View Full Version : echt zichtbare tattoos
chief108
2nd November 2009, 17:05
dus niet ergens op onderarm ofzo...
maar echt hardcore zichtbaar
op je handen
op je hoofd (http://www.chief108.com/showthread.php?t=482)
of in je nek...
wat vind je ervan?
zou je dat doen?
heb je dat?
>>post some pics!!!
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 17:17
Ik heb een tattoo van mijn gezicht.... Op mijn gezicht.
missj
2nd November 2009, 17:18
Iets in het gezicht tatoeeren vind ik persoonlijk lelijk.
Iets in de nek kan mooi uitzien.Ken veel die iets op de nek hebben.Maar moet niet overdreven zijn.
Heb zelf wat kleins op mijn middelvinger ...
FTW
2nd November 2009, 17:18
Wel op onderarm en binnenkant pols (zie avatar) maar die vallen voor deze topic af. Zou het op de genoemde plaatsen wel doen maar zou nu niet weten wat. Loop vanzelf wel ergens tegen aan, zo is het met de rest ook gegaan...
Fr3ddy
2nd November 2009, 17:49
Nee,.. écht zichtbaar zou ik nooit doen..
Neochamp
2nd November 2009, 17:50
http://foto-uploaden.nl/img/1/getosh6.jpg
Zoiets als dit ??
mr.rosso
2nd November 2009, 17:52
leuk een achepones
Fr3ddy
2nd November 2009, 17:53
Alleen de handen, onderarmen en hoofd zou ik niet doen..
Voor de rest lijk ik wel wat op die gast qua tatts :D
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 17:53
Iets zegt me dat iemand met een tattoo in zijn nek / gezicht niet snel de verdedigende kant in een rechtszaal zal zijn, of een topmanager van Philips o.i.d.
flip-mo
2nd November 2009, 17:55
schattig!!! staat er nou kakkerlakken rotterdam op je zijkant.... of staat er kakkies?
Kan het niet zo goed lezen
flip-mo
2nd November 2009, 17:57
dit is mijn laatste pasfoto
http://liveneedle.com/wp-content/gallery/face-tattoos/face_tattoo_2.jpg
missj
2nd November 2009, 17:59
dit is mijn laatste pasfoto
http://liveneedle.com/wp-content/gallery/face-tattoos/face_tattoo_2.jpg
Euhhh die hugh kan je dus vergeten:p
mr.rosso
2nd November 2009, 18:00
wanhopige poging om een serieus topic op te starten....
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 18:00
@Flip; Ik had alleen die tattoo tussen mijn ogen laten zetten, nu valt ie minder op helaas..
En Neochamp, vind je het echt mooi? Of is het gewoon een trieste verslaving?
Neochamp
2nd November 2009, 18:01
schattig!!! staat er nou kakkerlakken rotterdam op je zijkant.... of staat er kakkies?
Kan het niet zo goed lezen
Er staat toch echt FEYENOORD en aan de andere kant ROTTERDAM. Nu snap ik best dat een israeli moeilijk Nederlands kan lezen. Blij dat ik een snavel watbijgebracht heb kunnen hebben.
@ Mr Rosso. Dit is iets groter dan een acheponis ;)
Neochamp
2nd November 2009, 18:02
@Flip; Ik had alleen die tattoo tussen mijn ogen laten zetten, nu valt ie minder op helaas..
En Neochamp, vind je het echt mooi? Of is het gewoon een trieste verslaving?
Ik vind t echt mooi. Trieste verslavingen zijn mensen die aan Heroine ghangen etc. Inkt blijf ik iets moois vinden dus niets triests aan !
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 18:04
Hey, ik ben ook fan van tattoos, en zou er graag 1 willen, maar ik word constant met mijn neus op de feiten gedrukt waarom ik het beter niet kan doen (hier komt jouw foto in het spel).
mr.rosso
2nd November 2009, 18:06
1-0
barbara
2nd November 2009, 18:07
Euhhh die hugh kan je dus vergeten:p
Geen hugh voor flipper?
geen:
http://blogs.knoxnews.com/telebuddy/archives/Hugh_Jackman.jpg
?
En geen:
http://images.askmen.com/galleries/men/hugh-hefner/pictures/hugh-hefner-picture-1.jpg
?
Arme flip :D
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 18:08
Maar om even mijn lieve en goeie kant te laten zien: wie ben ik om jouw verslaving triest te noemen. Er zullen zat mensen zijn die het mooi vinden.
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 18:09
Geen hugh voor flipper?
geen:
http://blogs.knoxnews.com/telebuddy/archives/Hugh_Jackman.jpg
?
En geen:
http://images.askmen.com/galleries/men/hugh-hefner/pictures/hugh-hefner-picture-1.jpg
?
Arme flip :D
Check hoe scherp die snol is.
Neochamp
2nd November 2009, 18:10
Hey, ik ben ook fan van tattoos, en zou er graag 1 willen, maar ik word constant met mijn neus op de feiten gedrukt waarom ik het beter niet kan doen (hier komt jouw foto in het spel).
