View Full Version : fucking it up, bigtime
sikkwittet
12th February 2010, 16:21
Donderdag lekker getraind.
Maat belt op na trainen, of ik na Eindhoven wilde komen.
Is goed jong. Dus koop 4 pizzas en 4 pilsjes en ben on route.
Kom aan bij hem in Eindhoven, zegt die fucker. Dude ik heb een zware dag gehad(fucking ongesteld was hij ofzo man). Dus cocksucker gaat slapen.
ik pissed off. zuip dat bier op, vreet die smerige pizzas in eentje, en ga ook maar maffen.
ochtends word ik wakker, voel mij niet lekker. Ga onder die douche van zijn studentenhuissie. en binnen paar minuten van goddelijk onder die douche te zingen merk ik dat water stijgt. Denk WTF. Kijk uit die douche, en zie dat water tot enkel hoogte in die badkamer staat. GEVLOEK meteen, want mijn kleren lagen op de grond. Net als mijn tas met tb harde schijf er in enzo.
dus meteen alles op pikken. maar te laat. mijn enigste kleren waren ZEIK nat.
maar ook mijn schone onderbroek was helemaal nat.
en had natuurlijk geen handdoek mee genomen na de douche. DUs daar stond ik dan, maar met wat ga ik nou eerst die badkamer droog maken??? want loop ik (naakt) na buiten, zul je natuurlijk net zien dat die domme gasten die bij hem wonen mij zullen spotten. Maar doe ik nu die deur open, dan loopt water hele huis in.
Dus kom op geniaal idee, ik pak de fucking vloermatjes die al zeik nat waren.
dus ik begin door dat water te ploegen met die shit, dan na douche te lopen en uit wringen.
dit deed ik 20 min, maar water zakte gewoon niet. en ik was weer helemaal smerig en was zo warm in dat hok dus zweten mij de tiefus. En had nog niks gegeten, was nog steeds brak en misselijk. En voelde dat die natte matten echt zwaar werden na tijdje.
dus ander plan, ik door de hurken. En als kleinkind gewoon met water slaan, maar dan na richting van douche. dit werkte best goed. en zag water millimeter voor millimeter zakken.
maar was nu al bijna uur bezig met shit droog proberen te maken. dus ik werd GEK. werd echt gek. Want ieder moment zou iemand na binnen willen, en dan zouden ze mij daar zien. door de hurken, buttnaked water fun hebben.
maar Gelukkig kwam niemand binnen marcheren.
ik kreeg water tot redelijk nivo, en hopelijk zakt het nu.
ging als een fucking commando, naakt sluipend door dat huis heen, na mijn maats kamer. Mijn maat was gelukkig al pleite na colleges(dus hij weet van niks). Pak een andere onderbroek van mij eigen die ik nog had liggen. En pak zijn zwembroek. Ga terug na badkamer, pak mijn natte kleren. Loop na keuken en begin als een gek die shit uit te wringen en dan de verwarmingen aan te zetten.
dus nu zit ik in een zwembroek. te wachten tot mijn kleren droog zijn.
en voelde net, en waren nog zeik nat.
verwarming staat op hoog, en daardoor gingen mijn kleren al roken.
dus maar ff lager gezet die verwarming, anders fikt dalijk zijn huis nog af
nou, tot zover
ik.
terug na de studio
chief108
12th February 2010, 16:27
I LOL'd
and then....
Want ieder moment zou iemand na binnen willen, en dan zouden ze mij daar zien. door de hurken, buttnaked water fun hebben.
I LOL'd even harder!!! :rotflmao:
De Buurman
12th February 2010, 16:56
Hahahaha fucking hell man ...... wat sommigen al wel niet allemaal mee maken .....
flip-mo
12th February 2010, 18:02
hahahahhahaa.....we moeten die verhalen hier gaan bundelen ofzo.. hilarisch
roy s
12th February 2010, 18:15
wat een verhaal weer..:laugh:
thefxr
12th February 2010, 21:14
Donderdag lekker getraind.
Maat belt op na trainen, of ik na Eindhoven wilde komen.
