View Full Version : Petrosyan zegt af voor de Amsterdam ArenA
Tyler_Durden
22nd April 2010, 13:01
Het gerucht ging al een tijdje rond dat Giorgio Petrosyan nog te geblesseerd zou zijn om aan te treden in de Amsterdam ArenA tegen Nieky Holzken. Het gerucht bleek waar te zijn want hij heeft nu definitief afgezegd tegen Holzken.
Nieky Holzken betreurt het dat deze wedstrijd niet door kan gaan omdat hij zich al een tijdje voorbereidt op deze partij. Hij is helemaal afgetraint op 70 kg en was klaar om te laten zien dat hij degene was die Petrosyan kon stoppen. Nieky heeft wel gezegd dat hij alsnog tegen iemand anders wil vechten in de ArenA, maar dan wel op 70kg. Zoals eerst de afspraak is.
Bron: Nieky Holzken
Ik zeg:
http://img684.imageshack.us/img684/418/rachidbelainni091030002.jpg
Als hij er vanaf ronde 1 keihard begint, kan hij het Nieky nog knap lastig maken!
Socra
22nd April 2010, 13:19
Fuck!
Het alternatief is leuk, maar Petro is een klasse apart, IMHO...
Nou ja, ik ging er waarschijnlijk toch niet heen. Maar jammer voor al die anderen die dat wel doen.
Pipo de Cliniclown
22nd April 2010, 13:20
Ehh.... dan moet Rachid wel een keukentrapje meenemen zeker?
snip83
22nd April 2010, 13:26
Murry
Tyler_Durden
22nd April 2010, 13:27
Ehh.... dan moet Rachid wel een keukentrapje meenemen zeker?
Rachid is net zo lang als Chahid Ouled el Hadj en wist het Holzken ook 3 ronden lang moeilijk te maken. Sommige vonden zelfs dat Chahid had gewonnen. En lengte wil niet alles zeggen, kijk maar naar Mootje Kamal.
;)
Sluwe Fox
22nd April 2010, 13:28
met alle respect maar Rachid Bellani is in mijn ogen in deze overschat door Tyler. Dit is een partij waar ik niet op zit te wachten. Een murat direkci vs nieky is leuker of Ali Gunyar vs nieky.
Donjopie
22nd April 2010, 13:28
kut man, weer een topper minder...
Tyler_Durden
22nd April 2010, 13:35
met alle respect maar Rachid Bellani is in mijn ogen in deze overschat door Tyler. Dit is een partij waar ik niet op zit te wachten. Een murat direkci vs nieky is leuker of Ali Gunyar vs nieky.
Overschat zeker niet! Rachid krijgt vaak de gelegenheid niet om te mogen vechten. Hij wint zijn wedstrijden wel, maar blijkbaar ziet het publiek hem niet graag.....
En Murat Direkci vecht al tegen Kyshenko en dat is een partij die ik liever zie dan Direkci tegen Holzken. Gunyar vecht 2 mei al op NGW tegen Bourdif. En het is te kortdag om dan ook op de matchmaking te staan in de ArenA. En de vraag is nog maar of Gunyar de 70kg kan halen. Hij heeft al moeite met de 72kg te halen ;)
Pipo de Cliniclown
22nd April 2010, 13:37
Rachid is net zo lang als Chahid Ouled el Hadj en wist het Holzken ook 3 ronden lang moeilijk te maken. Sommige vonden zelfs dat Chahid had gewonnen. En lengte wil niet alles zeggen, kijk maar naar Mootje Kamal.
;)
Ik ga bij mijn uitspraken altijd uit van vooraannames die niet gebaseerd zijn op enig bewijs. :D
Kingster
22nd April 2010, 13:39
Damn! Zou dan nieky wel tegen kyschenko willen zien, maar dan moeten ze voor direkci weer een nieuwe tegenstander moeten vinden.
