View Full Version : Milly Boele werd seksueel misbruikt
Guess
27th March 2010, 09:47
DORDRECHT - Het Dordrechtse meisje Milly Boele (12) is seksueel misbruikt en door verstikking om het leven gekomen.
De nabestaanden van het vermoorde kind zijn al enige tijd van deze afschuwelijke feiten op de hoogte. Dat melden bronnen rond het onderzoek tegen politieman Sander V. (26).
Volgens de familie Boele heeft Milly in het laatste telefoongesprek met haar moeder niet V.'s naam genoemd, maar gezegd dat 'de buurman met de kat voor de deur stond.'
En dan aanklagen met doodslag?, die gast heeft gewoon weken lopen voorbereiden.
Dikke moord dus met voorbedachte penetratie.
Socra
27th March 2010, 09:50
Is dat zeker eigenlijk, dat over die aanklacht met doodslag? Is zo snel...
Guess
27th March 2010, 09:52
Is dat zeker eigenlijk, dat over die aanklacht met doodslag? Is zo snel...
Nee dat was een tijdelijke aanklacht zeiden ze om voorarrest te garanderen, maar daar weet een slimme advocaat vast iets uit halen.
Socra
27th March 2010, 09:58
Nee dat was een tijdelijke aanklacht zeiden ze om voorarrest te garanderen, maar daar weet een slimme advocaat vast iets uit halen.
Aha. Dan snap ik het. Want doodslag is natuurlijk makkelijker te bewijzen, dus dan kunnen ze hem vasthouden zonder verdere uitleg. Denk niet dat ie daar verder zijn voordeel mee kan doen.
flip-mo
27th March 2010, 10:36
en moord is niet te bewijzen in deze zaak???? Lijkt me toch een 1 2tje als er een meisje dood in je tuin ligt
ataraxia
27th March 2010, 10:44
en moord is niet te bewijzen in deze zaak????
Zucht... Dat zegt toch niemand, Flipje...
flip-mo
27th March 2010, 10:48
Zucht... Dat zegt toch niemand, Flipje...
Het is toch ook een vraag...
vind het gewoon raar dat ze doodslag doen en niet moord. En ja doodslag is makkelijker te bewijzen maar als een meisje word vermist en die word bij de buurman in de tuin gevonden dan is het toch wel vrij duidelijk dat het een moord betreft.
ataraxia
27th March 2010, 10:52
Het is toch ook een vraag...
vind het gewoon raar dat ze doodslag doen en niet moord. En ja doodslag is makkelijker te bewijzen maar als een meisje word vermist en die word bij de buurman in de tuin gevonden dan is het toch wel vrij duidelijk dat het een moord betreft.
Dat zou het inderdaad zijn, als het niet om een tijdelijke aanklacht ging. Als er nog niet voldoende bekend is over wat er bewezen kan worden, kan je maar beter uitgaan van het minimale dat je met zo veel mogelijk zekerheid kan bewijzen. Ik neem aan dat de uiteindelijke aanklacht wel degelijk moord zal gaan worden.
Socra
27th March 2010, 13:18
Precies. Je moet het op dit moment gewoon zo simpel mogelijk houden. En simpel is: meisje was bij hem, meisje is nu dood. Het gaat er om dat hij in voorarrest blijft, waarvoor maakt niet uit. En dan kan het OM in de tussentijd uitzoeken wat er precies is gebeurd.
Judas
27th March 2010, 13:27
Lijkt me sowieso dat zo'n stuk ongeluk TBS krijgt, toch? Of het uiteindelijk nou moord of doodslag wordt. Kunnen ze hem lang vasthouden. Maar of ze dat dan weer doen hier in NL, is natuurlijk weer de vraag...
FTW
27th March 2010, 14:57
TBS...??? Al het geld wat er aan zo'n kkhond word uitgegeven is te veel... gewoon samen met Volkert vd G en die mafkees van van Gogh dumpen in zee zonder reddingsboei...
