PDA

View Full Version : Avondje vippen.....

missj
11th April 2010, 14:46
Gisteren waren we op weg naar het Mecc ,waar het 5de gala van Star Muay werd gehouden.
Nadat we ons vluchtig gehaast hadden om op tijd te zijn....kwamen we ietwat na 1530 u aan.
Aangezien het Mecc vele ingangen had,en we niet precies wisten hoe of wat...kwamen we op het idee om de marokkanen te volgen.
Eindelijk de goede ingang te pakken....

We waren verbaast dat de deuren nog dichtwaren..en hebben zeker nog zo'n 20min liggen te wachten...Intussen kwam de eurosportcrew eraan.
Eenige tijd later kwam iemand ons melden dat we over 5 minuten werden binnegelaten.

Eindelijk gingen de deuren open....
Voordat ik het wist werd ik omring door een 12 tal man ....allen van Albaneese afkomst..Die toch iets uitstralden van ....dont fuck with me .
Aangezien ze zo breed en groot waren viel ik gewoon niet op.

Volgens mij wilden ze allemaal zo gauw mogelijk naar de gratis Champagne...
Maar missje stond er ook nog.....en lady's go first dacht ik....maar zo dachten hun er niet over.
Na 8 man voor te hebben gelaten,werd het me genoeg.

Na wat gelul eindelijk me polsbandje en hup naar binnen...
Daar stonden ze al met de Champanje...die ik beleefd afsloeg.
Binnen zag ik Diender staan....die me een wulpse blik gaf.

Toen we door wat wandelpaden op bestemming aankwamen ,kwamen we wat bekenden tegen.
Even wat vluchtig geklets en voordat we het in de gaten hadden...stormde er een ietwat gemeen uitziende beveiliger op ons af.

Jullie polsbandjes zei hij in gebrekkig Nederlands....Jij mag niet hier schreeuwt die bijna...jij horen personeel...zeg die tegen een bekende.
Ik moest stiekem om hem lachen...en dacht van chill man.
Totdat de andere beveiliger zei van nee man het is goed.

Nou we moesten wat treedjes naar boven voor de vip.
Daar aangekomen wisten ze niet welke tafel...en dus moesten we wachten.

Na 10 minuten te hebben gewacht kreeg ik me tafel toegewezen.
Bij aankomst aan me tafel zaten er nog 2gastjes....bah dacht ik nog ,zit je met wat kaaskoppen aan een tafel.
We hadden net drinken besteld,,en toen moesten we bij onze tafel weg,en

werden we aan de overkant geplaats.

Maar na wat gemopper moest ik toegeven dat deze plek toch ideaal was.
De overzicht was superrrrr

De zaal was maar matig gevult,en hoewel de vip snel vulde,was de zaal niet echt druk.
De zaal Achter ons was bom leeg.

Eindelijk ging het beginnen met een jeugdpartij.
Voordat het begon kregen we wat snacks geserveerd.Namelijk loempias,bitterballen en kaassoufles......daar zat ik nou echt op te wachten.

Enfin de jeugdpartij was leuk om te zien.
Ik weet helaas niet meer de namen of wie er won...
De 2de partij was Ricordo Muller van Lumpini gym versus .........van Demerci gym.
Waarbij de jongen van Lumpini net meer scoorde en dus ook terecht won.

Daarna een partij waarbij de eene jongen de andere outklaste en dus werd de partij vroegtijdig gestop.
De kleine bolle jongen kon de lange jan gewoon niet aan.
De lange was gewoon te sterk voor de kleine maar dappere Marokkaan.

Daarna kwam een damespartij nieuwelinge klasse

Gina Hoffman Demirci Gym vs 63kg Sundus Arif Haberland 64k

Sundus had veel supporters meegenomen ,en er werd dan ook flink getoetert bij opkomst ...Ze zag er wel gemeen uit...moet ik zeggen.

