missj
11th April 2010, 14:46
Gisteren waren we op weg naar het Mecc ,waar het 5de gala van Star Muay werd gehouden.
Nadat we ons vluchtig gehaast hadden om op tijd te zijn....kwamen we ietwat na 1530 u aan.
Aangezien het Mecc vele ingangen had,en we niet precies wisten hoe of wat...kwamen we op het idee om de marokkanen te volgen.
Eindelijk de goede ingang te pakken....
We waren verbaast dat de deuren nog dichtwaren..en hebben zeker nog zo'n 20min liggen te wachten...Intussen kwam de eurosportcrew eraan.
Eenige tijd later kwam iemand ons melden dat we over 5 minuten werden binnegelaten.
Eindelijk gingen de deuren open....
Voordat ik het wist werd ik omring door een 12 tal man ....allen van Albaneese afkomst..Die toch iets uitstralden van ....dont fuck with me .
Aangezien ze zo breed en groot waren viel ik gewoon niet op.
Volgens mij wilden ze allemaal zo gauw mogelijk naar de gratis Champagne...
Maar missje stond er ook nog.....en lady's go first dacht ik....maar zo dachten hun er niet over.
Na 8 man voor te hebben gelaten,werd het me genoeg.
Na wat gelul eindelijk me polsbandje en hup naar binnen...
Daar stonden ze al met de Champanje...die ik beleefd afsloeg.
Binnen zag ik Diender staan....die me een wulpse blik gaf.
Toen we door wat wandelpaden op bestemming aankwamen ,kwamen we wat bekenden tegen.
Even wat vluchtig geklets en voordat we het in de gaten hadden...stormde er een ietwat gemeen uitziende beveiliger op ons af.
Jullie polsbandjes zei hij in gebrekkig Nederlands....Jij mag niet hier schreeuwt die bijna...jij horen personeel...zeg die tegen een bekende.
Ik moest stiekem om hem lachen...en dacht van chill man.
Totdat de andere beveiliger zei van nee man het is goed.
Nou we moesten wat treedjes naar boven voor de vip.
Daar aangekomen wisten ze niet welke tafel...en dus moesten we wachten.
Na 10 minuten te hebben gewacht kreeg ik me tafel toegewezen.
Bij aankomst aan me tafel zaten er nog 2gastjes....bah dacht ik nog ,zit je met wat kaaskoppen aan een tafel.
We hadden net drinken besteld,,en toen moesten we bij onze tafel weg,en
werden we aan de overkant geplaats.
Maar na wat gemopper moest ik toegeven dat deze plek toch ideaal was.
De overzicht was superrrrr
De zaal was maar matig gevult,en hoewel de vip snel vulde,was de zaal niet echt druk.
De zaal Achter ons was bom leeg.
Eindelijk ging het beginnen met een jeugdpartij.
Voordat het begon kregen we wat snacks geserveerd.Namelijk loempias,bitterballen en kaassoufles......daar zat ik nou echt op te wachten.
Enfin de jeugdpartij was leuk om te zien.
Ik weet helaas niet meer de namen of wie er won...
De 2de partij was Ricordo Muller van Lumpini gym versus .........van Demerci gym.
Waarbij de jongen van Lumpini net meer scoorde en dus ook terecht won.
Daarna een partij waarbij de eene jongen de andere outklaste en dus werd de partij vroegtijdig gestop.
De kleine bolle jongen kon de lange jan gewoon niet aan.
De lange was gewoon te sterk voor de kleine maar dappere Marokkaan.
Daarna kwam een damespartij nieuwelinge klasse
Gina Hoffman Demirci Gym vs 63kg Sundus Arif Haberland 64k
Sundus had veel supporters meegenomen ,en er werd dan ook flink getoetert bij opkomst ...Ze zag er wel gemeen uit...moet ik zeggen.
De partij ging mooi over en weer en er werden mooie combi's gemaakt.
