View Full Version : Aromatic powder..
mr.rosso
1st March 2010, 20:03
Zaterdag was het weer eens zo ver, met een paar oude maten gingen we stappen in Amsterdam. Eerst lekker pilsen in de Old Saylor op de Wallen en dan naar een restaurantje..
Na een flinke sloot drank kwamen we bij een Smartshop langs, even binnen gekeken en ze verkochten Aromatic Powder. Ondanks dat het duur was (22.5 eu voor een zakje) hebben we er 2 voor 40 gekocht en namen we een lading.
Wat bleek, het is eigenlijk gewoon plantengroei mideel en eigenlijk kost het geen fuck maar in de smartshop wordt je natuurlijk gewoon genaaid..
Enfin, wij zitten lekker bij de Italiaan te genieten van een sloot bier en een goede pizza tot die bende actief werd. Goeiedag het leek wel een paar flinke puntn MDMA. Gelukkig had ik net mijn pizza op pff.. Bij 1 van die gasten sloeg hij wel heel heftig in want die kotste meteen achter het bankje in het restaurant... Geweldig. Alleen niet voor de andere bezoekers.. :D
Dus wij weer naar buiten en op pad naar het Rembrantsplein om verder te hijsen in de Kroon. Gezellig, lekkere wijven ook trouwens.
Uiteindelijk begon het weer te kriebelen en gingen we op zoek naar een smartshop om toch maar weer een lading te scoren, dat lukte niet echt aangezien onze tuk tuk stuk ging onderweg. Gelukkig liep ik een schraal negertje tegen het lijf die coke verkocht. 40 eu moest hij voor een zakje plastic hebben. "Steek je vinger erin swa, dit is goeie shit". Prima, natte vinger en proeven. Hoppa een dooie bek.
Pff. Rot toch op, gewoon van dat tandarts verdoof spul.. Tijd om af te dingen!
Ik geef je een tientje nigger, riep ik nog.. "Nee Swa 30 eu" En ik maar tijd rekken. Was wel grappig want er hingen camera's in de straat en hij werd steeds paniekeriger. Uiteindelijk gaf ik hem 15 eu onder het mom van 30 eu.
We gingen beide uit elkaar en natuurlijk duurde het niet lang voor hij zich omdraaide.. Maar goed, wat wil je doen SWA, overal hangen camera's. :finger: Hij deed alsof hij toch een poging wilde wagen om te gaan matten.. Uiteindelijk hoefde ik hem alleen erop te wijzen dat er camera's hangen en hij de rest van zijn leven katoenplanten aan het knippen is als hij een blanke aanvalt..
Hij taaide af en wij gingen ook onzer weg. Maar eest even een pegel van die witte bende.
Ik neem een punt en ga meteen over mijn nek.. Gatverdamme wat een gif!
Die maat van me ragt dat halve pak achterover en ligt in een keer gestrekt in de straat. Helemaal van de kaart. "Ik voel mijn gezicht niet meer!!" Nee dat zal nog wel even duren...
Ik wist hem weer op te peppen en we strompelden naar een taxi waarin we plaats namen en gingen weer op weg naar het Plein. Tijd voor een biertje, ware het niet dat de taxi in een file kwam te staan.
*De rest volgt later nog wel....*
roy s
1st March 2010, 20:10
hahahhahahaha....
ouwerwetse rosso is back!!!!
btw mephadrome?
flip-mo
1st March 2010, 21:00
hahahahhaha geweldig
Il Loco
1st March 2010, 21:05
good shit Rosso, zo kennen we je weer man!:rotflmao:
Donjopie
1st March 2010, 21:10
btw mephadrome?
daar dacht ik ook meteen aan.....
was laatst bij spuiten en slikken
http://spuitenenslikken.bnn.nl/forum.php/list_messages/559
Donjopie
1st March 2010, 21:11
*De rest volgt later nog wel....*
oja.....
dit verhaal zal nooit worden afgemaakt.....
alla fc108
flip-mo
1st March 2010, 21:16
hahahahha
chief108
2nd March 2010, 10:30
maar iig goed voor wat lolz.... :D
I_LOVE_KNOCKOUTS
2nd March 2010, 14:01
Mooi verhaal gozer!
Jammer dat we nooit zullen weten hoe het afloopt ;)
mr.rosso
2nd March 2010, 14:27
De afloop krijgen jullie wel te horen maar ik heb het er een beetje druk mee zo pendelen tussen het ziekenhuis en de zaken met de verzekering regelen nav afgelopen zaterdag...
flip-mo
2nd March 2010, 14:30
hahahahha....boeien! nu willen we het helemaal weten!!!! OPSCHIETEN JIJ!