De partij ging mooi over en weer en er werden mooie combi's gemaakt.
Gina Hoffman keek erg goed en maakte combi 's die goed doorkwamen.
Sundus kreeg me raakte klappen op haar neus...en het werd ineens ook erg rood.Voor een moment dacht ik dat de neus gebroken was..maar dat bleek toch niet zo te zijn.

Gina bleef goed doorgaan met combinaties en ook Sundus gaf niet op.

Terechte winner Gina Hoffman die met haar 16 jaar trots op zich mag zijn.
Ze heeft een mooie technische partij neergezet tegen de veel oudere Sundus.

Daarna was de beurt aan

Sylvana Pruimboom G.G.Helmond vs Tiffany mooi Akbaba Gym

Sylvana had veel supporters meegenomen.

De partij was leuk om te zien.
Hoewel ik persoonlijk vond dat Sylvana sterker was ,vocht de dappere Tiffany toch goed door.En vind het ook knap dat Tiffany zich goed staande heeft gehouden.
Winnaar op punten Sylvana de Tornado ..

Daarna volgde er ook een partij,maar ik weet helaas niet meer wie of wat.

Toen kwam de pauze er aan en we kregen Appa over de vloer...
Hij zong wat liedjes en toen kwam ook het bekende liedje van Badr aan het woord.
Geinige was dat een kneus uit het publiek ,wat riep naar Appa...waarop deze het beantwoorde met ga je moeder kneuken ...of zoiets.

Ondertussen..
De serveersters deden hun job uitermate goed....elke wens werd vervuld{nou
ja op uitzonderingen na}
Ondertussen richte ik me camera op een smakkelijke kont die voorbij liep...
Shit dacht ik bij mezelf wat zat ik nu graag aan die kont...

Ik vroeg de serveerster wat op het menu stond.
Nou zegt ze jullie krijgen Groentesoep...gevolgt met een parelhoen op een bedje van....whatever..En het toetje is een verrassing...

Hmmmmm zeg ik een groentesoepie....pffff had inmiddels al flinke honger gekregen ..en nu dus wachten op een groentesoepie

Ondertussen werd er doodleuk door de micro geroepen...dat er in de aula lekkere broodjes shoarma en kip kunnen worden gekocht..
Ik dacht godver...zit ik op een soepie te wachten terwijl ik een lekker broodje kon krijgen.....

En dan kwamen de bordjes soep aan.....

De hele tafel lachte en had zoiets van what the fuck.....
Mijn soepie was tot de rand gevuld..de andere hadden een half leege bord.
Bij nadere inspectie kwamen we tot conclusie dat ze flink bespaard hadden aan de groenten...de vermicelli waren ze blijkbaar vergeten.
Nadat ik een lepel ervan in me mond had gedouwd..kwam die lepel ook weer gauw eruit..
Da hoef ik niet riep ik...die kutzooi smaakt niet eens man.
Das gewoon een bouillon blokje met wat water overoverheen...en hiervoor
betalen we...

We vroegen of we anders nog een bord met loempias konden krijgen aangezien die soep maar zielig was.
Ja zei ze ik zal zien wat ik kan doen voor jullie...

Ondertussen ergerden we ons rot aan de verhalen van de lekkere broodjes shoarma....die gasten hadden hun magen gevuld..terwijl wij snakten naar echt eten...en op zijn minst een steak of scamp's hadden verwacht...

Sommigen van onze delegatie dronken hun pilsje nummer 10....aangezien ze het niet meer konden verdragen...ik daarin tegen was nog vol bij zinnen...

Ondertussen kwamen de Thais aan en gingen ook zitten..
Ze keken alsof ze het allemaal maar oersaai vonden..
Een van de thai's keek naar onze tafel waarna ik lief lachte naar hem...en Ping Pong naar hem riep.....
Blijkbaar dacht die, dat die met een mongool te maken had...want daarna keek hij niet meer.

Zo ik ga zometeen weg ,maar zal vanavond mijn verslag afmaken.