Gina Hoffman keek erg goed en maakte combi 's die goed doorkwamen.
Sundus kreeg me raakte klappen op haar neus...en het werd ineens ook erg rood.Voor een moment dacht ik dat de neus gebroken was..maar dat bleek toch niet zo te zijn.
Gina bleef goed doorgaan met combinaties en ook Sundus gaf niet op.
Terechte winner Gina Hoffman die met haar 16 jaar trots op zich mag zijn.
Ze heeft een mooie technische partij neergezet tegen de veel oudere Sundus.
Daarna was de beurt aan
Sylvana Pruimboom G.G.Helmond vs Tiffany mooi Akbaba Gym
Sylvana had veel supporters meegenomen.
De partij was leuk om te zien.
Hoewel ik persoonlijk vond dat Sylvana sterker was ,vocht de dappere Tiffany toch goed door.En vind het ook knap dat Tiffany zich goed staande heeft gehouden.
Winnaar op punten Sylvana de Tornado ..
Daarna volgde er ook een partij,maar ik weet helaas niet meer wie of wat.
Toen kwam de pauze er aan en we kregen Appa over de vloer...
Hij zong wat liedjes en toen kwam ook het bekende liedje van Badr aan het woord.
Geinige was dat een kneus uit het publiek ,wat riep naar Appa...waarop deze het beantwoorde met ga je moeder kneuken ...of zoiets.
Ondertussen..
De serveersters deden hun job uitermate goed....elke wens werd vervuld{nou
ja op uitzonderingen na}
Ondertussen richte ik me camera op een smakkelijke kont die voorbij liep...
Shit dacht ik bij mezelf wat zat ik nu graag aan die kont...
Ik vroeg de serveerster wat op het menu stond.
Nou zegt ze jullie krijgen Groentesoep...gevolgt met een parelhoen op een bedje van....whatever..En het toetje is een verrassing...
Hmmmmm zeg ik een groentesoepie....pffff had inmiddels al flinke honger gekregen ..en nu dus wachten op een groentesoepie
Ondertussen werd er doodleuk door de micro geroepen...dat er in de aula lekkere broodjes shoarma en kip kunnen worden gekocht..
Ik dacht godver...zit ik op een soepie te wachten terwijl ik een lekker broodje kon krijgen.....
En dan kwamen de bordjes soep aan.....
De hele tafel lachte en had zoiets van what the fuck.....
Mijn soepie was tot de rand gevuld..de andere hadden een half leege bord.
Bij nadere inspectie kwamen we tot conclusie dat ze flink bespaard hadden aan de groenten...de vermicelli waren ze blijkbaar vergeten.
Nadat ik een lepel ervan in me mond had gedouwd..kwam die lepel ook weer gauw eruit..
Da hoef ik niet riep ik...die kutzooi smaakt niet eens man.
Das gewoon een bouillon blokje met wat water overoverheen...en hiervoor
betalen we...
We vroegen of we anders nog een bord met loempias konden krijgen aangezien die soep maar zielig was.
Ja zei ze ik zal zien wat ik kan doen voor jullie...
Ondertussen ergerden we ons rot aan de verhalen van de lekkere broodjes shoarma....die gasten hadden hun magen gevuld..terwijl wij snakten naar echt eten...en op zijn minst een steak of scamp's hadden verwacht...
Sommigen van onze delegatie dronken hun pilsje nummer 10....aangezien ze het niet meer konden verdragen...ik daarin tegen was nog vol bij zinnen...
Ondertussen kwamen de Thais aan en gingen ook zitten..
Ze keken alsof ze het allemaal maar oersaai vonden..
Een van de thai's keek naar onze tafel waarna ik lief lachte naar hem...en Ping Pong naar hem riep.....
Blijkbaar dacht die, dat die met een mongool te maken had...want daarna keek hij niet meer.
Zo ik ga zometeen weg ,maar zal vanavond mijn verslag afmaken.
