View Full Version : My epic story's...
Il Loco
7th March 2010, 21:03
Op aanvraag van Yara en Camizio, een paar verhalen uit mijn skinhead tijd enkele jaren terug, wanneer men interesse heeft in meer diepgang. Of hoe ik betrokken ben geraakt met die wereld, en hoe ik daar uiteindelijk weer uit ben gekomen, wil ik daar ook nog wel op ingaan. Eerst drie epische verhalen;
verhaal 1. battle met een homo en lesbo koppel...
In Venlo heb je Lowieke (tegenwoordig Louisa..). Een beruchte homo met een wijfelijke attidute, en haar vriendin, een lesbo, maar dan een beer van een vrouw. Dus de vrouw is de mannelijke figuur, en de homo de vrouwelijke figuur. Berucht in Venlo vanwege een hele reeks filmpjes op youtube, zoek maar eens op lowieke, dan vind je hem/haar zo.
Dus wij zaten met een groepje in de friture te eten. Toen zij binnenkwamen en grapjes begonnen te maken zoals "lekkere frikandellen hoor". Waarop ik iets antwoorde als "sodemieter op, ga je eten bestellen en verdwijn"..
Meteen begon dat geval te krijsen van "heb je wat tegen homo's blabla". Dus ik zei nog iets van "heb ik dat gezegd dan?, ik zeg alleen dat je ons met rust moet laten man flikker op". Waarop zij en dat manwijf verder liepen, maar terwijl ze wegliep spuugde ze op een van ons, Alex. Die stond meteen op en begon te meppen. Die homo kwam ten val en greep een stoel en begon met alle stoelen enz.. te gooien. Dus toen ik zag dat dat manwijf Alex begon te slaan, begon ik me er mee te bemoeien. Ik sloeg hun beiden een paar maal. Totdat dat manwijf zei "ik ben het zat". Ik dacht het zal wel, ze zal de politie wel gaan bellen ofzo..
Kwam ze terug met een scooterslot waarmee ze als rambo begon rond te zwaaien. Voordat ik iets kon doen had ik een klap tegen mijn hoofd te pakken. Ik zag dat ze nog een keer met dat slot wilde uithalen richting mijn hoofd, maar gellukig kwam een andere kameraad van me die in het leger zit me te hulp, en werkte haar naar de grond. Toen sprong die homo op zijn rug en begon hem te krassen. Ik trok die gast eraf en sloeg hem een aantal keren, op dat moment kwam er allemaal politie binnen. En die hadden mij dus net nog zien slaan, dus werd ik, die homo en dat manwijf allemaal meegenomen voor een overnachting op het bureau.
Gellukig zei ik dat ik claustrofobie had en werd ik in een grote observatie cel geplaatsd. Alleen zat er een klein gat in mijn hoofd door het scooterslot. Dus om het uur of om de twee uur werd ik gewekt door agenten, om te voorkomen dat ik een coma terrecht zou komen. Omdat ik wel echt moe was, begon ik maar te koprollen over de drie matrassen die ik had in deze ruime cel. Waarschijnlijk maakte dit een erg lawaai, want vervolgens kwam de politie me vragen wat ik in hemelsnaam aan het doen was om 4 uur in de nacht.
Volgende ochtend vrij gelaten, paar maanden later een rechtzaak gehad, iedereen was vrijgesproken wegens slecht politie onderzoek. Want de andere betrokkenen die begonnen waren met slaan etc.. waren totaal niet verhoord, wat de rechter zeer slordig vond, en ze had geen zin om alles opnieuw te onderzoeken enz..
Telkens wanneer ik haar (tegenwoordig compleet omgebouwd) tegenkom begint ze altijd te schelden haha..
Il Loco
7th March 2010, 21:09
Verhaal 2 is iets korter, maar was wel wat spannender..
Met 3 man en 1 meisje besloten we om in Venlo naar een punk rock concert te gaan, we hadden al afgesproken om niet al te opvallende nazi-kleding etc.. te dragen. De punk scene in Venlo is vrij links. En we kwamen voor bier en muziek, niet voor het geweld.
Alleen was een van ons 3, C. genaamd, nogal gestoord. Hij had gewoon zijn ' Support Combat18 terrormachine' shirt aangetrokken. (shirts van deze organisatie mag je niet zomaar kopen, je kunt ze alleen via via kopen wanneer je deze verdiend hebt. Dus we stonden achterin wat te drinken, en een of ander duits bandje was aan het spelen. En plotseling beginnen ze te praten; "nazi alarm, nazi alarm, da hinter in die ecke'..
Een hele zaal van ongv 200 man draait zich tegelijkertijd om onze kant op, en nog voordat ik een barkkruk had weten te pakken begonnen de (godzijdank) plastice bierbekers en stoelen om onze oren te vliegen. Ik heb als een viking met die kruk om me heen staan meppen totdat de security ons richting de uitgang had begleid. Een paar man sprong over de afzetting heen om achter ons aan te komen, en dat werd nog een kleine felle confrontatie, totdat een hele reeks politie auto's stopte op de straat. Na een gesprek tussen ons en de heren in blauw, werden we onder begleiding van de politie naar huis gebracht, en zo hebben we deze hel overleefd...
Il Loco
7th March 2010, 21:17
Verhaal 3, Dagje Eindhoven.
Ik had besloten om met C. Een engelse jongen die ik ken die wel al jaren in Eindhoven woonde, wat te gaan drinken in Eindhoven. Een goede vriendin van me zou ook meegaan. Speciaal voor de gelegenheid was ook Smitty (een lid van combat18 uit Engeland) overgekomen. (Tegenwoordig zit hij in Engeland bij de commando's, binnenkort brengt hij daar een boek uit over zijn voormalige rechtse bestaan) Als gein hadden ik en Smitty afgesproken allebei een string mee te nemen van onze vriendinnen, zodat we die op ons hoofd zouden zetten op de foto..
Engelse, die kunnen zuipen vertel ik je. Het begon met wat gewone pints cider. Toen shotjes tequila en yagermeister. Daarna sambuca die we opdronken, daarna keerde hij het glas op de kop, stak die shit in de fik en zoog die lucht op met een rietje, of zoiets. Dus wij dat ook allemaal gedaan. Toen zagen we op een bord dat ze ergens shotjes Absinth hadden met meer dan 80%. Daar gestopt en een paar shotjes van gedronken.
Onderweg kreeg die kleine C. ruzie met wat PSV suporters, en werden er een paar klappen uitgedeeld. We besloten richting het station te gaan. Ik liep met Smithy voorop. C. kreeg het aan de stok met wat negers, ik weet niet meer waarover. Maar binnen de korste keren stond er een hele groep volk voor onze neus. Een paar security gasten kwamen zich ermee bemoeien, maar ipv de security uit te hangen begonnen ze met ons t vechten en die hele mensenmassa storte zich bovenop ons.
Resultaat, allemaal een blauw oog. Mijn telefoon gejat. En messteken in de achterkant van mijn jas. En Smithy had een klein sneetje door zijn jas heen en in zijn buik. Niks ernstigs gellukig. We hadden wel genoeg gezien, en liepen richting station.
Toen stopte er een politie auto langs ons, ik en Smithy droegen allebei de zelfde soort jas en een petje. En iemand met ons signalement had gevochten met een boksbeugel, die melding was binnengekomen. Ze besloten Smithy eerst te doorzoeken. Ik zei tegen Lizzy dat ze die agenten moest afleiden. Zo pakte ik voorzichtig de boksbeugel en schoof hem sneaky in mijn schoen. Daarna werd ik doorzocht, maar de boksbeugel vonden ze gellukig niet..
Het werd nog een hilarisch moment toen ze ontdekte dat we beiden een string in onze jaszak hadden, wat we daar mee moesten? En hoe kwamen we daaraan? "ja dat is een lang en raar verhaal" Ze konden er wel om lachen en we mochten richting huis gaan.
Resultaat; dik oog en koppijn voor een week.
Il Loco
7th March 2010, 21:22
En het laatste verhaal.
Een hele groep nazi's was richting een of ander gehucht vertrokken, voor een concert van Discipline. Het begon leuk, een hoop gezuip en een dikke pit. Alleen had Discipline niet verwacht een hele zaal vol met Nazi's aan te treffen. Er werden leuzen geroepen en dergelijke, maar hoofdschudden speelden ze toch maar door. Een leuk gesprek dat ik opving tussen de beveiliging die avond; : "je moet tegen die gast met die Hitler tattoo zeggen dat hij zijn t shirt aan doet". Antwoord' "ik zie niks anders dan Hitler, Rudolf Hess, hakenkreuzen, en allemaal tattoo's. Stilte.. Antwoord "laat ook maar"..
Was een leuke avond, we gingen naar buiten. Bleek dus dat er een turks buurthuis langs dat gebouw was, alle auto's waren vernield, en de parkeerplaats was gevuld met turken met stokken en stenen. Er werd wat heen en weer gegooid etc... Maar voordat het begon kwam de politie met een soort vrachtwagen en honden brigade.. Toen pas zag ik dat er een ambulance aan kwam. Wij waren vrij laat naar buiten gegaan, bleek dus dat een andere skinhead die ik kon, die eerder buiten was, met een schep op zijn hoofd was geslagen, result; een dikke schedelbasisfractuur. Dus een open schedel. Toen pas zag ik meisjes en jongens die allemaal onder het bloed zaten, dat bloed was dus allemaal afkomstig van 1 persoon!.
Die gast was bijna dood, en heeft geloof ik 1,5 maand op het ziekenhuis gelegen. Andere zijn laterna nog een keer terug gegaan naar dat gehucht en daar heeft zich nog het een en ander voor gedaan, maar hoe en wat precies weet ik niet...
Il Loco
7th March 2010, 21:25
'Dit heb ik op de kermis in Reuver nog nooit meegemaakt'
Reuver - De politie zegt woensdagavond door "kordaat optreden'' een massale vechtpartij te hebben voorkomen op de kermis in Reuver. Daar stonden circa honderd autochtone jongeren tegenover ongeveer dertig Marokkanen. Ooggetuigen vertellen hun verhaal.
Exploitanten ruimen hun spullen op. De kermis in Reuver is ten einde. Een abrupt einde, vertelt de exploitante van de botsauto's.
[...]
Twee jongeren -uit Reuver en uit Tegelen- luisteren naar het verhaal van de exploitante en vulllen aan. Ze zijn gehuld in Lonsdale-kleding: bomberjack, hoge schoenen, petje op een kaalgeschoren hoofd. Een politiemacht -twaalf agenten van wie één met politiehond- dreef tussen half tien en elf uur twee groepen jongeren uiteen. Er vielen rake klappen, zeggen de jongeren. Nee, ze hebben niet meegevochten. Maar ze weten er wel veel van. ,,Onze jongeren kwamen uit Reuver, Swalmen, Echt en Neer, ja zelfs uit Eindhoven.'' Kwestie van even bellen met je gsm. Het tweetal zegt dat er langer spanningen zijn tussen allochtone en autochtone jongeren. Op de Markt staan twee andere Reuverse jongeren. Ja, ze hebben alles gezien. Het verkeer op de Rijksweg dat er amper nog doorkon. De klappen over en weer. En de politie die met twaalf wagens arriveerde. ,,Ze konden het amper in de hand houden.'' En ze weten ook de oorzaak. Op maandag is een meisje door een allochtoon in elkaar geslagen. En dat riep revanchegevoelens op bij de 'skinheads'. ,,Er waren er gisteravond veel uit Swalmen. Daar zitten veel skinheads. Over twee weken is het kermis in Swalmen. Ik weet zeker dat daar weer trammelant komt.'' De allochtone jongeren die we ontmoeten, hullen zich in stilzwijgen. De schrik zit er behoorlijk in.
Hier was ik ook bij, samen met een groep gabbers hebben we toen een gigantische rel gehad omdat er een meisje was mishandeld ja.. De hele straat en de hele wijk was afgezet...
Socra
7th March 2010, 21:30
Samenvatting: je bent 1 keer door een homo en een pot in elkaar geslagen, 1 keer door punkers, 1 keer door negers en 1 keer door turken.
:laugh:
Grapje... ;) Kwark voor het delen...
Dat is een van mijn dromen; in elkaar gerost worden door een travestiet. Dat lijkt me fucking radicaal.
Voor de rest: lol @ boze jongetjes.
Kwark.
Il Loco
7th March 2010, 21:37
hahaha lol @ Socra.
En idd 011 boze jongetjes in hun pubertijd, dat blijft de kweekvijver voor dit soort groeperingen. Ben wel gellukig weer uit deze manipulerende wereld gekomen.
Want het ging uiteindelijk veel verder dan dit, wapen-handel etc..
Ik wist ook niet dat de veiligheids instanties dit soort groeperingen zo gevaarlijk vonden, maar dat weet ik tegenwoordig wel...
Ik ben die lowieke aan het checken op Youtube, meesterlijk figuur is dat.:laugh:
Il Loco
7th March 2010, 21:51
hahaha echt waanzinnig die filmpjes of niet.
roy s
7th March 2010, 23:29
hahahaha..
mooie verhalen Il Loco
iconian
8th March 2010, 00:22
http://www.youtube.com/watch?v=IVMfSPJhDdU
Il Loco
8th March 2010, 00:23
OW NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEE
Kwarks
iconian
8th March 2010, 00:27
pas om met die travo's te slaan, met hun aidsbloed
verder mooie verhalen hehe
die gabberscene ken ik nog wel van eind jaren 90
camiziodeltoro
8th March 2010, 01:58
Episch. Ik kan alleen maar tegen kje zeggend at je al die verhalen moet bunelen en dan meer detaile rin verwerken en je kunt zo een boek publiceren. de lezer vreet dit soort shit, man, omdat de meeste mensen een idee heeft wat er in die wereld speelt.
chief108
8th March 2010, 09:15
thnx for sharing dude....
Kebal
8th March 2010, 10:32
idd, kan je nog een goed boek van maken hoor
flip-mo
8th March 2010, 13:42
Ik ben die lowieke aan het checken op Youtube, meesterlijk figuur is dat.:laugh:
x2
Paganstars
8th March 2010, 15:05
Wanneer was die rel in Reuver dan? Waarschijnlijk ook wel maten van mij bij geweest!
