PDA

View Full Version : Peter Aerts vs Kyotaro Title Fight!

Kebal
26th February 2010, 11:35
A K-1 Heavyweight title fight was announced for the April 3rd K-1 World GP In Yokohama event today. Champion Kyotaro will defend his title against the legendary Peter Aerts.

Also announced as possible participants of the card were Semmy Schilt, Badr Hari, Remy Bonjasky, Alistair Overeem, Jerome Le Banner, Ruslan Karaev, Melvin Manhoef, and Errol Zimmerman.

K-1 World GP 2010 In Yokohama
Date: April 3rd, 2010
Place: Yokohama Arena in Yokohama, Japan

K-1 Heavyweight Title Fight (3×3 mins, 2×3 mins ext):
Kyotaro vs. Peter Aerts

Donjopie
26th February 2010, 11:37
vet !

Kebal
26th February 2010, 11:39
ja wel een goede zet, als ie die wint dan krijgen we mooie matchups voor de titel

Donjopie
26th February 2010, 11:45
word zeker een vet gala zeg

hans vos
26th February 2010, 11:46
top voor peter , kan hij lekker nog een keer knallen en laten zien dat het nog lang niet over is met hem . groet hans

FTW
26th February 2010, 12:15
Peter naar de -100 ....:eek:

iconian
26th February 2010, 12:59
peter woog 99 tegen saki

___RZA___
26th February 2010, 13:02
Denk dat het een saaie pot gaat worden, al gaat Aerts die titel natuurlijk wel pakken...

Btw! Heerlijke titties hierboven! :rotflmao:

I_LOVE_KNOCKOUTS
26th February 2010, 16:22
Kyotaro gaat rennen!

blackadder
26th February 2010, 16:27
Om wat voor een titel gaat het? Kyotaro was toch alleen toernooi kampioen vorig jaar?
Oh, en Peter FTW natuurlijk!!! W00T!!!

I_LOVE_KNOCKOUTS
26th February 2010, 16:37
Gaat om de K-1 Heavyweight titel, dus -100kg.

blackadder
26th February 2010, 16:54
Gaat om de K-1 Heavyweight titel, dus -100kg.

Ohh...natuurlijk. Helemaal vergeten.:slap:

Tyler_Durden
26th February 2010, 18:27
A K-1 Heavyweight title fight was announced for the April 3rd K-1 World GP In Yokohama event today. Champion Kyotaro will defend his title against the legendary Peter Aerts.

Also announced as possible participants of the card were Semmy Schilt, Badr Hari, Remy Bonjasky, Alistair Overeem, Jerome Le Banner, Ruslan Karaev, Melvin Manhoef, and Errol Zimmerman.

K-1 World GP 2010 In Yokohama
Date: April 3rd, 2010
Place: Yokohama Arena in Yokohama, Japan

K-1 Heavyweight Title Fight (3×3 mins, 2×3 mins ext):
Kyotaro vs. Peter Aerts

Altijd tricky, nu weet je nog niet wie er allemaal vecht. Dit jaar geen toernooi voor de -100kg?

Mis nog wel wat namen, maar hoop dat die ook gauw bekend gemaakt gaan worden!

Kebal
26th February 2010, 19:09
nee is idd ook niet echt duidelijk, dat lijstje van mogelijke deelnemers hadden we zelf ook nog wel kunnen maken

chief108
26th February 2010, 20:09
Peter WAeRst!!!!

Bob de Rooij
27th February 2010, 06:05
Dit is goed voor Peter, nu die zelf wat afgetrainder is is zo'n lichtere tegenstander een mooie partij voor hem!
Heeft ie weer een titel erbij, mag vervolgens Spong het een keer tegen Aerts proberen :cool: vet!!

Kingster
27th February 2010, 11:13
Wordt toch tijd dat er een lichtere divisie komt in de k-1. Goede vechters genoeg!

Kebal
27th February 2010, 12:26
ja ik begrijp ook niet dat ze dat niet wat meer proberen, vult de rest van het jaar ook mooi op

Mokie14
27th February 2010, 13:34
wel een gala om te bezoeken

ik zat te denken dat DonJopie er heen moet gaan
die moeten we dopen tot onze buitenlandse verslaggever:D
(op eigen kosten natuurlijk).

wordt een veel belovend gala!

Peter Warssssss

Kebal
27th February 2010, 13:37
zag het gerucht dat lebanner tegen karaev gaat, rest is ook snel bekend

snip83
27th February 2010, 13:41
zag het gerucht dat lebanner tegen karaev gaat, rest is ook snel bekend

klopt en hou zou voor die partij (weer) bij harinck gaan trainen

Kebal
27th February 2010, 14:23
oh dat had ik niet gehoord, benieuwd of ie nou wel blijft, je weet het ook nooit met hem.
maar karaev is wel een mooie tegenstander voor lebanner

snip83
28th February 2010, 00:52
ik denk de fransoos op KO first round

I_LOVE_KNOCKOUTS
1st March 2010, 17:02
mag vervolgens Spong het een keer tegen Aerts proberen :cool: vet!!

