View Full Version : Mogelijke halve finale WGP
snip83
6th November 2009, 12:17
De meest vanzelfsprekende halve finale
in poule A zal tussen Hari vs Overeem gaan.
Wie denken jullie?
Ik hoop dat Badr een tactiek a là Schilt er ingooit
Maar ik denk dat hij heel bekeken zal blijven vechten
chief108
6th November 2009, 12:25
zal er idd om spannen
ik gun het Hari dubbel en dwars
maar die Overeem vocht echt goed zijn laatste partij
als hij in de finals ook zo staat te knokken...
nou dan weet ik het nog niet hoor
dan maakt hij echt een goede kans om champ te worden
Donjopie
6th November 2009, 12:38
Ali is heel moeilijk te bevechten....
Hij heeft niet de stijl waar ik van hou ( heeft badr weer wel ) maar ik denk dat hij een goede kans maakt als hij net zo vecht als de afgelopen potjes
Kebal
6th November 2009, 16:39
denk dat het lengtevoordeel met zijn snelheid Hari het overwicht geven, zag Overeem namelijk best veel missen, ook tegen Aerts als deze wat sneller bezig ging, die was alleen op veel momenten te langzaam...
Hari is trouwens slim genoeg met rematches dus ga voor Hari als winnaar
Bob de Rooij
6th November 2009, 17:44
Weet trouwens iemand wanneer de K-1 finale op tv wordt uitgezonden?
Net zoals bij de Final 16 diezelfde avond nog?
flip-mo
6th November 2009, 17:46
bob...interwebz ... .
Bob de Rooij
6th November 2009, 17:50
Ja bopper ik ken het nergens vinden..
flip-mo
6th November 2009, 17:51
die dag gewoon op fc108 kijken en dan zal je vast wel een live-link vinden om het te kijken
Harlem
6th November 2009, 22:06
De meest vanzelfsprekende halve finale
in poule A zal tussen Hari vs Overeem gaan.
Wie denken jullie?
Ik hoop dat Badr een tactiek a là Schilt er ingooit
Maar ik denk dat hij heel bekeken zal blijven vechten
Hoe deze partij gaat worden zal uiteraard ook afhangen van hoe Ali uit de strijd komt met Texeira. Ik hoop echt dat Texeira hem al flink zal beschadigen met lowkicks. Dan kan Badr het zo afmaken.
I_LOVE_KNOCKOUTS
7th November 2009, 14:42
Ik denk dat Badr gewoon op snelheid en beweeglijkheid moet vechten. Veel om Ali heen draaien, in en uit bewegen en hard toeslaan met jabs en lowkicks.
Volgens mij zijn de rematches van Badr altijd in zijn voordeel afgelopen (Leko, Graham, Karaev).
el Bastardo
7th November 2009, 14:48
Denk dat beide redelijk ongeschonden uit de eerste partij komen. Badr zal zich niet meer zo laten verrassen, maar ik vond Ali er alweer stukken beter uitzien tegen Aerts dan tegen Badr en Bonjasky. Ik gun de winnaar van deze partij iig de titel ook, wie het ook mag zijn.
Hoop wederom op Ali, maar hij mag het best wat spannender maken dan de 1e keer.
I_LOVE_KNOCKOUTS
7th November 2009, 14:52
Een vriend van me zegt dat Badr alle drie z'n tegenstanders bij wijze van spreken vermoordt in de ring. Ik ben daar niet zo overtuigd van (hoop en denk wel dat ie wint, maar kost wel enige moeite) maar dat was ik ook niet toen diezelfde persoon zei dat Badr Aerts compleet zou slopen. Maar goed, toen had hij het 100% goed, en als ie het nu weer heeft, zie ik hem als de kickboksprofeet van ons land ;)
TheHagueBoxer
7th November 2009, 14:56
Ik denk dat Badr gewoon op snelheid en beweeglijkheid moet vechten. Veel om Ali heen draaien, in en uit bewegen en hard toeslaan met jabs en lowkicks.
Volgens mij zijn de rematches van Badr altijd in zijn voordeel afgelopen (Leko, Graham, Karaev).
van Remy verloor hij wel 2x (even los van op wat voor manier)
Tyler_Durden
7th November 2009, 14:57
Een vriend van me de kickboksprofeet van ons land ;)
Ik heb jou gister daar helemaal niet over gesproken.....:whistling:
:laugh:
I_LOVE_KNOCKOUTS
7th November 2009, 14:57
van Remy verloor hij wel 2x (even los van op wat voor manier)
Verrek ja, daar heb je gelijk!
