View Full Version : Fuck miepfight!
Il Loco
22nd February 2010, 12:40
Zo mijn miepfight relletje is ten einde. In het topic van Marquis poste ik "hmm echt gay" En ik noemde Dirk ook gay en zei dat hij zijn vertier beter op www.wwe.com ofzo kon gaan zoeken. Hij zei dat hij liever naar een Japanse gefixte fight keek dan naar een fight met blinde scheidsen...
En het beste was, GG pikkenlikker Micha verkoopt zijn auto, ik poste;
"man de auto waarin Jamilla de hele GG crew heeft afgezogen, ik moet er niet aan denken"..
Resultaat een boel infractions, ik poste heel lief een nieuwe censuur versie:
"de auto waarin Jamilla de hele GG crew heeft bevredigd, al die vlekken.."
Resultaat;
You have been banned for the following reason:
No reason was specified.
Date the ban will be lifted: Never
lol FC108 for the win baby.:pimp:
chief108
22nd February 2010, 12:48
welcome to the club
Ninurta
22nd February 2010, 12:53
het zijn een stelletje kontenlikkers daar man niet normaal, ken niemand hun site ff hakcken ofzo
chief108
22nd February 2010, 12:54
niet nodig man...
all the cool kids are @ FC108
Il Loco
22nd February 2010, 12:58
niet nodig man...
all the cool kids are @ FC108
Fact!:pimp:
O11
22nd February 2010, 13:13
Ouwe ruziezoekert die je d'r rondloop.
flip-mo
22nd February 2010, 13:15
kan deze topic verplaatst worden aub.
chief108
22nd February 2010, 13:15
ik heb al zoveel van dit soort verhalen gehoord de laatste maanden
vind het niet eens erg
laat ze iedereen met humor maar wegjagen
chief108
22nd February 2010, 13:16
kan deze topic verplaatst worden aub.
je bent een mod
doe het lekker zelf...
flip-mo
22nd February 2010, 13:16
done
chief108
22nd February 2010, 13:17
goed zo jongen...
snip83
22nd February 2010, 13:49
join the club
snip83
22nd February 2010, 13:50
vBulletin Message
You have been banned for the following reason:
Bullcrap
Date the ban will be lifted: Never
Mijn IP-adres is ook gebanned
thefxr
22nd February 2010, 14:07
Wordt een beetje moe, van dat mifi gezeik hier op FC108, laat ze toch lekker, we weten toch al heel lang hoe ze daar zijn/reageren!!!
snip83
22nd February 2010, 14:07
daarom blijf ik nog wel een beetje zieken daarzo
ataraxia
22nd February 2010, 14:14
Die arme speurneus heeft nu dus ook nog eens de voor hem onmogelijk oplosbare zoekopdracht naar waar z'n eigen topic is gebleven...
chief108
22nd February 2010, 14:19
da's ook weer lullig idd....
Donjopie
22nd February 2010, 14:24
Die arme speurneus heeft nu dus ook nog eens de voor hem onmogelijk oplosbare zoekopdracht naar waar z'n eigen topic is gebleven...
hahahahahaha scherp :D
I_LOVE_KNOCKOUTS
22nd February 2010, 17:13
Kwarks voor Loco, ik ben trots op je ;)
chief108
22nd February 2010, 17:58
Wordt een beetje moe, van dat mifi gezeik hier op FC108, laat ze toch lekker, we weten toch al heel lang hoe ze daar zijn/reageren!!!
I http://www.asmera.nl/eritrea2006/eritrea653409.jpg that one...
chief108
22nd February 2010, 19:14
ff verplaatst zodat Loco zijn eigen thread ook weer kan zien
Il Loco
22nd February 2010, 19:20
Scherp van ataraxia..
Ja zoals jullie weten heb ik een hele tijd gemist, toen ik weer op mixfight kwam, BOEM iedereen verdwenen, de hele site dood en uitgestorven op wat ezels na, en de gruwel van de infractions na elk verkeerd woord..
Pas nadat iemand zei dat de hofleveranciers van the pit threads naar hier waren gegaan heb ik deze plek gevonden... Dus ik loop nogal achter..
chief108
22nd February 2010, 19:27
zo lang bestaan we nog niet hoor...
maar over een jaar weet niemand meer wat mifi was... ;)
Wiseguy
22nd February 2010, 19:29
Lecken Sie meinen Schwanz
Ninurta
22nd February 2010, 21:31
leuk opzet voor een galaatje,
fc108 vs die trieste mieperds
Socra
24th February 2010, 01:41
Nog maar een keer verplaatst... Tussen de members specials stond ie ook een beetje raar...
thefxr
24th February 2010, 02:48
Nog maar een keer verplaatst... Tussen de members specials stond ie ook een beetje raar...
goed gedaan, nu kan iedereen het lezen:thup:
Socra
24th February 2010, 03:07
Duh.