Is goed jong. Dus koop 4 pizzas en 4 pilsjes en ben on route.
Kom aan bij hem in Eindhoven, zegt die fucker. Dude ik heb een zware dag gehad(fucking ongesteld was hij ofzo man). Dus cocksucker gaat slapen.
ik pissed off. zuip dat bier op, vreet die smerige pizzas in eentje, en ga ook maar maffen.
ochtends word ik wakker, voel mij niet lekker. Ga onder die douche van zijn studentenhuissie. en binnen paar minuten van goddelijk onder die douche te zingen merk ik dat water stijgt. Denk WTF. Kijk uit die douche, en zie dat water tot enkel hoogte in die badkamer staat. GEVLOEK meteen, want mijn kleren lagen op de grond. Net als mijn tas met tb harde schijf er in enzo.
dus meteen alles op pikken. maar te laat. mijn enigste kleren waren ZEIK nat.
maar ook mijn schone onderbroek was helemaal nat.
en had natuurlijk geen handdoek mee genomen na de douche. DUs daar stond ik dan, maar met wat ga ik nou eerst die badkamer droog maken??? want loop ik (naakt) na buiten, zul je natuurlijk net zien dat die domme gasten die bij hem wonen mij zullen spotten. Maar doe ik nu die deur open, dan loopt water hele huis in.
Dus kom op geniaal idee, ik pak de fucking vloermatjes die al zeik nat waren.
dus ik begin door dat water te ploegen met die shit, dan na douche te lopen en uit wringen.
dit deed ik 20 min, maar water zakte gewoon niet. en ik was weer helemaal smerig en was zo warm in dat hok dus zweten mij de tiefus. En had nog niks gegeten, was nog steeds brak en misselijk. En voelde dat die natte matten echt zwaar werden na tijdje.
dus ander plan, ik door de hurken. En als kleinkind gewoon met water slaan, maar dan na richting van douche. dit werkte best goed. en zag water millimeter voor millimeter zakken.
maar was nu al bijna uur bezig met shit droog proberen te maken. dus ik werd GEK. werd echt gek. Want ieder moment zou iemand na binnen willen, en dan zouden ze mij daar zien. door de hurken, buttnaked water fun hebben.
maar Gelukkig kwam niemand binnen marcheren.
ik kreeg water tot redelijk nivo, en hopelijk zakt het nu.
ging als een fucking commando, naakt sluipend door dat huis heen, na mijn maats kamer. Mijn maat was gelukkig al pleite na colleges(dus hij weet van niks). Pak een andere onderbroek van mij eigen die ik nog had liggen. En pak zijn zwembroek. Ga terug na badkamer, pak mijn natte kleren. Loop na keuken en begin als een gek die shit uit te wringen en dan de verwarmingen aan te zetten.
dus nu zit ik in een zwembroek. te wachten tot mijn kleren droog zijn.
en voelde net, en waren nog zeik nat.
verwarming staat op hoog, en daardoor gingen mijn kleren al roken.
dus maar ff lager gezet die verwarming, anders fikt dalijk zijn huis nog af
nou, tot zover
ik.
terug na de studio
whahahhaha:D:laugh::rotflmao::w00t:
roy s
12th February 2010, 22:49
leef je nog sikk..?
TheHagueBoxer
12th February 2010, 23:13
hahaha dit zijn de verhalen jongens
Judas
12th February 2010, 23:21
Grappige shit:D
sikkwittet
12th February 2010, 23:28
ja nou ben net thuis
heb een broek van mijn maat gekregen
de meest lelijke die er maar bestaat
haar helemaal in de wous.
en ik dus zo terug in de trein na amsterdam.
zag natuurlijk alleen maar lekkere wijven, maar die keken mij vies aan gek.
die broek kon ook echt niet, en dat dat haar. damn, gewoon damn.
maar ergste is, trui van mikes is zeiken nat(nog steeds niet droog) mijn broek begint droog te worden.
dus ik zag met een tshirt onder mijn jas en een lillijke broek dus in trein.
