PDA

View Full Version : Fucka you gezeldschap!

d4nd3l10n
13th March 2010, 22:18
Spelletjes zijn saai en poker is kut.
Sowieso alle 'gezeldschapsspelletjes' zijn kut. Hoe kunnen ze ooit bedacht hebben dat het gezellig moet zijn? Alleen van het woord krijg ik al maagkrampen.
Het is voor mensen die niks met elkaar te bespreken hebben en daarom maar zo'n idioot spel op tafel pleuren.

Misschien is het mijn associatie van vroeger waardoor ik een gruwelijke tyfushekel heb aan die anale bordspelletjes of misschien is het omdat ik daar niet mee kan winnen... Whatever het ook is: it sucks bigtime!

Wordt net gebeld door een paar (stap)vrienden of ik kom pokeren. Ik begin bijna te schelden hoe ze mij nog voor zo'n kutspel durven te bellen, maar helaas neemt de fatsoenlijkheid het over en bedank ik vriendelijk met het excuus dat ik een docu aan het kijken ben en m'n moeder die op visite is. Wat bezield mij eigenlijk om te zeggen een docu? Dat m'n moeder op visite is? Daar gaan volgend weekend heel wat grappen over gemaakt worden.

Weet je fuck it, ik ga wel ff op msn kijken of ik iemand zo gek kan krijgen om met mij te gaan stappen vanavond. Ha, M. is online. Die kan ik vast wel zo gek krijgen om met mij mee te gaan vanavond voor een avondje hoeren en sloeren. "Yo M. ga je vanavond ff mee naar de stad?" "Nee man, ik kan niet. K is weg en ik moet oppassen."
Motherfucker het is zaterdagavond, je bent nog jong en je hebt genoeg oppassen in de omgeving die het niet erg vinden om ff een paar uur op te passen. Op papa/dochter qualitytime kan hij het ook niet gooien, aangezien z'n kindje allang ligt te slapen en hij voor pampus op de bank ligt met een kratje bier en een zak patat. Ik vraag beleefd waar K. naartoe is en krijg te horen dat het haar maandelijkse (!) uitje is met vriendinnen? WTF maandelijks uitje? Wij als vrienden hebben nog geeneens een maandelijks uitje, maar die chick laat hij wel gewoon ff zijn zaterdagavond verpesten? Oke oke hij heeft er zelf voor gekozen maar toch...
Ik mag wel langskomen, want zijn zwagertje komt ook langs met een paar vriendjes om, jawel, een fucking spelletje te gaan doen. "SPELLETJE?" vraag ik. Ja, ze zullen gezellig samenkomen om de 'Colonisten van Catan' te gaan spelen. Uiteraard is dat gewoon een slap excuus om te gaan zuipen, maar verzin dan wat beters dan de colonisten van cantan. Hoe kom je erop? Hoe durf je het in huis te halen en hoe spreek je het godsnaam samen af om lekker te gaan catanen?
In deze tijd van sublieme computers games willen zij een fucking bordspel gaan spelen. What's next? Mij op zondag morgen opbellen zodat we gezellig met ze allen de honden uit kunnen laten? Give me a fucking break man.

Fuck, m'n opties worden kleiner en kleiner om mijn zaterdagavond tot een idiote, vol drugs en drank overgoten succes avond te maken, waarvan ik morgen bijna niks meer af weet. Geen vage smsjes in m'n telefoon. Geen bierviltjes met rare namen en dito telefoonnummers erop. Geen kleding die stinkt naar alcohol, wiet en kots. Nee helemaal niks van dat. Ik zit vanavond gevangen in een web van enge en gevaarlijke gezeldschapsspelletjes.

Hebben ze het afgesproken ofzo? Hebben ze hier op FC108 zitten meelezen en hebben ze besloten om mij een beetje in toom te houden? Nee dat zal niet. De enige die weet van mijn escapades hier is Roger en om nou te zeggen dat hij in zo'n fysieke toestand verkeerde afgelopen donderdag, dat hij zich uberhaubt wat kan herinneren, neeehhhhh.

