View Full Version : [WERK] Gezocht goede sportschool
d4nd3l10n
2nd March 2010, 16:49
Zoals je hebt kunnen lezen in mijn "potjandriedubbeltjes post" zit ik momenteel dus zonder werk.
Nu ben ik een beetje aan het solliciteren geslagen maar ik kom alleen maar van die "maximaal 22kg dumbbells" sportscholen tegen.
Maar vraag aan jullie is dus; weten jullie nog sportscholen waar ze toevallig op zoek zijn naar personeel?
Of dat nou als receptiemedewerker of als trainer voor volwassenen of kinderen is, dat maakt me niet zoveel uit. Ik vind de branche gewoon geweldig om werkzaam in te zijn en zou het zonde vinden om, al die ervaring die ik de afgelopen jaren heb opgedaan, weg te pleuren.
Reistijd boeit me ook niet zoveel, zolang het maar een sportschool is met een normale visie op kracht -en conditietraining.
Weet je iets gooi dan het adres, website, telefoonnummer of whatever hier in deze topic of stuur me een pm.
Mijn cv kan ik op verzoek uiteraard opsturen.
Help a brotha out!
d4nd3l10n
2nd March 2010, 17:43
TTMT!
Donjopie
2nd March 2010, 18:35
Geen idee man..............
Maar succes !!!!!!!!!!!!!
d4nd3l10n
2nd March 2010, 18:37
thanks yo...
ik blijf zoeken, wordt zo moe van dat cwi gebeuren
en anders tja, dan wordt het een schuurtje huren ergens in de fucking middle of nowhere om een mooie botanische tuin te starten...
chief108
2nd March 2010, 18:40
Muth had ook al leuk plan voor sportschool met bar en tattooshop erbij in...
d4nd3l10n
2nd March 2010, 18:42
:w00t: w000t!
dat zijn de betere ideeën!
chief108
2nd March 2010, 18:45
Zekers...
Is wel een iets andere doelgroep als alleen de vette huisvrouwtjes en Buurmannen met buikjes :p
d4nd3l10n
2nd March 2010, 18:48
muth - bedrijfsleiding
chief - tattoos
roy - bar
d4nd3 - fitness
Eerst sporten, vervolgens bijkomen terwijl je een tattoo krijgt en daarna zuipen aan de bar.
Openingstijden van 12.00 - 00.00uur ofzo :thup:
Gratis publiciteit van Hart van Nederland krijg je dan sowieso..
Il Loco
2nd March 2010, 19:16
http://www.fitness-vacatures.nl/
Daar al gekeken Yara, staat wel een en ander tussen, maar weet niet of het in je straatje past.
Chief's idee lijkt me een topper, maar zoiets zal altijd een droom blijven, financieren is gewoon veel te lastig.
flip-mo
2nd March 2010, 19:22
Muth had ook al leuk plan voor sportschool met bar en tattooshop erbij in...
goed idee man! in t haantje...hahahahha.... met 260 inwoners :D
d4nd3l10n
2nd March 2010, 19:44
http://www.fitness-vacatures.nl/
Daar al gekeken Yara, staat wel een en ander tussen, maar weet niet of het in je straatje past.
Chief's idee lijkt me een topper, maar zoiets zal altijd een droom blijven, financieren is gewoon veel te lastig.
Kende de site al, maar thanks voor de moeite though!
Maar via die site kom je weer uit bij de 22 kg dumbbells scholen, health centers, wellness centers, sauna & beauty etc. En kun je voor 8,50 bruto per uur, mensen weer bullshit verkopen, welke nooit zullen helpen om hun doelstelling te behalen.
Die 8,50 boeit me geen flikker, zolang het werk maar voldoening geeft.
In mijn begindagen heb ik ook, parttime naast het fitness gebeuren, als sales medewerker gewerkt via een grote keten en in de goede maanden (september, januari, april, mei) was een salaris van 7000 netto per maand gewoon.. Opzich wel leuk, maar ethisch kon ik het ergens niet verwerken.
Zou liever werken voor 3 euro per uur bij zoiets als die sportschool van Joop Kasteel, dan dat ik voor 35,- per uur bij zo'n health&wellness school aan het werk ga. Weet je hoeveel bullshit mensen krijgen voorgeschoteld bij zo'n wellness club? Weet je hoeveel trainers er rond lopen die echt nergens verstand van hebben? De contracten die ze moeten tekenen, de onzin waar ze ingezogen worden en de bullshit wat ze trainen. Die hele fucking fitness wereld is een grote farce, maar iedereen gaat er leuk in mee. Waarom? Omdat het knaken oplevert en omdat mensen gewoon niet goed of verkeerd geschoold zijn, niet verder kijken dan hun neus lang is en zelf weinig tot geen research doen, zichzelf niks afvragen, zelf niet trainen en omdat ze het simpelweg wel goed vinden. Ga voor de gein een keer een willekeurige fitness opleiding hier in NL volgen en je snapt direct wat ik bedoel. Zelfs bij het NCSA, een van de grootste organisaties uit Amerika, welke ze sinds sinds kort hebben geïntroduceerd hier in NL, snappen ze nog niks sportspecifiek trainen of het opstellen van een normaal en haalbaar programma.