Zonder jouw te hebben gezien denk ik dan. Man het kan er bij jouw alleenmaar beter op worden.als je er zo shit uitziet als dat je praat of schrijft is t alleen maar een vooruitgang !
Doe de wereld een plezier en get tattooed !
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 18:15
Heb je tips? Ik wil een latijnse tekst die zoiets betekent als: fuck jullie allemaal, ik ben een koning.. Alleen dan mooi.
el Bastardo
2nd November 2009, 18:20
Niks voor mij. Onderarmen trek ik mn grens wel een beetje... tot nu toe....
Neochamp
2nd November 2009, 18:26
Heb je tips? Ik wil een latijnse tekst die zoiets betekent als: fuck jullie allemaal, ik ben een koning.. Alleen dan mooi.
hahahaa, ben niet zo thuis in t Latijn joh. Waarom niet gewoon in t Hollands. Luid en duidelijk, iedereen begrijpt wat je bedoeld.
Of kan vragen aan mn Krav Maga leraar hoe je t schrijft in Israeli ? Misschien lijkt dat je wat :rotflmao:
flip-mo
2nd November 2009, 18:42
Er staat toch echt FEYENOORD en aan de andere kant ROTTERDAM. Nu snap ik best dat een israeli moeilijk Nederlands kan lezen. Blij dat ik een snavel watbijgebracht heb kunnen hebben.
@ Mr Rosso. Dit is iets groter dan een acheponis ;)
Ooowww wacht nu zie ik het ... Fe:sick::sick::sick: kakkerlakken .. nee sorry... Zie alleen maar kakkerlakken staan
En hoe kom je erbij dat ik israeli ben??? Volbloed kaaskop hoor... dus die vlieger gaat ook niet op
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 18:42
Joden, Flip... Joden...
flip-mo
2nd November 2009, 18:48
Sorry... ik kan de link tussen kakkerlakken en joden niet leggen hoor...
ontopic...
tats...
http://portent.org/images/scarytattoo.jpg
missj
2nd November 2009, 18:50
Vraag je je af, waaraan ze dachten ,op het moment dat ze dit lieten zetten:slap:
aliendwurf
2nd November 2009, 18:51
lol, kakkerlak is een compliment voor ons, dat dat nog steeds niet duidelijk is, hehe
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 18:57
Jongens, genoeg voetbal-huiliehuilie nu... Damn, als er iets is waar ik echt van moet braken..... "Wij zijn beter!" "Niet, jullie zijn homo haha!" "Niet, wij winnen de beker lol!" "Ah shit, jullie hebben dit jaar gewonnen, nou dan gooien we een auto om haha!"
Neochamp
2nd November 2009, 19:18
Ooowww wacht nu zie ik het ... Fe:sick::sick::sick: kakkerlakken .. nee sorry... Zie alleen maar kakkerlakken staan
En hoe kom je erbij dat ik israeli ben??? Volbloed kaaskop hoor... dus die vlieger gaat ook niet op
Dan kan ik alleen maar zeggen, een bril of lenzen zal je goed doen joh !
En ach, dat gekakkerlak of Joods gedoe kan me ook gestolen worden..
Krav Maga, tis niet echt iets Rotterdams wel ?
Flamingo
2nd November 2009, 19:31
Gezicht/nek/onderarmen is afhankelijk van welke sector je in werkt denk ik. Ik zou niet zomaar een fitnessinstructeur neerzetten met een dikke tattoo op zijn gezicht/nek/onderarmen. en zo zijn er nog wel 100 te verzinnen.
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 19:33
Gezicht/nek/onderarmen is afhankelijk van welke sector je in werkt denk ik. Ik zou niet zomaar een fitnessinstructeur neerzetten met een dikke tattoo op zijn gezicht/nek/onderarmen. en zo zijn er nog wel 100 te verzinnen.
Conclusie: een tattoo in je nek is dom. Tenzij je niet veel hebt om voor te leven.
Pitbull.
2nd November 2009, 19:34
Als me japanse sleeve af is (over een jaar of 3 hahah) zou ik wel iets op me hand willen.. maar dat zien we dan wel weer...
chief108
2nd November 2009, 19:54
ik wil een kick ass tattoo
maar wel persé mooi...
:rolleyes:
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 19:59
Ja ik bedoel, mooie lettering enzo, je weet toch Chiefiechief..
chief108
2nd November 2009, 20:00
ja man ja
zit alleen te wachten op Wilhelmus met een opmerking hoe gay gasten zijn die alleen een hele mooie tattoo willen :p
Conclusie: een tattoo in je nek is dom. Tenzij je niet veel hebt om voor te leven.
ik zie het meer zo:
iedereen die zijn handen, hoofd of nek laat tatoeëren, gaat meteen een Confrontatietherapie aan met het gezelschap waarin hij vertoeft
is dat kick ass or what...
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 20:01
Niet als je geld wil verdienen.
chief108
2nd November 2009, 20:03
niet als je belasting wilt betalen over je inkomsten bedoel je
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 20:05
Ah okee.. Nu komt de aap uit de mouw. Dus jij associeert een tattoo in je nek met een verkeerde opvoeding?
Edit: btw: voor deze opmerking associeer ik geen belasting betalen over je inkomen met een slechte opvoeding. lol.
