PDA

View Full Version : [Conspiracy] The New World Order / Bilderberg Group

Wiseguy
8th February 2010, 15:08
Misschien wel bekend onder sommige van jullie. Het gaat om een kleine groep mensen die bepalen wat er gebeurd op deze wereld. Erg interessante theorie. Zijn meerdere documentaires over te vinden.

Zo zou 9/11 en de moord op JFK zijn georganiseerd door de bilderberg group.

Jessie Ventura heeft er ook een aflevering aan gewijd in zijn serie Conspiracy Theory with Jesse Ventura.

"Ventura infiltrates the Bilderberg Group – a very secretive, annual meeting of elitists who gather in luxury hotels, under heavy security, and supposedly plan the strategies for world domination. "

Is er iemand die dit soort theorieen volgt?

chief108
8th February 2010, 15:10
threads waarin Bilderberg voorkomt:

[docu] the endgame (over de bilderberggroep) (http://www.chief108.com/showthread.php?t=4220&highlight=Bilderberg)

westerse landen willen chinese firewall.... (http://www.chief108.com/showthread.php?t=2327&highlight=Bilderberg)

Illuminati vs Bilderberg..... (http://www.chief108.com/showthread.php?t=2338&highlight=Bilderberg)

beatrix gelooft niet in onze liefde..... (http://www.chief108.com/showthread.php?t=2281&highlight=Bilderberg)

Wiseguy
8th February 2010, 15:11
Ow my bad sorry

Judas
8th February 2010, 15:13
Bilderberg hotel?

Wiseguy
8th February 2010, 15:16
Ja daar was de eerste meeting. De group is mede opgericht door Bernhard en het bevat leden zoals David Rockerfeller, John Kissinger, Beatrix en enkele andere invloedrijke personen.

flip-mo
8th February 2010, 15:38
wisten jullie trouwens hoe de familie rothschild zo machtig is geworden.,...????''

dat zag ik ook in 1 van die docu's .... 1 van die rothschilds was een legerleider ofzo en die heeft toen in 1800 ofzo gezegd dat ze de oorlog verloren hadden, toen is de beurs met 98% gedaald en toen heeft de familie alle aandelen ofzo gekocht,....iets in die trant

chief108
8th February 2010, 15:43
slimme gozer dus

flip-mo
8th February 2010, 15:46
yep... lees hun wikipagina maar.... fokking heavy gasten..

Wiseguy
8th February 2010, 15:55
Tja echt een jodentruc. Rockefeller schijnt ook door vieze praktijken rijk te zijn geworden.

Kennen jullie trouwens het verhaal van HAARP. Via HAARP schijnen ze het weer te kunnen manipuleren maar is allemaal top secret shit.

chief108
8th February 2010, 15:55
"Laat mij het geld van een Natie uitgeven en controleren, en het interesseert mij niet wie de wetten schrijft."

-Rothschild

thefxr
8th February 2010, 16:48
Misschien wel bekend onder sommige van jullie. Het gaat om een kleine groep mensen die bepalen wat er gebeurd op deze wereld. Erg interessante theorie. Zijn meerdere documentaires over te vinden.

Jessie Ventura heeft er ook een aflevering aan gewijd in zijn serie Conspiracy Theory with Jesse Ventura.

"Ventura infiltrates the Bilderberg Group – a very secretive, annual meeting of elitists who gather in luxury hotels, under heavy security, and supposedly plan the strategies for world domination. "

ik volg het een beetje,ja, ook volg ik af en toe Alex Jones.

blackadder
15th February 2010, 03:03
Ach. Bilderberg. Illuminati wannabees.:D

blackadder
15th February 2010, 03:55
wisten jullie trouwens hoe de familie rothschild zo machtig is geworden.,...????''

dat zag ik ook in 1 van die docu's .... 1 van die rothschilds was een legerleider ofzo en die heeft toen in 1800 ofzo gezegd dat ze de oorlog verloren hadden, toen is de beurs met 98% gedaald en toen heeft de familie alle aandelen ofzo gekocht,....iets in die trant

De Rothschilds waren toen al rijk en machtig. Het was wel hun meest profitabele move ooit. Ik neem aan dat je dit bedoelde. Van wiki:

The basis for the Rothschild's most famously profitable move was made after the news of British victory had been made public. Nathan Rothschild calculated that the future reduction in government borrowing brought about by the peace would create a bounce in British government bonds after a two year stabilisation, which would finalise the post-war re-structuring of the domestic economy.[8][10][11] In what has been described as one of the most audacious moves in financial history, Nathan immediately bought up the entire government bond market, for what at the time seemed an excessively high price, before waiting two years, then selling the bonds on the crest of short bounce in the market in 1817 for a 40% profit. Given the sheer power of leverage the Rothschild family had at its disposal, this profit was an enormous sum.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family

chief108
15th February 2010, 04:08
ach ga toch slapen idioot...

blackadder
15th February 2010, 04:34
ach ga toch slapen idioot...

Aah nog 5 minuten?

chief108
15th February 2010, 10:18
poeh...
veels te laat geworden man
kwart over 5 ging de wekker voor het eerst
toen maar uurtje verschoven
en tig keer de snooze knop gevonden
en was net geen 2 uur later als normaal op m'n werk

flip-mo
15th February 2010, 11:45
De Rothschilds waren toen al rijk en machtig. Het was wel hun meest profitabele move ooit. Ik neem aan dat je dit bedoelde. Van wiki:

The basis for the Rothschild's most famously profitable move was made after the news of British victory had been made public. Nathan Rothschild calculated that the future reduction in government borrowing brought about by the peace would create a bounce in British government bonds after a two year stabilisation, which would finalise the post-war re-structuring of the domestic economy.[8][10][11] In what has been described as one of the most audacious moves in financial history, Nathan immediately bought up the entire government bond market, for what at the time seemed an excessively high price, before waiting two years, then selling the bonds on the crest of short bounce in the market in 1817 for a 40% profit. Given the sheer power of leverage the Rothschild family had at its disposal, this profit was an enormous sum.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family

ja, dat zal deze dan wel zijn geweest ja...

Ninurta
15th February 2010, 14:32
Kennen jullie trouwens het verhaal van HAARP. Via HAARP schijnen ze het weer te kunnen manipuleren maar is allemaal top secret shit.

en daar komen weer al die onverklaarbare aardbevingen en dingen door, die gasten willen moeder natuur en God spelen waardoor ons verblijf op aarde weer stukken korter wordt

ik zeg nekschot voor die gasten

Richelieu
15th February 2010, 18:37

Zou eens "Regeren vanuit het Duister" lezen van Jim Mars, denk dat het boek je wel zal aanspreken aangezien een hoop van het bovenstaande wordt uitlegt.

blackadder
15th February 2010, 20:16
Zou eens "Regeren vanuit het Duister" lezen van Jim Mars, denk dat het boek je wel zal aanspreken aangezien een hoop van het bovenstaande wordt uitlegt.

IK wist niet dat je een conspiracy nut was.

Richelieu
15th February 2010, 20:27
IK wist niet dat je een conspiracy nut was.

Just read the book :rolleyes:

blackadder
15th February 2010, 20:44
Just read the book :rolleyes:
Ik zal eens zien of het te dloaden is. Hmmm volgens mijn hebben zij het ook gelezen.
http://www.youtube.com/watch?v=8gjxpDxugno

Sdl
16th February 2010, 15:42
is inderdaad een interessant boek 'regeren vanuit het duister' komen alle organisaties aan bod. lees nu zelf een boek over de bilderberg conferentie

maar boeken over john gotti en sammy gravano zijn ook wel interessant

thefxr
16th February 2010, 18:28
en daar komen weer al die onverklaarbare aardbevingen en dingen door, die gasten willen moeder natuur en God spelen waardoor ons verblijf op aarde weer stukken korter wordt

ik zeg nekschot voor die gasten

dat geloof ik nog even niet,de aarde doet zelf wat hij wil!

Wiseguy
16th February 2010, 19:14
Er zgaan zelfs geruchten dat zij de tsunami hebben veroorzaakt.

camiziodeltoro
17th February 2010, 01:14
mannen, het gaat , even in het kort, om het volgende: cash laten verdwijnen, alleen nog betalen met een chip of telefoon. Een geweldsmonopolie voor de staat. De staat die bestaat uit een groot europa, dus centraal bestuur. Het verlies van persoonlijke en nationale souvereiniteit en de terugkeer van een feodaal stelsel. Feitelijk de hel op aarde...

sikkwittet
17th February 2010, 01:21
zoals cami al zei

maar dan dus gewoon zoals het altijd is geweest behalve de laatste 200 jaar(meerendeel van west europa dan)

sikkwittet
17th February 2010, 01:27
Er zgaan zelfs geruchten dat zij de tsunami hebben veroorzaakt.

ja nou dat zal allemaal wel.
maar als er al ooit aliens op aarde zijn geweest, en dat de regeringen dat lekker stiekum voor ons houden dat zal ik wel willen geloven.
maar dat ze dit soort shit kunnen veroorzaken daar geloof ik nog niks van.
echt nog langen niet

Socra
17th February 2010, 01:28
Een geweldsmonopolie voor de staat. .

Oe.

