PDA

View Full Version : Geronimo de Groot verliest 2e partij ook

snip83
22nd February 2010, 15:49
MMA Pro -80
Geronimo de Groot (Relex) 79.2 kg VS Mike Wiatko 82.9 kg (Vitor Shaolin Team)
Ref Marco
Wiatko winnaar G & P na 43 sec 1e ronde.

mr.rosso
22nd February 2010, 15:50
ik zou een andere hobby gaan zoeken...

snip83
22nd February 2010, 15:51
schaken?

Socra
22nd February 2010, 15:54
Beetje flauw...

O11
22nd February 2010, 15:55
Hij was toch een super kickboks talent, niet? Of deed hij altijd al MMA?

Flamingo
22nd February 2010, 16:01
sommige mensen denken nog steeds dat als ze een beetje fatsoenlijk kunnen kickboksen ze ook mma kunnen gaan doen. Lekker op je 16e KO gaan, gewoon blijven doen.

Jeru
22nd February 2010, 16:02
B-klasse kickbokser, maar wil ook MMA gaan doen. Heeft nog een lange weg te gaan denk ik, maar is nog wel erg jong.

Socra
22nd February 2010, 16:07
sommige mensen denken nog steeds dat als ze een beetje fatsoenlijk kunnen kickboksen ze ook mma kunnen gaan doen. Lekker op je 16e KO gaan, gewoon blijven doen.

Heb je die partij gezien, in Hilversum laatst?

Jeru
22nd February 2010, 16:12
Heb je die partij gezien, in Hilversum laatst?

Mocht je die nog niet gezien hebben:

http://www.youtube.com/watch?v=uqZk9fPgxU4

http://www.youtube.com/watch?v=twXT0M_jO_E

Socra
22nd February 2010, 16:15
Was gewoon een goed debuut, tegen een sterke tegenstander. En al helemaal niet een kickbokser die MMA doet (juist zijn standup viel tegen).

Kijk die verdediging tegen de GnP... Is gewoon prima.

sikkwittet
22nd February 2010, 18:12
nou ik vond dat hij geen power had, maar hij is pas 16 kwam ik achter.
kijk dan komt die power natuurlijk nog wel.
maar sorry, maar als je verliest omdat meteen weer te gaan vechten???

en op 16 al mma????? sorry, maar hij moet echt nog lang op de grond gaan leven voor je mma wilt gaan doen, en er echt top in worden.
niet grond trainen, maar er op leven.
want op je voeten recht opstaand doe je al meer dan de helft van iedere dag in je leven.
dus nu op de grond het wereldje kennen, en kunnen.
kan je dat, dan weetje het verschil tussen die drie. En ze zeg je het als een van de weinige Nederlanders goed.

zo mijn advies

Socra
22nd February 2010, 18:26
Meh... Als het ok is dat jongens van 16 kickboksen, dan is het zeker ok dat ze MMA vechten... Tuurlijk kan je altijd meer leren, maar een 16 jarige kickbokser is ook nog niet uitgeleerd. En wat ik al zei, die jongen is gewoon allround. Kan zelfs worstelen! Wie kan er nou worstelen in Nederland!?

Zo zie ik het. :)

I_LOVE_KNOCKOUTS
22nd February 2010, 18:28
Ik zie Geronimo het liefst kickboksen.

Socra
22nd February 2010, 18:35
Ik niet.

sikkwittet
22nd February 2010, 18:42
ik zie hem liever nog flink wat jaartjes trainen

kickboxen hoef je niet op kracht te doen, mma moet je dat wel doen op de grond.
en op 16 heb je die kracht nog niet die iemand van 18, of laat staan boven de 20 heeft.
dus belachelijk dat hij nu al prof vecht dan

Socra
22nd February 2010, 18:50
ik zie hem liever nog flink wat jaartjes trainen

kickboxen hoef je niet op kracht te doen, mma moet je dat wel doen op de grond.
en op 16 heb je die kracht nog niet die iemand van 18, of laat staan boven de 20 heeft.
dus belachelijk dat hij nu al prof vecht dan

Gast...

Je hebt die partij toch gezien?

