PDA

View Full Version : Mossad achter 11 september...?

roy s
20th March 2010, 15:05
“Het Amerikaanse leger weet dat Mossad aanslagen 11 september pleegde”
Door Tzolkin, Op zat 20 maa 2010 13:39, zaplog.nl

http://www.islamicmediacity.com/cms_files/news_images/1258030282.jpg
Dr. Alan Sabrosky (foto), de voormalige directeur van het studiebureau van het US Army War College zegt dat de top van het leger inmiddels weet dat Israël en “die verraders in ons land” de aanslagen van 11 september 2001 pleegden.

In een interview met Phil Tourney van “the Ugly Truth Podcast”, uitgezonden op 15 maart 2010, zegt Sabrosky:

-“Ik heb de afgelopen weken lange gesprekken gehad met mensen van het Army War College en van het hoofdkwartier van het korps mariniers en ik heb hen duidelijk gemaakt dat het 100% zeker is dat 11 september een Mossad-operatie was. Punt uit.”

- ...."Sommige mensen daar zijn zeer, zeer ongelukkig. Eerst was men verbijsterd.... Ze wisten het niet, ze wisten het echt niet... vervolgens was er woede, echte woede...”

- ......" De Zionisten spelen een alles-of-niets-spel. Als ze deze verliezen is het met ze gedaan...”

Het interview met Sabrosky vond plaats naar aanleiding van een artikel over Zionisme dat hij enkele dagen eerder schreef.

In dat artikel schrijft Sabrosky onder andere: “... maar waar extremisme in de meeste nationalistische landen een uitzondering is, is extremisme in het Joodse nationalisme de norm.”

En: “Wijlen generaal Moshe Dayan, die — Zionist of niet — nog steeds een geëerd lid van mijn Pantheon van militaire helden is, stelde vast dat de veiligheid van Israël afhing van het imago van Israël als dolle hond. Daarin kon hij wel eens gelijk gehad hebben. Maar hij vergat op te merken dat de meeste mensen verkiezen die dolle hond af te maken voordat hij doordraait en bijt. Het is een optie die het overwegen waard is.”

Alan Sabrosky (Ph.D, University of Michigan) diende tien jaar in het Amerikaanse korps mariniers en is voormalig directeur van het studieburau van het US Army War College. Hij is zelf van Joodse afkomst.

thefxr
20th March 2010, 15:16
ik weet iig, dat ik nooit in het officiële verhaal hebt geloofd.

Guess
20th March 2010, 15:17
Zal gerust een kern van waarheid in zitten, in ieder geval wisten ze ervan en kwam het ze wel heel goed uit zo.

flip-mo
20th March 2010, 15:20
Ik weet niet of het de mossad is geweest... wat zouden ze ermee opschieten?

En ik geloof dat elke inlichtingendienst in Amerika, Engeland en Israel er wel vanaf wist....

Wiseguy
20th March 2010, 15:25
Als ze consequent zijn vallen nu ze nu Israel binnen. Iets in mij zegt dat dat niet gaat gebeuren.

sikkwittet
20th March 2010, 15:47
Als ze consequent zijn vallen nu ze nu Israel binnen. Iets in mij zegt dat dat niet gaat gebeuren.

en omdat een of andere gast dit zegt geloof jij dit. dus moet israel, het enigste fatsoenlijke land in die hele zandbak streek in tijden sinds dat die moslims alle hoge culturen hebben verdreven en vernietigd hebben, moet worden afgemaakt????

en laatst zei zo gast in pentagon dat srbrenica kwam omdat de dutchbatters homo waren. dus dat van die gevallen oud officiers in america geloof ik wat minder.
en bij de weg, en is geen goedkopen olie te winnen voor ons (blanke) westen. Dus niemand met enige denkvermogen zal dit steunen.

Wiseguy
20th March 2010, 15:50
en omdat een of andere gast dit zegt geloof jij dit. dus moet israel, het enigste fatsoenlijke land in die hele zandbak streek in tijden sinds dat die moslims alle hoge culturen hebben verdreven en vernietigd hebben, moet worden afgemaakt????

en laatst zei zo gast in pentagon dat srbrenica kwam omdat de dutchbatters homo waren. dus dat van die gevallen oud officiers in america geloof ik wat minder.
en bij de weg, en is geen goedkopen olie te winnen voor ons (blanke) westen. Dus niemand met enige denkvermogen zal dit steunen.

Israel een fatsoenlijk land? Onder welke steen heb jij de afgelopen 50 jaar gelegen?

sikkwittet
20th March 2010, 16:11
ja een fatsoenlijk land

jammer alleen van die extremistisch gelovige joden. die zijn gewoon kut, net als elke hardcore believer.

voor de rest lachen landje. veegt in ze eentje gewoon alles en iedereen omzich heen ff plat in 7dagen. super kudos.

en is je kunt niet ontkennen dat de bakermat van de (westerse)beschaving daar vandaan komt uit die regio.Door de macedoniers en Alexander de grote zijn landen als china/japan/korea en japanbeinvloed door vechtsport.En daardoor hebben we nu mma.
En de joden???Zij waren er toen al bij, wel als slaaf veelal maar toch. En sinds dat die kinderlokkert mohammed zijn bloeddorstige rovers vrij liet op voor die tijd(en lange tijd daarna zelfs door het westen niet bereikte hoge mage van cultuur) hoge culturen is het daar nooit meer wat geworden/geweest. en dan komt israel opeens, en er komen weer hoog staande dingen terecht.

ja sorry ben een sucker voor de mooie culturen die er waren in anatolie,noord afrika en midden oosten tot dat ze vernietigd werden door degene die zorgden dat die gebieden weer in totale darkness kwamen.

Ninurta
20th March 2010, 19:54
mossad, amerika die gasten zijn allemaal hetzelfde, stelende kutjoden zijn het

sikkwittet
20th March 2010, 19:59
mossad, amerika die gasten zijn allemaal hetzelfde, stelende kutjoden zijn het

cause????

thefxr
20th March 2010, 20:13
Ik weet niet of het de mossad is geweest... wat zouden ze ermee opschieten?