I_LOVE_KNOCKOUTS
24th February 2010, 03:21
Kom op Socra en thefxr, begraaf die strijdbijl.
Socra
24th February 2010, 04:36
Kom op Socra en thefxr, begraaf die strijdbijl.
Gezellig.
Donjopie
24th February 2010, 07:42
Ik heb een voorstel :
"Er komen geen topics meer over FC108 vs Mifi.
Ik zie het nut er niet van in.
Wij doen ons ding Mifi doet zijn ding.
Wij hebben onze regels, Mifi hun eigen regels"
En we leefden nog lang en gelukkig.
I_LOVE_KNOCKOUTS
24th February 2010, 12:39
Ach, ik kan me wel voorstellen dat mensen af en toe wat stoom willen afblazen hierover. Heb ik ook niet zo'n moeite mee.
Met begraven van de strijdbijl doelde ik eigenlijk op Socra en thefxr onderling, naar aanleiding van dat 'penis-incident' :p
Donjopie
24th February 2010, 12:41
@ ILKO's ja weetik.
Maar ik word er nu wel een beetje moe van
I_LOVE_KNOCKOUTS
24th February 2010, 12:46
Kan ik me zeker iets bij voorstellen! Maar ja, er blijven zo nu en dan nieuwe verbannen leden vanaf MF hierheen komen en die willen dan misschien even wat kwijt, aangezien wij weten hoe het is.
Maar het structurele gezeik mag idd wel afgelopen zijn ja. Wij doen ons ding, zij doen hun ding, en wij hebben er lol in.
Flamingo
24th February 2010, 12:47
Ach ik vind het wel leuk om af en toe dit soort verhalen te lezen. Ze worden daar nu wel echt heel zielig, een jaar geleden kreeg je voor dit soort onzin echt geen Ban. Eerder complimentjes. Maar ja, die kreeg je dan van relaxte mensen. En die zijn nu hier.
chief108
24th February 2010, 13:25
precies ja...
ik zat van de week wat "old old epic threads" terug te lezen op mifi
en dat ging ook best ver en compleet offtopic
maar was gewoon leuk en lachen
en iedereen uit die threads zit tegenwoordig hier :laugh:
thefxr
24th February 2010, 17:48
Ach, ik kan me wel voorstellen dat mensen af en toe wat stoom willen afblazen hierover. Heb ik ook niet zo'n moeite mee.
Met begraven van de strijdbijl doelde ik eigenlijk op Socra en thefxr onderling, naar aanleiding van dat 'penis-incident' :p
Wat mij betreft is er geen strijd hoor, gewoon 2 members die een slechte dag/deel hadden.:beerchug:
I_LOVE_KNOCKOUTS
24th February 2010, 18:20
Oké dan!
O11
24th February 2010, 20:50
Wat mij betreft is er geen strijd hoor, gewoon 2 members die een slechte dag/deel hadden.:beerchug:
Ik PM'de Socra er over.
Ik vroeg, 'Wat is dat toch met die kinderachtige ruzie? Ga je die stijdbijl nou eindelijk begraven?'
Socra antwoordde, 'Ja, begraven die bijl, diep in zijn schedel.'
Just saying...:whistling:
roy s
24th February 2010, 21:31
Ik stuurde een PM naar thefixer..
hij schreef: 'een strijdbijl begraven is zo mifi...'
O11
24th February 2010, 21:44
Socra heeft een vlindermes.
Judas
24th February 2010, 21:49
Thefxr heeft een helm van Kevlar.
Mokie14
24th February 2010, 21:55
Zo mijn miepfight relletje is ten einde. In het topic van Marquis poste ik "hmm echt gay" En ik noemde Dirk ook gay en zei dat hij zijn vertier beter op www.wwe.com ofzo kon gaan zoeken. Hij zei dat hij liever naar een Japanse gefixte fight keek dan naar een fight met blinde scheidsen...
En het beste was, GG pikkenlikker Micha verkoopt zijn auto, ik poste;
"man de auto waarin Jamilla de hele GG crew heeft afgezogen, ik moet er niet aan denken"..
Resultaat een boel infractions, ik poste heel lief een nieuwe censuur versie:
"de auto waarin Jamilla de hele GG crew heeft bevredigd, al die vlekken.."
Resultaat;
lol FC108 for the win baby.:pimp:
http://muirhouses.ucsd.edu/images/welcome.jpg
Mokie14
24th February 2010, 21:57
Kan ik me zeker iets bij voorstellen! Maar ja, er blijven zo nu en dan nieuwe verbannen leden vanaf MF hierheen komen en die willen dan misschien even wat kwijt, aangezien wij weten hoe het is.