Il Loco
8th March 2010, 17:02
Wanneer was die rel in Reuver dan? Waarschijnlijk ook wel maten van mij bij geweest!
Jij woont in Eindje toch? Als je skinheads kent uit Eindje, PM me.
90 % kans dat ik ze ook ken lol.
Paganstars
8th March 2010, 17:50
Jij woont in Eindje toch? Als je skinheads kent uit Eindje, PM me.
90 % kans dat ik ze ook ken lol.
Dude das wel fucking lang geleden, ben daar nu denk zo'n 8 jaar al uit weg. Maar ken denk ik nog wel wat ouwe skins uit die tijd! Geen idee of ze nog leven...
Lee Hottie
8th March 2010, 23:48
Op aanvraag van Yara en Camizio, een paar verhalen uit mijn skinhead tijd enkele jaren terug, wanneer men interesse heeft in meer diepgang. Of hoe ik betrokken ben geraakt met die wereld, en hoe ik daar uiteindelijk weer uit ben gekomen, wil ik daar ook nog wel op ingaan.
graag je drie verhalen heb ik met veel plezier gelezen mOARRR
Il Loco
9th March 2010, 00:04
Oke, ik zal morgen wel meer in gaan op hoe men daarin terrecht komt, en nog belangrijker, hoe ik daar weer uit kwam.
En wat ik daarna heb kunnen betekenen voor veel mensen, denk aan AIVD, weet alleen niet of ik dat mag posten, dus daar moet ik even een telefoontje voor plegen.
Never mind.
flip-mo
9th March 2010, 00:06
Oke, ik zal morgen wel meer in gaan op hoe men daarin terrecht komt, en nog belangrijker, hoe ik daar weer uit kwam.
En wat ik daarna heb kunnen betekenen voor veel mensen, denk aan AIVD, weet alleen niet of ik dat mag posten, dus daar moet ik even een telefoontje voor plegen.
Never mind.
whateverrrrrr...............
SNITCHALERT!!!!!
Il Loco
9th March 2010, 00:12
whateverrrrrr...............
SNITCHALERT!!!!!
haha nee niet in die zin, je zit er ver naast zelfs eigenlijk.
Il Loco
9th March 2010, 00:17
Samenvatting voor Flip;
Kort na deze periode in mijn leven, kreeg ik meteen telefoon van KAFKA/Antifa, en ook van de CIE/AIVD. Ze hielden allemaal een heel betoog, en het enigste 'Snitchy' wat ik de AIVD mensen heb verteld, in een gesprek face to face, ging over iets heel nasty's waar ik zelfs toendertijd als Skinhead niet achter stond, voor de rest heb ik ze allemaal verteld dat ze in mijn ogen net zo slecht en evil zijn als Nazi's zelf en dat ik aan dat soort dingen niet mee wil werken.
Ik wilde een telefoontje plegen om te checken over ik wel al wat kan vertellen over 'die nasty shit'. Omdat ik nog niet weet of daar al een rechtzaak of wat anders over is geweest. En de personen die daarbij betrokken waren waren ook als Skinhead geen kameraden van me. SO now you know.
flip-mo
9th March 2010, 00:35
Ok oken die kafka en antifa kunnen helemaal de kanker krijgen ..stelletje linkse bloedbakken.. ze zijn zelf net zo als de skinheads alleen met een andere overtuiging...dus discrimineren ze zelf net zo hard... vies ongewassen tuig... ik haat ze... krakers.. bah
Il Loco
9th March 2010, 00:37
Zeker te weten, dat was ook het eerste wat ik ze zei;
"jullie zitten wat mij betreft in hetzelfde hoekje als die nazi's, in mijn ogen zijn jullie net zulk groot tuig, ik ben jullie geen enkele samenwerking schuldig, flikker op laat me met rust"
Judas
9th March 2010, 01:11
vies ongewassen tuig... ik haat ze... krakers.. bah
One leg in het kwadraat.
d4nd3l10n
9th March 2010, 01:51
Geef die kale wat probs man! Is toch gaaf dat hij het wilt delen hier...
Tof Illoco en schrijf wat meer van die shit op! Als het kan met meer details.
Ik heb ooit eens een uitwisselings project op de havo gehad met oostduitsland. Stonden er van de 10 mensen een skinhead bij (compleet met zwart/wit camouflage bomberjack, kisten, strakke spijkerbroek en een witte vuist en een vlaggetje HEIMAT! op z'n jack genaaid). Drie keer raden welke ik in huis kreeg..
Weet nog goed hoe ik als 15 jarige dude daar stond te trillen.. GODDAMN! Moet ik met HEM naar huis toe? Eerste nacht bijna niet geslapen en de volgende dag nam hij me mee naar zijn vriendenclub...... Gelukkig kwam ik ook een ander meisje tegen die bij mij in de klas zat en we hebben de hele avond staan dansen op rare techno en skrewdriver :rock:
Gekke was, dat we meer overeenkomsten hadden dan dat we verschilden. En later is hij ook nog drie weken bij mij thuis geweest maar helaas liep dat anders af...
Il Loco
9th March 2010, 11:14
Hahaha kickass Yara, vertel hoe die shit afliep, geen clif hangers, ik wil het weten.
TheHagueBoxer
9th March 2010, 12:46
Ok oken die kafka en antifa kunnen helemaal de kanker krijgen ..stelletje linkse bloedbakken.. ze zijn zelf net zo als de skinheads alleen met een andere overtuiging...dus discrimineren ze zelf net zo hard... vies ongewassen tuig... ik haat ze... krakers.. bah
haha inderdaad man wat heb ik een teringhekel aan dat soort tuig
Socra
9th March 2010, 13:12
Hahaha kickass Yara, vertel hoe die shit afliep, geen clif hangers, ik wil het weten.
Nou...
Zo te horen worden skinheads nogal eens in elkaar gemept, hier. :laugh:
Paganstars
9th March 2010, 13:18
Kom op yara, you unemployed bastard, tell us MOAR!!!
Tja in Helmond was het altijd lachen met Rebels, ouwe garde Skinheads en natuurlijk het jonge grut, mooi als de mocro's antilianen en molukkers weer eens met elkaar op de vuist gingen, ik mocht me nooit mee bemoeien van hen omdat ik nog wel eens alleen in "neger"kroegen kwam en dat was niet zo denderend idee...
Il Loco
9th March 2010, 13:38
lol @ Socra!
Oke nog een verhaaltje dan jongens.
We gingen naar een concert van banner of thugs, in de regio. We verzamelde met een groepje bij het Station in Venlo. Er kwamen wat skins uit Eindhoven en gellukig ook wat skin meisjes waarmee ik er met eentje via msn etc nogal wat aan het flirten was toendertijd. Het concert was pas in de avond, maar we hadden besloten om al vroeg richting dat dorp te gaan, en ons hellemaal kapot te drinken. Eerst gingen we in Venlo richting de gal en gal, en kochten daar wat flessen whisky en ander spul. In de bus begonnen we al met drinken van die ranzige whisky, die gewoon smaakte naar kauwgomballen met een heftig alcohol percentage, dat ene meisje kwam langs me zitten en we hebben de hele weg een beetje aangeschoten zitten te geilen in die bus.
Maar goed, aangekomen, fles whisky was leeg. We besloten een kroeg op te zoeken, daar wat gedronken, maar er werd ons vriendelijk verzocht om de kroeg te verlaten, we waren afschrikwekkend tegenover de vaste gasten balabla...
Ach goed, het was fijn weer , de zon scheen. Dus ging een groepje van ons bij een supermarkt meer drank kopen. Ik dat meisje en een paar andere gasten bleven in een park zitten. En we besloten de fles apfelkorn op te drinken. Het duurde verdacht lang voordat de andere terugkwamen.
Ik was imiddels zo dronken dat ik met dat meisje op een bank lag te slapen. Plotseling hoorde ik geschreeuw "godverdomme sodemieterrrr op". Ik kijk op, komt die malle Orion (ja dat is zijn echte naam) aan gerend, ik denk het zal wel. Probeer met de grootste moeite mijn dronken zware ogen goed open te houden, zie ik dat er een politie agent op zijn rug springt en hem tegen de grond werkt, in de boeien. Ik kijk nog eens goed om me heen, zie ik een hele groep toeschouwers staan, en een stuk of 5 politie auto's met daarin, jawel hoor, het groepje wat drank zou gaan halen.
Ze waren langs een shoarma tent gekomen, de turken die daar werkten etc hadden wat geroepen, en het was uitgelopen op een hele vechtpartij, een Turk door de winkelruit van zijn eigen zaak. Mishandeld met hun eigen bezems etc.. Dus toen waren we flink uitgedund.
Hele dag nog wat in die kroeg gaan zitten zuipen totdat die band zou komen, tegen dat meisje met mijn dronken kop gezegd dat ze lelijk was, en met een of andere punk chick nog wat lopen klooien ergens daar. Band was goed, voor zover ik dat nog mee gekregen heb.
Plots was alles afgelopen, en ik moest verdomme naar huis. MAAR iedereen was allang weg, ik was met dat punk meisje wat gaan lopen etc.. Dus de bussen/treinen reden niet meer. Ik terug naar dat café, maar daar was dus ook niemand meer van ons groepje. Spreekt een metal gast me aan.
"kom ga zitten, we moeten praten". Ik dacht waarom ook niet het duurd nog de hele nacht voordat ik naar huis kan dus let's go. Begint die gast te praten, ik had het niet meer; "ik kan aura's zien'. "je hebt een ontzettend goed aura, en je bent veel slimmer als die andere gasten waarmee je hier was".
"dat zijn je echte vrienden niet, ooit zul je dat zien" blabla.. Ik vroeg of hij teveel paddestoelen had gegeten etc.. "nee let op, en hij noemde zo mijn geboorte datum op". Ik zei ja mazzel je kent me, of je kent iemand die mij kent ofzo..
"nee, Koen heet je, en op een dag zul je zien dat je niet thuis hoort met deze mensen" Ik heb het aangehoord, maar ben waarschijnlijk in slaap gevallen. Want op een gegeven moment keek ik op, en zat ik daar hellemaal alleen buiten op dat bankje. Die bitch was hem ook al gesmeerd.
Ik dus richting het station gesukkeld, duurde het nog 3,5 uur voordat de eerste trein kwam, dus heb ik daar in zo'n hokje als een zwerver liggen slapen, tot ik de trein hoorde, en als een halve dode zombie met een lucht van ranzigheid en drank zat ik daar, tussen de mensen die braaf op weg waren naar hun werk, school, etc...
Ik geloof dat ik hierna 2 dagen aan een stuk ofzo geslapen heb...
End of story.
roy s
9th March 2010, 21:17
hahahaha...
go on Il Loco, go on....
d4nd3l10n
9th March 2010, 23:35
Oke na veel aandrang ga ik toch nu maar posten...
Anyways ik was dus al daar op bezoek geweest voor een week of drie ergens in een dorpje nabij Dresden en twee maanden laten kwamen hun allemaal dus deze kant op. Gast waar destijds had geslapen kwam ook weer bij jou in huis.
Nigga was dus bij mij thuis voor een aantal weken. Moet een raar gezicht zijn geweest voor de alziende buren. Een donkere gast die met een opzichtige nazi achter op zijn fiets door Deventer heen rijdt. :D Ja want fietsen kunnen ze niet die moffen, dus na een rampzalige eerste dag, waaruit bleek dat hij totaal niet fietsen, was ik genoodzaakt hem achterop te nemen. Naar school, zwembad hier, jeugdsoos daar, beetje poolen, beetje blowen, beetje hangen etc. Overal ging ik die drie weken met die mafkees achterop naartoe.
Nu is wel een leuk detail dat 3/4 van mijn vriendengroep uit indische jongens bestaat en hij gewoon overal met ons naartoe ging. 7 donkere jongens aangevuld met oostduitser voorzien van kisten, bomberjack met vlaggen en emblemen, bloesjes en bretels.
Anyways, op de dag voordat zij zouden vertrekken een feest hebben op de school waar ik destijds op zat. 's avonds om zeven uur kon ik, met mijn nazi schaduw achterop en samen met mijn indische vrienden naar school fietsen. Leuk feestje, stiekem flugel drinken, beetje blowen beetje vozen, afijn je kent het wel.
Na het feest stonden we buiten een sigaretje te roken. Helaas was ik vergeten dat mijn tijdelijke nazi vriend ook naast me stond. Terwijl ik een trekje van m'n sigaret wil nemen vliegt mininazime opeens tegen mij aan. Oudere molukse dude uit een van de hogere klassen die naast ons stonden had hem een flinke duw gegeven. Zonder dat ik nadenk pats ik die molukse gozer met een rechter. Vaag zie ik links van mij een vriend knokken en nazi vriend ligt nog steeds op de grond. Een andere vriend van mij springt ertussen in, want het blijkt dat die gast die de vechtpartij begon weer op de een of andere manier familie is van die molukse gast. Tja, gasten zijn allemaal familie op de een of andere manier. Dat verklaard ook waarom ze allemaal zo dom zijn.....
Tijdens de discussie die erna ontstond, trok die molukse dude opeens die witte vuist van mijn nazi vriend zijn jas. Een andere vriend van mij bedenkt zich geen moment en geeft een goede 1,2 terug, waarop molukker dude neergaat. De hel breekt los en chaos alom. Mensen komen van buiten rennen en voordat ik het weet lig ik met mijn bek tegen het fietsenrek aan en terwijl ik weer opkijk en snap waar ik ben krijg ik nog twee trappen van een molukse chick die mij twee trappen geeft. Grappig denk ik nog, ik ben altijd verliefd op je geweest. Dat meisje zou misschien 47kg hebben gewogen, maar die chick had een ass goddamn! Dat ook nog aangevuld met dubbel d. Terwijl ik opsta krijg ik nog een klap die geeneens voel of zie aankomen. Ik wil naar binnen toe om te bellen. Ik bel m'n zwager op die destijds nog bij de harde kern van de go ahead eagels hoorde en meer vast zat dan dat hij thuis was. Ik legde het verhaal uit en hij beloofde er zo snel mogelijk aan te komen.