Might Is Right
2nd November 2009, 20:07
Ben nogal "ge-covered": sleeves, nek volledig rond, borst, rug, buik,... Van 2 heb ik spijt: een woord op mijn vingers en een op mijn hoofd. Zolang er haar op het hoofd staat en de tattoo er lichtjes door komt is het mooi, maar ik vrees al voor de kalende dag want op een kaal hoofd is een tattoo echt lelijk. verder heb ik wel paar plaatjes die ik, moest ik kunnen herbeginnen, niet zou laten zetten maar echt spijt heb ik niet want ze zijn gezet in een bepaalde fas ein mijn leven, ook al sta ik er nu niet meer achter.
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 20:10
Sja... Wat moet ik er van zeggen.. Ik krijg al spijt als ik de winkel uitloop met een net gekochte broek... Laat staan van een tattoo op de verkeerde plek.
chief108
2nd November 2009, 21:39
tats zijn ook niet voor mooimansjes zoals jij MTE
O11
2nd November 2009, 21:56
Op je fucking OOG!!!
http://2.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/RpUPYN2K4QI/AAAAAAAAGMk/_BBNeFE7pD4/s400/eye_tattoo_1.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/RpUPYd2K4RI/AAAAAAAAGMs/s2ickNv9kRU/s400/eye_tattoo_2.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/RpUNOd2K4LI/AAAAAAAAGL8/P8f1wuM71VU/s400/eye_tattoo_4.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/RpUR792K4VI/AAAAAAAAGNM/_0LOIO36EP0/s400/eye_tattoo_9.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/RpUNOt2K4NI/AAAAAAAAGMM/0xNcqcIE748/s400/eye_tattoo_6.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/RpUNOt2K4OI/AAAAAAAAGMU/bkA4WnVdT1I/s400/eye_tattoo_7.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/RpUNO92K4PI/AAAAAAAAGMc/h-QqFzrZBfQ/s400/eye_tattoo_8.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/RpUR7t2K4UI/AAAAAAAAGNE/X8Cf8BtgiTo/s400/eye_tattoo_10.jpg
missj
2nd November 2009, 21:58
Oh god he het word steeds gekker
roy s
2nd November 2009, 22:03
hahahaha..
sounds like me:D
roy s
2nd November 2009, 22:04
Niet als je geld wil verdienen.
nee, ook dat niet..
bah vies geld
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 22:12
Pecunia non olet Roy, je weet toch.
ataraxia
2nd November 2009, 22:28
wanhopige poging om een serieus topic op te starten....
:laugh: op mf doen ze juist wanhopige pogingen om niet-serieuze topics op te starten!
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 22:31
:laugh: op pogingen niet-serieuze te starten ze juist wanhopige mf om topics doen op!
O11
2nd November 2009, 22:35
:laugh: op pogingen niet-serieuze te starten ze juist wanhopige mf om topics doen op!
Deze post stond in z'n eentje op de derde pagina.
Ik heb zeker drie minuten naar het scherm gestaard voordat ik besloot even terug te kijken wat er aan vooraf ging.:slap:
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 22:38
lol@011.. FC108 = ACID!
d4nd3l10n
2nd November 2009, 23:30
Een tattoo op je handen of nek is wel een beetje afhankelijk van de branche waarin je werkzaam bent, maar niet gerelateerd aan je inkomsten (legaal..). Zo kun je bijvoorbeeld een succesvolle Kinky kappers zaak hebben, je handen en nek getatoeëerd hebben en toch een boven modaal jaarinkomen hebben.
Hetzelfde geldt voor je onderarmen, ook daar zul je hier en daar wat concessies voor moeten doen. Ik liep bijvoorbeeld altijd met lange mouwen onder m'n werk polo.
Derek Ogilvie
2nd November 2009, 23:44
Is waar, maar in het bedrijfsleven kom je er vaak gewoon niet mee weg..
d4nd3l10n
2nd November 2009, 23:47
precies...
alleen de meeste dumbmotherfuckers denken niet na voordat ze een zichtbare tattoo laten zetten en daarna huiliehuilie doen dat ze nergens worden aangenomen.
Bovendien irriteer ik me sowieso aan al teringlijers die bij de eerste tattoo hun handen of nek laten tatoeëren.. AFSCHIETEN!
Dierenamerbulance
2nd November 2009, 23:51
Vraag me af waar Jelle blijft heb hem een tijdje geleden al uitgenodigd
foto van hem miss krijgt hij dan toch de neiging om zich aan te melden..
http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images01/24/l_224fd9fa89e602907407cbf8a9492a31.jpg
Jelle report for duty
d4nd3l10n
3rd November 2009, 00:14
regel dan direct ff een 'snelle' afspraak bij hem voor mij :brow:
flip-mo
3rd November 2009, 00:18
Deze post stond in z'n eentje op de derde pagina.
