sikkwittet
21st April 2010, 17:40
zal het kort houden.
maar gisteren ging ik lekker trainen bij mikes. maat van mij ging mee om ff te kijken. hij heeft para keer gebokst. meer niets.
nou tot mijn verbazing zag ik badr hari in de kooi gewoon met pardoel rollen.
ik dacht, hmm nieuwtje.
na at gerolt met andree te hebben ging ik tegen badr.
hij wilde dat ik vanuit zijn guard begon. oke
nou ik paaste zijn guard best makkelijk, ging na side. meteen na full mount. en was aan denken, damn dat ging makkelijk. nu ff een mooie sub.
en hop, ik was terug in zijn guard. dacht damn dude. let es op man. nou nog een keertje. meteen na full mount gegaan. maar met zijn power ging badr meteen weer full guard krijgen. en opeens zat ik vast. ik voelde zijn POWER!!!!
ik dacht, oke met mijn elleboogje op zijn boven been duwen heeft natuurlijk geen zin. die shit eet hij voor breakfast.
dus weetje wat, ik geef een arm weg. en hopelijk pakt hij die, wil hij dan traingle maken, dan pass ik zo zijn gaurd. nou ik lachen in mij zelf. hahaah ik gaff die k-1 vechter es lekker pakken in mijn spelletje.BLACK-OUT!!!
ADEM, WAAR IS VERSE AIR>
WHUT
waar ben ik
KUT!!! ik zit in zijn fucking traingle.
en die zit tering strak.
oke aftikken. dan maar. iedereen kan een foutje maken. ook al is hij een k1 vechter. ik tap gewoon. dan zal ik hem dadelijk terug pakken in een mooie sub.
badr maakt meteen een foutje, en ik kan adem pakken. voor nog geen 2 sec.
maar ik was weer terug bij positieven.
dacht KUT!!! ik gaat niet tikken tegen een kickboxer. badr of geen badr. staan slaat hij mij dood. op de grond moet hij bang voor mij zijn. niet opeens anders om.
DOORGAAN!!!
kut pardoel, bek houden. niet badr opeens vertellen wat hij moet doen.
tering wat is die gast sterk zeg.
hoe lang zit ik nu wel niet vast. 1 minuut??? een uur??? ik heb zoiezo geen tijdsbesef. maar nu helemaal niet meer.
shit hij luistert na pardoel. hij trekt mijn kop opmlaag.
oke, nu focussen op een ding. zing een liedje om in je concentratie te blijven. dan kun je langer zonder adem.
wat komt in mij op?
BADR
BADR
BADR
BADR
BADR HARI
is een BADBOY.....
kut van alle nummers precies deze. maar what ever it works.
hij kan niet lang meer door gaan. oke pardoel is wer aan rollen met een ander. dus nu moet ik mijn move maken.
shit wat is die gast STERK zeg. maar ik TIK NIET.
damn nu al 5 min in zijn triangle, tering man. ik moet zaterdag vechten. mag nu niet mijn nek verneuken gek.
oke hij maakt nog een klein foutje. ff flink adem pakken.
kijk in izjn ogen, en zie dikke disbelief. hij kon niet geloven dat ik nog niet out was of tapte. oke das mooi.
opeens hoor ik hem zeggen, tering daar om kickbox ik liever. dan weet ik zeker dat ik ze ko sla.
hahaha, maar ik lach niet. dat doe ik dadelijk pas. eerst ontsnappen.
en ja hoor, ik zie het licht. haha tussen het kruis van badr.hahaha
hij laat los, hij is KAPOt.
oke nu zijn side pakken, en dan zelf triangle aan zetten.ahahah evil laugh in mijn kop.
zat al te bedenken wat voor memorable speech ik zou gaan geven nadat ik hem had laten tikken.
hoor ik de stem van pardoel opeens er door heen.
ja zoek maar nieuwe partner.
WHAT!!!!!!! NEE!!!!
maja, badr bleef mij maar vreemd aankijken, why didn't you die!! hhaah
nou opeens wist ik zijn fout, dat deed ik ook altijd in begin bij triangle aan zetten. hij vergat in te heupen.(dus in mij te draaien, zodat je nek helemaal dicht komt te zitten. als hij dit had gedaan, dan moest ik wel tappen.
haha, pardoel er tussen. ja die geke dude is zo ie zo moeilijk te tappen via een choke. ahaha
die maat van mij kijkt mij vreemt aan en zegt zo droog. wat een sportschool man.
daar loopt de he-man van surinamen(manhoef)
en dat is serieus de grootste marokaan die ik ooit heb gezien. hahaha
uurtje of 2 later bij mij thuis, ziet hij een poster van top 25 uit de ringsport.
en opeens, HEY die zagen we net.