Ik loop dus weer naar buiten op zoek naar mijn vrienden, maar nadat ik de deur heb opengetrokken, kreeg ik een enorme klap in mijn gezicht. Me ogen branden en ik heb moeite met ademhalen. Een of andere fucker had dus met pepperspray lopen te spuiten. Ik weer na binnen toe en al snel verzamelde we me z'n allen binnen. Leraren en conciërges hadden de mattende dudes uit elkaar gehaald en de molukkers moesten buiten blijven terwijl wij met z'n allen binnen stonden. Kut! Ik had m'n zwager al gebeld en die was onderweg. Ik weer bellen, maar krijg m'n zus aan de lijn. "Ja ****** is al weg en hij heeft die, die, die en die ook nog meegenomen."
Buiten zie ik de molukkers staan en de groep wordt steeds groter. Op de een of andere manier (dit was nog voor de cellphones) hadden ze gebeld en familieleden opgetrommeld. Iedereen binnen stond te trillen op ze benen en veel mensen stonden te huilen. Meisjes die drama maakten en chaos alom.
Daar sta je dan voor het absentie bord en kluisjes. WTF moet je doen? Vanaf buiten werden er stenen gegooid en een ander stond aan de deur te rammelen. Ik zie m'n zwager het terrein oplopen en ja hoor, zoals ik al dacht (en daarvoor hoopte) had hij al zijn vriendjes meegenomen. Ergens hoor ik "wie zijn dat dan en waar komen ze in godsnaam vandaan?" Daar stonden we dan, achter de deuren, terwijl we niks anders konden doen dan toekijken.
Vriend van m'n zwager loopt naar een oudere molukse (bleek later een vader van een van die jongens te zijn toe). Na wat woorden gaan ze met elkaar op de vuist waarna opnieuw de hell uitbreekt.
Wij stonden binnen en konden niks doen. Vriend van mij grijpt me vast en zegt: "check eens wat Chris (de uitwisselingsstudent) aan het doen is". Dude stond van frustratie tegen de kluisjes aan te slaan. Ik heb hem toen maar gelaten. Wij werden ondertussen afgevoerd naar de aula. Hoorden politie, maar konden niks zien en iedereen probeerde te zien wat er aan de hand was.
M'n zwager vertelde later dat ze vet in de minderheid waren en er heel wat rake klappen zijn gevallen, zowel van de vechtende partijen alswel van de politie. Een molukse jongen waar ik nu regelmatig een biertje meer drink heeft nog steeds bitemarks op z'n lichaam, omdat een hond hem toen gegrepen heeft.
Dus om een lang verhaal kort te maken. Drie uur later kon ik weer met mijn nazi vriendje achterop 30 minuten naar huis fietsen.......
d4nd3l10n
9th March 2010, 23:38
heb alles blind getyped dus sommige woorden die niet kloppen of niet getyped zijn bedenk je er maar bij...
Il Loco
9th March 2010, 23:40
HAHAHAHAHAHA wat een verhaal, echt te gek man!. Kwarks
d4nd3l10n
9th March 2010, 23:57
Hahaha vriend van mij (die ook toen een vriend was) die nu naast me zit zegt ook: "best maf als je het onder woorden brengt.. Zo bizar was het. Vooral voor 15 jarige jongentjes zoals wij toen waren. Zie het al voor me dat we nu voor drie weken worden opgescheept worden opgescheept met een nazi"...
d4nd3l10n
10th March 2010, 00:13
moraal van het verhaal: sommige kleurlingen en nazi's gaan wel samen dit is roger en niet yara binnenkort kom ik hier ook posten
Il Loco
10th March 2010, 00:25
Oke awsome Roger, alvast een welkom dan! Van een ex-nazi, lol.
d4nd3l10n
10th March 2010, 00:50
Das wel een paar lulz waard idd...
Helaas kan ik je geen kwarks geven nu.
Roger is ff hasj en bier aan het halen nu (bijna twaalf uur).. Misschien kan ik nog wat lol verhalen ophalen uit die tijd.. Ik ben de helft al kwijt door 'andere' keuzes....
Sommige chicks draaien nog steeds hun kop weg als ze mij zien :brow:
TheHagueBoxer
10th March 2010, 00:59
hehe mooie verhalen hier
d4nd3l10n
10th March 2010, 02:04
Ow goddamn als die gasten van de uwv die site ooit zien en erachter komen wie ik ben (illoco en pagan) dan gaan ze helemaal zeiken..
Maar het boeit niet wat ik ben nu zo stoned als een mutha en zo dronken als je vrouw en de rechter bovenhoek van mijn beeldscherm knipoog nu naar mij. Niet als ik ernaar kijk maar alleen als ik me op de letters concentreer die ik nu neer type.....
en dansen is cool
d4nd3l10n
10th March 2010, 02:06
ha al die gasten hier zeggen dat ik een liveverslag moet bijhouden Fuck de honde uitlaten wordt al moeilijk denk ik ... Dinsdag fuck yeah!
d4nd3l10n
10th March 2010, 02:07
sorry loco roger hier yara wilt bedoelt het niet zol hij is een beetje afwezig. we drinken nui damburger van de jumbo
chief108
10th March 2010, 09:25
mooi verhaal dude
thnx for sharing
Il Loco
10th March 2010, 10:50
sorry loco roger hier yara wilt bedoelt het niet zol hij is een beetje afwezig. we drinken nui damburger van de jumbo
Prachtig, dronken schuldgevoel over niets.
Wat bedoeld hij niet zo? Ik zie nergens iets kwetsends staan hoor?:laugh:
Socra
10th March 2010, 11:29
Geweldige thread.
Kebal
10th March 2010, 12:10
die gast zal niet snel meer aan uitwisseling mee hebben gedaan, hij dacht al dat hij badass was: "WTF hier meppen ze elkaar allemaal neer"
weer een mooi verhaal om te lezen
en lol @ die meid die je wel zag zitten :laugh:
New_World_Order
10th March 2010, 12:17
wanneer men interesse heeft in meer diepgang. Of hoe ik betrokken ben geraakt met die wereld, en hoe ik daar uiteindelijk weer uit ben gekomen, wil ik daar ook nog wel op ingaan.
Hier ben ik nou wel benieuwd naar..
Bring it On....
Il Loco
10th March 2010, 12:17
terwijl ik weer opkijk en snap waar ik ben krijg ik nog twee trappen van een molukse chick die mij twee trappen geeft. Grappig denk ik nog, ik ben altijd verliefd op je geweest.
Haha dit is echt het beste stuk ever ja.
Il Loco
10th March 2010, 12:18
Hier ben ik nou wel benieuwd naar..
Bring it On....
To bad for you ga ik zo richting Leiden. Dus dat word pas zaterdag/zondag.
New_World_Order
10th March 2010, 12:46
no Prob.
Paganstars
10th March 2010, 13:24
Mijn bizarre verhaal; ik was denk ik een jaar of 18 en in mijn stamkroeg kwamen nogal wat rebels, bikers, boeren, nazi's en meer van dat ongein. (side note; kroeg wordt gerund door turken) Sta ik daar op een gegeven moment buiten te roken met wat vrienden zie ik van uit mijn oog hoek iets kaals voorbij vliegen (bleek uiteindelijk Wally te zijn grote kale rebel biker schoon aan de haak ongeveer 130 Kg), geen idee wat er aan de hand was maar hoop glas gerinkel etc, dus ik met mijn maten naar binnen om te zien wat er aan de hand was, eenmaal binnen zien we dus 3 grote kampen ontstaan; Rebels, bikers, metalheads aan de ene kant, Nazi's aan de andere kant en 4 marokaantjes.
Wat bleek nou een van die marokaantjes had dus kennelijk een move proberen te maken op een van die Nazi wijven, wat zoals verwacht niet geheel in goede aarde viel. Dus die nazi's op hun achterste poten over hoe een inferieur ras blanke vrouwen probeerde te versieren (let wel hij staat in een kroeg gerund door turken). De Metalheads, rebels en Bikers hoorde dit en waren het er wel enigzins mee eens, behalve dat die nazi gastjes (denk dat die misschien zelfs jonger waren dan ik destijds) toch ff op hun woorden moesten letten gezien de eigenaars turks zijn, nou begint een van die marokaantjes te roepen dat overjarige kale wannabee hell's angels en lang harig tuig zich niet mee moesten bemoeien (heel slim gaan roepen in een kroeg waar meerendeel lang haar heeft of biker is). Dus die mat partij begint en de grootste van de rebels werd gepakt (leuk om te zien, minder fraai als je hem kent), die nazi's hadden kennelijk nog een appeltje te schillen met ons (geen idee waarom) maar op het moment dat wij dus binnen kwamen keerden zij zich tegen ons samen (jaja) Met de marokaantjes, die rebels hebben uit eindelijk ons geholpen om die nazi's eruit te werken en die marokaantjes, maar leverde bij mij wel weer leuk een hersenschudding, blauwe kaak een gekneusde hand over, en saillant detail, politie durfde dus niet de kroeg binnen te gaan omdat er een paar binnen stonden die gesignaleerd waren....
Sorry voor het scheve verhaal, maar ben niet zo van het verhalen vertellen zoals Loco en yara
Kebal
10th March 2010, 13:43
moraal van het verhaal, cafe's verbroederen?
Paganstars
10th March 2010, 14:42
neuh, if you can't beat them, join them ;)
Judas
10th March 2010, 14:43
Leuke verhalen hier.
flip-mo
10th March 2010, 15:05
lolz
TheHagueBoxer
10th March 2010, 15:09
wat is dat met al die nazi's en skinheads in elk verhaal..?
ben maar 1x zo'n figuur tegen gekomen (grote kale gast met white power op z'n bomberjack) die stapte de tram in die hebben we met onze dronken kop letterlijk naar buiten getrapt (was een joodse vriend van me bij) waarbij serieus de halve tram zowat uitstapte op hem sprong :D dat soort figuren zijn niet erg geliefd merkte ik
Judas
10th March 2010, 15:20
In de grote steden zie je die sukkeltijes ook niet. Hier in Amsterdam hielden ze ook es een demonstratie en werden ze net zo snel weer weggeslagen.
Ze weten gewoon dat ze niet geliefd zijn en een pak rammel riskeren. Dus blijven ze lekker stoer in de boerendorpjes waar ze vandaan komen.
Socra
10th March 2010, 16:32
Iets anders. DD + dikke kont= 47 kg?
Was dat meisje 1.20 m?
chief108
10th March 2010, 16:41
bridget the midget?
iconian
10th March 2010, 18:01
rent a midget (http://www.rentamidget.com/)
roy s
10th March 2010, 21:07
bundelen die 108 literatuur...
chief108
11th March 2010, 09:05
rent a midget (http://www.rentamidget.com/)
leuk concept
maar waar zijn de mokkels???
bundelen die 108 literatuur...
hell yeah...
camiziodeltoro
11th March 2010, 21:09
Ik ga wat van die verhalen verfilmen denk ik. Subculturen die elkaar naar het leven staan. Klinkt clockwork orange achtig. Love it!!!!
chief108
11th March 2010, 21:17
Ik ga wat van die verhalen verfilmen denk ik. Subculturen die elkaar naar het leven staan. Klinkt clockwork orange achtig. Love it!!!!
en dan met porno!!!
d4nd3l10n
11th March 2010, 21:23
Iets anders. DD + dikke kont= 47 kg?
Was dat meisje 1.20 m?
Hehehe wat een scherpe lul ben je ook he.. Was deze hele thread alweer vergeten.
Maaruh langer dan 1.60 was ze iig niet.
Of die tieten nou dubbel d waarom of niet, groot waren (leek het) ze wel..
Vanvond weer zuipen hurrah! Morgen om elf uur bij het UWV zijn.. Denk dat ik maar in de stad blijf.
@ Camizionogwat: doen! altijd leuk.. van mensen uit 't haantje tot filosofen en oostduitse neonazi's dat moet wel een succes worden. En zo niet, dan wel een leuk verhaal.
d4nd3l10n
11th March 2010, 21:43
die gast zal niet snel meer aan uitwisseling mee hebben gedaan, hij dacht al dat hij badass was: "WTF hier meppen ze elkaar allemaal neer"
weer een mooi verhaal om te lezen
en lol @ die meid die je wel zag zitten :laugh:
Ha dat zal wel meevallen.. Die dude had op zich wel mooie verhalen over hoe ze een hele doner tent verbouwden daaro. Best maf dat er ook gewoon gastjes van 15 a 16 jaar daaraan meedoen...
Zal deze week of volgende week nog wel posten over Koninginnedag in Amsterdam een paar jaar geleden, toen ik met m'n bezopen kop in de trein ben blijven zitten en tussen 17.00uur en 23.00uur constant heen en weer heb gereisd tussen amsterdam en enschede. :D
Daarna nog naar den haag waar we een mooi mat partij hadden....
chief108
11th March 2010, 21:45
Wilhelmus heeft ook nog wel mooie verhalen hoe hij met de gebroeders Warring naar Amsterdam was gegaan...
d4nd3l10n
11th March 2010, 21:50
Posten!
TheHagueBoxer
11th March 2010, 22:02
Ha dat zal wel meevallen.. Die dude had op zich wel mooie verhalen over hoe ze een hele doner tent verbouwden daaro. Best maf dat er ook gewoon gastjes van 15 a 16 jaar daaraan meedoen...
Zal deze week of volgende week nog wel posten over Koninginnedag in Amsterdam een paar jaar geleden, toen ik met m'n bezopen kop in de trein ben blijven zitten en tussen 17.00uur en 23.00uur constant heen en weer heb gereisd tussen amsterdam en enschede. :D
Daarna nog naar den haag waar we een mooi mat partij hadden....
konninginenag in den haag kan ik een heel boek over schrijven wat ik daar al niet voor gewelddadigheden meegemaakt/ gezien heb incl. schiet en steekpartijen
dikke teringzooi altijd
camiziodeltoro
11th March 2010, 22:07
Wim en de Warringies? dan mag je je borst wel nat maken. Ik had graag van de hand van Hans een complete encyclopedie van zijn avontuur willen hebben. Die vent is een waar levensavonturier, verdamme!
d4nd3l10n
11th March 2010, 22:08
the fuck is hans dan?
en THB tell us!