Dat Amerika dan Iraq en Afghanistan veroverd, Als Israël dat zou doen, zou het echt slecht zijn voor de balans in het midden-oosten.

thefxr
20th March 2010, 20:14

Dat gebeurt never nooit niet, in mijn visie is Israël, nr1 qua atoomwapens.

flip-mo
20th March 2010, 20:16
ja maar wat voor reden zou israel hebben om irak binnen te vallen???? niets toch.... kwam ze misshcien wel goed uit... maar amerika heeft eht toch echt om de olie gedaan denk ik

rafi
20th March 2010, 20:37
ja een fatsoenlijk land

jammer alleen van die extremistisch gelovige joden. die zijn gewoon kut, net als elke hardcore believer.

voor de rest lachen landje. veegt in ze eentje gewoon alles en iedereen omzich heen ff plat in 7dagen. super kudos.

en is je kunt niet ontkennen dat de bakermat van de (westerse)beschaving daar vandaan komt uit die regio.Door de macedoniers en Alexander de grote zijn landen als china/japan/korea en japanbeinvloed door vechtsport.En daardoor hebben we nu mma.
En de joden???Zij waren er toen al bij, wel als slaaf veelal maar toch. En sinds dat die kinderlokkert mohammed zijn bloeddorstige rovers vrij liet :whistling:op :whistling:voor die tijd(en lange tijd daarna zelfs door het westen niet bereikte hoge mage van cultuur) hoge culturen is het daar nooit meer wat geworden/geweest. en dan komt israel opeens, en er komen weer hoog staande dingen terecht.

ja sorry ben een sucker voor de mooie culturen die er waren in anatolie,noord afrika en midden oosten tot dat ze vernietigd werden door degene die zorgden dat die gebieden weer in totale darkness kwamen.jij noemt mohamed een kinderlokkert. jij hebt de laatstetijd zeker de nieuws niet gevolgt. ik zeg google het woord illuminatie en je komt achter de waarheid.

sikkwittet
20th March 2010, 21:48
hahah en die zooi is dus nieuws/waarheid.
ik ben de eerste die mee gaat in allemaal van dat soort verhalen, maar dan wel nog tot het punt dat het historisch ''correct'' blijft.
want vroeger was ook alles door een paar elites besloten(bv.oude rome, of griekenland) dus waarom nu niet.
maar ik noem mohammed een kinderlokkert, want was hij niet met te jonge meisjes???

en jesus was een fucking hippie.
budha iemand die gewoon gek werd van niet fappen.
en ik ken niet zo gauw nog andere geloven om wat over te zeggen, jawel. jomanda is geen lekker wijf dus ze werd hysterisch.

Pipo de Cliniclown
21st March 2010, 01:59
hahah en die zooi is dus nieuws/waarheid.
ik ben de eerste die mee gaat in allemaal van dat soort verhalen, maar dan wel nog tot het punt dat het historisch ''correct'' blijft.
want vroeger was ook alles door een paar elites besloten(bv.oude rome, of griekenland) dus waarom nu niet.
maar ik noem mohammed een kinderlokkert, want was hij niet met te jonge meisjes???

en jesus was een fucking hippie.
budha iemand die gewoon gek werd van niet fappen.
en ik ken niet zo gauw nog andere geloven om wat over te zeggen, jawel. jomanda is geen lekker wijf dus ze werd hysterisch.

Als je van 'historisch' correct houdt Sikk moet je wel wat beter op je woorden letten. Uitspraken over 'gevallen culturen' en impliceren dat de, verschillende, islamitische rijken die hier voor in de plaats kwamen minder ontwikkeld waren geeft blijk van a) een gebrek aan enig begrip van de kerncompetenties die je binnen je studie dient te ontwikkelen ("Geschiedenis", als ik het mij correct herinner) of b) een voorliefde voor het neerpennen van populistische platitudes. In beide gevallen ben ik van mening dat het jammer van je collegegeld is als je niet verder komt dan dit niveau. :jason:

camiziodeltoro
21st March 2010, 13:52
Als het verhaal waar is en het leger vand e VS is overtuigd van die waarheid dan is een militaire coup inde VS van A niet ver meer.

roy s
21st March 2010, 13:57
commissie 9 / 11 werd gewaarschuwd niet te diepgaand te onderzoeken
Door P.uncia, Op zat 20 maa 2010 19:22, 435x bekeken, 13 reacties
Oorspronkelijke artikel: www.presstv.ir

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1b/WTC_crash.jpg

Uit gelekte vertrouwelijke documenten is gebleken dat hoge ambtenaren uit de voormalige Amerikaanse regering een 9 / 11 onderzoekscommissie heeft gewaarschuwd voor te diepgaande onderzoeken bij de terreuraanslagen.

In een brief, verkregen door de American Civil Liberties Union (ACLU), werd de 9 / 11 commissie geweigerd toestemming om terreurverdachten te ondervragen, waarbij de Bush regering benadrukte dat als de commissie dat zou doen zij een "grens" zouden “passeren en de inspanningen van de regering belemmeren ter bescherming van de natie.

Onder verwijzing naar de noodzaak om "de nationale veiligheid te beschermen, waaronder de bescherming van Amerikanen tegen toekomstige terreuraanslagen", eiste de ambtenaren van de commissie om geen verdere pogingen te doen bij het uitvoeren van een diepgaander onderzoek naar de terroristische aanslagen van 11 september.

"Als de ambtenaren van de Verenigde Staten die verantwoordelijk zijn voor de rechtshandhaving, defensie en inlichtingendienst functies van de regering, dringen wij er bij uw commissie op aan niet verder te gaan met het voorgestelde verzoek om deel te nemen aan de ondervraging van gevangenen", aldus de brief.

De waarschuwingsnota, gedateerd 6 januari 2004, is ondertekend door de voormalige procureur-generaal John Ashcroft, minister van Defensie Donald Rumsfeld en CIA directeur George Tenet.

De 9 / 11 commissie werd in november 2002 opgericht ter voorbereiding van een volledig verslag over de omstandigheden rond de aanslagen die nog steeds gehuld gaan in een sfeer van wantrouwen.

Het naar buiten brengen komt als volgens een recente enquête een kwart van de Amerikaanse volwassenen geloven dat de terreuraanslagen in 2001 werden gefabriceerd.

De brief staat op pagina 26 van de set documenten die door de ACLU openbaar zijn gemaakt

Socra
21st March 2010, 14:02
Als je van 'historisch' correct houdt Sikk moet je wel wat beter op je woorden letten. Uitspraken over 'gevallen culturen' en impliceren dat de, verschillende, islamitische rijken die hier voor in de plaats kwamen minder ontwikkeld waren geeft blijk van a) een gebrek aan enig begrip van de kerncompetenties die je binnen je studie dient te ontwikkelen ("Geschiedenis", als ik het mij correct herinner) of b) een voorliefde voor het neerpennen van populistische platitudes. In beide gevallen ben ik van mening dat het jammer van je collegegeld is als je niet verder komt dan dit niveau. :jason:

Win!

Pipo de Cliniclown
21st March 2010, 16:08
commissie 9 / 11 werd gewaarschuwd niet te diepgaand te onderzoeken
Door P.uncia, Op zat 20 maa 2010 19:22, 435x bekeken, 13 reacties
Oorspronkelijke artikel: www.presstv.ir

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1b/WTC_crash.jpg

Uit gelekte vertrouwelijke documenten is gebleken dat hoge ambtenaren uit de voormalige Amerikaanse regering een 9 / 11 onderzoekscommissie heeft gewaarschuwd voor te diepgaande onderzoeken bij de terreuraanslagen.