Wiseguy
17th February 2010, 01:30
Tja er is een conspiracy show van Jessie Ventura ( voormalig gouverneur en worstelaar) waarin dit soort onderwerpen aan het licht komen. Echt geloofwaardig vind ik de meeste onderwerpen niet, maar wel interessant

101 (1) "HAARP" December 2, 2009
Ventura visits HAARP (the High-Frequency Active Auroral Research Program) in Gakona, Alaska to uncover the truth behind rumors that it is being used as a weather modification weapon, an instrument for mind control, or both.

102 (2) "9/11" December 9, 2009
Ventura investigates the rumors of a possible cover-up of the black box recordings from the airliners involved in the September 11th Attacks which could contain evidence that 9/11 was an inside job.

103 (3) "Global Warming" December 16, 2009
Ventura looks at some of the recently uncovered evidence that man-made global warming is an elitist scam, and the money trail leads him to the doorstep of an elusive billionaire and a former UN adviser residing in Shanghai.

104 (4) "Big Brother" December 23, 2009
Ventura looks into how far the U.S. Government has gone, in the name of national security, to keep an eye on its citizens – including contracting private companies to spy on people and giving special incentives to InfraGard members who report suspicious activity.

105 (5) "Secret Societies" December 30, 2009
Ventura infiltrates the Bilderberg Group – a very secretive, annual meeting of elitists who gather in luxury hotels, under heavy security, and supposedly plan the strategies for world domination.

106 (6) "Manchurian Candidate" January 6, 2010
Ventura investigates rumors that the CIA has restarted the project to turn ordinary citizens into programmed assassins, and meets a man who claims to be a real-life Manchurian Candidate.

107 (7) "Apocalypse 2012" January 13, 2010
Many believe the world is heading for disaster in 2012 and Ventura looks into rumors that the U.S. Government has a doomsday plan for saving the elite while leaving the rest of us to fend for ourselves.

flip-mo
17th February 2010, 01:30
ik heb gehoord dat de uitbarsting van de Edna ook een zet was van de bilderberg/nwo...

flip-mo
17th February 2010, 01:32
en sikkwittet is ook een product van de groep....een elitekiller in het jasje van een langharige kakker

Wiseguy
17th February 2010, 01:38
Ik vind SPECTRE veel vetter dan Bilderberg

Ernst Stavro Blowfeld for the win!

http://www.bondcollection.com.ar/notas/blofeld5.jpg

ataraxia
17th February 2010, 02:12
Oe.

:thup:

chief108
17th February 2010, 09:26
mannen, het gaat , even in het kort, om het volgende: cash laten verdwijnen, alleen nog betalen met een chip of telefoon. Een geweldsmonopolie voor de staat. De staat die bestaat uit een groot europa, dus centraal bestuur. Het verlies van persoonlijke en nationale souvereiniteit en de terugkeer van een feodaal stelsel. Feitelijk de hel op aarde...
Camies is right on the money...

Donjopie
17th February 2010, 09:35
ik heb gehoord dat de uitbarsting van de Edna ook een zet was van de bilderberg/nwo...

ze zitten ook achter het zout tekort

chief108
17th February 2010, 09:41
ze zitten ook achter het zout tekort
zeker weten man....

volgend jaar ben je de lul als je geen winterbanden hebt
hebben ze ook weer mooi geregeld
teringlijers

Donjopie
17th February 2010, 10:21
Ze zitten ook achter het faken van een orgasme

sikkwittet
17th February 2010, 13:02
nee, dat is gewoon omdat je vriendin een goede actrice is, maar het weer in de buurt van haarlem lekkerder vond dan hollywood

chief108
22nd February 2010, 19:24
toch maar op Bos stemmen?

onze redder tegen de Bilberberg/ New World Order shizzle....

http://www.youtube.com/watch?v=6IyjrXiUU1M&feature=player_embedded

Socra
22nd February 2010, 19:26
O gottegottegod...

thefxr
22nd February 2010, 21:46
sinds de ondertekening van Europese grondwet, is NL al verloren, in de loop der jaren zullen we steeds minder iets te zeggen/bepalen hebben!!
Binnenlandse politiek,maakt echt geen verschil meer.

Wiseguy
23rd February 2010, 00:59
Iemand bekend met de freemasons ( vrijmetselaars)?

flip-mo
23rd February 2010, 01:13
toch maar op Bos stemmen?

onze redder tegen de Bilberberg/ New World Order shizzle....

http://www.youtube.com/watch?v=6IyjrXiUU1M&feature=player_embedded

OOOOWWW MIJN GOD!

is this fo real?

blackadder
23rd February 2010, 02:19

Ik had ze vanmiddag nog op de thee.

chief108
23rd February 2010, 10:36

OOOOWWW MIJN GOD!

is this fo real?
ja en ja

Il Loco
23rd February 2010, 12:54
Wat een onzin man. Bestaat er zoiets als de bilderberg groep, ja vast wel. Maar wie weet waar het over gaat, of waar ze zich wel of niet mee bemoeien.

Ik vind al deze crap veel te ver gezocht man, lijkt wel nazi time all over again.

Illuminati, ZOG, NWO, all the same bullshit to me.

thefxr
23rd February 2010, 13:44
Wat een onzin man. Bestaat er zoiets als de bilderberg groep, ja vast wel. Maar wie weet waar het over gaat, of waar ze zich wel of niet mee bemoeien.

Ik vind al deze crap veel te ver gezocht man, lijkt wel nazi time all over again.

Illuminati, ZOG, NWO, all the same bullshit to me.

Toch is het true!

Socra
23rd February 2010, 13:46
Wat precies?

Dat er rijke en machtige mensen bestaan? Dat die elkaar wel eens spreken? Dat die soms liegen?

Wat is er precies 'true'?

Il Loco
23rd February 2010, 14:16
Ja kom maar eens met concrete bewijzen, toen ik nog in die skinhead wereld zat geloofde iedereen in net zoiets, ZOG. (Zionist Occupied Goverment). Dus een stel zionisten die de hele wereldleiding in handen hebben, en die alles beslissen in donkere kamertjes.

Het zelfde verhaal als de bilderberg groep, illuminati enz..

Bullshit dus.

Wiseguy
23rd February 2010, 14:25
Dat de freemasons bestaan als geheime organisatie is een feit. Dat George Washington er 1 van hun was is een feit. Dat Amerika word geregeerd door mensen die in die organisatie zitten is zeer waarschijnlijk.

Hier is een link naar de site van een masonic temple in amerika. Hiet staan een aantal presidenten die waren aangesloten bij de masons.

http://www.pagrandlodge.org/mlam/presidents/washington.html

Kijk alleen al naar de pyramide met het oog op de achterkant van de dollar en de tekst Novus ordo seclorum wat betekend nieuwe orde van de tijden.

http://cosmicdynamics.files.wordpress.com/2008/06/united_states_one_dollar_bill2c_reversesmall.jpg

Er is zoveel wat ik kan vertellen over dit onderwerp maar je moet er wel voor open staan.

Wiseguy
23rd February 2010, 14:37
Ja kom maar eens met concrete bewijzen, toen ik nog in die skinhead wereld zat geloofde iedereen in net zoiets, ZOG. (Zionist Occupied Goverment). Dus een stel zionisten die de hele wereldleiding in handen hebben, en die alles beslissen in donkere kamertjes.

Het zelfde verhaal als de bilderberg groep, illuminati enz..

Bullshit dus.

Hoe naief kun je zijn? Wat denk je dat lobbyisten doen?

Nog een voorbeeld.. wat zou meer geld opleveren een medicijn kanker of de behandeling ( chemo, bestraling etc..?)

We leven ineen soort matrix en worden gehersenspoeld door de media die in handen is van de desbetreffende personen. Onze vrijheid word langzamerhand afgenomen. Nu is het nog wachten op een chip in onze nek.

Mooi stuk van George Carlin in een docu.

http://www.youtube.com/watch?v=3r0VnqXu-vg

camiziodeltoro
24th February 2010, 01:45
Als je daadwerkelijk nog geloofd dat de wereld is zoals die aan ons wordt voorgeschoteld dagelijks op t hypnotiseerkastje, dan ben je behoorlijk naief. Er is een hele beweging gaande die de mennsheid op een soort mieren bestaan afstuurt. dwz enkele gelukkigen, de elite, aan de top en de rest is werkslaaf, onderdeel van het nietszeggende collectief.

Il Loco
24th February 2010, 11:15
Nou ik sta hier wel heel erg open voor, maar ik vind altijd die 'bewijzen' waarmee men komt aanzetten allemaal erg magertjes..

Zoals ik al eerder zei de nazi's hebben precies hetzelfde alleen dan weer een andere naam en iets andere inhoud, ZOG. (Zionist Occupied Goverment)

Al deze dingen komen allemaal met elkaar over heen, illuminati, NWO.

Maar niemand legt concrete bewijzen op de tafel.

Shit man ik las zelfs ergens dat de Illuminati in werkelijkheid allemaal slangenwezens zijn vermomd als mensen, zelfs beatrix... What is this for crap?

Proof i want.

chief108
24th February 2010, 11:21
pak een mes en snij dat masker van haar slangekop zou'k zeggen dan....

camiziodeltoro
24th February 2010, 20:35
Haaa die lizzardshit... Tja... Volgens mij moet je niet et diep graven. Bottomline is dat het gewoon fucking gezond is om politici en authoriteiten tot op het bot te wantrouwen. Wat zich werkelijka chter het gordijn afspeelt weten alleen de puppetmasters, maar zolang er meer en meer van ons burgerlijk ongezhoorzaam worden des te lastiger is het voor ' hen' (zog, illuminati, bilbderbergers, smurfen who ever) om te heerschen. BURGERLIJK ONGEHOORZAAMHEID IS EEN DEUGD!!!!!!!!!

