PDA

View Full Version : My epic story's...

Pages : 1 [2]

roy s
27th March 2010, 16:29
En daar kwamen ze de straat in rijden!!
True heroes.....

http://i369.photobucket.com/albums/oo132/Barenboos/Bar9/werb6567.jpg

Dierenamerbulance
27th March 2010, 16:46
here are the hero's

http://i108.photobucket.com/albums/n34/IrocAlex/2zsd2j3.gif

roy s
28th March 2010, 00:14
http://www.tamworthartists.org.uk/gallery/AlanHeathcote/large/PartnersInCrime.jpg

Il Loco
28th March 2010, 12:57
Wat een einde alweer haha..

Prachtig verhaal Roy

Keep em coming, mijn script is niks vergleken bij dit schrijfwerk!

roy s
28th March 2010, 15:49
....mijn script is niks vergleken bij dit schrijfwerk!

Een script is moeilijker, dit was maar een verhaaltje:D

Socra
28th March 2010, 17:58
Nu niet bescheiden gaan lopen doen, he?

Kebal
29th March 2010, 10:57
de grote vraag is, komt er een vervolg?

Il Loco
19th April 2010, 21:48
Ik ga deze shit weer eens omhoog werken, mijn eerste aanvaring met justitie;

Als 14 jarig mannetje fietste ik altijd met 2 maten naar school, niet de normale route maar de afkorting langs de spoorlijn natuurlijk! Nu deed een maat van me altijd iets grappigs, namenlijk met zijn fietsenband over een kastje rollen, hierna gingen de slagbomen omlaag... Leuk, die gaan vanzelf wel weer omhoog dachten wij altijd...

Dus die gast deed dat echt elke morgen! Tot ik op een morgen zei; 'laat mij dat eens doen'. Dus zo gezegd zo gedaan, wij lachen, vrolijk verder fietsen...

Springt er opeens een gast uit de struiken, "STOP SPOORWEGPOLITIE!!'

Dus wij snel omdraaien, komt er daar een auto de spoorweg op... FFFUUUCKKKK!

Dus wij allebei apart genomen etc.. Die man was hellemaal leip;

"ja elke ochtend is hier een storing, denk je dat je grappig bent mannetje"
Ik zei 'doe eens kalm man gast, je bloeddruk etc.."

Die man "kalm, moet IK kalm doen? doe jij maar kalm want je bent de pineut mannetje!"

Hij bleef maar doorzagen over de vraag of ik dat elke dag deed enzo, maar ik wilde ook mijn maat niet veraden dus ik zei niks. Maar schijnbaar had hij het zelf al toegegeven..

Dus werden we weer samengevoegd... Mijn maat zei heel stoer; 'fijn geef me maar een bekeuring, dan ga ik nu weer verder'

Nou die twee agenten begonnen even te lachen zeg 'verder, jij gaat hellemaal niet verder' hij echt zo ; What the fuck blik op zijn gezicht... "nee jullie worden zo opgehaald en gaan naar het politie bureau.."

Zijn gezicht was spierwit nu...

Paar minuten later kwam er een politie busje en moesten we mee, gehandboeit en al!

In die achterlijke wacht cel, waar elk geluid zo hard weerklinkt, en je ook niet fatsoenlijk kunt slapen door die harde houte bank...

We werden nog 1 x verhoord, en toen weer voor een paar uur in die cel gegooid.. Toen mochten we eindelijk gaan, moesten we verdomme voor nog 1 uurtje terug naar school..

Kookles... Ik kwam binnen, de hele klas was al op de hoogte. En de juffrouw behandelde me alsof ik beroofd was en verkracht was door een neger met omvang Kimbo..

Andere kinderen moesten eieren voor me bakken en ik kreeg dus te eten en te drinken, awesome, who say's crime doesn't pay?

Onze straf; Taakstraf uiteraard, hele dag peukjes plukken van het centraal station, en graffiti in de looptunnel bij het station poetsen. Het coolste was echter wel dat we een hele dag met een conducteur mee mochten reizen, en dan naar het pro rail hoofdkantoor gingen, en daar zagen wat er allemaal gebeurd wanneer er zo'n spoormelding komt. Blijkt dus dat die slagbomen gewoon naar beneden blijven totdat iemand dat persoonlijk komt reageren, en dat dan dus het hele treinverkeer ontregeld was... Wat een chaos hoe die mensen dat moesten oplossen daar...

Owja en die maat, was een paar dagen later jarig, krijgt hij een miniatuur treintje hahaha!

roy s
19th April 2010, 22:04
hahaha..
Laat het weer beginnen Il Loco

Il Loco
19th April 2010, 22:26
Morgen meer haha

I_LOVE_KNOCKOUTS
20th April 2010, 13:11
LMAO!

roy s
21st April 2010, 22:23
edit:...er komt een aangepaste versie:laugh:

Il Loco
14th May 2010, 15:20
Ff een note aan mezelf;

Verhalen die ik zondag zal vertellen;

- taakstraf van een ex comando...
+ andere taakstraffen....

- Bowlingschoen van een neger...

d4nd3l10n
14th May 2010, 16:24
:D

Ik ga voor bowlingschoen!

roy s
14th May 2010, 18:42
Go Il Loco go...

kan niet wachten op die stories

missj
14th May 2010, 18:47
Een script is moeilijker, dit was maar een verhaaltje:D

Hahaha dat is o zo waar!

missj
14th May 2010, 19:01
http://www.youtube.com/watch?v=IVMfSPJhDdU

:rotflmao: die kop van hem/haar komt me bekend voor..

flip-mo
14th May 2010, 19:13
die zie je elke ochtend al sje in de spiegel kijkt spook

missj
14th May 2010, 19:15
die zie je elke ochtend al sje in de spiegel kijkt spook

Ha ha ha moet er bijna van lachen....Wat zie jij dan nu ?NEUS

flip-mo
14th May 2010, 19:16
*zucht*

lelijkerd...bek dicht... omdat roy je aardig vind wil niet zeggen dat we je allemaal accepteren... ok? want ik irriteer me mateloos aan je en je aandachtvragerij

flip-mo
14th May 2010, 19:21
maar is goed missj...

plaats maar eens een foto van jezelf ...een ECHTE>... kijken of we wat opmerkingen over jou kunnen maken...

waarschijnlijk wel.... met die afgeleefde bek van je...

missj
14th May 2010, 19:21
*zucht*

lelijkerd...bek dicht... omdat roy je aardig vind wil niet zeggen dat we je allemaal accepteren... ok? want ik irriteer me mateloos aan je en je aandachtvragerij

:finger: Ga neusje neuken heb je wat te doen....
Ik kan niet wakker liggen, van wat jij of wie dan ook vind!
Ennuh als jij zo lekker was geweest...was ik wel komen opdagen:biggrin:

flip-mo
14th May 2010, 19:22
:finger: Ga neusje neuken heb je wat te doen....
Ik kan niet wakker liggen, van wat jij of wie dan ook vind!
Ennuh als jij zo lekker was geweest...was ik wel komen opdagen:biggrin:

hahahhahaa..... whatever... uitgewoond sletje...

je komt neit opdagen omdat je zelf te lelijk voor woorden bent .. dat is de enige echte reden...