In een brief, verkregen door de American Civil Liberties Union (ACLU), werd de 9 / 11 commissie geweigerd toestemming om terreurverdachten te ondervragen, waarbij de Bush regering benadrukte dat als de commissie dat zou doen zij een "grens" zouden “passeren en de inspanningen van de regering belemmeren ter bescherming van de natie.

Onder verwijzing naar de noodzaak om "de nationale veiligheid te beschermen, waaronder de bescherming van Amerikanen tegen toekomstige terreuraanslagen", eiste de ambtenaren van de commissie om geen verdere pogingen te doen bij het uitvoeren van een diepgaander onderzoek naar de terroristische aanslagen van 11 september.

"Als de ambtenaren van de Verenigde Staten die verantwoordelijk zijn voor de rechtshandhaving, defensie en inlichtingendienst functies van de regering, dringen wij er bij uw commissie op aan niet verder te gaan met het voorgestelde verzoek om deel te nemen aan de ondervraging van gevangenen", aldus de brief.

De waarschuwingsnota, gedateerd 6 januari 2004, is ondertekend door de voormalige procureur-generaal John Ashcroft, minister van Defensie Donald Rumsfeld en CIA directeur George Tenet.

De 9 / 11 commissie werd in november 2002 opgericht ter voorbereiding van een volledig verslag over de omstandigheden rond de aanslagen die nog steeds gehuld gaan in een sfeer van wantrouwen.

Het naar buiten brengen komt als volgens een recente enquête een kwart van de Amerikaanse volwassenen geloven dat de terreuraanslagen in 2001 werden gefabriceerd.

De brief staat op pagina 26 van de set documenten die door de ACLU openbaar zijn gemaakt

Dit soort 'berichten' - let ook even op de 'bron' (een Iraans nieuwsbureau; door de Iraanse staat gecontroleerd) - is leuk voor de complotdenkers onder ons maart het zegt mij niet zoveel. Ja, het zou kunnen dat de overheid niet wil dat bepaalde informatie beschikbaar komt aan het kiezersvolk. Sterker nog, het lijkt me niet meer dan normaal dat bepaalde informatie niet gedeeld kan worden. Dat wil echter niet zeggen dat de regering van de VS de burgers wil doen geloven dat '9/11' een terroristische aanslag was (complotdenkers zien al snel bewijs voor een complot van de overheid in dit soort memo's).

Over de plegers van de aanslag kunnen we vrij kort zijn: dat zijn Saudi's. De planners: Egyptenaren, Saudi's en wellicht wat Jemenieten. Medeplichtigen: financiers uit het Midden-Oosten. Prutsers: de verschillende Amerikaanse inlichtingendiensten en opeenvolgende Amerikaanse kabinetten sinds 1980. De slachtoffers: ca 3000 mensen in de VS en duizenden en duizenden in Irak en Afghanistan.

Wiseguy
21st March 2010, 16:10
Amerikanen zijn zo verblind door vaderlandliefde dat ze dit nooit zouden geloven.

Wiseguy
21st March 2010, 16:15
Over de plegers van de aanslag kunnen we vrij kort zijn: dat zijn Saudi's. De planners: Egyptenaren, Saudi's en wellicht wat Jemenieten. Medeplichtigen: financiers uit het Midden-Oosten. Prutsers: de verschillende Amerikaanse inlichtingendiensten en opeenvolgende Amerikaanse kabinetten sinds 1980. De slachtoffers: ca 3000 mensen in de VS en duizenden en duizenden in Irak en Afghanistan.

Hier ben ik het totaal niet mee eens. Er zijn gewoon te veel dingen die niet kloppen. No way dat het WTC op die manier kan instorten door de inslag van een vliegtuig of hitte. Het was duidelijk een controlled demolition.

http://www.youtube.com/watch?v=0ptvvbaR0-U

Pipo de Cliniclown
21st March 2010, 16:47
Hier ben ik het totaal niet mee eens. Er zijn gewoon te veel dingen die niet kloppen. No way dat het WTC op die manier kan instorten door de inslag van een vliegtuig of hitte. Het was duidelijk een controlled demolition.

http://www.youtube.com/watch?v=0ptvvbaR0-U

Als ik het goed begrijp vind jij - die bij mijn weten geen autoriteit is op het gebied van het slopen van gebouwen dmv explosieven - het dus waarschijnlijker dat de Amerikaanse overheid drie gebouwen heeft ondermijnd - met gebruik van duizenden ladingen springstof; een proces waar een normaal slopersbedrijf maanden voor nodig zou hebben (zie Discovery Channel) - én dat daarbij niemand is gezien, niemand zijn/haar mond voorbij heeft gepraat en niemand argwaan koesterde het feit dat de kelders van de drie WTC gebouwen dan maanden niet toegankelijk zouden zijn geweest dan dat één gebouw instort vanwege het feit dat de bovenste verdiepingen instabiel werden, verdieping op verdieping viel en zo de toren 'implodeerde' en dat als gevolg hiervan de andere twee gebouwen ook instortten.
Wat mij betreft heb je 1) te veel vertrouwen in de capaciteiten van overheidsorganen en 2) te veel vrije tijd om handen dat je dit soort kul van Youtube weet te vissen.

flip-mo
21st March 2010, 16:49
Als ik het goed begrijp vind jij - die bij mijn weten geen autoriteit is op het gebied van het slopen van gebouwen dmv explosieven - het dus waarschijnlijker dat de Amerikaanse overheid drie gebouwen heeft ondermijnd - met gebruik van duizenden ladingen springstof; een proces waar een normaal slopersbedrijf maanden voor nodig zou hebben (zie Discovery Channel) - én dat daarbij niemand is gezien, niemand zijn/haar mond voorbij heeft gepraat en niemand argwaan koesterde het feit dat de kelders van de drie WTC gebouwen dan maanden niet toegankelijk zouden zijn geweest dan dat één gebouw instort vanwege het feit dat de bovenste verdiepingen instabiel werden, verdieping op verdieping viel en zo de toren 'implodeerde' en dat als gevolg hiervan de andere twee gebouwen ook instortten.
Wat mij betreft heb je 1) te veel vertrouwen in de capaciteiten van overheidsorganen en 2) te veel vrije tijd om handen dat je dit soort kul van Youtube weet te vissen.

Denk niet dat het alleen de overheid is geweest... Maar pipo... Hoe verklaar je dan dat gebouw 7 is ingestort? Is geen vliegtuig ingevlogen en de schade aan het gebouw was minimaal... Er waren een paar kleine brandjes en zoals je ZELF al aangeeft het kost LANG tijd om een gebouw van springlading te voorzien, hoe verklaar je dan dat gebouw7 zo mooi instort als een controlled demolition, 7 uur NA het instorten van de twintowers... En zo zijn er nog wel een aantal zaken die gewoon niet kloppen. ik bedoel: kijk zelf en oordeel ... www.waarheid911.nl

http://www.waarheid911.nl/wtc_merkwaardigheden.html#31

Judas
21st March 2010, 16:50

Juist, je bent me net voor.