Ik heb zeker drie minuten naar het scherm gestaard voordat ik besloot even terug te kijken wat er aan vooraf ging.:slap:
hahahahah x2
roy s
3rd November 2009, 00:27
http://foto-uploaden.nl/img/1/getosh6.jpg
Zoiets als dit ??
wat ik nou wilde vragen. als je nou zulke stoere tattoes hebt (ik vind ze heel mooi), waarom ga je dan zo verliefd naar die vogel zitten kijken?
heet ie willem van hane gem of zo?
missj
3rd November 2009, 00:28
Whahahaha
Dierenamerbulance
3rd November 2009, 01:12
regel dan direct ff een 'snelle' afspraak bij hem voor mij :brow:
hoezo dat?
d4nd3l10n
3rd November 2009, 01:13
omdat die fucking vette oldskool dingen maakt en omdat ik geen geduld heb :P
Dierenamerbulance
3rd November 2009, 01:14
ow haha je kent hem
d4nd3l10n
3rd November 2009, 01:16
Kennen is een groot woord, maar ik ken z'n werk wel ja en dat ziet er fucking dope uit..
Dus jij regelt een afspraak voor deze maand?....
Dierenamerbulance
3rd November 2009, 01:18
ik zal hem nog eens onder zijn aars schoppen en zeggen dat ie zich hier eens moet melden.. weet wel dat ie erg druk is btw
d4nd3l10n
3rd November 2009, 01:19
oke dan! quarks!
chief108
3rd November 2009, 08:57
wel ff een reportage van maken....
is een mooie reclame voor de shops en artiesten
en leuk voor onze kuikbuiskinderen hiero
chief108
3rd November 2009, 09:02
als het goed is gaat Willem van hiero snel een boksbeugeltje zetten bij me
hij is apprentice/ shopmanager bij Bunker Tattoo (http://www.bunkertattoo.nl/)
kan hij mooi oefenen
Neochamp
3rd November 2009, 11:16
wat ik nou wilde vragen. als je nou zulke stoere tattoes hebt (ik vind ze heel mooi), waarom ga je dan zo verliefd naar die vogel zitten kijken?
heet ie willem van hane gem of zo?
GHe ghe ghe. Kwam zo uit denk ik. Weet ik veel. Maar wil je mn gezicht zo graag zien dan ??:D
Wat betreft tattoo's op handen, in de nek of op t hoofd lijken de meeste hier wel een stelletje oude wijven zeg. Kom op, lijkt wel of ik een stukje forum zit te lezen waar mn Oma en der vriendinnen zitten te pennen.
Nee dat kan toch niet, word niet geaccepteerd in t bedrijfsleven etc etc. Nu ken ik jullie niet of nauwelijks, maar vertel eens .. Hoeveel van jullie vertoeven daar dan ??
In bepaalde scene's in Nederland .. nee eigenlijk gewoon wereldwijd is een tattoo in je nek gewoon iets wat je heel vaak tegenkomt. Zoals die foto hier ergens boven van Jelle ? kom je veelal tegen in het Hard/Metalcore wereldje. Old/Newskool tattoo's op handen, voeten en nek is daar heel normaal.
Het wereldje inkt word steeds ruimer en ruimer. Niet alleen Kinky kappers, maar ook muzikanten en alles daaromheen, een boel veel zzp'ers (waaronder ikzelf) Mensen die in een kroeg werken of die bezitten.. afijn de list go's on and on !
chief108
3rd November 2009, 11:23
true...
missj
3rd November 2009, 11:27
Sow true...
Derek Ogilvie
3rd November 2009, 13:26
Pff true? Eerder dikke bullshit..
Tattoo in de nek komt vaak voor? ÁLS ik het al zie, is het bij een Maluku met al dan niet een matchende hanekam..
En indd, "kinky" kappers (Frederieke BRAAK!), kroegeigenaren en kermisexploitanten kunnen gerust een tattoo in hun nek hebben, maar het merendeel van FC108 studeert HBO of hoger, en zullen indd in het bedrijfsleven terecht komen. Nogmaals, wijs mij 1 topmanager / vertegenwoordiger / accountant / jurist aan met een tattoo in zijn nek / hand, en je wint de hoofdprijs. No way dude.
Neochamp
3rd November 2009, 13:48
Pff true? Eerder dikke bullshit..
Tattoo in de nek komt vaak voor? ÁLS ik het al zie, is het bij een Maluku met al dan niet een matchende hanekam..
En indd, "kinky" kappers (Frederieke BRAAK!), kroegeigenaren en kermisexploitanten kunnen gerust een tattoo in hun nek hebben, maar het merendeel van FC108 studeert HBO of hoger, en zullen indd in het bedrijfsleven terecht komen. Nogmaals, wijs mij 1 topmanager / vertegenwoordiger / accountant / jurist aan met een tattoo in zijn nek / hand, en je wint de hoofdprijs. No way dude.
Sorry hoor, maar kom je wel eens buiten ?? Ik hoef geen Top manager of jurist aan te wijzen. Als je mn posting dan ook las zie je staan dat ik n niet praat over zulke mensen. En me afvraag hoeveel van jullie hier die kant wel opgaan... Alsof mensen in t bedrijfsleven de enige afspiegeling in deze maatschappij zijn..
En ik ben er van overtuigd dat er best zulke mensen bestaan. Zie t alleen ff niet zitten om dat op te gaan zoeken, omdat ik vind dat t er niet toe doet.