Judas
24th February 2010, 20:52
ZOG. (Zionist Occupied Goverment). Dus een stel zionisten die de hele wereldleiding in handen hebben, en die alles beslissen in donkere kamertjes.

http://www.gemeentearchief.rotterdam.nl/brandgrens/images/stories/Jodenvervolging/eeuwige_jood.JPG

Judas
24th February 2010, 20:57
Waarom zijn moslims altijd dol op complot- en samenzweringstheorieën? En dat is niet om te trollen ofzo, maar een serieuze vraag.
Elke moslim die ik erover gesproken heb, is er heilig van overtuigd dat van alles en nog wat een complot van bijv de joden en Amerikanen is. Aids, Mexicaanse griep, 9-11, Arafat z'n trillende handjes, enz.

Wiseguy
24th February 2010, 21:23
Waarom zijn moslims altijd dol op complot- en samenzweringstheorieën? En dat is niet om te trollen ofzo, maar een serieuze vraag.
Elke moslim die ik erover gesproken heb, is er heilig van overtuigd dat van alles en nog wat een complot van bijv de joden en Amerikanen is. Aids, Mexicaanse griep, 9-11, Arafat z'n trillende handjes, enz.

Alex Jones (de leider tegen de opstand van de NWO) is toch echt geen moslim.

Dat er veel speelt tussen Amerika en de Zionisten is algemeen bekend. Welleens gehoord van lobbyisten?

Judas
24th February 2010, 21:51
Alex Jones (de leider tegen de opstand van de NWO) is toch echt geen moslim.

Dat er veel speelt tussen Amerika en de Zionisten is algemeen bekend. Welleens gehoord van lobbyisten?

Ik zeg ook niet dat iedereen die in dat soort dingen gelooft een moslim is. Maar wel dat heel veel moslims in van alles en nog wat een complot zien.
Tijdje terug zat ik bijvoorbeeld met wat Marokkaanse gappies van me voor de TV. Hadden ze het erover dat de media in handen is van de joden. Dat bijna elke presentator een jood is, enz. Dan vraag je welke presentator/presentatrice, en dan blijkt het niet eens een jood te zijn.
Aids is ook door de joden en Amerikanen uitgebracht om Afrika zwak te houden en om er geld aan te verdienen. De Mexicaanse G hetzelfde laken een pak.
Tuurlijk gebeuren er dingen achter de schermen (door alles en iedereen trouwens), maar je kan het ook overdrijven. En nogmaals, heel veel moslims die ik spreek, zoeken bijna overal wat achter. Ik vraag me gewoon waar dat vandaag komt, that's all. Praten ze het mekaar aan? Krijg je dat soort dingen zie zien op Al Jazeera en Al Manar?

Wiseguy
24th February 2010, 22:03
Ik zeg ook niet dat iedereen die in dat soort dingen gelooft een moslim is. Maar wel dat heel veel moslims in van alles en nog wat een complot zien.
Tijdje terug zat ik bijvoorbeeld met wat Marokkaanse gappies van me voor de TV. Hadden ze het erover dat de media in handen is van de joden. Dat bijna elke presentator een jood is, enz. Dan vraag je welke presentator/presentatrice, en dan blijkt het niet eens een jood te zijn.
Aids is ook door de joden en Amerikanen uitgebracht om Afrika zwak te houden en om er geld aan te verdienen. De Mexicaanse G hetzelfde laken een pak.
Tuurlijk gebeuren er dingen achter de schermen (door alles en iedereen trouwens), maar je kan het ook overdrijven. En nogmaals, heel veel moslims die ik spreek, zoeken bijna overal wat achter. Ik vraag me gewoon waar dat vandaag komt, that's all. Praten ze het mekaar aan? Krijg je dat soort dingen zie zien op Al Jazeera en Al Manar?

Ze brengen het misschien wat ongenuanceerd maar er zit zeker een kern van waarheid. Alle grote zenders in amerika zijn in handen van zionisten. Zo beinvloeden ze de publieke opinie. Zie filmpje dat ik op deze pagina heb gepost.

Zo gaan er ook diverse geruchten dat er een cure is voor kanker maar dat de behandeling meer geld oplevert dan een cure zou opleveren.

Weetje wel wat voor geld er rondgaat in de farmaceutische industrie? Wat denk je dat zo'n "virus" opbrengt voor die bedrijven. Inderdaad de bedrijven die in handen zijn van zionisten / bilderberg / freemasons / kaballah.

Dit word niet verkondigt op arabische zenders er zijn diverse documentaires hierover en zeker het kijken waard als je hierin bent geinteresseerd.

Waar het op neer komt is dat we geen flikker voorstellen en niets te zeggen hebben en dat de democratie al helemaal geen flikker voorsteld want de mensen die aan de "macht" komen zijn slechts poppen van de echte machthebbers.

O11
24th February 2010, 22:03
lol @ deze thread.

Minachting is wat ik voel.

Wiseguy
24th February 2010, 22:04
lol @ deze thread.

Verklaar je nader...

ataraxia
24th February 2010, 22:06
lol @ deze thread.

Ik moet iedere keer een beetje gniffelen. Maar dat komt omdat ik een poos voor NWO heb gewerkt... De natuur winkel organisatie :)

O11
24th February 2010, 22:43
Verklaar je nader...

Een supergeheime, almachtige organisatie laat allerlei 'bewijzen' achter die zo duidelijk zijn dat die kunnen worden ontcijferd door interwebzpeople die het verschil nog niet weten tussen een hamer en een hyacint.

Wiseguy
24th February 2010, 22:47
Een supergeheime, almachtige organisatie laat allerlei 'bewijzen' achter die zo duidelijk zijn dat die kunnen worden ontcijferd door interwebzpeople die het verschil nog niet weten tussen een hamer en een hyacint.

Misschien als je je er in zou verdiepen dat je er dan een andere mening zou hebben. Freemasons zijn een geheime organisatie waarvan niemand afweet wat zich afspeelt tussen de deuren. De oprichter van de amerikaanse republiek was een leider van de masons. Ben je nou echt zo naief om te denken dat er niets speelt aan de top?

O11
24th February 2010, 22:54
Misschien als je je er in zou verdiepen dat je er dan een andere mening zou hebben. Freemasons zijn een geheime organisatie waarvan niemand afweet wat zich afspeelt tussen de deuren. De oprichter van de amerikaanse republiek was een leider van de masons. Ben je nou echt zo naief om te denken dat er niets speelt aan de top?

'nuff sed

camiziodeltoro
24th February 2010, 22:56
011 is het type dat voor de blue pill zou kiezen, omdat de waarheid te hard is. Liever blijft ie in de matrix

O11
24th February 2010, 23:00
Ijzersterk punt.

Judas
24th February 2010, 23:02
011 is het type dat voor de blue pill zou kiezen, omdat de waarheid te hard is. Liever blijft ie in de matrix

Wat heeft Viagra met complottheorieën te maken?

O11
24th February 2010, 23:04
ROFLCOPTER

O11
24th February 2010, 23:05

Ja man. Ik ben in de Matrix.

Judas
24th February 2010, 23:07
http://www.ezthemes.com/previews/f/fatrix.jpg

thefxr
24th February 2010, 23:49
http://www.ezthemes.com/previews/f/fatrix.jpg

dat plaatje wordt geblokt door mijn virusscanner

Judas
24th February 2010, 23:51
Welke heb je?

thefxr
24th February 2010, 23:59
Welke heb je?

eset nod32

camiziodeltoro
25th February 2010, 00:22
Wat heeft Viagra met complottheorieën te maken?

de waarheid is te hard en misschien is iets anders wel net niet hard genoeg...

Wiseguy
25th February 2010, 01:19
Ja man. Ik ben in de Matrix.

Ik heb zo'n hekel aan kortzichtige mensen die hun mening vormen zonder ook maar wat gezien te hebben. Kijk eens wat verder dan je neus lang is. The matrix is zeker een hele goede gelijkenis.

Hier is een filmpje over mensen als jij.

http://www.youtube.com/watch?v=lECWBJPXA94

Wiseguy
25th February 2010, 01:52
Dit is ook toeval of niet?

http://www.freemasoninformation.com/wp-content/uploads/2009/09/dollar.JPG

Zo zijn er nog wel 1000en "toevalligheden".

O11
25th February 2010, 03:47
Ik heb zo'n hekel aan kortzichtige mensen die hun mening vormen zonder ook maar wat gezien te hebben. Kijk eens wat verder dan je neus lang is. The matrix is zeker een hele goede gelijkenis.

Hier is een filmpje over mensen als jij.

Nikker, alsjeblieft. Ik ben een fucking conspiracy aficionado.
Niet doen alsof je weet wat ik wel en niet gelezen heb.
Niet aannemen dat ik ontken dat er mensen in het geheim en op grote schaal macht uitoefenen voor hun eigen gewin ten koste van anderen.

Maar op een gegeven moment ben je geen zestien meer en laat je je niet meer meeslepen door je adolescente onzekerheid over de aard van de maatschappij waar jij een plekje in moet vinden.

Er komt een moment dat je inziet dat de vreselijke, haast op die van de creationisten-beweging lijkende cirkelredeneringen totaal geen vaste grond bieden om welke conclusie van betekenis dan ook te trekken.