Wiseguy
21st March 2010, 16:52

Leg me dan gelijk uit hoe toren 7 op dezelfde manier is ingestort terwijl daar geen vliegtuig is ingeweest. Dit zijn overigens de enige stalen gebouwen ter wereld die in zijn gestort.

http://www.youtube.com/watch?v=e-wE2yppTDI

Jij hebt er meer verstand van dan hun?

sikkwittet
21st March 2010, 17:26

historisch correct??? waar is dat dan????
iedereen ziet het op zijn manier, en bij de weg. ik vind het een jammer iets, dat de bakermat van onze cultuur/samenleving in een teifus zandbak is geworden dat niks meer voorbrengt. dat de graanschuur van de oudheid(egypte) nu een staat is geworden waar geen vrijheden zijn(niet dat dat vroeger beter was). Maar ik vind het bv jammer dat een stad als constantinopel gewoon turks is geworden. historisch niet correct omdat te zeggen, want historisch correct is dat je geen mening vormt over de tjid die je bestudeert aan de hand van bronnen. Maar ik ben blij dat nazi duitsland kapot is gegaan, is ook niet historisch correct. Want iemand die een universitaire geschiedkundige opleiding heeft afgemaakt of nog gewoon volgt, die weet dat hij geen mening over die tijd mag hebben. Want alles was anders en je moet het in die tijd zien.
Dus fuck historisch correct voor mij dan maar.
ik heb gewoon een mening, ik vind het jammer dat griekse samenlevingen in anatolie verdrongen zijn. Ik vind het een slechte zaak dat cypres nog steeds bezet word door turkije(nog geen 40 jaar geleden die inval) en ga zo maar door.Dat vind ik jammer, omdat wat er eerst was voor mij mooier en beter is.
dus Ja ik ken wel A.de geschiedenis en B. ja ik vind het slechter wat er voor in de plaats is gekomen.

happy?

thefxr
21st March 2010, 17:29
100% eens met wiseguy, ze hebben geloof ik nano thermite gebruikt, als explosief ipv gewone explosieven.
http://www.youtube.com/watch?v=4RNyaoYR3y0

http://www.youtube.com/watch?v=8_tf25lx_3o

Socra
21st March 2010, 17:32

Pipo kicks ass!!!

Socra
21st March 2010, 17:36
historisch correct??? waar is dat dan????
iedereen ziet het op zijn manier, en bij de weg. ik vind het een jammer iets, dat de bakermat van onze cultuur/samenleving in een teifus zandbak is geworden dat niks meer voorbrengt. dat de graanschuur van de oudheid(egypte) nu een staat is geworden waar geen vrijheden zijn(niet dat dat vroeger beter was). Maar ik vind het bv jammer dat een stad als constantinopel gewoon turks is geworden. historisch niet correct omdat te zeggen, want historisch correct is dat je geen mening vormt over de tjid die je bestudeert aan de hand van bronnen. Maar ik ben blij dat nazi duitsland kapot is gegaan, is ook niet historisch correct. Want iemand die een universitaire geschiedkundige opleiding heeft afgemaakt of nog gewoon volgt, die weet dat hij geen mening over die tijd mag hebben. Want alles was anders en je moet het in die tijd zien.
Dus fuck historisch correct voor mij dan maar.
ik heb gewoon een mening, ik vind het jammer dat griekse samenlevingen in anatolie verdrongen zijn. Ik vind het een slechte zaak dat cypres nog steeds bezet word door turkije(nog geen 40 jaar geleden die inval) en ga zo maar door.Dat vind ik jammer, omdat wat er eerst was voor mij mooier en beter is.
dus Ja ik ken wel A.de geschiedenis en B. ja ik vind het slechter wat er voor in de plaats is gekomen.

happy?

Beetje een jammere post van een geschiedenis student. Maar:

Maar ik vind het bv jammer dat een stad als constantinopel gewoon turks is geworden.

Onderschat Istanbul niet! Het is nog steeds een wereldstad en het wordt groter dan London, Parijs, etc, binnen enige jaren.

sikkwittet
21st March 2010, 17:38
wie boeit het of ze het zelf hebben gedaan. logische verklaring waarom ze hebben gedaan is in die southpark aflevering.

en ja ze zijn nu lekker olie uit die landen aan pompen.
ik rijd verdomme nog steeds in nl rond de 1,50 per liter. in belgie veel goedkoper, net getankt voor nog geen 1,18 per liter(love the fucking Özitank:D)
maar als vs daar niet zat, dan was het duurder om auto te rijden.
DAAR BEN IK TEGEN.
heel erg wat er allemaal op 9/11 gebeurden. maar we moeten some kick ass doen daro, als is het maar om madrid en londen. Of waren dit ook de joden?? zoals antisimiten ons willen doen geloven???

sikkwittet
21st March 2010, 17:39
Beetje een jammere post van een geschiedenis student. Maar:

Onderschat Istanbul niet! Het is nog steeds een wereldstad en het wordt groter dan London, Parijs, etc, binnen enige jaren.

ja is waar dat het groter is.

maar ik vind het toch jammer.
want als je ziet hoe mooi het eerst was.

zelfde als rotterdam, was eerst veel mooiere stad dan nu.
nu is groter.... zegt dat wat????nee

en jammer WHY????

Socra
21st March 2010, 17:41
ja is waar dat het groter is.

maar ik vind het toch jammer.
want als je ziet hoe mooi het eerst was.

Ben je er geweest? Ik wel. Het is de mooiste stad die ik ken. En ik ben toch wel de wereld over geweest.

sikkwittet
21st March 2010, 17:44
ik ben er nooit geweest. maar ik weet(tot hoe ver dat kan) hoe het er eerst uitzag, op het hoogte punt van de stad. tuurlijk is het nu schoner, door natuurlijk riolering enzovoorts. maar toch. ik vind die grieks/romeinse cultuur en gebouwen geweldig. daarom.

en ik vind daarom rome ook veel mooier.
maar daar erger ik mij ook nog kapot aan wat de kerk heeft gedaan met die mooie romeinse gebouwen die overeind bleven staan.BAM een dik kruis er boven op. en lekker als kerk in gericht.
eeuwige zonden vind ik. maar toch genoeg anders te zien van de romeinen.

maar volg je mij of wil je gewoon lekker dwars doen???

Socra
21st March 2010, 17:57
Ergens snap ik je punt, maar je kan gewoon niet Istanbul gelijk stellen met de rest van Turkije, en al helemaal niet met het Midden Oosten.

Je moet daar echt heen. Ik zweer je dat je verbaasd zal zijn.

Socra
21st March 2010, 17:58
Ergens snap ik je punt, maar je kan gewoon niet Istanbul gelijk stellen met de rest van Turkije, en al helemaal niet met het Midden Oosten.