Rijk worden kan je ook met tattoo's in je nek, hoofd of armen. En al die top functies die jij beschrijft maken je geen beter mens. IN mijn ogen alleen maar zieliger, want je kan jezelf niet zijn.. Je mag nl geen inkt laten zien .. anders word je niet geaccepteerd. Dus je moet meedraaien in een bepaalde maatschappelijk geaceptterde gedachte.. Zonder daarin je eigen keuze te kunnen maken. Zielig en sneu wereldje... Sorry, maar das mijn gedachte...
Derek Ogilvie
3rd November 2009, 14:27
Hoe kom je erbij om erbij te betrekken dat ik zou denken dat je beter bent als je zo'n functie zou hebben in de maatschappij? Je moet me geen woorden in de mond leggen want dat heb ik nooit beweerd, dat lees jij er uit, omdat je DENKT dat ik dat bedoel. En in mijn vorige post zeg ik JUIST dat genoemde functies niet de enige afspiegeling van de maatschappij zijn, maar dat er een heel groot aantal mensen wel in die tak van de arbeidsmarkt terecht zal komen..
En sterker nog, je draait het helemaal om, door te stellen dat díe mensen sneu en zielig zijn.... Ben je dan zelf niet precies zo bezig als bijv. zo'n topmanager uit Wassenaar die neerkijkt op iemand met toevallig een tattoo in zijn nek?
d4nd3l10n
3rd November 2009, 14:42
goddammit ik ben het met mte eens wat betreft tattoos :eek:
Of eens zijn, eerder gewoon realistisch..
Ik kom zelf uit de fitness/leisure wereld en daar staan ze ook niet te springen om mensen met zichtbare tattoo's. Of dat nou de schoonmaker is of de manager.
chief108
3rd November 2009, 14:56
hahaha...
ik werk bij een fucking gemeente en hier maken ze er geen enkel probleem van
heb nu twee keer een opmerking gehad
allebei niet van leidinggevenden, maar van fijne collega's... :wink:
de eerste was van "mag dat hier wel??"
antwoord: "mijn teamleider vond het gaaf, mijn afdelingshoofd vond het mooi, de gemeentesecretaris vond het stoer en erg leuk gedaan en zelfs de burgemeester wou mijn hele arm zien om het even helemaal goed te kunnen bewonderen... eigenlijk ben jij de eerste hier die erover zeikt..."
de tweede was net toevallig afgelopen vrijdag: "jeetje, doe die mouwen eens naar beneden! dat ziet er toch niet uit!"
antwoord: "trek jij dan maar weer heel snel je burka aan..."
Derek Ogilvie
3rd November 2009, 15:02
lol @ Chief, de recalcitrante werknemer bij de gemeente..
Maar dat is wel vet hoor Chief, geef ik toe... Had je de tats al toen je ging solliciteren of heb je eerst de baan bemachtigt?
chief108
3rd November 2009, 15:20
mijn sleeve is pas van vorig jaar
dat dan weer wel ja
en ik geef toe dat ik ff gechecked had van te voren of ze er ook regeltjes oid over hadden...
nou nee dus
mijn baan vereist ook niet dat ik er representatief moet bijlopen
dus daar konden ze ook niets mee
Derek Ogilvie
3rd November 2009, 15:25
mijn baan vereist ook niet dat ik er representatief moet bijlopen
Anders hadden ze je zowieso niet aangenomen denk ik..
chief108
3rd November 2009, 15:26
och..
hiervoor heb ik ook wel shit gedaan die dat wel vereiste hoor
en dan kwam ik gewoon in pak opdraven
onder het motto: als ik een kok was liep ik met een witte muts op
Derek Ogilvie
3rd November 2009, 15:29
Ik werk als Oempa Loempa voor ene heer Wonka, misschien ken je m.
Neochamp
3rd November 2009, 15:29
Hoe kom je erbij om erbij te betrekken dat ik zou denken dat je beter bent als je zo'n functie zou hebben in de maatschappij? Je moet me geen woorden in de mond leggen want dat heb ik nooit beweerd, dat lees jij er uit, omdat je DENKT dat ik dat bedoel. En in mijn vorige post zeg ik JUIST dat genoemde functies niet de enige afspiegeling van de maatschappij zijn, maar dat er een heel groot aantal mensen wel in die tak van de arbeidsmarkt terecht zal komen..
En sterker nog, je draait het helemaal om, door te stellen dat díe mensen sneu en zielig zijn.... Ben je dan zelf niet precies zo bezig als bijv. zo'n topmanager uit Wassenaar die neerkijkt op iemand met toevallig een tattoo in zijn nek?
je schrijven in de vorige posting deed t bij mij zeker zo overkomen jah. Kan dan ook nog steeds niets vinden waaruit blijkt dat jij JUIST zeg dat die functies niet de eniger afspiegeling zijn.. Misschien kan ik niet lezen, maar vinden sowieso niet.
