PDA

View Full Version : Ernesto Hoost presents IT'S SHOWTIME (Barneveld, 21 november)

IT'S SHOWTIME
2nd November 2009, 20:41
Na gala's in het westen (jaarlijkse ArenA-evenement) en Brabant ('s-Hertogenbosch en Eindhoven) zal IT'S SHOWTIME nu ook Midden-Nederland aandoen.

Op 21 november organiseert European Fighting Network in samenwerking met niemand minder dan Ernesto Hoost, recordhouder in het aantal behaalde K-1 World Grand Prix titels, een IT'S SHOWTIME-evenement in de Veluwehal in Barneveld.

Zoals inmiddels gebruikelijk presenteren we ook op dit gala weer een gevecht om een IT'S SHOWTIME-wereldtitel. Deze keer zullen Sem Braan en Dmitry Shakuta strijden om de IT'S SHOWTIME-wereldtitel 77kg Max.

Nog een absolute toppartij is die tussen Murat Direkçi en Giorgio Petrosyan. Indien Murat op 24 oktober in Lommel zijn IT'S SHOWTIME-wereldtitel 70kg Max succesvol verdedigt tegen Chahid Oulad El Hadj, zal hij vol vertrouwen de partij tegen de Italiaans-Armeense sensatie Petrosyan tegemoet gaan. Mocht Murat echter zijn titel verliezen, dan is hij gebrand om de weg richting een nieuwe titelkans op volle snelheid in te slaan.
Hoe dan ook zal het een prachtpartij worden tussen 2 vechters die wereldwijd, ook in Japan, al het nodige hebben laten zien. Petrosyan staat bijvoorbeeld niet voor niets in de K-1 World 2009 Max Final.

Behalve deze 2 partijen kunnen de bezoekers genieten van o.a. K-1-talenten Mourad Bouzidi en Rico Verhoeven, de immer naar voren vechtende William Diender, de "Pitbull" Chahid Oulad El Hadj, en nog vele, vele anderen.

Zie de flyer hieronder voor de voorverkoopadressen en hou www.fight.nl in de gaten voor nieuws en meer info.

Graag tot 21 november in Barneveld!

Voorpartijen:
Zeger van Twillert VS Alexander van der Leeden
Reza Bandraz VS Rubben Flier
Patrick van Kraats VS Henk Duijst
Dennis Koudijs VS Gerard Hopen
Harmen Dekker VS Jeroen van Noort

Hoofdprogramma:

Manus Wolters VS Sonny Dagraed

Khalid Ouali VS Daniël van Corler

Titiana van Polanen VS Johanna Jedrzejczyk

Gjetan Keta VS Robin Vriend

Gary Hamilton VS Sergio Wielzen

Kenneth van Eesvelde VS Marat Grigorian

Marino Schouten VS Errol Koning

Nikos Tharamas VS Leroy Kaestner

Jantje Siersema VS Rico Verhoeven

Rustemi Kreshnik VS TBA

Brice Guidon VS Mourad Bouzidi

Harut Grigorian VS William Diender

Sem Braan VS Dmitry Shakuta
(IT'S SHOWTIME World Title max 77 kg)

Chris Ngimbi VS Chahid Oulad El Hadj

Giorgio Petrosyan VS Murat Direkçi

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/09/15/1253020614-410.jpg

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/09/15/1253020656-670.jpg

chief108
2nd November 2009, 20:59
goed bezig

Pipo de Cliniclown
2nd November 2009, 21:58
Hebben Rutz en Hoost volgens mij mooi mazzel dat Petrosiyan niet al te diep heeft hoeven gaan deze Max. Zou anders namelijk zomaar hebben kunnen betekenen dat de partij tegen Direcki niet door zou gaan.

Ziet er verder aardig uit qua line up. Even het spaarvarken lief aankijken.

Kebal
2nd November 2009, 22:18
mooie kans voor Direkci

I_LOVE_KNOCKOUTS
2nd November 2009, 22:42
Ik heb er echt zin in! Lekker dichtbij, mooie line-up! Wordt een gezellig avondje.

missj
3rd November 2009, 00:02
Ik heb er echt zin in! Lekker dichtbij, mooie line-up! Wordt een gezellig avondje.

niet weer die rondemisses gaan aflebberen he:D

I_LOVE_KNOCKOUTS
3rd November 2009, 00:04
Mocht toch, als ik ze daarna maar meenam naar jou?

Donjopie
3rd November 2009, 00:05
Lijkt mij ook wel gaaf !
ff kijken of ik heen kan

Mokie14
3rd November 2009, 00:33
regel ik slaap plekkie voor ons broer heheh ben ook geintreseerd
maar oef barneveld
zwarte kousen gemeenschap en K1 vreemde combo

dat wordt eiren gooien in dat amish paradise

Donjopie
3rd November 2009, 00:35
ja ik ken daar ook een huis in de buurt.....
nu nog 2 kaartjes....

Mokie14
3rd November 2009, 00:35
kut gago verloren in de wereld titel its showtime!!!!!!!!!!!