TheHagueBoxer
11th March 2010, 22:38
geen zin om lange verhalen te gaan schrijven, maar dit heb ik afgelopen jaar iig meegemaakt...
stond voor het podium om het spui met een maat, maar er kwam 1 of andere kutrapper dus wij hadden het welweer gezien dus begonnen door die menigte terug te lopen (stond bomvol)
hadden al 2 sixpacs doorheengejaagd met z'n 2en, en je komt niet door die menigte zonder lomp iedereen opzij de duwen, dus dat deden we ook, me maat voorop.
stond er 1 of andere tokkie van een jaar of 40 die niet op zij ging, dus me maat duwd m opzij en stapt er langs... die gast draait zich om en pakt me maat vanachter bij z'n haar en trekt m zo onderuit... ik liep er een maar meter achter, zag het gebeuren en geef die gast van opzij ene volle directe op z'n kaak, hij onderuit, me maat begint op m in te trappen, ik geef m nog een stoot op z'n ribben, maar hij trok zich in een foetushouding dus vond het wel genoeg geweest. kwamen mensen tussen ect..
word ik aan me jas naar achter getrokken en in een reflex draai ik me om en deel een linker uit... blijkt dat het een wijf was... dikke fail recht op dr smoel...
schrok er zelf van maar toen zag ik een nogal grote groep gasten in beweging komen omdat ik dat wijf sloeg, dus toen hebbe ik en me maat ff een sprint getrokken waar usain bolt jaloers op geweest was
op veilige afstand nog trillend van adrenaline serieus op de grond gelegen van het lachen mensen keken ons aan alsof we gek waren:D
toen maar naar huis gegaan, koud biertje op me klauw en verder gezopen
gvd toch een lang verhaal trouwens:D
FOCUS
12th March 2010, 11:38
Vorig jaar zat ik in een inrichting en ik was n beetje boos dus ik had mn kamertje n beetje verbouwd en wilde met een van de verplegers op de vuist enzo. Hij wilde dat niet en vroeg me vriendelijk of ik naar de isoleercel wilde meelopen. Daar had ik ff geen zin in, dus ik vertelde hem vriendelijk dat homey dont play that...enfin, verpleging smeerde hem en liet me lekker in de rotzooi zitten.
Heel de middag op mn verbouwde kamertje gezeten, geen verpleger gezien of gehoord..geen vuiltje aan de lucht, ik lag een beetje op bed te dommelen,wordt er rond etenstijd op de deur geklopt.
Ik meteen weer in adenaline-overdrive, begon mn spieren los te gooien voor een ouderwets knokpartijtje en ik doe de deur open om te kijken wie de gelukkige was...staat er zeker 6man plitie vor de deur, kisten aan, knuffel, eh knuppel paraat, met schilden en de hele shizzle. Let wel, das voor een wandelingetje naar de isoleer, die is nog geen 50 meter verderop in de gang.
Nou zat ik er al een paar maanden en ik had totaal geen conditie meer, dus toen heb ik me maar een grote grijns aangemeten en me zonder mezelf te verzetten laten escorteren naar de isoleer, handboeitjes om enzo..
Wel nog even geprobeerd om een lange plitieman te provoceren, maar hij ging er niet in mee..
Nou, 3 daagjes in zon hokkie gezeten en toen mocht ik er weer uit.
En ik leefde nog lang en gelullig:)
En zo heb ik er nog een paar :whistling:
chief108
12th March 2010, 11:55
LOL @ homey dont play that.....
mooi verhaal
MOAR!!!
Bryan
12th March 2010, 13:49
serieus., wat voor gasten hebben we hier op dit forum... nazi, inrichting, UWV fraude.. tering...
Socra
12th March 2010, 13:51
Yup. Het is een frappant clubje...
chief108
12th March 2010, 13:52
serieus., wat voor gasten hebben we hier op dit forum... nazi, inrichting, UWV fraude.. tering...
welcome to the Dark Side...
http://2.bp.blogspot.com/_SCfwBkF65oY/SeEffLdSneI/AAAAAAAAMmU/80m90QzkQ_4/s400/T-Shirt+Come+to+the+dark+side,+we+have+cookies+-+V.png
chief108
12th March 2010, 13:53
trouwens...
al deze gasten zitten ook op andere fora
aleen hier durven ze ervoor uit te komen
omdat wij niet zo anaal doen over mensen die iets anders zijn als anderen
Bryan
12th March 2010, 14:26
hahaha echt te grappig gewoon...
Kebal
12th March 2010, 14:48
:chief:
___RZA___
12th March 2010, 15:46
Ach zo hebben we allemaal wel eens wat mee gemaakt toen we jong waren toch?
Toen ik een jaar of 15 was, was ik uit met een groep vrienden van me. Totdat een van me vrienden ruzie kreeg. Er ontstond een klein relletje waardoor iedereen die erbij betrokken was door de uitsmijters werd meegenomen en eruit werd gegooid.
Bij de uitgang kreeg diezelfde vriend van een van de andere groep een klap op ze oog en ging neer.
Toen besloot een andere maat van me dat het genoeg was, hij vroeg of de uitsmijter ze jas even vast kon houden. Dit deed de uitsmijter en dus ging me maat los op die jongen die die klap had uitgedeeld. Uitsmijter zag het en pakte die maat van me beet en gaf een klap, waarop me maat besloot om terug te slaan. Hij pakt die uitsmijter bij ze keel en slaat. Je raadt het al, die uitsmijter had niets en werd vervolgens bijgestaan door ze collega's. Puntje bij paaltje kwam het er op neer dat me maat met ze kop door ruiten is gesmeten en al, en dat we gvd naar huis konden omdat we niet meer binnen kwamen :thup:
roy s
12th March 2010, 18:59
gezellig siteje hiero....
flip-mo
12th March 2010, 19:42
ik maak nooit wat mee...
Il Loco
12th March 2010, 20:12
haha deze thread is echt awsome geworden.
Skinhead story's hebben we wel genoeg, zal zondag wel wat shit uit mn drugs periode posten, funny shit...
TheHagueBoxer
12th March 2010, 21:42
kome weer allemaal oude verhalen boven bij mij haha...
was een keer bij een maat die vroeger in mn buurt woonde maar nu in groningen studeert...
keihard wezen stappen en zuipen, lopen over straat keihard oh oh den haag te zingen
wordt ons wat toegeschreeuwt door 3 mocro's, wij terug schreeuwen, komt dr 1 op me af rennen als een idioot en geeft me een duw...
als een mongool blind om me heen lopen meppen, me maat en 2 vrienden van hem ook los, op gegeven moment gaan die mocro's er al scheldend vandoor (wachtmaar ik ga pistool halen blijf hier, je kent het wel). wij maar naar de kamer van mn maat gegaan voordat ze met 3 families terug kwamen.
op die kamer zie ik dat mn hele shirt onder het bloed zit, maar heb nergens een wond of snee op mn hoofd of lichaam, blijkbaar toch een paar rake klappen uitgedeeld
ik ben eigenlijk best wel een stoere jongen als ik dit lees...of ik drink gewoon teveel
(valt reuze mee, mijn 'vecht' ervaringen op straat zijn op 1 hand te tellen en heb in een paar gevallen vooral klappen gekregen :D)
ach je maakt wel eens iets mee, best leuk om eens op te schrijven
Il Loco
12th March 2010, 21:46
Tof man, ga door met die verhalen.
Ik heb er ook nog een hele berg, die post ik zondag haha.
O11
12th March 2010, 21:53
w00t... bikkels hiero...
wilhelmus777
12th March 2010, 23:38
hahaha...zo zag ik een keer een stuk of 10 turken een goede kennis van me in mekaar rammen. hahahah...ik rende er naar toe en toen ik zeker wist dat hij mij inmiddels niet meer herkende heb ik me bij die turken aangesloten en heb ik ik m heerlijk lens getrapt. hahahaha...3 weken in het ziekenhuis gelegen en een kleine hersenbeschadiging als eindresultaat. hahahaha...tot op de dag van vandaag denkt ie dat ik m te hulp ben geschoten hahaha....
als ik daar weer aan denk
ga zo ff een biertje met m drinken (hij met een rietje hahahaha)
TheHagueBoxer
12th March 2010, 23:48
kwark (oh nee kan ik niet geven:D)
Chico
13th March 2010, 00:18
mijn verhaal valt wel mee... maar ja...
denk zo'n 8 of 9 jaar geleden naar een optreden van VSOP, Kas, Thyphoon en Lost Rebels in Waterfront in Rotterdam samen met een maat van me en nog een meisje...
Die maat van zat in de periode flink aan de drank... eigenlijk altijd als ik hem zag was hij of dronken of had ie een kater... maar ja... toen dus ook...
Wij in de chillout room van waterfront en de maat van me begon te lullen tegen een groepje negers (maat van me was een skinny nerdy looking white boy) en daar waren ze niet echt blij mee... maar één van de gasten begon beetje ordinair de vriendin van ons te versieren.. dus ik zei er wat van... op een gegeven moment zei die iets van "waar bemoei je je mee, kleine dikke maagd, heb je wel eens geneukt" ... dus ik "ja je zusje"
Toen kreeg ik dus een klap voor me kop.. kreeg een rode waas voor me ogen greep hem bij zijn keel en wilde hem een hoek verkopen, maar toen sprong één van zijn maten er tussen..
rode waas weer weg, wij met zijn drieën waarvan alleen ik nog enigzins kan vechten tegenover 10 rotterdammers met waarschijnlijk nog wat meer gasten in de hoofdzaal en rotterdamse security...
M'n trots ingeslikt en excuses gemaakt...
beter dan intensive care dacht ik...
roy s
13th March 2010, 01:41
@chico: dat heb ik een keer op Aruba gehad met 30 dronken mariniers..:laugh:
...maar geen excuus aangeboden!!
FOCUS
13th March 2010, 08:48
... op een gegeven moment zei die iets van "waar bemoei je je mee, kleine dikke maagd, heb je wel eens geneukt" ... dus ik "ja je zusje"
:rotflmao:
___RZA___
13th March 2010, 15:24
Na het stappen hadden ik en een vriend nog trek in een broodje shoarma, maar ja we waren in een vreemde stad dus dan is het lastig om een tentje te vinden.
We hadden dus met ze 2en het puike plan om het te vragen aan voorbijgaande mensen. Eerst een groepje marokkanen langs zien lopen en we dachten verstandig te zijn door het hun juist NIET te vragen.
Vervolgens komt er een groepje van 6 man van die kakkers, je kent het wel. Overhemdje met spencer eroverheen, kraagje omhoog etc etc.
Ik vraag die gast heel normaal waar er een shoarmatent zit en ja hoor, het ge-ouwehoer begint. Een van die nerds gaat stoer doen en zegt "wtf shoarmatent, wat moet je dan?" Ik ben natuurlijk een eikel want ik wil altijd het laatste woord:D. Dus dat ging even zo door tot die lul me een duw verkoopt, dat pik ik niet dus ik wilde een duw teruggeven alleen waren de baco's er nogal in gehakt dus mijn hanpalm kwam op ze kaak... Dat pikte hij natuurlijk niet dus dat werd matten....
Krijg eerst een klap van rechts, kijk die gast wat verdwaasd aan en geef een lekkere hoek terug... Zo, die lag!
Krijg van de andere kant nog een klap, ook die kreeg er 1 terug en ging gestrekt.
Ik kijk voor me, zie er nog eentje staan en dacht "die moet ik voor zijn" dus voordat ie wat deed kreegt ie een volle pomper op ze neus. 3 Gasten op de grond, kijk naar me maat (doet ook al een tijdje vechtsport) en zie er daar ook 3 op de grond liggen.
Meteen na het voorval horen we sirenes, ja hoor! Politie. Gelukkig kwam er een hindoestaan uit die auto en is mijn maat ook hindoestaans dus hij kon ons er uit lullen... Agent zei "loop maar daar naar de hoek van de straat en om het hoekje moet je maar ff wegrennen"... Zo gezegd zo gedaan.... Wij een sprintje getrokken naar het station waar we op de trein naar huis hebben gewacht.... :w00t:
roy s
13th March 2010, 19:53
...maar nog steeds geen broodje shoarma?
d4nd3l10n
13th March 2010, 21:11
Gezeik om niks en dan alsnog geen vreten.. dikke fail.
Eerst vreten dan vechten of als het niet anders kan dan maar vechten maar alsnog eten.
flip-mo
13th March 2010, 21:36
Als ik al die verhalen zo lees hebben we hier een hoop fedor en haritypes met al die KO's
flip-mo
13th March 2010, 21:48
zal ik dan ook maar een stoer verhaal vertellen...
Ik stond/sta af en toe bij een bar aan de deur als portier. Op een avond was de kroegentocht er met van die cheapass backbagtoeristen en nog meer van dat toeristische gespuis. Iedereen binnen en ik moet pissen, dus ga naar achter de kroeg door en kom bij de toilet aan... Staat daar ineens een amerikaan moeilijk te doen om 50cent te betalen ( nee het was niet ali o. ) die meiden blij dat ik net binnenkwam wandelen dus ik vraag hem te betalen... hij wil weglopen en ik grijp hem bij ze arm vast en vraag vriendelijk te betalen, Hij pakt 50cent uit ze broekzak en gooit die zo voor me neus op de grond : here... your 50cent.
ohsnap...