Je moet daar echt heen. Ik zweer je dat je verbaasd zal zijn.

Het liefst in september, btw... Dan cirkelen daar letterlijk honderden arenden boven de stad. Het mooiste wat ik ooit heb gezien.

sikkwittet
21st March 2010, 18:11
Het liefst in september, btw... Dan cirkelen daar letterlijk honderden arenden boven de stad. Het mooiste wat ik ooit heb gezien.

dat die stad weer niks met de rest van turkije heeft te maken is logisch. maarja, ff geen centjes voor dat allemaal.
eerst nog es een keer rome aan doen, en dan andere steden in italie(genua en venetie enzo)

en russia en de oekraine word ook steeds duurder.
maar ooit...:D

roy s
21st March 2010, 18:47
Ik ga volgend jaar naar Byzantium..

sikkwittet
21st March 2010, 18:58
ja ik ook wel es vaker

maar dat is niet goed voor je gezondheid he, zoveel zuipen dat je terug in de tijd gaat:d

Pipo de Cliniclown
21st March 2010, 21:18
@Flip-Mo en Wiseguy: De verklaring voor het instorten voor WTC 7 is in 2008 al gegeven door National Institute of Standards and Technology. Hier te downloaden: http://wtc.nist.gov/media/NIST_NCSTAR_1A_for_public_comment.pdf

De mensen die met andere verklaringen komen moeten eerst de verklaring van het NIST onderuit halen op basis van wetenschappelijk onderzoek en daarna hun hypothese kunnen onderbouwen met onderzoeksresultaten die niet gefalsificeerd kunnen worden. Tot op heden heb ik daar nog geen rapport van mogen zien.

@Sikkwittit:

1. Ik ben altijd blij;

2. De katholieke kerk heeft in Rome zeer weinig gebouwen omgebouwd tot kerk of gesloopt. Pas in de 5e eeuw na Christus wordt het eerste gebouw (Pantheon) omgezet naar een Kerk. In de daarop volgende eeuwen kiest de katholieke kerk er voor om eigen kerken te bouwen. Tegelijkertijd verliezen de oude, paganistische, tempels en gebouwen vaak hun functie omdat er te weinig aanhangers van een geloof/god over zijn, omdat het onderhoud van de gebouwen niet meer betaald kan worden (de bevolking van Rome krimpt in de vroege middeleeuwen van ca. 1 miljoen tot ca. 40.000 mensen waardoor er te weinig belastingen kunnen worden geïnd voor het onderhoud) en omdat de bevolking de, vervallen/leegstaande, gebouwen sloopt om aan bouwmateriaal te komen;

3. Wat betreft je uitspraken over Constantinopel/Istanbul: ik kan er niet rouwig om zijn dat het Oost-Romeinse rijk ineengestort is en dat Constantinopel niet meer de stad is die het eens was. Dat de stad 'Turks' is - whatever that may be - heeft overigens vooral te maken met het feit dat de Grieken het in 1918 een goed idee vonden om te proberen de stad - samen met enkele andere gebieden aan de westkust van Turkije waar veel 'Grieken' woonden - te veroveren wat grandioos mislukte.
Daarnaast ben je nooit in het oude Constantinopel geweest én ook nog nooit in het huidige Istanbul. Op basis van wat maak je dan een vergelijking?;

4. Het is een misvatting om te denken dat het Midden-Oosten dé bakermat is van onze, huidige, West-Europese cultuur is. Ons rechtssysteem bijvoorbeeld is grotendeels gevormd onder invloed van niet alleen de Romeinse codex van Justinianus maar ook door het Germaanse gewoonte-/natuurrecht.
De Verlichting - en de revolutie binnen de natuurwetenschappen - kon alleen maar plaatsvinden omdat de filosofen en wetenschappers van die tijd zich afzetten tegen hun Griekse/Romeinse/Oosterse voorgangers. Voorbeelden hiervan zijn de ideeën van Galileo en Copernicus over de stand van de aarde, de vorm van de planeet en de ordening van de sterren en planeten, maar ook de werken van Newton zijn voortgekomen uit eigen, niet door kennis uit de Oudheid of het Oosten beïnvloedde, kennis van de wereld.

Door onze cultuur zo sterk te verbinden aan een zogenaamde judeo-christelijke traditie danwel de invloed van andere culturen verkeerd (zowel positief als negatief) in te schatten doen we vooral onszelf te kort;

5. Dat je een mening hebt is mooi, dat je deze uit is niet altijd nodig. Dat bedoel ik niet persoonlijk maar meer in het algemeen: geintjes daargelaten vind ik niks zo ergerlijk als slecht onderbouwde meningen die continu gespuid moeten worden door jan-en-alleman. En ja, daar bedoel ik ook mezelf mee.

thefxr
21st March 2010, 21:31
@Flip-Mo en Wiseguy: De verklaring voor het instorten voor WTC 7 is in 2008 al gegeven door National Institute of Standards and Technology. Hier te downloaden: http://wtc.nist.gov/media/NIST_NCSTAR_1A_for_public_comment.pdf

De mensen die met andere verklaringen komen moeten eerst de verklaring van het NIST onderuit halen op basis van wetenschappelijk onderzoek en daarna hun hypothese kunnen onderbouwen met onderzoeksresultaten die niet gefalsificeerd kunnen worden. Tot op heden heb ik daar nog geen rapport van mogen zien.

Ik moet helemaal niet die gasten van het NIST wetenschappelijk onderuit halen. ik geloof gewoon mijn eigen ogen, voor hetzelfde geld zijn die NIST gasten, corrupt ofzo.
Logisch is die verklaring iig niet.
my 2 cents>

http://www.youtube.com/watch?v=877gr6xtQIc

Pipo de Cliniclown
22nd March 2010, 00:15
Ik moet helemaal niet die gasten van het NIST wetenschappelijk onderuit halen. ik geloof gewoon mijn eigen ogen, voor hetzelfde geld zijn die NIST gasten, corrupt ofzo.
Logisch is die verklaring iig niet.
my 2 cents>

Hoe kun je je eigen ogen geloven als je eigenlijk niet weet wat je ziet? Dat de verklaring niet logisch is, waar baseer je dat op?

roy s
22nd March 2010, 00:21
hey pipo, doe niet zo paternalistisch man..
enjoy:laugh:

Pipo de Cliniclown
22nd March 2010, 00:45
hey pipo, doe niet zo paternalistisch man..
enjoy:laugh:

"Respect my authorita!"

roy s
22nd March 2010, 00:48
hahahahahha...
pipo is back!!!

camiziodeltoro
22nd March 2010, 01:43
teveel toevalligheden en circumstancial evidence om het officiele verhaal uberhaupt te geloven.
Als je aan komt zetten met een rapport geschreven door de ' government' zelf, dan ben je wel heel erg lichtgelovig, Pipo. Vraag me niet hoe de vork echt in de steel zit, uiteindelijk komen we er misschien eens achter, maar bottomline is dat je overheden altijd moet wantrouwen.