Heb veel foto's gemaakt en ook een aantal partijen opgenomen.maar moet dat nog allemaal op de pc zetten...

sikkwittet
11th April 2010, 15:25
das mooi geschreven zeg..

roy s
11th April 2010, 17:50
Gisteren waren we op weg naar het Mecc ,waar het 5de gala van Star Muay werd gehouden.
Nadat we ons vluchtig gehaast hadden om op tijd te zijn....kwamen we ietwat na 1530 u aan.
Aangezien het Mecc vele ingangen had,en we niet precies wisten hoe of wat...kwamen we op het idee om de marokkanen te volgen.
Eindelijk de goede ingang te pakken....

We waren verbaast dat de deuren nog dichtwaren..en hebben zeker nog zo'n 20min liggen te wachten...Intussen kwam de eurosportcrew eraan.
Eenige tijd later kwam iemand ons melden dat we over 5 minuten werden binnegelaten.

Eindelijk gingen de deuren open....
Voordat ik het wist werd ik omring door een 12 tal man ....allen van Albaneese afkomst..Die toch iets uitstralden van ....dont fuck with me .
Aangezien ze zo breed en groot waren viel ik gewoon niet op.

Volgens mij wilden ze allemaal zo gauw mogelijk naar de gratis Champagne...
Maar missje stond er ook nog.....en lady's go first dacht ik....maar zo dachten hun er niet over.
Na 8 man voor te hebben gelaten,werd het me genoeg.

Na wat gelul eindelijk me polsbandje en hup naar binnen...
Daar stonden ze al met de Champanje...die ik beleefd afsloeg.
Binnen zag ik Diender staan....die me een wulpse blik gaf.

Toen we door wat wandelpaden op bestemming aankwamen ,kwamen we wat bekenden tegen.
Even wat vluchtig geklets en voordat we het in de gaten hadden...stormde er een ietwat gemeen uitziende beveiliger op ons af.

Jullie polsbandjes zei hij in gebrekkig Nederlands....Jij mag niet hier schreeuwt die bijna...jij horen personeel...zeg die tegen een bekende.
Ik moest stiekem om hem lachen...en dacht van chill man.
Totdat de andere beveiliger zei van nee man het is goed.

Nou we moesten wat treedjes naar boven voor de vip.
Daar aangekomen wisten ze niet welke tafel...en dus moesten we wachten.

Na 10 minuten te hebben gewacht kreeg ik me tafel toegewezen.
Bij aankomst aan me tafel zaten er nog 2gastjes....bah dacht ik nog ,zit je met wat kaaskoppen aan een tafel.
We hadden net drinken besteld,,en toen moesten we bij onze tafel weg,en

werden we aan de overkant geplaats.

Maar na wat gemopper moest ik toegeven dat deze plek toch ideaal was.

De zaal was maar matig gevult,en hoewel de vip snel vulde,was de zaal niet echt druk.
De zaal Achter ons was bom leeg.

Eindelijk ging het beginnen met een jeugdpartij.
Voordat het begon kregen we wat snacks geserveerd.Namelijk loempias,bitterballen en kaassoufles......daar zat ik nou echt op te wachten.

Enfin de jeugdpartij was leuk om te zien.
Ik weet helaas niet meer de namen of wie er won...
De 2de partij was Ricordo Muller van Lumpini gym versus .........van Demerci gym.
Waarbij de jongen van Lumpini net meer scoorde en dus ook terecht won.

Daarna een partij waarbij de eene jongen de andere outklaste en dus werd de partij vroegtijdig gestop.
De kleine bolle jongen kon de lange jan gewoon niet aan.
De lange was gewoon te sterk voor de kleine maar dappere Marokkaan.

Daarna kwam een damespartij nieuwelinge klasse

Gina Hoffman Demirci Gym vs 63kg Sundus Arif Haberland 64k

Sundus had veel supporters meegenomen ,en er werd dan ook flink getoetert bij opkomst ...Ze zag er wel gemeen uit...moet ik zeggen.

