op om uit die kutmais te komen) en toen ik eindelijk volledig in paniek uit die shit kwam reed dat ding daar met zo'n mais-verdelver (o.i.d.)
http://www.hei-heg-hoogeind.dse.nl/images/hhh/educatie/traktor%20mais%20mensen%20leende.jpg
Heb toen wel ff gedacht, damn, als ik daar in was gerend, was ik nu MTE-bolognese.
Zo de tering, dan raak je idd wel ff goed in paniek! En zeker omdat je zo'n ding niet ziet door het hoge mais en alleen maar hoort. Beangstigende gedachte!
poNji
7th November 2009, 14:25
Ik had toen ik 3 was een mier dood gedrukt, en hij bleef nog wat stuiptrekkingen hebben. Dus ik ren naar me moeder "KIJK MAMA HIJ ZWAAIT NAAR ME!". Toen ze me dit vertelde toen ik ouder was ging ik bijna dood van het lachen, was heel dicht bij de dood.
Muay Thai Elite
7th November 2009, 14:30
Zo de tering, dan raak je idd wel ff goed in paniek! En zeker omdat je zo'n ding niet ziet door het hoge mais en alleen maar hoort. Beangstigende gedachte!
x2 ja.. Gelukkig ben ik er nog, he? ;)
poNji
7th November 2009, 14:37
Ik heb ook nog wel een paar bijna doodervaringen...
Die beginnen bij mij vaak op vrijdagavond en op een zondagavond/maandagochtend kom ik vaak weer tot leven/ontwaak ik uit me coma
Ik had juist verwacht dat de maandag morgen een bijna dood ervaring zou zijn.. "KUT! Weer aan het werk.."
I_LOVE_KNOCKOUTS
7th November 2009, 14:44
x2 ja.. Gelukkig ben ik er nog, he? ;)
Ik had je hier niet willen missen gozer! ;)
Pipo de Cliniclown
7th November 2009, 17:01
Ben een aantal jaar geleden overvallen in Buenos Aires. Mesje op de strot. Agressief Spaanssprekend type en ome Pipo die geen woord Spaans lult. Dan voel je je kut. Vooral omdat ik geen geld bij me had.
___RZA___
7th November 2009, 17:11
Vorige week vrijdag nog een leuk voorvalletje gehad...
Maand of wat geleden me auto weggebracht voor APK en beurtje... Moest oa twee nieuwe voorbanden hebben... Verder weinig bijzonders en had de auto al weer snel terug...
Rij ik afgelopen week op de snelweg van me werk naar huis, begint die auto toch een herrie te maken en te trillen... Blijkt dat me linker voorwiel enkelt handvast was gedraaid en dat me wiel dus los onder de auto hing, gelukkig niet eraf gekomen anders was het toch minder prettig geweest...
missj
7th November 2009, 17:15
Vorige week vrijdag nog een leuk voorvalletje gehad...
Maand of wat geleden me auto weggebracht voor APK en beurtje... Moest oa twee nieuwe voorbanden hebben... Verder weinig bijzonders en had de auto al weer snel terug...
Rij ik afgelopen week op de snelweg van me werk naar huis, begint die auto toch een herrie te maken en te trillen... Blijkt dat me linker voorwiel enkelt handvast was gedraaid en dat me wiel dus los onder de auto hing, gelukkig niet eraf gekomen anders was het toch minder prettig geweest...
Inderdaad flink geluk gehad zeg....stel eens voor, met flink wat gas op de autobaan......
chief108
7th November 2009, 17:28
Ik had juist verwacht dat de maandag morgen een bijna dood ervaring zou zijn.. "KUT! Weer aan het werk.."
da's een "fuck I'm still alive" ervaring
meestal gevolgd door een "volgend weekend beter" gedachte en een "hoe kom ik deze week weer door" depressie
Mokie14
7th November 2009, 18:39
hahahahahah
Dierenamerbulance
7th November 2009, 21:10
een keer beina een morbark versnipperaar ingetrokken..
natuurlijk alle veiligheden eraf gehaald "want dat is alleen maar irritant"
toen haakte een tak achter mijn vest.. ik hing dus ongeveer 20 cm van de inlaat af toen mijn vest scheurde en opgevreten werd..
zoon apperaat dus...
