chief108
6th November 2009, 11:05
yay...
wat vond ik in mijn mailboxje this morning?
de eerste foto's van de tats van een knokker
het leek me altijd al leuk om daar reportages over te maken
dan krijg je toch eens heel anderen verhalen te horen dan met een verslagje over de training of laatste gewonnen/ verloren partij ("ehhhhh.... jaaaaahaaa... ging best lekker vonnik..... ehhhhhhh.....")
fokking interessant op zijn tijd
maar dan liever wel in iemand anders zijn tijd
vreemd genoeg hebben (sport)verslaggevers na al die jaren nog steeds niet door dat de meeste topsporters niet van die boeiende sprekers zijn
en dat net na een trainig of wedstrijd er al helemaal niets zinnigs meer uitkomt
vandaar dat idee...
want achter de meeste tattoos zit gewoon een goed verhaal
en zie je dingen van gasten die in al die 100.000 andere interviews gewoon nooit genoemd worden
dus wat schetse mijn verbazing vanochtend...
onze razende reporter Tyler_Durden had een paar mooie pics gemaakt van de tats van Cosmo Alexandre
het begin is er dus
de foto's van Cosmo's Tat's vind je hier (http://www.chief108.com/showthread.php?p=11332)
maar ik wil jullie er allemaal aan herinneren dat iedereen een reporter kan zijn hier
heb je een idee, ga je wat gaafs doen
hou het niet voor je en maak er wat tofs van voor je FC108 Broeders en Zusters...
c-y'all fuckers...
wat vond ik in mijn mailboxje this morning?
de eerste foto's van de tats van een knokker
het leek me altijd al leuk om daar reportages over te maken
dan krijg je toch eens heel anderen verhalen te horen dan met een verslagje over de training of laatste gewonnen/ verloren partij ("ehhhhh.... jaaaaahaaa... ging best lekker vonnik..... ehhhhhhh.....")
fokking interessant op zijn tijd
maar dan liever wel in iemand anders zijn tijd
vreemd genoeg hebben (sport)verslaggevers na al die jaren nog steeds niet door dat de meeste topsporters niet van die boeiende sprekers zijn
en dat net na een trainig of wedstrijd er al helemaal niets zinnigs meer uitkomt
vandaar dat idee...
want achter de meeste tattoos zit gewoon een goed verhaal
en zie je dingen van gasten die in al die 100.000 andere interviews gewoon nooit genoemd worden
dus wat schetse mijn verbazing vanochtend...
onze razende reporter Tyler_Durden had een paar mooie pics gemaakt van de tats van Cosmo Alexandre
het begin is er dus
de foto's van Cosmo's Tat's vind je hier (http://www.chief108.com/showthread.php?p=11332)
maar ik wil jullie er allemaal aan herinneren dat iedereen een reporter kan zijn hier
heb je een idee, ga je wat gaafs doen
hou het niet voor je en maak er wat tofs van voor je FC108 Broeders en Zusters...
c-y'all fuckers...