Allemaal griezelige verhalen gaan verzinnen bij het doodnormale verschijnsel van de oligarchie... kweenie.

Het is een zielig zoeken naar een 'eigenlijk'.
'Eigenlijk' zijn we niet vrij.
'Eigenlijk' is de wereld die we om ons heen zien niet echt.
'Eigenlijk' is er een kleine groep machtigen die de rijkdom opslokt.
'Eigenlijk' hebben we niet de beschikking over objectieve informatie.
'Eigenlijk' is een geheime groep de schuld van mijn economische onzekerheid.
'Eigenlijk' komt global warming door HAARP.

Een sneu smeken om een niet te overwinnen oorzaak buiten jezelf, zodat je eigen in gebreke blijven niet de oorzaak van je existentiële frustratie is. Een smoesje... een sneu smoesje.

Als er fuckers zijn die de wereld verpesten, maak ze af. Je lijkt precies te weten wie ze zijn, wat ze doen en waar ze slapen. En samen met jou blijkbaar nog honderden duizenden.

Maar dat gebeurt niet, want; of je bent te laf. En dan verdien je wat je toekomt en moet je je bek houden. Of je gelooft het zelf ook niet helemaal. En dan moet je ook je bek houden, zelfreflectie betrachten tot je zeker bent van je zaak. En dan daar naar handelen.

De zwarten zeggen dat de blanken hen onderdrukken. De Christenen zeggen dat de Joden hen ondermijnen. De Arabieren zeggen dat de Amerikanen hun cultuur bezoedelen. En zo hebben we allemaal een boeman die ons verhindert gelukkig te worden.

Iedereen heeft 'A man who's keeping him down'.

Er zijn gewoon sociale klassen, er zijn klieken. Als je over-overgrootvader een miljardair was dan is de kans groot dat de huidige generatie uit die bloedlijn nog steeds vermogend en machtig is.

Zij zijn rijk en machtig, wij niet. Zo gaat dat bij het sociale dier dat mens heet. Bij andere diersoorten zou een sterke maniak als Mike Tyson de machtigste zijn. Bij ons zijn het huichelaars met kromme ruggen die geboren en getogen zijn in het milieu van huichelen.

Zelfs een alles met hellevuur schoonbrandende apocalyps kan ons niet redden van de aard van de mens. Zolang er genoeg mensen over blijven om groepen te vormen krijg je klassen die hun eigen belangen behartigen.

Of doe iets en bewijs dat de huidige manier van de macht verdelen niet de juiste is. Gooi modderfokkers omver en doe het beter, eerlijker. Of doe niks en wees lekker warmpjes tevreden met je LCD-TV en je gedownloadde afleveringen van Lost en bewijs dat je het zelf ook wel best zo vindt en helemaal niet zo'n zin hebt in verandering.

chief108
25th February 2010, 11:29
YAY Dikke!!! :laugh:

Iedereen heeft 'A man who's keeping him down'.

Homey the clown, Don't mess around,
Even though the Man, Try to keep him down,
One day Homey will, Break all the chains,
Then he'll fly away, But until that day,
Homey don't play.

http://www.youtube.com/watch?v=_QhuBIkPXn0

doe iets en bewijs dat de huidige manier van de macht verdelen niet de juiste is. Gooi modderfokkers omver en doe het beter, eerlijker. Of doe niks en wees lekker warmpjes tevreden met je LCD-TV en je gedownloadde afleveringen van Lost en bewijs dat je het zelf ook wel best zo vindt en helemaal niet zo'n zin hebt in verandering.
Viva La Resistance!!!

Wiseguy
25th February 2010, 11:39
Daar gaan we dan. Heb een paar vragen voor de alwetende.

Bohemian Grove is een hermetisch afgesloten gebied. Hier een korte uitleg over Bohemian Grove.

Bohemian Grove is a 2,700-acre (1,100 ha) campground located at 20601 Bohemian Avenue, in Monte Rio, California, belonging to a private San Francisco-based men's art club known as the Bohemian Club. In mid-July each year, Bohemian Grove hosts a three-week encampment of some of the most powerful men in the world.

Het is Alex Jones gelukt om er in te komen en een stuk te filmen. Kun jij ( de alwetende) uitleggen waarom zij een uil aanbidden?

http://4.bp.blogspot.com/_rCXlXVHBvAw/SzPSsTKdWsI/AAAAAAAAABY/2p0KFR69JjI/S730/bohemian-grove-best-photo-by-bohoclub400.jpg

Kun je me dan ook gelijk uitleggen wie Tim Osman is?

Als je toch bezig bent mag je me uitleggen waarom zowel Bush als Kerry bij de skull en bones zitten?

Hier een anekdote voor je.

In 2007 kwam de organisatie opnieuw negatief in het nieuws, toen een student aan de Universiteit van Florida vroeg of John Kerry niet protesteerde tegen de verkiezingsoverwinning van George W. Bush omdat zij beiden lid waren geweest van Skull and Bones. De student werd vervolgens opgepakt en publiekelijk met een taser bewerkt door de aanwezige politie. Hij is veroordeeld voor verstoring van de openbare orde en voor verzet tegen een arrestatie.

Kun je me uitleggen waarom disney films zoveel satanische en sexistische verwijzingen heeft?

http://www.youtube.com/watch?v=fopaAa27dJ4

Dit is op zijn minst toch wel frappant te noemen dat dit word vertoond in tekenfilms.

Kijk maar eens hoe Mickey wordt getekend.

http://www.youtube.com/watch?v=1JuGc-FU09c

Als je toch bezig bent kun je me dit ook uitleggen. Mevrouw madonna is aangesloten bij de kaballah ( black magic).

Kijk eens wat zij draagt

http://100musicalfootsteps.files.wordpress.com/2009/05/madonna-illuminati.jpg

Kijk eens naar deze clip vol met satanische verwijzingen.

Let op het oog dat ze om heeft. Voor een leek is dit een mooi nr met een mooie clip. Voor de kenner van satanisme is dit een ode aan de satan.

http://www.youtube.com/watch?v=HI0cJll9wdM&feature=PlayList&p=9EF448422156D73C&playnext=1&playnext_from=PL&index=39

Jay Z die het oog en de pyramide uitbeeld. Waarom?

http://www.udubnews.com/articleXML/masonic-jayz.jpg

Nog iets wat je me uit mag leggen

http://www.freemasonrywatch.org/pics/mexico.masonic.lodge.room.op.jpg

Dit is een foto van een masonic bijeenkomstruimte. Zie je die checkerboard floor? Moet je een keer bewust gaan kijken naar films en dan zien hoevaak dat terugkomt.

http://www.youtube.com/watch?v=jqiKeU33TPY

Als je de link niet ziet tussen satanisme en de masons adviseer ik je wat beter in te lezen.

Ik kan met nog wel tientallen voorbeelden komen. Ik zeg niet dat het allemaal waar is wat ik zeg maar het is op zijn minst wel heel toevallig allemaal. Je zult me nu wel weer wegzetten als een puber met fantasie zonder inhoudelijk te reageren.

Als toetje krijg je nog een paar fotos van prominenten die het leuk vinden om het teken van de duivel te gebruiken.

http://educate-yourself.org/cn/poperatingerflasheshorns.jpg
http://www.pissedonpolitics.com/Bush_satan.jpg
http://img32.picoodle.com/img/img32/4/4/23/f_hillerym_9364269.jpg
http://www.quinnsquantumtechnologies.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/obamasign77.jpg
http://euro-med.dk/billeder/sarcozy-presidentfrance-satanic293h.jpg
http://www.mankindandtruth.com/Clinton-Illuminati%20Induction%20Hand%20Sign.png
http://educate-yourself.org/lte/satanist-italian_primeminister293h.jpg

chief108
25th February 2010, 11:52
Kijk eens naar deze clip vol met satanische verwijzingen.

Let op het oog dat ze om heeft. Voor een leek is dit een mooi nr met een mooie clip. Voor de kenner van satanisme is dit een ode aan de satan.

Jay Z die het oog en de pyramide uitbeeld. Waarom?

[MALLE KUT CHRISTENEN] Occult and Prophetic Messages in Rihanna’s Umbrella (http://www.chief108.com/showthread.php?t=4295&highlight=umbrella)

Wiseguy
25th February 2010, 12:01
[MALLE KUT CHRISTENEN] Occult and Prophetic Messages in Rihanna’s Umbrella (http://www.chief108.com/showthread.php?t=4295&highlight=umbrella)

Vind je dit ook niet toevallig.

http://www.youtube.com/watch?v=B2I7XBz0U_s

Spoel door naar 3:40 checkerboard. Ook toeval?

Je kunt het allemaal wel belachelijk maar al die toevalligheden zijn moeilijk te negeren.