Ik opperde dit een tijd geleden een keer bij Tyrone. Ik zat effe met hem te ouwehoeren en ik vroeg tegen wie hij nog wel zou willen vechten. Hij zei toen Hoost, maar dan echt omdat hij het een eer zou vinden om tegen zo'n legende te mogen staan. Maar ja, die was toen al gestopt, dus ik zei voor de gein "Volgens mij gaat Aerts door tot 2010. Wat dacht je van Aerts' afscheidspartij in de ArenA in 2010 tegen jou?" (remember mensen, dit is al effe geleden - dus dik voor de matchmaking voor de ArenA gemaakt werd, dik voordat Spong bij Hoost ging trainen en dik voordat bekend was dat Aerts nog even door zou gaan).

Spong's ogen begonnen te twinkelen en hij zei "DAT zou ik echt vet vinden, dat wil ik!".

Dus zou gaaf zijn als die partij er nog komt, al is het dan misschien voor de K-1-titel -100kg i.p.v. in de ArenA.

chief108
2nd March 2010, 15:30
da's wel leuk voor in de ArenA ja....

Highline
2nd March 2010, 15:41
hoop dat aerts de titel binnen sleept (waar ik wle vanuit ga maar je weet niet met die rechtse cross van kyotaro)

Chalid Arrab zal hier ook weer een keer vechten heb ik vernomen

Kebal
2nd March 2010, 16:39
volgens geruchten ook Hari tegen Ignashov

I_LOVE_KNOCKOUTS
2nd March 2010, 17:22
volgens geruchten ook Hari tegen Ignashov

Zijn geen geruchten ;)
(en nee, ik heb het niet van Simon maar wel uit betrouwbare bron)

snip83
3rd March 2010, 13:07
hier een stukje uit de telegraaf....

BORNE - "Het is mooi dat ik op mijn oude dag nog een titel kan pakken”, blikt Peter Aerts vooruit op zijn aanstaande wereldtitelgevecht tegen de Japanner Kyotaro. De twee K-1-vechters treffen elkaar op 3 april in Yokohama. Aangezien deze partij in de gewichtsklasse tot 100 kilogram valt, bestaat de voorbereiding van Aerts naast hard trainen vooral uit afvallen.

Peter Aerts Foto: FEG "Ik moet echt lijnen”, aldus de 39-jarige Aerts, die normaliter zo'n 105 kilogram weegt. "Elke ochtend sta ik op de weegschaal. Dat is wennen, want midden jaren negentig woog ik voor het laatst minder dan honderd kilo. Ik bereid me de komende weken gewoon in Nederland voor op het gevecht. Mijn vrouw kookt de juiste dingen met zo min mogelijk vetten en zouten.”

Overigens nam Aerts zelf het initiatief voor het wereldtitelgevecht. "Kyotaro had er geen zin in, maar als regerend wereldkampioen is hij ertoe gedwongen zijn titel tegen mij te verdedigen.”

Aerts kwam drie maanden geleden voor het laatst in actie. Hij won in een reservepartij op de finaledag van de K-1 World Grand Prix overtuigend van de Turkse Nederlander Gokhan Saki. Laatstgenoemde verloor op zijn beurt vorig jaar maart van Kyotaro, waardoor de 23-jarige Japanner in het bezit bleef van zijn wereldtitel in het zwaargewicht. Over een maand is het aan Aerts om de kampioensgordel wel mee naar Nederland te nemen

Kebal
3rd March 2010, 13:43
thx, verwacht toch dat ie deze wel pakt met zijn ervaring

Donjopie
3rd March 2010, 14:15
Warr Peter !!

sikkwittet
3rd March 2010, 16:25
lekker hij pakt zo toch nog zijn titeltje

dus eerste k1 kampioen met een -100 titel

Mokie14
3rd March 2010, 16:32
je kan wel afvallen maar die trap blijft dodelijk van Peter

Socra
3rd March 2010, 16:40
Ik weet het niet. Hij is toch een hoop van zijn explosiviteit kwijt...

Maar goed: War Aerts!!!

I_LOVE_KNOCKOUTS
3rd March 2010, 17:09
Dit is toch uit de krant van gister of heb ik vandaag iets gemist?

Socra
3rd March 2010, 17:29
Die partij was al bekend ja.

Zal wel even mergen voor het overzicht. Ofzo.