Maar het structurele gezeik mag idd wel afgelopen zijn ja. Wij doen ons ding, zij doen hun ding, en wij hebben er lol in.
1 topic openen met als titel:
Banned? now life will be great!!!!:cool:
O11
24th February 2010, 22:02
Thefxr heeft een helm van Kevlar.
Socra heeft een cocktail van veertien geslachtsziektes.
Judas
24th February 2010, 22:04
Socra heeft een cocktail van veertien geslachtsziektes.
Thefxr heeft een Limburgse schoonmoeder.
O11
24th February 2010, 22:06
Oei...
Socra heeft het zwaard van Blade.
flip-mo
24th February 2010, 22:08
jullie zijn gay!....tering wat een faggotry hier
O11
24th February 2010, 22:10
Heb jij het zwaard van Blade?
Nou dan.
Judas
24th February 2010, 22:16
Oei...
Socra heeft het zwaard van Blade.
Fxr heeft Louis de straatvechter als trainer.
O11
24th February 2010, 22:20
Socra heeft het telefoonnummer van de Balrog of Morgoth.
Judas
24th February 2010, 22:23
Tja, dan gaat het lastig worden voor fxr. Misschien dat het plukje van Chuck z'n baard nog verschil kan maken.
ataraxia
24th February 2010, 22:44
Epic battle... En ik maar denken dat Socra slechts een eenvoudig academicus is...
thefxr
24th February 2010, 22:52
Fxr heeft Louis de straatvechter als trainer.
haha:laugh:
O11
24th February 2010, 22:54
Epic battle... En ik maar denken dat Socra slechts een eenvoudig academicus is...
But at night...
Judas
24th February 2010, 22:57
But at night...
Komt ineens weer die cocktail van veertien geslachtsziektes tevoorschijn...
roy s
25th February 2010, 19:36
fxr heeft xxxl....
socra slechts xl
O11
25th February 2010, 19:39
Maar in z'n broek...
Socra
26th February 2010, 17:13
:laugh:
roy s
26th February 2010, 22:59
Maar in z'n broek...
vraag het hem, misschien krijg je kwarks..
chief108
26th February 2010, 23:12
een hele mond vol...
ataraxia
27th February 2010, 02:10
praat me er niet van :rolleyes:
O11
27th February 2010, 03:53
:brow:
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap... AAAAARRRGGGHH!!!
Dierenamerbulance
28th February 2010, 22:58
lekker hoor...
TheHagueBoxer
1st March 2010, 20:58
Dat Badr Hari interview van hier was daar gister gepost zonder bron... dus iemand vroeg waar het vandaan kwam... toen ik postte dat het van hier kwam was het topic binnen een half uurtje verwijdert:D
Il Loco
1st March 2010, 21:10
Dat Badr Hari interview van hier was daar gister gepost zonder bron... dus iemand vroeg waar het vandaan kwam... toen ik postte dat het van hier kwam was het topic binnen een half uurtje verwijdert:D
Dat is wel érg triest dan..
Een topic verwijderen alleen maar omdat het hier vandaan komt.
Maar fok hun, we hebben Miepfight uit gedaan als een ouwe versleten jas en dit nieuwe stoere FC108 jack aangetrokken..
Miepfight ligt in de greppel, en wij zijn herezen uit de as van hun censuur..
Donjopie
1st March 2010, 21:13
Maar fok hun, we hebben Miepfight uit gedaan als een ouwe versleten jas en dit nieuwe stoere FC108 jack aangetrokken..
Miepfight ligt in de greppel, en wij zijn herezen uit de as van hun censuur..
amen
Goro
5th March 2010, 16:14
Hallo! Goro hiere! Een nieuwe MF forum? Dus wat is dat hier? haha flipper is hier ook! Ik vroeg me al een tijd af waar Chief was enzo... Hebben jullie ruzie met de beste mma forum van nederland?
Wel leuke multimedia en een beter dungeon hier!!!
Proficiat!
Donjopie
5th March 2010, 16:19
Hallo! Goro hiere! Een nieuwe MF forum? Dus wat is dat hier? haha flipper is hier ook! Ik vroeg me al een tijd af waar Chief was enzo... Hebben jullie ruzie met de beste mma forum van nederland?
Proficiat!
Niks een nieuwe MF Forum
Niks ruzie
Wij zijn FC108 :D
Welkom gozer !
Socra
5th March 2010, 16:57
Proficiat!
Dat duurde lang...