Ik zeg trouwens niet dat die artiesten satanisten zijn oid. Het zijn maar puppets die doen wat de bazen zeggen.

chief108
25th February 2010, 12:20
ik ben van mening dat no matter WAT je geloofd
je altijd genoeg materiaal zult vinden om je eigen overtuigingen te "bewijzen"

dat doen die kut christenen
en, om eerlijk te zijn, jij nu ook

kijk maar eens hoe vaak mensen nu "toevallig" dingen tegenkomen met 108....
toeval?? :brow:

of is het allemaal met Masterplan van een Evil Genius :evil:

Wiseguy
25th February 2010, 12:38
ik ben van mening dat no matter WAT je geloofd
je altijd genoeg materiaal zult vinden om je eigen overtuigingen te "bewijzen"

dat doen die kut christenen
en, om eerlijk te zijn, jij nu ook

kijk maar eens hoe vaak mensen nu "toevallig" dingen tegenkomen met 108....
toeval?? :brow:

of is het allemaal met Masterplan van een Evil Genius :evil:

Dat is appels met peren vergelijken. Vind je het normaal dat wereldleiders allemaal satanische handgebaren vertonen?

Vind je het normaal dat de "elite" een uil aanbidden?

Vind je het normaal dat de pyramide met het oog van ra op de dollar staat?

Vind je het normaal dat als je de lijnen van de davidsster op de dollar trekt je het woord mason krijgt?

Vind je het normaal dat er blote tieten en satanische verwijzingen worden gemaakt in een kinderfilm?

Vind je het normaal dat de checkerboard vloer van de masons zovaak terugkomt in films?

Vind je het normaal dat Bush en Kerry beiden bij skull and bones zaten toen ze tegen elkaar runde voor presidentschap ( win / win situatie)?

Vind je het normaal dat artiesten worden gebruikt door hun bazen om een satanische boodschap uit te dragen?

Vind je het normaal dat er obelisken (monument om de god horus te eren bij de egyptenaren... Horus die ook wel bekend is als de satan) staan op prominenten plaatsen zoals Washington en het Vaticaan?

Er zijn zo ontiegelijk veel toevalligheden dat je bijna zou denken dat het een patroon is.

chief108
25th February 2010, 12:44
ik zeg ook niet dat het normaal is
ik zeg alleen dat je gevangen zit in jouw eigen denkpatroon

jouw mind ziet connecties die er misschien helemaal niet zijn

je ratelt als een Erich von Dänicken die overal bewijzen vind voor de aanwezigheid van aliens op aarde

en net als von Dänicken stel je wel de juiste vragen
maar fantaseer je er zelf een verklaring voor

maar ga gerust door
ik vind dit wel interesting material
maar ga gewoon geen conclusies opdringen aan anderen

want dan ben je geen haar beter als een Jehova met zijn voet tussen de deur
of een moslim die zich opblaasd in de hoop een lading maagden te scoren in het hiernamaals

fuck that shit
Homey don't play that

Wiseguy
25th February 2010, 12:57
ik zeg ook niet dat het normaal is
ik zeg alleen dat je gevangen zit in jouw eigen denkpatroon

jouw mind ziet connecties die er misschien helemaal niet zijn

je ratelt als een Erich von Dänicken die overal bewijzen vind voor de aanwezigheid van aliens op aarde

en net als von Dänicken stel je wel de juiste vragen
maar fantaseer je er zelf een verklaring voor

maar ga gerust door
ik vind dit wel interesting material
maar ga gewoon geen conclusies opdringen aan anderen

want dan ben je geen haar beter als een Jehova met zijn voet tussen de deur
of een moslim die zich opblaasd in de hoop een lading maagden te scoren in het hiernamaals

fuck that shit
Homey don't play that

Daar heb je gelijk in. Je kan mensen niet dwingen bepaalde dingen te denken. Ik wil alleen wat ogen openen om niet alles maar aan te nemen wat ze op tv zien. Ik ben me hier een tijd geleden in gaan verdiepen en het heeft zeker mijn ogen geopend. Mensen die dit als onzin afdoen vind ik oppervlakkig. Ik ben absoluut niet goedgelovig maar dingen die ik heb gezien kan ik moeilijk ontkennen.

Toen ik zag dat de meest invloedrijke mensen in het geheim een uil aanbaden dacht ik echt van WTF gebeurt er op deze wereld?

Judas
25th February 2010, 13:04
Wiseguy, je hebt het de hele tijd over een uil en machthebbers. Waar is het filmpje dan? Ik wil je best geloven als ik Bush, Clinton, Bill Gates, Poetin, Mao, Stalin, Dolfie, en Napoleon een dansje zie doen voor een brandende uil. Maar tot die tijd denk ik gewoon dat die Alex Jones een slimme gozer is, die inspeelt op de makke van de mensheid en er waarschijnlijk nog bakken geld mee verdient ook.

chief108
25th February 2010, 13:10
Daar heb je gelijk in. Je kan mensen niet dwingen bepaalde dingen te denken. Ik wil alleen wat ogen openen om niet alles maar aan te nemen wat ze op tv zien. Ik ben me hier een tijd geleden in gaan verdiepen en het heeft zeker mijn ogen geopend. Mensen die dit als onzin afdoen vind ik oppervlakkig. Ik ben absoluut niet goedgelovig maar dingen die ik heb gezien kan ik moeilijk ontkennen.

and even then....

question EVERYTHING

thefxr
25th February 2010, 13:45
Alex Jones is goed,maar heeft niet altijd gelijk, hij kan ook goed overdrijven.
Wiseguy probeer het bij de feiten te houden, anders maak je jezelf straks nog gek, en vertrouw je niemand meer.

Wiseguy
25th February 2010, 13:51
Wiseguy, je hebt het de hele tijd over een uil en machthebbers. Waar is het filmpje dan? Ik wil je best geloven als ik Bush, Clinton, Bill Gates, Poetin, Mao, Stalin, Dolfie, en Napoleon een dansje zie doen voor een brandende uil. Maar tot die tijd denk ik gewoon dat die Alex Jones een slimme gozer is, die inspeelt op de makke van de mensheid en er waarschijnlijk nog bakken geld mee verdient ook.

Tuurlijk is dit geen hard bewijs maar wel stof dat aanzet tot denken.

http://www.youtube.com/watch?v=P_PAqT2JZOw

http://www.youtube.com/watch?v=kP3cQDitQEU&feature=related

Heel interessant filmpje!!

http://www.youtube.com/watch?v=GHFoUZEjuNM

Hier een filmpje over de "elite" die daar bijeenkomen

http://www.youtube.com/watch?v=sCDs9Vs2iYM

chief108
25th February 2010, 14:22
Wiseguy probeer het bij de feiten te houden, anders maak je jezelf straks nog gek, en vertrouw je niemand meer.
juustem....

kritisch kijken naar dingen is goed
maar vertrouw zelf jezelf niet man
ook je eigen gedachten kunnen met je aan de hobbel gaan

en wie zegt dat alle shizzle die je nu leest niet allemaal alleen maar en afleiding is van iets of iemand om je blik van de echte feiten af te houden... :whistling:

Wiseguy
25th February 2010, 16:41
--------------------------------------------------------------------------------

Nu weer een ziek complot gezien...

Dat Rothschild familie de Holocaust heeft gefinancierd. Dan zou je denken waarom zij zijn toch een joods? Het antwoord is zijn zijn satanisten. Ze hebben dit gedaan zodat daarna de staat Israel opgericht zou kunnen worden.

Ik zeg trouwens niet dat ik het hier mee eens ben maar vind het wel een interesste theorie.

Wiseguy
25th February 2010, 16:47
2 interessante delen voor de liefhebbers

1 is meer theologisch je moet er maar van houden maar ik hou er zeker van. Gaat over dat ze de zonnengod aanbidden en het bijbel hebben aangepast.

Grappige is dat degene die Jezus hebben vermoord ( de romijnen ) nu de macht hebben over de gelovigen.

http://www.youtube.com/watch?v=GSy7fRRT9C0

2e filmpje gaat over bloedlijnen. Heel interessant!!! Of het waar is geen idee maar het is wel creepy!

http://www.youtube.com/watch?v=daxnUMUnolc&feature=related

d4nd3l10n
25th February 2010, 20:01
interessante shit man!
Moar please!!!!

O11
25th February 2010, 20:13
Haha! Wiseguy, jij epische troll.:D

Ik ging er ook nog serieus op in.:laugh:

Koninklijke actie.

Wiseguy
25th February 2010, 20:23
Haha! Wiseguy, jij epische troll.:D

Ik ging er ook nog serieus op in.:laugh:

Koninklijke actie.

Ik ben bloedserieus.

Verdiep je er eens in. Dan zul je zien wat ik bedoel.

roy s
25th February 2010, 20:24
wiseguy=correct:)

ataraxia
25th February 2010, 20:25
O11 = correct :)

O11
25th February 2010, 20:27
Ik ben bloedserieus.

Verdiep je er eens in. Dan zul je zien wat ik bedoel.

Neger, wat zeg ik nou. Ik ben al jaren geinteresserd in die dingen.

Ik heb zelfs op dit moment een boek over conspiracies en secret societies voor me liggen.

roy s
25th February 2010, 20:31
freemasons..

een soort 108 gevoel

Wiseguy
25th February 2010, 20:34
Neger, wat zeg ik nou. Ik ben al jaren geinteresserd in die dingen.

Ik heb zelfs op dit moment een boek over conspiracies en secret societies voor me liggen.

Je komt niet met argumenten, maar omdat je boeken hebt gelezen kloppen deze theorieen niet?

O11
25th February 2010, 20:36
Je komt niet met argumenten, maar omdat je boeken hebt gelezen kloppen deze theorieen niet?

Zeg ik dat ze niet kloppen?

Wiseguy
25th February 2010, 20:41
Zeg ik dat ze niet kloppen?

Wat betwist je dan?

O11
25th February 2010, 20:43
Niks.