I_LOVE_KNOCKOUTS
14th May 2010, 19:23

Ik ga voor bowlingschoen!

One leggert!

Judas
14th May 2010, 19:26
Is Missj een special member?

flip-mo
14th May 2010, 19:27
jammer genoeg wel

I_LOVE_KNOCKOUTS
14th May 2010, 19:27
Snap ik ook niet helemaal.

flip-mo
14th May 2010, 19:29
Tis wel duidelijk waarom ze daar lekker moet opkankeren..

first rule u never talk about sma
etc
etc

I_LOVE_KNOCKOUTS
14th May 2010, 19:31
Hoe komt ze daar überhaupt binnen dan?

Judas
14th May 2010, 19:34
Roy z'n prostaat werd gestimuleerd.

flip-mo
14th May 2010, 19:36
geen flauw idee

waarschijnlijk wel ja

I_LOVE_KNOCKOUTS
14th May 2010, 19:45
LOL @ de edit van Flip's post.

Judas
14th May 2010, 19:47
Hehe, ik miste ook al iets.

flip-mo
14th May 2010, 19:49
Roy z'n prostaat werd gestimuleerd.

ja en die slappe zak in der andere hand

missj
14th May 2010, 19:54
hahahhahaa..... whatever... uitgewoond sletje...

je komt neit opdagen omdat je zelf te lelijk voor woorden bent .. dat is de enige echte reden...

Smarty hoe weet jij nou of ik uitgewoond ben?
Maarja ik snap het wel hoor! Je moet je Ego :finger: tje weer opkrikken....Dat is als je weining van ballen hebt...
Dus begin je maar weer te blairen over iets onbenulligs...
In elk geval veel succes ermee,en ik hoop van harte dat je je dan weer wat beter erdoor voelt:cry:

missj
14th May 2010, 19:55

Naar binnen gekropen uiteraard!

Socra
14th May 2010, 20:24

Betaald, als ik me niet vergis.

chief108
14th May 2010, 20:38
ja...
zoals het hoort

http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/216059.jpg

I_LOVE_KNOCKOUTS
14th May 2010, 20:42
Veel?

d4nd3l10n
14th May 2010, 20:42
VET!

ataraxia
14th May 2010, 20:53
Tis wel duidelijk waarom ze daar lekker moet opkankeren..

first rule u never talk about sma
etc
etc

:huh: Hebben we dan toch regels over welke persoonlijke gegevens wel en niet openbaar op het forum gegooid worden? Frappant...

missj
14th May 2010, 21:01
Ik ben trots dat ik de enige member ben, die weet hoe missj er uit ziet en hoe zij is...

thanks missj, je bent betoverend

:huh: volgens mij heb ik iets gemist hier....oh ja je bedoelt die photo reeks?
Yep ja je hebt me inderdaad gezien:D

Il Loco
14th May 2010, 21:09
Mijn thread, Missj doe eens lievvv...

Ennuhh Bowlingschoen it shall be, zondag..

missj
14th May 2010, 21:10
Mijn thread, Missj doe eens lievvv...

Ennuhh Bowlingschoen it shall be, zondag..

:huh: Ik ben lief,ik word hier altyd aangevallen !!!
Ik ben een hulpeloze kerel ...euhhh vrouw bedoel ik

Judas
14th May 2010, 21:20
:huh: Hebben we dan toch regels over welke persoonlijke gegevens wel en niet openbaar op het forum gegooid worden? Frappant...

Ich habe es auch nicht gewusst.

Il Loco
16th May 2010, 19:43
Oke bowlingschoen dus...

Bowlingschoen is een verhaal zonder het kenmerkende geweld van mijn vorige verhalen, dit is een verhaal uit het leven zoals ik het nu leid, braaf en lievvv...

Bowlingschoen is een verhaal van dronken lolz...

Ik was op vakantie met mijn vriendin, in een 4 sterren hotel in Utrecht. Overdag waren we even Utrecht in gegaan, winkelen, je kent het wel.. Daarna gellukig naar de stairway to heaven, chill cafe met lekkere zithoeken. Daar rustig begonnen met zuipen. En toen terug naar het hotel, even de minibar nog geplunderd. En ja, daar ben je dan. Met je vriendin in een hotel, al goed aangeschoten en wel. Wat doe je dan? Juist, keihard neuken!

Dus na wat geneuk in bed en in de douche besloten wat te gaan eten in het hotel. Heerlijke biefstuk, roooodddd.... Nog wat biertjes erbij gedronken. Even later viel dan mijn oog op de achterzijde van het restaurant, er zat een bowlingcentrum achter het hotel, fuck yeah!

Ofja, eigenlijk beter dan niks doen, of weer de hele avond zwemmen in het hotel bad..

Dus we gingen bowlen, we moesten even wachten tot er een baan vrij was. Goed, verder met zuipen dus, nu begon ik toch al aardig dronken te worden...

Er was een baan vrij, ik deed mijn schoenen uit en met enige moeite kwam ik enkele pogingen later in die vreselijke bowlingschoenen... Mijn vriendin kwam heel blij met een paar schoenen aanlopen, "kijk deze bowlingschoenen zijn veel leuker"...

Ieder nuchter persoon ziet de bui nu natuurlijk al hangen, maar wij waren dronken, en dat behoeft dus verder geen uitleg meer...

Dus wij gingen vrolijk bowlen, ik haat bowlen, en ik kan er geen reet van... Dus ik ga altijd voetballen met die kinderballen, of achterstevoren de bal werpen etc.. De avond ging voorbij, en tijdens het bowlen hadden we natuurlijk nog meer drank genuttigd..

We waren bijna klaar toen ik vanuit mijn ooghoek een neger boos zag rondlopen, ik stoote mijn vriendin aan, en die vond het ook wel geinig. Personeel kwam erbij staan, en ik zei nog droog "volgens mij is hij zijn portomonee ofzo kwijt"... "ja haha" zei mijn vriendin...

Plots kwamen alle blikken onze kant op, een zwarte vinger wees boos in onze richting.. "what the fuck zullen we nou krijgen" zei ik... Met grote passen kwam de neger onze richting op, owjeej dit word weer vechten geblazen dacht ik nog...

Ik stond al op, maar hij liep me voorbij, what the fuck...

Voor mijn vriendin bleef hij staan, en verontwaardigd zei hij "mijn schoenen!, dat zijn mijn schoenen!".. Mijn vriendin, minstens net zo dronken als ik was, zei; "flikker op man, dit zijn mijn bowlingschoenen" "BOWLINGSCHOENEN, BOWLINGSCHOENEN!! DAT ZIJN GODVERDOMME GEEN BOWLINGSCHOENEN, DAT ZIJN MIJN SCHOENEN!!"

"ja echt niet, pak je eigen bowlingschoenen maar neger!" Toen er eindelijk tot mijn dronken kop doordrong wat er hier aan de hand was lag ik op de grond van het lachen..

"jezus je hebt die neger zijn schoenen aan hahahaha" Vriendin met een echte 'wrong hole' look op haar face 'ow..... shit...."

Schoenen uit gedaan, en nog zonder zijn schoenen aan te doen liep de negert boos weg met zijn twee 'bowling' schoenen in zijn handen...