Dierenamerbulance
5th March 2010, 17:04
Proficiat!
lol onder welke steen heb jij gezeten..
maar geen ruzie.. ofzow.. we zijn gewoon uit elkaar gegroeid en toen leek het ons het beste om elkaar wat meer ruimte te geven..
onze relatie met mifi...
http://www.youtube.com/watch?v=b42PvOtDhLg
we spreken ook nog regelmatig af met zijn allen.. voor wat hevige buttsex en met natuurlijk mifi mods als ontvangers.. (vinden ze lekker) vorige keer was flip wel een beetje ruw met garcia maar garcia smeekte voor meer... ach ja malle jongens die mifi mods..
Goro
5th March 2010, 17:53
De Dungeon is wel goed! Kmoet nog even wennen met de rest...
Geen idee wat er aan de hand was? Ik ben een regelmatige Mixfight.nl forummer. Maar ik had zo een gevoel dat er enkele weg waren. Toen ik vroeg waar Chief was kom ik hier terecht.
Socra
5th March 2010, 17:58
Moet je ons niet eerst even uitmaken voor verraders?
aliendwurf
5th March 2010, 18:23
que?
Socra
5th March 2010, 18:26
WTF? Verader!!! Snel een accountje aanmaken kijken of ik toegang krijg tot de dungeon!
http://www.mixfight.nl/forum/newreply.php?do=newreply&p=884260
aliendwurf
5th March 2010, 18:31
:w00t:
*trekt er een zakje chips bij open* :cool:
flip-mo
5th March 2010, 19:46
http://www.mixfight.nl/forum/newreply.php?do=newreply&p=884260
lekkere schijnheil dus,......tot ziens en ga maar weer lekker naar mixfight.........doeiiiiiiiiiiiiii
flip-mo
5th March 2010, 19:46
we hebben je neit gemist goro...en we zullen je ook neit missen...
laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
d4nd3l10n
5th March 2010, 19:48
ik heb goro op mixfight ook nog nooit gezien volgens mij.. Hij heeft iig geen indruk achtergelaten.
snip83
5th March 2010, 20:47
me to
flip-mo
5th March 2010, 21:12
toch grappig dat ie in dit topic als eerste reageert...terwijl er 100duizend andere zijn...
d4nd3l10n
5th March 2010, 21:29
'the fuck is hij dan?
Socra
5th March 2010, 21:45
Ik ken em wel een beetje. Hij is al wel een poos lid.
d4nd3l10n
5th March 2010, 22:32
ait thanks.
Ff iets anders maar heb net geprobeerd op stalinfight.nl te reageren maar wordt gewoon weer doodgezwegen..
Die pigdog vind IK echt een idioot. Yeah yeah valt helemaal buiten de context maarja daar heb ik het nu niet over.
Gast doet alsof hij de mastermind is, het alsziend oog blabla.
Zo overtuigd van zijn kunnen en daden en de dingen die hij heeft meegemaakt. Doet zichzelf voor als de elite van de elite.
Eerst had ik hem wel hoog zitten vanwege zijn werk, maar goddamn wat een arrogant mannetje is het. En iedereen die anders denkt of ziet wat er daadwerkelijk aan de hand is vind hij een mongool.. Nee zo zegt hij het niet als semi intellectueel zijnde, maar zo bedoelt hij het wel. Hij heeft ook wel goede punten, dat zeer zeker wel, maar goddamn dat arrogante toontje dat er soms vanuit gaat....
Wat ik op mixfight doe? Omdat jullie fuckers vanavond niks posten en ik morgen een selectie heb en dus aan huis gekluisterd ben omdat ik anders weer ga zuipen, snuiven etc.
Dus post maar meer idioten. Was vanavond aan het kijken en iedereen bekijkt alles, maar geeft bijna geen reactie..
d4nd3l10n
5th March 2010, 22:32
AARGGHH doe ik ook vaak eigenlijk :whistling:
ataraxia
5th March 2010, 22:35
x2
d4nd3l10n
5th March 2010, 22:43
Heb je het over mijn verhaal over pigdog of mijn AAARGGHH post?
Die vriend (of man) van jouw kan ik nog wel trekken soms omdat hij nadenkt. Die pigdog gaat alleen uit van zijn eigen gelijkheid en doet alsof hij de shit is terwijl hij daar (in al die bijzondere plaatsen waar hij naartoe gaat met z'n interessante werk) afgeslacht wordt als hij die bullshit die hij op stalinfight verteld tegen hen zegt. Ik heb vrienden die er ookal een uitzending of drie a vier erop hebben zitten en nooit zo zullen praten als hij....
Judas
5th March 2010, 22:45
Die vriend (of man) van jouw kan ik nog wel trekken soms omdat hij nadenkt.