Wel erg jammer dat dit jaar de publiekstrekkers wegvallen. Spong, Souwer, Petrosyan, who`s next? (Snap ook wel dat er niks aan te doen is)
Tyler_Durden
22nd April 2010, 13:48
Een murat direkci vs nieky is leuker
Misschien later dit jaar voor de It's Showtime titel :whistling:
Ik ga bij mijn uitspraken altijd uit van vooraannames die niet gebaseerd zijn op enig bewijs. :D
Ok, staat genoteerd. Dus met andere woorden: we moeten je niet zo serieus nemen :laugh:
Pipo de Cliniclown
22nd April 2010, 13:51
Ok, staat genoteerd. Dus met andere woorden: we moeten je niet zo serieus nemen :laugh:
Tenzij ik uiteraard met een rapport van de NSIT sta te wapperen ;)
Mokie14
22nd April 2010, 14:09
echt kut
verheugde me op deze partij
sikkwittet
22nd April 2010, 14:25
ja das minder tuurlijk, niemand kan vind ik naast souwer,perto en baukauw komen.
en jah wie jij zegt tyler is leuk, maar dat wint nieky makkelijk.
Tyler_Durden
22nd April 2010, 14:28
ja das minder tuurlijk, niemand kan vind ik naast souwer,perto en baukauw komen.
en jah wie jij zegt tyler is leuk, maar dat wint nieky makkelijk.
Nee man, niemand wint makkelijk van Rachid! :pimp:
@ sikk: Wie is Perto? Souwer is Andy, Baukauw is Buakaw Por. Pramuk maar wie the hell is Perto?????
Mokie14
22nd April 2010, 14:31
Nee man, niemand wint makkelijk van Rachid! :pimp:
@ sikk: Wie is Perto? Souwer is Andy, Baukauw is Buakaw Por. Pramuk maar wie the hell is Perto?????
:D:D:D
misschien kunnen we deze gebruiken?
http://www.nbsbaarn.nl/files/slideshows/251/p1000208.jpg
I_LOVE_KNOCKOUTS
22nd April 2010, 14:55
Das zwaar kut! Petrosyan is van de absolute bovenklasse, en dus eigenlijk onmogelijk te vervangen. In ieder geval zeker niet door Bela(i?)ni.
Hier baal ik echt van!
chief108
22nd April 2010, 15:02
Petro-wie?? :huh:
als Holzken maar knokt man...
de rest van de namen zijn alleen leuk voor de insiders :)
Sluwe Fox
22nd April 2010, 15:05
Overschat zeker niet! Rachid krijgt vaak de gelegenheid niet om te mogen vechten. Hij wint zijn wedstrijden wel, maar blijkbaar ziet het publiek hem niet graag.....
En Murat Direkci vecht al tegen Kyshenko en dat is een partij die ik liever zie dan Direkci tegen Holzken. Gunyar vecht 2 mei al op NGW tegen Bourdif. En het is te kortdag om dan ook op de matchmaking te staan in de ArenA. En de vraag is nog maar of Gunyar de 70kg kan halen. Hij heeft al moeite met de 72kg te halen ;)
Rachid heeft nooit echt potten gebroken in de -70kg klasse om hem dan tegen nieky te zetten is niet echt spannend. Maar buiten de vechters die ik eerder heb genoemd kan ik nog zo'n 3 opnoemen die interessanter zijn dan een rachid. Bijv een Albert Kraus of rematch tegen faldir waar zoveel ophef over was, of een yavuz kayabasi onder het mom van lekker opkomend vs de gevestigde orde.
Heb het idee dat je teveel door de mikes gym bril kijkt en daarom teveel vast bijt in rachid als alternatief. Maar goed het is maar een aanname hoef niet waar te zijn:biggrin:
Tyler_Durden
22nd April 2010, 15:09
Rachid heeft nooit echt potten gebroken in de -70kg klasse om hem dan tegen nieky te zetten is niet echt spannend. Maar buiten de vechters die ik eerder heb genoemd kan ik nog zo'n 3 opnoemen die interessanter zijn dan een rachid. Bijv een Albert Kraus of rematch tegen faldir waar zoveel ophef over was, of een yavuz kayabasi onder het mom van lekker opkomend vs de gevestigde orde.
Heb het idee dat je teveel door de mikes gym bril kijkt en daarom teveel vast bijt in rachid als alternatief. Maar goed het is maar een aanname hoef niet waar te zijn:biggrin:
Yavuz mag ook! Of Yavuz tegen Belaini en Faldir weer tegen Holzken. Denk dat Holzken Kyshenko en Kraus dit jaar wel in Japan tegenkomt, en aangezien Faldir er niet vecht, gun ik hem dit ook wel ;). Net als ik het Belaini ook gun (heeft niets met Mike's Gym bril te maken maar meer dat ik het Rachid persoonlijk gewoon gun omdat het een aardige kerel is en vaak genoeg niet kan vechten op evenementen terwijl hij zo graag wilt).
