PDA

View Full Version : [Kickboksen] A'dam Fightclub - Chris Ngimbi vs Hafid El Boustati

I_LOVE_KNOCKOUTS
23rd February 2010, 16:41
27 februari, The Sand in Amsterdam

'The African Warrior' Chris Ngimbi maakt een ijzersterke indruk in zijn laatste partij op IT'S SHOWTIME Barneveld, waarin hij tegen de verwachting in overtuigend won van Chahid Oulad El Hadj. Chris verklaarde achteraf tegen uw bookie, die toen nog geen bookie was, het beste te vechten wanneer men verwacht dat hij verliest.

Net als Chris, vocht ook Hafid zijn laatste partij tegen Chahid, en ook Hafid won. Echter, Ngimbi won zeer overtuigend, terwijl de jurybeslissing van Hafid vs Chahid nogal wat boe-geroep teweegbracht op het RingSensation-gala van 9 januari. Chahid heeft toen ook een officieel protest ingediend, en volgens de aanwezige reporters van FC108 was dat terecht (zie ook http://www.chief108.com/showpost.php?p=47679&postcount=140)

Zaterdag staan deze heren tegen elkaar, en hopelijk voor Chris werkt zijn favorietenrol niet in zijn nadeel, zoals de underdogrol wel in zijn voordeel werkt.

I_LOVE_KNOCKOUTS
28th February 2010, 00:09
Chris WOP na extra ronde. Ik wist niet dat er extra ronden konden zijn, vandaar de optie 'draw'.

snip83
28th February 2010, 00:17
maakt niet uit:D
niemand heeft ingezet op een draw

I_LOVE_KNOCKOUTS
1st March 2010, 16:57
Precies, daarom heb ik hem maar gesettled als zijnde winst voor Chris. Heb even raad gevraagd aan een Engelse journalist die ik ken en ook aanwezig was. Aangezien hij uit HET wedland bij uitstek komt, dacht ik dat hij me wel kon vertellen hoe ik deze bet moest settelen haha.