Dat pik je toch niet, Ata?
ataraxia
5th March 2010, 22:45
Die vriend (of man) van jouw kan ik nog wel trekken soms omdat hij nadenkt. Die pigdog gaat alleen uit van zijn eigen gelijkheid en doet alsof hij de shit is terwijl hij daar (in al die bijzondere plaatsen waar hij naartoe gaat met z'n interessante werk) afgeslacht wordt als hij die bullshit die hij op stalinfight verteld tegen hen zegt. Ik heb vrienden die er ookal een uitzending of drie a vier erop hebben zitten en nooit zo zullen praten als hij....
Ik vrees dat ik een grapje maakte op
AARGGHH doe ik ook vaak eigenlijk :whistling:
flip-mo
5th March 2010, 22:47
ik zit film te kijken....
mannnnnnnnnnnn............ op die laptop ... downen en dan kijken....vetttttttttttttte shit...
superbeeld... new addiction...
aanrader: ninja assasins
en nu ga ik ff de hond uitlaten en een biertje zuipen.. tot later
ataraxia
5th March 2010, 22:49
Dat pik je toch niet, Ata?
http://i194.photobucket.com/albums/z207/Ram4ever/Smilies/ShoulderShrug.gif
Iets met boontjes en doppen...
Socra
5th March 2010, 22:52
Ik zal Axa zo eens vragen of ze mij wil trekken... :whistling:
ataraxia
5th March 2010, 22:54
:rolleyes:
iets met boontjes en doppen... :)
Socra
5th March 2010, 22:57
d4nd3l10n
5th March 2010, 22:57
:rolleyes:
iets met boontjes en doppen... :)
Hahahaha i lol'd!
Judas
5th March 2010, 22:58
:D
d4nd3l10n
5th March 2010, 23:00
Ik vrees dat ik een grapje maakte op
Helaas... Wou ik een hele discussie aangaan maar dat zit er niet in..
En @ flip, trek je dat ja, een hele film kijken op zo'n laptop schermpje?
d4nd3l10n
5th March 2010, 23:02
@ 'Xia en Socro, wel leuk dat jullie zulke dingen over een forum bespreken terwijl jullie alle twee (neem ik aan) thuis zijn....:bash:
Judas
5th March 2010, 23:04
Is weer es een andere vorm van voorspel ofzo.
Socra
5th March 2010, 23:06
Ja, man. Kinky shit...
Judas
5th March 2010, 23:09
Jambers- waardige shit.
Judas
5th March 2010, 23:12
Socra en Ata bij over 15 jaar bij Jambers:
http://www.tv-willemijn.nl/wp-content/jambersnaturisten.jpg
Socra
5th March 2010, 23:21
Socra en Ata bij over 15 jaar bij Jambers:
http://www.tv-willemijn.nl/wp-content/jambersnaturisten.jpg
Ik zit er nu al zo bij en Xia zal er nooit zo uitzien...
I_LOVE_KNOCKOUTS
6th March 2010, 01:26
Gast doet alsof hij de mastermind is, het alsziend oog blabla.
En iedereen die anders denkt of ziet wat er daadwerkelijk aan de hand is vind hij een mongool.. Nee zo zegt hij het niet als semi intellectueel zijnde, maar zo bedoelt hij het wel. Hij heeft ook wel goede punten, dat zeer zeker wel, maar goddamn dat arrogante toontje dat er soms vanuit gaat....
One leggertje.
ik zit film te kijken....
mannnnnnnnnnnn............ op die laptop ... downen en dan kijken....vetttttttttttttte shit...
superbeeld... new addiction...
aanrader: ninja assasins
en nu ga ik ff de hond uitlaten en een biertje zuipen.. tot later
Hey ouwe, waar download jij films? Ik vraag het mooi aan jou omdat jij het me begrijpelijk uit kan leggen, aangezien we beiden van die computerhelden zijn.
flip-mo
6th March 2010, 03:23
gewoon torrent ...op piratebay... download utorrent ... ga naar piratebay.. zoek een film en de rest wijst zichzelf
flip-mo
6th March 2010, 03:24
Helaas... Wou ik een hele discussie aangaan maar dat zit er niet in..
En @ flip, trek je dat ja, een hele film kijken op zo'n laptop schermpje?
ja mna........gruwelijk beeld heb ik hier op...
Wiseguy
6th March 2010, 04:02
SAK MI KAK MAZZERFACKAAAAAH
looooooooooooolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!11 111111111
I_LOVE_KNOCKOUTS
6th March 2010, 04:25
Hey Flip, ik heb nooit met die torrents gewerkt joh, zegt me niks.
Socra
6th March 2010, 07:39
Hey Flip, ik heb nooit met die torrents gewerkt joh, zegt me niks.
Is echt heel makkelijk. Ik kan het, en ik ben een complete mongool in die dingen.