http://www.threelakestruck.com/images/miscellaneous/Morbark%202400XL%20(4).JPG
http://www.youtube.com/watch?v=hReLjfqWgt8
het was trouwens het zwaarste model met 4 wielen dus
roy s
7th November 2009, 21:21
een keer beina een morbark versnipperaar ingetrokken..
natuurlijk alle veiligheden eraf gehaald "want dat is alleen maar irritant"
toen haakte een tak achter mijn vest.. ik hing dus ongeveer 20 cm van de inlaat af toen mijn vest scheurde en opgevreten werd..
zoon apperaat dus...
het was trouwens het zwaarste model met 4 wielen dus
...mazzel gehad:jason:
Flamingo
7th November 2009, 23:34
ik reed 240/250 op mijn motor, toen een busje vanaf de invoegstrook, niet 1, maar 2 rijbanen naar links ging. (op een verder lege weg....) Op het allerlaatste moment begon hij terug naar rechts te gaan, waardoor ik er met zon 5 cm ruimte links naschoot. Busje reed net 80. Ik dacht letterlijk. " So, nu ga ik dus dood" . Gelukkig had ik het mis. De motor heb ik er ondertussen uitgedaan, ik kan me toch niet inhouden en rustig rijden.
chief108
7th November 2009, 23:54
LOL...
doet me denken aan mijn rijexamen op de motor
het was mistig en het had licht gevroren
reed op 80 KM weggetje en er reden 2 auto's voor me
besloot de eerste ineens dat hij linksaf wou slaan naar een woonhuis toe
ging vol op de rem want er kwamen tegenliggers aan
auto erachter...
nog harder remmen
en daar kwam ik aan
moest vol in de ijzers
motor gleed zo onder me reet weg
en ik...
gleed zo over de middenstreep over de weg
langs de stilstaande auto's
en vlak langs de auto's die ons tegemoet kwamen
op 1 of andere manier heb ik niets geraakt
en kon ik gewoon weer opstaan
maar die motor...
zat om een boom
met voor en achterwiel die elkaar aanraakten
I_LOVE_KNOCKOUTS
8th November 2009, 06:28
Doet me denken aan afgelopen vakantie in Thailand (Chief, fuck jouw sig!).
Lekker op je korte broekie en t-shirtje en slippertjes zonder helm met 100 km/u op de scooter een stukkie touren. Ik wilde even een auto inhalen. Zag wel dat er een tegenligger aankwam, maar die was er nog lang niet toen ik besloot in te halen. De tegenligger reed echter een stukje harder dan ik dacht en beide heren reden ook redelijk dichtbij de middenstreep. Op het moment dat ik de auto voor me in ging halen, was die tegenligger er ook al en zo ging ik op volle snelheid precies tussen die auto en vrachtwagen door met aan beide kanten echt HEEEEL weinig ruimte! Dat was ook wel even een klein schrikmomentje dat anders af had kunnen lopen.
Bob de Rooij
8th November 2009, 07:18
Toen ik een jaar of 10 was ,kwam ik met mijn crossfietsje ( zie ook topic 'illegale bezittingen ) na een spectaculaire cross sessie het bos uit gereden en kwam er van links uit de straat een rode mercedes aangestormd.
Ondanks mijn vermoeide beentjes van het crossen is het me toch gelukt ( vraag me niet hoe ) om van mijn fietsje af te springen op de moterkap van de hevig remmende mercedes.
Brutaal als ik was vroeg ik waarom hij zo kwam aanstormen, ik kwam immers van rechts.
Antwoord ie : 'Ja anders wordt de friet koud....' DE LUL!
Owja en mijn crossfietsje heeft het niet overleefd, R.I.P.
Fr3ddy
8th November 2009, 11:20
Deze zomer bijna overleden op de Italiaanse snelweg....
Barb?
barbara
8th November 2009, 11:21
Goh, klinkt heftig...Ik heb alleen ooit een miniscuul aanrijdinkje gehad in Italië...
roy s
8th November 2009, 12:19
Deze zomer bijna overleden op de Italiaanse snelweg....
Barb?
aansteller..