I_LOVE_KNOCKOUTS
7th November 2009, 14:58
de kickboksprofeet van ons land ;)[/QUOTE]
Ik heb jou gister daar helemaal niet over gesproken.....:whistling:
:laugh:[/QUOTE]
Hey, een gevalletje grootheidswaanzin :p
Sorry gozer, had 't niet over jou haha.
snip83
7th November 2009, 16:06
ik deel de mening van die profeet, badr heeft ook wat gewicht gemaakt en op goede snelheid gebleven, ik zeg badr wint alle 3 de partijen op km partijen
roy s
7th November 2009, 16:13
Ik denk ook dat Badr 3x badreven gaat slopen..
maar ik heb altijd zo'n schijtscenario in mijn achterhoofd
Derek Ogilvie
7th November 2009, 16:18
Op de 1 of andere manier ben ik deze GP groot fan van Overeem. Ik gun het hem.
snip83
7th November 2009, 17:59
Op de 1 of andere manier ben ik deze GP groot fan van Overeem. Ik gun het hem.
ik niet ik hoop dat badr hem keihard KO'T
Harlem
8th November 2009, 21:37
Een vriend van me zegt dat Badr alle drie z'n tegenstanders bij wijze van spreken vermoordt in de ring. Ik ben daar niet zo overtuigd van (hoop en denk wel dat ie wint, maar kost wel enige moeite) maar dat was ik ook niet toen diezelfde persoon zei dat Badr Aerts compleet zou slopen. Maar goed, toen had hij het 100% goed, en als ie het nu weer heeft, zie ik hem als de kickboksprofeet van ons land ;)
Laten we hopen dat die profeet van jou gelijk heeft. Zou het echt heerlijk vinden als hij alle drie de GG vechters (wat het wel zal worden) keihard KO'd!
Ben wel benieuwd wie deze 'profeet' is dan ILKO :whistling:
d4nd3l10n
8th November 2009, 23:06
Ik blijf erbij.. Door toeval, geluk en blessures wordt Bonjasky de winnaar..
Hoop op Badr maarja......
Derek Ogilvie
9th November 2009, 00:45
Ik blijf erbij.. Door toeval, geluk en blessures wordt Bonjasky de winnaar..
Hoop op Badr maarja......
Dat zou best nog eens kunnen ja.. Hij is wel de slimste van het hele stel.
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 00:53
Laten we hopen dat die profeet van jou gelijk heeft. Zou het echt heerlijk vinden als hij alle drie de GG vechters (wat het wel zal worden) keihard KO'd!
Ben wel benieuwd wie deze 'profeet' is dan ILKO :whistling:
Die kerel ken je niet. Moet je ook niet willen kennen joh. Behalve dat waar ik een paar posts geleden over schreef kraamt ie meestal alleen maar onzin uit. Hij denkt ook dat ie heel wat is in het kickbokswereldje :p
Welkom trouwens gozer! :thup:
d4nd3l10n
9th November 2009, 00:59
Dat zou best nog eens kunnen ja.. Hij is wel de slimste van het hele stel.
Ja hij heeft de meeste hersencellen over. De rest loopt te huilen over z'n vechtstijl terwijl hij toernooien wint en doekoe pakt.
Echte warrior? Nee. Slimmer dan de gemiddelde K-1 vechter. Hell yeah
Derek Ogilvie
9th November 2009, 01:10
Okee dat is waar, misschien geen echte warrior, maar meer een neo-warrior (klinkt vet, vind ik dan). Want ik weet wat je met "echte warrior" bedoelt: een doorgaans emotionele vechter die keihard vecht en veel wint, maar als het er echt op aan komt (qua geld en of andere promotie) zijn hoofd er niet kan bijhouden..
Nou dat beeld van de 'echte warrior' mag dan ook wel een beetje bijgesteld worden, want dat vind ik dus gewoon een lompe vechter. Als Bonjasky de titel voor de 4e keer binnentikt, is hij volgens mij wel een echte warrior.
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 01:12
MTE, Bonjasky heeft hem toch al 3x gewonnen?