Donjopie
2nd March 2010, 14:31
dit verhaal eindigt hier........
voortijdig .....zoals het hoort :D
Socra
2nd March 2010, 14:34
De afloop krijgen jullie wel te horen maar ik heb het er een beetje druk mee zo pendelen tussen het ziekenhuis en de zaken met de verzekering regelen nav afgelopen zaterdag...
:laugh:
Klinkt alsof we het wel willen weten!
snip83
2nd March 2010, 14:58
ik wacht
sikkwittet
2nd March 2010, 14:59
hahahaha
lach mij de tiefus
weet opeens dat ik nog net zo erg ben in leven.
ooh wat geeft dat een goed gevoel haahah
snip83
2nd March 2010, 15:03
leek me eigenlijk meer iets wat sikk mee zou maken
chief108
2nd March 2010, 15:21
:laugh:
Klinkt alsof we het wel willen weten!
one leg that one!!!!
mr.rosso
2nd March 2010, 21:41
Zoals gezegd ging het de goede kant, we hadden een beetje kansloos handel geregeld bij een negertje op de hoek (weet eigenlijk niet welke straat) maar goed, wij met de taxi naar het Rembrantsplein.
Punt was dat er een kleine opstopping was op de weg, ik kijk achterom naar die maat van me die achterin zat en zeg dat ik geen zin heb om daar op te wachten en we stappen die taxi uit.
De taxi bestuurder werd natuurlijk link omdat we niet betaald hadden, maar hij was te laat met het op slot doen van zijn deur. Alsof hij zijn taxi op straat laat staan… Enfin, net toen ik dus mijn jas dichtknoopte en door wilde lopen hoor ik die maat van me achter mij over zijn nek gaan, half tegen die taxi aan. Goed daar sta je dan, met een pissed off Indische taxi chauf, en een door de politie geblokkeerde straat en een paar taxi’s die in dezelfde file stonden met bestuurders die eruit zagen alsof ze deze bestuurder wel wilde helpen.
Kennelijk was ik te lam om het me ook maar iets te kunnen laten boeien en pak die maat van onder zijn arm en roep naar die taxi chauf dat hij zeker geen mensen mee krijgt in een half onder gekotste taxi.
Vreemd genoeg maakte de politie er ook niet teveel van, ze waren te druk bezig met een touringcar die verkeerd gereden was.
Eenmaal weer op pad kwamen we bij een smartshop langs die nog open was en herinnerde me dat spul wat ik eerder op de avond gehad had; Aromatic powder… Beter, ik plant die maat van me voor de deur met een peuk in zijn bek en ga naar binnen. “Doe mij maar 3 zakkies Aromatic Powder!”.. ‘Ok” zegt die kerel, geen probleem. Anders nog iets?
Mwah.. nee verkoop je niets sterkers? … ‘Nee, dat hoef ik niet’ was het antwoord.
Nou ja, ik wel. Ik vraag aan de beste man een glas water en kets 2 van die pakken achterover en loop naar buiten om met die kansloze samen weer de kroeg op te zoeken. .Het was inmiddels al weer een uurtje of 1 dus het werd wel weer wat.
Ongeveer na een half uurtje sloeg die bende als een malle in en kan ik me er eigenlijk weinig meer van herinneren tot we dus met een groepje uiteindelijk in de auto naar huis zouden rijden. Vlak voordat ik dus die Transporterbus in zou stappen kwam ik weer een beetje bij en stond met een gast te praten die kansloos dronken was. Op zich geen probleem zou je zeggen, behalve het feit dat ze met z’n 2en waren en we in een parkeergarage stonden…
Wij stappen in de Transporterbus en ik vraag aan de bestuurder of hij die jongens kon.. ‘ja’, zeg hij ‘ ze wonen in mijn straat.’
We rijden bij het Marriot de parking uit en voor ons rijdt een Citroen Xantia waar die bestuurder naar begint te seinen.. Ik vroeg nog verbaasd of hij ze kon, ‘ja, dat waren die gasten uit de parkeergarage, wat een gekken zijn het ook’.
Meen je, zeg ik tegen hem. . Die gasten zijn kansloos dronken en ze moeten nog naar Alkmaar vanaf Amsterdam… Net op dat moment hangt de bijrijder uit het dakraam van de auto met een Ajax vlag om zijn nek en een fles Jagermeister in zijn hand terwijl de bestuurder van de linker naar de rechterbaan begon te slingeren.