sikkwittet
22nd March 2010, 02:17

@Sikkwittit:

1. Ik ben altijd blij;

2. De katholieke kerk heeft in Rome zeer weinig gebouwen omgebouwd tot kerk of gesloopt. Pas in de 5e eeuw na Christus wordt het eerste gebouw (Pantheon) omgezet naar een Kerk. In de daarop volgende eeuwen kiest de katholieke kerk er voor om eigen kerken te bouwen. Tegelijkertijd verliezen de oude, paganistische, tempels en gebouwen vaak hun functie omdat er te weinig aanhangers van een geloof/god over zijn, omdat het onderhoud van de gebouwen niet meer betaald kan worden (de bevolking van Rome krimpt in de vroege middeleeuwen van ca. 1 miljoen tot ca. 40.000 mensen waardoor er te weinig belastingen kunnen worden geïnd voor het onderhoud) en omdat de bevolking de, vervallen/leegstaande, gebouwen sloopt om aan bouwmateriaal te komen;

3. Wat betreft je uitspraken over Constantinopel/Istanbul: ik kan er niet rouwig om zijn dat het Oost-Romeinse rijk ineengestort is en dat Constantinopel niet meer de stad is die het eens was. Dat de stad 'Turks' is - whatever that may be - heeft overigens vooral te maken met het feit dat de Grieken het in 1918 een goed idee vonden om te proberen de stad - samen met enkele andere gebieden aan de westkust van Turkije waar veel 'Grieken' woonden - te veroveren wat grandioos mislukte.
Daarnaast ben je nooit in het oude Constantinopel geweest én ook nog nooit in het huidige Istanbul. Op basis van wat maak je dan een vergelijking?;

4. Het is een misvatting om te denken dat het Midden-Oosten dé bakermat is van onze, huidige, West-Europese cultuur is. Ons rechtssysteem bijvoorbeeld is grotendeels gevormd onder invloed van niet alleen de Romeinse codex van Justinianus maar ook door het Germaanse gewoonte-/natuurrecht.
De Verlichting - en de revolutie binnen de natuurwetenschappen - kon alleen maar plaatsvinden omdat de filosofen en wetenschappers van die tijd zich afzetten tegen hun Griekse/Romeinse/Oosterse voorgangers. Voorbeelden hiervan zijn de ideeën van Galileo en Copernicus over de stand van de aarde, de vorm van de planeet en de ordening van de sterren en planeten, maar ook de werken van Newton zijn voortgekomen uit eigen, niet door kennis uit de Oudheid of het Oosten beïnvloedde, kennis van de wereld.

Door onze cultuur zo sterk te verbinden aan een zogenaamde judeo-christelijke traditie danwel de invloed van andere culturen verkeerd (zowel positief als negatief) in te schatten doen we vooral onszelf te kort;

5. Dat je een mening hebt is mooi, dat je deze uit is niet altijd nodig. Dat bedoel ik niet persoonlijk maar meer in het algemeen: geintjes daargelaten vind ik niks zo ergerlijk als slecht onderbouwde meningen die continu gespuid moeten worden door jan-en-alleman. En ja, daar bedoel ik ook mezelf mee.

dude serieus

1.goed voor je.

2.nooit in rome geweest dus. want overal is een kerk op gebouwd/van gemaakt of verchristelijkt door er bv. alleen al een dik kruis op te plakken.
of velen catacombes van niet christenen te vernietigen.
get your facts straight.

3.moei je zelf weten

4.het klopt dat de voor ons bekende gasten zich afzetten tegen de klassieken.
maar zij zijn tot dat punt kunnen komen door de renaissance, de tijd dat met juist terug ging na de klassiek. en daardoor n-italie en deel van de nederlanden uit de ''donkere middeleeuwen'' kwamen.
en ja het is wel de bakermat van ons, daar zijn de eerste steden gebouwd. de eerste akkerbouw. en eerste schrift. ga maar door.

5. bring it

flip-mo
22nd March 2010, 02:30
teveel toevalligheden en circumstancial evidence om het officiele verhaal uberhaupt te geloven.
Als je aan komt zetten met een rapport geschreven door de ' government' zelf, dan ben je wel heel erg lichtgelovig, Pipo. Vraag me niet hoe de vork echt in de steel zit, uiteindelijk komen we er misschien eens achter, maar bottomline is dat je overheden altijd moet wantrouwen.

dat was het EERSTE wat me opviel toen ik op die link drukte! een .gov internetdomein>????? wtf? Nee, dat zal net als de 911commissie een zeer gedegen en eerlijk onderzoek zijn dan, waar echt alles aan het licht komt.

in het rapport opperen ze ook het idee dat er waarschijnlijk een grote brand binnen was en dat dat niet zichtbaar was van buitenaf....

Maar de brandweer had het over 2 geisoleerde brandjes geloof ik, en niet 8 verdiepingen die in de brand zouden staan en zo de stalen constructie verzwakken. zie de tekeningen in het rapport.

Had dit ook inderdaad niet achter je gezocht Pipo....zit tegen het naieve aan

Pipo de Cliniclown
22nd March 2010, 11:49

Je mag me best 'lichtgelovig' noemen maar volgens mij zegt een wetenschappelijk rapport van een instituut dat daadwerkelijk onderzoek heeft gedaan met behulp van de restanten van de gebouwen meer dan wat filmpjes van mensen op Youtube. Tegen de klippen op willen blijven vasthouden aan complottheorieën is leuk maar echt serieus neem ik je niet meer.

1.goed voor je.

2.nooit in rome geweest dus. want overal is een kerk op gebouwd/van gemaakt of verchristelijkt door er bv. alleen al een dik kruis op te plakken.
of velen catacombes van niet christenen te vernietigen.
get your facts straight.

3.moei je zelf weten

4.het klopt dat de voor ons bekende gasten zich afzetten tegen de klassieken.
maar zij zijn tot dat punt kunnen komen door de renaissance, de tijd dat met juist terug ging na de klassiek. en daardoor n-italie en deel van de nederlanden uit de ''donkere middeleeuwen'' kwamen.
en ja het is wel de bakermat van ons, daar zijn de eerste steden gebouwd. de eerste akkerbouw. en eerste schrift. ga maar door.

5. bring it

1. Gelukkig maar;

2. Drie keer in Rome geweest. Grootste deel van de stad goed kunnen zien. Jij? Wat betreft het 'vernietigen van niet-christelijke catacomben': er is bij mijn weten één grafveld voor aanhangers van paganistische geloven verdwenen onder de Sint Pieter-basiliek. Eén. Catacomben werden niet actief door christenen vernietigd, wel actief door christenen gebouwd.