Derek Ogilvie
9th November 2009, 01:14
haha ja had het al aangepast.. Zat ineens te denken; ohsnap.....
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 01:15
Zat ineens te denken
Doe dat nou eens VOORdat je post man ;)
Derek Ogilvie
9th November 2009, 01:18
Haha ja maar ik dacht gewoon 3 x (had er al over nagedacht)..
Weet eerlijk gezegd ook niet tegen wie hij allemaal heeft gewonnen dan, die 3 keer.
Ja Badr en... Hoost ofzo? Whatever..
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 01:19
Ik weet zo gauw ook niet meer tegen wie. Weet wel dat z'n eerste 2 niet bepaald in de sterkst bezette toernooien waren.
Derek Ogilvie
9th November 2009, 01:21
Haha vage shit... We zijn dus gewoon dom?
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 01:26
Tuurlijk zijn we niet dom! We kunnen gewoon niet alles weten en blijkbaar heeft Remy toen dus geen indruk op ons gemaakt. Niet onze schuld dus.
d4nd3l10n
9th November 2009, 01:28
Okee dat is waar, misschien geen echte warrior, maar meer een neo-warrior (klinkt vet, vind ik dan). Want ik weet wat je met "echte warrior" bedoelt: een doorgaans emotionele vechter die keihard vecht en veel wint, maar als het er echt op aan komt (qua geld en of andere promotie) zijn hoofd er niet kan bijhouden..
Nou dat beeld van de 'echte warrior' mag dan ook wel een beetje bijgesteld worden, want dat vind ik dus gewoon een lompe vechter. Als Bonjasky de titel voor de 4e keer binnentikt, is hij volgens mij wel een echte warrior.
Yup dat bedoel ik inderdaad met 'echte warrior'.
Iedereen huilde over de vorige finale, maar die gast heeft wel ff 4 ton (belastingvrij toch?) op z'n bank staan. Niet zo heel gek om te blijven zitten als je een kindje krijgt/verwacht imo...
Derek Ogilvie
9th November 2009, 01:40
Ja en dat hadden we allemaal gedaan toch ;) Ik wel in ieder geval. Maarja, toch jammer dat het zo heeft moeten gaan. Beetje oude discussie dit, maar goed om even die lijn te trekken.
d4nd3l10n
9th November 2009, 01:46
Indeed..
Mede daardoor en een shitload aan geluk en blessures van tegenstanders denk ik ook dat hij dit jaar weer de titel gaat pakken....
Wiseguy
9th November 2009, 09:57
Ik walg van die gozer met zn verkaaste popiejopie gedrag.
Derek Ogilvie
9th November 2009, 13:39
lol.
Hij maakt het gewoon, jij haat m gewoon, lekker cliché mocrootje. Gefeliciteerd, je bent:
http://rlv.zcache.com/mediocre_tshirt-p235484234061717771uh91_400.jpg
Wiseguy
9th November 2009, 14:13
lol.
Hij maakt het gewoon, jij haat m gewoon, lekker cliché mocrootje. Gefeliciteerd, je bent:
http://rlv.zcache.com/mediocre_tshirt-p235484234061717771uh91_400.jpg
Haten doe ik hem zeker niet. Ik was zelfs een aanhanger van hem toen hij nog wel wist hoe hij een leuke partij moest neerzetten. Ik vind hem geen knokker maar een jankerd. Het type dat aangifte doet nadat hij een klap heeft gekregen. Suck it up en ga door.
Waarom die haat tegen marokkanen? Zware jeugd gehad?
Derek Ogilvie
9th November 2009, 14:18
Haten doe ik hem zeker niet. Ik was zelfs een aanhanger van hem toen hij nog wel wist hoe hij een leuke partij moest neerzetten. Ik vind hem geen knokker maar een jankerd. Het type dat aangifte doet nadat hij een klap heeft gekregen. Suck it up en ga door.
Waarom die haat tegen marokkanen? Zware jeugd gehad?
Haten doe ik hun zeker niet. Ik was zelfs een aanhanger...... Oh who am I kidding.. Dus als ik mocrootje zeg ben iek raciest zeker? Uit welk stuk van mijn laatste post haal je de 'haat' voor Marokkanen?
Suck it up en ga door.