De partij ging mooi over en weer en er werden mooie combi's gemaakt.
Gina Hoffman keek erg goed en maakte combi 's die goed doorkwamen.
Sundus kreeg me raakte klappen op haar neus...en het werd ineens ook erg rood.Voor een moment dacht ik dat de neus gebroken was..maar dat bleek toch niet zo te zijn.

Gina bleef goed doorgaan met combinaties en ook Sundus gaf niet op.

Terechte winner Gina Hoffman die met haar 16 jaar trots op zich mag zijn.
Ze heeft een mooie technische partij neergezet tegen de veel oudere Sundus.

Daarna was de beurt aan

Sylvana Pruimboom G.G.Helmond vs Tiffany mooi Akbaba Gym

Sylvana had veel supporters meegenomen.

De partij was leuk om te zien.
Hoewel ik persoonlijk vond dat Sylvana sterker was ,vocht de dappere Tiffany toch goed door.En vind het ook knap dat Tiffany zich goed staande heeft gehouden.
Winnaar op punten Sylvana de Tornado ..

Daarna volgde er ook een partij,maar ik weet helaas niet meer wie of wat.

Toen kwam de pauze er aan en we kregen Appa over de vloer...
Hij zong wat liedjes en toen kwam ook het bekende liedje van Badr aan het woord.
Geinige was dat een kneus uit het publiek ,wat riep naar Appa...waarop deze het beantwoorde met ga je moeder kneuken ...of zoiets.

Ondertussen..
De serveersters deden hun job uitermate goed....elke wens werd vervuld{nou
ja op uitzonderingen na}
Ondertussen richte ik me camera op een smakkelijke kont die voorbij liep...
Shit dacht ik bij mezelf wat zat ik nu graag aan die kont...

Ik vroeg de serveerster wat op het menu stond.
Nou zegt ze jullie krijgen Groentesoep...gevolgt met een parelhoen op een bedje van....whatever..En het toetje is een verrassing...

Hmmmmm zeg ik een groentesoepie....pffff had inmiddels al flinke honger gekregen ..en nu dus wachten op een groentesoepie

Ondertussen werd er doodleuk door de micro geroepen...dat er in de aula lekkere broodjes shoarma en kip kunnen worden gekocht..
Ik dacht godver...zit ik op een soepie te wachten terwijl ik een lekker broodje kon krijgen.....

En dan kwamen de bordjes soep aan.....

De hele tafel lachte en had zoiets van what the fuck.....
Mijn soepie was tot de rand gevuld..de andere hadden een half leege bord.
Bij nadere inspectie kwamen we tot conclusie dat ze flink bespaard hadden aan de groenten...de vermicelli waren ze blijkbaar vergeten.
Nadat ik een lepel ervan in me mond had gedouwd..kwam die lepel ook weer gauw eruit..
Da hoef ik niet riep ik...die kutzooi smaakt niet eens man.
Das gewoon een bouillon blokje met wat water overoverheen...en hiervoor
betalen we...

We vroegen of we anders nog een bord met loempias konden krijgen aangezien die soep maar zielig was.
Ja zei ze ik zal zien wat ik kan doen voor jullie...

Ondertussen ergerden we ons rot aan de verhalen van de lekkere broodjes shoarma....die gasten hadden hun magen gevuld..terwijl wij snakten naar echt eten...en op zijn minst een steak of scamp's hadden verwacht...

Sommigen van onze delegatie dronken hun pilsje nummer 10....aangezien ze het niet meer konden verdragen...ik daarin tegen was nog vol bij zinnen...

Ondertussen kwamen de Thais aan en gingen ook zitten..
Ze keken alsof ze het allemaal maar oersaai vonden..
Een van de thai's keek naar onze tafel waarna ik lief lachte naar hem...en Ping Pong naar hem riep.....
Blijkbaar dacht die, dat die met een mongool te maken had...want daarna keek hij niet meer.