De hele zaal keek ons aan, ik haalde mijn schouders op en ging verder met hetgeen ik bezig was, zuipen en mislukt bowlen. De tijd was om, en we besloten om nog te gaan zwemmen tot 12 uur, en dan weer naar de kamer te gaan..

De hele avond , weken, maanden en alle tijd daarna schiet mijn vriendin nog altijd in de lach wanneer ik de woorden neger en bowlingschoen combineer...

roy s
16th May 2010, 19:47
hahahahaha...
bowlingschoen is nu al epic

I_LOVE_KNOCKOUTS
23rd May 2010, 15:20
Hahahahaha, mooi verhaal man!

Il Loco
24th May 2010, 14:56
Binnekort weer meer, momenteel is loco zo rood als een kreeft en heb ik hoofdpijn from hell

chief108
25th May 2010, 08:32
yay bowlingschoenen....

http://www.hollywoodtuna.com/images3/bigimages3/holly_madison_bowling_nice_7.jpg

Kebal
22nd July 2010, 19:56
kijk dat moeten we hebben

ataraxia
22nd July 2010, 19:57
http://im-smiley.com/imgs/greetings/greetings008.gif

Hurrah!

d4nd3l10n
22nd July 2010, 20:17
Hurrah 1been!

I_LOVE_KNOCKOUTS
22nd July 2010, 22:22
Yes!!! Opa begint aan zijn tweede grote verhaal. Top man!

Derek Ogilvie
23rd July 2010, 00:19

Uiteraard, als Flip er door voor lul staat, mag het niet. Maar als hij huilie doet en boos is, mag hij het wel.

Derek Ogilvie
23rd July 2010, 00:30
Ik denk dat iedereen dat wel vindt.

Paganstars
23rd July 2010, 09:07
dammit opa, bring it on!! Eindelijk weer lees voer!

Dragontail
23rd July 2010, 22:44
Betaald, als ik me niet vergis.

In natura...?

I_LOVE_KNOCKOUTS
26th July 2010, 23:55
Yo Roy, in plaats van zeiken op Kaman, had je beter hier weer wat kunnen typen.

I_LOVE_KNOCKOUTS
29th July 2010, 13:46
Keep 'em coming!

Il Loco
25th October 2010, 21:45
Even deze oude doos weer afstoppen en open trekken...

Zelfs geile pandora met haar doos zou bleek weg trekken van alle waanzin en onzin die deze thread al heeft laten zien..

Ik was laatst in gesprek met een meisje dat ik ken van vroeger, en het ging over een van mijn eerste ervaringen met coke. En dan heb ik het niet over het lijntje hier en daar dat hier vooraan vooraf ging, maar over de eerste keer snuiven van een grote hoeveelheid..

Een plaatselijke dealer, middelmatige verkoper geen grote jongen. Hij handelde in xtc, speed etc... maar zijn broer was 'de' coke dealer in de hiphop scené hier. Het tegenovergestelde van ons eigenlijk als je het zo bekijkt. En dus kon die vriend op een goede dag aan een hele lading coke komen, goede kwaliteit, broerlief had meer dan hij kwijt kon, en in verband met wat invallen wilde hij toch snel verkopen..

Zodoende zat ik met een hele lading van dat spul.. Het was geloof ik een doordeweekse dag, dus ik kreeg niemand zo gek om met mij de beest te gaan uithangen in de stad.. Maar... Als ik wat wijvendrank zou halen zou die vriendin ook wel langskomen, en ze wou ook welleens coke proberen... Fuck yeah, dus ik haalde die van die bacardi razz zooi of hoe het ook heet, en 7-up, want ze moest wel mixen.. *zucht*

Dus nadat die zooi gehaald was, duurde het veel te fucking lang voordat ze kwam. Je kent die wijven.. Eerdat ze de badkamer uit zijn , is de wereld al lang vergaan. Maar goed, ik dacht fuck it, dus ik legde een paar lijnen en met een vijf euro biljet snoof ik het naar binnen.. Wat ik bij coke altijd al veel lekkerder vond dan bij die chemische rotzooi van een speed, dat heerlijke superman gevoel..

Eindelijk kwam die meid , nee eerst wou ze drinken dan pas coke, ze vond het spannend.. Wederom "zucht"... En.. Nog erger, mevrouw wilde wel graag film kijken...

Dus ik gooide wat leipe films op tafel, terwijl ik besloot nog wat meer coke te snuiven van mn spiegeltje.. "nee ik heb mn eigen film bij"...

OMG... gellukig was het geen typische wijvenfilm, dat weet ik nog wel. Maar welke film het was dat weet ik niet meer. Ik geloof the blair witch project, maar goed, dat doet er niet toe..

Ik besloot te wachten met meer snuiven, ik voelde me toch al oppermachtig. En besloot wat bier te zuipen terwijl meisje aan dat ander spul bezig was... Na een aantal glazen, de film was nog niet echt lang bezig, zei ze eindelijk "ik wil het proberen"..

Dus ik legde wat lijntjes, voor haar en voor mij.. En gaf haar het biljet aan...

Vervolgens viel ik op de grond van het lachen..

Waarom? Omdat meisje lief alle lijntjes op snoof achter elkaar, "ik weet toch niet hoeveel je nodig hebt?" was haar respons. En het gezicht wat ze erna trok was nog lachwakkender dan haar antwoord..

Ik wist niet wat er gebeurde, een beest was ontketend. Ze bleef maar lullen tegen me, terwijl ze meer dronk, en na een half uurtje nog wat lijntjes wou. De film moest uit, muziek was beter zei ze. Dus ik gooide wat muziek op...

Momenteel had ik zoveel coke gesnoven + bier gedronken, dat na de wc gaan al een hele belevenis was. Teruggekomen viel me op dat meisje steeds dichter tegen me aan kwam liggen.. En voordat ik het wist begonnen we te zoenen en betaste ik haar tieten onder haar shirt en bh. Binnen no time had ze mijn broek uit en zat ze op de grond.. NU was ik pas echt superman, en ik dronk rustig van mijn bier terwijl meisje haar werk deed.

Ze stopte plotseling.. en ik vroeg haar waarom? Ik wil meer van dat spul, ik heb me nog nooit zo geil en goed gevoeld zei ze..

Dus ik liet haar haar gang gaan, en nam zelf ook nog wat. We ontdeden ons van onze kleding en zo zat ze bovenop me op de bank, en we neukte en we neukte, en het leek net zon eindeloos ritme waar geen einde aan kwam. Ik zweete me de tering, en we besloten even te stoppen om nog wat te zuipen en namen het drinken mee naar de slaapkamer.. Waar we op het bed verder gingen... Eerst doggy en toen weer zij bovenop, maar dan omgedraaid.. Op gegeven moment was ik zo ver dat ik waarschijnlijk out ben gegaan, of ik viel in slaap, ook goed..

Dus ik werd wakker van een paar petsen in mijn gezicht, en ik zag dat meisje naakt naast me liggen. En ik wist niet waar ik was, ik wist niet wie zij was... Niks meer.

Total black out...

Ik schoot omhoog, rende na de badkamer.. Dronk fucking veel water... en gooide koud water in mijn face.. De realiteit drong tot me door, maar ik was zo ver heen en gaar..