Wiseguy
9th November 2009, 14:23
Je blijft benadrukken dat ik een marokkaan ben. Wat heeft dat ermee te maken?
Als je trauma hebt kun je er gewoon over praten hoor.
Derek Ogilvie
9th November 2009, 14:27
lol, benadrukken? Jij blijft er over bezig dat ik iets tegen Marokkanen heb. Heb je iets tegen Nederlanders?
chief108
9th November 2009, 14:28
ik heb een hekel aan mensen...
fuck y'all
Wiseguy
9th November 2009, 14:28
lol, benadrukken? Jij blijft er over bezig dat ik iets tegen Marokkanen heb. Heb je iets tegen Nederlanders?
Nee hoor. Geweldig land dit. Heerlijke meiden die er op los neuken. 450 euro per maand van IB groep voor niets doen. Wat wil je nog meer?
Mephisto
9th November 2009, 14:36
dan is hij statistisch gezien nu dus de lul...
Derek Ogilvie
9th November 2009, 14:37
Wat loop je dan de gediscrimineerde mocro uit te hangen?
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 14:43
dan is hij statistisch gezien nu dus de lul...
Hoezo dan? Wil toch niet zeggen dat ie de re-rematch weer verliest?
Mephisto
9th November 2009, 14:44
2003 en 2004 Musashi en 2008 Badr. moest het opzoeken, wist niet meer dat hij 2x tegen Musashi stond in de finale, begint nu weer te dagen
Wiseguy
9th November 2009, 14:45
Wat loop je dan de gediscrimineerde mocro uit te hangen?
Quote me waar ik zeg dat ik gedicrimineerd word.
Mephisto
9th November 2009, 14:46
Hoezo dan? Wil toch niet zeggen dat ie de re-rematch weer verliest?
ach ja, je weet wat ze zeggen over leugens en statistieken...
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 14:48
2003 en 2004 Musashi en 2008 Badr. moest het opzoeken, wist niet meer dat hij 2x tegen Musashi stond in de finale, begint nu weer te dagen
2x in de FINALE tegen Musashi. Nuff said over 't niveau van de andere poule.
Mephisto
9th November 2009, 14:52
dat was Musashi 5 jaar geleden, das niet dezelfde die nu in de ring staat hoor, (geintje, is hem stiekem wel, maar toen was hij wel een stuk beter, and need I to remind you dat Peter tot nu toe geen finale heeft gemist?)
...daarbij was het ook toen al bekend dat je normaal gesproken in Japan alleen van een Japanner wint als je hem en de jury KO trapt...
Derek Ogilvie
9th November 2009, 14:53
Musashilol. Die is al gestopt.
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 14:54
Heb je ook wel weer gelijk in, Mephisto. Maar toch vond ik die 2 jaren qua niveau niet zo hoog als de meeste andere jaren.
Mephisto
9th November 2009, 15:26
2003: - Finalists:
* Cyril Abidi
* Peter Aerts
* Remy Bonjasky
* Francois Botha
* Peter Graham
* Alexey Ignashov
* Musashi
* Ray Sefo
2004: - Finalists:
* Kaoklai Kaennorsing
* Mighty Mo
* Musashi
* Ray Sefo
* Peter Aerts
* Francois Botha
* Remy Bonjasky
* Ernesto Hoost
zitten toch aardige namen tussen...
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th November 2009, 15:42
Aardige namen wel ja. Maar Botha, Abidi, Graham, Musashi, Mighty Mo...vind ik allemaal geen topnamen. Vergelijk het bv. eens met vorig jaar en 5 december aanstaande.
Kebal
9th November 2009, 15:54
hehe, ben toch wel blij met het niveau van nu als je dat weer ziet, twee keer musashi die alles op punten wint, met aan de andere kant Bonjasky die beide jaren helaas niet wint van Musashi op ko...
gelukkig heeft Bonjasky in die van 2003 voor wat ko-spektakel gezorgd
Derek Ogilvie
9th November 2009, 15:58
2003 was het jaar dat Bonjasky echt opkwam ja, vooral die vette partij tegen Abidi (Hoe bleef die kerel staan??) was voor mij de trigger om te gaan thaiboksen.
Wiseguy
9th November 2009, 16:01
Ja toen produceerde hij nog leuke partijen.
