View Full Version : the atheist apocalypse!
chief108
2nd March 2010, 13:13
http://www.viruscomix.com/putthatinyourpipeandsmokeit.jpg
chief108
28th May 2010, 10:23
so?
Pipo de Cliniclown
10th June 2010, 14:21
Gelijke rechten voor vrouwen Chief? Really? Gatverdamme, wat valt dit me van je tegen zeg. Hebben mijn mannelijke voorouders daarvoor altijd gestreden? Verrader! :angry:
Socra
13th June 2010, 18:30
Gelijke rechten voor vrouwen Chief? Really? Gatverdamme, wat valt dit me van je tegen zeg. Hebben mijn mannelijke voorouders daarvoor altijd gestreden? Verrader! :angry:
Ik lever graag wat dominantie in voor seks.
Dominantie en seks sluiten elkaar absoluut niet uit hoor.
Socra
13th June 2010, 19:51
Dominantie en seks sluiten elkaar absoluut niet uit hoor.
:)
Je weet best wat ik bedoel.
Socra
13th June 2010, 20:54
Toch niet helaas.
Ok.
Zoals ik wel vaker vermeld hier, is mijn niche tweede generatie hippiemeisjes. Meisjes met een wat lossere seksuele moraal. Dat soort meisjes gedijt het beste in een klimaat waarin vrouwen niet heel erg onderdrukt worden.
Dierenamerbulance
13th June 2010, 20:54
"you must spread some kwarks before giving it to oo1 again"
volgende keer beter
Ok.
Zoals ik wel vaker vermeld hier, is mijn niche tweede generatie hippiemeisjes. Meisjes met een wat lossere seksuele moraal. Dat soort meisjes gedijt het beste in een klimaat waarin vrouwen niet heel erg onderdrukt worden.
Oplossing: steviger onderdrukken.
ataraxia
13th June 2010, 21:11
http://im-smiley.com/imgs/disdain/disdain018.gif
Socra
13th June 2010, 21:14
Oplossing: steviger onderdrukken.
Oplossing???
Waar is een probleem? :huh:
Kweenie, maar stevig onderdrukken is altijd de oplossing.:biggrin:
ataraxia
13th June 2010, 21:20
http://im-smiley.com/imgs/disdain/disdain018.gif
ataraxia
13th June 2010, 21:22
Tenzij geen problemen hebben op de een of andere manier het probleem is...
Maar dan zou je een probleem hebben.
ataraxia
13th June 2010, 23:53
Precies. Maar dan is het probleem van geen problemen hebben tenminste opgelost. Verder kom je er niet mee. Maar dan moet je er ook maar geen probleem van maken dat je geen problemen hebt...
ataraxia
14th June 2010, 00:03
Tuurlijk wel. Enige is dat je niveaus van problemen moet onderscheiden. En toestaan dat iemand verschillende niveaus van evaluatie kan hebben die niet persee met elkaar overeenstemmen. Je moet niet van alles een all things considered willen maken, maar dat doen mensen normaal gesproken toch al weinig.
Socra
14th June 2010, 00:17
:laugh:
Letten we nog op?
ataraxia
14th June 2010, 00:24
Hoezo? Wie? Waar? Ik heb 16km gelopen :)
Socra
14th June 2010, 00:31
Dit is gewoon zware Bertrand Russell in een thread die oorspronkelijk gewoon over neuken ging. :laugh:
ataraxia
14th June 2010, 00:32
O. Sorry. Please continue... :)
Socra
14th June 2010, 00:34
Nou.
Neuken dus.
Met tweede generatie hippiemeisjes. :ghug:
ataraxia
14th June 2010, 00:37
Doen... Of bek.
Socra
14th June 2010, 00:40
Doen... Of bek.
Ze heeft een vriend... :wink:
Neuken is cool. Maar sta mij toe, waarde.
Het probleem van geen problemen hebben hoeft niet opgelost te worden. Omdat er óf problemen zijn, óf géén problemen zijn.
Het proces van het oplossen van je 'werkelijke' problemen totdat je de staat van 'geen problemen hebben' bereikt die vervolgens over gaat in de staat van het 'probleem van geen problemen hebben', dat proces heeft géén tijdsduur.
Tussen het moment dat je 'werkelijke problemen' zijn opgelost en het moment dat het 'probleem van geen problemen hebben' zijn intrede doet, zit géén tijd.
Er is dus géén moment dat er géén problemen zijn. Want het 'probleem van geen problemen hebben' sluit naadloos aan op het originele 'geen problemen hebben'. Dus er is geen enkel moment géén probleem. En dus kan er ook geen 'probleem van geen problemen' zijn.
Socra
14th June 2010, 00:47
Dit is dus waarom ik zo zeker weet dat O11 een grote wordt in de filosofie...
Ik ben trots op je jongen. :)
(hmmm... misschien moet ik me eens in een andere thread gaan vervoegen)
ataraxia
14th June 2010, 00:51
Neuken is cool. Maar sta mij toe, waarde.
Het probleem van geen problemen hebben hoeft niet opgelost te worden. Omdat er óf problemen zijn, óf géén problemen zijn.
Het proces van het oplossen van je 'werkelijke' problemen totdat je de staat van 'geen problemen hebben' bereikt die vervolgens over gaat in de staat van het 'probleem van geen problemen hebben', dat proces heeft géén tijdsduur.
Tussen het moment dat je 'werkelijke problemen' zijn opgelost en het moment dat het 'probleem van geen problemen hebben' zijn intrede doet, zit géén tijd.