Sluwe Fox
22nd April 2010, 15:19
Yavuz mag ook! Of Yavuz tegen Belaini en Faldir weer tegen Holzken. Denk dat Holzken Kyshenko en Kraus dit jaar wel in Japan tegenkomt, en aangezien Faldir er niet vecht, gun ik hem dit ook wel ;). Net als ik het Belaini ook gun (heeft niets met Mike's Gym bril te maken maar meer dat ik het Rachid persoonlijk gewoon gun omdat het een aardige kerel is en vaak genoeg niet kan vechten op evenementen terwijl hij zo graag wilt).
hij heeft een mooie partij om naar uit te kijken volgens mij. Een mootje khamal. Als rachid daar nu van weet te winnen denk ik dat hij daarna zo weer 2 a 3 partijen vast heeft staan.
Yavuz kan sowieso lijkt mij. Partij in budapest is niet doorgegaan dus en fit en blessure vrij. Maar Albert Kraus tegen Nicky zou echt een topper zijn en tegelijkertijd een brabants onderonsje. Zou echt een beladen partij worden als ik beide kampen mag geloven.
roy s
22nd April 2010, 19:50
Zou het wel gaaf vinden als Murthel Groenhart een kans krijgt..
Dan komt de wens van verleden jaar alsnog uit:laugh:
Toen heb ik nog geprobeerd Murthel vs Nieky te krijgen, wat me veel boze gezichten heeft opgeleverd:)
Kingster
22nd April 2010, 19:59
Begin maar weer met bellen ouwe :)
Misschien heeft showtime buakaw nog achter de hand?
Tyler_Durden
22nd April 2010, 20:22
Haha..
Ja Roy, ze wilden Murry rustig brengen :laugh: Maar is Murry niet te zwaar? Nieky vecht op 70 kg, haalt Murry dat? Misschien een come-back EN rematch van The Shark!!!!!!
Buakaw vecht al in Engeland op 29 mei.
roy s
22nd April 2010, 20:30
Haha..
Ja Roy, ze wilden Murry rustig brengen :laugh: Maar is Murry niet te zwaar? Nieky vecht op 70 kg, haalt Murry dat? Misschien een come-back EN rematch van The Shark!!!!!!
Buakaw vecht al in Engeland op 29 mei.
Comeback en rematch zou natuurlijk super zijn, maar ik zie het niet gebeuren. Joerie geniet teveel...
Murthel daarentegen haalt de -70 wel. Hij weegt standaard 74/75, dus dat moet geen probleem zijn. Het is waar dat Murthel rustig gebracht wordt, maar soms sta ik te popelen van ongeduld..:laugh:
btw ik weet een geheimpje over reserve vechters en daar zit iemand bij die ik heel goed ken..
pavani
22nd April 2010, 21:15
btw ik weet een geheimpje over reserve vechters en daar zit iemand bij die ik heel goed ken..
En ik weet wie het is.
d4nd3l10n
22nd April 2010, 21:17
WAR MURTHEL!!!!!
Maar serieus, hij zou wel een kans maken met zijn onorthodoxe stijl.
Bertje
22nd April 2010, 21:58
Murthel zou top zijn !!!
roy s
22nd April 2010, 22:03
En ik weet wie het is.
niet verder vertellen...:)
roy s
22nd April 2010, 22:05
WAR MURTHEL!!!!!
Maar serieus, hij zou wel een kans maken met zijn onorthodoxe stijl.
Murrry zou zeker kans maken, maar eerlijkheidshalve verwacht ik, als er een poll zou komen, Nieky met 90% van de stemmen wint..
d4nd3l10n
22nd April 2010, 22:38
yup true. Maar dat zal overal zo zijn. But fuck it, het is maar een poll.
pavani
23rd April 2010, 23:48
niet verder vertellen...:)
Promised
Ninurta
24th April 2010, 12:26
heeft holzken toch geluk want hij had echt wel een pakkie gekregen
Tyler_Durden
24th April 2010, 14:37
heeft holzken toch geluk want hij had echt wel een pakkie gekregen
Denk dat hij nu ook zijn borst mag natmaken hoor! Cosmo is absoluut geen makkie voor The Natural!!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.