TheHagueBoxer
9th November 2009, 16:17
hihi omdat hij zwart is en normale volzinnen kan uitspreken die niet altijd eindigen op Je weet toghh is hij verkaast?
dan is verkazen toch een compliment?
en Remy is geen showworstelaar en hij hoeft ook geen PPV te verkopen dus waarom niet slim vechten, weinig klappen vangen en zo z'n geld verdienen?? hij heeft z'n naam gevestigd met mooie gevechten en heeft nu een van de slimste tacktieken in K-1
Mephisto
9th November 2009, 16:29
Aardige namen wel ja. Maar Botha, Abidi, Graham, Musashi, Mighty Mo...vind ik allemaal geen topnamen. Vergelijk het bv. eens met vorig jaar en 5 december aanstaande.
je hebt helemaal gelijk, maar je zou Remy tekort doen als je zou stellen dat er in die twee jaar alleen maar koekies meededen...
edit: kwarks voor TheHagueBoxer!
Wiseguy
9th November 2009, 16:30
hihi omdat hij zwart is en normale volzinnen kan uitspreken die niet altijd eindigen op Je weet toghh is hij verkaast?
dan is verkazen toch een compliment?
en Remy is geen showworstelaar en hij hoeft ook geen PPV te verkopen dus waarom niet slim vechten, weinig klappen vangen en zo z'n geld verdienen?? hij heeft z'n naam gevestigd met mooie gevechten en heeft nu een van de slimste tacktieken in K-1
Het is een hele schijnheilige gozer. Die kant zal jij niet van hem kennen maar ik weet daar genoeg van. Als hij op tv is heeft hij een masker op. Badr daarintegen is zichzelf. What you see is what you get. Dat kan ik waarderen.
Derek Ogilvie
9th November 2009, 16:41
Het is een hele schijnheilige gozer. Die kant zal jij niet van hem kennen maar ik weet daar genoeg van. Als hij op tv is heeft hij een masker op. Badr daarintegen is zichzelf. What you see is what you get. Dat kan ik waarderen.
Je bent echt een kneus. Ik ga hier niet eens op in man.. Je bent echt een triest mannetje Wisegay.
Wiseguy
9th November 2009, 17:43
Je bent echt een kneus. Ik ga hier niet eens op in man.. Je bent echt een triest mannetje Wisegay.
Ja kut hea iets lezen wat je niet wil lezen. Waarheid is niet altijd leuk en kan heel confronterend zijn.
Tyler_Durden
9th November 2009, 17:45
ach ja, je weet wat ze zeggen over leugens en statistieken...
Al is de leugen nog zo snel, volgens de statistieken achterhaalt de waarheid hem wel? :whistling:
Ik denk dat Mephisto bedoelt (das het enige wat ik kan bedenken) dat Badr in de finale verliest van Sem. Aangezien hij de re-matchen wint, zal hij deze rematch verliezen, omdat hij de eerste pot heeft gewonnen.
Maar Sem heeft geen schijn van kans tegen Badr. Hij lijkt wel bang als iemand bij zijn gezicht kan en hem er ook kan raken. Dan raakt ie in paniek en dan maakt Badr het af net als in wedstrijd 1.
En dan zijn de statistieken: Badr wint zijn rematchen én Badr verliest niet van iemand waar hij de eerste keer van heeft gewonnen!!
TheHagueBoxer
9th November 2009, 20:36
Badr is een beetje een Mike Tyson geval
Top in de ring (grootste talent, mijn favoriet voor WGP ondanks zn glazen kin)
maar op het gebied van emoties in bedwang houden is hij gelijk aan een 12-jarige... kom op man als je een beetje man bent ga je niet iemand suckerpunchen (en nog missen ook) op een persconferentie en al helemaaalll niet iemand na trappen op de grond omdat je aan het verliezen bent (badr geeft m gewoon 400.000, ik zou hem ook niet de kans geven om het weer terug te pakken... ).
en remy heeft een masker op? omdat hij zich normaal gedraagt in het openbaar...? dat doen volwassen en emotioneel stabiele personen nou eenmaal. en niet dat ik zo veel met remy heb, ook niks tegen hem, maar met zn gedrag is iig niks mis dus volgens mij zoek je gewoon een reden (kan zomaar, niks raars, maar ook niet helemaal eerlijk natuurlijk)...