Ik ging terug na de kamer.. Ik heb haar nog een tijdje lopen neuken in verschillende standjes, maar klaarkomen zat er voor mij niet in deze nacht.. Zij wel zo te horen. En eerlijk gezegd vond ik dat ook wel best..

Ze was hellemaal blij en vond het geweldig "moeten we vaker doen".. En ze wou nog een snuifje, nou oké vooruit. Ik besloot dat ik genoeg stof in mijn lichaam had om een heel lab mee draaiende te houden en hield het op bier..

We hebben de film terug aan gezet, en de lakens meegenomen na de tv kamer en daar samen onder de lakens de film verder gekeken.. Nog uren lang op geweest en urenlang heeft ze haar levensverhaal gedaan, en weet ik veel wat nog meer...

Volgende keer ga ik wel fucking naar de stad ofzo dacht ik nog.. Wekenlang heeft ze nog lopen zeiken om het weer eens over te doen... Heb het de volgende keren bij drank en wiet gehouden, dan was ze heel wat beter te doen...

flip-mo
25th October 2010, 22:38
Zo herkenbaar...."zucht".... Zo herkenbaar...

Il Loco
25th October 2010, 22:45
tell us flip!!

flip-mo
25th October 2010, 22:53
Als ik zin heb dan zal ik wel eens een verhaaltje proberen te schrijven

Il Loco
25th October 2010, 22:55
oke top, kijk er naar uit!

d4nd3l10n
25th October 2010, 23:42

Ik wil ook meisjes die tegen iets meer kunnen!

chief108
26th October 2010, 09:29
Als ik zin heb dan zal ik wel eens een verhaaltje proberen te schrijven
<object width="853" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xo70ZpKt-rk?fs=1&amp;hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xo70ZpKt-rk?fs=1&amp;hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>

Derek Ogilvie
26th October 2010, 11:26
Il Loco vergeet erbij te vertellen dat zijn pik al 12 keer slap was geworden tijdens die lange neukrit. You ain't fooling me gast, iedere normale gozer heeft dat meer dan eens meegemaakt. Details motherfucker, details.

Il Loco
26th October 2010, 12:28
Il Loco vergeet erbij te vertellen dat zijn pik al 12 keer slap was geworden tijdens die lange neukrit. You ain't fooling me gast, iedere normale gozer heeft dat meer dan eens meegemaakt. Details motherfucker, details.

Hence de bier pauze die ingelast moest worden.:D

Btw what de fuck doe JIJ, HIER. :D

TheHagueBoxer
26th October 2010, 13:03
wist je dat niet? MTE is gek op verhalen die uit het leven gegrepen zijn van mensen die hij totaal niet kent

Derek Ogilvie
26th October 2010, 13:32
wist je dat niet? MTE is gek op verhalen die uit het leven gegrepen zijn van mensen die hij totaal niet kent

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRGzfpzJ5qbS1VkvwkuRC4NsrVBZWmPr TQzfsJpRGlaBdcwsiQ&t=1&usg=__pxxdfSP2-Co6TTg5fTww6JYWnpo=

chief108
26th October 2010, 14:43
http://i52.tinypic.com/b5nsra.jpg

d4nd3l10n
6th November 2010, 22:42
Iets anders. DD + dikke kont= 47 kg?

Was dat meisje 1.20 m?

Ze is wel friends met me op facebook...

Derek Ogilvie
7th November 2010, 04:53
cool story bro

TheHagueBoxer
24th December 2010, 23:01
als er interesse is kan ik deze epic thread binnenkort weer wat leven in blazen met een knokpartijtje waar ik gister in terecht gekomen ben... niet heel epic maar ik kom als een redelijke baas over als ik het aan jullie vertel. nu geen tijd om het in een mooi verhaal uit te typen want het bier wacht op me, maar ik wil even van jullie horen hoe ongelovelijk graag jullie mijn stoere verhaal willen horen.

en anders; je moeder

Derek Ogilvie
25th December 2010, 01:51
altijd je moeder.

TheHagueBoxer
25th December 2010, 05:54
okee lichtjes lam om half 6/6u maar toch

was uit metmaatje van me in fokking groningen (waarom? dont fucking ask me...) dus wij uit, zo'n 5-10 barretje gecheckt... zie ik ineens me maatje ruzie krijgen met een of andere kk boer... hoezo een boer? omdat die gozer gewoon een kop groter dan mij was, en ik ben 1,85... dus ik ertussen....
begint hij tegen mij zo'n neppe aggresieve blik op te zetten.. ik nog redelijk kalm kijk hem aan met een domme grijns op me haagse bek en zeg dat ik neit bang voor hem ben... duwt hij me zo met z'n voorhoofd weg... pak hem bij z'n gezicht en duw hem weg... mensen komen ertussen enz, vriend van hem begint tegen me aan te lullen dat ik niet moet gaan vechten...
wil nog wat terug zeggen maar die gozer die ik wegduwde vond het wel een strak idee om zijn corona flesje op mijn voorhoofd kapot te slaan... geluk dat dat ding vaag brak en ik nu maar een klein schrammetje op mn voorhoofd had en niks voelde met mn dronken kop...
sta ik daar tof te doen dat ik niks voelde en dat hij dat nog een keer moet proberen... op de een of andere vage manier kwam iedereen naar mij toe om te zeggend at ik niet moest gaan vechten.. terwijl die mongool alles uitlokte... ik denk als ik nu ga hoeken word ik vastgepakt en kan hij rustig mn gezicht verbouwen...
dus ik wacht nog ff... zie ik ineens vrije doorgan naar die boer, hij loopt weg alsof er nix aan de hand is en kijkt niet naar me... ik ren naar m toe en geef hem 2 (ja 2) stoten met rechts, hij pleurt op de grond, koptegen de bar... geef m nog een mislukte lowkick (ben geen kickboxer) maar wel een goede stoot... verwacht dat de uitsmijters me elk moment vastpakken en eruit kankeren.. maar nee
wil hem nog een soccerkick geven (ja had gewoon de tijd om dat te bedenken) maar werd weggetrokken door mn maat...
toen m gesmeerd, goedenavond tegen de uitsmijters die niks doorhadden, en lekker gaan pitten

dat was m, dankuwel voor uw aandacht

chief108
25th December 2010, 10:37
er gaat niets boven Groningen...

TheHagueBoxer
25th December 2010, 11:34
jezus wat een kutverhaal nu ik het zo terug lees

De Buurman
25th December 2010, 12:15
uhm sterker nog iemand neer hoeken die met z'n rug naar je toe staat vind ik niet echt iets om heel trots op te zijn ... los van het feit dat hij het verdient had maar toch ...

Derek Ogilvie
25th December 2010, 12:29
Had hetzelfde gedaan gast, maar het vervolgens niet hier verteld. Dat is het verschil.

aliendwurf
25th December 2010, 12:54
Ach, mensen die met flessen en glazen gaan slaan verdienen elke klap en trap die ze krijgen. Of die dan van rechts, links, voor of achter komt maakt mi geen fuck uit.

HUNEBED-BOUWER
25th December 2010, 13:37
Goed gedaan Hagenees no mercy

roy s
25th December 2010, 13:48
Groningen - De politie is op zoek naar twee hagenaars die worden verdacht van zware mishandeling.