Ik kijk m aan grijp m vast en vraag of ie wil meelopen, hij begint moeilijk te doen en ik weet m toch vast te krijgen en door de volle kroeg naar buiten te krijgen,heb m een zwaai naar buiten gegeven dat wil je niet weten , 2 leuke details... de man was een kop groter en wat blijkt. Toen ik m naar buiten duwde de kroeg door wou een vriend van hem me vanachter aanvallen en een barman zag dat , die is over de bar gesprongen en heeft die gast te grazen genomen... GODZIJDANK....hahahahhaa anders had ik gestrekt geweest.
heb nog wel een verhaaltje maar die komt morgen ofzo
Bertje
13th March 2010, 22:11
heb nog wel een verhaaltje maar die komt morgen ofzo
Jaaaaaaaaaaaa die wil ik horen hahaha...
flip-mo
13th March 2010, 22:13
hahahahha
hey shit man....bert zouden wij niet naar hotel arena gaan met sammy hahhahaha
d4nd3l10n
13th March 2010, 22:31
Hahaha daar begint het ook wel op te lijken he hiero? Allemaal verhaaltjes die op knokken uitdraaien.. Ben ik de enige loser dan die klappen heeft gehad en getrapt is door een wijf?:slap:
TheHagueBoxer
14th March 2010, 00:40
ik zet hier alleen de verhalen neer waarin ik eenigzins succesvol uitkom natuurlijk:D
FOCUS
14th March 2010, 09:30
mijn gevechten waren allemaal op leven en dood, dus als ik niet al mijn gevechten had gewonnen, dan had ik hier nooit kunnen posten
___RZA___
14th March 2010, 10:32
...maar nog steeds geen broodje shoarma?
Haha, nee indd... Geen vretuh...
Il Loco
14th March 2010, 12:09
Haha deze thread word met de dag meer epic.
Flip ik wil je next story horen, come on.
Ik zal vanavond ook nog wel wat posten, geen vecht gedoe meer, maar funny drugs story's lol.
Il Loco
14th March 2010, 19:06
kome weer allemaal oude verhalen boven bij mij haha...
was een keer bij een maat die vroeger in mn buurt woonde maar nu in groningen studeert...
keihard wezen stappen en zuipen, lopen over straat keihard oh oh den haag te zingen
wordt ons wat toegeschreeuwt door 3 mocro's, wij terug schreeuwen, komt dr 1 op me af rennen als een idioot en geeft me een duw...
als een mongool blind om me heen lopen meppen, me maat en 2 vrienden van hem ook los, op gegeven moment gaan die mocro's er al scheldend vandoor (wachtmaar ik ga pistool halen blijf hier, je kent het wel). wij maar naar de kamer van mn maat gegaan voordat ze met 3 families terug kwamen.
op die kamer zie ik dat mn hele shirt onder het bloed zit, maar heb nergens een wond of snee op mn hoofd of lichaam, blijkbaar toch een paar rake klappen uitgedeeld
ik ben eigenlijk best wel een stoere jongen als ik dit lees...of ik drink gewoon teveel
(valt reuze mee, mijn 'vecht' ervaringen op straat zijn op 1 hand te tellen en heb in een paar gevallen vooral klappen gekregen :D)
ach je maakt wel eens iets mee, best leuk om eens op te schrijven
hehehe typisch, toen ik een keertje met wat Skins in de pub in Venlo was gaan drinken, moesten een paar van die gasten inmiddels weer naar huis. Zoetermeer that is, ze waren met de auto 'eventjes' op en neer gekomen. Dus we liepen richting de parkkeerplaats, en paseerde een groepje mocro's.
Wat gescheld en getier etc.. We bleven stilstaan, kwam er een mocro aan "ja als jullie lef hebben blijven jullie hier nu wachten, dan bel ik eventjes mijn oom op en dit en dat".. Dus een van die jongens uit Zoetermeer geeft zijn mobiel aan die mocro "hier bel maar even dan, ik wacht wel"...
Bek vol met tanden die gast haha, toen gingen ze maar weer weg...
O11
14th March 2010, 19:15
I've been knocking motherfuckers out since I was six years old.
roy s
14th March 2010, 19:43
I've been knocking motherfuckers out since I was six years old.
more....
Il Loco
14th March 2010, 19:43
Ik had beloofd om in te gaan hoe ik in dat wereldje kwam, en er weer uit kwam, korte samenvatting;
In mijn pre-pubertijd was ik al verwikkeld in de punk-rock scene, blowen zuipen etc.. Anarchy, je kent het wel. Alleen was ik niet zoals veel van mn vrienden met politiek bezig. Ik hoorde wel waar ze over praten, maar die zooi boeide mij niks. Als punker had ik ook andere vrienden, die in die tijd in de gabber wereld terecht kwamen. Toen ik op gegeven moment ruzie kreeg met een heel gedeelte uit die punk rock scené, omdat ik me in een politieke discussie had gewaagd, en had gezegd dat ze niet zo 'pussy' moesten zijn, en dat die Marokanen die zo stoer en ruig en minachtend deden over Nederland zich inderdaad maar hadden aan te passen...
Zo kwam het dus dat ik nog als punk rocker tussen de gabbers zat te zuipen op een zoldertje, en in de kroegen. Hun Nationalisme werkte op mij aanstekend, de muziek niet.. Toch besloot ik mee te gaan naar feestjes, klein en groot schalig, hier maakte ik voor het eerst kennis met drugs, speed... Ik wist niet wat me gebeurde... Als een dolle de hele nacht lopen te pogo'en etc..
Hierna volgde een hele reis door het alfabet van drugs, na speed besloten ik en een vriend wat XTC pillen te scoren van een kleinschalige dealer. De eerste keer nam ik een half pilletje en we gingen door het winkelcentrum van Venlo lopen.. De wereld was prachtig en iedereen die ik tegenkwam was mijn aller-aller beste vriend, en ik had meer energie dan menig energie-maatschapij...
De afspraak was dat we het hierna met de drugs voor gezien zouden houden, maar dat liep toch anders af.. Ik was 'hooked'. Ik vond het te gek om de wereld te zien door de ogen van drugs, en ik was niet alleen, we waren met meer en we hadden het allemaal naar onze zin. Zo kwam het dat ik elk weekend in de stad hing met een groepje tuig van ongv 35 man, en als de cafe's dicht gingen, bleven we gewoon in het park of het lege winkelcentrum hangen, de neus of keel vol met allerlei soorten drugs...
In deze tijd kreeg ik ook te maken met Mocro's met een attitude die ruzie zochten, ik werd gevoed door een afkeer, blinde haat. Mijn drugsgebruik was inmiddels zo uit de klauwen gelopen dat ik nu ook door de week drugs nodig had, school ging ik al niet meer naar toe. Elke ochtend had ik GHB nodig om me wakker te maken, aangevuld met speed in de middag...
In deze tijd kwam ik ook in aanraking met een donker randje van het internet, web forums als stormfront, hier las ik zogenaamd revisionisme, dus een andere kijk op geschiedenis. Ik wist wel dat de winnaar van een oorlog degene is die de geschiedenis schreef, maar wat ik hier las was echt sick. "holocaust ontkenning" onderbouwd met 'feiten' en bronnen.. Hier begon mijn radicalisering..
Ik had het gehad met het drugs gebruik, en besloot af te kicken. Dit betekende een week lang trillend en schreeuwend in bed liggen.. Het was een hel... Mijn persoonlijke hel.
Ik begon die nazi propaganda te lezen, en ik maakte een acount en bemoeide me met de gang van zaken, in korte tijd maakte in nieuwe 'vrienden', en ik leerde dat mijn geliefde punk rock muziek ook bestond in een radicaal jasje, van bands zoals oidoxie, weisse wolfe, en bully boys, zie bv onderstaande videoclip;
http://www.youtube.com/watch?v=b-emIaFpotk
Zo ging ik naar stormfront 'borrels' en ontmoete mensen en zoop me van de wereld, hier nog een verslagje van zo'n borrel wat ik gevonden heb;
http://indymedia.nl/nl/2005/12/33015.shtml
Ik schaam me er nu behoorlijk voor, maar ik kan niet ontkennen dat we plezier hadden. Ik ben overigens 'thulean knight' waarover daar gesproken word..
Hierna ging het snel berg afwaarts, ik raakte betrokken bij organisaties als 'jeugdstorm nederland', ging 'ian stuart donaldsen' herdenkingen waar ik oa een toespraak hield etc..
Raakte betrokken bij hier eerder beschreven knok partijen, kwam in de gevangenis, enz enz... Op gegeven moment realiseerde ik me dat dit geen uitweg was, maar dat dit juist een doodloopend eind was. En twijfelde ik of mijn zogenaamde 'kameraden' ook mijn vrienden zouden zijn als ik niet op een lijn met ze zou zitten. Want dat zou immers echte vriendschap zijn, maar ik wist dat het antwoord 'nee' zou zijn. Ik begon meer en meer afkeer te voelen tegen dat wereldje, ze streefden zoveel na, maar ze gedroegen zichzelf als een stelletje dronken idioten. Zeiden dingen waar ze 'tegen' waren, maar deden die dingen zelf ook..
Na een lange tijd en een nieuwe relatie, begon ik me gewoon wat 'normaler' te kleden, en begon ik meer naar oi te luisteren, dus muziek zonder een politieke boodschap, gewoon lekker raggen.. Ik was het zat om te doen alsof, dus ik zei gewoon openlijk hoe ik erover dacht... En ja hoor..
Zo ga je van beste vriend naar joodse rat in 1 minuut...
En nu komt de climax, Je bent niet de only one Yara..
Nieuwjaars feestje, met mn gewone kameraden, dezelfde uit die gabber tijd, die ook al over pubertijd heen waren, kwam er een meisje dat wel rechts was, had ze mijn twee oude skinhead kameraden bij zich, C en T. Hoop gescheld en gedreig tussen ons heen en weer, verder bleven ze rustig. Op een gegeven moment ging ik naar de wc. En ik hoorde iemand achter me aan komen, met mijn dronken kop dacht ik dat het iemand was die vast ook naar de wc moest. Dus besloot ik me te haasten, en met mijn gulp nog half open opende ik de deur. Skinhead T vloog me naar de keel en drukte me over de wc bril heen en begon me te slaan, ik kon mijn hoofd heen en weer bewegen waardoor hij me gellukig niet vaak raakte. Nou bleek dus dat die andere skin C, de deur naar de woonkamer dicht hield. Mijn vriendin kreeg hem niet open, maar mijn kameraad Bart, die in het leger zit, trok de hele deur eruit, en werkte die C naar de grond, waarna hij zich op T storte en hem begon te slaan en hun alle twee richting de voordeur werkte. Ik had gellukig niet veel schade en kon die vuile C nog net een paar klappen verkopen. Eenmaal buiten trok die C een ploertendoder en sloeg de ruit van de voordeur kapot en eiste dat ik naar buiten kwam. Ik werd door een aantal mensen in bedwang gehouden, en had stiekem een keukenmes in mn broek gestopt waarmee ik via de achterdeur naar buiten wilde gaan, maar daar werd ik tegengehouden.. En daarmee was het afgelopen, die twee mongolen waren hem snel gepeerd...
Maar dit was het definitieve antwoord op mijn vraag, nazi-vriendschap is een valse vriendschap gebasseerd op overtuiging, en nu, nu ben ik hier... lol..
roy s
14th March 2010, 19:52
Heel mooi verhaal Il Loco...
als je het niet hebt meegemaakt, weet je niets
wtf verhaal...
..geschiedsschrijving over leven!!
Kebal
14th March 2010, 20:24
Hahaha daar begint het ook wel op te lijken he hiero? Allemaal verhaaltjes die op knokken uitdraaien.. Ben ik de enige loser dan die klappen heeft gehad en getrapt is door een wijf?:slap:
als het maar een lekker wijf was
___RZA___
14th March 2010, 21:27
Nee hoor, zal ook ff een keer vertellen dat ik en me maten klappen hebben gehad...
Was een keer met 3 maten naar Leiden ontzet... Natuurlijk een zotte boel waarbij de nodige biertjes en andere drankies erdoorheen gingen alsof het water in een derde wereldland was...
Goed bezopen en wel liepen we op een gegeven moment op het station waar ik een maat van me een duw gaf en hij tegen een marokkaans gastje aan kwam. Dat was natuurlijk meteen mis en er werd wast gedreigd en moeilijk gekeken. Gebeurde nog niets want de politie stond op het station en kwam snel tussenbeide.
Nooit meer aan die Mocro's gedacht dus wij liepen op een gegeven moment bij de Beestenmarkt. En ja hoor, we kwamen die gasten tegen. Wij waren maar met ze 4en en hun ondertussen met een man of 15.. Na wederom wat gescheld besloot een maat van me dat het genoeg was, dus hij gaf (met ze oh zo dronken kop) een "kopstoot" (ging natuurlijk half mis haha...) Hierop volgde een flinke chaos. Zelf wat klappen uitgedeeld maar vooral gekregen.
Kan me nog herinneren dat ik me maat naar de grond zie gaan en nog 2 trappen op ze hoofd na zie krijgen...
Daarna is de ME ertussen gekomen en heeft 1 van die gasten weten te pakken. Die is aangeklaagd voor openbare geweldpleging (die jongen stond in Leiden al bekend als probleemjongere dus volgens mij hebtie dat nog gekregen ook).
Wij zijn daarna behoorlijk gehavend met de trein maar weer naar huis gegaan...
Il Loco
16th March 2010, 17:17
Nu een ander verhaal, drugs related story...
We besloten met een paar man te gaan chillen bij J. thuis. Hij stond bekend als dealer en om zijn zelf gemaakte GHB, die hij in lege frisdrank flessen onder zijn bed bewaarde. Samen met S. en R. gingen we met de fiets richting het huis van J. Eenmaal aangekomen gingen we er eens lekker voor zitten, het duurde niet erg lang tot de flessen ghb onder het bed vandaan kwamen. Allemaal namen we een dopje ghb (dat staat gelijk aan een portie) en mixte die met een bekertje ranja voor wat smaak. Ghb werkt snel, dus we waren al snel allemaal in een soort aangeschoten roes, en besloten voor het effect nog wat speed te nuttigen, zo gezegd zo gedaan. En het witte poeder verdween in mijn neusgat, en brande zich een weg naar boven.. Altijd heftig die shit...
