PDA

View Full Version : A roadtrip to.... Praha

FTW
11th February 2010, 15:09
11-2-2009

Ik zit nu hier in de lobby van het Step hotel in Praag. Gister 1 van de meest bizarre tochten in m'n leven mee gemaakt maar een top ervaring om te doen...

Gisterochtend werd ons land weer 80 jaar terug in de tijd geworpen door een simpel sneeuw buitje. We zouden aanvankelijk rond 9.30 vanuit Breda naar Booster in België vertrekken om wat spullen op te pikken en daarna aan onze reis naar Praag te ondernemen. Helaas moest gappie en collega Patrick eerst naar Hilversum om daar wat op te halen. Hij moest vanuit Haarlem komen en deed er al 2 uur over om naar Hilversum te rijden. De uiteindelijke tijd dat we dus vanaf mij thuis vertrokken werd dus pas 11.45 :angry:.... Maar goed we waren op weg. België aangedaan en daarna aan de reis begonnen. Vanuit het land van de dikke frieten moesten we nog even door Nederland omdaar wat ongelukken te zien maar voor we het wisten zaten we gelukkig in Duitsland. Want wat zijn we toch een stel broekpoepers als het op sneeuw aankomt... Rijden we in Nederland met sneeuw niet harder als 40 km/h bij de oosterburen knallen ze gewoon met 120/130 over de weg alsof er niet aan de hand is. You got 2 love that...

Maar goed terwijl we dus midden in een halve sneeuw storm zitten besluit onze mini truck dat hij geen zin meer heeft om ruitensproeier vloeistof uit te tuffen terwijl we dus werkelijk bakken met pekelshit op de ruit krijgen.... Leuk en aardig maar we zagen even geen flikker meer. Tot overmaat van ramp begon daarna ook nog de sneeuw op de vooruit te bevriezen waardor we dus 0 meer zagen.... We twijfelde om de wagen aan de kant te gooien maar de cabine opstoken tot tropische tempraturen bleek uitkomst te bieden.... Vervolgens mochten we lekker aansluiten in een file achter de sneeuwschuivers die met een slakkegang over de Autobahn gingen maar dat mocht de pret niet drukken want we waren bijna in Tsjechië...

Uiteindelijk zijn we dus na een reis van 13 uur voor mij en 18 uur voor m'n maatje om 1.05 in het hotel aangekomen. Snel inchecken en maffen. Vandaag hebben we een kleine meeting gehad in het Hilton. Adenane was samen met zijn super lieve vrouwtje ook nog even gekomen. We zitten nu shit in de lobby van ons hotel shit te regelen. En straks gaan we de stad in!!

Kortom 2 be continued.... Laterz FUCKERS !!

FTW for FC108 signing out... :evil:

Mokie14
11th February 2010, 15:12
zo en Donjopie wilde ook wel ff met de auto naar tsjech rijden

have fun en werkse gozer

chief108
11th February 2010, 16:06
enjoy FTW!!!

and keep us posted

roy s
11th February 2010, 18:09
YEAH..
mooi gonzo verhaal!!!

Bob de Rooij
11th February 2010, 18:55
11-2-2009

Goed geheugen heb je!
:D

Mokie14
11th February 2010, 18:57
Goed geheugen heb je!
:D

scherp hahahha

roy s
11th February 2010, 23:37
meer FTW....!

chief108
12th February 2010, 09:14
hoe was de hoerenbuurt?

Bertje
12th February 2010, 10:04
Oke dan!!!

Kebal
12th February 2010, 11:57
lachen man

FTW
13th February 2010, 00:41
12-2-2010

In the getto....

Jezus wat een kk afgeleefde stad is dit. Alles wat ik vermoede over het oostblok blijkt dus waar te zijn. Gisteravond even het oude stads hart gezien wat omdat het donker was er best mooi uit zag met z'n oude gebouwen maar zodra je daar ook maar 1 meter buiten komt gaat alles over in een bombers paradise. Werkelijk alles staat hier onder de tags en werkelijk alles ziet er zo uit of het in gaat storten.