En mij maakt t niet uit hoe je eruit ziet, en welke functie je bekleed, zolang je je werk maar naar behoren of beter uitvoert. Ik kijk dus zeker op een bepaalde manier neer op mensen die zichzelf beter voelen dan een ander jah. Dus ook mensen met die 'top' functies. Haat mensen die zichzelf boven iemand anders willen verheffen ! Wat maakt je nou slechter met of zonder inkt in een bepaalde functie dan ?? Je aanblik ?? Jeetje, hoe bekrompen kan je denken in deze tijden ... Das een beetje mijn gedachte.
Derek Ogilvie
3rd November 2009, 15:42
We zijn het dus eigenlijk met elkaar eens?
You're weird.
mr.rosso
3rd November 2009, 16:04
fascinerend.. somebody call jacques cousteau..
Unkotare
3rd November 2009, 16:23
Generally speaking, tattoo = bad idea
Pitbull.
3rd November 2009, 17:28
tis een keuze die je zelf maakt.. en als iemand je niet aanneemt vanwege je tats dan zegt dat meer over diegene dan over jou.. ik kan er iig niet mee zitten..
Neochamp
3rd November 2009, 19:03
We zijn het dus eigenlijk met elkaar eens?
You're weird.
In zoverre eens dat ik me niet laat tegenhouden door hoe de meute ergens over denk, en puur mn eigen ding doe.... Maar oke, ben dan ook geen regerings leider of advocaat.
weird is my middle name, dus sta niet te kijken van je uitspraak hierboven :D
wilhelmus777
3rd November 2009, 19:29
. Ik kijk dus zeker op een bepaalde manier neer op mensen die zichzelf beter voelen dan een ander jah.
lees dat nou zelf nog eens na...
Flamingo
3rd November 2009, 19:29
je naam moet dus eigenlijk zijn neoweirdchamp? Kan ik zo voor je regelen hoor.
ICON
3rd November 2009, 20:59
tats zijn associaal man
roy s
3rd November 2009, 21:13
Sorry hoor, maar kom je wel eens buiten ?? Ik hoef geen Top manager of jurist aan te wijzen. Als je mn posting dan ook las zie je staan dat ik n niet praat over zulke mensen. En me afvraag hoeveel van jullie hier die kant wel opgaan... Alsof mensen in t bedrijfsleven de enige afspiegeling in deze maatschappij zijn..
En ik ben er van overtuigd dat er best zulke mensen bestaan. Zie t alleen ff niet zitten om dat op te gaan zoeken, omdat ik vind dat t er niet toe doet.
Rijk worden kan je ook met tattoo's in je nek, hoofd of armen. En al die top functies die jij beschrijft maken je geen beter mens. IN mijn ogen alleen maar zieliger, want je kan jezelf niet zijn.. Je mag nl geen inkt laten zien .. anders word je niet geaccepteerd. Dus je moet meedraaien in een bepaalde maatschappelijk geaceptterde gedachte.. Zonder daarin je eigen keuze te kunnen maken. Zielig en sneu wereldje... Sorry, maar das mijn gedachte...
Yessssssssss
the true warrior
Quarks ouwe
Flamingo
3rd November 2009, 21:26
je schrijven in de vorige posting deed t bij mij zeker zo overkomen jah. Kan dan ook nog steeds niets vinden waaruit blijkt dat jij JUIST zeg dat die functies niet de eniger afspiegeling zijn.. Misschien kan ik niet lezen, maar vinden sowieso niet.
En mij maakt t niet uit hoe je eruit ziet, en welke functie je bekleed, zolang je je werk maar naar behoren of beter uitvoert. Ik kijk dus zeker op een bepaalde manier neer op mensen die zichzelf beter voelen dan een ander jah. Dus ook mensen met die 'top' functies. Haat mensen die zichzelf boven iemand anders willen verheffen ! Wat maakt je nou slechter met of zonder inkt in een bepaalde functie dan ?? Je aanblik ?? Jeetje, hoe bekrompen kan je denken in deze tijden ... Das een beetje mijn gedachte.
in de echte wereld werkt het toch echt anders. Die mensen in "top" functies bepalen wel straks hoeveel geld je verdient, en of jij die leuke positie vind. Tattoos zijn niet maatschappelijk geaccepteerd. en ja, mij boeit dit. ik wil die goede baan, ik wil die knaken. Ik heb pasgeleden nog tegen een kerel gezegt dat als ie zijn onderarmen volkalkt, hij minder kans op een baan heeft. Hij heeft gelukkig geluisterd, als fitnessinstructeur (wat ie wil worden) moet je niet rondlopen met doodshoofden op je onderarmen. ZE ZIJN NIET DOOR IEDEREEN GEACCEPTEERD. Ook niet door klanten dus als je in een baan terecht wilt komen waarbij je veel met verschillende mensen moet werken, moet je dat dus NIET doen.
d4nd3l10n
3rd November 2009, 21:37
als fitnessinstructeur (wat ie wil worden) moet je niet rondlopen met doodshoofden op je onderarmen. ZE ZIJN NIET DOOR IEDEREEN GEACCEPTEERD. Ook niet door klanten dus als je in een baan terecht wilt komen waarbij je veel met verschillende mensen moet werken, moet je dat dus NIET doen.
