View Full Version : Playstation 2
Rverm
10th April 2010, 00:09
* Playstation 2
* 2 controllers
* memorycard
* 2 microfoons
* fightnight round 3
* k1 world grandprix
* GTA Vice City
* Pes 6
* Pes 2008
* Singstar '80
Bieden maar...
flip-mo
10th April 2010, 00:57
50 euro
Flamingo
10th April 2010, 09:20
ik bied je een nacht met missj - als je later niet komt zeiken over soas
missj
10th April 2010, 09:40
ik bied je een nacht met missj - als je later niet komt zeiken over soas
Missj bakt hamburgers....geen tijd voor lange nachten...
Denk dat die jongen wel wat slimmer is ,dan dat jij die nacht was :finger:
Ik geef je er 40,- inclusief versturen.
I_LOVE_KNOCKOUTS
10th April 2010, 15:08
Ik geef je er 40,- inclusief versturen.
Lekker bijdehand he, bieden ONDER een prijs die al eerder geboden is? Zeg dan gewoon dat je hem niet wil.
Mokie14
10th April 2010, 17:39
Lekker bijdehand he, bieden ONDER een prijs die al eerder geboden is? Zeg dan gewoon dat je hem niet wil.
haHAHAHHA
ik bied 20 heb ook nog zn ramp ding liggen.
of ben ik nu je handel aan het afkraken:whistling:
Tyler_Durden
10th April 2010, 18:22
haHAHAHHA
ik bied 20 heb ook nog zn ramp ding liggen.
of ben ik nu je handel aan het afkraken:whistling:
Jij lacht MissJ wel uit maar zoals ik jou post lees heb je er zelfs 20 euro voor over om nog zo'n ramp ding in je bezit te hebben? Rare kerel ben je ook...
Dacht dat kickboksers niet de meest snuggere waren maar die zangers van tegenwoordig spannen helemaal de kroon...
(Fijne verjaardag nog, zit nog steeds te wachten op een uitnodiging van je aangezien jij vandaag je verjaardag viert :whistling:)
@ Rverm: Zitten er geen shooter spellen tussen? Anders heb ik wel interesse....
Mokie14
10th April 2010, 18:32
Jij lacht MissJ wel uit maar zoals ik jou post lees heb je er zelfs 20 euro voor over om nog zo'n ramp ding in je bezit te hebben? Rare kerel ben je ook...
Dacht dat kickboksers niet de meest snuggere waren maar die zangers van tegenwoordig spannen helemaal de kroon...
(Fijne verjaardag nog, zit nog steeds te wachten op een uitnodiging van je aangezien jij vandaag je verjaardag viert :whistling:)
@ Rverm: Zitten er geen shooter spellen tussen? Anders heb ik wel interesse....
hahahahahahaha
jij bent altijd welkom:thup:
en de reden van die post:
Quote ILKO's
ik moet dat ding ook niet meer zeker niet nu de 3 al een paar jaar uit is
het probleem met die krengen is dat als je er 1 hebt er al weer1 komt die weer veel beter is.
en op de 3 kan je niet spellen van de 2 spelen altans niet alle geloof ik:slap:
I_LOVE_KNOCKOUTS
10th April 2010, 20:32
en op de 3 kan je niet spellen van de 2 spelen altans niet alle geloof ik:slap:
Niet? Wij hadden vlak voor de lancering van de PS3 de Product Manager van Sony op school voor een gastcollege en die zei juist dat de 3 'backwards compatible' zou zijn.
ataraxia
10th April 2010, 20:35
Niet? Wij hadden vlak voor de lancering van de PS3 de Product Manager van Sony op school voor een gastcollege en die zei juist dat de 3 'backwards compatible' zou zijn.
Er is er inderdaad 1 uitgebracht die wel ps2 en 1 spellen speelt, maar wat nu in de winkels ligt doet dat niet.
sikkwittet
10th April 2010, 20:44
ja de allereerste ps3. maar dat is snel vervangen. nu is dat dus niet meer achterwaarts
ataraxia
10th April 2010, 20:50
ja de allereerste ps3. maar dat is snel vervangen. nu is dat dus niet meer achterwaarts
Dat zeg ik. :)
I_LOVE_KNOCKOUTS
10th April 2010, 21:19
Er is er inderdaad 1 uitgebracht die wel ps2 en 1 spellen speelt, maar wat nu in de winkels ligt doet dat niet.
Klote-zet van Sony. Slim, maar wel kut.
sikkwittet
10th April 2010, 21:24
Klote-zet van Sony. Slim, maar wel kut.
jup dus als je dat wilt, dan moet je de 40 gv versie kopen. die is wel altijd achterwaarts. die nieuwe dus alles wat meer gb dan 40 heeft. die is locked.
ataraxia
10th April 2010, 21:25
ik dacht dat de 60 ook nog kon?
sikkwittet
10th April 2010, 21:25
Dat zeg ik. :)
zag iets van games. zag een chick iets posten.
dan gaat bij mij altijd verstand nog meer in vriezer zitten.
maar dat gaat weer goed komen, zodra we dan gezellie praten over de legendarische mario's en zeldas.
oohhh wat was 8 bit en 16 bit toch vet.(gaat nu lekker verder met duck hunt. toedels)
Guess
11th April 2010, 01:03
zag iets van games. zag een chick iets posten.
dan gaat bij mij altijd verstand nog meer in vriezer zitten.
:rotflmao:
Rverm
11th April 2010, 01:54
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de betreffende ps2 nog steeds niet verkocht is en dat er nog steeds op geboden kan worden...
sikkwittet
11th April 2010, 02:00
hahah ruilen tegen een gamecube ahahaah
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.