Het duo wordt ervan verdacht dat zij in een cafe op het Gedempte Zuiderdiep in Groningen een 23-jarige man uit Delfzijl zwaar hebben mishandeld. Beide verdachten zijn nog spoorloos. Het slachtoffer raakte door de mishandeling buiten bewustzijn. Hij werd met zwaar hoofdletsel naar het ziekenhuis gebracht. De politie zette direct de plaats van het geweldsincident af. Op de bewuste plek trof de politie een flesje corona aan.
http://www.zeilmakerijpetert.nl/img/rep_corona.jpg

De politie beschikt over diverse getuigen van het geweldsincident.

Derek Ogilvie
25th December 2010, 14:26
roylol

TheHagueBoxer
25th December 2010, 15:15
uhm sterker nog iemand neer hoeken die met z'n rug naar je toe staat vind ik niet echt iets om heel trots op te zijn ... los van het feit dat hij het verdient had maar toch ...

hij sloeg mij met fucking glas in mn gezicht toen ik niet keek en met iemand anders in gesprek was... en als je dan dom genoeg ben om weg te lopen zonder mij in de gaten te houden verdien je elke klap die je krijgt imo...

als ik eerlijk wil vechten ga ik de ring wel in

Derek Ogilvie
25th December 2010, 15:23
You can run and tell that, homeboy.

De Buurman
26th December 2010, 12:06
hij sloeg mij met fucking glas in mn gezicht toen ik niet keek en met iemand anders in gesprek was... en als je dan dom genoeg ben om weg te lopen zonder mij in de gaten te houden verdien je elke klap die je krijgt imo...

als ik eerlijk wil vechten ga ik de ring wel in

het verbaasde mij gewoon dat jij je eerst met glas op je kop laat slaan en niets doet en dan wacht tot hij weg loopt ... hoek hem dan direkt op zijn smoel :boks:

TheHagueBoxer
26th December 2010, 12:30
drong niet echt tot me door gelijk dat ik gewoon een glas gekopt had en hij liep gelijk naar achter omdat er mensen tussen kwamen... zag het niet aan komen en voelde niet echt pijn ofzo, zat alleen onder het bier. toen dacht ik ineens die mongool heeft gewoon glas in mn gezicht gedouwd en toen vloog ik op m af... beetje vertraagde reactie wat je heb als je lam ben

maar misschien ben ik gewoon niet zo stoer als jou

gvd als jullie gewoon allemaal zeggen dat het stoer is hoef ik mn eigen verhaal niet verder uit te leggen, staat veel stoerder

Socra
26th December 2010, 12:36
Het is stoer.

Ik was gisteren in Groningen, en ze hebben het er daar nog steeds over.

Derek Ogilvie
26th December 2010, 12:43
het verbaasde mij gewoon dat jij je eerst met glas op je kop laat slaan en niets doet en dan wacht tot hij weg loopt ... hoek hem dan direkt op zijn smoel :boks:

Als je staat te zuipen en te chillen ben je niet meteen in fightmode na zo'n actie. Heb het ook eens gehad met carnaval. Stond met een chick te praten over mijn kapiteinspakkie (oftewel: ging nergens over) en kreeg ineens een tikkie in mijn gezicht. Dacht eerst nog dat ik geduwd werd ofzo, was echt een tik van niks dus. Ik keek omhoog (stond redelijk gebukt om met dat wijf te kunnen communiceren) en keek in de ogen van een boos klein kutventje. Was lazarus (was tegen sluitingstijd, stond al vanaf 13:00 smiddags te zuipen), en voordat ik goed en wel besefte dat hij boos op mij was omdat ik blijkbaar met zijn ex stond te praten (whatever homo) stonden er allerlei mensen tussen die ons probeerden te bedaren (lol, ik was chiller dan een beanbag, maargoed). Hij werd er vervolgens uitgezet omdat ie nog steeds stond te krijsen als een baby, en ik dronk mn biertje verder op. Lol

mr.rosso
26th December 2010, 13:23
wat wil je hier nou mee zeggen MTE?

aliendwurf
26th December 2010, 13:27
nou, boeiend...

TheHagueBoxer
26th December 2010, 13:39
jezus wat een kutverhaal nu ik het zo terug lees

QFT!!!

Derek Ogilvie
26th December 2010, 13:47
wat wil je hier nou mee zeggen MTE?

Ik had een punt. Ergens is het kwijtgeraakt. Misschien omdat je moeder aan mijn pikkie aan het zuigen is. Oej niet te hard. En doe je gebit maar weer uit, het is niet fijn.

Derek Ogilvie
26th December 2010, 13:48
Owja, punt was dat De Buurman zei: Sla hem dan direct op zijn smoel. Nou dat doe je dus niet als je in chillmodus staat. Punt gemaakt. Je moeder.

aliendwurf
26th December 2010, 14:11
ok

Il Loco
26th December 2010, 16:47
Wonderlijke kerstverhalen weer hier.

En zelfs een waar kerst mirakel, een verhaal van MTE, wie had het ooit gedacht...

:w00t:

Il Loco
26th December 2010, 18:48
Zal ik het jaar dan maar afsluiten zoals ik het begon?

Met wat story's, hoorde er laatst nog twee van een maat uit die ouwe tijd met wie ik sinds kort weer contact hebt, was die dingen alweer helemaal vergeten...

Zal ze of vanavond of morgen wel neer pennen.

Judas
26th December 2010, 21:38
Echte mannen laten zich in hun gezicht meppen en doen niks terug. Fucking Jezus is het.

roy s
26th December 2010, 22:46
stiekem knietje mag wel...

Derek Ogilvie
26th December 2010, 22:48
Echte mannen laten zich in hun gezicht meppen en doen niks terug. Fucking Jezus is het.

I. AM. JESUS.

Judas
26th December 2010, 22:49
Nine year olds, dude.

Judas
26th December 2010, 22:50
http://l-userpic.livejournal.com/33617690/16821

Socra
26th December 2010, 22:51
stiekem knietje mag wel...

Mes tussen de ribben zou Jezus ook nog wel goedkeuren, denk ik.

Judas
26th December 2010, 22:54
Een ongeschoren muff ook.

Socra
26th December 2010, 23:17
Een ongeschoren muff ook.

Maar ik denk dat een streepje ook wel mag...

Judas
26th December 2010, 23:26
Amen.

Pipo de Cliniclown
27th December 2010, 15:46
Verhaaltje uit de tijd dat ik met wat vrienden nog weleens vanuit Nijmegen op de fiets stapte om bij een vriendin van ons in Ravenstein (klein pest gat op 15km fietsen, naast Oss) wat te gaan drinken:

Na een gezellige avond in de jeugdsoos van Ravenstein fietsen m'n vrienden en ik rond een uurtje of 04:00 weer terug naar Nijmegen. We zijn 17, onaantrekkelijk en sociaal gehandicapt dus om de avond geslaagd te maken is er maar veel gezopen. Zoveel dat één van ons op het einde van de avond zo wanhopig was dat hij maar restjes bier uit glazen, die her en der langs de dansvloer stonden, was begonnen te drinken. Dat daar weleens een peuk of wat sigarettenas bij kon zitten, soit.

