PDA

View Full Version : video Brice Guidon vs Hesdy Gerges @ Showtime Milano

MRCL
14th March 2010, 18:51
http://www.youtube.com/watch?v=TNmIDxvlfRY

http://www.youtube.com/watch?v=Vc9lbltB7IU

Marquis
14th March 2010, 19:46
Een erg teleurstellende Gerges.. zat totaal geen vuur of wil om te willen winnen.
Hij moet de komende maanden echt aan de bak met Tom.

flip-mo
14th March 2010, 20:05
vecht hesdy misschien niet een beetje teveel achter elkaar... veel trainen en veel vechten en dan brand je jezelf vrij snel op

Marquis
14th March 2010, 20:17
vecht hesdy misschien niet een beetje teveel achter elkaar... veel trainen en veel vechten en dan brand je jezelf vrij snel op

Ik vond hem te afwachtend en er zat geen kracht achter in wat hij deed en te veel losse flodders.

Misschien concentratieproblemen of te hoge druk op die jongen ?

flip-mo
14th March 2010, 20:23
Ik vond hem te afwachtend en er zat geen kracht achter in wat hij deed en te veel losse flodders.

Misschien concentratieproblemen of te hoge druk op die jongen ?

ZOu kunnen... Maar dat bedoel ik met teveel achter elkaar vechten, dan word je onnauwkeurig en word het moeilijk om je steeds weer voor de volle 100% op te laden. Ik begrijp ook wel dat ze alle kansen nu willen benutten en hem zonder ringroest tegen badr willen zetten. Maar of het heel verstandig is wat ze nu doen.... i dont know

roy s
14th March 2010, 20:36
Ik vond de eerste twee rondes voor hesdy..
In de loop van de 2e ronde zakt ie wat af, maar kan te maken hebben met overtrainen en een partij van 29 mei in zijn kop!

thanks MRCL

mokumnised
15th March 2010, 01:19
Denk idd dat het probleem is dat hij teveel bezig is met de Arena, kan ik me wel iets bij voorstellen trouwens.

sikkwittet
15th March 2010, 04:27
hij moet gewoon veranderen.

beginnen met dat opkomst liedje

chief108
15th March 2010, 07:42
Denk idd dat het probleem is dat hij teveel bezig is met de Arena, kan ik me wel iets bij voorstellen trouwens.
pffff
ArenA is zooooo overrated :)