1) Download een torrent programma. Bv. µTorrent. Te vinden via google
2) Zoek een torrent (bv. door in google "torrent" + "horny sluts VI" in te voeren of ga naar bestmmatorrents.com)
3) Als je een torrent hebt gevonden, moet je die downloaden en openen met µTorrent.
4) Klaar! Je download begint te lopen... Na afloop even open laten staan voor anderen.
flip-mo
6th March 2010, 11:03
THnx socra ...voor de nog duidelijkere uitleg.....
ILKO... het is echt makkelijk man...
Wiseguy
6th March 2010, 13:31
Torrents is kut. Ik adviseer iedereen een abonnementje te nemen op een newsserver.
Ik download alles met 2 MB/s. Een standaard avi film heb ik in 7 minuten binnen
aliendwurf
6th March 2010, 13:48
torrent werkt uitstekend...gewoon gratis, geen gelul met abbo-tjes
flip-mo
6th March 2010, 13:49
Torrents is kut. Ik adviseer iedereen een abonnementje te nemen op een newsserver.
of ik nou 7 minuten of tussen de 15 en 30 minuten doe... maakt me ook geen reet uit....
torrent werkt echt prima
heb je de film in 7minuten binnen.. en dan??? Je kan niet 5films tegelijk gaan kijken ...
Richelieu
6th March 2010, 14:32
Misschien hebben die op de uitzending een heel andere visie als Pigdog.
I_LOVE_KNOCKOUTS
6th March 2010, 17:06
Is echt heel makkelijk. Ik kan het, en ik ben een complete mongool in die dingen.
1) Download een torrent programma. Bv. µTorrent. Te vinden via google
2) Zoek een torrent (bv. door in google "torrent" + "horny sluts VI" in te voeren of ga naar bestmmatorrents.com)
3) Als je een torrent hebt gevonden, moet je die downloaden en openen met µTorrent.
4) Klaar! Je download begint te lopen... Na afloop even open laten staan voor anderen.
Thanks man! Ik ga 't proberen. Kan je helaas nog effe geen kwarks geven. LOL @ 'horny sluts VI' trouwens haha!
Als dat zo is, is de kans groot dat Pigdog die mensen ook voor minder aanziet.
I_LOVE_KNOCKOUTS
6th March 2010, 17:39
Nou, ik heb het gedownload. Socra, klopt het dat je op bestofmmatorrents.com eerst een account moet aanmaken?
Socra
6th March 2010, 17:40
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik mag Pigdog wel... :blush:
I_LOVE_KNOCKOUTS
6th March 2010, 17:58
Geef je me daarom geen antwoord? ;)
chief108
6th March 2010, 18:05
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik mag Pigdog wel... :blush:
heb ook geen problemen met hem
I_LOVE_KNOCKOUTS
6th March 2010, 18:10
Ik ken hem niet persoonlijk, maar ik vond hem op MF vaak wel overkomen als iemand die denkt dat ie de wijsheid in pacht in heeft, en iedereen die een andere mening heeft maar een beetje minachtend toespreekt. Al heeft ie - zoals al eerder gezegd - ook heus wel eens goede punten, en zijn humor kan ik ook regelmatig om lachen.
Socra
6th March 2010, 18:25
Geef je me daarom geen antwoord? ;)
Nee, sorry. Tegelijk gepost, denk ik. Ja, klopt. En je moet daar op langere termijn ook een gunstige ratio houden (betekent dat je de torrents dus idd wat langer open moet laten staan, zodat anderen weer bij jou kunnen uploaden...) Maar het is echt de moeite waard! Ze hebben enorm veel en het meeste is zo binnen.
Judas
6th March 2010, 19:52
Ilko, als het niet lukt, heb ik een andere en simpele manier voor je.
roy s
6th March 2010, 19:52
welke zender?
btw Ik wou dat Pigdog hier was..
..hij weet over veel zaken "veel"
I_LOVE_KNOCKOUTS
6th March 2010, 20:13
Nee, sorry. Tegelijk gepost, denk ik. Ja, klopt. En je moet daar op langere termijn ook een gunstige ratio houden (betekent dat je de torrents dus idd wat langer open moet laten staan, zodat anderen weer bij jou kunnen uploaden...) Maar het is echt de moeite waard! Ze hebben enorm veel en het meeste is zo binnen.
Ik laat het allemaal wel een tijdje open staan. Zal dan effe een accountje aanmaken. Wel is het me nog een raadsel hoe ik kan zien of het echt goede kwaliteit is en hoe hoog de downloadsnelheid is, want die 2 dingen vind ik uiteraard wel belangrijk.