Mokie14
3rd November 2009, 00:43
Al is t een oude match net op tv t blijft kut als je m ziet verliezen van een belg

chief108
4th November 2009, 21:04
ik las net dit:
Tanigawa says that after visiting a doctor after returning home for a detailed check, it has became clear that Petrosyan has a bone fracture in his right hand.
dus die knockt niet de 21e?

snip83
5th November 2009, 07:05
ik las net dit:
Tanigawa says that after visiting a doctor after returning home for a detailed check, it has became clear that Petrosyan has a bone fracture in his right hand.
dus die knockt niet de 21e?

Klopt denk ik wel ja...
Ik hoorde op Mifi dat ze bezig zijn om Holzken als eranger te regelen...
Die vecht zelf al tegen mohamed Medhar op 6 december op het gala van sjef Weber, dus BB zal wel weer een hoge gage vragen...
Verder weet ik dat de onderhandelingen over de match Holzken vs Petrosyan
in de ArenA bijna afgerond zijn.
Dus dat zal ook snel bekend gemaakt worden...

Ben benieuwd wie ze tegen Badr zetten, maar dat zal van de K1 afhangen denk ik....

IT'S SHOWTIME
5th November 2009, 12:46
Helaas moeten wij mededelen dat K-1 Max-winnaar Giorgio Petrosyan niet in Barneveld kan vechten.

In zijn partij tegen Andy Souwer heeft hij helaas zijn middenhandsbeentje gebroken en zijn hand zit nu in het gips. Wij hebben diverse topvechters benaderd zoals Andy Souwer, Albert Kraus en Tarik El Isdrissi maar allen konden door verschillende redenen niet. Daarom hebben wij besloten om in de huidige matchmaking een beetje te schuiven. William Diender vecht nu tegen Murat Direkci en Harut Grigorian, die eigenlijk tegen William Diender zou vechten, krijgt nu een andere nog nader te bepalen tegenstander.

Voor de gehele matchmaking zie www.fight.nl

Derek Ogilvie
5th November 2009, 12:48
LOL@Direkci vs Petrosyan..... Maar bedankt voor de info, It's Showtime.

chief108
5th November 2009, 13:07
jammer man

Kingster
5th November 2009, 14:09
Zijn er plannen bij showtime om een stream aan te bieden voor de thuisblijvers?

I_LOVE_KNOCKOUTS
5th November 2009, 14:10
Denk het niet Kingster. Ga er maar vanuit dat wanneer ze zoiets van plan zijn, ze dat zeker weten melden op de fora.

Derek Ogilvie
5th November 2009, 14:13
jammer man

Ja dat is echt een soort Dafje laten racen tegen een Lambo..

d4nd3l10n
5th November 2009, 15:01
Helaas moeten wij mededelen dat K-1 Max-winnaar Giorgio Petrosyan niet in Barneveld kan vechten.

In zijn partij tegen Andy Souwer heeft hij helaas zijn middenhandsbeentje gebroken en zijn hand zit nu in het gips. Wij hebben diverse topvechters benaderd zoals Andy Souwer, Albert Kraus en Tarik El Isdrissi maar allen konden door verschillende redenen niet. Daarom hebben wij besloten om in de huidige matchmaking een beetje te schuiven. William Diender vecht nu tegen Murat Direkci en Harut Grigorian, die eigenlijk tegen William Diender zou vechten, krijgt nu een andere nog nader te bepalen tegenstander.

Voor de gehele matchmaking zie www.fight.nl

Diender vs Direkci is wel grappig, alleen vecht Direkci te gecalculeerd voor Diender. Maarja Diender zien knokken is wel top: én bitje uit én knallen én veel klappen ontvangen....

I_LOVE_KNOCKOUTS
5th November 2009, 15:05
Diender is wel iemand die er in knalt, dus denk dat 't alsnog wel spektakel oplevert. Bij nader inzien (als we zagen hoe Petrosyan de Max won) staat er nu misschien wel een meer gelijkwaardige partij.

Kebal
5th November 2009, 15:54
tja voor Direkci wel jammer natuurlijk, denk dat ie toch nog wel de kans moet krijgen tegen Petrosyan...
Een partij van Diender is altijd goed voor het publiek

I_LOVE_KNOCKOUTS
5th November 2009, 16:08
Ik vang net iets op over een tegenstander voor Harut. Die moet een flink eindje reizen in ieder geval!

I_LOVE_KNOCKOUTS
5th November 2009, 16:09
En oh ja, ook ving ik iets op over een veelbelovend zwaargewicht die nog nergens gemeld staat. Als dat doorgaat en er een tegenstander voor is, horen jullie het.

En met opvangen bedoel ik: ik zie net de meest recente versie van de line-up vanuit de organisatie ;)

chief108
5th November 2009, 16:10
nou snel ander jasje aan en posten dan ILKO's :p

I_LOVE_KNOCKOUTS
5th November 2009, 16:11
Andere jasje gaat pas aan bij officiele dingen en dat jasje post op alle fora tegelijk. Alleen ILKO's kan af en toe wat extra dingen melden.

IT'S SHOWTIME
18th November 2009, 15:04
Zoals jullie inmiddels hebben kunnen 'ontdekken' is die veelbelovende zwaargewicht niemand minder dan Anderson 'Braddock' Silva, de nieuwste aanwinst van Black Label Fighting. Hij gaat het opnemen tegen Dennis Stolzenbach.

Donjopie
18th November 2009, 15:13
Goed bezig daar bij It's Showtime

chief108
18th November 2009, 15:35
cool...