Sikk, ik heb respect voor jou als vechter, maar ik moet nog maar eens zien of jij van die jongen wint. Hij doet nu lekker ervaring op, en zolang hij maar niet al te veel mismatches om de oren krijgt, zie ik geen probleem.

Kickboksen niet op kracht??? Think again.

sikkwittet
22nd February 2010, 20:17
ik weet niet of ik van die gast kan winnen, boeit mij ook weinig.

maar punt is, zijn gnp was zonder power. en dat is logisch veel zenuwen enzo(ken het gevoel helemaal) zeker op zo groot podium meteen. ik heb er nog niet gestaan.

maar hij is 16, dus die power komt wel(laatste keer dat ik het nu zeg)

maar om als 16 jarige mma prof te vechten vind ik onverstandig, en dat blijkt maar.

ik zou als ik hem was 2 jaartjes wachten, meer grond leren. en lichaam zal verder alleen maar sterker worden(damn did it again) en dan zal het zeker een grote topper worden, en als hij zo door blijft groeien worden hij en ik straks niet eens in een zin genoemd.

roy s
22nd February 2010, 21:07
Ben het met Socra eens..

Laat die jongen lekker alles ervaren en leren!

chief108
22nd February 2010, 21:17
idd
is nog jong

misschien wat TE jong
maar toch
gewoon lekker ervaring opdoen

Flamingo
22nd February 2010, 21:53
nou, hij heeft nu iig de ervaring om binnen een minuut KTFO te gaan. gratz.

chief108
22nd February 2010, 21:57
http://www.ideachampions.com/weblogs/99_failure_success20_tshirt.gif

Ben Baracus
22nd February 2010, 22:15
Ik zal nooit iemand iemand van 16 Pro laten vechten...
Naar Amateur regels zonder stoten naar het hoofd op de grond vind ik dan wel OK bij iemand van 16.

TOON
22nd February 2010, 22:18
vind het ook wat jong.....wat is er mis mee om eerst eens een paar jaartjes op amateur niveau op te doen....niks mis mee...

maar ach vele wegen leiden naar rome he....al is het in zijn geval lijden....

I_LOVE_KNOCKOUTS
22nd February 2010, 23:14
Was gewoon een goed debuut, tegen een sterke tegenstander. En al helemaal niet een kickbokser die MMA doet (juist zijn standup viel tegen).

Kijk die verdediging tegen de GnP... Is gewoon prima.

Even voor de duidelijkheid: ik ben het hier volkomen mee eens hoor, maar ik heb het idee dat Geronimo op de lange termijn het verst kan komen met kickboksen.
Maar ik vond dit voor een Pro-debuut op MMA-regels ERG indrukwekkend, en al helemaal voor een 16-jarige!

flip-mo
22nd February 2010, 23:46
Heel onverstandig en vind dit ook een hele slechte keuze van ze vader om dit te doen!

nu heeft ie al 2 verliespartijen in het mma en dat hakt er wel ff in hoor...

Lekker amateur laten vechten... maar neeeeeeee, dat kan natuurlijk niet ....stel je voor... eerst meer grondervaring op laten doen en dan pas lekker pro .... nu brand zo een gozer gewoon op.

sikkwittet
22nd February 2010, 23:57
ja maar zijn eerste partij verloor hij toch op tko ofzo???
en dan binnen 3 weken weer vechten????????

maja, zelf weten.

Dierenamerbulance
23rd February 2010, 01:30
sja daar lag hij... en de ringspeaker maar proberen uit te leggen dat het niet zo erg is.. hij was pas 16 maar was wel wat gewent met muay thay... maja.. bij bleef er nog wel ff bij liggen...

Dierenamerbulance
23rd February 2010, 01:30
zijn er trouwens al beelden van dit gala?

Flamingo
23rd February 2010, 07:10
komen op de website te staan. http://www.heatfc.tv/

Ben Baracus
24th February 2010, 10:33
sja daar lag hij... en de ringspeaker maar proberen uit te leggen dat het niet zo erg is.. hij was pas 16 maar was wel wat gewent met muay thay... maja.. bij bleef er nog wel ff bij liggen...

http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/10-02-21_HeatFC/heatfc160.jpg

http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/10-02-21_HeatFC/heatfc161.jpg