Wiseguy
27th March 2010, 15:02
Volkert verdient een standbeeld.
Guess
27th March 2010, 15:52
Inderdaad, een stuk beton aan zijn voeten en de zee in.
Judas
27th March 2010, 15:58
Hoezo? Zit hier dan geen complot achter?
roy s
27th March 2010, 16:22
http://i181.photobucket.com/albums/x149/Satelliet/Anti-Volkert.jpg
Wiseguy
27th March 2010, 16:27
Hoezo? Zit hier dan geen complot achter?
Nooit in verdiept. Was al lang blij dat het geen marokkaan was.
WAR VOLKERT!
Judas
27th March 2010, 16:53
Nooit in verdiept.
WAR VOLKERT!
Ik ook niet. Maar ik weet wel dat het voor een aantal mensen heel erg goed uitkwam.
flip-mo
27th March 2010, 16:55
pleur ff lekker op wisegay...
war israel!!!
( komt op hetzelfde neer )
Wiseguy
27th March 2010, 17:42
Ik ook niet. Maar ik weet wel dat het voor een aantal mensen heel erg goed uitkwam.
Achteraf niet. Met Wilders is het alleen maar erger geworden. Kan je wel vertellen dat de marokkaanse gemeenschap zich niet druk maakt om Wilders. Wat hij roept is wettelijk niet mogelijk. Dan zou hij eerst alle wetten moeten aanpassen en uit de EU moeten stappen.
Een owja Pim werd zwaar geownd door Rosenmuller. Kan helaas het filmpje nergens vinden. Reps voor degene die hem post.
Judas
27th March 2010, 17:53
Achteraf niet. Met Wilders is het alleen maar erger geworden. Kan je wel vertellen dat de marokkaanse gemeenschap zich niet druk maakt om Wilders. Wat hij roept is wettelijk niet mogelijk. Dan zou hij eerst alle wetten moeten aanpassen en uit de EU moeten stappen.
Een owja Pim werd zwaar geownd door Rosenmuller. Kan helaas het filmpje nergens vinden. Reps voor degene die hem post.
Ik doel ook niet op de Marokkaanse gemeenschap, maar op de hogere kringen in dit land, als bijv het koningshuis.
flip-mo
27th March 2010, 17:54
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2010/03/israelische_tanks_trekken_gaza.html
warrrrrrrrrr
chief108
27th March 2010, 18:02
LOL...
http://www.google.nl/search?q=Pim+werd+zwaar+geownd+door+Rosenmuller
Wiseguy
27th March 2010, 18:04
Laten we allen proosten op Israel. Een beschaafd land aldus sikk.
Judas
27th March 2010, 18:06
Lechaim!
FTW
27th March 2010, 18:56
Volkert is geen kkhond vanwege Pim maar vanwege z'n dingen die hij daarvoor deed. Oog om oog, tand om tand... Dat soort gasten kosten de staat te veel geld...
roy s
27th March 2010, 20:17
LOL...
http://www.google.nl/search?q=Pim+werd+zwaar+geownd+door+Rosenmuller
hahahahaha...
Socra
27th March 2010, 23:21
http://www.youtube.com/watch?v=d-QHm3SAaY8
Ninurta
27th March 2010, 23:30
en wie zegt dat stenigingen en onthoofdingen moeten worden afgeschaft?!
voor zulke fuckers mogen ze het van mij elke vrijdag avond rond de klok van 8 doen op een te nader te noemen tv station met veel lasers, rook machines en geile chickies
TheHagueBoxer
28th March 2010, 06:56
volkert van der G is een vieze hippie en heeft een kutnaam dikke piemel voor hem
Ninurta
28th March 2010, 15:02
die zieke mensen hebben wel altijd slechte smaak zeg
sikkwittet
28th March 2010, 17:39
Laten we allen proosten op Israel. Een beschaafd land aldus sikk.
totally true mofo. want het is een westers land. en westen is beschaafd.
zandbak landen niet.
capiche???
