PDA

View Full Version : [ Boxing ]vanavond Valuev vs Haye

wilhelmus777
7th November 2009, 11:14
ik hoop dat die neanderthaler eindelijk eens een keer flink klappen krijgt
Haye is wel de man met een k.o punch (23 gevechten 22W 21 k.o.'s (!) )
Maar lijkt wat licht t.o.v. Valuev
waarschijnlijk wordt het wel uitgezonden op de duitse zender

hier een hightlight van Haye

http://www.youtube.com/watch?v=sORAvCv1Yj0

en hier het oermens Valuev:

http://www.boxnews.com.ua/photos/293/Nikolai-Valuev86.jpg

Kebal
7th November 2009, 11:17
ja iets van 2215 geloof ik op de Duitse tv...
Bij elke partij van Valuev hoop ik weer dat er iets gebeurt, het liefst dat hij neer gaat... na 5 rondes hoop ik alleen nog maar dat Valuev tenminste iets doet... Na 7 rondes maakt het me niet uit, als er maar iemand een einde aan de partij maakt...
maar zal toch maar weer kijken, met Holyfield was het nog wel te pruimen, hoop dat Haye een beetje heeft opgelet toen...

missj
7th November 2009, 11:19
Ja komt op de duitse tv ik meen ARD of ZDF...ben zelf geen fan van die Valium...maar meschien kan het wat interresants worden...ik zal het in elk geval opnemen...

wilhelmus777
7th November 2009, 11:25
kijk dan hoe lelijk die gast is...

http://www.sme.sk/cdata/2441756/fakturant.jpg

LOL @ Valium...

missj
7th November 2009, 11:27
kijk dan hoe lelijk die gast is...

http://www.sme.sk/cdata/2441756/fakturant.jpg

LOL @ Valium...

hahahaha

Kebal
7th November 2009, 11:27
hij eet ook niet voor niets 5 kilo vlees per dag

wilhelmus777
7th November 2009, 11:30
echt ??

Kebal
7th November 2009, 11:36
stond vroeger op wikipedia, nu is dat vervangen door dat verhaal dat hij ruzie had me een of andere portier...
volgens mij was het maar 3 kilo, maar toch, hij eet allerlei vleessoorten, als het maar bij zijn aardappels past

missj
7th November 2009, 12:17
stond vroeger op wikipedia, nu is dat vervangen door dat verhaal dat hij ruzie had me een of andere portier...
volgens mij was het maar 3 kilo, maar toch, hij eet allerlei vleessoorten, als het maar bij zijn aardappels past

Volgens mij is die gewoon lelijk geboren

Kebal
7th November 2009, 12:19
dan kun je het beste maar gewoon gaan boksen

hoop het beste voor Haye vanavond

chief108
7th November 2009, 16:27
that's one ugly motherfucker...

Judas
7th November 2009, 16:36

Z'n hoofd lijkt ook op een gepofte aardappel... Idd one ugly mofo.

TheHagueBoxer
7th November 2009, 18:51
hij lijkt op mijn ex

Kebal
7th November 2009, 19:02
zag op CNN dat Haye belooft om hem ko te slaan, de fans van Haye zijn bang dat ie teveel met praten bezig is terwijl Valuev traint/eet...

Kebal
7th November 2009, 22:30
voor diegene die niks met duitse tv hebben, is ook op justin.tv
onder andere dit kanaal met de Engelse uitzending:
http://nl.justin.tv/emmatv25

missj
7th November 2009, 22:39
Thanks had al net gekeken om het op te nemen,maar zie toch niks op de duitse tv...

FTW
8th November 2009, 00:22
Afgetekende overwinning voor Haye. Valuev wankelde in de laatste ronde een fractie van een seconde maar hervond zich. Ik vond het een saaie pot maar misschien dat een echte boks liefhebber er wild van wordt?

Kebal
8th November 2009, 00:36
word nooit echt wild van een partij met Valuev, en als ze niet saai zijn is dat al mooi meegenomen... was blij dat Haye het zo oploste en niet te zwaar werd geraakt door een verdwaalde stoot, nu kunnen we weer verder in ieder geval...
was toch wel behoorlijk wild toen Valuev wankelde, zou het hem nog bijna lukken ook die KO

missj
8th November 2009, 00:39
word nooit echt wild van een partij met Valuev, en als ze niet saai zijn is dat al mooi meegenomen... was blij dat Haye het zo oploste en niet te zwaar werd geraakt door een verdwaalde stoot, nu kunnen we weer verder in ieder geval...
was toch wel behoorlijk wild toen Valuev wankelde, zou het hem nog bijna lukken ook die KO

Nee ik ook niet...
Ik val bijna altyd in slaap van zijn partijen..vandaar dat ik hem ook valium noem:laugh:vanplaats Valuev.....
Kijk altyd graag boksen,maar laaste tyden wat minder...vond het vroeger toch meer interresant

FTW
8th November 2009, 00:46
Haye loste het lengte verschil inderdaad goed op. Valuev heeft een hoop bij te schaven.

wilhelmus777
8th November 2009, 10:16
Nee ik ook niet...
Ik val bijna altyd in slaap van zijn partijen..vandaar dat ik hem ook valium noem:laugh:vanplaats Valuev.....
Kijk altyd graag boksen,maar laaste tyden wat minder...vond het vroeger toch meer interresant

volgende week pacquiao vs cotto

dat kan niet anders dan vuurwerk worden !

pacquiao is favoriet bij de bookies

Kebal
8th November 2009, 12:05
dat wordt idd weer een heel ander verhaal..
denk dat Valuev nog wel meekan trouwens, viel me wel op hoeveel stoten hij heeft gegeven, flink wat meer dan Haye

TheHagueBoxer
8th November 2009, 16:42
netjes gedaan door Haye, hij had hem denk ik nog KO kunnen slaan ook in de laatste ronde...

wel saai gevecht idd maargoed Haye had niet heel veel andere keus, verstandig gebokst met een mooie laatste ronde

denk dat de heavyweight divisie weer wat interresanter geworden is nu Haye WBA kampioen is geworden.

en hopelijk hoef ik valuev nooit meer te zien vechten :sleep: