View Full Version : live report from Lego Hell 2009 Zwolle
chief108
24th October 2009, 14:26
zit hier in de IJsselhallen te Zwolle, met enkele duizenden, misschien wel tienduizenden, vervelende, gillende en verwende kutkinderen. Vergezeld van hun overgeïrriteerde, wanstaltige en niet zelden voorzien van een bijzonder ongezond stukje overgewicht, kut ouders.
Weet niet wat me meer ergert, die kutkinderen die alles willen hebben, hebben, hebben.
Of die kutouders met hun penetrante lichaamsgeuren die gewoon dwars door en over de kinderen van anderen stampen omdat ze zelf zo achterlijk zijn geweest om dat vette lelijke zwanger te maken, het kind te houden, bij ze te blijven en veels te dure kaartjes te kopen voor een verkoopshow in een hal in Zwolle.
En maar kakelen. In een hal.
Ik word driedubbelgestoord van een kakafonie van: hebbe, hebbe, hebbe.... aaaaaaahhhhhhh, waarom niet? en GODVERDOMME DAN GAAN WE WEL NAAR HUIS!!!! Gezellig, zo'n dagje uit met de kids. En op de terugweg nog even lekker wat eten bij de Burger King.
//deze thread is mede mogelijk gemaakt door Durex//
chief108
24th October 2009, 14:50
ik ga het positief aanpakken.
Maak van de gelegenheid gebruik om mijn crew wat nieuwe dingen te leren. Stelen bijvoorbeeld.
Er zijn hier ook allemaal dingen waar kinderen wat kunnen bouwen en hun kutouders dan gaan zeggen hoe knap dat wel niet is, terwijl ze andermans kinderen aan de kant duwen en/ of op hun tenen staan (mijn oudste houdt een score bij, hij staat nu op 11 x tenen en 3 ellebogen in zn gezicht).
In al deze chaos is het gemakkelijk om wat kleine steentjes in broek- of jaszak te laten verdwijnen. Hierna gaan we over tot het meenemen van steeds groter wordende bouwwerkjes. En aan het eind van de dag gaan we kijken of ze die lifesize Darth Vader mee kunnen nemen.
Zo maken we er een leerzame dag van en komen we nog een beetje uit de kosten ook.
chief108
24th October 2009, 15:08
weer een andere hal. Geen lego hier, maar een reclamestand van de Landmacht en een gigantische opblaas krokodil.
In de bek van de krokodil verdwijnen aan de lopende band van die etterige kleine mensjes. Tot mijn grote verdriet komen ze er aan de achterkant helaas ongehavend weer uit. En die hindernisbaan van de soldaatjes ziet er ook niet echt uit alsof dat schade kan gaan geven aan dat gepeupel.
Gelukkig is het gekrijs van dat irritante kaboutervolk hier minder.
Helaas is dat voornamelijk omdat in de hal hiernaast een zangeresje, voorzien van een overdosis non-talent en waarschijnlijk nog toondoof ook, slechte engelse liedjes uit de top 10 aan het verkrachten is door er onbeschrijfelijk domzinnige nederlandse teksten over heen te blaten.
Zal ik de moeite nemen om te zien of ze er dan iig nog lekker uitziet? Denk het niet. Meer teleurstelling kan ik niet hebben op dit moment.
Pipo de Cliniclown
24th October 2009, 15:37
Rustig Chief, als mijn Revolutie slaagt zal de bevolking van NL gedecimeerd worden dus dan heb je van dit soort types ook geen last meer. Ik kan je echter nog niet garanderen dat ik jou ook niet laat 'kalt stellen', moet ik nog even over nadenken ;).
Beast from the East
24th October 2009, 15:37
Hehehehe...hava fun mate!
Been there, done that.:neversurrender:
chief108
24th October 2009, 15:47
ach ja, dit is mijn jaarlijkse boetedoening, nog een paar uur en dan zit het er weer op.
Recht voor me neus waren net trouwens een broer en zus elkaar heftig aan het mishandelen. Het jochie was sterker , maar die kleine bitch vocht erg gemeen.
Ze had best een kans gehad. Helaas kwam de papa er tussen om de pret te verstoren.
De lul. Ging zich nog verontschuldigen ook.
Maar hij keek wel stom uit zn ogen toen ik vroeg of ze niet ff door mochten knokken omdat ik 10 euro op die blonde had staan...
flip-mo
24th October 2009, 17:02
Hahahaha
Donjopie
24th October 2009, 17:30
hahahahahaha klinkt inderdaad als de hell !!
ik denk aan je chief !!!
Socra
24th October 2009, 18:41
:laugh:
Prachtig topic...
chief108
24th October 2009, 20:05
ben thuis, heb alles weer overleeft
zit alleen die kut Angry Fucker van de BK op te boeren de hele tijd
thank god for beer...
het leuke is wel om naar het eind toe gewoon keihard een smile op je bek te houden
want je ziet al die andere ouders wanhopig worden
denk dat 80 % wel kan janken de laatste twee uur
maar ik niet..
elke papa ziet hoe ik aan het einde van de dag nog kwiek en energiek rondloop en geintjes maak met mijn jongens, terwijl zij allang verslagen zijn door hun etterbakjes
ik lach en knipoog naar elke mama die eigenlijk haar ooit eens zo geliefde nageslacht het liefste krijsend bij de haren naar buiten zou willen slepen
maakt ze helemaal gek
de fuckers
gotta love trollin'
anytime, anywhere...
trolling is a art
Donjopie
24th October 2009, 21:54
ben trots op je !
chief108
24th October 2009, 22:00
ik ben Super Papa
NJYAKW
mr.rosso
25th October 2009, 01:16
respect ouwe...
