PDA

View Full Version : Alistair Overeem over Badr Hari

snip83
21st February 2010, 20:16
Hier een stukje uit de nieuwe Ringsport

By the way, ik hoorde op Eurosport Badr Hari zeggen dat hij heeft laten zien dat ik niet thuis hoor in de K-1. Grappig toch? Als kickboksen zijn thuis is, dan heb ik hem een pak slaag gegeven in zijn eigen huis. Het staat trouwens nog steeds 2-1 voor mij. Badr!! nog steeds ben je niet mans genoeg om me terug te pakken in me eigen huis. Ondanks onze afspraak. Je uitspraak motiveert mij om er serieus over na te denken dit jaar toch weer bij de K-1 mee te doen. Jouw beloofde MMA-partij zal er waarschijnlijktoch nooit komen. Dus voor jou blijft het 1-1

Bron: Ringsport

snip83
21st February 2010, 20:18
Waar baseert die knakker op dat het 2-1 voor hem staat???
De laatste keer kreeg hij zelf een flink pak rammel van onze Bad Boy

Socra
21st February 2010, 20:20
Vind ik ook een beetje raar. Ali kan kritiek hebben dat Badr die partij niet wil vechten, maar zolang ze maar twee keer tegenover elkaar gestaan hebben, kan het nooit 2-1 zijn...

Verder, ach, wat moet je er van zeggen. Ik hoop dat die motivatie om K1 te doen beperkt blijft...

snip83
21st February 2010, 20:21
Ik eigenlijk niet Socra

ik hoop dat Badr, of remy of wie dan ook hem weer KO mept.

dan moet ie gewoon wegwezen toch?

flip-mo
21st February 2010, 20:42
tuuuuuuuuuuurlijk.........wat een praatjesmaker.... blijf lekker in de k1 jongen.. heb je in ieder geval weer een smoes om niet tegen fedor te vechten

snip83
21st February 2010, 20:43
heb je in ieder geval weer een smoes om niet tegen fedor te vechten

èèn been

roy s
21st February 2010, 20:49
Slap geneuzel..
zwaktebod

flip-mo
21st February 2010, 20:56
vooral in je eigen grootheid blijven geloven....

snip83
21st February 2010, 20:58
las ook een stukje in ringsport dat het gevecht er in juni gaat komen tegen fedor

ook even quoten????

Kingster
21st February 2010, 21:04
Gooi het er maar in, ben wel benieuwd.

Marquis
21st February 2010, 21:10
Ik las ook ergens dat hij het niet erg vond om te verliezen tegen Badr omdat hij liever niet tegen zijn maat Sem zou willen vechten.

Wat ga je dan in godsnaam doen in de K1 ? Saki,Zimmerman en Sem vechten in die competitie. Is natuurlijk een zwak excuus. Net als dat hij niet goed was geraakt met die highkick van Badr en dat het aan de wind lag en de gladde vloer waardoor hij uit balans raakte.

Ik denk waarom neem je je verlies niet als een volwassen kerel ... door dit soort gezwam heb je weinig respect voor zo iemand. Lijkt net een te grote kleuter met opgeblazen oren.

Rverm
21st February 2010, 21:15
Vind Overeem zoiezo een flapdrol en mag hem totaal niet...hij heeft de vechtstijl van bob sapp met k1 world gp 2007 op me playstation 2. Hij ontloopt Fedor, gebruikt rotzooi en ontkent het en vecht daardoor niet in Amerika, zijn manager is bas boon, sneltoets 4 op ze telefoon en Jamila komt ze ballen likken, hij heeft een keer me redbull uit me handen gelopen bij Fabulous en weigerde een nieuwe te halen, hij doet stoer met uitgaan, heeft een teringlekkere vriendin, zat volgens Bas Boon in het gips/verband/rotzooi en kon niet vechten terwijl ik hem in ze dikke Audi bij Henschotermeer zag rijden en geen dingen rond zijn hand zag en aan micha heb ik ook een hekel.

Eigenlijk heeft ie alles wel goed voor elkaar dus en daarentegen is die wel weer teringsterk en goed in wat ie doet...maja heb wel schijthekel aan hem :D

snip83
21st February 2010, 21:17
Gooi het er maar in, ben wel benieuwd.

http://www.chief108.com/showthread.php?t=4890

snip83
21st February 2010, 22:21
Vind Overeem zoiezo een flapdrol en mag hem totaal niet...hij heeft de vechtstijl van bob sapp met k1 world gp 2007 op me playstation 2. Hij ontloopt Fedor, gebruikt rotzooi en ontkent het en vecht daardoor niet in Amerika, zijn manager is bas boon, sneltoets 4 op ze telefoon en Jamila komt ze ballen likken, hij heeft een keer me redbull uit me handen gelopen bij Fabulous en weigerde een nieuwe te halen, hij doet stoer met uitgaan, heeft een teringlekkere vriendin, zat volgens Bas Boon in het gips/verband/rotzooi en kon niet vechten terwijl ik hem in ze dikke Audi bij Henschotermeer zag rijden en geen dingen rond zijn hand zag en aan micha heb ik ook een hekel.

Eigenlijk heeft ie alles wel goed voor elkaar dus en daarentegen is die wel weer teringsterk en goed in wat ie doet...maja heb wel schijthekel aan hem :D

Ik ken die gozer mijn hele leven al, straatrat geweest, via tijn gaan vechten en goed geworden

als er een keer een interview komt moeten ze vragen naar dat litteken in ze gezicht

zit iemand bij me die wil weten wat hij daar op antwoord hihi

Judas
22nd February 2010, 00:47
Oh oh oh, wat een praatjesmaker is het toch weer. Hoop echt dat ze nog een keertje tegen mekaar gaan knokken. En Badr, sla hem dan aub flink KO. Geen smoesjes over balans etc.

Judas
22nd February 2010, 00:47
als er een keer een interview komt moeten ze vragen naar dat litteken in ze gezicht

Glas gekopt in een discotheek, toch?

thefxr
22nd February 2010, 08:22
lekker sportief, tov van je collega's om een HW belt 2,5 jaar te houden en nog steeds niet hebben verdedigt en bij strikeforce zijn het ook watjes, dat ze hem niet strippen!

snip83
22nd February 2010, 13:26
was in een kroegje ja dacht ie dat ie ff babbels kon hebben maar schaap dacht fuck you je krijgt een fluitje in je porem haha