Trouwens, net 'Inglourious Basterds' binnengehaald, maar was met Engelse ondertiteling haha :bash:
Ilko, als het niet lukt, heb ik een andere en simpele manier voor je.
Altijd welkom!
flip-mo
6th March 2010, 20:27
moet je de comments lezen die mensen geven .. daar geven ze vaak cijfers over de kwaliteit en de audio van de film... en vaak zijn dvdrip goede kwaliteit... maar als er bijvoorbeeld cam staat of screener is het wat minder
I_LOVE_KNOCKOUTS
6th March 2010, 20:32
Thanks Flip! En thanks to Kingster die me via PM ook goeie info gaf!
Goro
8th March 2010, 09:20
http://www.mixfight.nl/forum/newreply.php?do=newreply&p=884260 (http://www.mixfight.nl/forum/newreply.php?do=newreply&p=884260)
Wat wil je dan BOZO. Als je al jaren op een forum zit? Wat weet ik veel over onderlinge ruzies tussen admins. Ik ben toch gewoon mma fan.
Echt gevoelige nerd zonder brains die socra.:finger:
Socra
8th March 2010, 09:55
Gevoelig? Moi? :huh:
Je mag hier gewoon alles zeggen, en ik spoorde je aan om van je hart geen moordkuil te maken... That's all...
Donjopie
8th March 2010, 10:18
So True & same here !
Ik vind torrent ook niet lekker werken, gebruik het wel eens hoor ( als ik iets niet kan vinden op een newsgroup )
torrent werkt uitstekend...gewoon gratis, geen gelul met abbo-tjes
Newsgroup is ook gratis bij een heleboel providers ( waaronder Ziggo, 50GB per maand )
Maar een pay-server heeft wel mijn voorkeur ivm de retentie.
chief108
8th March 2010, 10:20
torrents suck
paid newsservers FTW!!!!
Donjopie
8th March 2010, 10:45
torrents suck
paid newsservers FTW!!!!
dat dus :D
Goro
8th March 2010, 11:50
Gevoelig? Moi? :huh:
Je mag hier gewoon alles zeggen, en ik spoorde je aan om van je hart geen moordkuil te maken... That's all...
? Genoteerd.
I_LOVE_KNOCKOUTS
8th March 2010, 13:27
Begin ik het net een beetje te snappen, komen er weer een paar met "torrents suck", gvd...
Judas
8th March 2010, 13:37
Begin ik het net een beetje te snappen, komen er weer een paar met "torrents suck", gvd...
Met welk programma download je nu?
I_LOVE_KNOCKOUTS
8th March 2010, 14:16
Utorrent (eigenlijk een Griekse mu, maar effe geen idee hoe ik dat hier neerzet).
Donjopie
8th March 2010, 14:26
Utorrent (eigenlijk een Griekse mu, maar effe geen idee hoe ik dat hier neerzet).
gewoon daarmee stoppen en aan nieuwsgroepen beginnen :D
flip-mo
8th March 2010, 14:43
hahahhaha....wel punctueel blijven he ...professortje...
hoe gaat ie met het downen?
I_LOVE_KNOCKOUTS
8th March 2010, 15:34
Verre van professor. Heb gewoon een afwijking dat ik vaak foutjes in teksten ontdek.
Downloaden gaat wel aardig. Niet supersnel nog, maar oke. Nog even wennen aan de dingen waar ik op moet letten voordat ik een torrent download: aantal seeders t.o.v. leechers, kwaliteit, NL subs bij films, etc.
Heb al wel wat films binnen, zooitje afleveringen van '24', paar UFC's en MECA-evenementen.
flip-mo
8th March 2010, 15:37
ok ok... ik down gewoon zonder ondertiteling... kwaliteit is vaak beter en er zijn gewoon veel meer seeds .. dus je download gaat 20x zo snel...
chief108
8th March 2010, 15:43
dan ga je je doodergeren aan die homemade subs ILKO's...
is soms echt tenenkrommend slecht
aliendwurf
8th March 2010, 15:48
Dat had ik met District 9, kon ze ook niet weghalen en heb de film dus na 5 minuten uitgezet....wat een bagger...
Judas
8th March 2010, 15:48
Idd gewoon zonder ondertitels binnen halen. Gaat veel sneller, vaak betere kwaliteit en je kan ze er achteraf ook zelf onder zetten.
flip-mo
8th March 2010, 15:50
hahahaha idd....helemaal zao een mierenneuker qua spelling als ILKO ;) :D
I_LOVE_KNOCKOUTS
8th March 2010, 15:50
ok ok... ik down gewoon zonder ondertiteling... kwaliteit is vaak beter en er zijn gewoon veel meer seeds .. dus je download gaat 20x zo snel...
Das ook weer zo!
Die bij '24' vind ik goed gedaan.