Haastig zoek ik in mijn telefoon naar mijn laatste toevlugt. Mijn neefje. Die vind het altijd tof als ik hem meevraag en zet daarvoor vast alles aan de kant. J., met Yara. Heb je zin om ff wat met mij te gaan drinken vanavond? Hij weet ook heus wel hoe ik het bedoel en dat ik eigenlijk wil zeggen: Heb je ook zin om vanavond even het hele kut leven te vergeten, te dronken te worden en morgen, terwijl je een vage geur van een onbekende vrouw ruikt in je blouse, niet meer te weten wat je hebt gedaan en hoe je thuis bent gekomen.

Ey Yara, leuk dat je belt en we moeten snel afspreken, maar helaas heb ik vanavond geen tijd. Ik ga namelijk bij M. haar ouders op bezoek. GA JE OP ZATERDAGAVOND BIJ JE SCHOONOUDERS OP BEZOEK!? JE BENT PAS 22 IDIOOT! Ik laat het ff bezinken. Dat kan toch niet waar zijn? Heeft hij nou helemaal niks van mij geleerd.. Ik voel me hersenen ineen krimpen en wil uitvallen, maar voor de 3e keer deze avond besluit ik om mijn geduld op de proef te stellen en wens hem veel plezier toe, zeg dat hij de groeten moet doen en hang vervolgens netjes de telefoon op.

Yara! Get yourself together! Accepteer het dat het vanavond niks gaat worden, tenzij je toch maar besluit om aan die demonische gezeldschapsspelletjes deel te nemen.
Hell no! In een innerlijk conflict wint zoals gewoonlijk weer mijn evilside. Zal ik als laatste wanhoop langsgaan bij mijn vader in het cafe? Dat meisje van vorige week bellen wiens naam je vergeten bent en echt helemaal vergeten bent wat je tegen haar hebt gezegt. Heb je eigenlijk wel je echte naam verteld? Nee, ik ga haar niet bellen. Dat wordt sowieso niet wat.
Tssssssss, nog een biertje die opengaat terwijl ik mijn kansen inschat. Ondertussen besluit ik alle frustratie weg te schrijven op fc108, zoals ik de laatste tijd wel vaker heb gedaan. Verstandig of slim? Misschien niet maar, het blijf leuk om te lezen dat er andere mensen een nog kutter leven hebben dan jij.

Terwijl ik de laatste slok van m'n bier neem en ondertussen de computer aanzet, loop ik naar de keuken om nog maar een biertje te pakken. Poker? Neehhh. Catan? Hell no!
Tssssssss.. Goddamn! Blijft lekker bier dat Warsteiner en aardig van m'n zus dat ze ff een kratje langs kwam brengen out of the blue.

Wachtwoord invoeren en direct open ik de browser waardoor ik autmatisch op fc108 terecht kom.. Daar moet ik dan maar de avond doorbrengen..
Maar wat..wat....wat... is er aan de hand?

20 mensen online MAAR BIJNA NIEMAND POST WAT! :ohyeah:

Dierenamerbulance
13th March 2010, 22:21
kan ik ook een samenvatting hebben? tis zaterdag avond he...

snip83
13th March 2010, 22:22
kerel ik post en reageer altijd

d4nd3l10n
13th March 2010, 22:27
snip my man in moeilijke tijden.. Ik ben trots op je!

snip83
13th March 2010, 22:28
The same here hahaha

ben ondertussen voetbal kijken via sopcast, bijna afgelopen

t is echt dood op 108

d4nd3l10n
13th March 2010, 22:32
kan ik ook een samenvatting hebben? tis zaterdag avond he...

Dus jij gaat ook de Colonisten van Catan spelen vanavond?

snip83
13th March 2010, 22:33
hahaha ik ga met de doos van roos spelen zo kerel haha

d4nd3l10n
13th March 2010, 22:34
The same here hahaha

ben ondertussen voetbal kijken via sopcast, bijna afgelopen

t is echt dood op 108

True fucking dood hier...