stap uit in amstel, pak metro na huis toe. IEDEREEN checkte mij uit, en dacht DAMN. zag er zeker de lolz van in, want had een ander er zo lillijk en bescheten/verkou kleumt bij gezeten had ik em ook vol uit gelachen in zijn bek.
dus ik na huis door die tering kouwe wind.GAST HET IS WEER KOUD AAN WORDEN KUTZOOI!!!!!
en nu thuis, en voel mij nog steeds misbruikt. hahahaa
ga lekker slapen
zie je morgen wel roy, samen met het flippertje
roy s
12th February 2010, 23:35
tot morgenochtend...
als je maar niet die broek aantrekt morgen, dat trekt mijn auto niet:laugh:
sikkwittet
13th February 2010, 00:50
echt wel
gewoon voor de fun man
gewoon voor de fun
roy s
13th February 2010, 01:07
hahahahaha...
gewoon 4fun
sikkwittet
13th February 2010, 02:34
juist maar het gaat door dit verhaal
ik was dus ziek deze week. begon mij donderdag beter te voelen.
maar werd door dit kletsnatte drama weer ziek
en heb dus nu dikke buikpijn. met echt HEAVY snotschijt
net op moment dat ik moest rennen belt FLIP-MO mij op
helemaal ladderzat/aangeschoten minimaal. Verteld mij dat hij in auto zit van R'dam richting A'dam. en hij had net dat meisje ontmoet waar hij het al hele week over had.
hahahahaha, dus ik vlug na de pot, loop helemaal leeg. WORD keihard misselijk. maar hij was maar aan brallen achter het stuur haahah.
dus hing met hem aan telefoon, hij was nagenoeg ontroostbaar(zo goed ging zijn date).
anyway, wij hebben dus gezwetst over alles en iedereen van r'dam na a'dam en van eneldarm tot aan vast plakken aan de pot :D:D:D:D:D
en moest zo lachen, hele huist werd wakker van mijn stem. en flip steeds, hey als je wilt op hangen kan dat. Maar deed dat tuurlijk niet, want mijn stem was juist mijn cover voor mijn misselijke geluiden. hahahahaahahahahah. dus nu is iedereen boos op mij omdat ik zo laat nog praat. beter dat dan wat eigelijk was.hahahahaha
dus flip, en de rest weet je dat ook weer. fijn als we morgen na kasteel gaan ahahahaha
zie je morgen kwart over 10 op centraal.
MOEHAHAHA
O11
13th February 2010, 03:06
Ik leef met je mee.
thefxr
13th February 2010, 04:23
helemaal ladderzat/aangeschoten minimaal. Verteld mij dat hij in auto zit van R'dam richting A'dam. en hij had net dat meisje ontmoet waar hij het al hele week over had.
hahahahaha, dus ik vlug na de pot, loop helemaal leeg. WORD keihard misselijk. maar hij was maar aan brallen achter het stuur haahah.
dus hing met hem aan telefoon, hij was nagenoeg ontroostbaar(zo goed ging zijn date).
anyway, wij hebben dus gezwetst over alles en iedereen van r'dam na a'dam en van eneldarm tot aan vast plakken aan de pot :D:D:D:D:D
en moest zo lachen, hele huist werd wakker van mijn stem. en flip steeds, hey als je wilt op hangen kan dat. Maar deed dat tuurlijk niet, want mijn stem was juist mijn cover voor mijn misselijke geluiden. hahahahaahahahahah. dus nu is iedereen boos op mij omdat ik zo laat nog praat. beter dat dan wat eigelijk was.hahahahaha
dus flip, en de rest weet je dat ook weer. fijn als we morgen na kasteel gaan ahahahaha
MOEHAHAHA
een studentenhuis waar iedereen al om 1 uur slaapt, wat zijn dat voor mietjes?
blackadder
13th February 2010, 05:35
:D
flip-mo
13th February 2010, 10:33
MOEHAHAHA
Hahahahahaha,...... dit verhaal berust niet helemaal op de waarheid mijn lieve sikkie
Dierenamerbulance
13th February 2010, 11:02
als je in ehv in de shit zit moet je ook 112 dierenambulance bellen he...
sikkwittet
13th February 2010, 20:49
hahah, maar telefoon was dus ook niet bij mij. gelukkig anders was die ook helemaal nat geworden
snip83
13th February 2010, 22:15
hahahahahha wat een mafketel ook he
mr.rosso
14th February 2010, 13:25
Geweldig! uberkansloos. En waarschijnlijk ook de laatste keer dat je naar Eindhoven gegaan bent. Ik bedoel, met eten binnenkomen terwijl je maat meteen naar zijn bed gaat..