Zo ik ga zometeen weg ,maar zal vanavond mijn verslag afmaken.

Heb veel foto's gemaakt en ook een aantal partijen opgenomen.maar moet dat nog allemaal op de pc zetten...

hahahahahaha...
wat een gaaf verslag!

chief108
11th April 2010, 19:04
LOL @ tegenvallend vreten in de VIP...

thefxr
11th April 2010, 22:13
missj, wanner kom je nu voor mij koken?

missj
11th April 2010, 23:04
De turkse gemeenschap die naast ons een tafel had ,schoot in de lach bij het horen van Ping pong.
Ondertussen werd ons tafeltje erg leeg, want blijkbaar kunnen ze niet zonder die Nicotine.
Bij terugkomst werd je meteen overspoeld door een lekkere geur die aan hun kleefde.....

Ondertussen waren we aangekomen aan de volgende partij

Estevao Andre Team Est / Akbaba 62,5kg Salahdin Team Salah

Salahdin kwam rustig de ring in...
Opeens komt een ietwat vreemd figuur de ring in...oversized zonnebril en oorwarmers op de kop...

Tja riep er een,wie is dat?
Ik zeg volgens mij familie van de paashaas...
Die gast kreeg een micro in de handen en begon zoiets als te rappen....{poging tot}
Ik zag iedereen met grote ogen na dit talent kijken...
Waarop iemand riep van he daar heb je Mc Hammer lol
Opeens zien we om wie het echt gaat namelijk Estevao Andre van Akbaba gym....

Iedereen aan het lachen want we hadden zoiets van......wie is ook alweer Estevao aka pretty boy?

Maargoed de jongen voelde zich goed en kwam de ring in.

Bel gaat en ze beginnen ...
Salah maakt combi's en knieen...hij raakt enkele keren het hoofd van Estevao..en komt af en toe goed door..
Ondertussen hoor ik links en rechts geroep van knock die dwerg out.......

Waarop een chicky riep van: trap die dreads van hem eruit Salah.......
Ronde 2 ging allemaal wat trager en Estevao deed niet veel....ook Salah werd trager en wachte soms veels te lang om iets te doen.

Nadat de 2de ronde voorbij was werd ineens het gevecht gestopt...
Salah kon niet meer en gaf op.

Vol verbazing een rondspringende Estevao, die blijkbaar niet had begrepen waarom hij ook alweer had gewonnen.

thefxr
11th April 2010, 23:13
ik lees steeds een "avondje wippen"

missj
11th April 2010, 23:13
Ondertussen kregen we een voorstelling van 4 of 5 dames...die hun interresante danstechnieken lieten zien..
Het eenigste wat nog miste waren 5 palen....ook heb ik die avond meer onderbroekies gezien dan me lief was....

Eindelijk dat wulpse gedoe afgelopen , en ook de mannen om ons heen kwamen weer tot positieven...

De ringspeaker vroeg of alle A vechters de ring in konden komen..
Een voor een kwamen de mannekes aan ..
Daarna riepen ze Mo de promoter de ring in.
Toen het de beurt aan Warren en Chalid was,om elkaar de hand te geven ....liep het bijna fataal af...
Wow wat een spanning tussen die 2 zeg....dat beloofde op een knal partij...

missj
11th April 2010, 23:14
ik lees steeds een "avondje wippen"

Wippen of Vippen is er een verschil in dan?

thefxr
11th April 2010, 23:19
wippen als een VIP

missj
11th April 2010, 23:26
Daarna waren de thai's aan de beurt .
Er werd flink gewed links en rechts .En ik had 4-0 voor de thai's ..

Na het horen van mijjn voorliefde voor de thai's, werd het sommigen toch te veel.
Bah die mot ik nie...die thai's riep er een...
Waarop ik antwoorde van tjonge alleen omdat ze geen moslim zijn??
Waarop het beantwoord werd met, mot ik je een voor die kop rammen....