:pimp::pimp:
roy s
3rd November 2009, 21:42
Zag een instrukteur fitness in de sportschool met een FC108 tattoo in zijn nek.....
...hij zag me niet, hij was druk met 109 lekkere wijven.
d4nd3l10n
3rd November 2009, 21:44
:laugh:
ICON
3rd November 2009, 21:57
tats zijn associaal man
wie de fuck heeft dat plaatje bij mn naam gezet :finger::D
Derek Ogilvie
3rd November 2009, 21:59
Tering ik dacht dat jij het zelf had gedaan Icon, maar dat is wel een ranzige foto.. Verander maar ff, mijn kind leest hier soms ook.
Flamingo
3rd November 2009, 22:06
:whistling:
Dierenamerbulance
3rd November 2009, 22:21
in de echte wereld werkt het toch echt anders. Die mensen in "top" functies bepalen wel straks hoeveel geld je verdient, en of jij die leuke positie vind. Tattoos zijn niet maatschappelijk geaccepteerd. en ja, mij boeit dit. ik wil die goede baan, ik wil die knaken. Ik heb pasgeleden nog tegen een kerel gezegt dat als ie zijn onderarmen volkalkt, hij minder kans op een baan heeft. Hij heeft gelukkig geluisterd, als fitnessinstructeur (wat ie wil worden) moet je niet rondlopen met doodshoofden op je onderarmen. ZE ZIJN NIET DOOR IEDEREEN GEACCEPTEERD. Ook niet door klanten dus als je in een baan terecht wilt komen waarbij je veel met verschillende mensen moet werken, moet je dat dus NIET doen.
http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/39/l_2702b72d10f54739a6956363ddb74af1.jpg
goh over wie zou jij het hebben :whistling:
Flamingo
3rd November 2009, 22:26
Greg, nee man. Greg wil in de sportwereld met MMA verder - Dan zijn tattoos dus GEEN probleem, -eerder vereiste tegenwoordig.
EN, ik zei dat die kerel geluisterd had - hij heeft zijn onderarmen dus niet laten tatoeeren.
Dierenamerbulance
3rd November 2009, 22:31
ik heb gewoon niet goed gelezen dan ;)
WARR GREGGGG
roy s
3rd November 2009, 22:32
zou wel een stunt zijn als ie een "oor" op zijn bovenarm neemt.
snip83
4th November 2009, 05:54
Ik ben ook getatoeerd over mijn hele lichaam, voeten, benen, buik, borst rug, armen, onderarmen
en ook op mijn handen...
sommige mensen kijken wel raar tegen je aan
was laatst in een hele dure kledingwinkel
kwam netjes gekleed binnen, blouse aan etc.
ik liep wat rond, keek oeral tussen, geen personeel wat me in de gaten hield
tot ik een personeelslid vroeg om te vragen of ze een bepaalde bloes ook nog in L hadden
ze overhandigde mij die bloes en ik zag dat ze stond te staren naar de tatoo s op mijn handen.
vanaf dat moment had ik gewoon alle drie de personeels leden achter me aan terwijl het andere winkelend pibliek compleet met rust gelaten werd
chief108
4th November 2009, 09:47
ja man...
gasten zonder tattoos kunnen heel erg grappig zijn
die laten zo openlijk hun eigen beperkingen en bekrompen gedachten blijken altijd
mr.rosso
4th November 2009, 12:48
Ik ben ook getatoeerd over mijn hele lichaam, voeten, benen, buik, borst rug, armen, onderarmen
en ook op mijn handen...
sommige mensen kijken wel raar tegen je aan
was laatst in een hele dure kledingwinkel
kwam netjes gekleed binnen, blouse aan etc.
ik liep wat rond, keek oeral tussen, geen personeel wat me in de gaten hield
tot ik een personeelslid vroeg om te vragen of ze een bepaalde bloes ook nog in L hadden
ze overhandigde mij die bloes en ik zag dat ze stond te staren naar de tatoo s op mijn handen.
vanaf dat moment had ik gewoon alle drie de personeels leden achter me aan terwijl het andere winkelend pibliek compleet met rust gelaten werd
pics?
Hoe kwam je erbij om je handen zelfs onder te kladden?
Derek Ogilvie
4th November 2009, 13:16
Ach, mensen zonder tattoos zijn zogenaamd bekrompen.. Mensen met tattoos zijn zogenaamd eng en stoer... Zo is het lekker zwart wit.. Valt me tegen van de getattooeerde dat ze zo denken: door dat soort mensen blijft dat taboe in stand.
De waarheid is vaak anders: mensen zonder tattoo kunnen je ass kicken en mensen met een tattoo willen graag dat mensen bang voor ze zijn, omdat ze zelf bang zijn.
Een paradox, zeg ik je!
Nee maar serieus: ik lul zomaar wat.
Neochamp
4th November 2009, 15:24
lees dat nou zelf nog eens na...
Heb ik gedaan, en nu ???
ghe ghe, Je hebt gelijk. heb me misschien is wat minder goed verwoord. Ik kijk er niet op neer, maar heb wel een tering hekel aan mensen die zich boven iemand verheffen om welke reden dan ook.