Vitor Belfort
8th November 2009, 12:53
LOL...
doet me denken aan mijn rijexamen op de motor
het was mistig en het had licht gevroren
reed op 80 KM weggetje en er reden 2 auto's voor me
besloot de eerste ineens dat hij linksaf wou slaan naar een woonhuis toe
ging vol op de rem want er kwamen tegenliggers aan
auto erachter...
nog harder remmen
en daar kwam ik aan
moest vol in de ijzers
motor gleed zo onder me reet weg
en ik...
gleed zo over de middenstreep over de weg
langs de stilstaande auto's
en vlak langs de auto's die ons tegemoet kwamen
op 1 of andere manier heb ik niets geraakt
en kon ik gewoon weer opstaan
maar die motor...
zat om een boom
met voor en achterwiel die elkaar aanraakten
rijbewijs gehaald toen?:whistling:
O11
8th November 2009, 13:03
Goh, klinkt heftig...Ik heb alleen ooit een miniscuul aanrijdinkje gehad in Italië...
Briljant vrouwmens dat je d'r rondloopt.:laugh:
chief108
8th November 2009, 15:56
nee maar was ook niet gezakt :laugh:
want ik kon mijn examen niet afmaken....
Mokie14
8th November 2009, 16:20
hahaha doet me denken aandeze:
http://www.youtube.com/watch?v=0LVjQDNkVlM
Mokie14
8th November 2009, 16:56
Ik ben een keer met mn veel te veel opgevoerde scootertje onder een vrachtwagen gegleden had t ff niet gezien dat ie rechtsaf wilden slaan.
In de ziekenwagen kreeg ik te horen dat mischien mijn mild wel gescheurd kon zijn,
na mijn vraag of ik dan dood ga als het zo is kreeg ik het bevrijdende antwoord.
Nee hoor jongen het sporten zal je wel meer moeten laten en je zal een paar beperkingen krijgen verder niks.
Ik was gvd 17 dan wil je dat niet horen jah ik zou zaterdags weer gaan stappen.
Moest wel een nachtje blijven en toen ik smorgens wakker werd met aardig wat pijn en een blauwe zij,
keek ik in de ogen van een verschrikkelijk lekkere nurse oeff
en wat doet deze klootzak na de vraag van dr "hoe gaan we het doen met wassen meneer"???
ow dat lukt me wel hoor
aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!:an gry::wtf::angry::bash::bash::slap::swear::smash::b oos::blush::cry2::cry::cripple::crying:
heb het de jaren daarna met mezelf wel aardig goed weten te maken:thup:
roy s
8th November 2009, 17:06
"....Moest wel een nachtje blijven en toen ik smorgens wakker werd met aardig wat pijn en een blauwe zij,
keek ik in de ogen van een verschrikkelijk lekkere nurse oeff
en wat doet deze klootzak na de vraag van dr "hoe gaan we het doen met wassen meneer"???
ow dat lukt me wel hoor...."
daar zou ik nou dood van gaan:laugh:
Mokie14
8th November 2009, 17:09
hahaha ik ging dwars door het bed en de grond he echt
Muay Thai Elite
9th November 2009, 00:29
Wtf, jullie verhalen heersen echt.. Dit forum is echt op het nippertje tot stand gekomen, als ik het zo lees :D
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 01:08
Toen ik een jaar of 10 was ,kwam ik met mijn crossfietsje ( zie ook topic 'illegale bezittingen ) na een spectaculaire cross sessie het bos uit gereden en kwam er van links uit de straat een rode mercedes aangestormd.
Ondanks mijn vermoeide beentjes van het crossen is het me toch gelukt ( vraag me niet hoe ) om van mijn fietsje af te springen op de moterkap van de hevig remmende mercedes.
Brutaal als ik was vroeg ik waarom hij zo kwam aanstormen, ik kwam immers van rechts.
Antwoord ie : 'Ja anders wordt de friet koud....' DE LUL!
Owja en mijn crossfietsje heeft het niet overleefd, R.I.P.
Eerlijk is eerlijk, hij had wel zo ongeveer de beste reden die je kon bedenken.
Alhoewel dat voor Chief zou zijn "Ja, anders wordt mn bier warm".
LMAO!
d4nd3l10n
9th November 2009, 01:12
Ben toen ik 9 was verzopen in het kanaal achter ons huis. Gereanimeerd maar kwam niet bij. In het ziekenhuis hebben ze me per ongeluk van de brancard laten vallen en toen kwam ik hevig schokkend weer bij. In totaal heeft m'n hart bijna 4 minuten stil gestaan.
