View Full Version : Leuke gelegenheid voor FC108-meeting?
I_LOVE_KNOCKOUTS
11th March 2010, 15:54
27 maart is in de tent waar ik werk, Starlight, een feestje van FHM.
http://www.starlight.nl/userfiles/image/news2010/FHM_A6_voor480.jpg
Het bekendste mannenblad van Nederland, FHM, presenteert zaterdag 27 maart zijn eerste Temptation Night, exclusief in Starlight!
Natuurlijk ken je FHM: games, auto's, sport, films, muziek, mode en natuurlijk vrouwen, daar draait het allemaal om in For Him Magazine. En omdat FHM in 2010 tien jaar bestaan en met z'n honderdste nummer komt, feesten ze dit jaar meer dan ooit. FHM Temptation Night in Starlight in Nijkerkerveen ide kick off, een feest met de heerlijkste dancetunes van DJ Diva en Mr. Milow.
DJ Diva maakt zet al meer dan tien jaar de dansvloeren in vuur en vlam met haar extravagante verschijning. Wie als slogan heeft 'muziek is voor de oren, maar het oog wil ook wat' hoort op de FHM Temptation Night zeker te draaien. Ook Mr. Milow weet wat van hem verwacht wordt achter de draaitafels: uplifting beats die de voetjes in beweging houden. Dat Mr. Milow scoort met zijn muziek bewijst zijn Top 10 download hit ‘Back to Basics’. En er is meer. Een FHM-klassieker is de verkiezing van het Buurmeisje van het Jaar. Alle nieuwe Buurmeisjes zijn uitgenodigd om tijdens FHM Tempation Night nog meer stemmen voor zich te winnen en jouw te overtuigen waarom zij het Buurmeisje van 2010 moeten worden.
http://www.starlight.nl/userfiles/image/news2010/FHM_A6_achter480.jpg
Link: http://www.starlight.nl/uitgaan/news.aspx?id=180
Het ligt centraal in het land, er kan gezopen worden, er zijn FHM-buurmeisjes en om 00:00 uur ben ik jarig ;)
Wat vinden we ervan? Als veel van jullie 100% zeker weten dat ze komen, kan ik eventueel proberen bij m'n baas iets te regelen met korting op de entreeprijs (is sowieso niet heel duur, maar 't zou leuk meegenomen zijn als het lukt).
Socra
11th March 2010, 15:58
M1
No thanks.
I_LOVE_KNOCKOUTS
11th March 2010, 15:59
Hier kun je nog heen na M-1.
chief108
11th March 2010, 16:22
en waar de neuk ligt dat nijkerkerkuttegat?
I_LOVE_KNOCKOUTS
11th March 2010, 16:24
Naast Hoevelaken :p
Vlakbij Amersfoort. :google:
chief108
11th March 2010, 16:35
heb het net gevonde ja...
is mooi end op de fietse man
Judas
11th March 2010, 16:38
Chief, ga er gewoon heen met de pick-up truck. Phranq rijdt wel op de terugweg.
chief108
11th March 2010, 16:40
oh ja...
die is toch nuchter en kan zijn rijbewijs niet meer kwijtraken
top idee...
Donjopie
11th March 2010, 16:41
6,50 voorverkoop, en 8,50 aan de deur....
jij werkt daar toch ? dan hoef ik natuurlijk niks te betalen
ataraxia
11th March 2010, 17:11
Hier kun je nog heen na M-1.
:laugh: Dat rijmt, dus het is vast waar... hoewel voor een stel autolozen als wij die dingen vaak anders blijken te liggen...
snip83
11th March 2010, 18:11
Als jij regelt dat mijn verbod opgeheven word prima:D
is vlakbij huis
Donjopie
11th March 2010, 21:44
is vlakbij huis
hahahahahahahaha
het zal niet :D
Snip heeft een verbod :cool:
Mokie14
11th March 2010, 23:51
is vlakbij huis
Hahaha. Ze beschuldigen ook altijd de verkeerde:D
chief108
12th March 2010, 07:16
Hmmm frappant...
I_LOVE_KNOCKOUTS
12th March 2010, 14:55
6,50 voorverkoop, en 8,50 aan de deur....
jij werkt daar toch ? dan hoef ik natuurlijk niks te betalen
Dat is dus wat ik wil proberen te regelen voor FC108-leden.
is vlakbij huis
Dat verbod is toch hopelijk van heeeel lang geleden al.
Maar waarschijnlijk zul je 't er dan zelf wel naar gemaakt hebben ;)
snip83
12th March 2010, 15:44
Dat verbod is toch hopelijk van heeeel lang geleden al.