Heb veel foto's gemaakt en ook een aantal partijen opgenomen.maar moet dat nog allemaal op de pc zetten...
Nadat we ons vluchtig gehaast hadden om op tijd te zijn....kwamen we ietwat na 1530 u aan.
Aangezien het Mecc vele ingangen had,en we niet precies wisten hoe of wat...kwamen we op het idee om de marokkanen te volgen.
Eindelijk de goede ingang te pakken....
We waren verbaast dat de deuren nog dichtwaren..en hebben zeker nog zo'n 20min liggen te wachten...Intussen kwam de eurosportcrew eraan.
Eenige tijd later kwam iemand ons melden dat we over 5 minuten werden binnegelaten.
Eindelijk gingen de deuren open....
Voordat ik het wist werd ik omring door een 12 tal man ....allen van Albaneese afkomst..Die toch iets uitstralden van ....dont fuck with me .
Aangezien ze zo breed en groot waren viel ik gewoon niet op.
Volgens mij wilden ze allemaal zo gauw mogelijk naar de gratis Champagne...
Maar missje stond er ook nog.....en lady's go first dacht ik....maar zo dachten hun er niet over.
Na 8 man voor te hebben gelaten,werd het me genoeg.
Na wat gelul eindelijk me polsbandje en hup naar binnen...
Daar stonden ze al met de Champanje...die ik beleefd afsloeg.
Binnen zag ik Diender staan....die me een wulpse blik gaf.
Toen we door wat wandelpaden op bestemming aankwamen ,kwamen we wat bekenden tegen.
Even wat vluchtig geklets en voordat we het in de gaten hadden...stormde er een ietwat gemeen uitziende beveiliger op ons af.
Jullie polsbandjes zei hij in gebrekkig Nederlands....Jij mag niet hier schreeuwt die bijna...jij horen personeel...zeg die tegen een bekende.
Ik moest stiekem om hem lachen...en dacht van chill man.
Totdat de andere beveiliger zei van nee man het is goed.
Nou we moesten wat treedjes naar boven voor de vip.
Daar aangekomen wisten ze niet welke tafel...en dus moesten we wachten.
Na 10 minuten te hebben gewacht kreeg ik me tafel toegewezen.
Bij aankomst aan me tafel zaten er nog 2gastjes....bah dacht ik nog ,zit je met wat kaaskoppen aan een tafel.
We hadden net drinken besteld,,en toen moesten we bij onze tafel weg,en
werden we aan de overkant geplaats.
Maar na wat gemopper moest ik toegeven dat deze plek toch ideaal was.
De overzicht was superrrrr
De zaal was maar matig gevult,en hoewel de vip snel vulde,was de zaal niet echt druk.
De zaal Achter ons was bom leeg.
Eindelijk ging het beginnen met een jeugdpartij.
Voordat het begon kregen we wat snacks geserveerd.Namelijk loempias,bitterballen en kaassoufles......daar zat ik nou echt op te wachten.
Enfin de jeugdpartij was leuk om te zien.
Ik weet helaas niet meer de namen of wie er won...
De 2de partij was Ricordo Muller van Lumpini gym versus .........van Demerci gym.
Waarbij de jongen van Lumpini net meer scoorde en dus ook terecht won.
Daarna een partij waarbij de eene jongen de andere outklaste en dus werd de partij vroegtijdig gestop.
De kleine bolle jongen kon de lange jan gewoon niet aan.
De lange was gewoon te sterk voor de kleine maar dappere Marokkaan.
Daarna kwam een damespartij nieuwelinge klasse
Gina Hoffman Demirci Gym vs 63kg Sundus Arif Haberland 64k
Sundus had veel supporters meegenomen ,en er werd dan ook flink getoetert bij opkomst ...Ze zag er wel gemeen uit...moet ik zeggen.
De partij ging mooi over en weer en er werden mooie combi's gemaakt.
Gina Hoffman keek erg goed en maakte combi 's die goed doorkwamen.