Ik genoot van de partijen van de Thai'se ..wat heerlijk om hun in hun element te zien.
Dat gespeel van hun alsof het niks is....het werpen en de ellebogen een genot om te zien.
Ik zat dan ook aandachtig te kijken.....waarop ik iemand vroeg wie die thai ook alweer was.
Waarop die antwoorde met oh dat is Samranchai....
Dus ik keihard samranchai aan het roepen en aan het brullen.....
Kwam ik er na de partij achter dat de daadwerkelijke Samranchai de volgende was die moest vechten.

Ook de jongens die tegen de thai moesten hebben zeer goed gevochten.Van eentje uit Belgie hoorden we zelfs dat hij pas 3 dagen geleden te horen had gekregen dat hij moest vechten...Mijn complimenten want dat is niet niks

Il Loco
11th April 2010, 23:30
Aan je spelling was het niet af te zien hoor "kuch"

Maar je afkomst is ook al geen geheim meer dus;

Waarop ik antwoorde van tjonge alleen omdat ze geen moslim zijn??
Waarop het beantwoord werd met, mot ik je een voor die kop rammen....

Hoe heb jij je baard? Kort , lang? Getrimd? Tell me baby

missj
11th April 2010, 23:39
Aan je spelling was het niet af te zien hoor "kuch"

Maar je afkomst is ook al geen geheim meer dus;

Hoe heb jij je baard? Kort , lang? Getrimd? Tell me baby

Who cares toch???
Mijn spelling is niet ideaal maar zolang men het kan lezen is het goed.

Mijn baardgroei is momenteel nog kort....maar denk erover om hem toch wat meer te laten groeien naarmate ik ouder word.

Kun je dit dan wel lezen ...of is dat ook zwaar bevallen {kuch}

kusjes

Il Loco
11th April 2010, 23:41
Ben je zelf ook moslim dan? Hoofddoekje etc..

Of ben je goed ingeburgerd? tell me honey

missj
11th April 2010, 23:43
Ook was er een leuke partij tussen Alah van Star muay en Ziad van sportlife..
Alah had veel publiek en iedereen riep dan ook Alah alah alah...Vreemd genoeg vond men het raar toen van ons tafeltje iemand riep Alah..

Vechter Alah was groot en Ziad was vrij klein...
De stoten en trappen van Alah zag je duidelijk aankomen...waarop het af en toe best om te lachen was...
Toch was Alah te sterk voor de kleine Ziad en hij won dan ook.

Dan de partij van

Errol Paris Team Paris vs Rustemi Krichnik

Wat een schitterende partij was het....
Rustemi was de betere deze partij en hij beeindigde de partij dan ook met een knie naar het hoofd van Errol.Die vol knockout ging....

thefxr
11th April 2010, 23:43

heerlen ligt aan de duitse grens en de taal is onverstaanbaar.

missj
11th April 2010, 23:44

Hoofddoekjes zijn out...burkas zijn in

kusjes

Il Loco
11th April 2010, 23:44
zielig man, iemand laten knokken tegen Alah.

Ik ga jezus toch ook niet in een kooi neergooien, man die gast knippert met zijn ogen en je lichaam is in 2 stukken gespleten en hij loopt over je heen.

Il Loco
11th April 2010, 23:45
@ thefixr, Ik kom uit Venlo, net zo onverstaanbaar vrees ik.

thefxr
11th April 2010, 23:49
@ thefixr, Ik kom uit Venlo, net zo onverstaanbaar vrees ik.

dat valt nog mee.

missj
11th April 2010, 23:57
Daarna de beurd aan ;
Nicky holzken vs Morad Salhi.

Nou zeg wat een spannende partij .
Ik moet eerlijk teoegeven dat de naam Morad Salhi me niet veel zei..
Maar respekt voor deze talentvolle knul....
Wat maakte hij mooie combi's en hij makte het Nicky echt niet makkelijk.
Mijn inziens waren de 2 rondes al voor hem....
Door de zaal werd er heen en weer geroepen Nicky....Nicky.....Morad Morad...
De spanning laaide op ,en opeens stonden gasten op. en stormden op de supporters van Nicky af.
Bij navraag werd er gezegd dat ze racistische opmerking hadden gemaakt
Aangezien het heet onder de voeten werd ,en het uitzag dat Morad de partij aan het winnen was.

