PDA

View Full Version : Vrouwen krijgen diarree op vakantie en mannen......

chief108
8th March 2010, 15:29
Vergeet gebroken benen of kapotgezopen levers. Dé kwaal bij uitstek die de gemiddelde toerist oploopt, is diarree. Dat geldt tenminste voor vrouwen. Mannen krijgen vaker een geslachtsziekte.

Dat mag toch allemaal blijken uit een grootscheepse rondvraag bij zo’n 59.000 vakantiegangers. Vrouwen op vakantie krijgen in de eerste plaats last van een slechte spijsvertering met diarree tot gevolg. Niet zelden komt dat door het drinken van bacterierijk water. Andere en iets minder smeuïge kwaaltjes zijn blaasinfecties of verkoudheden.
Een man zou een man niet zijn als hij tijdens zijn vakantie een keer goed van bil gaat. Daardoor kan hij wel eens terugkomen met een serieuze geslachtsziekte. Dat komt omdat de man op vakantie vaker de extremen opzoekt. En een keer stevig onveilig vrijen hoort daar uiteraard bij. (GVR)

Paganstars
8th March 2010, 17:02
kut dan ben ik een vrouw... ik heb altijd diaree op vakantie; maar ja moet je ook geen vlees van straat stalletjes eten!

Chico
9th March 2010, 09:50
kut dan ben ik een vrouw... ik heb altijd diaree op vakantie; maar ja moet je ook geen vlees van straat stalletjes eten!
herkenbaar :D

Socra
9th March 2010, 09:57
Geloof er he-le-maal niets van...

wilhelmus777
9th March 2010, 11:07
[B] Een man zou een man niet zijn als hij tijdens zijn vakantie een keer goed van bil gaat. Daardoor kan hij wel eens terugkomen met een serieuze geslachtsziekte. Dat komt omdat de man op vakantie vaker de extremen opzoekt. En een keer stevig onveilig vrijen hoort daar uiteraard bij. (GVR)

dus,
die kutwijven nemen het mee op vakantie
en de mannen nemen het mee terug