wilhelmus777
9th November 2009, 21:01
bonjasky, de knuffelneger van hilversum
categorie: te nette humorloze gladjanus.
van nature wantrouw ik dat soort mensen
nee..., ik walg van ze
oeps....:sick: daar ligt m'n avondeten...
chief108
9th November 2009, 21:10
zag hem zelfs bij het rondzappen ineens vrolijk een kutliedje zingen bij Ik Hou Van Holland...
dan heb je echt wel je laatste credits verspeeld hoor
ben het helemaal met Wilhelmus eens
Mephisto
9th November 2009, 21:20
:D ik mag Bonjasky wel, de enige van het stel (op 5 december) die nu én na zijn vijftigste nog in volzinnen kan spreken
Wiseguy
9th November 2009, 21:27
bonjasky, de knuffelneger van hilversum
categorie: te nette humorloze gladjanus.
van nature wantrouw ik dat soort mensen
nee..., ik walg van ze
oeps....:sick: daar ligt m'n avondeten...
Zoals 1leg zou zeggen x2
Ik wil het woord huilebalk daar nog aan toevoegen.
Mephisto
9th November 2009, 21:27
Al is de leugen nog zo snel, volgens de statistieken achterhaalt de waarheid hem wel? :whistling:
Ik denk dat Mephisto bedoelt (das het enige wat ik kan bedenken)...
nope, ik bedoel (quote van o.a. Mark Twain) "There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics."
Er werd gesteld dat Badr tot nu toe al zijn rematches heeft gewonnen, so what? Betekent dit dat hij de partijen die in de finale rematches zijn sowieso gaat winnen, verliest hij van iemand waar hij nog niet eerder tegen heeft gevochten of verliest hij een rematch tegen iemand waar hij al eerder van heeft gewonnen? Moeilijke materie hoor :wierdo:
Kebal
9th November 2009, 21:37
zag hem zelfs bij het rondzappen ineens vrolijk een kutliedje zingen bij Ik Hou Van Holland...
hmm dat gaat wel erg ver idd :eek:
Wiseguy
9th November 2009, 21:51
Een vechtsporter bij ik hou van holland = fail. Straks sluit hij zich nog aan bij de toppers of doet hij mee met hole in the wall. Publiciteitsgeile huilebalk. Zie het zo voor me dat hij op de bank zit bij Oprah. * Huil* Badr heeft me getrapt terwijl ik op de grond lach.
Mephisto
9th November 2009, 21:52
Badr heeft me getrapt terwijl ik op de grond lach.
:w00t: quote van de dag motherfuckers!
roy s
9th November 2009, 21:55
Bonjanky kan niet op de stoep fietsen...
wilhelmus777
9th November 2009, 21:57
Bonjanky :w00t:
hahahahaha
Wiseguy
9th November 2009, 21:59
Die houden we erin. Een die irritante vriendin van hem die ook steeds op de voorgrond moet. Irritante huppelkut.
Mephisto
9th November 2009, 22:01
tssst, I don't Badr...
http://www.thepeoplescube.com/images/KG3/BFH_BarackDoll.jpg
edit: ff serieus, dit is toch precies Badr... wie maakt er een Badr fever van, I'm an lazy asshole...
Derek Ogilvie
9th November 2009, 22:16
Een vechtsporter bij ik hou van holland = fail. Straks sluit hij zich nog aan bij de toppers of doet hij mee met hole in the wall. Publiciteitsgeile huilebalk. Zie het zo voor me dat hij op de bank zit bij Oprah. * Huil* Badr heeft me getrapt terwijl ik op de grond lach.
Hahaha en Badr met zijn 'rapcarriere' dan?
TheHagueBoxer
9th November 2009, 23:16
LOL waarom niet bij ik hou van holland... wat denk je dat hij daar staat voor zijn lol?? hij was daar ook natuurlijk omdat hij zo van liedjes zingen houdt (geld?? nee tog...)
en maar janken dat de K1 vechters geen aandacht krijgen in Nederland
maarja vechtsporters moeten natuurlijk altijd boos kijken en stoer doen. En tegenstanders slaan op persconferenties... en de kledingkamer slopen omdat je jezelf liet uittellen na een trap op de grond (ohh een trap op de grond!!!! dat kan je niet maken!!!)