Als jij niks te doen hebt straks kun je hier vast nog wel wat epic verhalen neerknallen over je uitbarstingen :rotflmao:

snip83
13th March 2010, 22:35
snip heeft geen uitbarstingen :D

d4nd3l10n
13th March 2010, 22:37
Nee klopt en ik drink niet....

roy s
13th March 2010, 22:38
@dandelion: We zijn aan het pokeren...

..maar mooi verhaal jonge:laugh:

d4nd3l10n
13th March 2010, 22:44
:laugh:

Thanks again voor een platform waar ik mijn frustraties weg kan schrijven. Te weinig tijd helaas om alles hier neer te pleuren. De bezoekjes aan het UWV deze week, het meisje en haar tweeling zus van donderdagavond en mijn dikke fail, de woorden met m'n buren woensdagavond, mijn kater van gisteren...

Veel plezier met poker though :D

Lee Hottie
13th March 2010, 22:49
ja hoor, ook lee is aan het pimpelen

zometeen helemaal loco zuipe n!!!!!

flip-mo
13th March 2010, 22:52
strak plan Lee schatje van me

roy s
13th March 2010, 22:52
Ben helemaal niet aan het pokeren..:laugh:
Heb ook een pleurishekel aan spelletjes. Zit gewoon te zuipen

snip83
13th March 2010, 22:53
Zit gewoon te zuipen

En ons niet uitnodigen

shame on you :D

d4nd3l10n
13th March 2010, 22:57
Ik heb nu nog een halve, neem erna nog 1 en dan ga ik toch maar naar de kroeg van m'n pa toe. Ontmoet ik vast wel weer mensen waardoor ik in idiote toestand in de stad aankom.

Aahh well, alles beter dan nu thuis gaan zitten.

@ Lee :beerchug:

roy s
13th March 2010, 22:57
En ons niet uitnodigen

shame on you :D

dan moet ik je elke dag vragen...:laugh:

d4nd3l10n
13th March 2010, 22:58
En ons niet uitnodigen

Dat!

snip83
13th March 2010, 22:58
AA iets voor je :D

roy s
13th March 2010, 22:59
Ik heb nu nog een halve, neem erna nog 1 en dan ga ik toch maar naar de kroeg van m'n pa toe. Ontmoet ik vast wel weer mensen waardoor ik in idiote toestand in de stad aankom.

Aahh well, alles beter dan nu thuis gaan zitten.

@ Lee :beerchug:

De avond waar je het minst van verwacht, wordt meestal de leukste...

je kan niks plannen in het leven

d4nd3l10n
13th March 2010, 23:02
klopt! Maar soms moet je wel iets te lullen hebben of je zegje kwijt. En daar val ik jullie mee lastig :laugh:

snip83
13th March 2010, 23:04
snip is out boys

have fun

d4nd3l10n
13th March 2010, 23:05
Wel grappig dat er alleen nog mensen uit het westen online zijn.. Flip, snip, roy.. Hier is iedereen allang de pleuris op omdat alles om 3 uur dichtgaat.

roy s
13th March 2010, 23:07
het is hier pas 10 uur..:laugh:

d4nd3l10n
13th March 2010, 23:08
AA iets voor je :D

Al geweest.. Wel grappig though. Wel iets voor een reportage. :evil:

d4nd3l10n
13th March 2010, 23:13
het is hier pas 10 uur..:laugh:

fucka u roy!

http://www.youtube.com/watch?v=GosClBN6rzk

Tijdzones zijn een bitch :laugh:

d4nd3l10n
13th March 2010, 23:17
Ey niggers, i'm out....
Tot morgen ofzo.

Concessies zijn een bitch!

Dierenamerbulance
13th March 2010, 23:33
who iz joe kallin a nigger

d4nd3l10n
13th March 2010, 23:36
me joe end everiebodie wit oz!

d4nd3l10n
13th March 2010, 23:36
en goddamn ik ben er nog steeds

d4nd3l10n
13th March 2010, 23:38
net een telefoontje.. Neefje heeft gelukkig wat weerstand gegeven en gaat mee tonight. :D Yeah bitches!