Wiseguy
28th March 2010, 17:55
totally true mofo. want het is een westers land. en westen is beschaafd.
zandbak landen niet.
capiche???
Westers land? Nooit opgelet bij topografie?
Los daarvan kende de arabieren eerder beschaving dan het westen. Ik vraag me echt af of je wel geschiedenis studeert.
Socra
30th March 2010, 01:38
Hier een beschrijving:
Maar PvdA-leider Melkert, D66'er De Graaf en GroenLinkser Rosenmöller schuwden gisteren tijdens het duel aan de Rotterdamse Erasmus Universiteit de aanval niet bij gevoelige onderwerpen, zoals wao en allochtonen. Met name Rosenmöller boekte aan het slot succes toen hij de Rotterdammer zelfs met een mond vol tanden liet staan. "Als het debat voor jou een beetje moeilijk wordt, dan maak je alleen maar theater en reageer je niet inhoudelijk", zo deelde Rosenmöller uit.
Fortuyn was met stomheid geslagen toen de voltallige zaal met studenten van de Erasmus Universiteit, die zich tot dat moment niet tegen hem had gekeerd, de GroenLinks-voorman met gejoel en luid aanhoudend applaus bijviel. Fortuyn keek vijf seconden stuurs voor zich uit, deed zijn microfoon demonstratief af en maakte aanstalten op te stappen. Toen hij toch bleef zitten en geen verweer had op de verbale klap van Rosenmöller, floot de zaal hem massaal uit.
Richelieu
30th March 2010, 07:47
Rosenmuller? Lekker slap lullen over het milieu en kijk eens wat hij nu voor baantje heeft. Rosenmuller ownde niemand met zijn praatjes en zeker niet Pim Fortuyn.
chief108
30th March 2010, 07:48
toen toch wel mannetje...
ben geen fan van beide, maar dat moment was wel epic...
Richelieu
30th March 2010, 07:59
toen toch wel mannetje...
ben geen fan van beide, maar dat moment was wel epic...
Op dat moment misschien wel, maar iemand persoonlijk zo aanvallen terwijl er niet lang daarvoor zich allerlei persoonlijk zaken hebben afgespeeld vind ik makkelijk scoren.
chief108
30th March 2010, 08:06
makkelijk scoren is 1 van de grootste stemmentrekkers in de politiek
wat denk je dat Fortuyn deed?
of wat die mongool van een Wilders nu doet?
gewoon lekker makkelijk scoren
die domme Nederlanders slikken toch alles
maar dat doen ze allemaal hoor
alleen sommigen zijn er beter in als anderen
of durven verder te gaan daarin
hebben nog minder schaamte
of nog minder respect voor de intelligentie van mensen als de rest van het tuig
Richelieu
30th March 2010, 08:09
Vind dat je de standpunten en de manier van onderbouwen van Fortuyn niet kan vergelijken met die van Wilders.
chief108
30th March 2010, 08:15
nee dat klopt...
Fortuyn > Wilders
maar was ook een stemmingsmakertje
heb er toen geen traan om gelaten dat ze die kale nicht neerknalden
maar nu de Opmars van Wilders bezig is vind ik het toch wel jammer dat Pimmetje er niet meer is
Wilders was dan nu gewoon helemaal niets geweest
FTW
30th March 2010, 08:52
Rechts of links... ik trek het allebei niet... maar ja met die hokjesgeest van Nederland moet je schijnbaar kiezen tussen beide... want als je niet rechts bent ben je links en vice versa... ik kom op voor mezelf... FTW
chief108
30th March 2010, 09:05
that's 108 style ouwe....
Ninurta
30th March 2010, 13:53
Westers land? Nooit opgelet bij topografie?
Los daarvan kende de arabieren eerder beschaving dan het westen. Ik vraag me echt af of je wel geschiedenis studeert.
ding ding ding, we have a winner
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.