Wiseguy
25th February 2010, 20:45
Hoe kom je erbij dat het een troll actie.

Wat ik gepost heb is slechts een fractie van de "toevalligheden". Ben nu aan het werk... waarschijnlijk post ik vanavond meer.

roy s
25th February 2010, 20:50
ok wiseguy, laat ze komen...

chief108
25th February 2010, 20:53
Gotta love a good conspiracy theory....

roy s
25th February 2010, 21:18
Gotta love a good conspiracy theory....

Ik geloof er in omdat ik het zelf had kunnen verzinnen....:laugh:

thefxr
25th February 2010, 21:47
dit zijn wel duidelijke films:

http://www.youtube.com/watch#v=eAaQNACwaLw&feature=related

http://www.youtube.com/watch#v=VebOTc-7shU&feature=related

http://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=ZXGz5c5OXvM&v=x-CrNlilZho

http://www.youtube.com/watch#v=28tE0fKpISM&feature=related

vreemd hij embed ze niet

d4nd3l10n
25th February 2010, 22:17
Heb ff rondgekeken op wakeupproject.com, maar damn wat een nutcases daar man. Geloof, antichrist, god bladiefuckingbla.

Wiseguy
25th February 2010, 22:22
Heb ff rondgekeken op wakeupproject.com, maar damn wat een nutcases daar man. Geloof, antichrist, god bladiefuckingbla.

Ja zij kijken er naar vanuit het relegieus oogpunt. Een de masons aanbidden satan. In de bijbel / koran staat beschreven dat de antichrist op aarde komt.

Maar dat jij niet hier in gelooft is niet relevant. Het gaat erom wat de masons geloven.

d4nd3l10n
25th February 2010, 22:27
Haha ze gaan zelfs zover door te zeggen dat alles wat ook maar enige vorm van symboliek heeft: sigaretten, whiskey, bier tot de fucking piratenvlag aan toe allemaal een teken is van de antichrist.. Dat gaat weer door naar de NWO etc..

Fucka you euroshopper! Antichrist die je bent!

Wiseguy
25th February 2010, 22:29
Haha ze gaan zelfs zover door te zeggen dat alles wat ook maar enige vorm van symboliek heeft: sigaretten, whiskey, bier tot de fucking piratenvlag aan toe allemaal een teken is van de antichrist.. Dat gaat weer door naar de NWO etc..

Fucka you euroshopper! Antichrist die je bent!

Dat zijn flinterdunne theorieen waar wel wat voor te zeggen valt maar daar geloof ik zelf ook niet in.

Piratenvlag is een ander verhaal. Skull and bones is nog zo'n secret organisatie.

Kom hier later allemaal wel op terug moet weer hard aan het werk

d4nd3l10n
25th February 2010, 22:31
Trouwens in het kader van de werkloosheid vandaag ook ff Oprah gekeken..
Goddamn wat is dat erg ook zeg. God dit, god dat, god zus en god zo. Dr fucking Phil idemdito.
Wat ik eng vind is dat die mensen zoveel invloed hebben op de samenleving en het gewoon op tijden uitgezonden wanneer veel kinderen kijken.
Christelijke (geloofs) partijen die hier de dienst uitmaken etc.

Ook allemaal samenzwering?

Judas
25th February 2010, 22:37
. Dr fucking Phil idemdito.

Dr. Phil is de allergrootste opperpoot op deze aardkloot.

O11
25th February 2010, 22:38
Yup, want alles is een samenzwering.

Judas
25th February 2010, 22:39
http://www.youtube.com/watch?v=CNPvdsJS-qE

d4nd3l10n
25th February 2010, 22:44
Enge site dat wakeupproject... Zij doen omgekeerd hetzelfde als waar zij zo hard tegen strijden.

We kunnen ook gewoon direct teruggaan naar 1940.

d4nd3l10n
25th February 2010, 22:46
Dr. Phil is de allergrootste opperpoot op deze aardkloot.

Oprah is de allergrootste opperpot op deze aardkloot.
Dat ze zulke propaganda toelaten op de tv zeg. Goddamn!

d4nd3l10n
25th February 2010, 23:02
Van dezelfde site (wakeupproject): http://www.wakeupproject.com/VList.asp?Series=1&Video=96

Echt te achterlijk voor woorden...

Madonna, Rihanna en JayZ de ultieme anti christ. Fear them.

Wiseguy
27th February 2010, 06:03
Ja op die site staan veel achterlijke dingen.

Nog meer toevalligheden. Kijk naar de nieuwe clip van Jay Z . Zit vol met verwijzigen naar de freemasons en satanisme. Het nummer 3 komt er vaak in voor. De masons werken met symbolen. zal voor jullie misschien niet opvallen maar als je je er enigzins in hebt verdiept dan sta je versteld.

http://www.youtube.com/watch?v=Xvu4QrGvmJQ

Wiseguy
27th February 2010, 06:38
lol @ dit promopraatje van discovery channel over de freemasons. maar toch wel interessant

Deel 1.. andere 8 delen zijn te vinden op yoeptoep
http://www.youtube.com/watch?v=Pa-mdPb77K0&feature=related

Zo zie je maar weer hoeveel mensen van aanzien daarbij zitten! Wat een enge sekte!

Socra
27th February 2010, 12:58
Nog zo'n nummer met allemaal satanische verwijzingen:

http://www.youtube.com/watch?v=Z1M7JMhyVBE

Geeft maar weer aan dat je die Oostenrijkers ook niet kan vertrouwen. Want wie was er nog meer Oostenrijker? Juist.

Wiseguy
27th February 2010, 13:38
Kan het filmpje helaas niet zien omdat ik op mijn werk ben. Jou kennende zal het wel sarcastisch zijn.

Socra
27th February 2010, 14:10
Hoera voor sarcasme!

Socra
27th February 2010, 14:11
http://www.youtube.com/watch?v=0Bf8swy9sSI

Wiseguy
27th February 2010, 18:33
Nog zo'n nummer met allemaal satanische verwijzingen:

http://www.youtube.com/watch?v=Z1M7JMhyVBE

Geeft maar weer aan dat je die Oostenrijkers ook niet kan vertrouwen. Want wie was er nog meer Oostenrijker? Juist.

Wat een slechte poging tot trollen had je wel wat hoger ingeschat. Deze mensen hebben geen invloed op de wereld. De mensen die ik heb genoemd besturen de wereld.

Wiseguy
1st March 2010, 23:32
Pagina met wat random informatie over de freemasons

http://www.bcrevolution.ca/secret_societies.htm

Wiseguy
1st March 2010, 23:39
Zomaar een paar weetjes.

Do what thou wilt. Bekende quote van de Satanist Alistair Crowley

http://aftermathnews.files.wordpress.com/2008/11/jay-z-aleister-crowley-jay-z-do-what-thou-wilt.jpg

Dezelfde Alistair Crowley neukte er op los. Nou schijnt de moeder van Barbara Bush hem te adoreren.

De geruchten gaan dat Alistair Crowley de echte vader is van Barbara Bush.

http://www.rense.com/1.imagesH/CrowleyBarbara1.jpg

Heb dit al eerder gepost maar blijf het een mooi stukje vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=daxnUMUnolc

Wiseguy
1st March 2010, 23:57
FEMA CAMPS

http://www.youtube.com/watch?v=jeqjykY5wPk&feature=related

half miljoen doodskisten.

camiziodeltoro
2nd March 2010, 01:23
Een half miljoen doodskisten?!~!! Moi even. Wel raar dat m,en mensen in kunststof kisten wil begraven. moeten ze bewaard blkijven voor identificatie later ofzo?
In zo'n palstic doos vergaat een lichaam lang zo makkelijk niet.

d4nd3l10n
2nd March 2010, 02:38
Pagina met wat random informatie over de freemasons

http://www.bcrevolution.ca/secret_societies.htm

Hier een docu van de NL tak van de vrijmetselaars...
Clubje half bejaarde kakkers imo.

"Kijk kijk Freek-Willem en Floris-jan, het zijn Butch en Archibald van het colleeeeeegee!"

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/ikon/dedonderdagdocumentaire/bb.20061213.asf

Ze hebben wel knaken genoeg iig met die mooie clubhuisjes van ze.

chief108
2nd March 2010, 10:05
Zomaar een paar weetjes.

Do what thou wilt. Bekende quote van de Satanist Alistair Crowley

http://aftermathnews.files.wordpress.com/2008/11/jay-z-aleister-crowley-jay-z-do-what-thou-wilt.jpg

Dezelfde Alistair Crowley neukte er op los. Nou schijnt de moeder van Barbara Bush hem te adoreren.