Om van Ravenstein naar Nijmegen te komen moet er onder andere de dijk bij Ravenstein worden bedwongen. Normaal gesporken natuurlijk geen probleem maar met een sloot bier in je pens en pap in de benen lijkt het net alsof je de Mont Ventoux op probeert te komen op een driewieler met vierkante wielen en de handrem erop.

Hoe dan ook, langzaam maar zeker zwalken we met z'n zessen over het asfalt omhoog tegen die onbarmhartige puist langs de Maas. Bijna boven aan de dijk gekomen worden we opeens gesneden door een Opel Kadett - zo'n old school Kadett uit de jaren '70 - die midden op de weg voor ons stopt. De bestuurder, een gozer van begin 20, stapt uit, laat de auto lopen en loopt op ons af.

"Hej, jonge, hebben jullie nog drugs bij je?", schreeuwt de bestuurder naar ons. Bleu en blauw als we allemaal zijn zeggen we alle vijf: "Ehh, nee, sorry, wij gebruiken niks." Ik weet wat jullie denken: 'Alle vijf? Maar jullie waren toch met z'n zessen?'. Ja, klopt. Nummero zes, de vriend die alle restjes bier in Ravenstein had proberen op te zuipen, denkt lekker bijdehand te kunnen zijn. In plaats van net als wij eerlijk te zijn en te zeggen dat we geen drugs bij ons hebben zegt deze raketgeleerde: "Ja, ik heb drugs".

"Waar dan jonge?", vraagt onze stuntchauffeur. Waarop onze vriend de volgende legendarische woorden uit: "In me hol!". :slap:
Nog voor hij kan lachen om z'n grap staat de onbekende chauffeur al bij hem en heeft onze vriend al twee flinke wangvledders te pakken en ligt hij op de grond. Wij staan er, dronken en volkomen flabbergasted, bij en kijken ernaar. Onze vriend krijgt nog een trap onder z'n reet, en rolt een stukje van de dijk af. Terwijl wij onze vriend proberen te vinden op de donkere dijkhelling stapt de chauffeur weer in z'n Kadett en rijdt vrolijk weer door. Onze vriend blijkt nergens last van te hebben, we pakken onze fietsen weer en vervolgen onze reis naar Nijmegen.

De volgende dag spreken we onze vriendin weer die we ook vertellen over het voorval op de dijk. "Hoe zag die kerel er uit?", vraagt ze. Als we hem beschrijven wordt het even stil aan de telefoon waarna ze opeens heel hard begint te lachen. "Daar zijn jullie goed weggekomen jongens, dat was Gekke Tinnie Kling die jullie hebben ontmoet", zegt ze. "Ehh, 'Gekke wie??' zei je? Wie is dat dan?", is onze reactie. "Gekkie Tinnie Kling. Die gozer is gewoon knettergek en slaat iedereen in het dorp in elkaar als het hem niet zint. Laatst nog is hij iemand vanaf de straat gevolgd een café in en heeft hij die jongen, waar iedereen bij was, eens even een kleine make-over gegeven. Hij schijnt ook aan te rommelen in de wiet en af en toe mensen te beroven van hun geld of wiet. Echt een leuke jongen dus.", is haar antwoord.

Wij dachten, het zal wel, als die gozer echt zo'n linke kerel was dan hadden we er wel meer last van gehad. Nu hadden we er in ieder geval een grappig verhaal voor verjaardagen en andere gelegenheden bij. Zo gaat de naam 'Gekke Tinnie Kling' nog een aantal jaar rond als running gag in onze vriendengroep.

Tot het EK 2000 in Nederland en België wordt gehouden. Op de avond dat Nederland door Italië wordt uitgeschakeld zijn er door het land nogal wat relletjes (heb ik ook nog een mooi verhaal over). Onder andere in Oss. De volgende dagen is er veel kritiek op de politie van Oss omdat deze met veel te weinig mensen waren op komen draven bij de rellen. Wat bleek: de halve politie macht van Oss lag voor de deur bij Tinnie Kling in de bosjes omdat hij zijn Poolse vriendin gegijzeld hield. Net toen het arrestatieteam de deur in wilde trappen deed meneer open om boodschappen te gaan doen.

Vanaf dat moment wisten wij Gekke Tinnie Kling wat meer op waarde te schatten.

chief108
27th December 2010, 16:21
:w00t:

Il Loco
27th December 2010, 19:46
Oke het jaar afsluiten zoals ik het begon..

Het is alleen zonde dat ik me niet meer alle details herinner..

We waren in Eindhoven, waar een van mn kameraden een eigen apartementje had ergens buiten het centrum, we hadden afgesproken in de pub (onze vaste zuipplek). En met een aantal man zouden we daarna blijven slapen bij die kameraad (laatste trein halen is altijd zo'n bitch).. Dus de shotjes, en pints volgde elkaar in een snel tempo op..

Er werd gek gedaan en gelachen zoals altijd, en ik weet niet meer waarom maar we besloten met 5 man terug naar het huis van die vriend te gaan.. Zwalkend over de weg werd die kameraad aangesproken door een type bontkraag/petje op, apart gezicht was dat... 5 vage stomdronken nazi idioten en zo'n figuur...

Ik keek een andere vriend aan en we schoten in de lach.. Vooral toen hij zei "ow cool mag ik mee"... "dit word briljant" fluisterde een andere vriend in mijn oor..

En het apart gezelschap vervolgde zijn weg, Eindhoven is een aparte plek, onder weg werd ons nog door een neger een fiets zonder voorwiel aangeboden, en nog door een aantal man verschillende soorten drugs... Nahh Nee...

Thuis aangekomen gingen we mooi verder waar we gebleven waren... Meneer bontkraag begon ons alle op de zenuwen te werken met zijn straattaal en ruige drugs verhalen "ja yo en toen gingen we wiet verkopen aan zon kind van 12 haha blabla"

Toen was de tijd aangebroken voor mr. bontkraag om zijn blaas te legen.. Een kameraad griste zijn halfvolle fles bier van tafel en draaide ons zijn rug toe.. Zipppp...een gulp ging open en een spetterend geluid vulde even de kamer...

Gechiechel alom, snel weer iedereen op zijn plek...Mr. kraag kwam terug, zette zich in zijn stoel, en nam een flinke teug bier...

Zijn gezicht verschoot in enkele seconden van een heel scala aan kleuren en uitdrukkingen.. Een lege blik richte zich van de een na de ander... Toen hij een van mn vrienden aankeek kon deze zijn lach niet inhouden (was overigens niet degene die in de fles had gepist)...

Mr bontkraag kon dit niet laten gebeuren natuurlijk, en vloog die vriend aan... In de onstane chaos wist ik hem nog een klap te geven, en voordat ik het wist werd hij op brute wijze na buiten gewerkt.. Ik hoorde nog wat klappen en toen ging de deur dicht..

Na wat na gepraat over het voorval ging het drinken verder, paar minuten verstreken toen een van mijn vrienden terug kwam van de wc "uhm volgens mij ligt die gast knock out voor de deur".. Wij kijken en ja hoor, meneer bontkraag lag half opgevouwd nog altijd waar hij achtergelaten was... fuck...