Dierenamerbulance
14th February 2010, 13:47
wat ging je eigenlijk doen? ik bedoel.. hij had vast wel plannen? of laat je bepaalde detais achter?
De Buurman
14th February 2010, 15:27
Maar dat je ziek was verklaart wel waarom jij je gisteren zo liet meppen door flip .....
Of gaat dat altijd zo ???
sikkwittet
14th February 2010, 15:43
laat helemaal nerd worden dan
plan was om ff film te checken,flink te zuipen en blowen
dan lekker para door de stad te strollen(unze hobby). gewoon uuren door stad lopen, shit uitvoeren en je komt altijd een gare junk tegen of een andere kansloze. en dan gewoon kijken wat er nu weer voor paras gebeurt. en gebeurt nooit wat om half 5 in de avond. maar gebeurt er dan wat, dan is het meteen ook vette shit. dus vandaar
en dan onze game europa universalis te spelen
dat is een dikke historische game. en dikke uber nerd shit, lkker met goeie muziek achter ieder zijn pctje zitten. dikke smoke shit er bij. hoppa
en ik ga maandag na hem toe, carnaval in eindhoven vieren.
hij heb nog wat goed te maken, dus de vodka staat koud op zijn rekening
sikkwittet
14th February 2010, 15:45
Maar dat je ziek was verklaart wel waarom jij je gisteren zo liet meppen door flip .....
Of gaat dat altijd zo ???
biatch dat je ben
nogmaals,
ziek was ik wel. maar had niet echt zo veel effect
maar ik was kapot van trainen, had voor die partij met flip al tegen jochem gegaan. en dan meteen tegen flip
en nog wat. ik ben puur natuur, flip heeft paardenvlees middel
:lifting::lifting::lifting::lifting::lifting:
dus ff ander verhaal dan he
en ik ben ook meer een counter style, dus zelf nooit veel in aanval. meer in verdediging, en dan als die ander uit gemept is overnemen, en afmaken de partij
zat er gisteren niet echt in
De Buurman
14th February 2010, 15:51
hahaha nou dan zal ik ook nog ff iets positiefs hier over melden .... ik vond dat je ze wel goed incaseerde man ... geen spier vertrok je haha kwarks man !!!!
sikkwittet
14th February 2010, 16:11
ja flip heeft power om door te gaan, niet om te slaan:D:D:D
nee maar waren niet echt harde klappen, want hij si trainen
als dit echte wedstrijd was, dan sloeg hij veel harder. dan had ik wel een probleem
flip-mo
14th February 2010, 17:03
uhmm...sikk... ook al kom je vers tegen me te staan...dan nog beat ik je ass als een modderfokker...
maar toch respect voor je hoor... je staat er wel...
flip-mo
14th February 2010, 17:06
en dna nog wat....van paardenvlees word je echt geen betere vechter hoor... kheb gewoon fokking veel krachttraining gedaan
sikkwittet
14th February 2010, 17:21
maakte ook een grap je boefje
iedereen weet dat hij niet met jou moet fokken bradda
flip-mo
14th February 2010, 17:47
jeweetzelluf bradda...
I_LOVE_KNOCKOUTS
15th February 2010, 13:52
hahahahhahaa.....we moeten die verhalen hier gaan bundelen ofzo.. hilarisch
Goed idee! Geweldig verhaal Sikk haha! Je vertelde het zaterdag al even en toen had ik dit dus nog niet gelezen, maar echt geweldig haha!
roy s
15th February 2010, 19:51
maakte ook een grap je boefje
iedereen weet dat hij niet met jou moet fokken bradda
..je bent een brein kid!!!:laugh:
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.