De geruchten gaan dat Alistair Crowley de echte vader is van Barbara Bush.

http://www.rense.com/1.imagesH/CrowleyBarbara1.jpg

Alistair Crowley is een Held....

en hij zou de geruchten over Barb Bush zeker zelf aangemoedigd hebben als hij nog leefde :laugh:

camiziodeltoro
2nd March 2010, 13:26
Sicke satanisten shit man. Wat is dat met die elitaire kooothommels? Allemaal maar kinderverkrachters en lucifer aanbidders. kan iemand niet gewoon normaal op de golfbaan gaan staan astie bij de machtigsten der aarde behoord?
viespeuken

I_LOVE_KNOCKOUTS
17th April 2010, 15:03
Voor de Bilderberg-fanaten onder ons:

Ik kwam tijdens het bladeren in iemand's mappen in Soulseek een map tegen met de naam Bilderberg. Effe de foto's gedownload en voor jullie geüpload. Herkennen jullie ook echt iemand of dat niet? (ik volg die hele shit niet, dus ik herken deze lui sowieso niet)

http://img145.imageshack.us/img145/1976/doc2351.jpg (http://img145.imageshack.us/my.php?image=doc2351.jpg)
http://img227.imageshack.us/img227/5025/doc2353.jpg (http://img227.imageshack.us/my.php?image=doc2353.jpg)
http://img214.imageshack.us/img214/2179/doc2355.jpg (http://img214.imageshack.us/my.php?image=doc2355.jpg)
http://img707.imageshack.us/img707/1479/doc2357.jpg (http://img707.imageshack.us/my.php?image=doc2357.jpg)
http://img532.imageshack.us/img532/4838/doc2359.jpg (http://img532.imageshack.us/my.php?image=doc2359.jpg)
http://img683.imageshack.us/img683/2746/doc2361.jpg (http://img683.imageshack.us/my.php?image=doc2361.jpg)
http://img651.imageshack.us/img651/130/doc2363.jpg (http://img651.imageshack.us/my.php?image=doc2363.jpg)
http://img227.imageshack.us/img227/40/doc2365.jpg (http://img227.imageshack.us/my.php?image=doc2365.jpg)
http://img532.imageshack.us/img532/1892/doc2367.jpg (http://img532.imageshack.us/my.php?image=doc2367.jpg)
http://img688.imageshack.us/img688/3731/doc2369.jpg (http://img688.imageshack.us/my.php?image=doc2369.jpg)
http://img42.imageshack.us/img42/7427/doc2335.jpg (http://img42.imageshack.us/my.php?image=doc2335.jpg)
http://img704.imageshack.us/img704/6938/doc2337.jpg (http://img704.imageshack.us/my.php?image=doc2337.jpg)
http://img413.imageshack.us/img413/5351/doc2339.jpg (http://img413.imageshack.us/my.php?image=doc2339.jpg)
http://img202.imageshack.us/img202/6241/doc2341.jpg (http://img202.imageshack.us/my.php?image=doc2341.jpg)
http://img89.imageshack.us/img89/7205/doc2343.jpg (http://img89.imageshack.us/my.php?image=doc2343.jpg)
http://img717.imageshack.us/img717/1349/doc2345.jpg (http://img717.imageshack.us/my.php?image=doc2345.jpg)
http://img683.imageshack.us/img683/7043/doc2347.jpg (http://img683.imageshack.us/my.php?image=doc2347.jpg)
http://img89.imageshack.us/img89/5843/doc2349.jpg (http://img89.imageshack.us/my.php?image=doc2349.jpg)

thefxr
17th April 2010, 17:52

Ik kwam tijdens het bladeren in iemand's mappen in Soulseek een map tegen met de naam Bilderberg. Effe de foto's gedownload en voor jullie geüpload. Herkennen jullie ook echt iemand of dat niet? (ik volg die hele shit niet, dus ik herken deze lui sowieso niet)

http://img145.imageshack.us/img145/1976/doc2351.jpg (http://img145.imageshack.us/my.php?image=doc2351.jpg)
http://img227.imageshack.us/img227/5025/doc2353.jpg (http://img227.imageshack.us/my.php?image=doc2353.jpg)
http://img214.imageshack.us/img214/2179/doc2355.jpg (http://img214.imageshack.us/my.php?image=doc2355.jpg)
http://img707.imageshack.us/img707/1479/doc2357.jpg (http://img707.imageshack.us/my.php?image=doc2357.jpg)
http://img532.imageshack.us/img532/4838/doc2359.jpg (http://img532.imageshack.us/my.php?image=doc2359.jpg)
http://img683.imageshack.us/img683/2746/doc2361.jpg (http://img683.imageshack.us/my.php?image=doc2361.jpg)
http://img651.imageshack.us/img651/130/doc2363.jpg (http://img651.imageshack.us/my.php?image=doc2363.jpg)
http://img227.imageshack.us/img227/40/doc2365.jpg (http://img227.imageshack.us/my.php?image=doc2365.jpg)
http://img532.imageshack.us/img532/1892/doc2367.jpg (http://img532.imageshack.us/my.php?image=doc2367.jpg)
http://img688.imageshack.us/img688/3731/doc2369.jpg (http://img688.imageshack.us/my.php?image=doc2369.jpg)
http://img42.imageshack.us/img42/7427/doc2335.jpg (http://img42.imageshack.us/my.php?image=doc2335.jpg)
http://img704.imageshack.us/img704/6938/doc2337.jpg (http://img704.imageshack.us/my.php?image=doc2337.jpg)
http://img413.imageshack.us/img413/5351/doc2339.jpg (http://img413.imageshack.us/my.php?image=doc2339.jpg)
http://img202.imageshack.us/img202/6241/doc2341.jpg (http://img202.imageshack.us/my.php?image=doc2341.jpg)
http://img89.imageshack.us/img89/7205/doc2343.jpg (http://img89.imageshack.us/my.php?image=doc2343.jpg)
http://img717.imageshack.us/img717/1349/doc2345.jpg (http://img717.imageshack.us/my.php?image=doc2345.jpg)
http://img683.imageshack.us/img683/7043/doc2347.jpg (http://img683.imageshack.us/my.php?image=doc2347.jpg)
http://img89.imageshack.us/img89/5843/doc2349.jpg (http://img89.imageshack.us/my.php?image=doc2349.jpg)

iig Beatrix, weet je welk jaar dit is?
hier de lijst van 2009
http://www.infowars.com/bilderberg-2009-attendee-list/

blackadder
17th April 2010, 19:37

Volgens mij herkende ik Brian Austin Green en Rowan Atkinson ertussen. Maar het ging nogal snel dus ik kan het mis hebben.

I_LOVE_KNOCKOUTS
17th April 2010, 21:05
iig Beatrix, weet je welk jaar dit is?

Ik heb geen idee van welk jaar dit is.

Volgens mij herkende ik Brian Austin Green.

LOL, dat dacht ik ook ff ja haha!

Zidane1
17th June 2010, 10:34
hier een recent interview van Michael Schiavello http://www.profighting-fans.com/articles/voice-box/freemasonry-martial-arts_042310.html geeft trots toe dat hij een mason is! zo erg man.. was een fan van die gast.

I_LOVE_KNOCKOUTS
17th June 2010, 15:36
Welkom Zinedine.

My little Tony
21st July 2010, 21:10
Een half miljoen doodskisten?!~!! Moi even. Wel raar dat m,en mensen in kunststof kisten wil begraven. moeten ze bewaard blkijven voor identificatie later ofzo?
In zo'n palstic doos vergaat een lichaam lang zo makkelijk niet.

zo kan er geen rotzooi het grondwater in lekken

roy s
21st July 2010, 23:28
zo kan er geen rotzooi het grondwater in lekken

lijkt me juist goed voor de natuur...:laugh:

My little Tony
22nd July 2010, 14:08
lijkt me juist goed voor de natuur...:laugh:

klopt, de vraag is dan alleen 'wat zit er in mensen dat niet er uit mag?'

My little Tony
22nd July 2010, 14:42
Heb dit al eerder gepost maar blijf het een mooi stukje vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=daxnUMUnolc

dat van die Farao's en die vogels in de vlag is toeval. Het idee van de adelaar in Europa begon bij de Franken (Karel de Grote enzo). Dit heeft niks te maken met die Egyptische valk. Sommige dieren worden altijd als iets bijzonders gezien. Hetzelfde met leeuwen enzo

Ik vraag me ook wel af hoe ze aan de info komen dat de Farao's naar Europa gemigreerd zouden zijn.

roy s
22nd July 2010, 18:47
klopt, de vraag is dan alleen 'wat zit er in mensen dat niet er uit mag?'

scherp..

FOCUS
23rd July 2010, 15:35
foto's 2010:

-weet niet of jullie mensen herkennen, ik volg die shit niet zo-
Het zijn in ieder geval de rijken, de machtigen der aarde. Degene die achter de schermen regeren

http://2.bp.blogspot.com/_PJFLHIiOOqE/SZwzLkltmII/AAAAAAAAAE0/PmIc-ygWtQU/s320/osama_bert.jpg

http://baymusic.com/images/Elvis-2.jpg

http://www.freakingnews.com/Elvis-Presley-Pictures-31842.asp

http://www.deschelevelg.nl/Images/Bas/Bassie.jpg

http://polkaostrich.files.wordpress.com/2009/10/tupac1.jpg

http://blog.peta.org/archives/manson2567.jpg

http://blog.oregonlive.com/houseoffame/2008/07/OprahWinfreyAP.jpg

http://100grana.files.wordpress.com/2008/07/aceventura_melissa.jpg

http://www.gespod.nl/wp/wp-content/icons/homersimpson.gif

HUNEBED-BOUWER
4th August 2010, 13:55
Kwam laatst op deze site terecht http://zapruder.nl/forums wel grappig! Voor de echte complotdenkers... vlgs. mij kun je overal wel een complot in zien.

My little Tony
4th August 2010, 23:02
klopt. maar ook alle waarheden kunnen belachelijk gemaakt worden

roy s
5th August 2010, 01:25
waarheid vs waarheid....

....wat wil je zien?

roy s
5th August 2010, 01:25
waarheid vs waarheid....