en @ wiseguy zullen we ff vergelijken:
Remy: normaal nederlands praten, welbespraakt, beleefd, slim qua vechten en geld verdienen, liedjes zingen met linda de mol
badr: mensen slaan op persconf, zich als een idioot gedragen, als Ali B opkomen op zn eigen rap nummer:D, mensen natrappen op de grond nadat hij zelf helemaal de pan uitflipte toen met karaev.
kan me voorstellen dat je badr beter kan waarderen en van remy walgt ja
ohja ff voor de duidelijkheid; ik zie badr liever vechten dan remy (hier gaan mensen hoofdpijn van krijgen:D)
roy s
10th November 2009, 00:00
ff voor de duidelijkheid...........
BADR is fucking ready!
Derek Ogilvie
10th November 2009, 01:16
ff voor de duidelijkheid...........
BADR is fucking ready!
De andere vechters niet?
chief108
10th November 2009, 08:02
nee man...
die hebben alleen maar lopen feesten...
zuipen, snuiven, naar de hoeren
Roy S zijn voorbereiding was erg grondig dit jaar :p
I_LOVE_KNOCKOUTS
10th November 2009, 12:56
je hebt helemaal gelijk, maar je zou Remy tekort doen als je zou stellen dat er in die twee jaar alleen maar koekies meededen...
Maar ik stel ook zeker niet dat er alleen maar koekies meededen! Zie bv. Aerts, Hoost, Sefo (toen nog goed). Die namen zal ik nooit koekies noemen!
Alleen in vergelijking met veel andere jaren was het gemiddelde niveau gewoon een stuk lager.
Maar eerlijk is eerlijk: vorig jaar won ie toch op knappe wijze van Le Banner en Saki, beiden voortijdig.
flip-mo
10th November 2009, 13:27
Ik heb vernomen uit geheime bronnen dat Errol Zimmerman dit weekend dronken en ruzie makend in een hotellobby in Antwerpen is waar genomen!
(zucht) ( kansloos dit... geloof er echt geen ene tyfusmoer van )
Ja ja ...echt waar jongens! Het is toch wat hé... En dat terwijl die 5 dec. moet vechten.
Derek Ogilvie
10th November 2009, 13:36
Ik heb vernomen dat Bonjasky bij Ik hou van Holland was en daar een duivels Nederlands liedje ten gehore heeft gebracht.. BURN HIM!!
Tyler_Durden
10th November 2009, 13:54
Ik heb vernomen dat Bonjasky bij Ik hou van Holland was en daar een duivels Nederlands liedje ten gehore heeft gebracht.. BURN HIM!!
De KETTER!
Derek Ogilvie
10th November 2009, 14:36
Schandalig! Dat doe je toch niet als vechter?? Dan sla je je vriendin, vecht je met uitsmijters en doe je badboy swa, je weet toch!!!!11!
snip83
11th November 2009, 11:57
Schandalig! Dat doe je toch niet als vechter?? Dan sla je je vriendin, vecht je met uitsmijters en doe je badboy swa, je weet toch!!!!11!
Precies en je hebt 2 witte bengaalse tijgers en schuwt een verkrachting niet
rara op wie doel ik :D
Derek Ogilvie
11th November 2009, 12:09
Rara wat is mijn punt.
I_LOVE_KNOCKOUTS
11th November 2009, 12:47
Precies en je hebt 2 witte bengaalse tijgers en schuwt een verkrachting niet
rara op wie doel ik :D
MTE's woorden over die persoon houden nu nog steeds de gemoederen bezig op MF haha.
chief108
11th November 2009, 12:49
LOL...
Derek Ogilvie
11th November 2009, 17:15
Haha ja Rise of the Noobs ja hahahaha :D
Zelfs terwijl ik gebanned ben troll ik daar nog..
Mephisto
12th November 2009, 20:16
shit, hoop niet dat de rest dat hoort, anders doen ze dat ook nog :slap:
d4nd3l10n
12th November 2009, 20:31
alistair gaat altijd als laatste de gym uit heb ik van betrouwbare bronnen vernomen..
snip83
12th November 2009, 20:50
alistair gaat altijd als laatste de gym uit heb ik van betrouwbare bronnen vernomen..