Vorm van raccisme is t gewoon. Omdat je inkt heb kan je geen hooggeplaatste functie uitoefenen..
Nou ik bewijs dat dat anders is. Ben nl Directeur geworden ... van een zeer goed lopend bedrijf. Ben gewild, dit vanwege dat ik mn vak uiterst professioneel uitoefen ! Moet klanten weigeren omdat ik er al meer dan zat heb.. en anders de hoeveelheid werk niet meer aankan !
En dit alles met mn inkt open en bloot. ::whistling:
chief108
4th November 2009, 15:32
zie ook: http://www.chief108.com/showthread.php?p=9834
chief108
4th November 2009, 15:34
Ach, mensen zonder tattoos zijn zogenaamd bekrompen.. Mensen met tattoos zijn zogenaamd eng en stoer... Zo is het lekker zwart wit.. Valt me tegen van de getattooeerde dat ze zo denken: door dat soort mensen blijft dat taboe in stand.
De waarheid is vaak anders: mensen zonder tattoo kunnen je ass kicken en mensen met een tattoo willen graag dat mensen bang voor ze zijn, omdat ze zelf bang zijn.
Een paradox, zeg ik je!
Nee maar serieus: ik lul zomaar wat.
geeft niet jochie...
het is alleen wel zo dat mensen zonder tattoos vaak een probleem hebben met mensen die ze wel hebben
mensen zonder tattoos hebben geen problemen met het feit dat sommige mensen geen tattoos hebben
wilhelmus777
4th November 2009, 15:49
geeft niet jochie...
het is alleen wel zo dat mensen zonder tattoos vaak een probleem hebben met mensen die ze wel hebben
als tattoos een vorm van rebellie zijn, dan wil je toch ook niet geaccepteerd worden ?
lekkere neprebellen zijn dat. eerst uit stoerigheid een tattoo nemen en dan gaan zitten miepen dat je niet geacceprteerd wordt zoals je bent en dat het om je kwaliteiten gaat en niet om het uiterlijk.
je hebt dat uiterlijk gekozen om jezelf ermee te onderscheiden. so deal with it
fags !
chief108
4th November 2009, 15:58
ik denk ook niet dat de gasten hier met tattoos er problemen mee hebben dat ze niet sociaal geaccepteerd worden :p
wilhelmus777
4th November 2009, 16:13
ik als grijze middenmoter accepteer ze zelf ook niet als volwaardige mensen. een strontvlieg met kanker is nog meer waard in mijn ogen
maar gelukkig vindt niemand dat erg hier en wordt ik wel geaccepteerd door de tegenpartij.
dat maakt me gelukkig want een grijze muis kan niet tegen afwijzing. zelfs niet van een getattoeerd hersenloos asociaal stuk tuig uit een stinkende achterbuurt, waarin ie vanaf z'n vroegste jeugd al kennis heeft mogen maken met de schaduwzijde van sex. incestueuze verkrachtingen door mismaakte ooms met stinkpikken.
Derek Ogilvie
4th November 2009, 18:20
mensen zonder tattoos hebben geen problemen met het feit dat sommige mensen geen tattoos hebben
http://a292.ac-images.myspacecdn.com/images01/113/l_cf051e9f1c8af2100169ad76214d2e1b.jpg
snip83
4th November 2009, 18:32
pics?
Hoe kwam je erbij om je handen zelfs onder te kladden?
als je een foto wil hebben stuur me ff een pm met je mail adres
Het is niet zo dat mijn nhele handen eronder zitten
ik heb met hele mooie sierletters de namen an mijn ouders op mijn handen staan
Heb deze zelf getatoeert trouwens
mr.rosso
4th November 2009, 18:36
ik vind tattoo's natuurlijk geen probleem maar sommige mensen lopen met zulke vreemde tattoo's.. en die mensen zou je eigenlijk tegen zichzelf moeten beschermen.
(Preventief ruimen)
mr.rosso
4th November 2009, 18:38
als je een foto wil hebben stuur me ff een pm met je mail adres
Het is niet zo dat mijn nhele handen eronder zitten
ik heb met hele mooie sierletters de namen an mijn ouders op mijn handen staan
Heb deze zelf getatoeert trouwens
Nou ja.. zoveel interesseert het me nou ook weer niet ;)
Alleen als je wat leuks heb, post het gerust.
Zelf gezet? Klinkt bizar..
ataraxia
4th November 2009, 19:20
ik vind tattoo's natuurlijk geen probleem maar sommige mensen lopen met zulke vreemde tattoo's.. en die mensen zou je eigenlijk tegen zichzelf moeten beschermen.
(Preventief ruimen)
Paternalist! :p
roy s
4th November 2009, 20:37
ik als grijze middenmoter accepteer ze zelf ook niet als volwaardige mensen. een strontvlieg met kanker is nog meer waard in mijn ogen
paternalist:laugh:
Pitbull.
4th November 2009, 20:45
Paternalist?
chief108
4th July 2010, 23:21
http://img.chan4chan.com/img/2009-01-17/1232207192838.jpg
chief108
7th January 2011, 12:53
Bump. Vanwege vermakelijkheid.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.