Sundus kreeg me raakte klappen op haar neus...en het werd ineens ook erg rood.Voor een moment dacht ik dat de neus gebroken was..maar dat bleek toch niet zo te zijn.
Gina bleef goed doorgaan met combinaties en ook Sundus gaf niet op.
Terechte winner Gina Hoffman die met haar 16 jaar trots op zich mag zijn.
Ze heeft een mooie technische partij neergezet tegen de veel oudere Sundus.
Daarna was de beurt aan
Sylvana Pruimboom G.G.Helmond vs Tiffany mooi Akbaba Gym
Sylvana had veel supporters meegenomen.
De partij was leuk om te zien.
Hoewel ik persoonlijk vond dat Sylvana sterker was ,vocht de dappere Tiffany toch goed door.En vind het ook knap dat Tiffany zich goed staande heeft gehouden.
Winnaar op punten Sylvana de Tornado ..
Daarna volgde er ook een partij,maar ik weet helaas niet meer wie of wat.
Toen kwam de pauze er aan en we kregen Appa over de vloer...
Hij zong wat liedjes en toen kwam ook het bekende liedje van Badr aan het woord.
Geinige was dat een kneus uit het publiek ,wat riep naar Appa...waarop deze het beantwoorde met ga je moeder kneuken ...of zoiets.
Ondertussen..
De serveersters deden hun job uitermate goed....elke wens werd vervuld{nou
ja op uitzonderingen na}
Ondertussen richte ik me camera op een smakkelijke kont die voorbij liep...
Shit dacht ik bij mezelf wat zat ik nu graag aan die kont...
Ik vroeg de serveerster wat op het menu stond.
Nou zegt ze jullie krijgen Groentesoep...gevolgt met een parelhoen op een bedje van....whatever..En het toetje is een verrassing...
Hmmmmm zeg ik een groentesoepie....pffff had inmiddels al flinke honger gekregen ..en nu dus wachten op een groentesoepie
Ondertussen werd er doodleuk door de micro geroepen...dat er in de aula lekkere broodjes shoarma en kip kunnen worden gekocht..
Ik dacht godver...zit ik op een soepie te wachten terwijl ik een lekker broodje kon krijgen.....
En dan kwamen de bordjes soep aan.....
De hele tafel lachte en had zoiets van what the fuck.....
Mijn soepie was tot de rand gevuld..de andere hadden een half leege bord.
Bij nadere inspectie kwamen we tot conclusie dat ze flink bespaard hadden aan de groenten...de vermicelli waren ze blijkbaar vergeten.
Nadat ik een lepel ervan in me mond had gedouwd..kwam die lepel ook weer gauw eruit..
Da hoef ik niet riep ik...die kutzooi smaakt niet eens man.
Das gewoon een bouillon blokje met wat water overoverheen...en hiervoor
betalen we...
We vroegen of we anders nog een bord met loempias konden krijgen aangezien die soep maar zielig was.
Ja zei ze ik zal zien wat ik kan doen voor jullie...
Ondertussen ergerden we ons rot aan de verhalen van de lekkere broodjes shoarma....die gasten hadden hun magen gevuld..terwijl wij snakten naar echt eten...en op zijn minst een steak of scamp's hadden verwacht...
Sommigen van onze delegatie dronken hun pilsje nummer 10....aangezien ze het niet meer konden verdragen...ik daarin tegen was nog vol bij zinnen...
Ondertussen kwamen de Thais aan en gingen ook zitten..
Ze keken alsof ze het allemaal maar oersaai vonden..
Een van de thai's keek naar onze tafel waarna ik lief lachte naar hem...en Ping Pong naar hem riep.....
Blijkbaar dacht die, dat die met een mongool te maken had...want daarna keek hij niet meer.
Zo ik ga zometeen weg ,maar zal vanavond mijn verslag afmaken.
Heb veel foto's gemaakt en ook een aantal partijen opgenomen.maar moet dat nog allemaal op de pc zetten...