Samen met Karaev hoorde ik ja
roy s
12th November 2009, 20:55
hihihihi klopt:thup:
dubbelspion....:laugh:
snip83
12th November 2009, 20:58
dubbelspion....:laugh:
aha spionnennnnnn
thefxr
12th November 2009, 21:22
maar is ie ook als eerste binnen? of ook als laatste?
I_LOVE_KNOCKOUTS
13th November 2009, 15:04
Die GG-vechters trainen wel hard maar als ik het zo hoor rusten ze veel te weinig. Ze willen allemaal als laatste de gym verlaten en in die strijd wordt het wel eens heeeeel laat omdat niemand eerder weg wil dan een ander. Heb uit betrouwbare bron vernomen dat het soms wel 4 uur 's nachts wordt dus ze staan 5 december allemaal met wallen onder hun ogen en afgepeigerd in Japan.
Effe Badr bellen, want die kan nu wel wat rustiger aan doen :p
chief108
13th November 2009, 15:06
LOL...
hoop echt dat Badr een mooi GGat slaat in dat zelfvertrouwen en optimisme van ze... :p
Kebal
13th November 2009, 15:44
lol idd, die kan weer rustig over de stoep gaan fietsen.
tenzij teixeira natuurlijk overal doorheen walst
Sakuraba heeft trouwens ook zijn voorspelling aangegeven, de vechters verwachten wel ongeveer hetzelfde (afgezien van Choi dan)
http://www.youtube.com/watch?v=uxy8jAGSpG0&feature=channel
d4nd3l10n
13th November 2009, 16:51
Door GG bruintongen overal hoop ik zo dat ze keihard verliezen...
Hell ik heb zelf de bokshandschoenen die ik bij nikkosports had besteld geannuleerd :laugh:
I_LOVE_KNOCKOUTS
13th November 2009, 16:52
Hahaha echt? Shit, ik heb je net kwarks gegeven in een ander topic, anders had je ze hier gehad haha!
d4nd3l10n
13th November 2009, 16:55
Ja echt hahahaha Fuck die sekte!
Love Peace
d4nd3l10n
13th November 2009, 16:56
Ik wacht btw nog op die webshop van fight.nl :whistling:
I_LOVE_KNOCKOUTS
13th November 2009, 17:02
Geweldige actie haha!
De webshop van fight.nl......... ja, daar wacht ik ook nog op haha!
Tyler_Durden
13th November 2009, 17:18
Ik wacht btw nog op die webshop van fight.nl :whistling:
Mike's Gym heeft een webshop........:whistling:
d4nd3l10n
13th November 2009, 17:31
Thanks maar die hebben alleen Windy handschoenen en die bevallen me niet zo goed...
snip83
13th November 2009, 21:06
Mike's Gym heeft een webshop........:whistling:
Die webshop van mikè`s valt een beetje tegen vind ik
t shirts van de vechters staan er niet op
Alleen die KIA van Badr
Tyler_Durden
13th November 2009, 21:18
Die webshop van mikè`s valt een beetje tegen vind ik
t shirts van de vechters staan er niet op
Alleen die KIA van Badr
Komt nog. Zodra er nieuwe shirts zijn, komen ze op de site. Ik moet eerlijk toegeven dat er nog niet een hoop op staat maar hij is ook pas sinds kort ook echt online.
Maar er wordt aan gewerkt!
snip83
13th November 2009, 21:23
Komt nog. Zodra er nieuwe shirts zijn, komen ze op de site. Ik moet eerlijk toegeven dat er nog niet een hoop op staat maar hij is ook pas sinds kort ook echt online.
Maar er wordt aan gewerkt!
Ok ok.
Mag ik vragen wie je bent?
Socra
13th November 2009, 21:31
Daar geven wij anders wel een impuls aan. :)
Mephisto
14th November 2009, 12:05
Die GG-vechters trainen wel hard maar als ik het zo hoor rusten ze veel te weinig. Ze willen allemaal als laatste de gym verlaten en in die strijd wordt het wel eens heeeeel laat omdat niemand eerder weg wil dan een ander. Heb uit betrouwbare bron vernomen dat het soms wel 4 uur 's nachts wordt dus ze staan 5 december allemaal met wallen onder hun ogen en afgepeigerd in Japan.
dat zie je echt verkeerd, ze trainen tegelijk op het tijdsverschil met Japan, zeer strategisch trainen is dat...
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.