3. :thup:;

4. De breuk die in de Verlichting wordt geforceerd tussen de 'Rede' en het 'Magische' betreft ook een breuk met veel denkers uit de Renaissance en de Oudheid. Als het criterium voor 'bakermat' wordt dat een cultuur ooit iets heeft bijgedragen aan de huidige cultuur dan kunnen we meteen China, de islamitische wereld van de 11e-15e eeuw en de eerste jagers/verzamelaars in Afrika uitroepen tot fundamenten van onze cultuur.

5. I just brought it :jason:

Pipo de Cliniclown
22nd March 2010, 11:51
Had dit ook inderdaad niet achter je gezocht Pipo....zit tegen het naieve aan

Je brengt me hier aan het twijfelen Flip. Waar zit nou het compliment? In het begin van je zin of aan het einde?

thefxr
22nd March 2010, 16:00
Hoe kun je je eigen ogen geloven als je eigenlijk niet weet wat je ziet? Dat de verklaring niet logisch is, waar baseer je dat op?

if it looks like a controlled demolition, it is a controlled demolition!

ik geloof echt niet dat een die paar kamers die in WTC 7 in de fik stonden, gelijktijdig 26 stalen pilaren konden smelten, verder zijn er genoeg waarschuwingen van politie en brandweer geweest, dat WTC 7,ging instorten. Hoe wisten ze dat?

Pipo de Cliniclown
22nd March 2010, 23:46
if it looks like a controlled demolition, it is a controlled demolition!

ik geloof echt niet dat een die paar kamers die in WTC 7 in de fik stonden, gelijktijdig 26 stalen pilaren konden smelten, verder zijn er genoeg waarschuwingen van politie en brandweer geweest, dat WTC 7,ging instorten. Hoe wisten ze dat?

U vraagt.... NIST draait. Graag wetenschappelijk onderbouwen waarom hun conclusies niet kloppen.

http://www.nist.gov/public_affairs/factsheet/wtc_qa_082108.html

O11
23rd March 2010, 00:18
Dat is allemaal doorgestoken kaart.

Socra
23rd March 2010, 01:08
Wat ik niet snap, waarom zouden ze zo moeilijk doen? Waarom zou je als je al twee Boeings in die flats geramd hebt (dus gegarandeerd een aanslag van wereldproporties), moeilijk doen met explosieven? Waarom daar risico mee nemen?

Onderwerp boeit me verder totaal niet, die Amerikanen doen maar wat ze niet laten kunnen, maar dit snap ik gewoon niet...

thefxr
23rd March 2010, 01:33
U vraagt.... NIST draait. Graag wetenschappelijk onderbouwen waarom hun conclusies niet kloppen.

http://www.nist.gov/public_affairs/factsheet/wtc_qa_082108.html

Nogmaals ik hoef niks wetenschappelijk te onderbouwen.
ik weet 100% zeker, dat ze alle 3 de gebouwen hebben opgeblazen.
Als ik op 1 van de 2 towers stond, mochten ze van mij 3 Boeings erin vliegen, dan overleefde ik het nog, wat ook met 3 Boeings per toren, krijg je ze nog niet neer.
Steek ik mijn kostbare handjes voor in het vuur.

http://www.youtube.com/watch?v=k3DRhwRN06I

http://www.youtube.com/watch?v=sep-HDZoEBM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=boNzLZInbjU&feature=related

Pipo de Cliniclown
23rd March 2010, 01:50
Dat is allemaal doorgestoken kaart.

Speciaal voor de Dikke: http://www.popularmechanics.com/technology/military_law/1227842.html

Pipo de Cliniclown
23rd March 2010, 01:55
Als ik op 1 van de 2 towers stond, mochten ze van mij 3 Boeings erin vliegen, dan overleefde ik het nog, wat ook met 3 Boeings per toren, krijg je ze nog niet neer.

http://newsrealblog.files.wordpress.com/2009/09/war-is-peace-freedom-is-slavery-ignorance-is-strength.jpg

sikkwittet
23rd March 2010, 02:22
pipo leuk dat je slim wilt doen, en leuk dat je dan zo van boven af tegen het volk wilt neer spreken.

maar dude, die shit over wtc boeit mij geen reet. dus heb ik niks over te melden

maar onze bakermat van cultuur niet in die tijd/streek zoeken is echt FOUTE zeik.
echt foute zooi man, daar is het schrift ontstaan. akkerbouw, steden. georganiseerde gecentraliseerde rijken. legers met steeds veranderde en voor die tijd gemoderniseerde wapens en strategieën. die leuke filosofen van jou hebben de democratie uit atheens model gehaald. de romeinen hebben wegen aangelegd die eigenlijk nu nog steeds gebruikt worden. veel steden van west europa zijn als romeins begonnen. zo ook mijn stadje heerlen, coriovallum. de grens die bestaat in europa tussen wat de romeinen bezaten of invloed hadden en de plekken waar ze niet zaten is nog altijd voelbaar.
dit is nog erger geworden door de volksverhuizingen. maar grens tussen duitsland en frankrijk is door rome al begonnen.
gezeik in belgie tussen vlaams en waals is iets door romeins en frankische invloed.
en uit afrika komen we vandaan, en we zijn geworden wat we nu zijn door de periode en plek waar ik steeds over heb.
think otherwise????

O11
23rd March 2010, 03:12
Speciaal voor de Dikke: http://www.popularmechanics.com/technology/military_law/1227842.html

Dat is ook doorgestoken kaart.

O11
23rd March 2010, 03:16

lol, maar eigenlijk is het sneu...

Il Loco
23rd March 2010, 11:25
NIST investigators believe a combination of intense fire and severe structural damage contributed to the collapse, though assigning the exact proportion requires more research. But NIST's analysis suggests the fall of WTC 7 was an example of "progressive collapse,"

Ze doen niks anders als wat men op de complot theory sites doet, geloven en sugereren..

We kunnen hier eindeloos over doorgaan, maar wij hebben geen feiten in handen. Dus het is gewoon zinloos om hier over door te gaan, de een komt aanzetten met een complot theory de ander met een ander onderzoek..

Mij boeit het hellemaal niks, laat iedereen maar geloven wat hij/zij geloven wilt.

Pipo de Cliniclown
23rd March 2010, 14:28
pipo leuk dat je slim wilt doen, en leuk dat je dan zo van boven af tegen het volk wilt neer spreken.

maar dude, die shit over wtc boeit mij geen reet. dus heb ik niks over te melden

maar onze bakermat van cultuur niet in die tijd/streek zoeken is echt FOUTE zeik.
echt foute zooi man, daar is het schrift ontstaan. akkerbouw, steden. georganiseerde gecentraliseerde rijken. legers met steeds veranderde en voor die tijd gemoderniseerde wapens en strategieën. die leuke filosofen van jou hebben de democratie uit atheens model gehaald. de romeinen hebben wegen aangelegd die eigenlijk nu nog steeds gebruikt worden. veel steden van west europa zijn als romeins begonnen. zo ook mijn stadje heerlen, coriovallum. de grens die bestaat in europa tussen wat de romeinen bezaten of invloed hadden en de plekken waar ze niet zaten is nog altijd voelbaar.
dit is nog erger geworden door de volksverhuizingen. maar grens tussen duitsland en frankrijk is door rome al begonnen.
gezeik in belgie tussen vlaams en waals is iets door romeins en frankische invloed.
en uit afrika komen we vandaan, en we zijn geworden wat we nu zijn door de periode en plek waar ik steeds over heb.
think otherwise????