Tja natuurlijk niet al te slim als meer dan de helft van de vipjes buitenlands is :D

De security stond al klaar ,en ook ik had me handtasje vast {just in case}ik snel aan de kant moest.Aangezien mijn tafeltje er net tussen zat..

Helaas werd Morad moe en men merkte dat Nicky toch weer doorkwam.
Hij zette Morad in de hoek en maakte mooie combi's
En Morad kreeg dan ook 8 tellen...Toch kwam er een extra ronde.
Waarbij Nicky zijn punten scoorde en er helaas niet meer veel van Morad kwam...zelfs niet na wat staande aanmoediging.

Winnaar was Nicky..

roy s
11th April 2010, 23:59
...prachtig verslag missj!

puur 108-gonzo verslag.

Il Loco
12th April 2010, 00:04
welke kleur heeft je burka?

roy s
12th April 2010, 00:05
Tja natuurlijk niet al te slim als meer dan de helft van de vipjes buitenlands is :D

De security stond al klaar ,en ook ik had me handtasje vast {just in case}ik snel aan de kant moest.Aangezien mijn tafeltje er net tussen zat..

Winnaar was Nicky..
:laugh:

missj
12th April 2010, 00:08
Dan de partij van Warren vs Chahid....
Beiden begonnen goed en over en weer....
Man je kon gewoon de spanning tussen hun voelen.......
In de 2de ronde na wat heen en geweer opeens een stoot op de kin..en weg was Warren....wat een fantastische knockout....

Man o man zelfs uren erna hadden we het er nog over....die knockout was gewoon gruwelijk goed.

Ik moet zeggen dat ik genoten heb van het gala....
Mo van Star muay heeft weer een schitterende gala georganisserd.
En natuurlijk weer geweldig dat we van de thaise toppers hebben kunnen genieten!!!

Er waren heel mooie en goede partijen die avond..
De service{bediening} was perfect alleen dat VOER was niet te vreten....
Meschien beter dat het volgende keer weer op de oude locatie word gegeven.

Maar Mohammed Yildiz mag gerust de top promoter van Limburg worden genoemd!!!
En hopelijk krijgen we binnekort weer zo'n topgala in limburg..

missj
12th April 2010, 00:08
:laugh:

:D tja niet dan?

roy s
12th April 2010, 00:11
thanks missj....

blij dat je er weer bent!

missj
12th April 2010, 00:12
...prachtig verslag missj!

puur 108-gonzo verslag.

Thanx tenminste iemand die het waardeerd :thup:

Il Loco
12th April 2010, 00:18
Thanx tenminste iemand die het waardeerd :thup:

Ik waardeer het ook.

Maar jou burka wekt toch meer interesse, ook positief toch?

missj
12th April 2010, 00:28
Ik waardeer het ook.

Maar jou burka wekt toch meer interesse, ook positief toch?

:)

Dat kan ik begrijpen aangezien je niet weet wie onder de Burka zit..
ps ik draag de burka altyd in het zwart

Il Loco
12th April 2010, 00:56
:)

Dat kan ik begrijpen aangezien je niet weet wie onder de Burka zit..
ps ik draag de burka altyd in het zwart

Mag ik onder je burka kijken dan?

missj
12th April 2010, 01:02
Mag ik onder je burka kijken dan?

Als je me vind wel

Il Loco
12th April 2010, 01:04
Ik ga wel met zo'n tijgerachtig katbeest die je zo lievvv vind in Heerlen staan.

missj
12th April 2010, 01:10
Ik ga wel met zo'n tijgerachtig katbeest die je zo lievvv vind in Heerlen staan.