Donjopie
25th October 2009, 01:21
ik had die kleine vandaag de hele dag onder mn hoede.....
pfffff ben uitgeput man.
en jij loopt tussen een miljoen van die etters, respect is dan idd het juiste woord
Dierenamerbulance
25th October 2009, 01:29
bah.. kinderen...
I_LOVE_KNOCKOUTS
26th October 2009, 23:40
Maar hij keek wel stom uit zn ogen toen ik vroeg of ze niet ff door mochten knokken omdat ik 10 euro op die blonde had staan...
LMAO!
Pipo de Cliniclown
26th October 2009, 23:41
bah.. kinderen...
Nou..met een beetje wiskeysaus...
mokumnised
4th November 2009, 19:35
En bedankt chief voor wéér een reminder waarom ik nooit aan deze shit ga beginnen!
Mokie14
4th November 2009, 19:40
respect heb 1 maal in de week zoon van don op visite
maak ik m altijd ff helemaal gek voor ie weer opgehaald wordt
is de taak van een oom denk ik
ataraxia
4th November 2009, 19:47
Voor de liefhebbers: De jonge gezinnenbeurs in de jaarbeurs. Zag vandaag een aankondiging... The HORROR!!!
barbara
5th November 2009, 14:12
bah.. kinderen...
x2. Dit soort verhalen herinneren me altijd meteen weer waarom ik geen kinderen wil.
chief108
5th November 2009, 14:31
x2. Dit soort verhalen herinneren me altijd meteen weer waarom ik geen kinderen wil.
//deze thread is mede mogelijk gemaakt door Durex//
:)
LordSinned
6th November 2009, 00:52
het leuke is wel om naar het eind toe gewoon keihard een smile op je bek te houden
want je ziet al die andere ouders wanhopig worden
denk dat 80 % wel kan janken de laatste twee uur
maar ik niet..
elke papa ziet hoe ik aan het einde van de dag nog kwiek en energiek rondloop en geintjes maak met mijn jongens, terwijl zij allang verslagen zijn door hun etterbakjes
ik lach en knipoog naar elke mama die eigenlijk haar ooit eens zo geliefde nageslacht het liefste krijsend bij de haren naar buiten zou willen slepen
maakt ze helemaal gek
de fuckers
:p Tssssst en dat zonder schoonouders die mee waren, is geen uitdaging.
Kan iedereen.
chief108
6th November 2009, 10:00
ok dan...
zie je volgend jaar daar dan?
LordSinned
6th November 2009, 18:28
Is goed, Laat maar weten wanneer het is.
Ga ik 4 weken van tevoren starten met een kuurtje antidepressivum zodat ik kan pieken op het moment suprême.
Dan nog een paar dozen extra voor de klap die nog maanden lang zal duren in het koppie.
Dit kan ik niet naturel doen. Ben daar te zwak voor.
Paganstars
6th November 2009, 21:42
hehe... pussies... ouders moeten niet zo zeiken... had je je lul er maar niet in moeten hangen! En nee niek dit is geen uitnodiging om dat geteisem van jou hier te stallen!
chief108
7th January 2011, 11:45
Bump. Vanwege vermakelijkheid.
Dragontail
15th January 2011, 21:53
Bump. Vanwege vermakelijkheid.
Vanwege de vraag waarom sommige ouders kinderen nemen.
Flamingo
15th January 2011, 23:02
Vanwege de vraag waarom sommige ouders kinderen nemen.
vraag het hier www.martijn.org
chief108
16th January 2011, 01:00
100% of martijn.org agrees...
kinderen zijn lievvvv
chief108
16th January 2011, 01:33
eigenlijk best grappige thread
chief108
16th January 2011, 02:30
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qFxHPTBriyo?fs=1&hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qFxHPTBriyo?fs=1&hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>
roy s
16th January 2011, 18:29
Kinderen zijn vervelend en lastig..
En toch hou ik van mijn kutkinderen.
En de eerste die zegt dat kinderen leuk zijn is een fail..
sikkwittet
17th January 2011, 03:50
Vandaag na nieuw huis gaan kijken van vrienden.iedereen die er was had een kind onder de 4.
Super lief als je ziet hoe die kleintjes dan russisch praten. Nog liever is dat.ze mij niet herkennen en bang zijn van mijn blauw oog.
Verschrikkelijk is dat ze elkaar gek maken.en altijd wel een mama en papa bij die niet opvoeden dus dat kind is irritant als een mofo.
Gelukkig zijn ze allemaal ziek.dus slaapjes doen
Nauw wij lekker bbq vreten.echt goede zelf gemaakte vodka/wisky mix zuipen.
Ik begin laam te worden.dit word een leuke dag.het is nog geen half zes.dus ik kan nog uren zuipen.
Kut fie ukjes worden wakker.geluid is weer aan.alle mamas gaam godverdomme zeuren aan de papas om weg te gaan.want kinderen dit en dat.
Dus iedereen na huis.
Ma ik was laam
Niet lam.dus pissed off
Terug thuis een ualf drunken fuck
Zegt ze opeens.weetje die kiendjes waren lief. Ja sure zeg ik.
En weetje wat, ik ben al paar dagen te laat rood.dus maybe wordrn wij ook ouders
Ik meteen nuchter.
En denk
Kuttttt
Ik moet kijn studie eens afmaken en niet avonds laat wakker zijn en crap posten
Fail
Socra
17th January 2011, 10:31
:laugh:
ataraxia
17th January 2011, 10:55
http://img200.imageshack.us/img200/9171/gummbah110117.jpg
chief108
17th January 2011, 10:59
LOL...
Paganstars
18th March 2011, 17:07
bump
chief108
18th October 2011, 21:09
Zaterdag is Wilhelmus de lul... :D
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.