Tot nu toe 1 knappe inheemse vrouw gezien, wat toch ook wel weer een knappe prestatie is... Vandaag waren we vanaf 8 uur in de O2 Arena om de bewegwijzering voor de weigh-in te verzorgen en het persbord op te zetten van onze organisatie. Verder wat met mensen gekletst en wat dingen gedaan. Om 6 uur waren we de laatste die uit de hal rolde. Want om 7 uur zou een bus ons naar een boot brengen om dat we daar met de hele crew en alle vechters een hapje zouden eten. Om 19.30 vertrok het kreng eindelijk want dat Tsjechen en tijd geen goede vrienden zijn is me inmiddels wel duidelijk...

Morgen is de dag van het gala. En zondag gaan we om 9 uur in de ochtend weer lekker terug naar Nederland.

Tot later brothers

FTW signing off !!

roy s
13th February 2010, 00:49
Thanks FTW hou ons op de hoogte van die inheemse praagse...

Mokie14
13th February 2010, 01:33
Hoor dat je het erg naar je zin hebt:D goed om te horen

thnx dat je ons op de hoogte houd

Bertje
13th February 2010, 04:20
12-2-2010

En zondag gaan we om 9 uur in de ochtend weer lekker terug naar Nederland.

Tot later brothers

FTW signing off !!

Is het zo erg daar?

FTW
13th February 2010, 12:44
Qua afgeleefde dingen en omgang onderling van de mensen hier wel Bert. Met de crew en vechters is het hier meer dan top en dat vergoed alles.

Al zit ik trouwens in de meest luxe badplaats op aarde, ik ga altijd weer heel erg graag naar huis. Alles wat ik thuis heb is van mezelf en dat vind ik toch net even wat fijner...

Donjopie
13th February 2010, 14:04
zo....nu ff een grote bak koffie bij dat koffietentje uit de us of a.
ik ben net langs je hotel gelopen ftw :) zit nu in het winkelcentrum achter je ! zie je straks !

FTW
14th February 2010, 21:43
14-2-2010

20:32 Tienlingstraat Zaandam,

het zit er bijna op... Alle spullen zijn uit de mini truck en ik ga zo op station Sloterdijk nog een treinreis ondernemen naar de mooiste stad van Nederland. Juist.... Breda!! Carnaval gaat hem niet worden omdat ik geen fuck om carnaval geef.

Vanmorgen zijn we om 9.45 vertrokken en nu aangekomen.

Jezus wat was mijn 1e trip met EFN/It's Showtime naar het buitenland een ervaring... (Oké ik was er al is mee in Vlaanderen geweest maar dat gebied hoort voor mij bij de Bourgondische Republiek en zie ik dus ook als een soort thuisland) 4 dagen lopen knallen met als hoofdprijs 1 van de meest toffe gala's voor mij van de laatste tijd. 8 partijen is echt genoeg... ze waren misschien niet allemaal top maar onze show draaide op rolletjes en als je de organisatie er naar toe van zo dicht bij meemaakt is dat echt stijve plasser werk...

Ik coördineerde het personeel in de kleedkamers, zorgen dat de vechters klaar staan... zorgen dat de gloves weer terug komen... zorgen dat de trainers goed van en naar de ring komen... kortom ik heb blaren op mijn poten :D....

Maar het was het waard... Ik ga nu op de trein en zal het verhaal later wel aanvullen maar voor nu...

FTW IS SIGNING OUT!!!

Hope you had a good time.. i did ;)

chief108
14th February 2010, 22:00
thnx FTW!!!

gaaf dat je ons leven verrijkte met je ervaringen daar!

roy s
14th February 2010, 22:30
welkom thuis FTW...
bedankt voor het verslag!!

I_LOVE_KNOCKOUTS
15th February 2010, 13:40
de cabine opstoken tot tropische temperaturen bleek uitkomst te bieden....

Hahaha, ik zie 't al voor me: iedereen met dikke jas aan in de auto en 2 van die maffe Hollanders bij wijze van spreken in korte broek in een cabine haha.

Supervet verhaal FTW, thanks!!! Dikke kwarks! Met deze schrijfstijl mag zo'n verhaal nog wel langer duren!