Okee op welke hoek ga je staan dan? De Cbs weg?

thefxr
12th April 2010, 01:17
Okee op welke hoek ga je staan dan? De Cbs weg?

daar zal je wel elke stoeptegel uit je hoofd kennen.

Il Loco
12th April 2010, 01:20
Hoofdstener weg ook goed Miss?

missj
12th April 2010, 01:22
Hoofdstener weg ook goed Miss?

Hoofdstenerweg die ken ik

missj
12th April 2010, 01:22
daar zal je wel elke stoeptegel uit je hoofd kennen.

Enne ook al op die stoeptegels gelegen dan?

Il Loco
12th April 2010, 01:41
Morgen, hoe laat Miss?

Ik wil wel eens zien wie er achter deze Burka schuilt, en moet toch die kant op!:evil:

missj
12th April 2010, 01:47
Morgen, hoe laat Miss?

Ik wil wel eens zien wie er achter deze Burka schuilt, en moet toch die kant op!:evil:

Kunne we beter op een zaterdag doen.Dan heb ik meer tijd.
Want heb het erg druk op het moment.
En een burka uitdoen vergt tijd{alhoewel ik niks onder me burka draag}
Wil je wat koffie of thee met me gaan drinken?
Ik zal je wel pm'n

Il Loco
12th April 2010, 01:52
oke is goed, drank ook goed, of is dat niet halal?

missj
12th April 2010, 01:55
oke is goed, drank ook goed, of is dat niet halal?

drank is niet halal...maar we kunnen wel een uurtje kosher gaan.Die hebben van die wijn enzo.

Il Loco
12th April 2010, 01:58
sounds great

missj
12th April 2010, 02:06
sounds great

See yah later schat...
Ben er even niet .....slaap ze xxxx

I_LOVE_KNOCKOUTS
12th April 2010, 03:55
Jullie polsbandjes zei hij in gebrekkig Nederlands....

De zaal was maar matig gevult

Daarna een partij waarbij de eene jongen de andere outklaste

Ik ben verder maar gestopt met quoten, want m'n punt is denk ik wel duidelijk. Misschien een idee om samen met die beveiliger op cursus te gaan?

Maar goed, ben benieuwd naar de foto's.

Richelieu
16th April 2010, 17:22
Bijna een week verder, ben erg benieuwd naar je foto's Missj :)

snip83
16th April 2010, 17:23
fail

I_LOVE_KNOCKOUTS
17th April 2010, 03:37
Missj, als je interessant wil doen dat je ergens vip bent, moet je dat vooral niet laten, maar beloof er de volgende keer dan geen foto's bij die vervolgens niet gepost worden.

F
A
I
L
.

chief108
17th April 2010, 10:04
beetje jammer idd

aan de andere kant:
past wel weer bij het forum

verhalen die nooit afgemaakt worden
verslagen die nooit afgemaakt
posts die nooit
threads die
....

Dragontail
17th April 2010, 15:46
beetje jammer idd

aan de andere kant:
past wel weer bij het forum

verhalen die nooit afgemaakt worden
verslagen die nooit afgemaakt
posts die nooit
threads die
....

Ja, maar dat is een vrijwillige keuze... democratie weet je wel?
Beter dan een slotje op een topic, omdat een mod dat wil. Dat lokt anarchie uit en verlangen naar een eigen staat (lees separatie/onafhankelijkheid)

Flamingo
17th April 2010, 16:09
heh, wat, tieten?

chief108
17th April 2010, 20:58
zei iemand tieten???

chief108
17th April 2010, 20:58
:moretits:

flip-mo
17th April 2010, 21:31
bewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwbs

snip83
18th April 2010, 06:25
Waar blijven die foto`s van die kk hoer nou?

thefxr
19th April 2010, 20:07
http://www.pixacom.com/models/253/miss%20j%20pangelina%20modeling%20white%20bikini%2 0outdoor%20photography.jpg

snip83
20th April 2010, 12:08
hahaha