Kingster
13th March 2010, 23:39
Net je hele verhaal gelezen, veel plezier in de stad :)

d4nd3l10n
13th March 2010, 23:40
oke nu ben ik echt zat i'm out
peace!

ataraxia
14th March 2010, 03:05
Wij waren lekker naar boksen aan't kijken in Nieuwegein :biggrin:

Bob de Rooij
14th March 2010, 08:40
Wat is er mis met op zondagochtend met de hond te wandelen??:huh:
Er is niks mooiers dan op zondagochtend mensen die met hun nette kleren in het bos gaan wandelen ( ja ze bestaan echt ) te laten schrikken ,omdat mijn Dobermann pinscher daar de tijd van ze leven heeft en lekker aan het rondstormen is!:whistling:
En als ze echt héle mooie kleren aanhebben , zeg ik : 'Koopa kijk es wie daar aankomt!'
Dan rent hij daar op sneltreinvaart op af en remt vlak voor ze pas af en dan spat de modder en zand lekker tegen hun chique kleertjes an.

Lekker man , zondagochtend in het bos wandelen met de hond.. :D

Flamingo
14th March 2010, 20:45
er is maaar 1 bordspel acceptabel. Risk. oorlog. dat gaan we voeren.

Mephisto
14th March 2010, 21:15
Avondje WH40K ben ik altijd voor in...

roy s
14th March 2010, 21:16
Wat is er mis met op zondagochtend met de hond te wandelen??:huh:
Er is niks mooiers dan op zondagochtend mensen die met hun nette kleren in het bos gaan wandelen ( ja ze bestaan echt ) te laten schrikken ,omdat mijn Dobermann pinscher daar de tijd van ze leven heeft en lekker aan het rondstormen is!:whistling:
En als ze echt héle mooie kleren aanhebben , zeg ik : 'Koopa kijk es wie daar aankomt!'
Dan rent hij daar op sneltreinvaart op af en remt vlak voor ze pas af en dan spat de modder en zand lekker tegen hun chique kleertjes an.

Lekker man , zondagochtend in het bos wandelen met de hond.. :D

Ik heb gehoord dat je de hond nu "108" noemt...

Il Loco
14th March 2010, 21:17
Geweldig uitlaat medium dat FC108...

Mooi spul Yara, keep em coming.

sikkwittet
15th March 2010, 02:06
jup
risk, dat is altijd goed
met paar maaten, zak wiet en wat hash.
flink wat lekkere koude vodka, lekker goed gevulde tafel met gezond voer.
en dan hele avond risken.
en dan verliezen of winnen met de laatste worp
terwijl buiten de regen op de koude beslagen ruit net zichtbaar wordt omdat de zon al aan opkomen is

good times, good times

chief108
15th March 2010, 08:48
fuck spelletjes...

maar het kan nog erger:
salsa dansen op zaterdagavond

Buurman en Muth zijn mooi de lul de komende 10 weken
"voor de gezelligheid"
:D

Bob de Rooij
15th March 2010, 09:16
Ik heb gehoord dat je de hond nu "108" noemt...
Dat is inderdaad zn achternaam, van wie heb je dat gehoord? :w00t:

Kebal
15th March 2010, 13:30
moet toegeven dat ik ook een schijthekel aan spellen heb, vooral die dingen waarbij je een team bent en dan de clown moet uithangen

maar dat catan, ja ik had de NLversie ofzo gespeeld, en shit dat is gewoon verslavend, brengt me terug naar de nerdtijd dat je nog turnbased speelde met grondstoffen kopen enzo

chief108
15th March 2010, 13:39
nerd

Kebal
15th March 2010, 13:44
ha viel gelukkig nog mee, maar na paar turnbased toch maar Dune 2 ftw

Judas
15th March 2010, 13:45
Bordspellen lopen bij ons altijd uit de hand. Wordt standaard ruzie. En dan heb ik het over Monopoly, dus kan je nagaan als er iets als Risk gespeeld wordt.