....wat wil je zien en wat wil je neuken?

HUNEBED-BOUWER
5th August 2010, 13:36
Feit is dat er altijd veel aan gelegen is macht te hebben en te behouden, kijk maar eens naar de macht van de farmaceutische industrie of de suiker- & zoetstoffen industrie. Bepaalde kruiden verbieden als potentieël geneesmiddel of voor consumptie (welke hun waarde al eeuwen en zelfs duizenden jaren hebben bewezen) omdat ze er geen patent op kunnen krijgen, om maar een voorbeeldje te noemen.

Socra
26th January 2012, 15:15
bron (http://www.nrc.nl/nieuws/2012/01/26/waarschuw-ons-google-voor-complottheorieen-en-andere-paranoide-onzin/)

Waarschuw ons, Google. Voor valse complottheorieën en andere onzin

Op internet wemelt het van de sites die wetenschappelijke consensus ondermijnen, valse samenzweringstheorieën verspreiden en feiten verdraaien. Zoekmachines en browserproducenten zouden alarm moeten slaan als we hierop stuiten. Tijd voor een bullshit-filter.

Een dergelijk kwaliteitssysteem kan zelfs levens redden, meent Evgeny Morozov. De Stanford-onderzoeker en auteur van The Net Delusion, een boek over de donkere zijde van internetvrijheid, ergert zich vooral aan het grote bereik van de anti-vaccinatiebeweging. Op Slate.com komt hij met een aantal oplossingen voor dit probleem.

De argeloze internetter die wil weten of vaccinaties veilig zijn, leert via Google dat je er autisme van krijgt. Academici, zelfs Nobelprijswinnaars, leggen het qua publiek af tegen sterretjes die zich voor de kar van een obscure actiegroep hebben laten spannen. “Iedereen die zoekt naar antwoorden op vragen als ‘warmt de aarde echt op?’ of ‘wie veroorzaakte 9/11?’ is slechts een paar klikken verwijderd van dit soort gemeenschappen.”

Censuur is geen optie, vindt Morozov. Maar het kan volgens hem geen kwaad als Google omstreden sites naar beneden drukt in de zoekresultaten. Een publicatie van een hoogleraar hoeft in zijn ogen niet te wedijveren met die van paranoïde geesten.

Cognitieve infiltratie, een idee van Cass Sunstein (chef Informatie van het Witte Huis), wijst hij af. Onderbouwde beweringen van deskundigen en ambtenaren worden volgens Morozov snel weggepoetst op populaire forums van complotdenkers.
Neutraliseer foute actiegroepen, help wetenschappers aan publiek

De internetscepticus is enthousiast over de Dispute Finder van computerfabrikant Intel. Een programma dat in Firefox-browsers beweringen kan accentueren die op veel andere, meer betrouwbare sites worden ontkracht.

“Het is geen leugendetector”, zei Intel-onderzoeker Rob Ennals op een presentatie. “Als je zegt ‘Obama is een reptiel’, dan zal het je laten zien dat CNN het betwist, dat The New York Times het betwist, maar dat Glenn Beck het er misschien mee eens is.” Wijdverspreid is de Dispute Finder, waarvan een bètaversie in 2009 gelanceerd werd, niet. Inmiddels is het zelfs teruggetrokken uit de add-ons-verzameling van Firefox.

Zolang Dispute Finders (twistzoekers) niet standaard in browsers zitten, ziet Morozov meer heil in waarschuwingslabels van Google. Temeer omdat de zoekmachine weet hoe wij zoeken en op welke sites wij dan landen. Dat maakt een efficiëntere interventie mogelijk: het neutraliseert de inspanningen van gevaarlijke actiegroepen en helpt wetenschappers aan een groter publiek.

Complotdenkers zullen dan helemaal doordraaien, beseft Morozov. De beschuldiging dat Google werkt voor de farmaceutische industrie ligt dan op de loer. “Maar zolang dit de groei van marginale bewegingen kan verhinderen is dit het risico waard.”
‘Social Search’ verergert het probleem van valse informatie

Eigenlijk past de Google al een soortgelijke techniek toe. Wie in het zoekvenster tikt ‘ik wil dood’ krijgt de boodschap ‘Hulp nodig? In Nederland belt u 0900 1130113′. Een boodschap die boven de lijst met zoekresultaten wordt getoond.

Het is geen advertentie, geen link, maar een interventie van Google zelf: een geste aan Stichting 113Online, de nationale zelfmoordlijn. In meer dan een dozijn landen doet Google hetzelfde. Mensen die in acute, geestelijke nood zitten kunnen hiermee op tijd gered worden en klikken hopelijk niet op een site die suïcidetips geeft. Zou het niet prachtig zijn als bij de uitbraak van een virus, zoals onlangs de Mexicaanse griep, mensen ook direct doorverwezen worden naar een gezaghebbend instituut in plaats van de anti-vaccinatiebeweging?

De kans dat mensen doorgeleid worden naar kwaliteitsbronnen wordt echter alleen maar kleiner, denkt Morozov. De introductie van ‘Google’s Social Search‘ is hem daarom een doorn in het oog. Geregistreerde Google-gebruikers worden sinds kort geconfronteerd met zoekresultaten die mede gebaseerd zijn op website-aanbevelingen van bevriende Google-gebruikers.

Prettig als je kennissen bij de pinken zijn, maar gevaarlijk als je je in paranoïde gezelschappen ophoudt. “Het is niet onredelijk om te denken dat ontkenners van de voordelen van vaccinatie bevriend zijn met andere ontkenners. Het vinden van informatie die een visie tegenspreekt wordt dan nog moeilijker.”

Wiseguy
26th January 2012, 18:25
Wel grappig dat ze juist de mensen die geloven in bepaalde conspiracy's op deze manier willen "beschermen" tegen zichzelf. Zou bij mij juist alleen maar het gevoel van een conspiracy vergroten.

Socra
26th January 2012, 20:01
Wel grappig dat ze juist de mensen die geloven in bepaalde conspiracy's op deze manier willen "beschermen" tegen zichzelf. Zou bij mij juist alleen maar het gevoel van een conspiracy vergroten.

Ja, daarom vond ik het wel een interessant stukje.

chief108
27th January 2012, 09:38
ja

MylittleTony
31st January 2012, 17:20
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1237267

interessant wat die gast bij 14.10 zegt

camiziodeltoro
1st February 2012, 00:21
http://www.youtube.com/watch?v=uKjHsH4Dg1k

http://www.youtube.com/watch?v=uKjHsH4Dg1k

ook zoiets... dat die elite lui allemaal satansaanbidders zijn

chief108
1st February 2012, 09:35
http://29.media.tumblr.com/tumblr_lynaue218s1qcbo9lo1_500.jpg

MylittleTony
1st February 2012, 12:01
http://frontpage.fok.nl/nieuws/524814/1/1/100/15-miljard-aan-bezuinigingen-in-kaart-gebracht.html

'15 miljard aan bezuinigingen in kaart gebracht'

Het kabinet heeft voor vijftien miljard aan bezuinigingen in kaart gebracht. Structurele hervormingen in de zorg, de sociale zekerheid en de woningmarkt zijn onvermijdelijk geworden, staat volgens De Telegraaf in een vertrouwelijke ambtelijke notitie.
Onder de opties die ambtenaren hebben geïnventariseerd is het beperken van de hypotheekrenteaftrek. Ook het verhogen van de pensioenleeftijd in 2025 naar 68 jaar wordt als een mogelijkheid gezien. Het gaat om een 'keuzemenu'. Begin volgende maand gaan VVD, CDA en gedoogpartner PVV onderhandelen over welke opties uit de lijst moeten worden gekozen.
Het ontkoppelen van uitkeringen van de lonen zou over een langere periode 16,3 miljard euro in het laatje brengen. Verder worden ingrepen in de huurtoeslagen overwogen. Het inkorten van de ww-duur van 38 maanden naar een jaar en het versoepelen van het ontslagrecht moet 2,85 miljard euro opbrengen. Een spitsheffing zou 3,3 miljard euro moeten opbrengen.
Een ander voorstel is de werkgevers op te laten draaien voor het eerste halfjaar van de ww-uitkering. Ze zouden mensen die ze ontslaan dan actiever helpen bij het vinden van een nieuwe baan. Ook het verlagen van de ww-uitkering van 75 naar 70 procent van het laatstverdiende loon wordt genoemd.
Het verlagen van de belastingvrije reiskostenvergoeding naar twaalf cent is al eerder genoemd, maar ook het volledig afschaffen van die vergoeding zou een optie zijn. Door de bijdrage aan ontwikkelingssamenwerking te verlagen is volgens de ambtenaren 3,7 miljard euro te besparen.
De budgetten voor ouderenparticipatie en scholing worden ook op de korrel genomen. Bij de zorg wordt onder meer het verhogen van het eigen risico en een eigen bijdrage van 2,50 euro voor medicijnen overwogen.
NRC Handelsblad becijferde vorige maand dat volgend jaar zeker zeven miljard euro extra moet worden bezuinigd. Nederland moet dan volgens Europese afspraken het begrotingstekort hebben teruggebracht tot drie procent. Minister van Financiën Jan Kees de Jager (CDA) zei toen dat het afhangt van de cijfers waar het Centraal Planbureau (CPB) binnenkort mee komt. Zodra die er zijn, gaan VVD, CDA en PVV onderhandelen.