Een spons werd gepakt en in zijn gezicht gedaan, knipperende ogen... Bloed uit de neus en mond... Als een zombie stond hij op... "fok jullie jonge!".. Zwalkend liep hij de straat op... Pats... Daar lag hij weer, krabbelde weer op.. en verdween in de nacht...

Daarna nooit meer wat vernomen van die gast haha

Il Loco
27th December 2010, 19:49
Owja Pipo, keep en coming die verhalen, vooral die over dat EK wil ik nog horen, heb daar zelf ook nog een mooi verhaal over haha..

roy s
27th December 2010, 22:04
Mes tussen de ribben zou Jezus ook nog wel goedkeuren, denk ik.

Het toeval wil dat Joerie in Israël is...:laugh:

die gekke tinnie kling

Pipo de Cliniclown
27th December 2010, 22:09
Godverdegodverdomme! Zit een uur te typen op het EK-verhaal en één verkeerde tyfusknop en alles weg!! Kanker Bill Gates met je hoeren-Windows! Eerst dacht ik, zal ik het in Word typen? dan kan er minder mis gaan. Nee, tuurlijk niet, want dat zou verstandig zijn.... Krijg toch de bloedkanker aan je teelballen, vuile teringlijer! Goed. Biertje erbij en maar opnieuw beginnen. Als het weer misgaat verkoop ik alles, brand ik mn huis plat en neem ik de trein naar ZOD om Chief ritueel te vermoorden als straf voor zijn kutforum...

roy s
27th December 2010, 22:13
pipo off topic blijven aub..
anders gaan we kaarten uitdelen hiero

Pipo de Cliniclown
27th December 2010, 22:58
pipo off topic blijven aub..
anders gaan we kaarten uitdelen hiero

Moet je doen, met je bloedbek! Stuur ik Hoi H op je af!

hoi h
27th December 2010, 23:12
Moet je doen, met je bloedbek! Stuur ik Hoi H op je af!

Wat is er aan de hand knul?

Dragontail
28th December 2010, 09:04
Jij woont in Eindje toch? Als je skinheads kent uit Eindje, PM me.

90 % kans dat ik ze ook ken lol.

Peter Kops - Extince uit Eindhoven? :D

Brainpower - Ghostbusters
Ex, je naam is een toepasselijk ding
Net m'n vorige vriendin een vals liegende skin

roy s
28th December 2010, 22:15
Peter Kops - Extince uit Eindhoven? :D

Brainpower - Ghostbusters
Ex, je naam is een toepasselijk ding
Net m'n vorige vriendin een vals liegende skin

en hou jij ook eens een keer je bek..:laugh:

Pipo de Cliniclown
28th December 2010, 22:45
Op de dag dat het Nederlandse Elftal de halve finale van het EK 2000 tegen Italië moest spelen besloten ene paar vrienden en ik samen de wedstrijd te gaan kijken in een kroeg in Nijmegen centrum.
In de Molenstraat – de winkel- en uitgangsstraat van Nijmegen – vonden we een kroeg – De Wolk voor de mensen die het willen weten – waar we met z’n drieën de wedstrijd konden kijken en lekker wat konden drinken. De wedstrijd zal iedereen wel gezien hebben dus daar ga ik geen woorden aan verspillen. Na de wedstrijd stroomde de kroeg redelijk snel leeg; mensen wilden kennelijk meteen naar bed of hun verdriet thuis verdrinken. Wanneer mijn vrienden en ik buiten aankomen is het net alsof de hel is losgebroken. Links van ons staat een haag agenten, rechts van ons staan NEC-hoolies en wij staan tussen de huilende meisjes en bange uitsmijters. Dat er ondertussen fietsen en stoeptegels door de lucht richting de politie vliegen maakt de leefbaarheid er niet beter op.

Goed, wat nu? Terug naar binnen? Goed plan, alleen jammer dat de uitsmijters ons niet meer naar binnen willen laten. Als er dan ook nog een stoeptegel rakelings langs mijn hoofd vliegt vind ik het wel mooi geweest. Er is nog een vierde vriend in de stad, de kroeg waar hij zit zal vast niet bevolkt worden met doorgesnoven, fietsen-lancerende-NEC-hoolies.
Eerst maar eens proberen om langs de wouten een weg naar buiten te vinden. Bij de haag agenten aangekomen is er niet echt een doorkomen aan. Voor ons wordt een agente door een beer van een vent omver geduwd. Qua mishandeling nu niet echt je-van-het maar genoeg voor mevrouw om te struikelen over een stoepje, te vallen, haar enkel te verzwikken en te gaan huilen.
Wat zich hierna ontspon hield het midden tussen een klassieke Charlie Chaplin-scène en journaalbeelden van de Russische oproerpolitie die met de lange lat een betoging uit elkaar slaat. Terwijl er steeds meer agenten afkomen op het gejank van hun collega waggelt de Beer weg en blijft hij continu over zijn schouder kijken of ‘ze’ hem al doorhebben. In eerste instantie lijkt hij er mee weg te komen maar door het continue omkijken trekt hij juist de aandacht. Binnen een paar seconden stormen tien agenten op hem af om hem met overtuiging tegen de grond te slaan met elk model stok/lat dat de Nederlandse politie tot z’n beschikking heeft. Ik moet eerlijk toegeven dat ik verbaasd heb staan kijken naar het fanatisme en de bekwaamheid waarmee één agent met een korte knuppel bezig was de Beer te bewerken alsof hij met een vleeshamer een schnitzel aan het prepareren was. Vakmanschap bij de politie, kom daar nog maar eens om.

Na dit grappige intermezzo besluiten we dat het waarschijnlijk makkelijker was om de straat via de andere kant te verlaten. Onderweg komen we geplunderde winkels, rondvliegende Heras-hekwerken, nog wat meer huilende meisjes en de bereden politie tegen. Typisch dagje Nijmegen dus.

Op een kruising aangekomen besluit één van m’n vrienden dat het wel leuk geweest is en dat hij naar huis gaat. Samen met m’n andere maat, Erwin, bel ik daarna onze vriend die nog ergens in de stad rondhangt. Als we hem te pakken krijgen vertelt hij ons dat de pleuris bij hem ook los is gebroken en dat hij in een kroeg vol doorgesnoven gabbers staat. My kind of people….We staan ondertussen bij een Aktiesport te kijken naar de plunderingen overal om ons heen. Aan de overkant van het straatje staat een winkelier met een honkbalknuppel en een grote hond, klaar om elke proletarische shopper van te voren al op andere ideeën te brengen.
Plotseling wordt er naast ons een ruit van de Aktiesport ingetrapt door een kereltje van ongeveer 16 jaar. Als hij een rugtas van vier tientjes pakt en weg wil lopen denk ik ook eens flink te zijn. “Hey, laat die tas gewoon liggen joh”, zeg ik heel stoer. “Zo, dat zal wel indruk maken”, zegt een stemmetje achter in m’n hoofd. Nou, niet dus. Opeens staat het Knulletje voor me met twee stukken baksteen in zijn grijpgrage klauwtjes en moordlust in zijn kwaadaardige varkensoogjes. “Fuck me sideways!! Jij ook met je fatsoen en je grote bek!”, schreeuwt een ander, veel minder mannelijk, stemmetje in HD Dolby 5.1 in m’n hoofd. “Ik maak je KAPOT!!”, brult Knulletje en gaat klaar staan om óf een stuk baksteen in m’n voorgevel te planten als ik als een slaatje blijf staan óf me een idiot-seeking-brick-missile achter in m’n hoofd te jagen als ik me omdraai en als een mietje wegren.