Op m'n 13e van de halfpipe geflikkerd. 2 dagen in coma gelegen.
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 01:16
We have a winner!
Muay Thai Elite
9th November 2009, 01:17
Ben toen ik 9 was verzopen in het kanaal achter ons huis. Gereanimeerd maar kwam niet bij. In het ziekenhuis hebben ze me per ongeluk van de brancard laten vallen en toen kwam ik hevig schokkend weer bij. In totaal heeft m'n hart bijna 4 minuten stil gestaan.
Op m'n 13e van de halfpipe geflikkerd. 2 dagen in coma gelegen.
:eek: heilige schijt. Is dit echt of een beetje aangedikt? Want 4 min. geen bloed naar je hersens is toch permanente schade?
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 01:18
Want 4 min. geen bloed naar je hersens is toch permanente schade?
Ja, dus waarom vraag je je nog af of het waargebeurd is?
(sorry Yara, geintje)
d4nd3l10n
9th November 2009, 01:18
nope niet aangedikt. heeft nog in een vakblad gestaan en ik hang nog bij de dokter ingelijst in de wachtkamer (van die verdrinking)
d4nd3l10n
9th November 2009, 01:19
Ja, dus waarom vraag je je nog af of het waargebeurd is?
(sorry Yara, geintje)
heheheheh laat ik het zo zeggen, het verklaart wel eens wat ja :D
Muay Thai Elite
9th November 2009, 01:21
hahaha, ILKO is scherp vannacht..
Maareh, damn Dandi, harde shit. Nu geloof je zeker in god enzo?
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 01:25
Heftig verhaal zeg, niet normaal! Kun je dat stukkie bij de dokter niet ff scannen? Of ben ik dan teveel ramptoerist?
Je hebt wel echt geluk gehad zeg!
d4nd3l10n
9th November 2009, 01:31
yup ik geloof net zoveel in god als jij. Fuck ik was negen man, daar denk je echt niet over na. Je wilt alleen asap naar huis om weer met je vriendjes te chillen.
Ik zal kijken of ik dat stuk ergens kan vinden online. Anders moet ik bij m'n moeder in dozen in de kelder gaan spitten.
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 01:33
Dozen in de kelder van je moeder? Geinig, verdient ze er ook wat aan?
Maar zou vet zijn als je dat ff opduikelt man!
d4nd3l10n
9th November 2009, 01:39
LOL! Nee was het maar zo'n feest! Maar als je nog een paar vrouwtjes kent die we daar onder kunnen brengen dan hoor ik het graag. Ik regel de matrassen wel.
Heb net ff gecheckt maar kan het online nergens vinden. Zal toch ff de dozen bij m'n moeder moeten checken... :laugh:
Muay Thai Elite
9th November 2009, 01:41
Dat zou je erg veel kwarks opleveren, dat is ongetwijfeld!
En dat is natuurlijk de beste reden om de moeite te doen Dandi ;)
d4nd3l10n
9th November 2009, 01:48
People from the interwebz are putting pressure on me.. Arrghh can't take it anymore! *TWEEK*
Maar ik zal voor jullie zoeken...
chief108
9th November 2009, 08:02
P44rd3bl03m is toch wel de winnaar ja :p
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 11:03
LOL! Nee was het maar zo'n feest! Maar als je nog een paar vrouwtjes kent die we daar onder kunnen brengen dan hoor ik het graag. Ik regel de matrassen wel.
Heb net ff gecheckt maar kan het online nergens vinden. Zal toch ff de dozen bij m'n moeder moeten checken... :laugh:
Nee, ben 'n beetje uit die handel. Moet je niet te lang doen joh.
Check jij maar ff een keer die dozen. Als je ze leeghaalt, kun je ze daarna weer vullen met kwarks van je forumbroeders.
Mephisto
9th November 2009, 12:59
toen ik jong was, heel lang geleden in de geschiedenis, ben ik een keer of 8 op het nippertje aan de dood ontsnapt. Een gebeurtenis ga ik nu vertellen..