Nadat we een tijdje zo haden zitten chillen besloten we wat buiten te gaan wandelen, J. vond dat we nu nog wel een nieuwe portie ghb konden nemen, dus namen we allemaal nog een bekertje ranja gemixed met het zoute goedje bekend als ghb... We liepen wat doelloos rond, totdat ik me wel héél erg duizelig en wazig voelde. Ik weet nog dat iemand me belde, en we waren bij een voetbalveldje. Maar het volgende moment lag ik op de grond en stonden alle 3 mijn vrienden me oerstom aan te kijken, behalve ghb expert J. Die me met zijn platte hand in mijn gezicht aan het slaan was, ik keek naar de telefoon die ik nog altijd in mijn hand hield en zei 'wat de fok doen jullie'...
"je bent out gegaan man, je hebt teveel bubbels (ghb) genomen'... Hij zei tegen de twee anderen dat we naar de friture moesten lopen zodat ik wat kon drinken en wat suiker in mijn lichaam kon krijgen... (remedie tegen teveel drugs, water met suiker, werkt altijd).
Nu eerst wat wetenschap voor jullie over ghb voordat ik verder ga, GHB kun je eigenlijk niet doseren, omdat de dosering per persoon verschillend is, een flessendopje vol moet eigenlijk altijd wel kunnen, de een merkt het beter dan de ander, maar daar zou je nooit wat aan overhouden, of 'out' van kunnen gaan zeg maar. Andere kunnen zoveel ghb innemen dat wil je niet weten, ook dat komt straks nog in dit verhaal aan bod..
Let's go on..
Aangekomen bij de friture, hoe? Hangend op de schouders van J. en S., lopen was echt niet meer mogelijk, ik werd buiten op een bankje neergezet, en alweer ging ik heel even out. 'klets' alweer die vuile J. met zijn platte hand.. Plotseling moest ik echt vet hard kotsen, en ik kotste mooi tegen het raam van de friture, die beheerd word door een chinees gezin. Meneer kwam mr. chink naar buiten. "wat jij doen, ovelgeven tegen mijn laam, blablabla"...
Ik kreeg 3 blikjes cola en dronk die op, en 10 minuten daarna voelde ik me weer kiplekker, wel nog altijd vaag, maar ik kon in ieder geval zelfstandig lopen, denken niet, maar dat was ook niet nodig vanavond, godzijdank...
Het leek J. een verstandig idee om terug naar zijn huis te gaan.. Ik besloot te gaan spelen met een van de 2 wurgslangen die J. had in zijn kamer. Maar ik zag dat er maar 1 slang in het glazen verblijf zat. "ja die andere is al week ontsnapt die zal hier wel ergens zitten'.. Ik dacht die gast maakt een grapje die slang zal wel zijn uitgeleend of bij de doctor ofzo zijn, was al vaker het geval geweest namenlijk...
We dronken wat en kletsten over waanzin waarover je alleen maar praat wanneer je onder invloed bent van hevige drank of drugs. Plotseling gooit J. de muziek uit, en vliegt recht op me af...
Ik een dikke hart verzakking, hij duikt naar beneden, en pakt de grote muziek box waarop ik zat, haalt een speaker eruit, en zegt 'daar zit je klootzak'. En pakt zo die boa uit die muziek box, waarop ik dus net al uren op heb gezeten... Jezus... Nog even gespeeld met dat beest, en toen mocht hij terug de kooi in...
Ondertussen was S. in een vage toestand, hij zei "ik heb dorst'. Pakte een fles frisdrank en nam een gigantisch aantal slokken. "bang" J. slaat de fles uit zijn handen en schreeuwt het uit "vuile idioot weet je wel wat je doet man, dat is een fles ghb, godverdomme straks ga je dood!!"
We hadden al flessen suikerwater gemaakt voor het geval dat het slecht zo aflopen met hem, en zouden dan meteen de amber lamps bellen.. Maar na een uur was hij nog altijd zo lekker als een kip. En hij ging even pissen...
Hij bleef alleen vrij lang weg, ik moest gaan checken of hij niet lag dood te gaan op het schijthuis, maar de wc was leeg...
Snel naar buiten, en daar hoorden we hem wel maar zagen we hem niet.. "joehoehoe, vogels zijn geel ik ben een kip lalala".. Echt overal gekeken, in de struiken, onder auto's..
Tot we hoorden lachen "hahaha ik zit lekker in de lucht"
We keken op, en ja hoor, die mongool was bij de buren op het dak geklomen.. En hij weigerde om daar vanaf te komen, na een hoop gedoe wilde hij er alleen maar af komen als hij een frikandel mocht eten en een raket ijsje...
Zo gezegd zo gedaan, hij kreeg een frikandel. Ijsjes hadden we niet, hij was enorm beledigd.. Maar het ging al wat beter met hem... Na een tijdje had hij overgegeven op de wc, wat net als bij mij zijn redding is geweest, want je kotst als het ware die giftige tering zooi uit je maag/darm whatever...
We besloten nog wat tv te kijken, en ergens midden in de nacht, vroeg tegen de ochtend gingen we onze eigen weg en iedereen ging naar huis.....
Ps; nog een klein ding over GHB, een andere kameraad destijds ging ook ghb gebruiken voordat hij naar een feestje ging. We zaten met een groep in een friture toen ik hem buiten op de grond zag liggen. Iedereen dacht dat hij gewoon gek aan het doen was. Ik ook, ik ben gek. Dus ging ik naast hem liggen; "lekker hier op de grond, wat doe je?"
"ik "BWAAAAHH" en dikke vatsige gele groene chemische kots kwam recht voor mn harses neer... Ik haalde een vrouw erbij die bij de ingang van het feest stond, zij had haar zoon verloren aan ghb en heeft toen een stichting opgericht om jongeren in te lichten tegen drugs gebruik. Zij legde hem in de zij-ligging en belde de amber lamps, die snel kwamen.
Frappant was dat zijn ouders speciaal hiervoor terugkwamen van hun vakantie, en dat hij toen hij wakker werd in het ziekenhuis nog steeds vaag was, en schrok dat hij naak in een bed lag.. En alle stekkers en dingen uit trok, en elke keer als de doktors/zusters weg gingen hield hij heel lang zijn adem in zodat die aparatuur heel hard ging bliepen, en dan kwamen ze weer terug... Was echt weird...
Toen heb ik beslotte die shit nooit meer te gebruiken..
flip-mo
16th March 2010, 17:30
weet nog wel een paar jaar geleden met beachbop op bloemendaal ( toen het nog gratis en gezellig was )
Af en aan reed de amba lamps om mensen weg te halen die teveel ghb EN alcohol hadden gedronken...eikels
maar mooie verhalen loco
___RZA___
16th March 2010, 17:30
Nu een ander verhaal, drugs related story...
We besloten met een paar man te gaan chillen bij J. thuis. Hij stond bekend als dealer en om zijn zelf gemaakte GHB, die hij in lege frisdrank flessen onder zijn bed bewaarde. Samen met S. en R. gingen we met de fiets richting het huis van J. Eenmaal aangekomen gingen we er eens lekker voor zitten, het duurde niet erg lang tot de flessen ghb onder het bed vandaan kwamen. Allemaal namen we een dopje ghb (dat staat gelijk aan een portie) en mixte die met een bekertje ranja voor wat smaak. Ghb werkt snel, dus we waren al snel allemaal in een soort aangeschoten roes, en besloten voor het effect nog wat speed te nuttigen, zo gezegd zo gedaan. En het witte poeder verdween in mijn neusgat, en brande zich een weg naar boven.. Altijd heftig die shit...
Nadat we een tijdje zo haden zitten chillen besloten we wat buiten te gaan wandelen, J. vond dat we nu nog wel een nieuwe portie ghb konden nemen, dus namen we allemaal nog een bekertje ranja gemixed met het zoute goedje bekend als ghb... We liepen wat doelloos rond, totdat ik me wel héél erg duizelig en wazig voelde. Ik weet nog dat iemand me belde, en we waren bij een voetbalveldje. Maar het volgende moment lag ik op de grond en stonden alle 3 mijn vrienden me oerstom aan te kijken, behalve ghb expert J. Die me met zijn platte hand in mijn gezicht aan het slaan was, ik keek naar de telefoon die ik nog altijd in mijn hand hield en zei 'wat de fok doen jullie'...
"je bent out gegaan man, je hebt teveel bubbels (ghb) genomen'... Hij zei tegen de twee anderen dat we naar de friture moesten lopen zodat ik wat kon drinken en wat suiker in mijn lichaam kon krijgen... (remedie tegen teveel drugs, water met suiker, werkt altijd).
Nu eerst wat wetenschap voor jullie over ghb voordat ik verder ga, GHB kun je eigenlijk niet doseren, omdat de dosering per persoon verschillend is, een flessendopje vol moet eigenlijk altijd wel kunnen, de een merkt het beter dan de ander, maar daar zou je nooit wat aan overhouden, of 'out' van kunnen gaan zeg maar. Andere kunnen zoveel ghb innemen dat wil je niet weten, ook dat komt straks nog in dit verhaal aan bod..
Let's go on..
Aangekomen bij de friture, hoe? Hangend op de schouders van J. en S., lopen was echt niet meer mogelijk, ik werd buiten op een bankje neergezet, en alweer ging ik heel even out. 'klets' alweer die vuile J. met zijn platte hand.. Plotseling moest ik echt vet hard kotsen, en ik kotste mooi tegen het raam van de friture, die beheerd word door een chinees gezin. Meneer kwam mr. chink naar buiten. "wat jij doen, ovelgeven tegen mijn laam, blablabla"...
Ik kreeg 3 blikjes cola en dronk die op, en 10 minuten daarna voelde ik me weer kiplekker, wel nog altijd vaag, maar ik kon in ieder geval zelfstandig lopen, denken niet, maar dat was ook niet nodig vanavond, godzijdank...
Het leek J. een verstandig idee om terug naar zijn huis te gaan.. Ik besloot te gaan spelen met een van de 2 wurgslangen die J. had in zijn kamer. Maar ik zag dat er maar 1 slang in het glazen verblijf zat. "ja die andere is al week ontsnapt die zal hier wel ergens zitten'.. Ik dacht die gast maakt een grapje die slang zal wel zijn uitgeleend of bij de doctor ofzo zijn, was al vaker het geval geweest namenlijk...
We dronken wat en kletsten over waanzin waarover je alleen maar praat wanneer je onder invloed bent van hevige drank of drugs. Plotseling gooit J. de muziek uit, en vliegt recht op me af...
Ik een dikke hart verzakking, hij duikt naar beneden, en pakt de grote muziek box waarop ik zat, haalt een speaker eruit, en zegt 'daar zit je klootzak'. En pakt zo die boa uit die muziek box, waarop ik dus net al uren op heb gezeten... Jezus... Nog even gespeeld met dat beest, en toen mocht hij terug de kooi in...
Ondertussen was S. in een vage toestand, hij zei "ik heb dorst'. Pakte een fles frisdrank en nam een gigantisch aantal slokken. "bang" J. slaat de fles uit zijn handen en schreeuwt het uit "vuile idioot weet je wel wat je doet man, dat is een fles ghb, godverdomme straks ga je dood!!"
We hadden al flessen suikerwater gemaakt voor het geval dat het slecht zo aflopen met hem, en zouden dan meteen de amber lamps bellen.. Maar na een uur was hij nog altijd zo lekker als een kip. En hij ging even pissen...
Hij bleef alleen vrij lang weg, ik moest gaan checken of hij niet lag dood te gaan op het schijthuis, maar de wc was leeg...
Snel naar buiten, en daar hoorden we hem wel maar zagen we hem niet.. "joehoehoe, vogels zijn geel ik ben een kip lalala".. Echt overal gekeken, in de struiken, onder auto's..
Tot we hoorden lachen "hahaha ik zit lekker in de lucht"
We keken op, en ja hoor, die mongool was bij de buren op het dak geklomen.. En hij weigerde om daar vanaf te komen, na een hoop gedoe wilde hij er alleen maar af komen als hij een frikandel mocht eten en een raket ijsje...
Zo gezegd zo gedaan, hij kreeg een frikandel. Ijsjes hadden we niet, hij was enorm beledigd.. Maar het ging al wat beter met hem... Na een tijdje had hij overgegeven op de wc, wat net als bij mij zijn redding is geweest, want je kotst als het ware die giftige tering zooi uit je maag/darm whatever...
We besloten nog wat tv te kijken, en ergens midden in de nacht, vroeg tegen de ochtend gingen we onze eigen weg en iedereen ging naar huis.....
Ps; nog een klein ding over GHB, een andere kameraad destijds ging ook ghb gebruiken voordat hij naar een feestje ging. We zaten met een groep in een friture toen ik hem buiten op de grond zag liggen. Iedereen dacht dat hij gewoon gek aan het doen was. Ik ook, ik ben gek. Dus ging ik naast hem liggen; "lekker hier op de grond, wat doe je?"
"ik "BWAAAAHH" en dikke vatsige gele groene chemische kots kwam recht voor mn harses neer... Ik haalde een vrouw erbij die bij de ingang van het feest stond, zij had haar zoon verloren aan ghb en heeft toen een stichting opgericht om jongeren in te lichten tegen drugs gebruik. Zij legde hem in de zij-ligging en belde de amber lamps, die snel kwamen.
Frappant was dat zijn ouders speciaal hiervoor terugkwamen van hun vakantie, en dat hij toen hij wakker werd in het ziekenhuis nog steeds vaag was, en schrok dat hij naak in een bed lag.. En alle stekkers en dingen uit trok, en elke keer als de doktors/zusters weg gingen hield hij heel lang zijn adem in zodat die aparatuur heel hard ging bliepen, en dan kwamen ze weer terug... Was echt weird...
Toen heb ik beslotte die shit nooit meer te gebruiken..
Haha, mooi verhaal weer...
Il Loco
16th March 2010, 17:31
Jij zou nog een verhaal plaatsen, bring it Flipp
ataraxia
16th March 2010, 17:32
Goed verhaal weer, Loco... Keep 'm comin'!
flip-mo
16th March 2010, 17:34
weer een stoere? ik doe gewoon nog een stoere....