Terwijl m’n hersenen de voor- en nadelen van zo’n rolstoel die je met een rietje moet bedienen afwegen tegen een gewone rolstoel besluiten mijn ballen het stuur over te nemen. Ik stap naar voren en blok met de binnenkant van mijn elleboog de slag van Knulletje. “Yeah, boyyyyyyyyyy! How you like that? You ain’t got shit on..”, denk ik en op dat moment krijg ik een mep vol op m’n kanis van Knulletje 2 die opeens naast me staat. Verrast tol ik om m’n as waardoor ik op een haartje na gemist wordt door Knulletje 3 die met een gesprongen trap probeert mijn hoofd en romp te scheiden. Erwin, die in eerste instantie volkomen verrast was door alles, springt er nu ook tussen. Letterlijk met z’n legerkistjes maatje 48 vooruit op Knulletje 2 en 3. Knulletje 1 staat opeens weer voor me en trekt aan m’n trui die daarop scheurt. M’n fokking Osdorp Posse trui. M’n grote trots op dat moment – ja, ik weet het, smaak komt met de jaren – en die kleine met z’n mayonaise-inteeltkop trekt ‘em gewoon kapot. Vanaf dat moment neemt Kleine Pipo (de onverantwoordelijke, dronken, maniakale kant van Pipo) de leiding en gaat alles in slow motion.

Eerst probeer ik z’n hoofd van z’n romp te trekken terwijl ik achter ‘em sta en ‘em optil. Omdat dat niet werkt laat ik los waarop Knulletje zich naar me toe draait. Op het moment dat hij me aankijkt land er een pracht van een rechterhoek vol op z’n kaak. Als ik er aan terugdenk word ik weer emotioneel. Zo zie je maar wat je aan een paar ouwe K-1 tapes kunt hebben. Terwijl ik klaarkom in m’n eigen broek zakt Knulletje als een zielig hoopje mens in elkaar en zoekt een lekker plekje op de straat om bij te komen. Kleine Pipo is echter nog niet klaar. “I ain't through with you by a damn sight”, brult de kleine rakker door m’n hoofd. Strak van de adrenaline neem ik een stap terug, schat de afstand in, breng mijn rechtervoet in een boog naar achteren en haal vol met m’n kistje uit naar het hoofd van Knulletje. Net voor ik z’n hoofd ga raken – en zijn en mijn toekomst misschien drastisch verandert – word ik door Erwin aan mijn arm getrokken en maai ik met m’n schoen op een paar centimeter langs Knulletjes hoofd. Opeens ben ik me bewust van het feit dat er om ons heen mensen staan te kijken naar de knokpartij, Knulletje nog steeds op de grond ligt en er vijf van z’n vrienden tegenover ons tweeën staan. We kijken elkaar aan en besluiten allebei maar het hazenpad te kiezen. Na een minuutje op dubbel tempo staan we uit te hijgen en te lachen om wat er net gebeurd is. Eén ding weet ik vanaf dat moment wel: voor een tas van een paar tientjes grijp ik niet meer in en voetbal kijk ik niet meer in de stad.

flip-mo
28th December 2010, 22:59
Hahaha prachtverhaal!

Il Loco
28th December 2010, 23:03
prachtig pipo, heerlijk leesvoer haha

Judas
28th December 2010, 23:22
Nice.

chief108
28th December 2010, 23:54
ja

chief108
28th December 2010, 23:54
en hou jij ook eens een keer je bek..:laugh:

TheHagueBoxer
29th December 2010, 00:05
dat zijn verhalen

die laatste trap die miste komt me bekend voor hehe

Dragontail
29th December 2010, 10:20
Leuk om te lezen.
Ik wou dat ik zo goed kon vertellen/schrijven en zoveel meemaakte.
Ik liep alleen maar achter mijn pik aan, maar seksverhalen zijn zo saai.

mr.rosso
29th December 2010, 10:29
als je niets neukt wel ja..

Pipo de Cliniclown
29th December 2010, 10:53
Leuk om te lezen.
Ik wou dat ik zo goed kon vertellen/schrijven en zoveel meemaakte.
Ik liep alleen maar achter mijn pik aan, maar seksverhalen zijn zo saai.

Heb ik ook nog een verhaal over, komt later een keer.

Dragontail
29th December 2010, 11:59
als je niets neukt wel ja..

Nee, juist dan zijn ze wel leuk. :pimp:

roy s
29th December 2010, 17:39
Mooi verhaal Pipo...
Categorie Literair Tuig!

chief108
29th December 2010, 17:54
Categorie Literair Tuig FTW!!!!

roy s
30th December 2010, 19:39
hahahahaha...
ik krijg een topidee:whistling:

chief108
30th December 2010, 19:44
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qg6OTTbKsmQ?fs=1&amp;hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qg6OTTbKsmQ?fs=1&amp;hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>

roy s
30th December 2010, 19:50
hahahaha..
ja man!

sjek je kwarks:laugh:

chief108
30th December 2010, 19:54
hahaha

ja dat had ik al gezien... :laugh:

Derek Ogilvie
30th December 2010, 21:37
fags

Kebal
31st December 2010, 22:44
pinky ftw

Il Loco
6th January 2011, 22:43
Hup een goude ouwe, alleen niet veel detail, want ik wist er zelfs niks meer van, het is dat een vriend me het laatst vertelde, toen kwamen er langzaam maar zeker weer stukjes bovendrijven van deze avond... ow my...

En btw, dit is een typisch je Mo... verhaal voor MTE!!

Ik was in Eindhoven verjaardag vieren bij een vriend van me (Een Engelse, dus dat is al komisch opzicht). Met de trein erheen, bleef gelukkig daar slapen. Dus bij dat klote station aangekomen, moest ik nou links of rechts naar de bussen?

Even bellen.. Typisch weer.. niemand neemt op.. Dus ik god weet hoe lang daar van de ene kant naar de andere kant van het station gelopen tot ik die klote auto zag en we konden vertrekken naar zijn huis..

Thuis aangekomen, even die engelse moeder gefeliciteerd, en zijn 2 zussen...

Langzaam maar zeker liep het huis vol met gasten, drank, drank, en drank, ow toch nog een gebakje, en drank drank, ow bitter garnituur, en drank drank...

Resultaat; Ik heb geprobeerd zijn zus te versieren wat tot op zekere hoogte lukte, was het niet dat ik zo dronken was dat ik over de tafel moest kotsen...

Daarna heb ik schijnbaar de hele avond geprobeerd zijn moeder te versieren, door te zeggen hoe mooi ze was en hoe ze in godsnaam zon scharminkel als C. kon maken.. En toen ben ik dus op de trap in slaap gevallen, en ik werd wakker en dacht; what the fuck....

The end, fucka jullie!

Judas
6th January 2011, 23:40
Lol, lekkere gappie ben jij.

chief108
7th January 2011, 07:58
note to self:
Loco nooit uitnodigen voor een feestje

Derek Ogilvie
7th January 2011, 15:24
haha wat een konjo ook.