Er is dus géén moment dat er géén problemen zijn. Want het 'probleem van geen problemen hebben' sluit naadloos aan op het originele 'geen problemen hebben'. Dus er is geen enkel moment géén probleem. En dus kan er ook geen 'probleem van geen problemen' zijn.
Nee, zit inderdaad geen tijd tussen, maar niveau van evaluatie verschilt. Dus stel ik heb geen problemen. Stel dat ik problemen nodig heb om bijvoorbeeld actief te worden of om te waarderen wat ik in het leven kan bereiken. Problemen zijn dan niet op alle niveaus van evaluatie slecht. Ja, het zijn problemen, en nee, ze zijn niet leuk om te hebben, en zonder problemen voelt het wel even aangenaam, totat ik me besef dat het hebben van problemen de drijvende kracht achter mijn bestaan is.
Dit zijn wel verschillende orden van problemen. Maar ik kan dan wel een 'tweede orde probleem' hebben op het moment dat zich geen 'eerste orde problemen' voordoen. Als ik dan een eerste orde probleem creeer voor mezelf, is het tweede orde probleem opgelost. Ze kunnen niet echt tegelijk bestaan, dus in dat opzicht zit er geen tijd tussen.
Maar misschien bedoel je dat het niveau onderscheid niet relevant is precies omdat ze niet tegelijk kunnen bestaan? Volgens mij kan je op die manier al dat soort niveau onderscheiden onderuit halen. En het lijkt me toch dat dat niet handig is (om het maar even grof te zeggen)
Socra
14th June 2010, 00:58
Ik begin helemaal te gloeien. :laugh:
ataraxia
Ze heeft een vriend... :wink:
Niet hippie genoeg dus. :) Stiekem zijn daar best wel een hoop van in jouw niche... :biggrin:
Socra
Ik begin helemaal te gloeien. :laugh:
Which reminds me... :brow:
Socra
14th June 2010, 01:01
Niet hippie genoeg dus. :) Stiekem zijn daar best wel een hoop van in jouw niche... :biggrin:
Ja, helaas...
Maar ik denk dat met de juiste hoeveelheid alcohol en de juiste timing er toch ruimte is voor vooruitgang... Het wordt lastig, dat wel, en de tijd begint op te raken.
Ze houdt ook van kickboksen.
ataraxia
14th June 2010, 01:02
Which reminds me... :brow:
Ehm... Ok, dit ga ik mensen verder besparen, ik ben er vandoor...
Socra
14th June 2010, 01:13
Ehm... Ok, dit ga ik mensen verder besparen, ik ben er vandoor...
Trusten...
Een soort van onderscheid tussen wenselijke en niet-wenselijke problemen zeg maar? Daar komt een heleboel subjectiviteit bij kijken. Een legpuzzel maken is ook een probleem, maar niet een probleem dat persé de wens oproept om opgelost te worden. En dan nog, hoe sterk moet die wens of urgentie zijn om een probleem te worden?
Dan wordt het een levensbeschouwelijk iets.
'Is dit een probleem?'
'Moet ik dit probleem oplossen?'
'Is me afvragen of ik dit probleem moet oplossen een probleem?'
'Is het een probleem om me af te vragen of het een probleem is of het een probleem is of ik dit probleem moet oplossen?'
enzovoorts...:D Waar houdt het dan op?
Om het technisch te houden kan je 'probleem' misschien beschouwen als zelfs de kleinste 'wens' of 'wil' ofzo?
ataraxia
14th June 2010, 11:40
Eerst maar eens bepalen wat een probleem is is sowieso wel handig, ja. Het is in ieder geval een evaluatief concept, dus iets 'subjectiefs'/relatiefs zal er hoe dan ook wel in zitten. Tja en zo'n regressus... Hoe zat dat ook al weer bij 1st & 2nd order desires...
ataraxia
14th June 2010, 11:40
Ja, helaas...
Maar ik denk dat met de juiste hoeveelheid alcohol en de juiste timing er toch ruimte is voor vooruitgang... Het wordt lastig, dat wel, en de tijd begint op te raken.
Ze houdt ook van kickboksen.
Dat zijn de betere 2e generatie hippiemeisjes :thup:
Socra
14th June 2010, 11:45
Dat zijn de betere 2e generatie hippiemeisjes :thup:
;)
Socra
14th June 2010, 11:49
Eerst maar eens bepalen wat een probleem is is sowieso wel handig, ja. Het is in ieder geval een evaluatief concept, dus iets 'subjectiefs'/relatiefs zal er hoe dan ook wel in zitten. Tja en zo'n regressus... Hoe zat dat ook al weer bij 1st & 2nd order desires...
Ik zou alleen niet direct zo'n link leggen tussen verlangen en probleem. Problemen hebben ook een objectief element.
Ik moet ergens denken aan strong en weak evaluations, maar mijn kapotgezopen breintje kan daar even niet bij...
ataraxia
14th June 2010, 11:51
Ik zou alleen niet direct zo'n link leggen tussen verlangen en probleem. Problemen hebben ook een objectief element.
Ik moet ergens denken aan strong en weak evaluations, maar mijn kapotgezopen breintje kan daar even niet bij...
Ja, maar ik zeg ook iets subjectiefs/relatiefs. Het is wel altijd ten opzichte van iets, of vanuit een bepaald perspectief een probleem.
Snap de associatie, maar kan er ook even niks van maken :)
Socra
14th June 2010, 11:53
Ja, maar ik zeg ook iets subjectiefs/relatiefs. Het is wel altijd ten opzichte van iets, of vanuit een bepaald perspectief een probleem.
Snap de associatie, maar kan er ook even niks van maken :)
Oh well...
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.