Het ligt ook aan de aard van de film. Bij sommige films heb ik liever wel gewoon subs, al is het in het Engels. Je verstaat gewoon niet altijd alles even goed. En als ik bv. een keer een film wil branden voor m'n ouders, wil ik er wel NL subs bij, das wel leuk voor ze ;)
I_LOVE_KNOCKOUTS
8th March 2010, 15:52
je kan ze er achteraf ook zelf onder zetten.
Hoe doe je dat?
hahahaha idd....helemaal zao een mierenneuker qua spelling als ILKO ;) :D
Hahaha, dan niet hoor. Ik kan m'n afwijking ook wel eens aan de kant zetten ;)
Judas
8th March 2010, 16:06
Hoe doe je dat?
Lijkt ingewikkeld, maar het is heel simpel.
1. Tik Vobsub in op Google en je krijgt meerdere site's om dit programma'tje te downen. Installeer het, uitvoeren en verder heb je hier geen omkijken meer naar.
2. Ga naar bijv www.subscene.com (http://www.subscene.com) voor de subs. Tik de naam van de film of serie in en scroll dan naar de taal die je wilt hebben. Vind zelf Engels het best omdat er heel veel verloren gaat in de NL subs en ze zijn veel vaker beschikbaar. Download het bestandje.
3. Plaats de film of aflevering in 1 map, samen met het sub bestandje. Zorg met knippen/plakken ervoor dat je de 2 bestanden dezelfde naam hebben en speel het af!
Nogmaals, het lijkt veel werk, maar als je het een paar keer gedaan hebt, is het zo gebeurd.
Het kan soms wel gebeuren dat de subs niet gelijk lopen met de film. Moet nu de deur uit, maar leg je ltr wel uit wat en hoe.
I_LOVE_KNOCKOUTS
8th March 2010, 16:23
Top man, dank je wel! Ik moet ook weg, maar zal 't later eens proberen!
snip83
15th March 2010, 10:50
FUCK MIEPFIGHT
chief108
15th March 2010, 10:53
dank je voor je bijdrage Snippelientje
dontmindme
19th March 2010, 23:07
who the fuck is miep fight.
ik weet dat t m......t is maar wou je er echt op reageren??????????
SOEPKIP
TheHagueBoxer
20th March 2010, 17:55
pikpoes
I_LOVE_KNOCKOUTS
24th March 2010, 00:45
Lijkt ingewikkeld, maar het is heel simpel.
1. Tik Vobsub in op Google en je krijgt meerdere site's om dit programma'tje te downen. Installeer het, uitvoeren en verder heb je hier geen omkijken meer naar.
2. Ga naar bijv www.subscene.com (http://www.subscene.com) voor de subs. Tik de naam van de film of serie in en scroll dan naar de taal die je wilt hebben. Vind zelf Engels het best omdat er heel veel verloren gaat in de NL subs en ze zijn veel vaker beschikbaar. Download het bestandje.
3. Plaats de film of aflevering in 1 map, samen met het sub bestandje. Zorg met knippen/plakken ervoor dat je de 2 bestanden dezelfde naam hebben en speel het af!
Nogmaals, het lijkt veel werk, maar als je het een paar keer gedaan hebt, is het zo gebeurd.
Het kan soms wel gebeuren dat de subs niet gelijk lopen met de film. Moet nu de deur uit, maar leg je ltr wel uit wat en hoe.
Effe zwaar offtopic:
ik heb dit geprobeerd bij de film 'Invictus' maar de ondertiteling loopt zwaar ongelijk. Hoe fix ik dat? En 't is kut dat voor een serie die ik eindelijk heb gevonden geen ondertitels in het Nederlands te vinden zijn (serie heet 'Profit').
flip-mo
24th March 2010, 17:37
als je gomplayer gebruikt dan doe je in je scherm rechtermuisknop en dan zie je subtitles en dan kan je hem 1 2 3 4 5 etc seconden naar voren of naar achteren laten verspringne , weet niet hoe het met andere players is
I_LOVE_KNOCKOUTS
24th March 2010, 22:01
Thanks pik! Ik heb wel gom-player (heb inmiddels zo ongeveer alles geloof ik haha; winamp, windows media player uiteraard, gom, vlc, quicktime). Volgens mij scheelt het wel meer dan 5 seconden maar ik ga 't proberen!
flip-mo
24th March 2010, 22:06
je kan hem ook 10 20 seconden 1 minuut terug laten springen hoor... zoveel als je wilt
I_LOVE_KNOCKOUTS
24th March 2010, 22:09
Ah oké. Ik had effe de "etc" in je vorige post gemist.
snip83
31st March 2010, 12:07
FUCK Nixfight
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.