Maar waarschijnlijk zul je 't er dan zelf wel naar gemaakt hebben ;)
Ik mocht er nooit meer in zeiden ze toen en dat was ongeveer een jaar of 5 terug
werd idd weer vals beschuldigt :D
Wiseguy
12th March 2010, 16:10
Ik kwam er toen ik 16 was bijna elk weekend. Dat was nog in de periode allochtonen vs lonsdalers en boeren. Epische avonturen meegemaakt.
snip83
12th March 2010, 16:17
Ik kwam er toen ik 16 was bijna elk weekend. Dat was nog in de periode allochtonen vs lonsdalers en boeren. Epische avonturen meegemaakt.
Dan heb je me vast wel eens gezien
kwam er ook ieder weekend
Wiseguy
12th March 2010, 16:21
Dan heb je me vast wel eens gezien
kwam er ook ieder weekend
Vast wel. Nederland is klein. Half veenendaal was er destijds.
snip83
12th March 2010, 16:22
haha half amersfoort ook
Donjopie
12th March 2010, 16:24
ik ook :D
was voor mij een pokkeeind rijden, maar ik was er wel :D
I_LOVE_KNOCKOUTS
12th March 2010, 16:26
Die gasten uit Veenendaal hebben we slechte ervaringen mee. Vooral de Veenendaalse capuchon-berbers.
Wiseguy
12th March 2010, 16:26
haha half amersfoort ook
We hadden een keer zware vechtpartij met marokkanen uit amersfoort of barneveld dat weet ik niet meer. Ben ook wel paar keer buiten opgewacht. Dat waren de dagen haha. Zelfs nog een keer gestoeid met die kale Goliath aan de deur .. was achteraf ook niet echt verstandig.
Wiseguy
12th March 2010, 16:28
Die gasten uit Veenendaal hebben we slechte ervaringen mee. Vooral de Veenendaalse capuchon-berbers.
Laatste keer dat ik ben geweest is al een jaar of 5 gelede. Weet toen nog wel dat veenendaalers niet echt geliefd waren en ze de bussen niet meer lieten rijden. Ik woon inmiddels in Ede maar dat zijn lieverdjes vergeleken met Veenendaal.
I_LOVE_KNOCKOUTS
12th March 2010, 16:31
Laatste keer dat ik ben geweest is al een jaar of 5 gelede. Weet toen nog wel dat veenendaalers niet echt geliefd waren en ze de bussen niet meer lieten rijden. Ik woon inmiddels in Ede maar dat zijn lieverdjes vergeleken met Veenendaal.
Ik ben volgens mij 2 jaar geleden ofzo nog een keer meegereden met die bus naar Veenendaal. Was de hele avond binnen al een kutsfeer en ze vroegen dus of ik samen met nog iemand mee wilde met de bus naar Veenendaal. Ik zat effe bij die chauffeur te ouwehoeren toen we nog op de parkeerplaats stonden en opeens ging heel de bus heen en weer. Ik dacht eerst dat ze achterin een beetje aan het feesten en hossen waren, maar toen ik goed keek, zag ik dus dat ze aan het matten waren.
Toen hebben we er ter plekke nog een paar 'head first' uit de bus geflikkerd. Gelukkig was het de hele reis rustig, maar op het eindpunt (de Mac in Veenendaal) stonden meerdere politieauto's, honden erbij en alles.
Was een van de weinige keren dat ik blij was om politie te zien haha.
Wiseguy
12th March 2010, 16:36
Ik ben volgens mij 2 jaar geleden ofzo nog een keer meegereden met die bus naar Veenendaal. Was de hele avond binnen al een kutsfeer en ze vroegen dus of ik samen met nog iemand mee wilde met de bus naar Veenendaal. Ik zat effe bij die chauffeur te ouwehoeren toen we nog op de parkeerplaats stonden en opeens ging heel de bus heen en weer. Ik dacht eerst dat ze achterin een beetje aan het feesten en hossen waren, maar toen ik goed keek, zag ik dus dat ze aan het matten waren.
Toen hebben we er ter plekke nog een paar 'head first' uit de bus geflikkerd. Gelukkig was het de hele reis rustig, maar op het eindpunt (de Mac in Veenendaal) stonden meerdere politieauto's, honden erbij en alles.
Was een van de weinige keren dat ik blij was om politie te zien haha.
Wat doe je voor werk daar? Een hebben ze nog mensen nodig :P
I_LOVE_KNOCKOUTS
12th March 2010, 16:39
Ik sta achter de bar. Maar het gebeurt wel vaker dat ik met de bus mee moet. Geen idee of ze nog mensen nodig hebben eigenlijk.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.