Goddamn deze frustratie moest er ff uit... Sorry dudes!
Yeah i know, nigga got issues, but then again, that's just me....
Il Loco
2nd March 2010, 19:48
Je frustratie is zo vreemd nog niet.
PM Joop, mischien kan hij nog wel iemand gebruiken ofzo?
d4nd3l10n
2nd March 2010, 19:49
Hell nog liever de bullshit van het UWV, dan dat ik concessies moet doen aan die fitness homo's...
Wat ik ook gewoon nooit snapte is, dat als er een moeder staat met bijstandsuitkering, gewoon keihard kunnen zeggen: sorry mevrouw, ja uw abonnement is weer verlengd met twee jaar. Helaas, tja ik kan er niks aan doen, u bent een dag te laat. Of sorry u heeft een gebroken rug (echt gebeurd!), dat is heel vervelend voor u en ik snap dat u misschien nooit meer kan lopen, maarja uw contract gaat nog wel twee jaar door.
Ja meneer ik zie dat u uw been heeft gebroken, maar helaas kan ik alleen uw abonnement stop zetten, wanneer u een dokters verklaring heeft..
*gesprek tussen fysiotherapeut en mij van een paar maanden geleden*
Hij: ja ze heeft last van d'r schouder
Ik: ja dat had ik gezien vooral bij de exorotatie
Hij: exo wat!?!
En nu ga ik maar bier drinken...
Life sucks and then you die ;)
ataraxia
2nd March 2010, 20:05
Geen idee waar je werk zou kunnen vinden, dus succes en :beerchug: dan maar.
Donjopie
2nd March 2010, 20:08
PM Joop !
Je weet nooit wat er uitkomt !
d4nd3l10n
2nd March 2010, 20:10
Hmmm misschien is dat wel een idee Jopie en Loco....
Stom dat ik er zelf niet aan had gedacht.
Il Loco
2nd March 2010, 20:15
Altijd schieten man!
Je moet het altijd proberen, nee heb je, ja kun je krijgen.
sikkwittet
2nd March 2010, 20:31
wanneer ik in de oekraine mijn gym heb opgebouwt heb ik zeker weten een baantje voor je
d4nd3l10n
2nd March 2010, 20:33
hurry up sikk ;)
Dierenamerbulance
2nd March 2010, 20:33
Bereken het maximaal tilgewicht in uw werksituatie
Op deze pagina heeft u de mogelijkheid om online met de NIOSH-formule het maximale gewicht voor een tilsituatie te berekenen.
Het maximaal te tillen gewicht is in de gunstigste situatie 23 kg.
In minder gunstige situaties moeten correctiefactoren worden toegepast op de last, zowel bij het begin als het einde van de tilhandeling.
Behalve het maximale tilgewicht geeft deze rekentool ook de NIOSH-tilindex voor uw tilsituatie aan. Een indexgetal lager dan of gelijk aan één, geeft aan dat de tilsutuatie in orde is. Een index hoger dan één is een aanwizjing dat de tilsituatie mogelijk schadelijk voor de gezondheid is.
van de arbo site... je mag niet eens meer tillen als 23 kg...
d4nd3l10n
2nd March 2010, 20:34
i lol'd!
mr.rosso
2nd March 2010, 20:47
Ken je niet bij Jochem in zijn sportschool klussen...
d4nd3l10n
2nd March 2010, 21:33
dunno...
Heb geen idee hoe hij over zulke denkt enzo. Mocht ik me erin kunnen vinden dan heb ik geen moeite om 2uur te reizen.
Of jij moet mij ff sponsoren rosso zodat ik m'n eigen shit kan opstarten. :brow:
Krijg je gratis toegang!
flip-mo
2nd March 2010, 21:46
zo rijk is rosso nog niet hoor...
Il Loco
2nd March 2010, 21:50
NOG niet... 20 K....
flip-mo
2nd March 2010, 21:54
14
Il Loco
2nd March 2010, 22:08
True, mijn fout
d4nd3l10n
2nd March 2010, 22:11
zo rijk is rosso nog niet hoor...
Zo ziet die er wel uit :laugh:
FOCUS
3rd March 2010, 08:10
Waar woon je dan?
En je frustatie is terecht man
tip: Koop de Sport en fitness, kijk waar de bodybuilders ed trainen en stuur die gyms je cv. As a matter of fact, schrijf de S&F!
Zal eens rondvragen of er ergens een vacature is in omgeving Rotterdam ok.
Ik kan aan je posts zien dat je wel weet waar je over praat, je hebt zekerteweten verstand van zaken, dus dat moet toch sooner or later zn vruchten afwerpen..
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.