Mijn vrienden, tuig, en ik hadden een hut gebouwd van twee etages. wij zaten op de eerste verdieping en op een gegeven moment zei een van mijn vrienden 'zullen we de onderkant in de fik steken en kijken wat er dan gebeurt?' Ik was altijd voor een avontuurtje in dus zei 'ja tuurlijk..'
hahaha en toen kwamen we er ff niet zo snel uit, want de hut was echt goed in elkaar gezet...:D
welke gruwelijke ervaring heb jij gehad?
ik deed hetzelfde met de schuur thuis toen ik 14 was.. helaas was ik wat minder gelukkig.. meer dan 20% derdegraads verbrand, de rest tweede graads, 7 weken (en het gebeurde op de dag dat de zomervakantie was begonnen) ziekenhuis en 2 jaar revalidatie en de scars to prove it...:angry:
Mephisto
9th November 2009, 13:03
... en ik hang nog bij de dokter ingelijst in de wachtkamer
en af en toe mag je d'r even uit om hier te posten, schappelijke kerel die dokter van jou ;)
chief108
9th November 2009, 13:53
ik deed hetzelfde met de schuur thuis toen ik 14 was.. helaas was ik wat minder gelukkig.. meer dan 20% derdegraads verbrand, de rest tweede graads, 7 weken (en het gebeurde op de dag dat de zomervakantie was begonnen) ziekenhuis en 2 jaar revalidatie en de scars to prove it...:angry:
zoiets dus? (http://www.chief108.com/showthread.php?t=51)
Mephisto
9th November 2009, 13:58
lol, die heb ik nog niet eerder gehoord:rotflmao:
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 14:02
Mephisto is niet de Forum-Benny maar de Forum-Freddie.
chief108
9th November 2009, 14:14
lol, die heb ik nog niet eerder gehoord:rotflmao:
lag te erg voor de hand hè? :)
Mephisto
9th November 2009, 14:32
Mephisto is niet de Forum-Benny maar de Forum-Freddie.
I lol'd...
ff serieus, ben er uiteindelijk goed vanaf gekomen. Ik heb een literfles wasbenzine laten exploderen terwijl ik er bijna bovenop stond, gelukkig had ik een 100% polyesther trui aan (die vreet zich gelijk overal in) en stroopte ik het vel van mijn gehele linkerarm toen ik die enigszins in paniek uittrok (het kreng bleef branden). Wonderwel was ik in mijn gezicht alleen tweedegraads verbrand (was al lelijk van mezelf) en hebben mijn longen geen schade opgelopen.
Toen ik de schuur uit kwam rennen stond er een buurjongetje te kijken die 32 jaar na dato nog steeds bij een psychiater loopt, ik stak 6 maanden later de keuken in de fik :D
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 14:45
Ben je er nog goed vanaf gekomen ouwe!
chief108
9th November 2009, 14:54
I lol'd...
ff serieus, ben er uiteindelijk goed vanaf gekomen. Ik heb een literfles wasbenzine laten exploderen terwijl ik er bijna bovenop stond, gelukkig had ik een 100% polyesther trui aan (die vreet zich gelijk overal in) en stroopte ik het vel van mijn gehele linkerarm toen ik die enigszins in paniek uittrok (het kreng bleef branden). Wonderwel was ik in mijn gezicht alleen tweedegraads verbrand (was al lelijk van mezelf) en hebben mijn longen geen schade opgelopen.
foto van gevonden....
http://www.e-imagesite.com/Files2/fire055154984.jpg
Toen ik de schuur uit kwam rennen stond er een buurjongetje te kijken die 32 jaar na dato nog steeds bij een psychiater loopt, ik stak 6 maanden later de keuken in de fik :D
hahaha...
now I LOL'd :laugh:
Mephisto
9th November 2009, 14:56
he's doing it wrong!
edit: LMAO @ die held die de brandende dude nakijkt van; "WTF, dat doet 'ie anders nooit"
Pipo de Cliniclown
9th November 2009, 16:42
Pics or....
Mephisto
9th November 2009, 16:59
Pics or....
sorry man, toen 't gebeurde had ik juist m'n camera niet bij :D
hier sta ik ergens tussen, als je goed kijkt :D
http://www.youtube.com/watch?v=gBbaH3CIVTc
Bob de Rooij
9th November 2009, 18:34
Eerlijk is eerlijk, hij had wel zo ongeveer de beste reden die je kon bedenken!
Klopt!
Maar ik was wel mijn crossfietsje kwijt... :eek:
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.