Ik dacht dat ik kapot ging! Wat een gekken. We reden overigens inmiddels bij de Westergasfabriek en ze bleven maar kloten; alleen uit het dakraam hangen om ons entertainen was ook zo oppervlakkig en al gauw vloog alles uit de ramen van de auto; matjes, een leeg kratje pils, flessen drank en gereedschap..
Op dat moment besloot de bestuurder dat het leuk geweest was en gaf plank gas richting huis.. Ik bedoel, wij reden in de gechipte Transporter met ca 170 naar huis maar die Xantia was in geen velden of wegen te bekennen.
Na een relatief rustig kwartiertje sturen kwamen we in Alkmaar aan en werden we verrast met zwaailichten langs de A9 en bleek dat de dronken bestuurder de macht over het stuur was kwijt geraakt. Hij was op een relatief rustig deel in een slip geraakt en via de vangrail de sloot in geknald.
Toch vreemd dat dat zo snel kon gebeuren en dat er politie vlak bij was, maar het schijnt dat er een politie auto bij hun in de buurt –zeg maar, er achter- reed..
Wij mochten er verder niet bij in de buurt komen en hebben een tijdje bij de crash-site gestaan en uiteindelijk zijn we afgedropen naar huis en ben ik lekker mijn mandje in gekropen.
Beide jongens liggen op dit moment in het ziekenhuis, iets met interne bloedingen en gebroken ribben..
Goed dat was mijn zaterdagavond.. Jullie nog iets leuks gedaan?
snip83
2nd March 2010, 21:43
nee niet echt hahahahaa
flip-mo
2nd March 2010, 22:03
hahhahahahahahaa .....
Il Loco
2nd March 2010, 22:24
Hahaha die rosso, epic
roy s
2nd March 2010, 22:27
mooi verslag rosso!!!
...ik heb in het weekend veel meegemaakt,
maar vertel ik ff niet hier:laugh:
Mokie14
2nd March 2010, 22:57
hahahahaha iets leuks mee gemaakt
nee nu niet meer hahaha
TheHagueBoxer
2nd March 2010, 23:21
ben naar m'n oma geweest, was ook best leuk
chief108
3rd March 2010, 09:22
mooi verslag rosso!!!
...ik heb in het weekend veel meegemaakt,
maar vertel ik ff niet hier:laugh:
er loopt nog een onderzoek zeker? :rolleyes:
I_LOVE_KNOCKOUTS
3rd March 2010, 16:22
Hahaha, supervet verhaal!
Maareh...een Xantia die dik harder rijdt dan 170? Die heb ik nog nooit gezien!
Judas
3rd March 2010, 16:49
Klinkt als een leuk avondje.
mr.rosso
3rd March 2010, 22:43
zeker, moet je niet te vaak doen.
De zaterdag daarvoor was vergelijkbaar leuk :brow:
Nu de komende tijd weer buffelen..
I_LOVE_KNOCKOUTS
5th March 2010, 14:52
Vertel effe over die zaterdag ervoor dan!
Dierenamerbulance
5th March 2010, 15:38
toch jammer dat je niet bent megeweest naar belfast nigger
mr.rosso
5th March 2010, 22:04
ja man ja.. dan te bedenken dat ik de ticket al gekocht had.
flip-mo
5th March 2010, 22:10
ja die 7tientjes zal je echt missen.... lig je zeker nog wakker van he... slappe
roy s
5th March 2010, 22:10
ja man ja.. dan te bedenken dat ik de ticket al gekocht had.
da's echt fail....
roy s
5th March 2010, 22:11
ja die 7tientjes zal je echt missen.... lig je zeker nog wakker van he... slappe
maandelijkse toestanden.....?
flip-mo
5th March 2010, 22:13
kheb me maandelijkse RoyS-PMS-momentje....
roy s
5th March 2010, 23:07
hahahahahhahaha...
sterkte
Lee Hottie
6th March 2010, 10:10
Hahaha, supervet verhaal!
Maareh...een Xantia die dik harder rijdt dan 170? Die heb ik nog nooit gezien!
Mijn vader heeft ook een Xantia gehad, daar hebben we oook ooit is 190 km per uur uitgeperst ze zijn er dus blijkbaar wel
I_LOVE_KNOCKOUTS
6th March 2010, 18:02
Ooooh fuck, ik ben effe in de war met een Xsara! My bad!
Ik heb in een Xsara gelest en die krengen zijn niet vooruit te branden.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.