Il Loco
16th March 2010, 17:38
Mischien morgen weer, heb nog wel wat drugs story's en nog 1 funny verhaaltje over mijn skinhead tijd, die is erg kort dus ik pen hem meteen neer;
We sliepen in Gouda, bij een vrouw en haar skinhead vriend, ze hadden een pitbull, een meisjes hond, freya. Ik trekt altijd dieren aan dus ik zat de hele tijd met die hond te klooien. We zopen, luisterden muziek, standaard werk...
Toen gingen we slapen, ik op de ene bank, en R. op de andere bank tegenover me. Freya kwam lekker bij me op de bank liggen slapen. Midden in de nacht word ik wakker doordat die hond raar zit te doen, ze staat op, loopt naar de bank waar R. op slaapt, en gaat daar zitten te poepen recht voor zijn hoofd.. Ik schiet echt kei hard in de lach, gooi een pen naar zijn kop, hij "what the fffuck is er". Ik 'kijk eens op de grond voor je neus'...
Stilte... "gadverdammmeeeee"... Haha hij pakte een plastic bordje schoof die drol erop, en gooide hem zo van het balkon, ik kijk. Ligt die drol bij de beneden buren op het balkon hahaha..
Daarna weer lekker gaan slapen en freya kwam weer lekker bij me liggen.
Il Loco
16th March 2010, 17:39
Doe maar een stoere Flip. Hehe
TheHagueBoxer
16th March 2010, 17:40
hoe stoerderder hoe beter
flip-mo
16th March 2010, 17:51
Net als in het eerste verhaal......same job...same bar.... different night...
Nou ...daar stond ik dan die avond 2200 uur beginnen en de kroegentocht komt er weer aan.. sla eerst ff een jagermeister achterover om een beetje te ontspannen en ga aan de deur staan... Wat wel leuk is aan die pubcrawl is dat ze 20euro betalen en dan bij elke kroeg waar ze komen een muntje krijgen voor een gratis drankje en wat je dus de HEEEELE tijd hoort is dit: Only one coin? can i get another one?
Maar natuurlijk mag jij 2 muntjes ... Laat je tieten maar zien! Nee niet? Dan maar 1 muntje hé...
En de toon was al gezet want al die gasten liggen natuurlijk in een deuk en die wijven zitten je echt aan te kijken van "are you kidding me" . Dus de avond begon net als de meeste andere avonden gewoon goed... Enige verschil met deze avond was dat ik net uit een relatie kom en net een relatie in ga ... dus ik was op een gegeven moment aan de telefoon in een discussie en zie ik ineens een barman een gozer eruit gooien... Dus ik hang op en vraag wat er aan de hand is, ja... hoor je de zoemer niet.. ik : nou... anders was ik wel binnen gekomen toch...
Maar die gozer word dus naar buiten geduwd door de barman en hij wil weer naar binnen om de barman te grijpen, ik geef m een slinger en hij valt op de grond... Hij doet ze jas uit en rugzak af ( ? ) So u wanna fight zegt ie.. en gaat in de bokshouding staan... ALLRIGHT ...here we go then denk ik bij mezelf.. en ik geef m een afhouder en een paar trappen en klappen, ik krijg een paar beuken en ik grijp m vast... Wil m over me heen gooien maar die gast was EN behoorlijk zwaar en hij stond als een HUIS .. WTF! denk ik... wat nu.... dan pakken we eht maar anders aan ik draai weer naar m toe en pak ze hoofd vast en duw die schuin naar beneden ofzo hij gaat tegen een amsterdammertje steunen en ik knie m ineen keer vol in ze bek "krak" hoor ik en ze benen zakken onder hem vandaan... Heerlijk dat gevoel ...
dat was het wel een beetje.... die avond heb ik nog een wijf in het drankhok geneukt en dat was het wel zo een beetje
Wiseguy
16th March 2010, 18:56
Ik was afgelopen vrijdag in de Thalia Lounge in Rotterdam. Bonjasky was er ook en ik ging hem irriteren en uitdagen met mijn dronken kop. Ik waande mezelf even Badr Hari denk ik haha. Kwam Errol pas ook nog tegen in de Baja Beach Club. Hij is wel een zwaar relaxte gozer trouwens.
Anyway afgelopen vrijdag was het on. Buiten met een groep antilianen. Als ik antilianen zie krijg ik altijd de neiging om te zeggen conjo bo mama en dat soort onzin. Waarop iemand reageerde weetje wel wie je voor je hebt. Hij duwde me en toen ging ik los. We waren met zn 3en en hadden flink huisgehouden. Kwam er een politiewagen net om de hoek rijden. Nog nooit zo hard gerend iedereen had zich verspreid. Uiteindelijk allemaal ontkomen.
Had wel nog een flinke tik op mn kaak gehad maar dat voelde ik zaterdag pas. Stond ik daar zaterdag bij Ede bij het grappling toernooi met slaaptekort, megakater en pijn aan mijn kaak.
Il Loco
16th March 2010, 19:04
Gotta love this thread, kwarks in het verschiet.
camiziodeltoro
16th March 2010, 23:13
Ik vind het verhaal over hoe het verlopen is van kwaad tot erger erg goed. Als je ,w at je nu in 300 woorden hebt verteld uitgebreider zou beschrijven in meerdere hoofdstukken dan zou het echt een fucking goed boek op kunnen leveren.
oh en by the way....
HOMEY DONT PLAY THAT!
http://www.youtube.com/watch?v=_QhuBIkPXn0
Il Loco
16th March 2010, 23:28
Welk verhaal van alle verhalen die hier staan bedoel je precies haha?
camiziodeltoro
16th March 2010, 23:36
Het verhaal van hoe je van punkrocker naar gabber naar dopehead naar nazi bent getransformeerd
Il Loco
16th March 2010, 23:59
Zou wat zijn, ik heb trouwens nog een paar pagina's van een detective boek waar ik aan begonnen was, hehe, maar luiheid is mijn middel naam..
TheHagueBoxer
17th March 2010, 00:19
deze thread wordt steeds beter
kwarks voor mooie verhalen
zet hier binnekort wel ff een mooi verhaaltje neer over hoe ik helemaal de grafk*nker ingetrapt ben voor de afwisseling:D
edit: kan geen kwarks uitdelen..? sta ingelogd maar krijg het bericht dat ik geen toestemming heb en moet inloggen...?
FOCUS
17th March 2010, 10:31
http://i802.photobucket.com/albums/yy306/hyperspeedmike/bluffer2.jpg
In het gigantisch grote gebeuren van het heelal
Tussen alle sterren en planeten
Zweeft onze aardbol
En ergens daarop ligt Bluffonië
Het land van de bluffers
zing met mij mee:)
Je bent een bluffer, je blijft een bluffer
Je droomt en bluft erop los
Je bent niet suffer maar wel veel duffer
Al ben je soms ook wel de klos
De wereld gaat niet goed
Dus heb je een idee
Hoe het leven anders moet
Maar hoe je ook bluft en doet
Het zit niet altijd mee......
Kebal
17th March 2010, 11:36
kwarks voor de bluffers
Il Loco
17th March 2010, 11:46
kwarks, zal ik trouwens mijn on-afgemaakte boek posten hier ergens, ben daar ooit eens aan begonnen...
Fr3ddy
17th March 2010, 15:10
Gister gegrilde kipkluifjes gegeten.. Damn!! Ik ben dol op kip!!
Socra
17th March 2010, 15:39
Ik heb zojuist een wandelingetje gemaakt in de lentezon. Sigaartje er bij.
Was erg prettig.
Iemand gaf mij nog voorrang op het zebrapad. Dat vond ik aardig.
chief108
17th March 2010, 15:45
heb liggen zweten in bed
paracetamol en aspirine op
en Bronson kijken
Kebal
17th March 2010, 15:48
die Bronson heeft meer meegemaakt dan je je kan voorstellen
New_World_Order
17th March 2010, 16:01
Gister gegrilde kipkluifjes gegeten.. Damn!! Ik ben dol op kip!!
http://www.youtube.com/watch?v=7Xcxjvvznig
Wiseguy
17th March 2010, 21:20
Was nog vergeten toe te voegen aan mijn verhaal dat ik de legendary one leg heb ontmoet. Vergis je niet in hem. Respect voor die taaie rakker
Judas
17th March 2010, 22:22
Ik was afgelopen vrijdag in de Thalia Lounge in Rotterdam. Bonjasky was er ook en ik ging hem irriteren en uitdagen met mijn dronken kop. Ik waande mezelf even Badr Hari denk ik haha. Kwam Errol pas ook nog tegen in de Baja Beach Club. Hij is wel een zwaar relaxte gozer trouwens.
Anyway afgelopen vrijdag was het on. Buiten met een groep antilianen. Als ik antilianen zie krijg ik altijd de neiging om te zeggen conjo bo mama en dat soort onzin. Waarop iemand reageerde weetje wel wie je voor je hebt. Hij duwde me en toen ging ik los. We waren met zn 3en en hadden flink huisgehouden. Kwam er een politiewagen net om de hoek rijden. Nog nooit zo hard gerend iedereen had zich verspreid. Uiteindelijk allemaal ontkomen.
Had wel nog een flinke tik op mn kaak gehad maar dat voelde ik zaterdag pas. Stond ik daar zaterdag bij Ede bij het grappling toernooi met slaaptekort, megakater en pijn aan mijn kaak.
Moet jij niet wegblijven van dit soort ongein, als aanstormend advocaat zijnde?
flip-mo
17th March 2010, 22:31
die Bronson heeft meer meegemaakt dan je je kan voorstellen
Die bronson is een taaie.... check death wish 1 tm 10283 maar....
eignelijk zou bronson een epic story hier moeten schrijven
Kebal
17th March 2010, 22:47
ja man, we hebben eigenlijk een grotere doelgroep dan ik dacht
Judas
17th March 2010, 23:02
eignelijk zou bronson een epic story hier moeten schrijven
Euuuh, dat is ook een soort van Death Wish, Flip.
Death
On September 1st , 2003 Bronson died of pneumonia (http://en.wikipedia.org/wiki/Pneumonia) while suffering from Alzheimer's disease (http://en.wikipedia.org/wiki/Alzheimer%27s_disease) at Los Angeles Cedars-Sinai Medical Center (http://en.wikipedia.org/wiki/Cedars-Sinai_Medical_Center). At the time of his death he had been hospitalized for a month. He had been in poor health since undergoing hip replacement surgery (http://en.wikipedia.org/wiki/Hip_replacement_surgery) in August 1998. He is buried in Brownsville, Vermont (http://en.wikipedia.org/wiki/Brownsville,_Vermont), near his home of thirty years in West Windsor.
Kebal
17th March 2010, 23:09
hij leeft nog, chief heeft binnenkort een interview met hem
flip-mo
17th March 2010, 23:22
Euuuh, dat is ook een soort van Death Wish, Flip.
Death
On September 1st , 2003 Bronson died of pneumonia (http://en.wikipedia.org/wiki/Pneumonia) while suffering from Alzheimer's disease (http://en.wikipedia.org/wiki/Alzheimer%27s_disease) at Los Angeles Cedars-Sinai Medical Center (http://en.wikipedia.org/wiki/Cedars-Sinai_Medical_Center). At the time of his death he had been hospitalized for a month. He had been in poor health since undergoing hip replacement surgery (http://en.wikipedia.org/wiki/Hip_replacement_surgery) in August 1998. He is buried in Brownsville, Vermont (http://en.wikipedia.org/wiki/Brownsville,_Vermont), near his home of thirty years in West Windsor.
oow alzheimer.....die had dus zoiezo neit veel meer te vertellen :D
Judas
17th March 2010, 23:27
oow alzheimer.....die had dus zoiezo neit veel meer te vertellen :D
Maar is dan wel weer helemaal in 108- stijl. Onsamenhangend en nietszeggend gebrabbel met af en toe een woede aanval.
Lee Hottie
17th March 2010, 23:45
Bronson roels
Wiseguy
18th March 2010, 10:28
Moet jij niet wegblijven van dit soort ongein, als aanstormend advocaat zijnde?
True. In het verleden wel een keer gepakt maar dat word gezien als jeugdzonde. In principe kun je met een strafblad gewoon advocaat zijn al ligt het wel aan het vergrijp. Overigens zijn rechters coulant tegen rechtenstudenten omdat ze weten wat voor impact het kan hebben. Verstandig is het iig niet. Maja kan altijd nog conducteur worden.
Socra
18th March 2010, 10:59
Maar is dan wel weer helemaal in 108- stijl. Onsamenhangend en nietszeggend gebrabbel met af en toe een woede aanval.
Wou net zeggen, levert wel interessante interviews op...
roy s
18th March 2010, 20:56
True. In het verleden wel een keer gepakt maar dat word gezien als jeugdzonde. In principe kun je met een strafblad gewoon advocaat zijn al ligt het wel aan het vergrijp. Overigens zijn rechters coulant tegen rechtenstudenten omdat ze weten wat voor impact het kan hebben. Verstandig is het iig niet. Maja kan altijd nog conducteur worden.
Vergeet niet dat Bonjasky ook wel eens de tram neemt......
wilhelmus777
18th March 2010, 21:44
bonjasky is een homo
en die gaan nooit met de tram
is iets met de hersenstructuur
Socra
18th March 2010, 21:49
:rotflmao:
Wiseguy
18th March 2010, 21:56
Hahaha
flip-mo
18th March 2010, 22:31
ik heb nog wel een spannend verhaal a la Blow.... maar weet niet of het verstandig is om dat hier te vertellen.... hahahaha
Wiseguy
18th March 2010, 22:35
Je bent naar Colombia geweest en hebt Pablo ontmoet?
Judas
19th March 2010, 12:17
Ok, ik wist dus niet in hoeverre dat later tegen je kon werken.
chief108
19th March 2010, 12:45
ik heb nog wel een spannend verhaal a la Blow.... maar weet niet of het verstandig is om dat hier te vertellen.... hahahaha
zolang je een verhaal verteld wat niet meteen een belastende verklaring is....
je mag best vertellen over iemand die naar buitenland ging om daar te praten met stelletje coke groothandelaren
bijna in zijn broek scheet van angst door het wapengeweld
met een leuke deal naar huis vertrok
en zo een aardig zakcentje bijverdiende
niets mis mee toch?
flip-mo
19th March 2010, 13:51
what has been said...cannot be unsaid :P
Judas
19th March 2010, 13:54
Heb ook nog wel wat verhaaltjes voor later.