Kebal
15th March 2010, 13:52
lol idd, standaard altijd iemand aan tafel die de boel wil bedonderen en vroeger altijd het bord over de kop gooide

roy s
15th March 2010, 22:01
bij mensch erger je niet, sla ik "vaak" dat glazen bolletje met die knikkers de pestpleuris...

pappa mag niet meer mee doen en wil ik ook niet:laugh:

edit: dobbelstenen...

Socra
15th March 2010, 22:07
:laugh:

Il Loco
15th March 2010, 22:32
FFFFFUUUUUUUUUUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Bordspelletjes, het zweet breekt me al uit.

We zouden een FC108 bord spellen avond moeten houden, en dan een bed afsluiten dat het uitmond in aan masale brawl.

roy s
15th March 2010, 22:43
De naam zegt het al: Bord

Van kinds af aan moest ik mijn bord opeten...
trauma's heb ik er van!

Fuck degene die bord heeft uitgevonden..
Bord voor je kop

Guess
15th March 2010, 22:46
Als ik tegen mijn oma vertelde dat ik mijn bord helemaal op had kreeg ik altijd te horen dat het erg pijn zou doen als ik de scherven uit moest poepen.

Staat me 30 jaar later nog steeds bij.

flip-mo
15th March 2010, 22:57
hahhahaha

De Buurman
15th March 2010, 23:22
Wij waren lekker naar boksen aan't kijken in Nieuwegein :biggrin:

Heb je wilhelmus nog gezien die was daar ook met rianne zwiers van boksvereniging emmen ...

ataraxia
15th March 2010, 23:26
Heb je wilhelmus nog gezien die was daar ook met rianne zwiers van boksvereniging emmen ...

Nee, was een beetje een last minute beslissing, wisten niet dat hij er ook was...

Zie http://chief108.com/showthread.php?t=5563

d4nd3l10n
15th March 2010, 23:26
zelf hier zijn er nog idioten die bordspellen spellen..
I'm doomed!

Hoop dat jullie een leuk gezelschap hebben en als ik kan sponsoren met monopolie geld dan hoor ik het wel. Valt vast wel iets te regelen.

Il Loco
15th March 2010, 23:50
Ik word aggro van bord spellen godverdomme.

Word alleen al kwaad als ik er aan denk.

De Buurman
16th March 2010, 00:07
Nee, was een beetje een last minute beslissing, wisten niet dat hij er ook was...

Zie http://chief108.com/showthread.php?t=5563

Ik heb het net allemaal ff bekeken ja ... mooie foto's thnx ook die van dennis slotegraaf waar ook ik mee naar mallorca ben geweest hahaha vond die partij ook niet overduidelijk gewonnen door johan visscher btw .... Maar waren jullie daar nog bewust voor iemand of zomaar om ff pics te maken ?

ataraxia
16th March 2010, 00:21
Ik heb het net allemaal ff bekeken ja ... mooie foto's thnx ook die van dennis slotegraaf waar ook ik mee naar mallorca ben geweest hahaha vond die partij ook niet overduidelijk gewonnen door johan visscher btw .... Maar waren jullie daar nog bewust voor iemand of zomaar om ff pics te maken ?

Thanks. Beetje lees-lui? :biggrin:

We waren daar met wat jongens van Jimmy's Gym te Overvecht. Plus mijn 'pupil' die de concurrentie bij de dames tot 64 kg uit aan het checken was.

Socra traint af en toe bij Jimmy, en ik maak graag foto's. Was nog nooit naar boksen wezen kijken, altijd leuk om weer iets nieuws te zien.

chief108
16th March 2010, 13:08
Buurman = lui

I_LOVE_KNOCKOUTS
16th March 2010, 15:51
salsa dansen op zaterdagavond

Buurman en Muth zijn mooi de lul de komende 10 weken
"voor de gezelligheid"
:D

Ze mogen dus met toestemming aan een andere chick zitten? Er zijn ergere dingen.

chief108
16th March 2010, 15:56
Hahaha...
Mochten ze willen!!!
Ism voor allebei relatietherapie :D

jan shihan kyokushin
16th March 2010, 16:15
Hahaha...
Mochten ze willen!!!
Ism voor allebei relatietherapie :D:D ike geen last meer van