Dat ik er anders over denk zou ondertussen wel duidelijk mogen zijn Sikk. Ik hoop gewoon dat je 2e jaars student Geschiedenis bent want als je al in je 3e minor- of zelfs in je masterjaar zit en je argumenteert en formuleert nog steeds zo dan zou ik gewoon mijn collegegeld lekker terug vragen.

Pipo de Cliniclown
23rd March 2010, 14:30
Ze doen niks anders als wat men op de complot theory sites doet, geloven en sugereren..

We kunnen hier eindeloos over doorgaan, maar wij hebben geen feiten in handen. Dus het is gewoon zinloos om hier over door te gaan, de een komt aanzetten met een complot theory de ander met een ander onderzoek..

Mij boeit het hellemaal niks, laat iedereen maar geloven wat hij/zij geloven wilt.

Dat tornt aan mijn verkondiging van de absolute waarheid en is dus lulkoek. ;)

Pipo de Cliniclown
23rd March 2010, 14:32
Dat is ook doorgestoken kaart.

Sjjjjjjjjj!!! :shutup:

Socra
23rd March 2010, 14:32
:laugh:

Wat een heerlijke thread...

Pipo de Cliniclown
23rd March 2010, 14:33
:moretits:

http://www.logostadantwerpen.be/UserFiles/Image/Borstkanker/KOM_ZonderLogo.jpg

Marchant
23rd March 2010, 23:29
:moretits:

http://www.logostadantwerpen.be/UserFiles/Image/Borstkanker/KOM_ZonderLogo.jpg

http://www.artstudio23.com/stock/Patricia_Paay_Linda2.jpg

sikkwittet
24th March 2010, 02:31
Dat ik er anders over denk zou ondertussen wel duidelijk mogen zijn Sikk. Ik hoop gewoon dat je 2e jaars student Geschiedenis bent want als je al in je 3e minor- of zelfs in je masterjaar zit en je argumenteert en formuleert nog steeds zo dan zou ik gewoon mijn collegegeld lekker terug vragen.

ppfffff gast
4de keer eerste jaars man

maar ik ga niet hier op feiten ofzo in man. never.
gewoon irrationeel lullen, of optiefen:laugh:

d4nd3l10n
24th March 2010, 05:11
Ik denk ff lekker een wiseguy bashthread te lezen, maar nee, komen ze aan met geschiedenislessen en moeilijke woorden..

Jasper
24th March 2010, 09:08
Jullie denken allemaal in de verkeerde richting, ik heb vrij hard bewijsmateriaal dat Will Smith het gedaan heeft:

http://img121.imageshack.us/img121/4024/willsmithcause1.gif

Pipo de Cliniclown
25th March 2010, 00:50
ppfffff gast
4de keer eerste jaars man

maar ik ga niet hier op feiten ofzo in man. never.
gewoon irrationeel lullen, of optiefen:laugh:

Cool kerel, ben zelf 9e jaars en heb mijn BA nog niet ;)

sikkwittet
25th March 2010, 02:30
dan ben jij ook leuk voor je ouders bezig zeg:D

ik ben hopelijk over 2 maanden op de 50 punten zodat ik na 2de jaar kan.
yeah baby

sikkwittet
25th March 2010, 02:31
Cool kerel, ben zelf 9e jaars en heb mijn BA nog niet ;)

damn dude, lees het nog es ff terug. en dacht hij bedoelt master. ma nog niet je bachelor??
wtf doe jij dan voor opleiding man???en welk jaar zit je dan?

Pipo de Cliniclown
25th March 2010, 16:30
damn dude, lees het nog es ff terug. en dacht hij bedoelt master. ma nog niet je bachelor??
wtf doe jij dan voor opleiding man???en welk jaar zit je dan?

Geschiedenis, RUN, 2e/3e/4e-jaar, werk al 6 jaar 30 uur p.w. naast/ipv mijn studie. Heb nu bijna elk vak al twee keer gedaan - punten vervallen nou eenmaal - dus heb straks de meest gedegen opleiding Geschiedenis die je maar kan krijgen ;).

flip-mo
25th March 2010, 16:47
wat een lamstraal zeg

Socra
25th March 2010, 16:49
:laugh:

Ik denk dat iemand die gewoon doet wat hij behoort te doen hier ook niet zou kunnen aarden...

Failclub108, baby! :thup:

Wiseguy
25th March 2010, 16:50
Vandaar dat ik me hier een pariah voel.

Socra
25th March 2010, 16:52

:D

Dat was het eerste wat ik dacht toen ik zag dat jij gereageerd had...

Wiseguy
25th March 2010, 16:53
:D

Dat was het eerste wat ik dacht toen ik zag dat jij gereageerd had...

Great minds think alike.

chief108
25th March 2010, 16:59
Wiseguy is net kanker...
je kan er leuke grappen over maken
maar als je ermee geconfronteerd wordt blijkt het helemaal niet om te lachen te zijn

sikkwittet
25th March 2010, 19:30
Wiseguy is net kanker...
maar als je ermee geconfronteerd wordt blijkt het helemaal niet om te lachen te zijn

geniaal

maar zou willen aan vullen:

Wiseguy is net kanker...
dan zie je hoe zielig het eigenlijk wel niet is.

Wiseguy
25th March 2010, 20:13
Kanker vind ik te veel eer mannen. Ik trek maar weer een oude vergelijking uit de doos. Ik vind mezelf meer een steen in de schoen. Niet heel ernstig maar toch heel irritant.

xx

roy s
25th March 2010, 20:25

mooi

Guess
25th March 2010, 21:12
Kanker vind ik te veel eer mannen. Ik trek maar weer een oude vergelijking uit de doos. Ik vind mezelf meer een steen in de schoen. Niet heel ernstig maar toch heel irritant.

xx

Ik vind je meer zo'n vuurbal, ken je ze nog van vroeger?

http://www.willemvk.nl/wp-content/20091122.jpg

Ik het begin gaat het best, maar al snel spuug je hem uit.

thefxr
25th March 2010, 23:23
Ik vind je meer zo'n vuurbal, ken je ze nog van vroeger?

http://www.willemvk.nl/wp-content/20091122.jpg

Ik het begin gaat het best, maar al snel spuug je hem uit.

verschrikkelijke dingen:bash:

chief108
26th March 2010, 09:04
mooooi guess!! :rotflmao:

Pipo de Cliniclown
27th March 2010, 02:10
Gaat het hier niet meer over mij? Slotje!!