ahahah
en mijn nek is verrekt
kut
maar gisteren ging ik lekker trainen bij mikes. maat van mij ging mee om ff te kijken. hij heeft para keer gebokst. meer niets.
nou tot mijn verbazing zag ik badr hari in de kooi gewoon met pardoel rollen.
ik dacht, hmm nieuwtje.
na at gerolt met andree te hebben ging ik tegen badr.
hij wilde dat ik vanuit zijn guard begon. oke
nou ik paaste zijn guard best makkelijk, ging na side. meteen na full mount. en was aan denken, damn dat ging makkelijk. nu ff een mooie sub.
en hop, ik was terug in zijn guard. dacht damn dude. let es op man. nou nog een keertje. meteen na full mount gegaan. maar met zijn power ging badr meteen weer full guard krijgen. en opeens zat ik vast. ik voelde zijn POWER!!!!
ik dacht, oke met mijn elleboogje op zijn boven been duwen heeft natuurlijk geen zin. die shit eet hij voor breakfast.
dus weetje wat, ik geef een arm weg. en hopelijk pakt hij die, wil hij dan traingle maken, dan pass ik zo zijn gaurd. nou ik lachen in mij zelf. hahaah ik gaff die k-1 vechter es lekker pakken in mijn spelletje.BLACK-OUT!!!
ADEM, WAAR IS VERSE AIR>
WHUT
waar ben ik
KUT!!! ik zit in zijn fucking traingle.
en die zit tering strak.
oke aftikken. dan maar. iedereen kan een foutje maken. ook al is hij een k1 vechter. ik tap gewoon. dan zal ik hem dadelijk terug pakken in een mooie sub.
badr maakt meteen een foutje, en ik kan adem pakken. voor nog geen 2 sec.
maar ik was weer terug bij positieven.
dacht KUT!!! ik gaat niet tikken tegen een kickboxer. badr of geen badr. staan slaat hij mij dood. op de grond moet hij bang voor mij zijn. niet opeens anders om.
DOORGAAN!!!
kut pardoel, bek houden. niet badr opeens vertellen wat hij moet doen.
tering wat is die gast sterk zeg.
hoe lang zit ik nu wel niet vast. 1 minuut??? een uur??? ik heb zoiezo geen tijdsbesef. maar nu helemaal niet meer.
shit hij luistert na pardoel. hij trekt mijn kop opmlaag.
oke, nu focussen op een ding. zing een liedje om in je concentratie te blijven. dan kun je langer zonder adem.
wat komt in mij op?
BADR
BADR
BADR
BADR
BADR HARI
is een BADBOY.....
kut van alle nummers precies deze. maar what ever it works.
hij kan niet lang meer door gaan. oke pardoel is wer aan rollen met een ander. dus nu moet ik mijn move maken.
shit wat is die gast STERK zeg. maar ik TIK NIET.
damn nu al 5 min in zijn triangle, tering man. ik moet zaterdag vechten. mag nu niet mijn nek verneuken gek.
oke hij maakt nog een klein foutje. ff flink adem pakken.
kijk in izjn ogen, en zie dikke disbelief. hij kon niet geloven dat ik nog niet out was of tapte. oke das mooi.
opeens hoor ik hem zeggen, tering daar om kickbox ik liever. dan weet ik zeker dat ik ze ko sla.
hahaha, maar ik lach niet. dat doe ik dadelijk pas. eerst ontsnappen.
en ja hoor, ik zie het licht. haha tussen het kruis van badr.hahaha
hij laat los, hij is KAPOt.
oke nu zijn side pakken, en dan zelf triangle aan zetten.ahahah evil laugh in mijn kop.
zat al te bedenken wat voor memorable speech ik zou gaan geven nadat ik hem had laten tikken.
hoor ik de stem van pardoel opeens er door heen.
ja zoek maar nieuwe partner.
WHAT!!!!!!! NEE!!!!
maja, badr bleef mij maar vreemd aankijken, why didn't you die!! hhaah
nou opeens wist ik zijn fout, dat deed ik ook altijd in begin bij triangle aan zetten. hij vergat in te heupen.(dus in mij te draaien, zodat je nek helemaal dicht komt te zitten. als hij dit had gedaan, dan moest ik wel tappen.
haha, pardoel er tussen. ja die geke dude is zo ie zo moeilijk te tappen via een choke. ahaha
die maat van mij kijkt mij vreemt aan en zegt zo droog. wat een sportschool man.
daar loopt de he-man van surinamen(manhoef)
en dat is serieus de grootste marokaan die ik ooit heb gezien. hahaha
uurtje of 2 later bij mij thuis, ziet hij een poster van top 25 uit de ringsport.
en opeens, HEY die zagen we net.
ahahah
en mijn nek is verrekt
kut