FOCUS
19th March 2010, 16:45
zolang je een verhaal verteld wat niet meteen een belastende verklaring is....
je mag best vertellen over iemand die naar buitenland ging om daar te praten met stelletje coke groothandelaren
bijna in zijn broek scheet van angst door het wapengeweld
met een leuke deal naar huis vertrok
en zo een aardig zakcentje bijverdiende
niets mis mee toch?
just another day at the office, right?
Socra
19th March 2010, 22:51
Spannend...
Moi
19th March 2010, 23:13
Denk dat Snip83 nog wel een verhaaltje te vertellen heeft van nog niet zo lang geleden dat hij en zijn Utrecht vriendjes moesten rennen.
roy s
19th March 2010, 23:16
Denk dat Snip83 nog wel een verhaaltje te vertellen heeft van nog niet zo lang geleden dat hij en zijn Utrecht vriendjes moesten rennen.
vertel...
Moi
19th March 2010, 23:17
Dat is aan SNIP
roy s
19th March 2010, 23:18
Dat is aan SNIP
jammer..:laugh:
flip-mo
19th March 2010, 23:19
In het najaar van 1989 benaderde Fred F een 18 jaar jongere vriend van hem, Pebles. Pebles
stond bekend om zijn medogenloze vechtstijl in het boksen, judo en het opkomend
freefight en zijn lef. Hij deinsde nergens voor terug.
In een souterrain in Haarlem ontmoette zij elkaar weer..
"Pebles ik heb een klusje voor je, misschien is dat wat voor jou?"
Pebles was verrast en enigszins verbaasd, maar ook keek hij met een scherpe blik zijn
vriend aan, wetende dat zijn vriend Fred wel eens in bepaalde projekkies zat, die wel wat geld opleverde.
Pebles kende zijn ouwere gabber van de sportschool, waar ze elkaar wel eens tegenkwamen.
Beter kende hij hem van de gala’s, waar zij gezamenlijke kennissen hadden en elkaar zodoende
hadden leren kennen. Pebles kon Fred lastig plaatsen en wist niet precies wat hij deedt..
"Hey Fred, wat moet ik doen en waarom kom je naar mij ouwe?"
“Je moet me helpen, het is echt wat voor jou.”
“Maar wat moet ik doen dan Fred?” vroeg Pebles
Op 17 september om 6.30 uur draaide de mercedes benz 190 E de straat in waar Pebles zijn
Souterrain bewoonde. Fred stopte de auto en pakte zijn siemens mobile, net nieuw op de markt
en belde zijn vriend op:
“Wakker?”
“Ja man ja..”
Fred stak een sigaretje op, stapte uit ging half op de motorkap zitten en genoot van de schemering en de ochtendstilte en de rustige najaarsmist. Windstil en de morgengeur van de stad..
En de uitgeblazen rook, die eerst even bleef hangen en langzaam opsteeg, maar heel lang zichtbaar.
Dit waren de momentjes rust van Fred, wetende dat hij een rit van 12 uur voor de boeg had, richting zuid Duitsland, Munchen Airport..
more!!!!!!
Moi
19th March 2010, 23:20
jammer..:laugh:
Dr worden al zoveel opschep verhalen verteld dat het ook wel is leuk is de andere kant te horen
roy s
19th March 2010, 23:21
Dr worden al zoveel opschep verhalen verteld dat het ook wel is leuk is de andere kant te horen
hahahahaha...
Moi
19th March 2010, 23:25
hahahahaha...
Waar het op neer komt, Een groepje Utrecht "Hooligans" heeft moeten rennen in Utrecht voor een groepje Ajax Hooligans. Het mooiste is nog dat het op de Amsterdamsestraatweg in dus Utrecht was.
Paganstars
20th March 2010, 11:28
MOAR!!!
flip-mo
20th March 2010, 12:03
more!!!!!!!!!!
flip-mo
20th March 2010, 15:11
dit word echt een 108verhaal gaat lang duren en onafgemaakt.... :D
camiziodeltoro
20th March 2010, 18:02
more!!!! give us more!!!!
flip-mo
20th March 2010, 20:13
:)
d4nd3l10n
20th March 2010, 20:29
Go on..
flip-mo
20th March 2010, 21:15
::barman::barman:
roy s
21st March 2010, 00:06
ja sorry, best wel veel info voor een gemiddelde forum-addict....
..zal het wat kalmer aan doen
flip-mo
21st March 2010, 00:20
nee man...dit leest echt lekker weg man!!!!! Dit moet gewoon een boek worden!!
d4nd3l10n
21st March 2010, 03:43
Noooo, geen cliffhanger!
Roy go on. Ik zie het al helemaal voor me..
Vitor Belfort
21st March 2010, 11:40
Moaaaar!!!!
Tyler_Durden
21st March 2010, 12:14
Roy, dit zijn echt geen grappen, jongen.
Schiet op, man! De zondag is anders al zo saai en nu jij op je laat wachten lijkt er helemaal geen eind aan te komen. Aan je verhaal niet en aan de zondag niet!
flip-mo
21st March 2010, 13:23
roy
come onnnnnnnnnn
roy s
21st March 2010, 13:34
Even geduld jongens, opa is even in zijn tuintje bezig...
..beetje snoeien, harken en bijknippen. Je kent het wel ouwelullenwerk:laugh:
Vitor Belfort
21st March 2010, 15:29
Even geduld jongens, opa is even in zijn tuintje bezig...
..beetje snoeien, harken en bijknippen. Je kent het wel ouwelullenwerk:laugh:
Daar ben je nu toch inmiddels wel mee klaar Roy!???:D
flip-mo
21st March 2010, 19:04
nou...........grote tuin volgens mij
Dierenamerbulance
21st March 2010, 19:52
11?
flip-mo
21st March 2010, 20:39
12?
moarrrrrrrrrrrrr
Lee Hottie
21st March 2010, 21:33
puik werk Roy
je zit niet toevallig gewoon een misdaad romannetje over te tikken he?
Il Loco
21st March 2010, 21:40
Ja Roy dit is wel subliem schrijfwerk hoor, hoe kom je hier aan...??
Of is de kunsthandel maar een cover up van je ware activiteiten, ouwe piraat..
Vitor Belfort
21st March 2010, 21:47
Roy is natuurlijk ook al een man op leeftijd, die hebben het nodige al meegemaakt!;-)
Maar kan net als de rest met mij niet wachten op het vervolg!
roy s
21st March 2010, 21:53
Ik had ongeveer jullie leeftijd toen ik dit meemaakte..
flip-mo
21st March 2010, 21:54
x3 :thup:
Kebal
22nd March 2010, 00:51
je kan het wel vertellen, wordt gewaardeerd :thup:
Il Loco
22nd March 2010, 11:56
God die Roy, dit moet of een boek of de volgende FC108 movie worden...
chief108
22nd March 2010, 12:44
hoe gaat de film heten?
fearless? :rolleyes:
Il Loco
22nd March 2010, 13:00
FC108 the movie 2, lol.
Een sequel maar dan een heel ander verhaal, enigste overeenkomst is dat dezelfde mensen er in spelen, is ook wel gonzo hé.
Chico
22nd March 2010, 13:24
Ik had vorig jaar een keer voor mijn flat... het leek alsof een meisje een auto ingeduwd werd door een jongen en dat er een andere jongen achter het stuur zat... en dat meisje riep "help verkrachting"
dus ik snel naar de auto... zet die jongen vast tegen de hoofdleuning en sta op het punt om hem er uit te sleuren en een ongenadig pak slaag te geven als die hele auto stil valt.. incl. meisje...
bleek nou dat het gewoon een stelletje was die aan het stoeien waren... *zucht*.. geen shit om geintjes over te maken.. ik pisnijdig en stijf van de adrenaline... maar ja.. kreeg nog wel een bedankje achteraf toen zij ook van de schrok waren bijgekomen...
chief108
22nd March 2010, 13:51
Hahaha...
Ja dat verhaal herinner ik me nog wel ja :D
Il Loco
22nd March 2010, 13:55
Hahaha Chico al hellemaal in 'superman' mode...
Chico
22nd March 2010, 13:57
Hahaha...
Ja dat verhaal herinner ik me nog wel ja :D
kan kloppen.. had het ook op mixfight gezet destijds
Hahaha Chico al hellemaal in 'superman' mode...
fuck yeah... :boks:
Paganstars
22nd March 2010, 16:20
@ opa... MOAR!!! Fucking cliffhangers....
flip-mo
22nd March 2010, 22:39
??? geen updates meer
Il Loco
22nd March 2010, 22:40
Nee, maar mijn script staat wel online, lezen Flip!
flip-mo
22nd March 2010, 22:41
aiiiiiiiiiiiiight
roy s
22nd March 2010, 23:20
Ik wil ff Il Loco's epische scenes voorrang verlenen...
...de updates staan op scherp!
Il Loco
22nd March 2010, 23:23
bring them updates, NOW!
flip-mo
22nd March 2010, 23:24
loco is klaar... en nu is het jou beurt!
Il Loco
22nd March 2010, 23:46
Prachtig Roy, ga door, dit is een boek waardig...
Il Loco
23rd March 2010, 00:48
come on...
Trieste is dat we nooit dit verhaal tot het eind zullen krijgen..
Paganstars
23rd March 2010, 14:11
dammit.... dit is nog erger dan zo'n trut die niet wil neuken!
flip-mo
23rd March 2010, 21:26
roy....come onnnnnnnnnnnnnn man!
Il Loco
23rd March 2010, 21:32
Die ouwe maakt ons allemaal gek
roy s
23rd March 2010, 21:34
jongens relax plies...
opa heeft niet altijd tijd en zin:laugh:
Socra
23rd March 2010, 22:54
. Pebles zag er al naar uit dat hij Julia weer zou zien. Jammer dat ze getrouwd was, maar neuken zou hij haar.
Roy, dit is echt een briljant verhaal...
Il Loco
23rd March 2010, 23:02
Meesterlijk, mijn script is er niks bij!
Paganstars
24th March 2010, 12:51
arggghhh!!! The suspense!!
I_LOVE_KNOCKOUTS
24th March 2010, 15:30
Goddamn Roy, wat een verhaal! Ik lees het nu pas, dus ik zat niet meer meerdere cliffhangers, maar nu ik de eerste cliffhanger te pakken heb, baal ik dat ik moet wachten!
Kebal
24th March 2010, 19:36
idd, het is net of ik een blog zit te volgen maar dan een die ik wel wil lezen
chief108
24th March 2010, 22:11
Yeah....
flip-mo
24th March 2010, 23:00
wat een verhaal.....hahaha......genieten!
I_LOVE_KNOCKOUTS
24th March 2010, 23:08
Keep it coming, Roy!
chief108
25th March 2010, 17:37
http://img.chan4chan.com/img/2009-02-25/1235530445045.gif (http://img.chan4chan.com/img/2009-02-25/1235530445045.gif)
chief108
25th March 2010, 17:37
http://img.chan4chan.com/img/2009-02-19/1235059151507.jpg (http://img.chan4chan.com/img/2009-02-19/1235059151507.jpg)
chief108
25th March 2010, 17:42
http://img.chan4chan.com/img/2009-04-01/1238561186635.jpg (http://img.chan4chan.com/img/2009-04-01/1238561186635.jpg)
chief108
25th March 2010, 17:42
http://img.chan4chan.com/img/2009-03-17/1237315367144.gif (http://img.chan4chan.com/img/2009-03-17/1237315367144.gif)
Guess
25th March 2010, 23:02
Fred...Pebles...ik heb een idee hoe dit af gaat lopen.
http://www.youtube.com/watch?v=18qYzVWly-Y
flip-mo
26th March 2010, 00:13
hahahaha....wat een verhaal
Kebal
26th March 2010, 00:23
wat te doen als dit verhaal klaar is?
roy s
26th March 2010, 00:49
wat te doen als dit verhaal klaar is?
next story...
roy s
26th March 2010, 00:50
I love Julia forever.....
flip-mo
26th March 2010, 00:56
en nu?
hallo?
I_LOVE_KNOCKOUTS
26th March 2010, 01:03
MORE!!!!
flip-mo
26th March 2010, 01:37
benhetergewoonnietmeeeens
chief108
26th March 2010, 08:54
I love Julia forever.....
zie ent? :huh:
en waar zijn de pics van Julia?
Kebal
26th March 2010, 12:07
complimenten Roy, was een epic story, op naar de volgende dan
haha nu snap ik ook waarom die andere fred heet
I_LOVE_KNOCKOUTS
26th March 2010, 12:25
Hey, dit kan toch niet het einde zijn???
Paganstars
26th March 2010, 13:05
wtf... wat zat er nou in die tassen? Hoe is het verhaal afgelopen? Verdomme ik haat verhalen met open einde!
Dierenamerbulance
26th March 2010, 14:48
er is zojuist een arrestatieteam bij roy op bezoek geweest... iets met een zaak uit 1989....
chief108
26th March 2010, 20:42
Yay!!!
Het gaat verderder!!!!
ataraxia
26th March 2010, 20:42
Hurrah!!!
flip-mo
26th March 2010, 21:18
hahahha jippiiiiiiiiiieee
chief108
26th March 2010, 21:46
spannend man...
zit echt op puntje van me stoel :p
chief108
27th March 2010, 00:06
hoe zal dit eindigen???
zo?
http://www.littlemidgets.com/downloadsnew/sub_145114.jpg
roy s
27th March 2010, 00:20
hahahahaha...
wilde nog een stuk plaatsen, maar pas er voor.
Kebal
27th March 2010, 00:22
gelukkig maar dat je doorgaat :wewantmore:
Guess
27th March 2010, 02:00
http://images.starcraftmazter.net/4chan/for_forums/moar2.jpg
chief108
27th March 2010, 17:20
mooi mooi mooi mooi mooi...
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.